Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Proama
  • PZU
  • Warta
  • You Can Drive

Ubezpieczenie Assistance Compensa

Data publikacji: 2018-04-10

Świadczenia oferowane w ramach ubezpieczenia Assistance są bardzo różnorodne. Compensa proponuje aż 5 wariantów tej polisy, dzięki czemu każdy kierowca znajdzie produkt odpowiedni dla siebie.

Oblicz ubezpieczenie

Oblicz moje OC/AC

Kalkulator OC / AC Compensa

Ubezpieczenie Assistance można w Compensie kupić jako dodatek do polisy OC lub AC. Wysokość składki za te ubezpieczenia poznasz za pośrednictwem agenta towarzystwa, a na stronie kalkulatora OC/AC możesz porównać propozycję Compensy z innymi ofertami.

Zobacz, jak wyliczyć składkę OC i AC w Compensie

Warianty ubezpieczenia Assistance Compensa

Pomoc drogowa Ubezpieczenie Assistance zapewnia pomoc kierowcy samochodu, jeśli w trakcie podróży dojdzie do nieprzewidzianego zdarzenia. Oferowane usługi są bardzo różnorodne, od holowania pojazdu przez pomoc w przypadku zatrzaśnięcia kluczyków po opiekę nad dziećmi w razie hospitalizacji osoby ubezpieczonej. Wszystko zależy od tego, jaki wariant polisy wybierzesz.

Do wyboru masz 5 opcji:

  • Baza,
  • Standard,
  • Komfort,
  • Komfort Plus,
  • Lux.

Sprawdź warunki assistance podróżnego w Compensie

Dokładne warunki wariantów ubezpieczenia Assistance w Compensie przedstawiamy poniżej

Baza

Suma ubezpieczenia: 50 euro - naprawa, 100 euro - holowanie

Świadczenia:

  1. Naprawa na miejscu zdarzenia w zakresie niezbędnym do kontynuowania podróży
  2. Holowanie pojazdu jeśli naprawa na miejscu nie jest możliwa
    • po wypadku / kolizji
    • do najbliższego warsztatu
  3. Holowanie pojazdu osobie poszkodowanej w następstwie zdarzenia z pojazdem ubezpieczonym
    • do najbliższego warsztatu lub wskazanego miejsca
  4. Transport ubezpieczonych z miejsca zdarzenia do miejsca holowania
  5. Przekazanie pilnej wiadomości
  6. Informacja turystyczna
  7. Informacja o warsztatach
  8. Informacja o pomocy drogowej
  9. Informacja o możliwości wynajmu pojazdu zastępczego
  10. Pomoc informacyjna w związku ze zdarzeniem
  11. Pomoc przy odtworzeniu dokumentów (Compensa poinformuje, jakie działania należy podjąć)

Standard

Suma ubezpieczenia: 2 500 euro

Świadczenia:

  1. Naprawa na miejscu zdarzenia w zakresie niezbędnym do kontynuowania podróży
  2. Holowanie pojazdu jeśli naprawa na miejscu nie jest możliwa
    • po wypadku, kolizji, awarii, uszkodzeniu przy próbie kradzieży
    • do najbliższego warsztatu
  3. Holowanie pojazdu osobie poszkodowanej w następstwie zdarzenia z pojazdem ubezpieczonym
    • do najbliższego warsztatu lub wskazanego miejsca
  4. Transport ubezpieczonych z miejsca zdarzenia do miejsca holowania
  5. Dowóz paliwa / pomoc po zatankowaniu niewłaściwego paliwa (ubezpieczenie nie pokrywa kosztów zakupu paliwa)
  6. Uruchomienie silnika (w przypadku rozładowania się akumulatora)
    • maks. 3 razy w okresie ubezpieczenia
  7. Dostarczenie części zamiennych za granicę (jeśli zakład naprawczy nie może ich zapewnić; ubezpieczenie nie pokrywa kosztu zakupu części i ewentualnych opłat celnych)
  8. Złomowanie pojazdu
    • maks. 500 euro
  9. Pomoc po utracie / uszkodzeniu kluczyków
  10. Wymiana żarówki
  11. Parking strzeżony (jeśli naprawa na miejscu jest niemożliwa i zaistniała przejściowa przeszkoda w odholowaniu pojazdu)
    • maks. 5 dni
  12. Specjalistyczna pomoc na autostradzie
    • refundacja kosztów do kwoty maks. 500 euro (w Polsce) oraz 1000 euro (za granicą)
  13. Kontynuacja podróży / powrót do miejsca zamieszkania
    • jeśli do zdarzenia doszło ponad 50 km od miejsca zamieszkania
  14. Zakwaterowanie w hotelu maks. 3-gwiazdkowym
    • maks. 4 doby hotelowe o ile do zdarzenia doszło ponad 50 km od miejsca zamieszkania
  15. Pojazd zastępczy po wypadku, kolizji lub awarii (samochód o klasie porównywalnej z ubezpieczonym)
    • maks. 3 dni o ile do zdarzenia doszło ponad 50 km od miejsca zamieszkania
  16. Pojazd zastępczy po kradzieży (samochód o klasie porównywalnej z ubezpieczonym)
    • maks. 3 dni o ile do zdarzenia doszło ponad 50 km od miejsca zamieszkania
  17. Podstawienie i odstawienie pojazdu zastępczego
  18. Odbiór pojazdu po naprawie
  19. Kierowca zastępczy za granicą jeśli w wyniku zdarzenia ubezpieczony jest hospitalizowany lub zmarł, a żaden z pozostałych podróżujących nie może prowadzić pojazdu
  20. Telefoniczna pomoc tłumacza (j. angielski, niemiecki, rosyjski, francuski)
  21. Wymiana koła lub naprawa ogumienia
  22. Przekazanie pilnej wiadomości
  23. Informacja turystyczna
  24. Informacja o warsztatach
  25. Informacja o pomocy drogowej
  26. Informacja o możliwości wynajmu pojazdu zastępczego
  27. Pomoc informacyjna w związku ze zdarzeniem
  28. Pomoc przy odtworzeniu dokumentów (Compensa poinformuje, jakie działania należy podjąć)

Komfort

Suma ubezpieczenia: 2 500 euro

Świadczenia:

  1. Naprawa na miejscu zdarzenia w zakresie niezbędnym do kontynuowania podróży
  2. Holowanie pojazdu jeśli naprawa na miejscu nie jest możliwa
    • po wypadku, kolizji, awarii, uszkodzeniu przy próbie kradzieży
    • do miejsca wskazanego przez ubezpieczonego z uwzględnieniem limitu maks. 200 km
  3. Holowanie pojazdu osobie poszkodowanej w następstwie zdarzenia z pojazdem ubezpieczonym
    • do najbliższego warsztatu lub wskazanego miejsca
  4. Transport ubezpieczonych z miejsca zdarzenia do miejsca holowania
  5. Dowóz paliwa / pomoc po zatankowaniu niewłaściwego paliwa (ubezpieczenie nie pokrywa kosztów zakupu paliwa)
  6. Uruchomienie silnika (w przypadku rozładowania się akumulatora)
    • maks. 3 razy w okresie ubezpieczenia
  7. Dostarczenie części zamiennych za granicę (jeśli zakład naprawczy nie może ich zapewnić; ubezpieczenie nie pokrywa kosztu zakupu części i ewentualnych opłat celnych)
  8. Złomowanie pojazdu
    • maks. 500 euro
  9. Pomoc po utracie / uszkodzeniu kluczyków
  10. Pomoc po zatrzaśnięciu kluczyków
  11. Wymiana żarówki
  12. Parking strzeżony (jeśli naprawa na miejscu jest niemożliwa i zaistniała przejściowa przeszkoda w odholowaniu pojazdu)
    • maks. 5 dni
  13. Specjalistyczna pomoc na autostradzie
    • refundacja kosztów do kwoty maks. 500 euro (w Polsce) oraz 1000 euro (za granicą)
  14. Kontynuacja podróży / powrót do miejsca zamieszkania
  15. Zakwaterowanie w hotelu maks. 3-gwiazdkowym
    • maks. 4 doby hotelowe
  16. Pojazd zastępczy po wypadku, kolizji lub awarii (samochód o klasie porównywalnej z ubezpieczonym)
    • maks. 5 dni
  17. Pojazd zastępczy po kradzieży (samochód o klasie porównywalnej z ubezpieczonym)
    • maks. 10 dni
  18. Podstawienie i odstawienie pojazdu zastępczego
  19. Odbiór pojazdu po naprawie
  20. Kierowca zastępczy za granicą jeśli w wyniku zdarzenia ubezpieczony jest hospitalizowany lub zmarł, a żaden z pozostałych podróżujących nie może prowadzić pojazdu
  21. Telefoniczna pomoc tłumacza (j. angielski, niemiecki, rosyjski, francuski)
  22. Wymiana koła lub naprawa ogumienia
  23. Przekazanie pilnej wiadomości
  24. Informacja turystyczna
  25. Informacja o warsztatach
  26. Informacja o pomocy drogowej
  27. Informacja o możliwości wynajmu pojazdu zastępczego
  28. Informacja medyczna
  29. Telefoniczna pomoc prawna
    • maks. 3 razy
  30. Pomoc informacyjna w związku ze zdarzeniem
  31. Pomoc przy odtworzeniu dokumentów (Compensa poinformuje, jakie działania należy podjąć)
  32. Concierge (rezerwacja biletów lotniczych, kolejowych, hoteli, zamawianie taxi)

Komfort Plus

Suma ubezpieczenia: 5000 euro

Świadczenia:

  1. Naprawa na miejscu zdarzenia w zakresie niezbędnym do kontynuowania podróży
  2. Holowanie pojazdu jeśli naprawa na miejscu nie jest możliwa
    • po wypadku, kolizji, awarii, uszkodzeniu przy próbie kradzieży
    • do miejsca wskazanego przez ubezpieczonego ( w Polsce bez limitu, a za granicą z uwzględnieniem limitu maks. 500 km)
  3. Holowanie pojazdu osobie poszkodowanej w następstwie zdarzenia z pojazdem ubezpieczonym
    • do najbliższego warsztatu lub wskazanego miejsca
  4. Holowanie przyczepy do 500 kg (jeśli odholowany pojazd ciągnął przyczepę)
  5. Transport ubezpieczonych z miejsca zdarzenia do miejsca holowania
  6. Dowóz paliwa / pomoc po zatankowaniu niewłaściwego paliwa (ubezpieczenie nie pokrywa kosztów zakupu paliwa)
  7. Uruchomienie silnika (w przypadku rozładowania się akumulatora)
    • maks. 3 razy w okresie ubezpieczenia
  8. Dostarczenie części zamiennych za granicę (jeśli zakład naprawczy nie może ich zapewnić; ubezpieczenie nie pokrywa kosztu zakupu części i ewentualnych opłat celnych)
  9. Złomowanie pojazdu
    • maks. 500 euro
  10. Pomoc po utracie / uszkodzeniu kluczyków
  11. Pomoc po zatrzaśnięciu kluczyków
  12. Wymiana żarówki
  13. Parking strzeżony (jeśli naprawa na miejscu jest niemożliwa i zaistniała przejściowa przeszkoda w odholowaniu pojazdu)
    • maks. 7 dni
  14. Specjalistyczna pomoc na autostradzie
    • refundacja kosztów do kwoty maks. 500 euro (w Polsce) oraz 1000 euro (za granicą)
  15. Kontynuacja podróży / powrót do miejsca zamieszkania
  16. Zakwaterowanie w hotelu maks. 3-gwiazdkowym
    • maks. 4 doby hotelowe
  17. Pojazd zastępczy po wypadku, kolizji lub awarii (samochód o klasie porównywalnej z ubezpieczonym)
    • maks. 7 dni
  18. Pojazd zastępczy po kradzieży (samochód o klasie porównywalnej z ubezpieczonym)
    • maks. 14 dni
  19. Podstawienie i odstawienie pojazdu zastępczego
  20. Odbiór pojazdu po naprawie
  21. Kierowca zastępczy za granicą jeśli w wyniku zdarzenia ubezpieczony jest hospitalizowany lub zmarł, a żaden z pozostałych podróżujących nie może prowadzić pojazdu
  22. Telefoniczna pomoc tłumacza (j. angielski, niemiecki, rosyjski, francuski)
  23. Wymiana koła lub naprawa ogumienia
  24. Dostarczenie i montaż łańcuchów na koła (jeśli warunki pogodowe uniemożliwiają bezpieczną dalszą jazdę bez łańcuchów; koszt łańcuchów pokrywa ubezpieczony)
    • 1 raz w okresie ubezpieczenia
  25. Przewóz medyczny w Polsce
  26. Hospitalizacja za granicą
  27. Organizacja wizyty lekarza / psychologa / pielęgniarki
  28. Dostarczenie i pokrycie kosztów transportu sprzętu rehabilitacyjnego
    • maks. 50 euro na jedno zdarzenie i każdego ubezpieczonego
  29. Niezbędne badanie i zabiegi ambulatoryjne (poza Polską)
    • maks. 50 euro na jedno zdarzenie i każdego ubezpieczonego
  30. Dostarczenie lekarstw (koszty leków pokrywa ubezpieczony)
    • maks. 30 euro na jedno zdarzenie i każdego ubezpieczonego
  31. Przekazanie pilnej wiadomości
  32. Opieka nad osobami małoletnimi jeśli pełnoletni ubezpieczeni ponieśli śmierć lub są hospitalizowani
    • maks. 5 dni
  33. Transport zwłok lub koszty pogrzebu
    • maks. 1 000 euro
  34. Hotel dla zwierząt w Polsce (jeśli ubezpieczony w wyniku obrażeń nie może sprawować opieki)
    • 7 dni do limitu maks. 500 zł
  35. Odwiezienie zwierząt w Polsce (jeśli ubezpieczony jest hospitalizowany lub zmarł, a zwierzęta w czasie podróży znajdowały się pod jego wyłączną opieką)
  36. Informacja turystyczna
  37. Informacja o warsztatach
  38. Informacja o pomocy drogowej
  39. Informacja o możliwości wynajmu pojazdu zastępczego
  40. Informacja medyczna
  41. Telefoniczna pomoc prawna
    • maks. 3 razy
  42. Pomoc informacyjna w związku ze zdarzeniem
  43. Pomoc przy odtworzeniu dokumentów (Compensa poinformuje, jakie działania należy podjąć)
  44. Concierge (rezerwacja biletów lotniczych, kolejowych, hoteli, zamawianie taxi)
  45. Organizacja Night Driver
    • 1 raz w okresie ubezpieczenia

Lux

Suma ubezpieczenia: 10000 euro

Świadczenia:

  1. Naprawa na miejscu zdarzenia w zakresie niezbędnym do kontynuowania podróży
  2. Holowanie pojazdu jeśli naprawa na miejscu nie jest możliwa
    • po wypadku, kolizji, awarii, uszkodzeniu przy próbie kradzieży
    • do miejsca wskazanego przez ubezpieczonego ( w Polsce bez limitu, a za granicą z uwzględnieniem limitu maks. 1100 km)
  3. Holowanie pojazdu osobie poszkodowanej w następstwie zdarzenia z pojazdem ubezpieczonym
    • do najbliższego warsztatu lub wskazanego miejsca
  4. Holowanie przyczepy do 500 kg (jeśli odholowany pojazd ciągnął przyczepę)
  5. Transport ubezpieczonych z miejsca zdarzenia do miejsca holowania
  6. Dowóz paliwa / pomoc po zatankowaniu niewłaściwego paliwa (ubezpieczenie nie pokrywa kosztów zakupu paliwa)
  7. Uruchomienie silnika (w przypadku rozładowania się akumulatora)
    • maks. 3 razy w okresie ubezpieczenia
  8. Dostarczenie części zamiennych za granicę (jeśli zakład naprawczy nie może ich zapewnić; ubezpieczenie nie pokrywa kosztu zakupu części i ewentualnych opłat celnych)
  9. Złomowanie pojazdu
    • maks. 1000 euro
  10. Pomoc po utracie / uszkodzeniu kluczyków
  11. Pomoc po zatrzaśnięciu kluczyków
  12. Wymiana żarówki
  13. Parking strzeżony (jeśli naprawa na miejscu jest niemożliwa i zaistniała przejściowa przeszkoda w odholowaniu pojazdu)
    • maks. 14 dni
  14. Specjalistyczna pomoc na autostradzie
    • refundacja kosztów do kwoty maks. 500 euro (w Polsce) oraz 1000 euro (za granicą)
  15. Kontynuacja podróży / powrót do miejsca zamieszkania
  16. Zakwaterowanie w hotelu maks. 3-gwiazdkowym
    • maks. 4 doby hotelowe
  17. Pojazd zastępczy po wypadku, kolizji lub awarii (samochód o klasie porównywalnej z ubezpieczonym)
    • maks. 10 dni
  18. Pojazd zastępczy po kradzieży (samochód o klasie porównywalnej z ubezpieczonym)
    • maks. 21 dni
  19. Podstawienie i odstawienie pojazdu zastępczego
  20. Odbiór pojazdu po naprawie
  21. Kierowca zastępczy za granicą jeśli w wyniku zdarzenia ubezpieczony jest hospitalizowany lub zmarł, a żaden z pozostałych podróżujących nie może prowadzić pojazdu
  22. Telefoniczna pomoc tłumacza (j. angielski, niemiecki, rosyjski, francuski)
  23. Wymiana koła lub naprawa ogumienia
  24. Dostarczenie i montaż łańcuchów na koła (jeśli warunki pogodowe uniemożliwiają bezpieczną dalszą jazdę bez łańcuchów; koszt łańcuchów pokrywa ubezpieczony)
    • 1 raz w okresie ubezpieczenia
  25. Przewóz medyczny w Polsce
  26. Hospitalizacja za granicą
  27. Organizacja wizyty lekarza / psychologa / pielęgniarki
  28. Rehabilitacja w Polsce
    • maks. 5 wizyt
  29. Dostarczenie i pokrycie kosztów transportu sprzętu rehabilitacyjnego
    • maks. 50 euro na jedno zdarzenie i każdego ubezpieczonego
  30. Niezbędne badanie i zabiegi ambulatoryjne (poza Polską)
    • maks. 50 euro na jedno zdarzenie i każdego ubezpieczonego
  31. Dostarczenie lekarstw (koszty leków pokrywa ubezpieczony)
    • maks. 30 euro na jedno zdarzenie i każdego ubezpieczonego
  32. Przyjazd osoby towarzyszącej jeśli ubezpieczony jest hospitalizowany za granicą
    • maks. 7 dni
  33. Przekazanie pilnej wiadomości
  34. Opieka nad osobami małoletnimi jeśli pełnoletni ubezpieczeni ponieśli śmierć lub są hospitalizowani
    • maks. 5 dni
  35. Transport zwłok lub koszty pogrzebu
    • maks. 1 000 euro
  36. Hotel dla zwierząt w Polsce (jeśli ubezpieczony w wyniku obrażeń nie może sprawować opieki)
    • 7 dni do limitu maks. 500 zł
  37. Odwiezienie zwierząt w Polsce (jeśli ubezpieczony jest hospitalizowany lub zmarł, a zwierzęta w czasie podróży znajdowały się pod jego wyłączną opieką)
  38. Informacja turystyczna
  39. Informacja o warsztatach
  40. Informacja o pomocy drogowej
  41. Informacja o możliwości wynajmu pojazdu zastępczego
  42. Informacja medyczna
  43. Telefoniczna pomoc prawna
    • maks. 3 razy
  44. Pomoc informacyjna w związku ze zdarzeniem
  45. Pomoc przy odtworzeniu dokumentów (Compensa poinformuje, jakie działania należy podjąć)
  46. Concierge (rezerwacja biletów lotniczych, kolejowych, hoteli, zamawianie taxi)
  47. Organizacja Night Driver
    • 1 raz w okresie ubezpieczenia

Uwaga! W momencie zdarzenia ubezpieczony może wybrać tylko jedno świadczenie spośród następujących: kontynuacja podróży / powrót do miejsca zamieszkania, zakwaterowanie, pojazd zastępczy (oczywiście pod warunkiem że posiada wariant Assistance zawierający te usługi).

Sprawdź warunki ubezpieczenia ochrony prawnej w Compensie

Zakres terytorialny Assistance Compensa

Niezależnie od wariantu Compensa jest odpowiedzialna za szkody powstałe na terenie:

  • Polski,
  • innych krajów Unii Europejskiej,
  • Albanii,
  • Andory,
  • Białorusi,
  • Bośni i Hercegowiny,
  • Czarnogóry,
  • Islandii,
  • Lichtensteinu,
  • Macedonii,
  • Mołdawii,
  • Monako,
  • Norwegii,
  • europejskiej części Rosji,
  • San Marino,
  • Serbii,
  • Szwajcarii,
  • europejskiej części Turcji,
  • Ukrainy,
  • Watykanu.

Zwróć jednak uwagę, że niektóre świadczenia są dostępne jedynie w Polsce lub tylko za granicą (zgodnie z tym co zapisano w tabeli).

Sprawdź, w jakich krajach działa ubezpieczenie szyb Compensy

Wyłączenia odpowiedzialności Assistance Compensa

W przypadku ubezpieczenia Assistance obowiązują wyłączenia generalne polis komunikacyjnych (opisane w artykule poświęconym tematowi AC w Compensie).

Oprócz tego Compensa nie odpowiada za zdarzenia wynikające z powtarzających się awarii, będących następstwem nieusunięcia przyczyn awarii po udzieleniu świadczenia przez ubezpieczyciela.

Ubezpieczeniem Assistance nie są też objęte:

  • szkody w mieniu przewożonym w pojeździe;
  • awarie wynikające z konieczności uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych (oprócz usługi dostarczenia paliwa);
  • zdarzenia uniemożliwiające jazdę wynikające z:
    • awarii będącej skutkiem stanu technicznego pojazdu, jeżeli przyczyną tego było nie przeprowadzenie przez ubezpieczonego obowiązkowych przeglądów technicznych pojazdu lub braku bieżącej obsługi i konserwacji pojazdu;
    • niemożności dostawy i montażu akcesoriów;
    • konieczności wymiany piór wycieraczek;
    • konieczności dostarczenia: trójkąta ostrzegawczego, gaśnicy, kamizelki ostrzegawczej.

Compensa nie zwraca też kosztów poniesionych bez uprzedniej zgody Centrum Alarmowego, chyba że obiektywne okoliczności zewnętrzne uniemożliwiły kontakt z ubezpieczycielem po zdarzeniu. Wcześniejszej zgody nie wymaga też oczywiście skorzystanie z pomocy udzielanej na autostradzie przez specjalistyczne służby.

Jeśli ubezpieczony z przyczyn obiektywnych nie był w stanie zgłosić zdarzenia do Centrum Alarmowego niezwłocznie po jego zajściu, Compensa zrefunduje poniesione przez niego koszty do wysokości, w jakiej zostałyby one poniesione, gdyby dane świadczenie było bezpośrednio zorganizowane i opłacone przez ubezpieczyciela. Aby otrzymać refundację takich kosztów, należy złożyć do towarzystwa pisemny wniosek.

Sprawdź, jakie są wyłączenia odpowiedzialności w ubezpieczeniu NNW w Compensie

Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia Assistance w Compensie

Od razu po zdarzeniu zadzwoń do Centrum Alarmowego Compensy i wyjaśnij, co się dokładnie stało. Nie organizuj na własną rękę żadnej pomocy, chyba że ubezpieczyciel nie przystąpi do spełniania świadczenia w ciągu 2 godzin od zawiadomienia o zdarzeniu lub też Compensa zgodzi się na zorganizowanie pomocy przez inną osobę.

Dowiedz się więcej o tym, jak wygląda zgłoszenie szkody w Compensie

Kiedy warto kupić ubezpieczenie Assistance Compensa?

Niewątpliwą zaletą ubezpieczenia assistance w Compensie jest możliwość wyboru z aż 5 wariantów polisy. Dodatkowo każdy z nich posiada szeroki zakres terytorialny. Wybierając Assistance, przeanalizuj jednak dokładnie, jakie świadczenia oferuje każda z opcji, aby nie przepłacać za niepotrzebne usługi.

Sprawdź, jaką ochronę dają inne ubezpieczenia Compensy

Tagi:

Komentarze

2018-08-23 14:03

ZYGI83.144.x.x

Zabrakło najważniejszej informacji - ile to kosztuje! Mafijny sposób działania, ściąganie frajera by go omotać.

2018-08-23 15:38

Ubea.pl81.190.x.x

Dokładna cena ubezpieczenia assistance w Compensa zależy od profilu konkretnego kierowcy i samochodu, a także od tego, czy polisę kupuje się jako dodatek do OC czy całego pakietu OC+AC.