pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

kontakt z PROAMA

2012-09-13 13:37

wyleczony z PROAMY

Moje "doświadczenie" z PROAMA. POniżej treść maila, jaki im wysłałem: Zamówiłem wczoraj(12.IX.) rozmowę z konsultantem w godzinach 8-12. Zadzwonił ok. 15 i nie mogłem wtedy rozmawiać. Umówiliśmy się na 20.15. Czekam do dziś(g.13.20). Widocznie zapomnieliście, że pierwsze wrażenie jest b. ważne. A na mnie zrobiliście jak najgorsze wrażenie, bo bardzo nie lubię nie słownych ludzi. Jeżeli sprawia Wam trudność nawet wywiązanie się z dobrowolnie przyjętego na siebie zobowiązania(telefon w wyznaczonej porze) to co będzie z ewentualnymi ocenami szkód, wypłatami odszkodowania, z realizacją assistance?! Przeglądnąłem sobie opinie o Was. Większość z nich jest negatywna! I w ten sposób nie dość, że nie zyskaliście klienta, to jeszcze gdy ktoś mnie spyta o opinię o Was - odpowiem, że nie warto z Wami mieć doczynienia. I jeszcze jedno: Wasza główna strona wygląda, jakby zakładali ją oszuści: żadnego adresu, żadnego telefonu, żadnego kontaktu z kimś z kierownictwa Firmy. Boicie się czegoś, może wyrazów "wdzięczności" od klientów ?!. Pozdrawiam (bo trudno napisać "z poważaniem")

2014-05-13 15:32

irek551@op.pl

Zgadzam si z Tobą , to jest paranoja.

2012-09-13 16:40

Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama

Szanowny Panie, bardzo przepraszam za zaistniałe niedogodności i brak kontaktu z naszej strony w oczekiwanym przez Pana terminie. Zgodnie z telefoniczną rozmową jeszcze dzisiaj skontaktuje się z Panem Doradca z Proama. Jednocześnie informuję, że na stronie Proama: https://www.proama.pl/informacje_o_proama/kontakt/ znajdzie Pan dane kontaktowe do siedziby Proama oraz do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta, a informacje o osobach zarządzających Proama znajdują się w zakładce Zespół (https://www.proama.pl/informacje_o_proama/zespol/). Jeżeli będzie Pan miał jeszcze jakiekolwiek uwagi, czy komentarze, którymi chciałby się Pan z nami podzielić, może je Pan przesłać również na mój imienny adres e-mail: justyna.szafraniec@proama.pl. Mam nadzieję, że pomimo negatywnego pierwszego wrażenia, będziemy mogli nawiązać współpracę, która w dłuższej perspektywie spełni Pana oczekiwania. Z poważaniem Justyna Szafraniec

2012-10-31 19:32

polak

Czekam na odpowiedz na mejla od opiekuna z Proama pani Krystyny Goldsztejn już TYDZIEŃ CZASU wstyd dziadowska firma....Wpłacisz kase i cię oleją....

2013-11-28 22:42

goldsztejn

Przykro mi że nie uzyskał Pan odpowiedzi ale zakończyłam współprace z Proama 10 września. Więc siłą rzeczy nie mogłam odpisać, z góry bardzo przepraszam. Pozdrawiam K. Goldsztejn

2013-12-23 18:37

Mariusz

w dodatku ta PROAMA jest cholernie droga . Nie nabierajcie się na ich 70 % zniżki !!!!! Bo i tak w porównaniu do innych firm ubezpieczeniowych jest u nich drogo .

2013-12-27 11:18

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowny Panie, dokładamy wszelkich starań, aby dzięki precyzyjnej ocenie ryzyka ubezpieczeniowego oraz indywidualnej kalkulacji składek nasza oferta była konkurencyjna i trafiała szczególnie do bezszkodowych kierowców. Rosnąca liczba Klientów potwierdza zadowolenie z naszych usług ubezpieczeniowych. Mamy nadzieję, że nasz rozwój pozwoli w przyszłości sprostać oczekiwaniom jeszcze szerszej grupy osób, dlatego zachęcam do regularnego śledzenia naszej oferty. W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu po adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2013-12-27 14:54

rysiek

potwierdzam te 70% to pic na wode

2013-12-31 10:45

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, w Proama składka ubezpieczenia dla każdego Klienta jest obliczana indywidualnie. Część osób ze względu na dotychczasową historię ubezpieczeń posiada niższe zniżki, a nawet zwyżki, dlatego obliczona dla nich stawka może okazać się mniej korzystna niż w innych firmach. Proama docenia bezpiecznych kierowców oferując 70% zniżkę na OC osobom, które miały dotychczas 60% zniżek oraz bezszkodową jazdę w ostatnich 12 miesiącach. Serdecznie zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu 815 815 815. Nasi Doradcy udzielą Państwu wszelkich szczegółowych informacji, dotyczących 70% zniżki na OC i AC. Zachęcam także do przesyłania pytań na mój bezpośredni e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2013-12-27 20:31

Marek Jabłczyński

Miałem stłuczkę z pojazdem ubezpieczonym w Proamie.Zgłosiłem szkodę dostałem numer szkody,rzeczoznawca skontaktował się ze mną nader sprawnie.Po kilku następnych dniach dostałem SMS-em informację iż dokumentacja jest niekompletna ,szczegóły miały być w wysłane mailem.Sprawdziłem pocztę - nic nie było.Zadzwoniłem dowiedziałem się że rzeczoznawca zwany likwidatorem nie dostarczył zdjęcia na którym był dowód rejestracyjny oraz nie oddał dokumentów wypełnianych przy każdym wypadku.Ale wina niedostarczenia oczywiście jest moja i to ja muszę dostarczyć dokumenty - najlepiej zeskanować i wysłać mailem - chociaż mieszkam dwa kilometry od ich siedziby.Łatwiej mnie potraktować jak chłopca na posyłki niż coś wyegzekwować od człowieka który dla nich pracuje.Bo to ja potrzebuję kasy.

2013-12-30 08:48

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowny Panie, Staramy się, by proces likwidacji szkód w Proama przebiegał sprawnie i bez komplikacji, w związku z tym niezmiernie przykro nam, iż miała miejsce taka sytuacja. Proszę o indywidualny kontakt wraz z opisem sytuacji i numerem szkody. Wtedy będzie możliwe wyjaśnienie poruszanej przez Pana kwestii. Postaram się jak najszybciej wyjaśnić sprawę. Czekam na Pana kontakt pod adresem e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl Z wyrazami szacunku,

2014-01-13 10:48

wit

No ja tam nie wiem,w PZU byłem 25 lat i ulgi proponowali mi takie jak nowemu kierowcy z dwu letnim stażem.Obecnie jestem w Proama ,mam to samo i składkę placę o 50% niższą,mowa jest o samo OC.W PZU też są problemy takie same jak gdzie indziej,gdy kupiłem samochód za 25000 pln,to składka była z 30000pln.Gdy powstała kolizja to odszkodowanie liczono z 18000pln.

2014-01-13 14:29

ee

WIT-jak ci tak proponowali w frajer jestes

2014-01-19 22:33

darek dąbrowa górnicza

stanowczo koledzy i koleżanki moja przestroga przed firmą "PROAMA" miałem kolizję sprawca ukarany mandatem karnym, nie odwołał się od mandatu, a z pisemka od pana z proamy wynika, iż ja jestem sprawcą kolizji nr. sprawy pz 20700042540_1. Sprawę oddałem w ręce prawników, a co do firmy zażądałem przeprosin i liczę na spotkanie w Sądzie. podałem Wam dane osób w skardze.Firma kłamliwa z poszkodowanego robią sprawcę. Piszczcie im większa wiedza ludzi tym mniej będą mieli klientów. Totalnie ignorują ludzi wstyd ,że dostali pozwolenie na rynku ubezpieczeń. nie liczcie na ugodę. Ja bardzo chcę iść do Sądu bo wygram znacznie więcej niż to co wyliczyliście w kosztorysie. Po konsultacji to jakieś drugie tyle niż w waszym kosztorysie. Proamo tylko w Polsce takie utargi!!

2014-01-19 22:34

darek dąbrowa górnicza

bo zapomniałem o negatywie stanowczo koledzy i koleżanki moja przestroga przed firmą "PROAMA" miałem kolizję sprawca ukarany mandatem karnym, nie odwołał się od mandatu, a z pisemka od pana z proamy wynika, iż ja jestem sprawcą kolizji nr. sprawy pz 20700042540_1. Sprawę oddałem w ręce prawników, a co do firmy zażądałem przeprosin i liczę na spotkanie w Sądzie. Firma kłamliwa z poszkodowanego robią sprawcę. Piszczcie im większa wiedza ludzi tym mniej będą mieli klientów. Totalnie ignorują ludzi wstyd ,że dostali pozwolenie na rynku ubezpieczeń.

2014-05-13 15:37

irek551@op.pl

Do Proamy nie mogę się dodzwonić czekałem 10 min na połączenie i na końcu powiedział mi automat , że rozmowa nie może być zrealizowana.

2014-05-18 19:53

BASisko

Zdarzenie nastąpiło 10.04.2014r. Sprawca ubezpieczony (niestety) w Proama . Samochód raczej do złomowania .. Zgłosiłem szkodę do Proama po odzyskaniu cząstkowej sprawności 12.04.2014r. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia otrzymałem 14.04.2014r. Od tego czasu licznymi mailami i telefonami próbuję monitować o informację o przeniegu orzekania szkody ... I nic ! Milczenie ! Zgłaszam inne towarzyszące szkody : a to osobowe (zdrowotne) , a to koszty parkowania pozostałości samochodu , a to czasową utratę zdolności zarobkowania , a sugestie udostępnienia samochodu zastępczego i ..... milczenie ! W końcu 12.05.2014r. (po miesiącu !! ) otrzymuję " złodziejskie" rozliczenie szkody (tylko - pojazdu) ... Wynika z niego że za wycenioną wartość szczątków - mógłbym sobie kupić 7-letni , całkiem sprawny i zadbany pojazd ! A tą wartość odliczają mi od zaniżonej wartości rynkowej ! Dalej telefony i maile - praktycznie bez odpowiedzi . Kontakt telefoniczny można mieć tylko z Paniami telefonistkami ? spod nr. Infolinii (815815815) które nic nie mogą , nic nie wiedzą i udzielają czasem odpowiedzi że sprawa jest w toku ... albo że napiszą monit do Likwidatora zajmującego się sprawą ... Żadnych telefonów i maili do kogokolwiek innego nie można uzyskać ani ze strony internetowej , ani telefonicznie .. Piszę o samochód zastępczy - długo milczenie i w ostatniej chwili po licznych monitach - na 6 dni !!! A ja dalej nie mam pojazdu , nie mam nawet kwoty bezspornej z rozliczenia Proamy , nie mam kasy na nowy samochód , nie mam jak pracować bez samochodu , szczątki są parkowane odpłatnie do uzyskania orzeczenia o likwidacji szkody , a szkody osobowe(zdrowotne) - przeszkadzają w załatwianiu dość prostych spraw .. Na maile , zgłoszenia problemów , telefony - żadnej odpowiedzi !! Proama ustawia się od początku zadnią stroną do Klienta i wyraźnie dąży do rozwiązań siłowych - za pomocą sądów . Wydaje się to niekorzystne dla firmy .... A ja jestem realistą - i jestem przekonany że zawyżone w ten sposób koszty orzeczeń uderzają wyłącznie w Klienta - w ludzi ubezpieczonych w PROAMA !!! Więc jeśli nie jesteście masochistami - nie ubezpieczajcie nic w PROAMA !!!!!!!!!!

2014-06-14 11:24

MARIAN

ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2014-06-16 08:36

zyta

proama to zwykli oszuści uwaga na nich!!

2014-06-30 22:08

poszkodowany

PROAMA to złodzieje, sprawca ukarany mandatem , na miejscu policja, straż pożarna, karetka, a oni potwierdzają okoliczności i czekają aż sprawca sie do nich odezwie. czas likwidacji 98dni na dzień dzisiejszy i żadnych decyzji - nawet odmownej. Na szczęście stać mnie na prawnika i maja już dodatkowo 30000pln za samochód zastępczy, zobaczymy co dalej. Mam zamiar wy....ć firmę PROAMA na jakieś parę ładnych złotych za te chamskie praktyki. Polecam wszystkim pismo do rzecznika praw ubezpieczonych i do nadzoru finansowego żeby im pier.... grubą karę za te praktyki

2014-09-11 15:20

PB1000

dziwię sie ,ze zapłaciłem kolejne OC w proama. mam niby 70% zniżki na OC , ale składka jest wyższa niż zeszło roczna. Ponadto w innej firmie za to samo auto mając tylko 60% zniżki na OC znajomy zapłacił mniej o ponad 100zł. Te same auta - rok , silnik , wyposażenie , nawet lokalizacja ta sama 40-145 Katowice. A i tak drożej DLACZEGO ? Właściciele nie mają żadnej szkody na koncie.

2014-09-17 15:44

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, poszczególne towarzystwa ubezpieczeniowe dokonują oceny ryzyka ubezpieczeniowego według własnych kryteriów i w sposób indywidualny ustalają zasady polityki cenowej. Z tej przyczyny rzeczywiście oferty ubezpieczenia w poszczególnych firmach różnią się. W Proama poziom zniżek z tytułu bezszkodowej jazdy jest ważnym, jednak nie jedynym parametrem mającym wpływ na wysokość składki. Istotne czynniki, brane pod uwagę podczas kalkulacji, związane są np. ze sposobem użytkowania pojazdu. Przy dokonywaniu wyboru ubezpieczyciela, poza weryfikacją ceny warto jest również zwrócić uwagę na proponowany zakres ochrony. W celu zapoznania się ze szczegółami naszej oferty i wybrania najbardziej korzystnego pakietu ubezpieczeń zachęcam Państwa do bezpośredniego kontaktu z Osobistym Doradcą pod numerem telefonu 815 815 815. Z wyrazami szacunku

2014-10-02 13:01

nir

Niemiła i chamska obsługa na infolinii, zresztą Pani z którą rozmawiałem w końcu sama odradziła mi próbę ubezpieczenia w ich firmie, sam więc i odradzam.

2014-10-02 14:35

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, Proama w zakresie oferowanych produktów i usług ubezpieczeniowych posiada szeroką ofertę dla każdego. Istnieją jednak grupy klientów, czy pojazdów, dla których oferta Proama będzie mniej atrakcyjna w stosunku do innych towarzystw. Najbardziej konkurencyjną propozycję ubezpieczenia OC i AC możemy przedstawić bezszkodowym kierowcom, posiadającym -60 % zniżkę. Jednocześnie przepraszam, jeżeli kiedykolwiek ktoś z Państwa został narażony na przykrość ze strony naszego pracownika. Będę wdzięczna za przesłanie na mój adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl szczegółowej informacji na ten temat. Z wyrazami szacunku

2014-10-06 11:47

royalwroc

Dołączam się do tych wszystkich opinii i odradzam ubezpieczenie w tej pseudo firmie. Uszkodziłem w passacie zderzak (z czujnikami) i lampę tylną. Za materiał i naprawę wyliczyli mi 2130 zł. Zadzwoniłem do vw we Wrocławiu - koszt naprawy pełny (materiał + robocizna) - ponad 4 tyś zaśpiewali. Zadzwoniłem do kilku nie autoryzowanych serwisów i cena kształtuje się na poziomie 3-3,5 tyś... Pomijam juz wycenę ale fakt że nie ma możliwości kontaktu z tymi pajacami tylko marionetka na infolinii wyprowadza mnie z równowagi. Na meile odpisują co 30 dni. Prośba o kontakt z ich strony jakiejś kompetentnej osoby nie odniosła żadnego skutku. Panienki na infolinii udają zdziwione ze to wszystko tyle trwa ale nie mogą mi podać kontaktu, do pajaca który zajmuje się likwidacją mojej szkody.

2014-10-07 20:38

pawel

złodzieje i krętacze pajace wspolpraca z nimi przy likwidacji szkody z oc sprawcy u nich ubezpieczonego to istne pieklo i kupa nerwow.