Kłamcy - oszuści

Tomek
2017-09-14 11:08
IP: 165.225.x.x
Rehabilituje dziecko gdzie mi auto jest potrzebne 24 godziny na dobe. Konsultant wciska wszystko - nie mówiąc o najważniejszym - że auto zastepcze podczas awari,nalezy sie od 50km od miejsca zamieszkania -zostaje auto zapakowac na plecy i wywiezc za miasto i wtedy zglosic szkode. Kupilem u nich mini i premium assistance. OKLAMALI MNIE - a ubezpieczone mam 2 auta - juz wiecej tam nie ubezpiecze. Pisałem reklamacje - przesluchali tasme z rozmowy z konsultantem - stwierdzono ze to jest moj bład cytat: "w dniu 9 grudnia 2016roku wskazane zostały poszczególne świadczenia dostępne w ramach usługi Assistance, natomiast w rozmowie z dnia zapytał Pan jedynie o limit holowania pojazdu w przypadku awarii lub wypadku..." 🤩.- SUPER odpowiedz - bardzo inteligenta i wyczerpujaca. Moja odpowiedz: Mała dygresja: Idąc tokiem waszego rozumowania - czy będąc u lekarza też mam sobie sam diagnozę postawić??? Żałuję, że skorzystałem z waszej oferty- konkurencja oferowała lepsze warunki - a wybrałem was ze względu na to, że miałem już ubezpieczone inne auto w waszej firmie. Chcę poinformować iż nie rokuję dalszej współpracy z AXA oraz nie życzę sobie żadnych telefonów od waszych przedstawicieli. Po dzień dzisiejszy nie mam odpowiedzi
odpowiedz
Były klient axa
2023-08-15 09:45
IP: 95.41.x.x
Kupowanie ubezpieczenia przez telefon nie jest dobrym pomysłem. Jeśli nie jesteś w 100% zorientowany w ofercie to zawsze na czymś oszwabią, albo wcisną zbędne opcje.
odpowiedz