Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o AXA Direct  |  AXA - likwidacja szkody to koszmar

AXA - likwidacja szkody to koszmar

Zdzisław
2019-06-13 10:56
IP: 5.172.x.x
Czekam na wycenę dwa tygodnie ,kobieta która mnie uderzyła też jest ubezpieczona w AXA wezwałem policję czy to coś pomoże zobaczymy.
odpowiedz
Ubea.pl
2019-06-13 15:35
IP: 81.190.x.x
Na razie trzeba jeszcze poczekać. Według ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych ubezpieczyciel ma 30 dni od dnia zgłoszenia szkody na wypłatę odszkodowania. Po tym terminie odszkodowanie powinno zostać wypłacone. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy wyjątkowo skomplikowane okoliczności utrudniają rozstrzygnięcie sprawy w tym terminie. W takim przypadku ubezpieczyciel powinien jednak powiadomić o przyczynach opóźnienia i napisać, jaki jest przewidywany termin wypłaty. Dokładniej o tym, ile ubezpieczyciel ma czasu oraz jakie kroki można podjąć, jeśli nie dotrzymuje ustawowych terminów pisaliśmy tutaj: https://ubea.pl/Ile-czasu-ma-ubezpieczyciel-na-wyplate-odszkodowania-z-OC%2Cartykul%2C1138/
odpowiedz
Marcin
2017-05-04 11:00
IP: 157.25.x.x
Miałęm w liberty direct i bylem zadowolony. Teraz AXA przejęła libery i zaczał się koszmar. Głowny problem to burdel. Po miesiącu każą dosyłać dokumenty które już dawno dostali a sprawa stoi w miejscu. Oczywiscie nie dzwonia i nie pisza maili tylko wysylaja wszystkie informacje poczta by grać na czas. Dlatego zmieniam ubezpieczyciela.
odpowiedz
Ubea.pl
2017-05-04 14:04
IP: 81.190.x.x
Zachęcamy zatem do sprawdzenia w kalkulatorze OC/AC https://kalkulator.ubea.pl, który ubezpieczyciel ma dla Pana najlepszą ofertę
odpowiedz
axa to bandyci
2017-05-08 09:57
IP: 193.105.x.x
Sprawca ma w AXA i dramat. Od piatku usiluje zglosic szkode. Wszyscy konsultanci zajeci, pol godziny czekania na zawszonej infoliniii, probowalem tez roznych opcji z tej infolinii, schodzi tylko kupa czasu na sluchanie jakiegos gadania o danych osobowych i jak je poprawic.
odpowiedz
Gość
2017-05-15 13:42
IP: 91.233.x.x
Samiusieńka prawda. Dramat do kwadratu. Od 21 dni czekam na wycenę szkody. Na stronie napisane, że trwa to do 3 dni roboczych, kiedy udało mi się do nich dodzwonić powiedzieli, że do 7 dni, a kiedy po siedmiu nadal nie było wyceny, powiedzieli, że na likwidację szkody mają... 30 dni. Trzymajcie się od tej firmy z daleka!
odpowiedz
Ubea.pl
2017-05-16 10:24
IP: 81.190.x.x
Według ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych ubezpieczyciel ma 30 dni od dnia dostarczenia wymaganych dokumentów na wypłatę odszkodowania. Jeśli ubezpieczyciel nie może dotrzymać tego terminu, to powinien powiadomić pisemnie o spodziewanym terminie rozstrzygnięcia sprawy oraz przyczynach opóźnienia. I tak jednak w ciągu tych 30 pierwszych dni powinien wypłacić bezsporną część odszkodowania. Radzimy więc poczekać, aż minie 30 dni od daty zgłoszenia szkody i wtedy podjąć odpowiednie kroki, zależnie od tego jak będzie wyglądała sytuacja. Co można dokładnie zrobić, jak ubezpieczyciel zwleka z wypłatą, pisaliśmy tu https://ubea.pl/Ile-czasu-ma-ubezpieczyciel-na-wyplate-odszkodowania-z-OC%2Cartykul%2C1138/
odpowiedz
Sylwia
2017-04-22 15:10
IP: 37.47.x.x
Likwidowałam szkodę z AC a teraz jestem poszkodowaną w szkodzie z OC sprawcy. Oszukali mnie wtedy, oszukują mnie i teraz. Gdyby nie to, ze liberty zostalo przejęte przez axa nie miałabym z tymi zlodziejami nic wspólnego. Dali mi auto zastępcze, wycenili szkodę, pospieszali zeby naprawić auto a teraz trzeci miesiąc!!! sprawdzają, czy polisa sprawcy jest ważna i nie chcą oddać mi pieniedzy. Dodzwonić się nie sposób, na maile nie odpowiadają. Pierwszą szkodę wycenili mi tak nisko, że w żadnym zakładzie nie chcieli mi jej naprawić. Nawet, gdy kontaktował się z nimi bezpośrednio warsztat.
odpowiedz
Daniel
2017-02-25 07:17
IP: 109.95.x.x
Nie kupujcie nic w axadirect. Brak kontaktu tel ani email 2 miesiace czekam na odwołanie z ac 700 zł mi wypuścili a sama części żebym do auta kupił to 14 tyś to jakaś kpina jedynie do sądu z nimi i tak zrobię.
odpowiedz
Jakie żale....
2017-02-23 21:38
IP: 217.99.x.x
Ludzie..... Co tutaj opisujecie ??? Pierwszą szkodę mieliście czy co ? Od kilkunastu lat zawsze były problemy z wypłatą odszkodowań, nie ważne w jakiej firmie. Nie ma też znaczenia czy to były szkody na mieniu czy na osobie. Z niewypłacania odszkodowań m.in. żyją..... , również nasz ZUS. Od wielu lat po wypłacie naliczonego odszkodowania moim następnym krokiem jest cesja na firmy/firmę "wyciskającą" prawidłowe odszkodowanie..... Zdarza się różnie - czasami dużo a czasami mało, tak czy inaczej zawsze więcej niż naliczają !!!!! Firma zgarnia prowizję i jesteśmy zadowoleni. Tak naprawdę to szkoda czasu żeby do działu likwidacji biegać i się męczyć. Przez lata firmy ubezpieczeniowe mnie tego nauczyły a dzisiaj (również przez takich jak ja) podnoszą stawki. Szczerze mówiąc mam gdzieś ich wyceny itd. Uważam że każdy powinien robić swoje .... Ja przede wszystkim prowadzić swój interes ... Tam gdzie uwierzyliście że firma ubezpieczeniowa "ładnie" wypłaciła to "bajka na resorach". Po prostu cały czas opłaca się proponować mniej... i tak większość się nie odwoła. P.S. Takie działania nie wymagają żadnych inwestycji !
odpowiedz
soldna
2017-01-17 19:05
IP: 5.172.x.x
Wprowadź treść postu... Od dawna jestem klientką AXA i z przerażeniem czytam opinie innych kierowców.Po raz pierwszy zdarzyła się kolizja w grudniu ub roku.Widzę,,ze w tych opiniach jest dużo racji.,,Likwidator,, szkody nie pofatygował się obejrzeć samochód.Prosił o zdjęcia.To nie do pomyślenia. Kto zarządza taką firmą i skąd ma pseudo- pracowników.Czekam na obiecany kontakt z telefonu 799 629 522. już tydzień!!!!!!!!!! br................solidna w opłatach składki .
odpowiedz
Grzegorz
2017-01-16 20:33
IP: 80.50.x.x
Witam. Również nie polecam. Szkoda z 2-01-2017 sprawca z AXA. Rzeczoznawca po 2 dniach. Szkoda całkowita. Wycena zaniżona, auto warte min 18000 zł, wycenione na 14400 zł przed szkodą. Brak w wycenie dodatkowego wyposażenia. Axa go nie uznaje, bo nie mam na to faktur, ale wyposażenie jest przecież w aucie (blokada skrzyni, hak itd...). Wycena wraku zawyżona o 50 %. Żadne argumenty nie są uznane przez AXA. Wycenę naprawy, szkody wózka dziecięcego pozostawili mi, to nie ich problem i koniec. Sam go muszę wycenić przez serwis. Auto zastępcze zabierają jutro czyli po 2 tygodniach, kasę przelali 12000 zł tydzień temu i koniec. Wrak nie ich problem. Aktualnie w żadnych serwisach aukcyjnych nie ma takiego samego modelu, z takim wyposażeniem do kupienia. Sprawa odszkodowawcza trafi do sądu. Zaraz za tym o zadośćuczynienie za pobyt dziecka w szpitalu, wszelkie kłopoty, zwrot kosztów paliwa i czasu na kupno nowego auta, na dojazdy do szpitala, brak wózka dziecięcego i wszystko co tylko sobie będę w stanie przypomnieć. O D R A D Z A M W S Z Y S T K I M !!!!!! Szkoda czasu na dyskusje z ludźmi, którzy śmieją się nam w twarz. Tylko sąd!!!
odpowiedz
Ubea.pl
2017-01-17 10:05
IP: 81.190.x.x
Polecamy przejrzenie naszego materiału na temat zadośćuczynień za szkody osobowe z OC: https://ubea.pl/Jak-uzyskac-odszkodowanie-z-OC-za-szkody-osobowe%2Cartykul%2C1077/ Znajdzie Pan tam m.in. informacje, za co dokładnie można otrzymać zadośćuczynienie i jak oszacować jego wysokość
odpowiedz
Garret
2017-01-10 16:11
IP: 37.47.x.x
ręce opadają jak traktują klientów, dzwonie 4 dni i nic. W .... mam ich ubezpieczenie wynoszę się do konkurencji.
odpowiedz
bU
2016-12-02 00:15
IP: 193.24.x.x
Potwierdzam, sprawdzone na własnej skórze. Mam Autocasco w axa , szkoda z mojej winy i problem z uzyskaniem wyceny. O kontakcie nie wspomnę - tragedia - trzeba próbować parę dni. Sum ubezpieczeń niższe 50 % od cen rynkowych . NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM !!!
odpowiedz
Paweł
2016-11-24 11:44
IP: 157.25.x.x
Porażka jakaś!!!! samochód stoi już 27 dni w warsztacie AXA wyceniła naprawę x3 taniej niż zakład NIE POLECAM!!!! Ciągle czekam na odpowiedź od AXA
odpowiedz
Jarek
2016-11-22 22:01
IP: 78.10.x.x
Uwaga na złodziejskie ubezpieczenia samochodowe z Axa Ubezpieczenia sprzedawane przez mBank!!! mBank oferuje pozornie korzystne warunki ubezpieczenia i płatności. Jednak... nie sposób nawet zgłosić szkody. Dzwonię trzeci dzień, zaliczyłem już kilka "sesji" po 20-30 minut na linii rzekomo służącej do zgłaszania szkód (KOSZTY!!!), nikt nie odbiera. Zadzwoniwszy na numer podany w UMOWIE (!) jako ten, na który powinienem dzwonić "w razie pytań i wątpliwości", usłyszałem od pracowniczki mBanku, że mBank nie jest ubezpieczycielem i w zasadzie ich sprawa nie interesuje. Jednak opłatę za nierealizowalną usługę pobiera. ZŁODZIEJSTWO W BIAŁY DZIEŃ! Ludzie, czy Wy w ogóle rozumiecie takie pojęcia, jak profesjonalizm, etyka w biznesie, uczciwość? Dzięki takim, jak Wy i Axa ponownie poczułem się, jak zwierzę żyjące w dżungli pełnej wrogów.
odpowiedz
jaca
2016-11-19 18:26
IP: 78.88.x.x
Widzę , że przez lata nic się nie zmieniło. Właśnie po trzecim podejściu i upływie trzech miesięcy od zgłoszenia szkody otrzymałem odpowiedź na jakim etapie jest likwidacja mojej szkody. Likwidacja jest oczywiście na żadnym etapie bo w zgłoszeniu brak obustronnego skanu dowodu rejestracyjnego i deklaracji formy rozliczenia. Jeśli chodzi o dowód to im doślę , zresztą wysłałbym już trzy miesiące temu gdybym wiedział , że wymagają. Co do deklaracji nie mam zielonego pojęcia co konkretnie ta deklaracja ma zawierać. Niestety w piśmie które otrzymałem od AXA jest dużo liter , ale brak treści , w szczególności na temat tej deklaracji . Oświadczyłem już wcześniej , że chcę kwotę bezsporną na konto i podałem numer . To co mam jeszcze im zadeklarować , że chcę w obojętnej walucie i jak najszybciej ? Naprawdę nie wiem. Czy ktoś ma pomysł ? Wysyłanie zapytania do AXA , może wiązać się z 3 miesięcznym oczekiwaniem na odpowiedź.
odpowiedz
Ubea.pl
2016-11-21 08:33
IP: 81.190.x.x
Przy wyborze formy rozliczenia zazwyczaj chodzi o wybór między rozliczeniem gotówkowym a bezgotówkowym. Skoro jednak podałeś, że chcesz otrzymać pieniądze na konto, to powinno być już jasne. Proponuję jednak przesłać do AXA skan dowodu oraz wyraźną deklarację, że wybierasz gotówkową formę rozliczenia.
odpowiedz
ssssssssssss
2016-11-17 08:38
IP: 89.79.x.x
Miałem OC w AXa przez 5 lat do momentu szkody. Pozniej zaczynają sie problemy walcze z nimi pół roku. Nie jestem sprawca ale sprawca miał też oc w AXa i dlatego nie chcą wyplacić i naprawić mi auta od pół roku.
odpowiedz
skoda octavia fl II
2016-11-08 13:03
IP: 37.248.x.x
AXA więcej niż porażka . Trzydzieści dni trwało zanim zobaczyłem swój samochód . I jak by było mało nie został przywrócony do stanu z przed kolizji . Klienci AXA powinni na swoich pojazdach mieć wielkie logo [ AXA TO PORAŻKA ] . WIĘKSZE NIŻ NA TAKSÓWKACH REKLAMY . Nie mam sił do paproków . Szanowna firmo AXA Direct . Skandalicznie postępujecie z poszkodowanymi przez waszych klientów .Olewacie i ignorujecie czyjąś własność . Ale co tu się dziwić . Taki poziom waszych usług . Wysyłacie maile których załączniki nie można otworzyć . Ale wracając do tematu . Kołpak nadal mam nie wymieniony i do tego jeszcze w zderzaku dopatrzyłem się że zaslepka też nie jest wymieniona . Żądam natychmiastowej reakcji i pozytywnie rozwiązania problemu . Gdyż mój pojazd nie został przywrócony do stanu z przed kolizji. Ostatni list do nich . Na FB zdjęcia .
odpowiedz
Michal
2016-10-25 17:35
IP: 94.254.x.x
Też mam problem z axa. Prawie 2 miesiace temu wjechali mi w tył motocykla. Wypadek z winy innego kierowcy . kontakt jest tragiczny po 40min na telefonie i nie można sie dodzwonić. A kasa za połączenie leci.Na stronie zamawiałem kontakt ale oczywiście zero odzewu. Na maile nikt nie odpisuje. Zamiast pojazdu zastępczego zaoferowali ugode której dotej pory niemam na koncie. Koszt naprawy z robocizną wycenili na 1380zl gdzie same czesci będą mnie kosztować 3500zl. Koszt lakierowania elementu wraz z materiałem według axa to Ok 15zl. Ciekawe który lakiernik podejmie sie lakierowania trój warstwową perłą w tej kwocie.
odpowiedz
kamil
2016-10-13 17:51
IP: 37.47.x.x
AXA nie polecam masakra jakaś szkoda nie z mojej winy a już dwa tygodnie czekam na wycenę, i dalej jej nie ma mimo iż miała być po 3 dniach roboczych na infolinii śmieją się w twarz mam nadzieję, że turbokamera się tym zajmie.
odpowiedz
Olo
2016-09-27 15:45
IP: 31.0.x.x
Sprawa w sadzie. Tak sie konczy 3 miesieczna walka o szkode Firma żenada ludzie ktorzy tam pracuja powini myc kible nie kapetetni co najgorsze OSZUŚCI. Prubuja mnie oszwabic . Poprostu nie polecam i wspulczuje wszystkim ktorzy maja tam jakie kolwiek polise . PAMIETAJCIE GDY UDEZY WAS KTOS KTO MA POLISE AXA DZWONIĆ OD RAZU NA POLICJE .
odpowiedz
Pan
2016-09-27 15:34
IP: 31.0.x.x
Witam niestety musze napisac o tej firmie same negatywy . Nie kapeteti ludzie ktorzy nie maja bladego pojecia o szkodzie chca oszwabic poszkodowanego twierdzac ze szkode zrobil sobie sam zenada . Maja swoje dziwne teorie ktore sa bledne i nieprawdziwe. Z przyjemnoscia pozwe ich do sadu chodzby sprawa trwala 15 lat .
odpowiedz
Wojtek
2016-09-08 20:49
IP: 94.231.x.x
Nie trać czasu na Rzecznika Praw Konsumenta. Nic Tobie nie pomoże. Nie wyplacili mi Autocasco a poszkodowanemu z mojego OC. pozwalem ich i wygralem po 2 latach. Axa wezwala niezaleznego rzeczoznawce ktory przyznal nam rację :-) oszusci chcieli jeszcze zebym pokryl koszta 50/50 wezwania rzeczoznawcy. Wyplata odszkodowania plus odsetki ustawowe, Satysfakcja wygranej ze złodziejami BEZCENNA!!!!
odpowiedz
Aston
2016-09-07 06:43
IP: 109.232.x.x
Wczoraj zepsul mi sie samochod. Stanal na srodku drogi i koniec. Mam wykupione rozszerzone assistance w Axa. 20 min probowalem sie dodzwonic zeby w ramach assistance zholowali auto. Nikt nie odbieral. W koncu zadzwonilem na pomoc drogowa. Do placenia skladek sa pierwsi i oddzwaniaja po minucie a jak potrzebujesz pomocy jestes zdany na siebie. Zaplacilem za assistance a sam musialem organizowac i oplacic holowanie. Z serca odradzam. Od grudnia przechodze do innej firmy
odpowiedz
XX
2016-08-17 03:34
IP: 37.47.x.x
Rownież odradzam!!! Są beznadziejni!!! Najgorszy znany mi ubezpieczyciel. Mimo dostarczenia kompletu dokumentów bez przerwy żądają dosyłania już otrzymanej lub dodatkowej dokumentacji, jak dostaną e-mailem, to przysyłają pisma, że to nie oryginał tylko skan, a oni przecież chcieli oryginał itp. Sprawy trwają u nich wieki całe i pochłaniają bardzo dużo czasu ubezpieczonego. Dobrze ktoś napisał: "Nie chcesz odszkodowania, ubezpiecz się w axa"!!!
odpowiedz
nabity w butelke
2016-07-01 18:49
IP: 46.170.x.x
Stanowczo odradzam. Likwidacja szkody to koszmar. Brałem samochód z wypożyczalni i miałem wykupione ubezpieczenie od udziału własnego w ewentualnej szkodzie pojazdu. Niestety doszło do lekkiego uszkodzenia drzwi. Dostarczyłem do AXA wszystkie dokumenty (potwierdzenie umowy najmu z wypożyczalni, protokół końcowy z wynajmu wraz z rachunkiem za szkodę, protokół szkody wraz z jej wyceną, potwierdzenie obciążenia mojej karty kredytowej, zdjęcia uszkodzenia wykonane przeze mnie, kopię prawa jazdy - jednym słowem wszystkie dokumenty, jakimi dysponowałem w związku z wynajmem samochodu oraz zaistniałą szkodą i są to wszystkie wymagane przez AXA dokumenty do likwidacji szkody. Tymczasem kontakt zerowy. Czas oczekiwania na odpowiedź 7 dni, po czym za każdym zdawkowa odpowiedź, że te dokumenty są niewystarczające, ale nie precyzują, co dokładnie mają na myśli. Jednym słowem taktyka pod tytułem "zmęczyć klienta, żeby się zniechęcił i odpuścił". Słowo daję, że nigdy więcej nic u nich nie ubezpieczę. Tymczasem będę pisał do rzecznika praw konsumenta oraz pozew sądowy.
odpowiedz
nabity w butelke
2016-07-01 18:49
IP: 46.170.x.x
Stanowczo odradzam. Likwidacja szkody to koszmar. Brałem samochód z wypożyczalni i miałem wykupione ubezpieczenie od udziału własnego w ewentualnej szkodzie pojazdu. Niestety doszło do lekkiego uszkodzenia drzwi. Dostarczyłem do AXA wszystkie dokumenty (potwierdzenie umowy najmu z wypożyczalni, protokół końcowy z wynajmu wraz z rachunkiem za szkodę, protokół szkody wraz z jej wyceną, potwierdzenie obciążenia mojej karty kredytowej, zdjęcia uszkodzenia wykonane przeze mnie, kopię prawa jazdy - jednym słowem wszystkie dokumenty, jakimi dysponowałem w związku z wynajmem samochodu oraz zaistniałą szkodą i są to wszystkie wymagane przez AXA dokumenty do likwidacji szkody. Tymczasem kontakt zerowy. Czas oczekiwania na odpowiedź 7 dni, po czym za każdym zdawkowa odpowiedź, że te dokumenty są niewystarczające, ale nie precyzują, co dokładnie mają na myśli. Jednym słowem taktyka pod tytułem "zmęczyć klienta, żeby się zniechęcił i odpuścił". Słowo daję, że nigdy więcej nic u nich nie ubezpieczę. Tymczasem będę pisał do rzecznika praw konsumenta oraz pozew sądowy.
odpowiedz
77.253.216.67
2016-05-26 16:18
IP: 77.253.x.x
Witam mam tak samo jak państwo mija 50 dzień i nie mam auta zrobionego szkoda nie z mojej winy zaznaczam ciągle czegoś im brakuje , wszystkie dokumenty dostali . AXA firma do bani nie polecam
odpowiedz
Miś
2016-04-23 10:08
IP: 37.47.x.x
Jak nie możesz się dodzwonić, wyślij mailem zgłoszenie, i bierz samochód zastępczy z wypożyczalni, bezgotówkowo rozlicza się z ubezpieczycielem. Masz auto na czas naprawy lub decyzji szkodzie. Opłata za każdą dobę wypozyczenia może ich zmotywuje do działania? :-)
odpowiedz
R
2016-02-18 14:42
IP: 37.47.x.x
witam,ja właśnie zaczynam walkę z axa o wypłatę odszkodowania,mam pytanie - czy tak jak w przypadku odrzuconych reklamacji jest dla klienta Rzecznik Praw Konsumenta to w tej sytuacji jest również ktoś(instytucja) do kogo można się zwrócić z prośbą o pomoc.
odpowiedz
Wojtek
2016-09-08 20:49
IP: 94.231.x.x
Nie trać czasu na Rzecznika Praw Konsumenta. Nic Tobie nie pomoże.biora kase za nic i jedyna opinia to najlepiej isc do Sadu, tyle to ja tez wiedzialem bez ich pomocy.AXA Nie wyplacilA mi Autocasco a poszkodowanemu z OC. pozwalem ich i wygralem po 2 latach. Axa wezwala niezaleznego rzeczoznawce ktory przyznal nam rację :-) oszusci chcieli jeszcze zebym pokryl koszta 50/50 wezwania rzeczoznawcy. Wyplata odszkodowania plus odsetki ustawowe, Satysfakcja wygranej ze złodziejami BEZCENNA!!!! Z AXA na przyszlosc zawsze wzywajcie policję!!!
odpowiedz
ssss
2016-01-18 08:14
IP: 89.64.x.x
porażka
odpowiedz
Anna
2015-10-30 01:33
IP: 5.173.x.x
axa nie chce mi wypłacić odszkodowania za pobyt w szpitalu - dostarczyłam wszystkie dokumenty i zwodzą mnie, że sprawa ma najwyższy priorytet, a nic się nie dzieje
odpowiedz
mugga
2015-08-23 14:19
IP: 37.248.x.x
AXA NAJGORSZY UBEZPIECZYCIEL / 2013-11-28 21:41 Ocena OGÓLNA 1.00 Cena/Jakość 1 Obsługa klienta 1 Oferta 1 Witam, nikomu nie polecam AXA, ani w ubezpieczeniach majątkowych, ani życiowych, ani tu ani tu nie płacą odszkodowań, można do nich pisać, prosić, uzasadniać i nie, jak grochem o ścianę. mają jeden cel ściągnąć kasę za ubezpieczenie i dalej nie wywiązują się z obowiązku wypłaty należnych odszkodowań cz świadczeń. Najwięcej jest na nich skarg do Rzecznika Ubezpieczonych, do KNFu, nawet zapisy ich umów są uznawane jako klauzule niedozwolone, rażąco naruszające interesy konsumentów, więc szczerze radzę zastanówcie się, zanim zawrzecie z nimi jakąkolwiek umowę. Zalety
odpowiedz
bez wpływu
2017-01-12 10:52
IP: 95.40.x.x
Ale nie masz wpływu na to, kto skasuje Ci auto i gdzie ma ubezpieczone :-(
odpowiedz
Ubea.pl
2017-01-13 10:36
IP: 83.3.x.x
Warto pamiętać, że od 2015 wszedł w Polsce system Bezpośredniej Likwidacji Szkód (https://ubea.pl/bls/). Jeżeli wykupimy OC u ubezpieczyciela należącego do tego systemu i sprawca wypadku także będzie ubezpieczony w towarzystwie należącym do systemu BLS, można zgłosić szkodę bezpośrednio u swego ubezpieczyciela. Dzięki temu nie musimy martwić się ubezpieczycielem sprawcy.
odpowiedz
Rufi
2017-04-14 21:49
IP: 193.203.x.x
Wazne ze ma ubezpieczenie bo jak trafisz na takiego co nie ma to zaczyna sie problem
odpowiedz
Ubea.pl
2017-04-18 11:23
IP: 81.190.x.x
Jeżeli sprawca wypadku nie posiada ubezpieczenia OC, poszkodowany powinien za pośrednictwem dowolnego ubezpieczyciela zgłosić się do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. UFG wypłaci odszkodowanie, a następnie przeprowadzi postępowanie regresowe, żądając od sprawcy zwrotu wypłaconej sumy. Poszkodowany jednak nie musi się już tym przejmować (więcej o tym, jak to dokładnie wygląda, pisaliśmy tutaj https://ubea.pl/Co-trzeba-wiedziec-o-UFG%2Cartykul%2C1067/)
odpowiedz
A
2017-03-21 15:27
IP: 213.17.x.x
to dlaczego oni nadal funkcjonują? Czy nie można złożyć pozwu zbiorowego i zakończyć ten chory proceder?
odpowiedz
antyaxa
2015-02-23 21:27
IP: 89.186.x.x
Tez mialem kolizje z nie swojej winy, ale od razu wziąłem samochód zastępczy i mam ich głęboko w d... Niech zwlekają jak najdłużej a rachunki narastają. Teraz mimo, ze swój samochód mam juz naprawiony to jezdze autkiem zastępczym(zaznaczam, ze kasy nie wyplacili od 2 miesięcy)
odpowiedz
Poczciwy
2016-04-11 23:16
IP: 78.154.x.x
Ja bym się tak nie cieszył, bo wcale się nie zdziwie jak za te auto będziesz musiał sam zapłacić znając AXE ... 60 dni x 200zl uuuu lala... z tego co pamiętam to musiałeś się zgodzić podczas zgłoszenia, że w razie odmowy wyplaty będziesz musiał ponieść koszty auta zastępczego. Znając ich zadzwoni do Ciebie detektyw, który powie Ci ze próbujesz wymusić odszkodowanie ponieważ zdjęcia uszkodzeń nie pasują do kolizji ... standard.. ja tak teraz mam i będziesz dalej się z nimi bujac tylko teraz to Ty zapłacisz za auto im
odpowiedz
paulina
2016-05-24 09:02
IP: 79.186.x.x
Potwierdzam!! My tez tak mamy, i idziem z ta sprawa do sadu. Uszkodzeia nie pasuja do kolizji a co najlepsze sprawca nie ma zadnych slaow kolizji ;)
odpowiedz
Jacek
2015-02-05 13:30
IP: 83.20.x.x
Witajcie Wlasnie od 12 stycznia próbuję przepisać polisę OC w axa . To jest cos nie wytłumaczalnego. Mam potwierdzenia wysłania i odebrania dokumentów przez firmę axa , piszą ze nie dostali żadnych dokumentów , konsultanci to jacyś idioci , jak mówię ze sa nagrywani od razu rozłączają rozmowę. Nie chcą być nagrywani następuję u nich manipulacja dokumentami i nagraniami. Zgodnie z prawem mam dwa tygodnie na przepisanie polisy. Nie możemy używać auta ponieważ firma do dzisiaj nie przepisała polisy na nowego właściciela. Serdecznie odradzam wszelka rozmowę z ta firma i jakiekolwiek ubezpieczenia z nimi zawieranie. Jacek
odpowiedz
miecz
2015-02-03 17:55
IP: 31.61.x.x
Oferowali mi 2200 zeta za szkodę zniszczonych drzwi, kierowca ubezpieczony w AXA wjechał mi w nie. Zdarzenie miało miejsce 2 01 2015 a 4 02 2015 już rzeczoznawca ma być i ocenić szkodę. Myślą że wycena w ciemno da rezultat na odczepne w/w kwota i bujaj się sam. Zobaczymy co rzeczoznawca na to,a juz wie że to ma być naprawa bezgotówkowa 3 02 2015 kontaktował sie ze mną by obejrzeć. Takie lekcje to ja odrobiłem w 2014 roku.
odpowiedz
Wkurzony na AXA
2015-01-16 16:37
W 2014 miałem wypadek, sprawca ubezpieczony był w axa. Ubezpieczyciel dosyć szybko zlikwidował szkodę tyle że zaniżył wartość samochodu. Napisałem odwołanie, w którym powołałem się na cenę rynkową mojego auta przed wypadkiem. Axa odpisała mi że wycena odbyła się prawidłowo i nie uwzględnia mojego odwołania. Skontaktowałem się z rzeczoznawcą (akurat trafiłem na pana którego Axa wynajęła do oględzin mojego auta po wypadku) i przesłałem mu opinię rzeczoznawcy z Warszawy który dokonywał wyceny na podstawie jego oględzin. Rzeczoznawca wskazał mi błędy w opinii axa i napisał że warto się odwoływać, że mam rację ale nie będzie to duża kwota. Napisałem więc drugie odwołanie i..... axa odpisała mi że oględzin dokonywał ich wykwalifikowany rzeczoznawca i zrobił to rzetelnie. Axa to jawni oszuści, przedłużają sprawy odszkodowaniowe żeby te ostatecznie trafiły do sądu. A że ludzie nie mają czasu, kasy i ochoty na tułanie się po sądach więc z automatu nie muszą się wywiązywać z tego, za co biorą kasę- z likwidacji szkód. Aż mam ochotę napisać imiona i nazwiska tych kłamców z którymi miałem nieprzyjemność podczas likwidowania mojej szkody. Ludzie walczcie o swoje- zakładajcie jak najwięcej pozwów, niech zbankrutują!!! Takie ścierwa ubezpieczeniowe nie mają prawa bytu!
odpowiedz
ja
2015-01-08 11:13
Kilka dni temu podpisałem umowę w Axa na ubezpieczenie OC + AC cena jest niska dlatego kusi ale jeszcze nie wpłaciłem na konto Axa za ubezpieczenie. Czytając wszystkie opinie już nie wiem co mam robić.
odpowiedz
wentyl
2015-01-08 06:22
Ja szczęśliwie z ich usług już zrezygnowałem ! To co czytam to aż się wierzyć nie chce ! Jak zaczęli mi " lutować " składkę OC+AC+NNW z największymi zniżkami, to drożej wyszło jak u konkurencyjnego mocnego polskiego ubezpieczyciela .
odpowiedz
ubezpieczony
2014-12-25 00:01
AxA jest miszczem od niepłacenia. Jeśli nie chcesz odszkodowania ubeziecz si e w Axa
odpowiedz
SEbastian
2016-11-17 08:38
IP: 89.79.x.x
Miałem OC w AXa przez 5 lat do momentu szkody. Pozniej zaczynają sie problemy walcze z nimi pół roku. Nie jestem sprawca ale sprawca miał też oc w AXa i dlatego nie chcą wyplacić i naprawić mi auta od pół roku.
odpowiedz
wioletta
2017-01-16 12:29
IP: 83.16.x.x
Gratuluję słowa "miszczem" . Napisane jest po mistrzowsku !!!
odpowiedz
Badia
2017-02-09 13:17
IP: 89.70.x.x
Miszcz jest przeciwieństwem mistrza!
odpowiedz
motocyklista
2014-12-09 23:08
niestety to co tu piszą to prawda :( Kobieta wymusiła pierwszeństwo i wjechała we mnie i żonę jak jechaliśmy motocyklem ( całe 40 km/h), napisała oświadczenie karetka przyjechała policja, najpierw celowo zaniża szkodę axa walczę z nią o wyższa kwotę potem nagle stwierdza że szkody spowodowane nie pasują do siebie i odmawia wypłacenia odszkodowania , PORAŻKA A nie Ubezpieczyciel, próbują wyłudzać pieniądze i tyle. powodzenia
odpowiedz
Seba
2016-11-17 08:36
IP: 89.79.x.x
Mam to samo walcze z AXA już pół roku. Trzy razy rzeczoznawca przyjezdzal robił zdjęcia bo nie wierza ze belka przednia jest uszkodzona choć sam rzeczoznawca potwierdzil ze jest. Nie odpisują na maile, sprawa stoi w miejscu od 3 miesięcy. LAkiernik zrobił wycene i kosztorys ale nie ma decyzji AXA i auto stoi pod chmurką a ja płaca OC. Najlepiej jest brać auto zastępcze bo inaczje maja w dupie wypłątę
odpowiedz
klient AXA
2014-11-18 15:03
Likwidowałem dwa razy szkodę z AC w AXA Direct. Za pierwszym razem był to porysowany zderzak, za drugim razem szyba przednia. W pierwszym przypadku rzeczoznawca, który przyjechał na miejsce obejrzał dokładnie wszystko i zauważył, że lekko uszkodzona jest również lampa przednia, czego ja z powodu złych warunków pogodowych nie zauważyłem. Została zakwalifikowana do wymiany. Mam opcję na części nowe i oryginalne i wycena szkody opiewała na takie własnie kwoty. Za drugim razem rzeczoznawca nawet nie był potrzebny ponieważ koszt wymiany szyby był standardowy. Zapłacono z góry za wymianę według cennika ASO. JAK DOTĄD MAM BARDZO DOBRE ZDANIE N.T. LIKWIDACJI SZKÓD W AXA NA PODSTAWIE UBEZPIECZENIA AC. Być może nie swoich klientów, traktują nieco inaczej ale z tego co wiem to osoba której samochód został podczas tego samego zdarzenia porysowany również nie narzekała na sposób likwidacji szkody.
odpowiedz
Jarek
2014-10-14 20:00
Same negatywy tylko widzę... ciekawe że jak ludzie mają złe doświadczenie to piszą wszędzie,a jak są zadowoleni to nic nie piszą... Ja jestem klientem AXA od 3 lat i w tym czasie miałem 2 szkody z AC - zero problemów. Oddałem auto do warsztatu, naprawili, a rozliczeniem zajęła się AXA.
odpowiedz
Ciekawski
2015-01-13 15:02
A ile lat pracujesz w axa?
odpowiedz
axa fan
2015-12-30 13:34
IP: 31.61.x.x
Gratuluje !!! Szkoda tylko że 1 na 100 osób ma takie szczęści !!!! Ja idę do sądu z oszustami!!!
odpowiedz
m
2016-02-24 14:51
IP: 109.173.x.x
JESTEŚ ZAPEWNE PRACOWNIKIEM AXA NIE BĄDŻ ŚMIESZNY CZŁOWIEKU FRANCUSKO CZESKA SPÓŁKA KTÓRA NIE WYPŁACA ODSZKODOWAŃ BIEDNYM POLAKOM !!!!!
odpowiedz
A
2017-03-21 15:24
IP: 213.17.x.x
hahahahahaha , jasne, jasne, co to teskt z reklamy?!
odpowiedz
spoza kraju
2014-10-12 22:38
Ludzie wyzywaja na PZU ale nasze rodzime ¨ZU to cudowna firma w porownaniu z AXA. Mieszkam w Belgii i AXA ma taka sama opinie, bylam kiedys ubezpieczona u nich i jak chcialam cokolwiek zalatwic to odpowiadali, ze sie nie da. Jak bank AXA udziela kredytu na samochod i spoznisz sie o 2 dni z wplata raty to juz stoisz na czarnej liscie do konca splacania kredytu a co najgorsze, po splaceniu jeszcze przez rok. Ja ostatnie 2 raty wplacilam z opoznieniem i nie wiedzialam, ze przez to jestem na czarnej liscie. Teraz w 2014 roku po 7 latach od splacenia chcialam wziac kredyt na samochod juz w innym banku i okazalo sie, ze 7 lat stoje na czarnej liscie. W moim banku mi powiedzieli, ze musze to u nich zalatwic bo bede na niej widniec jeszcze przez 5 lat. W kantorze mi powiedzieli ze oni mi tego nie zalatwia, bo to moj drugi bank ma zalatwic. Totalny debilizm, skad inny bank ma wiedziec, ze kredyt jest splacony. Napisalam do glownego banku AXA w Brukseli i okazalo sie, ze mnie bardzo przepraszaja, bo to byla czyjas pomylka i nie powinnam wogole trafic na czarna liste i natychmiast wysylaja list do centralnego rejestru o anulowanie. Znajoma miala wypadek nie ze swojej winy wracajac z pracy i wypalnila przez pomylke zle druki, okazalo sie, ze jej nie wyplaca wiec chciala poprawic i wypelnic poprawny formularz ale powiedzieli jej, ze to juz za pozno, termin minal i nic sie nie da zrobic. Tutaj ludzie raczej AXA sie omija szerokim lukiem.
odpowiedz
gość
2014-09-22 17:57
Wypłata odszkodowania to koszmar jestem poszkodowany naprawe zleciłem w warsztacie bezgotówkowo i do dzisiaj po 30 dniach ciągle coś zmieniają i nie chcą dać kasy.Ja unikam tej firmy i niepolecam jej nikomu.
odpowiedz
tew
2014-09-13 15:32
W moim przypadku było całkiem odwrotnie. Miałam kolizję, z własnej winy, szkoda likwidowana z AC. Szybki kontakt telefoniczny, otrzymałam link do mojej sprawy, na bieżąco wiedziałam na jakim etapie jest likwidacja. Szkoda wyceniona zgodnie z kosztorysem warsztatu ( a kwota nie mała, bo 15 000,00). Samochód oddany do warsztatu, wszystkie części nowe, odebrany. Żadnych problemów, żadnych niespodzianek. Polecam.
odpowiedz
arti
2014-08-27 21:38
i ja daję MEGA NEGATYWA DLA AXY.Miałem kolizję-sprawca ubezpieczony w AXA.z miejsca zdarzenia dzwonię na infolinię-pani przyjmuje zgłoszenie,wysyła holownik-pan sporządza protokół powypadkowy,robi zdęcia ,daje mi oryginał dokumentu.mimo tego sprawca napisał oświadczenie.za 10 dni przyjechał pan rzeczoznawca,opisał,porobił zdjęcia,i tyle dobrego.po 60 dniach dostałem pismo,że w/g AXY to zdarzenie nie miało miejsca-odmowa wypłaty odszkodowania.strata wyceniona na 9000zł.i co dalej robić?czy ktoś miał podobną sytuację??
odpowiedz
e>m
2014-09-11 13:26
dokładnie miałam to samo, sprawca przyznaje się do winy,policja na miejscu zdarzenia, rzeczoznawca wycenił szkodę na ponad 9000 zł a AXA odmawia wypłaty odszkodowania. Twierdząc ,że uszkodzenia zaistniałe w moim pojeździe nie powstały w wyniku tej kolizji.Koszmar. Jakimi prawami rządzi sie ta firma ,że zaświadczenie z Policji jest podważane .Czeka mnie jedynie droga sądowa , wiadomo jednak ile na takie rozprawy się czeka i dlaczego mam być podwójnie poszkodowana.OMIJACIE AXA SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
e>m
2014-12-06 17:52
dalej walczę w temacie powyższym, rzecznik się na mnie wypiął, sprawa zgłoszona w sądzie , trzeba wpłacić na dzień dobry 5% wartości sporu i czekac ok.roku na sprawę,kolejne pieniądze zamrożone, samochód niszczeje i traci na wartości.Każdy może robić co chce i nie ma na niego mocnych.Gdzie my żyjeny?????
odpowiedz
wentyl
2014-08-11 06:43
Kończy się termin OC+AC w AXA i to co czytam odpycha mnie od przedłużania ubezpieczenia w tej firmie !
odpowiedz
wentyl
2014-07-30 10:26
Kończy mi się ubezpieczenie OC i AC w AXA i jak czytam Państwa opinie o likwidacji szkód to aż wierzyć mi się nie chce że AXA " wali" takie numery ! Jest to coś niebywałego w cywilizowanym europejskim świecie ! Dlatego postanawiam pożegnać się z takim towarzystwem !
odpowiedz
wara
2014-07-26 12:46
ta firma to porażka
odpowiedz
Ela
2014-07-15 15:35
Kupiliśmy z mężęm samochód który był ubezpieczony w AXA. OC skonczyło się w sierpniu zeszłego roku, było ono na poprzedniego właściciela. Nie opłacaliśmy go, chcieliśmy zrobić to teraz. Czy jest to możliwe? Czy bedziemy ponosić jakąs kare za to że nie był opłacony prawie rok? Dodaje że OC nadal chyba jest na poprzednirgo właściciela. Co mamy w tej sytuacji zrobić? Prosze o pomoc.
odpowiedz
Grzegorz
2014-08-08 20:17
Witam, jak się dopatrzy fundusz gwarancyjny to dostaniesz karę, z tego co kojarzę to było 5 tyś, ale nie wiem czy teraz nie jest to 3 tyś
odpowiedz
Janek
2014-07-11 17:17
Koszmar. Pieniądze miały być po 30 dniach, ale to fikcja. Policja na miejscu kolizji, zrobione zdjęcia a oni piszą, że brak oględzin pojazdu sprawcy!!! Co to za firma?
odpowiedz
poszkodowany
2014-07-04 09:44
Witam , ja likwiduje szkode już 86dni!!! słysze tylko, że mają takie prawo!
odpowiedz
DAMIAN
2014-07-01 20:58
AXA direct - to nie firma pelna niekompetetnych ludzi którzy dzialaja na szkode uslugobiorcy. Celowo przeciagaja termin zlozenia dokumentow sprzedazy samochodu aby nie wyplacic odszkodowania. ODRADZAM WSZYSTKIM
odpowiedz