pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

nie warto

2016-07-06 10:43

nabita w butelke37.248.159.102

do dzis myslalam ze to powazna firma, zwykli oszusci naciagajacy na wykupienie dodadtkowego ubezpieczenia na sprzet, mialam wykupiony pakiet komfort z ochrona, laptop zostal zabrany do serwisu (uwaga serwis nie producenta - tylko jak najtansze dziadostwo - poznan ulica dziadoszanska -doslownie). reklamowalam wypadniecie dwoch klawiszy, laptop nie zostal naprawiony - powod uszkodzenie mechanicze, zeby bylo weselej wrocil z uszkodzonym twardym dyskiem, Pan z firmy silico-bit ulica dziadoszanska poprosil o film ze laptop dzialal). jak zadzwonilam bezposrednio do serwisu lenovo to odrazu poinformowali mnie ze to nie jest ich autoryzowany serwis. odradzam kupno dodatkowego ubezpieczenia na sprzet, przynajmniej z firmy warta. nigdy wiecej. w sklepie saturn oczywiscie naciagający pracownicy zapewniaja ze ten pakiet ochroni moj sprzet przed roznymi zdarzeniami. stanowczo odradzam.

2016-08-11 06:09

Andrzej31.0.44.152

Ujmę to tak 90% winy sprzedawców. 10 % warty 0% serwisanta technika czy jakiegoś Janusza przechodziłem to samo rok temu z hestia i z tego co mi wiadomo to serwis ma narzucone procedury i klasyfikację uszkodzeń. Jak warta ustaliła tak biedny robaczek musi się stosować .... Co do dysku to trzeba było wyjąć dysk poczta kurier co kolejek nie szanują przesylek i tak jest no chyba ze sypiasz z kurierem lub technikiem i masz 100% pewności ze uszkodzili w firmie

2016-08-24 21:14

Barbara81.161.204.215

Polecam ! Panowie z firmy fachowo podchodzą do sprawy w poniedziałek miły o młodziutkim głosie pan zadzwonił z pytaniem odnośnie zgłoszenia dział serwisu po rozmowie w ciągu 1 dnia komputer wrócił do mnie w pełni sprawny co do wypowiedzi Andrzeja masz rację sprzedawcy naciągają jak tylko mogą kupiłam lustrzankę canona miała mieć ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych , upadła i co serwis wycenił naprawę na 900 złotych kłamcy aczkolwiek Silico-Bit Polecam !

2016-10-09 14:21

NIGDY silico-bit91.193.161.36

Bardzo ale to bardzo nie polecam silici-bit jest to bardzo niepoważny "serwis?" ciężko nazwać to serwisem skoro na zgłoszeniu (gwarancja rozszerzona od wszystkiego) jest zapisane między innymi że dysk ma bad sektory matryca ma skazę w postaci białej plamy...co robi "serwis"uruchamia tylko sprzęt re alokuje sektory w LICZBIE BAGATELA 155 i odsyła niby sprawny... Wiem że nie każdy wie o co chodzi ale wystarczy iść do najbliższego punktu napraw i zapytać się czy 155 tak 155!!!!!!padniętych sektorów w dysku to problem...No i jeszcze coś na temat czystości i dbałości o powierzony sprzęt jest po prostu zerowe obudowa( lakier fortepianowy tak twierdzi producent) owszem posiadała ryski ale nie BRUZDY

2016-12-19 19:48

Zadowolona109.173.216.106

Witam Polecam tą firmę oddałam laptopa po zalaniu i co.... i naprawiony co prawda nie zmieścili się w 14-dniach ale technik zadzwonił i miłym młodym głosem przedstawił sytuację (poprzedni serwis nawet nie raczył zadzwonić ) mimo iż pan ten mówił do mnie językiem technicznym czego prawie wogóle nie zrozumiałam jestem pełna zadowolenia i w pełni mogę polecić ten serwis

2016-12-20 16:56

michal85.221.252.14

witam, chcialbym powiedziec że to nie jest wina serwisu, tylko naciagactwo sprzedawców i twierdzenie że "sprzęt jest ubezpieczony od wszytskiego" lecz po zgloszeniu wady okazuje sie, że jednak wariant mojej polisy jest inny. Jednym slowem sprzedawca w saturnie wciska kit. A sprzęty które trafiają do serwisów to czasem wydaje sie "czy klient jadł na nim obiad?" - uwalone brudem, a pozniej pretensje że "brudny". Proponuje w tym momencie zobaczyc jak wygląda TWÓJ laptop (TERAZ) i wziąść sciereczke i troszke płynu i go przetrzeć. Uszkodzone dyski to norma - podczs transportu tez- dysk posiada swoją żywotność itd, najlepiej kupic szybki dysk SSD - predkosc wzrosnie diametralnie. POZDRO