compensa
ubezpieczenie domu
ubezpieczenie domu
W niedzielę doszło do kolizji, wczoraj już miałem pieniądze na koncie. Wszystkie formalności załatwiłem w ekspresowym tempie.Nie wiem, czy jestem wyjątkiem, czy opinie piszą tylko źle potraktowani klienci, a pozostali , zadowoleni, milczą.
Powiem tak, trzeba robić zdjęcia przed wysyłką sprzętu do serwisu. Naprawa sprzętu wykonana bez zarzutu, naprawa zajęła 4 tygodnie, a miało być szybko i przyjemnie. Nikt nie był na tyle łaskaw, aby zadzwonić i powiedzieć jak wygląda sytuacja z komputerem i ile czasu potrwa... Trzeba było o to dzwonić co tydzień. Poza ty komputer przyszedł porysowany i pełno było w nim piasku... Swojego błędu serwis nie uznał. NIE POLECAM!!!!
Przestrzegam wszystkich przed tą instytucją. Świadomie okradają klientów przy likwidacji szkody. Oszustwo polega na tym, że proszą o kosztorys i zachęcają do naprawy auta na własny koszt a następnie urywają kontakt a na liczne monity po miesiącu przesyłają informację, że nie ma podstawy do zwrotu kosztów. Nie godzić się na warunki złodziei z Warty przy likwidacji szkód, bo z pewnością oszukają. Sprawa została skierowana do Rzecznika KNF.
Nikomu nie zycze miec z nimi do czynienia nawet najgorszemu wrogowi osoby ktore zostana poszkodowane powinny odrazu wzywac policje do tego ubezpieczyciela zeby nie mieli zadnych klientow. bo to szopka potrafia krętacze tak pokrecic ze dadza ci 1/10 ceny szkody podpisze sobie gosc ugode i nikt o tym nie wie
Mógłbyś powiedzieć, jaki powód odmowy wypłaty odszkodowania podało HDI? Jeżeli wina drugiego kierowcy jest jednoznaczna to warto spróbować złożyć reklamację do HDI, a jeśli to nie pomoże, zgłosić sprawę do Rzecznika Finansowego.
Nie polecam, miałam zapłacone AC, mąż uszkodził mi auto kombajnem, a to że nie mamy rozdzielności majątkowej HDI odmówiło wypłacenia odszkodowania.Kończę współprace z tą firmą.
Łuk i co zrobiłeś? Bo mam taki sam problem. Dopisz na maila przemo20@vp.pl Dzięki
W zeszlym roku zawarlismy ubezpieczenie komunikacyjne , dostajecie na stronie Allianz ( Indywidualne konto )-"Polisa z dnia zawarcia " i na jej podstawie placisz skladke wyliczona na konto . Polisa zawiera ustalone i zgodnie z kalkulacja warunki. Ale po kilku dniach dostajecie na konto Allianz ( nawet o tym nie wiecie) - "Aktualna polisa.". Kwota ta sama , ale bagatela dodali udzial wlasny 10 procent, czyli jak ktos mi ukradnie samochod to trace 10 procent . A w polisie z dnia zawarcia jest zniesiony!!! Co mozna sie zdziwic? My o tym nie wiedzilismy i chcielismy kontynuowac polise , w tym roku , prosilismy o kalkulacje bo miala byc kontynuacja . i wlosy stanely mi deba . Ilu z was jeszcze zaplacilo za wynegocjowana polise , zaplacilo i dopiero w przypadku problemu sie zdziwi. Sprawdzajcie konto w allianz -polisy z dnia zawarcia i akualne. Kalkulacja zamieni sie w polise z dnia zawarcia. . Wplacacie kase i dupa . Jak dla mnie oszustwo a nie blad systemu
Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Allianz tylko skladki brać potrafi ,a jak cos się dzieje to robią wszystko żeby nie wypłacić odszkodowania. Na początku agent z ich firmy oferte przedstawiał w samych superlatywach. A jak stała się szkoda to nagle się nic nie należy. Tragedia! Nie ubezpieczyciel.
Nie uznają znizek i naciagaja na wysokie stawki ? To po co było tam kupować ubezpieczenie skoro można było kupić taniej ?
A Ja ostrzegam przed alianz diabel tkwi w szczegołach
Czy wypadek samochodowy został spowodowany przez innego kierowcę? Jeśli tak, to przysługuje Pani zadośćuczynienie z OC sprawcy. Dodatkowo, niezależnie od tego kto spowodował wypadek, może Pani otrzymać odszkodowanie ze swojego NNW (jeśli posiada Pani takowe). Tutaj opisujemy dokładnie, co należy zrobić, by otrzymać takie zadośćuczynienie: https://ubea.pl/Jak-uzyskac-odszkodowanie-z-OC-za-szkody-osobowe%2Cartykul%2C1077/ Oprócz tego jeżeli posiada Pani ubezpieczenie na życie oferujące np. świadczenie za pobyt w szpitalu, to może się Pani ubiegać także o odszkodowanie z tego tytułu. W tym przypadku wszystko już jednak zależy od tego, czy i jakie ubezpieczenie tego typu Pani posiada.
Jedyną osobą kompetentną w Ergo Hestii jest Pan Krzysztof z infolinii jeżeli traficie na niego na pewno Wasza sprawa będzie załatwiona.Moją nietypową z zaginięciem składki tylko On potrafił załatwić.DZIĘKUJE!!!
Zachęcamy do sprawdzenia cen OC/AC w kalkulatorze ubezpieczeń: https://kalkulator.ubea.pl Po dokonaniu kalkulacji będzie Pan mógł od razu zakupić wybrane ubezpieczenie online.
Nie kupujcie od tych ludzi żadnych ubezpieczeń,. nie warto na nich tracić ani czasu ani pieniędzy, tak wymędrkowali że ich to kosztować będzie 3 razy tyle. Niesamowite rzeczy się dzieją w tej amatorskiej, nieprofesjonalnej firmie niezależny rzeczoznawca wycenił szkodę na 30 000 zł wartość auta 38 500 zł i nagle Compensa policzyli szkodę całkowitą i z wcześniejszej wartości 30 000 zł auta przeistoczyło się w niecałe 35 000 zł ? Tylko z jakiej paki skoro naprawa jest opłacalna skoro jest opłacalna ! Nie polecam, i omijajcie ich z daleka !
Kilka dni temu otrzymałam wreszcie na konto zasądzony zwrot opłaty likwidacyjnej z pseudopolisy Compensa Prestiż + koszty sądowe i odsetki ustawowe. Szarpanina z ubezpieczycielem, pseudodoradcą usilnie namawiającego do pozostania w tym bagnie i sprawa sądowa trwała rok. Co prawda 10% poszło dla kancelarii, ale nie było innego wyjścia. O dziwo Compensa się nawet nie odwołała, bo uzasadnienie wyroku (11 stron) w każdym aspekcie miażdżyło ubezpieczyciela. Sam radca przyznał, że OWU tej polisy jest jednym z najbardziej pokrętnych z dostępnych na rynku. Compensa miała w głębokim poważaniu wcześniejsze moje wcześniejsze pisma o polubowne załatwienie sprawy. Jeszcze jeden smaczek, gdy zeznawałam w sądzie na wokandzie tego dnia były 3 inne sprawy dotyczące Compensy, ale to już były ubezpieczenia, także wnioski należy wyciągnąć samemu. Gdybym nie zrezygnowała zaczynałabym 3 rok polisy, ale patrzę na fundusze i przeliczam sobie mniej więcej koszty. Dalej byłabym na minusie, tym razem niewiele, ale nie było miesiąca, gdzie byłby z tego zysk. Także przestrzegam, aby się w to nie pakować. Jeśli agent obiecuje wam zyski, nawet niekoniecznie duże, to zażądajcie od niego umowy, że po skończonej polisie niech on pokryje stratę + odsetki z podłej lokaty bankowej alternatywnej inwestycji. Spławicie go tym szybko :). Ja jestem mądra dopiero po fakcie. Idźcie do sądu, tylko szukajcie kancelarii, która nie zedrze z was skóry, racja jest po waszej stronie. Nie podaję żadnych linków, bo większość wpisów to ordynarna reklama różnych kancelarii.
Mogę przyjrzeć się opisanej sprawie, ale bez dodatkowych informacji nie jestem w stanie dotrzeć do szczegółów zgłoszonej szkody. Podaję swój adres e-mail: pomoc@compensa.pl - bardzo proszę przesłać numery: polisy oraz szkody. Dzięki temu będę mógł szybko wyjaśnić tę sytuację.
OOO a ja właśnie z nimi nie mogę nawiązać kontaktu ... dokumenty wysłane a tu nadal cisza ... mojemu synowi złamano rękę w szkole i jeżeli dadzą mu 2% to pójdę na noże ...
WIENER Zdecydowanie nie polecam. Bałagan w firmie aż się w głowie nie mieści. Potwierdzam słowa poprzedników . W moim przypadku zerwali ze mną umowę , bo jak mój rozmówca podał przez telefon " pomylili się ". Niczego nie świadomy użytkowałem pojazd beż ważnej polisy. Na adres domowy wysyłali pisma komornicze, że mam nie opłaconą składkę co było nieprawdą. Jednym słowem banda złodziei .
NIE POLECAM 2 lata temu zrezygnowałam z ich ubezpieczenia i do dziś mi przychodzą wezwania do zapłaty .Tyle chodzenia za tym nic nie można nic załatwić .
Wszelkie skargi najlepiej składać do KNF. Jak Gothaer dostanie ze 100 tys kary to trochę się zastanowi co robi. Tu jest link do stron KNF: https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/pomoc/skarga_na_zaklad_ubezpieczen.jsp
Skandal!!!! mija 8 dzien od zgloszenia szkody i zero odezwu z gothaer. juz nie pamietam ktory telefon wykonuje aby skontaktowal sie ze mna rzeczoznawca. osobiscie nie polecam tego ubezpieczyciele i zaluje juz dzis ze nie przeczytalam wczesniej opinii o G O T H A E R. NIE POLECAM!!!!
Jeżeli nie otrzymają Państwo szybko zwrotu tych pieniędzy, radzimy poprosić o interwencję Rzecznika Finansowego.
Pani Olga to bardzo kompetentna i pomocna osoba. Na pewno nikogo nie oszuka. Być może procedury się przeciągają ale to już jest raczej problem proceduralny a nie personalny.
Juz z samej nazwy mamy odpowiedz UNIKAĆ.25 lipca zerwało mi dach na budynku gospodarczym,na robiło szkód w domu w wyniku przepięcia.Straty w domu zostały zanizone do tej pory nie moge odtwożyc komputera wg parametrów jakie miałem podsyłają badziewie jako zamiwnnkiów.,nie wspomne o wycenie dachu.Budynek nie ma nawet 10 lat została naliczona amortyzacja z ok 17 tys zrobiło sie 13tys za sama robocizne mam zapłacic 14 tys materiał 3,5 tys blache ponad 5 tys .Zakładac sprawe cxzy nie ktos doradzi .Podobno agent ubezpieczenio ma to pokryc .Rozporzadzenie ministrainfrastruktury mówi co to jest budynek gospodarczy ale uniki to chyba nie obowiazuje.Gdzie mam zmagazynowc PŁODY ROLNE CHYBA ZE W DOMU.OD PANI KOPACZ NIC NIE DOSTANE BO TO NIE BUDYNEK MIESZKALNY.Zerwało blache na ok 250mk
firma nie upadla.Wycofal sie amerykanski udzialowiec, a w zamian za niego weszła austryjacka grupa VIG (Vienna Insurance Group). Firma w nowych strukturach nosi nazwę INterRIsk
Złodzieje !!!! Przestrzegam przed firmą wyłudzacze i oszuści!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Banda banda .Nie ubezpieczyć tam nigdy.
Ze mnie robiom pajaca. Pierdolom ze brakuje im jednego papierka dziady. Najlepsze sprawca wysłał opis zdarzenia a oni mi wmawiają ze niemogom ustalić tego pana. Kutasy myslom ze im odpuszczę. Auto 8 miesionc rozrypane stoi
Wykorzystują i naliczają duże sumy za dni braku wypowiedzenia, nękają choć nie uprzedzili i nie przysłali nowej propozycji a potem podają jako dłużników.
Trzymając się ściśle litery prawa, trzeba zauważyć, że polskie ustawodawstwo nie zakazuje posiadania dwóch polis OC. Zakazuje jedynie podwójnej wypłaty odszkodowania za to samo zdarzenie (poszkodowany nie może się wzbogacić w wyniku wypłaty odszkodowania). Jednak oczywiście posiadanie dwóch OC nie ma sensu. Czy jedna z tych polis została zawarta w wyniku automatycznego przedłużenia? Taką polisę może Pan wypowiedzieć w dowolnym momencie. Trzeba będzie niestety zapłacić za okres, kiedy auto było objęte ochroną, ale za okres od dnia wypowiedzenia towarzystwo nie będzie już mogło żądać żadnych pieniędzy.
Link4 to dno i dziesięć metrów mułu. To banda złodziei i naciągaczy. Omijajcie jak ognia ich strony internetowej, a zwłaszcza wyliczania proponowanej składki ubezpieczenia. Dlaczego? ...Bo aby ją do końca wypełnić i uzyskać proponowaną stawkę, musicie podać wszystkie swoje dane od czasów Adama i Ewy. Dzięki którym ta złodziejska firma wystawi i przyśle wam "propozycję" polisy, która tak naprawdę będzie już właściwą polisą (o czym wam nie powiedzą) i za którą, po kilku tygodniach każą sobie zapłacić. Jak będziecie krnąbrni, to naślą na was firmę windykacyjną, która nie będzie miała żadnego pojęcia za co was ściga, ale szczelnie wypełni waszą skrzynkę pocztową. Maksymalnie co trzy dni będzie przychodził kolejny monit. Na dodatek nawet was nie poinformują, że wpisali was na listę dłużników (a tam, jak odpowiednio szybko nie zareagujecie, to później nawet sąd nie pomoże). Banda ZŁODZIEI i NACIĄGACZY !!!
Link4 to dno i dziesięć metrów mułu. To banda złodziei i naciągaczy. Omijajcie jak ognia ich strony internetowej, a zwłaszcza wyliczania proponowanej składki ubezpieczenia. Dlaczego? ...Bo aby ją do końca wypełnić i uzyskać proponowaną stawkę, musicie podać wszystkie swoje dane od czasów Adama i Ewy. Dzięki którym ta złodziejska firma wystawi i przyśle wam "propozycję" polisy, która tak naprawdę będzie już właściwą polisą (o czym wam nie powiedzą) i za którą, po kilku tygodniach każą sobie zapłacić.
Na razie trzeba jeszcze poczekać. Według ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych ubezpieczyciel ma 30 dni od dnia zgłoszenia szkody na wypłatę odszkodowania. Po tym terminie odszkodowanie powinno zostać wypłacone. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy wyjątkowo skomplikowane okoliczności utrudniają rozstrzygnięcie sprawy w tym terminie. W takim przypadku ubezpieczyciel powinien jednak powiadomić o przyczynach opóźnienia i napisać, jaki jest przewidywany termin wypłaty. Dokładniej o tym, ile ubezpieczyciel ma czasu oraz jakie kroki można podjąć, jeśli nie dotrzymuje ustawowych terminów pisaliśmy tutaj: https://ubea.pl/Ile-czasu-ma-ubezpieczyciel-na-wyplate-odszkodowania-z-OC%2Cartykul%2C1138/
Czy kradzież została zgłoszona za granicą na policję? Potwierdzenie zgłoszenia policji takiego zdarzenia pomogłoby zdecydowanie w uzyskaniu odszkodowania.
Rehabilituje dziecko gdzie mi auto jest potrzebne 24 godziny na dobe. Konsultant wciska wszystko - nie mówiąc o najważniejszym - że auto zastepcze podczas awari,nalezy sie od 50km od miejsca zamieszkania -zostaje auto zapakowac na plecy i wywiezc za miasto i wtedy zglosic szkode. Kupilem u nich mini i premium assistance. OKLAMALI MNIE - a ubezpieczone mam 2 auta - juz wiecej tam nie ubezpiecze. Pisałem reklamacje - przesluchali tasme z rozmowy z konsultantem - stwierdzono ze to jest moj bład cytat: "w dniu 9 grudnia 2016roku wskazane zostały poszczególne świadczenia dostępne w ramach usługi Assistance, natomiast w rozmowie z dnia zapytał Pan jedynie o limit holowania pojazdu w przypadku awarii lub wypadku..." 🤩.- SUPER odpowiedz - bardzo inteligenta i wyczerpujaca. Moja odpowiedz: Mała dygresja: Idąc tokiem waszego rozumowania - czy będąc u lekarza też mam sobie sam diagnozę postawić??? Żałuję, że skorzystałem z waszej oferty- konkurencja oferowała lepsze warunki - a wybrałem was ze względu na to, że miałem już ubezpieczone inne auto w waszej firmie. Chcę poinformować iż nie rokuję dalszej współpracy z AXA oraz nie życzę sobie żadnych telefonów od waszych przedstawicieli. Po dzień dzisiejszy nie mam odpowiedzi
Nie można się do nich dodzwonić......................
W maju zostalem zalany i zglosilem szkode do Generali i proces obslugi to deamat. Sprawa likwidowana pod numerem 2001008799. Pierwotnie otrzymalem odmowe ze niby polisa sie rozwiazala zlozylem odwolanie i nic nie dalo choc zupelnie nie mieli racji wiec napisalem do Rzecznika. Okazalo sie ze mam racje polisa zostala przywrocona W miedzyczasie zalalo mo tez kuchnie. Za zalanie kuchnindostalem 1100 zl ok 10 m2 prosze sobie wyobrazic ze taka sama kwota przyznana zostala za zalanie pokoju ponad 25 m2 z sufitem likwidacja trwa trwa juz 3 miesiac masakra. Odradzam ta firme A pani likwidator Krzesaj Anna wykazuje sie totalnym brakiem wiedzy. Odradzam
Jeżeli uważa Pan, że należy się Panu większe odszkodowanie, radzimy napisać odwołanie do Generali (tu nieco wskazówek jak to zrobić: https://ubea.pl/odszkodowanie/), a jeśli to nie pomoże poprosić o interwencję Rzecznika Finansowego.
Absolutnie nikomu nie polecam tej firmy. Nie odpowiadają mimo zapisów w polisie za przyczyny szkody, a z łaski bez porozumienia wypłacają jak już symboliczne odszkodowania. Ja już nigdy nie skorzystam z usług. O czasie nawet nie wspomnę! Mój nr spawy: 3000024785_1
Rozumiem, że ubezpieczyciel nie podał żadnego powodu takiej zwłoki w podjęciu decyzji? Jeśli tak, to zacznij od napisania reklamacji. Jeśli na nią także nie zareagują, złóż skargę do Rzecznika Finansowego.
ja miałem styczność z tą firma w przyszłym roku, totalna porażka, Pani likwidator próbowała mi wmówić że auto zastępcze należy mi sie na 3 dni, dodatkowo szkodę wycenili na 1500 zł... w Audi A8 , gdzie sama lampa warta 4500-5000, pękniety zderzak , zarysowany błotnik... Załamałem się jak dostałem tą wycene, miałem kiedys podobno szkodę w 5 lat starszym aucie ,mniejsze uszkodzenia i dali 3 razy tyle co oni chcieli wypłacić przy Audi A8. Ostatecznie zrobiłem CESJE firmie odzyskujące odszkodowania. A wczoraj stałem w korku i pani cofając wjechała mi w tylny błotnik, cały wgnieciony aż się boję wyceny, już rozmawiałem z panią likwidator... nie była zbyt miła ale zobaczymy, na pewno nie odpuszczę.
Czy otrzymała Pani informację, dlaczego odszkodowanie nie zostało jeszcze wypłacone? Może Pani napisać reklamację do Benefii, a jeśli nie zareagują na to, będzie Pani mogła złożyć skargę na ubezpieczyciela do Rzecznika Finansowego.
Compensa to firma gdzie panuje wielki bałagan ,i nikomu nie polecam kontaktu z tą firmą
Ja również się z nimi sądzę o odszkodowanie od 2 lat. 6go listopada pierwsza rozprawa - zobaczymy. Samochód został oddany do BEMO gdzie był naprawiany, ich rzeczoznawca zatwierdził naprawę na kwotę 12700zł a po naprawie wycofał się z wypłaty i zostałem obciążony przez BEMO kwotą 8500zł. Benefia nie odpowiedziała na moje wezwania na piśmie o wydanie dokumentacji sprawy. W tej chwili na odpowiedź na mój pozew odpowiedzieli, że miałem wypadek wcześniej niż ten przed naprawą. To pytanie dlaczego ich rzeczoznawca (który nawet nie był na miejscu oględzin) nie zakwestionował tego przed naprawą tylko po? Miałem ubezpieczenie AC. Ogólnie trzymajcie się z daleka od tej firmy jak nie chcecie się w razie wypadku sądzić z nimi.
M-BANKU nie polecam ,wmanewrowali mnie w debet teraz nie pozwalają spłacać w ratach pobierają tylko odsetki w kwocie 400 zł ..ZŁODZIEJE PIERWSZEJ KATEGORII.
Post do usunięcia - test.
Zgłosiłem szkodę AC, jestem ubezpieczony w BREU za pośrednictwem mBanku, w ciągu tygodnia auto zostało sfotografowane, szkodę wyceniono naprawdę wysoko, z wypłatą środków nie było problemów.
Ubezpieczanie samochodu w mbanku to dramat. Kupuje w nim ubezpieczenie co roku od 4 lat i co roku to jest droga przez mękę. Kupuję bo niestety jest najtaniej. System interenetowy jest sprzed epoki kamienia lupanego, wiesza sie, nagle przestaje dzialac, nie czyta zapisanych wnioskow. Miliony dupereli, ale to one sprawiaja ze co roku musze podchodzic kilkukrotnie do wypelniania wniosku. Błagam zróbcie cos z tym. Każdy bank ma informatykow, wy chyba ich juz dawno zwolniliscie.
Wszystko co pisze pan Marcin to prawda. Zerowy kontakt i to również w razie pilnej potrzeby. Infolinia której numer jest podany na polisie jako alarmowy nie działa. Wszyscy doradcy są zajęci - taki komunikat powtarza co chwilę. Zrobiłem test, i pozostawiłem telefon na oczekiwaniu. Po 45 minutach straciłem cierpliwość (i kilkanaście złotych). Na maila również zero odpowiedzi.Mam wrażenie, że większość "doradców" pracuje w dziale sprzedaży, bo ci dzwonią natychmiast. Zgłoszenie szkody jest możliwe jedynie klasyczną metodą listu poleconego. Nie wiem jednak czy w pełni skuteczną bo dopiero doręczono moje zawiadomienie. Mam przeczucie że będzie tak samo, bo na razie nadal brak kontaktu. Omijać z daleka.
kupłem ubezpieczenie LIBERTY teraz AXA z ubezpieczeniem turystycznym 7 dni zagranicą tylko zgłosić przed wyjazdem gdy zgłaszam okazuje się że trzeba dodatkowo płacić ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
Wysłałem do ich Experta wiadomość z niezależną wyceną z PZM na częściach oryginalnych i na zamiennikach. Wczoraj odebrałem telefon z propozycją na którą nie przystałem podałem swoją a człowiek który do mnie dzwonił: a ma Pan faktury, ja na to że mieć nie muszę i pojazd mogłem już dawno sprzedać, zezłomować i to nie ma znaczenia w sprawie on na to że zweryfikują czy naprawiłem za kwotę której oczekuję! i że sąd to zainteresuje! Chwytają się praktyk zastraszania sądem aby zniechęcić do uzyskania rekompensaty! Jak będzie trzeba to sprawa w sądzie wyląduje. Jak ktoś dzwoni negocjować ugodę to chyba nie powinien być opryskliwy i roszczeniowy. W dodatku na koniec gdy ja jeszcze mówiłem Pan się rozłączył! Liberty zmieniło się w AXA i chyba na jeszcze gorsze.
Nie da sie do nich dodzwoni godzinami probuje na kilka numerow i nic
W piątek mialem kolizję, sprawcą okazał się człowiek który ma ubezpieczenie w allianzie gdy policja skończyła pisać protokół i gdy dojechałem do domu zgłosiłem to zdarzenie drogowe w ubezpieczalni tego sprawcy gdy pewna pani spisała wszystkie formalności obiecano mi że dostanę samochód zastępczy gdyż swoim nie mogłem jeździć, owa pani powiedziała że wciągu 2 godzin ktoś się odezwie i dostanę samochód niestety zostałem na weekend bez samochodu bo nikt sie nieodezwal poprostu jednym słowem wszystko w d.... Mają aby tylko im płacić to jest wtedy dobrze
Z TUiR Allianz możesz skontaktować się przez formularz kontaktowy: https://www.allianz.pl/obsluga-i-kontakt/kontakt/formularz-kontaktu,947.html Pozdrawiam
Przestrzegam wszystkich zainteresowanych ubezpieczeniem samochodu a w firmie Allianz. Mam nieszczęście być ich klientem, który zgłosił szkodę w ramach AC. Nagle dowiedziałem się że uszkodzenie zderzaka i błotnika, kwalifikuje samochód do szkody całkowitej. Co wiąże się z minimalną wypłatą odszkodowania i zakończeniem umowy ubezpieczeniowej. W warsztacie, przyjęto moje zlecenie naprawy bezgotówkowej, wiec to warsztat ma teraz na głowie całą sprawę, ale przy okazji pa rzeczoznawca z Allianz, kazał mi udowadniać przebieg mojego samochodu, bo jest znacząco mniejszy od katalogowego. To podnosi wartość samochodu i może uniemożliwić realizację wariantu ze szkodą całkowitą. Musze więc udowodnić że nie jestem oszustem, który przestawił licznik w swoim samochodzie. Do tego wszystkiego brak reakcji na emaile i traktowanie mnie w stylu "prosimy o zapoznanie się z załączonymi dokumentami"... Nigdy więcej tej firmy
I will never use Allianz insurance again and don't recommend anyone to buy the insurance from them. I had a health insurance from Allianz in Poland and few days before the end of the insurance contract they refused to cover one of the tests which should be covered by the insurance contract. They said that they will not pay for the test because the the doctor, who sent me for this test is not covered by my contract. But the test IS COVERED. SO after I paid for the consultation with the doctor myself, they said that they will not pay for the test anyway. Completely unprofessional behavior. I recommend you to avoid signing anything with allianz, because you never know what reasons they will find, to avoid doing their part of the deal. PS: You will never find english speaking operator calling them. Despite the fact that they "do have" english support.
Wlasnie zaczal sie 10 tydz. od zgloszenia szkody a odszkodowania jeszcze nie ma. A pani ktora prowadzi moja sprawe wyjechala sobie na wakacje i nikomu nic nie przekazala.
Usługi assistance realizowane są przez zewnętrzne firmy, współpracujące z wieloma ubezpieczalniami. Nie przyjeżdża do Pana laweta z napisem AVIVA czy nazwą innego ubezpieczyciela. Być może po prostu miał Pan pecha i awaria czy stłuczka miała miejce w czasie, kiedy było ich znacząco więcej niż zwykle. Moje doświadczenia są zupełnie inne (Trójmiasto) - korzystałam z lawety 3x i zawsze trwało to 30min-1h.
Potwierdzam firma aviva do banda oszustów właśnie odmówili mi wypłaty odszkodowania z AC jak im płacić to jest wszystko dobrze ale jak komuś się coś stanie i potrzebuje pieniędzy na naprawę to olewają klienta i pozostawiają samemu sobie , liczą że odpuści i zaoszczędzą kase która się należy najgorsze jest to że mogą tak każdego oszukać i wymyślać swoje racje bo kto ma czas żeby iść do sądu i walczyć z tak dużą firmą jeżeli szkoda była mała i raczej odszkodowanie było by małe ale i tak połaszczyli się i odmówili wypłaty . Mam nadzieje że każdy kto czyta te posty wybierze inną firmę bo ta jest najgorsza jaką znam NIE POLECAM !!!!!
W takim przypadku towarzystwo ma obowiązek zwrócić pieniądze za niewykorzystany okres. Jeżeli ubezpieczyciel nie zareaguje na Pana odwołanie, radzimy złożyć skargę do Rzecznika Finansowego, a jeśli i to nie pomoże udać się do sądu.
totalna bzdura , kobieto .....
W 2015 roku miałam wypadek samochodowy , sprawca nie przyznał się do winy i spraw poszła do sadu. Sprawa wlokła się 2-lata aż w końcu uznali mnie nie winną co było wiadome od samego początku. I teraz zaczął się koszmar z PZU- zgłosiłam likwidację szkody 11 stycznia dzisiaj jest 24.04 i ja dalej nie mam wypłaconego OC. Mało tego PZU wysłało kontrol , czy mam samochód zrobiony , zażyczyli sobie receptury na lakier od mechanika , który robił samochód, następnie pomineli mi FV.za części o która się musiałam upominać , w kosztorysie za GEOMETRIĘ policzyli 4,20 zł . Likwidator szkody w ogóle nie kompetentny za wszystkim muszę dzwonić i sie upominać robi wszystko zeby mi nie wypłacić .
Jeżeli po złożeniu reklamacji PZU nadal nie będzie chciało wypłacić ubezpieczenia, radzimy złożyć skargę do Rzecznika Finansowego.
dokładnie mam to samo żadnej incjatywy z ich strony dali gówniane pieniądze i rób co chcesz z nimi ,żenada że jeszcze sie zanich nie wzieli a składke podniesli o 66%.
Mój mąż miał operację usunięcia krtani z nowotworem i dostał tylko kartę apteczną na 500 zł a odszkodowania 0 może ktoś wyjaśni jak to jest.
ja w tym roku korzystałem z oferty ubezpieczeniowej elvii i jestem zadowolony z wyboru. w dobrej cenie ubezpieczyłem na wyjazd wakacyjny całą rodzinę. ubezpieczenie znalazłem w tej porównywarce. pozdrawiam kamil
Ipolisa.pl piszę więcej o Elvia na stronie: http://ipolisa.pl/Elvia-ubezpieczenia, gdzie można dowiedzieć się, że Elvia należy do grupy Mondial Assistance i pochodzi ze Szwajcarii. Elvia to lata tradycji, więc śmiało możemy kupować te ubezpieczenia.
- czy warto u nich zalozyc AC i reszte ubezp. na samochód
w każdej umowie, każdego ubezpieczyciela są różne zapisy, na które trzeba zwracać szczególną uwagę, tak jak i każdy po szkodzie (a już zwłaszcza dwóch) chce dużo więcej za ubezpieczenie
w czasie jazdy odpadło mi przednie koło i trochę szkód porobiło, zderzak, błotnik i towarzystwo odmówiło wypłaty odszkodowania z AC, sprawę bardzo długo przeciągało, co raz żądając jakiś rzeczy np po 10 dniach od naprawy zażądało urwanych szpilek - wcześniej przy oględzinach rzeczoznawcy nikt nie wspominał, ze trzeba te szpilki zachować. Nie polecam tego ubezpieczyciela.
Ani ziębi ani grzeje. Żeby aż tak megatanio było, to nie wiem, ale z pewnością mnie niż u innych. No ale póki co żadnej szkody nie miałem, a nie oszukujmy się, dopóki jest dobrze to każdy ubezpieczyciel jest miły, a jak dochodzi do szkody, to wychodzi szydło z worka.
Mi też po zalaniu concordia szybko wypłaciła kasę za szkodę , taka polisa jest potrzebna od rożnych zdarzeń. Ja to nawet mam oszklenie wewnątrz i z zewnątrz ubezpieczone.
A ja jestem super zadowolona z ich usług. przeszłam z pzu do nich i w zasadzie ubezpieczyłam wszystko. teraz zastanawiam się nad ubezpieczeniem na życie.
nie polecam zwodza i nie sa uczciwi
Dzień dobry. Z jakiego dokładnie powodu ma Pan do zapłaty taką kwotę? Chodzi o karę za brak OC (w takim przypadku nakłada ją UFG, a nie ubezpieczyciel) czy o opłatę za automatycznie przedłużone OC?
Jestem bardzo zadowolona z obsługi InterRisk , córka dostała w dość szybkim czasie odszkodowanie z ubezpieczenia szkolnego mimo że papiery zostały wysłane pocztą listownie a nie przez meila.
Pisałem do Rzecznika Finansowego. Odpisał, że firma się nie ugięła i trzeba powództwo wnieść do sądu. Ja nie mam czasu ani nerwów a oni na tym żerują. Nigdy więcej w tej firmie.
Nigdy więcej tej firmy
Pamiętaj, że zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia przez ostatnie 5 lat możesz otrzymać także od Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (pisaliśmy o tym tutaj: https://ubea.pl/Co-trzeba-wiedziec-o-UFG%2Cartykul%2C1067/). Wystarczy zalogować się na ich stronie i uwierzytelnić swoje dane.
Mam dobre doświadczenia z tym towarzystwem. Miałem w tym roku szkodę - wjechałem komuś w tył, co było wynikiem kilkugodzinnej jazdy i przemęczenia, ale stało się. PZM wypłacił odszkodowanie z bonusem, co sprawiło, że poszkodowany był bardziej szczęśliwy po stłuczce niż przed nią ;-)
Ja miałem pozytywne doświadczenie nt tego ubezpieczyciela. Składka za ubezpieczenie turystyczne była tania i do tego kupiłem je online na stronce seligo. Nie miałem żadnych problemów na wyjeździe, więc nie mam zastrzeżeń.
Nie polecam tej firmy! Złodzieje i oszuści. Bardzo arogancki dyrektor oddziału w Białymstoku. Nie wypłacają pieniędzy! Niech każdy się trzyma z daleka od tych złodziej! Trzeba z nimi się sadzic bo inaczej nie da wygrać! 😕 jeszcze raz mówię ludzie trzymajcie się z daleka od tej zlodziejskiej firmy!
Czy ubezpieczyciel podał powód niewypłacenia pieniędzy? Jeżeli złożysz reklamację i towarzystwo ubezpieczeniowe nadal nie wypłaci odszkodowania, złóż skargę do Rzecznika Finansowego.
dno
W ciągu 20 lat miałem kilka kolizji ze sprawcami gdzie naprawiałem szkodę z różnych ubezpieczalni ale nigdy nie spotkałem się z takimi utrudnieniami jak TUZ. Szkoda z oc sprawcy - wypadek motocyklowy. Straciłem motocykl, odzież ochronną, i zdrowie. Przy czym niejwięcej zdrowia tracę obecnie prosząc się o dowolny dokument z TUZ. 0 wyceny szkody czy tak zwanego kosztorysu. kontakt bardzo utrudniony. Po nowym roku idę z nimi do sądu bo nie widzę żadnej możliwości dogadania się. Każdemu odradzam to towarzystwo. Rozumiem niskie składki ale ich polityka związana z usuwaniem skutków kolizji jest na skandalicznym poziomie. ODRADZAM zawieranie z nimi jakichkolwiek ubezpieczeń.
Niestety wiele towarzystw podnosi składkę tym, którzy zostają w danej firmie na kolejny rok. Dlatego najlepiej porównywać składki przy użyciu kalkulatora OC, by sprawdzić, gdzie w danym roku można liczyć na najtańsze OC ;)
W tym roku zdecydowałem się kupić AC w TUW Pocztowym i jestem bardzo zadowolony. Powody? Cena na pewno jest drugorzędna, bo choć to moje pierwsze autocasco w życiu, to wiem, że najtańsze nie znaczy wcale najlepsze. W Pocztowym podobało mi się to, że udało mi się ubezpieczyć moje 12 – letnie suzuki. Z tego, co się zorientowałem, u większości ubezpieczycieli limit wynosi 10 lat. Po drugie, podobała mi się szybka likwidacja szkody, gdy pewnego razu zastałem auto stuknięte na parkingu pod blokiem. Przyjechali, wycenili, ja za pieniądze wymieniłem zderzak – tak być powinno:)
Powiem wam tak;dostałem szoku po nowym wyliczeniu mojego OC.mam 78 lat,od 1954r. mam zawodowe prawo jazdy,bezszkodową jazdę od ponad 30 lat,auto z 2001 roku,zniżka 70%.W ubiegłym roku zapłaciłem 405zł za OC,dzisiaj dostałem wyliczone OC....1411z(w tym 70%zniżki). .Ktoś w tej firmie potraktował mnie jak idiotę albo naiwnego debila.Dziękuję ci Proamo!!!!Kiedyś was polecałem znajomym ale od dzisiaj nikt z moich znajomych już do was nie trafi a podziękują wam tak jak ja!!!!!!Nie jesteście sami na rynku ubezpieczeniowym dlatego dam sobie radę bez waszego OC!!!!!
złodzieje i oszuści!!!!!!!!! złożyłem wypowiedzenie z pROAMY. Specjaliści z proamy zatwierdzili mi wypowiedzenie i przysłali potwierdzenie o wypowiedzeniu umowy ( wszystko zgodnie z prawem i obowiązującymi zasadami ) !!! wykupiłekm oc z innej firmy po pół roku proama przysłała mi wezwanie do zapłaty za polise którą sami postanowili kontynuować mimo rezygnacjii z ubezpieczenia w firmie proama . sprawa dalej w toku !!! zdobyłem informacje że jest to notoryczny proces wyudzania pieniędzy przez proame. Jeśli sprawa którą sami prowadzą skonczy sie dlamnie niekożystnie, to dla przykładu spotkam sie w proamą na drodze sądowej za bezprawne wyudzenie pieniędzy . O zakonczeniu sprawy bede informował
To ja tez do rzecznika praw ubezpieczonych
Przez cały rok 2016 do 02.01.2017 miałem umowę OC zawartą przez internet z Proama Nie czekając na poinformowanie mnie mailową papierową droga pocztowa o kontynuacji ubezpieczenia też przez internet w dniu 27,11.2016 zawarłem kontynuacje ubezpieczenia na rok 2017.Po opłaceniu dostałem potwierdzenie zawarcia umowy .Teraz jestem nękany pismami ponaglającymi mnie do podwójnego opłacenia OC gdyż zawarłem nowa umowę OC.Kontakt telefoniczny z tzw doradca nic nie dał chociaż zostałem zapewniony ze sprawa jest wyjaśniona gdyż nadal jestem nękany pismami niby windykacyjnymi,Drogą mailową zero kontaktu bo nie przyjmują poczty.Jutro jeszcze raz zadzwonie i biorę się za wysyłanie pism ale już papierowych i na L.Dz bo nadal mam prawo wymówić internetowa umowę