Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Proama  |  Opinia o ubezpieczeniu w Proama

Opinia o ubezpieczeniu w Proama

DETA
2013-12-04 13:33
Uwaga jeżeli miałeś jakąkolwiek stłuczkę a sprawca ubezpieczony w Firmie PROAMA wzywaj Policję bo inaczej będziesz posądzony o wyłudzenie ubezpieczenia.
odpowiedz
waldi l.
2013-12-04 11:38
około 30 osobom odradziłem ubezpieczenie w Proama będę działał dalej. Omijać ich szerokim łukiem
odpowiedz
waldi
2013-12-04 11:37
juz około 30 osobom odradziłem ubezpieczenie w Proama będę działał dalej. Omijać ich szerokim łukiem
odpowiedz
DETA
2013-12-04 11:18
nie polecam firmy-wszystko robią żeby klient nie otrzymał odszkodowania a odszkodowanie małe bo wynosi 1100 złotych i nawet na to ich nie stać , a co by było gdyby w grę wchodziła duża kwota -masz ubezpieczenie w firmie PROAMA szkodę pokryj sobie sam.Ja jednak nawet tak małej kwoty nie daruje-najpierw dowiem się w Czechach czy u nich takk samo działa TA FIRMA BO W POLSCE ROBIĄ CO CHCA a następnie oddam sprawę do sądu.Zgadzam się ze wszystkimi opiniami negatywnymi a ich reklama to wielki blef i będę ostrzegać każdego przed zawarciem umowy z tą firmą a znajomych mam bardzo dużo również na Faceboku.
odpowiedz
Alicja
2013-12-03 16:59
dobrze ze przeczytałam opinie na temat tego TU. Już miałam wyliczoną składke oc+ac gotową do zapłaty ale na szczęście coś mnie tknęło żeby trochę poszukać i trafiłam na te opinie:) Nie będę ryzykować i tu ubezpieczać dziękuje i dowodzenia
odpowiedz
Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA
2013-12-05 14:21
Szanowna Pani W nawiązaniu do wątpliwości, dotyczących negatywnych opinii na forum - życzylibyśmy sobie, aby opinie o nas pisali na forach wszyscy nasi Klienci, wtedy okazałoby się, że większość z ponad 600 000 Klientów Proama i przeszło 3000 osób, które zgłaszają co miesiąc do Proama szkody, jest zadowolona. Niestety w przypadku wszystkich produktów i usług rzadko dzielimy się pozytywnymi opiniami w sieci. Ponadto autorami części zamieszczonych opinii nie są nasi klienci, ani osoby, które kiedykolwiek miały kontakt z naszą firmą. Uważamy jednak, że w każdym miejscu, gdzie mogą się znaleźć nasi Klienci powinniśmy być i starać się im pomóc oraz wyjaśnić wątpliwości. Jednocześnie szanując prywatność naszych klientów, indywidualne sytuacje wyjaśniamy w drodze bezpośredniej korespondencji. Szanujemy również decyzje naszych Klientów dotyczące zakupu polisy. Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania i zapraszam do kontaktu pod adresem e-mail: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
BASisko
2014-05-26 22:54
Śmieszne !!! To chyba leczą psychiatrzy ....
odpowiedz
Katarzyna
2013-12-06 09:59
Totalna ściema co Pani pisze Pani Ewelino. Jaki kontakt z klientem. Chyba że za kontakt uważa się brak odpowiedzi na e-maile oraz brak jakiejkolwiek chęci z Państwa strony do prawidłowej likwidacji szkody. Kontakt z Państwem jest jedynie jak się samemu zadzwoni a i tak niczego nie można się dowiedzieć. Najlepiej od razu iść do prawnika.
odpowiedz
PAN GOOGLE
2013-12-03 13:48
UWAGA NA PROAME PRZEKRETY! UWAGA NA PROAME NIE UBEZPIECZAĆ!! UWAGA NA UBEZPIECZENIE W PROAMA! PROAMA ZASTANÓW SIĘ ZANIM UBEZPIECZYSZ!! PROAMA FIRMA DNO!!
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2013-12-04 13:48
Szanowny Panie, chcąc doskonalić procesy funkcjonujące w naszej firmie z uwagą śledzimy wszelkie komentarze na nasz temat. Będę wdzięczna za przesłanie na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl szczegółów sprawy, która wywołała negatywną opinię. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
BASisko
2014-05-26 22:53
Przez 1,5 mies nie odpowiedzieliście na żaden z moich maili !!!
odpowiedz
mec.H.
2013-12-03 13:36
Jako że jestem prawnikiem powysyłam pisemka tam gdzie trzeba na tą śmieszną paraubezpieczalnie....
odpowiedz
JULEK
2013-12-02 13:24
ja się tylko pytam KIEDY KTOŚ SIĘ ZA TĄ PROAME WEŹMIE BO TO SĄ JAJA
odpowiedz
lolek
2013-12-02 12:22
Byłem poszkodowany przez pana ubezpieczonego w PROAMA. Ich kosztorys sprządzono na kwotę 1750 pln. Potem USILNIE próbowali mi wcisnąć te pieniądze. Nie podałem nr konta, więc 1750 pln bez mojej wiedzy i zgody wysłali pocztą, mimo że zadeklarowałem rozliczenie bezgotówkowe. Pieniędzy oczywiście nie przyjąłem. Oddałem auto do autoryzowanego serwisu i naprawa wyniosła 15 000 pln.
odpowiedz
wm
2014-02-17 22:13
I jak wybrnąłeś z tej sytuacji? Mam podobny problem i nie wiem jak sobie z tym poradzić
odpowiedz
AgentWrocław
2013-11-26 11:53
Zgodzę się z Markiem, że taka sytuacja nie powinna nastąpić. Mam za to inne pytanie. Czemu nie zwrócił się pan do agenta serwisującego ubezpieczenie? chyba że byłą to polisa directowa.... właśnie z tego względu polecam gorąco zawieranie umów osobiście z agentem. Mając opiekuna, który dobrze serwuje swoich klientów zdecydowanie łatwiej i szybciej jest w stanie załatwić pewne sprawy w Towarzystwie. Osobiście reprezentuję Towarzystwo Allianz, które z pewnością ma wiele swoich przeciwników, ale nie wynika to z tego, że jest to złe towarzystwo, a stąd że klienci nie czytają warunków umowy, jak zawierają umowę przez direct albo trafiają na niekompetentnych agentów. Zapraszam do kontaktu. justyna.tartas@port.allianz.pl
odpowiedz
Marek
2013-11-25 20:16
Zdecydowanie nie polecam. Sprzedałem samochód z ważną przez jeszcze 11miesięcy polisą w proamie. Nabywca zrezygnował z OC po tygodniu. Po licznych mailach i telefonach (zajęło to blisko 2 miesiące, a na zwrot mają 2 tygodnie) zwrócono mi ledwie połowę składki OC (ok. 300zł z 610zł).
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA
2013-11-26 14:56
Szanowny Panie, standardowo zwroty pieniężne dla naszych Klientów są realizowane maksymalnie w ciągu 14 dni od chwili rozwiązania umowy ubezpieczenia. W pojedynczych przypadkach zdarza się jednak, że wniosek o zwrot składki wymaga dodatkowej weryfikacji ze wzglęu na brak niezbędnych danych bądź brak kompletu wymaganych dokumentów. Wówczas czas oczekiwania na środki może ulec zmianie (szczególnie jeżeli zwrot jest wysyłany przekazem i termin otrzymania pieniędzy wydłuża się o czas doręczenia ich przez pocztę). Zwrot składki rozliczany jest zawsze proporcjonalnie do liczby dni niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej. Na wszelkie szczegółowe pytania odnośnie kwoty należnego zwrotu z chęcią odpowiem indywidualnie, uprzejmie proszę jedynie o przesłanie informacji odnośnie sprawy na mój adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Kierowca-40
2013-11-24 20:51
Dodam, że miałem dośw. z PZU, Wartą, Compensą, BRE Ubezpiecznia
odpowiedz
kierująca
2013-12-03 12:51
no to ładnie się rozbijasz skoro miałeś doświadczenia w tej sprawie z wieloma firmami
odpowiedz
kierowca-40
2013-11-24 20:50
Ubezpieczam samochody różne od 1996 roku w Polsce, i PROAMA jest najgorszym ubezpieczeniem, jakie spotkałem w życiu. WSZYSTKIM ODRADZAM, szkoda wyceniona na 1300zł, została mi wypłacona po 6 miesiącach odwołań, w wysokości 600zł, samochód ma 4 lata. Odradzam, wracam do PZU.
odpowiedz
Edkinson
2013-11-22 09:55
Ej morris bo sie czyta OWU!! Co Ty sobie wyobrażasz? Każda firma ma takie akcje... Denerwują mnie ludzie którzy nie przeczytają OWU tylko kupią bo tańsze a potem narzekają... Nie wyobrażaj sobie że akurat to proama wymyśliła żeby Ci nie wypłacić odszkodowania... Podpisałeś umowę i tym samym potwierdziłeś że znasz OWU i się na nie zgadzasz a tam na pewno było napisane że nie wypłacają do kwoty 500 zł... Ja ogólnie jestem multiagentem i mam wszystkie towarzystwa w ofercie i wiem że najważniejsze jest to żeby agent u którego się ubezpieczasz powiedział Ci wszystko, a nie tylko ubezpieczył i wziął pieniądze... No i ogólnie wiem że ludzie nie czytają OWU a potem to się dziwią... Bo im dach zerwało a w OWU było napisane że zapłacą jak będzie wiał z prędkością jakąś tam a nie wiał ale i tak zerwało... i problem i ubezpieczyciel złodziej... To było przeczytać OWU kilku firm i wybrać kilka zł droższą i żeby była mniejsza ta prędkość... Ludzi nie myślą wcale a potem tylko są poszkodowani wiecznie...
odpowiedz
oszustson
2014-12-10 21:00
a agenci od razu wszystko mowią HAHAHAHAHA dobry gosciu jesteś
odpowiedz
Proama
2013-11-12 15:54
Szanowny Panie, w związku ze zgłoszonymi przez Pana zastrzeżeniami do wydanej przez Proama decyzji zwracam się z prośba o kontakt na adres:pawel.rokosz@proama.pl W temacie wiadomości proszę o podanie danych pozwalających nam zidentyfikować Pańską szkodę (np. numer szkody). Dołozymy wszelkich starań aby wyjaśnić wszelkie Pańskie wątpliwości związane z likwidacją przedmiotowej szkody. Oczekując na kontakt- pozostaję z poważaniem- Paweł Rokosz, Proama.
odpowiedz
Morris7
2013-11-11 18:17
Ubezpieczyciela najlepiej zweryfikować, gdy ma wypłacić odszkodowanie. Ja mam negatywne doświadczenia z tą firmą i odradzam zawieranie z nimi umów. Gdy w samochodzie rozbito mi lusterko, szybko znaleźli kruczek, że do 500 złotych szkody nie są przez Proamę pokrywane. I pewnie takich furtek mają wiele, byle tylko nie wypłacać odszkodowania... Dla mnie Proama to badziewie i żadnej umowy już z nimi nie zawrę.
odpowiedz
__
2013-11-24 18:39
Prawdopodobnie na umowie ubezpieczeniowej (polisie) miałeś wybraną opcję franszyzy integralnej w kwocie 500pln. Oznacza to, że szkody do tej kwoty nie są pokrywane przez ubezpieczyciela. Jeśli nie znasz warunków, na jakich zawarłeś ubezpieczenie, to nie wypowiadaj się źle o ubezpieczycielu bo sam zgodziłeś się na takie warunki.
odpowiedz
Andrzej
2013-11-10 12:50
Proama to lipa najpierw dają ci zniżke i to dosyć sporą w porównaniu do innych firm ale co z tego. Po roku gdy konczy ci się polisa nawet nie wyślą do ciebie informacji o nowej ofercie. Robią to specjalnie żeby umowa przeszła z automatu na taką która ma o wiele gorsze warunki. Na moim przykładzie: pierwszy rok kosztował mnie 470zł przy pełnych zniżkach, a po roku było juz 850. I ja się pytam skąd ta różnica. Gdybym się nie zainteresował w porę to miałbym niezły bigos
odpowiedz
Ewelina Królik, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA
2013-11-12 11:34
Szanowni Państwo W Proama najpóźniej 14 dni przed zakończeniem polisy wysyłamy ofertę ubezpieczeniową na kolejny okres ubezpieczeniowy. W zależności od danych jakie posiadamy, taka oferta jest przekazywana drogą pocztową bądź na adres e-mail. Czasami zdarza się, że niestety wysłana korespondencja na podany adres poczty elektronicznej „wpada” do folderu wiadomości niechcianych (spam), dlatego zawsze prosimy naszych klientów, aby sprawdzali również ten folder. Po zapoznaniu się z przesłaną ofertą, Klient może ją zaakceptować lub zrezygnować poprzez złożenie wypowiedzenia zgodnie z art. 28 bądź 28a ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Wysokość składki na kolejny okres jest zależna od aktualnego ryzyka ubezpieczeniowego, w tym od przebiegu ubezpieczenia w ostatnim roku. Do wyliczenia polisy brane są pod uwagę zdarzenia, które miały miejsce w tym czasie. Jednak indywidualne sprawy możemy wyjaśnić tylko w drodze bezpośredniej korespondencji, dlatego proszę o przesłanie szczegółów na adres: ewelina.krolik@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
BASisko
2014-05-26 22:59
Pani Królik !!! Wy nawet spamu nie chcecie napisać !! Dzielicie świat na klientów ( tych - co płacą potulnie składki ) i szkodników (tych - co chcą coś z tytułu ubezpieczenia odzyskać )
odpowiedz
Edit
2013-11-09 18:55
Poama to OSZUŚCI!!! Miałam zdarzenie drogowe z winy sprawcy. Spisaliśmy oświadczenie, ale moim błędem było to że nawet do tak błachej sprawy nie wezwałam policji (nie chciałam robić jeszcze kłopotu sprawcy). Po dokonaniu oględzin, wysłaniu do mnie wyceny, zberaniu potrzebnych dokumentów (nawet z banku, który jest współwłaścicielem), dostałam odpowiedź, że nie przysługuje mi odszkodowanie bo powstała szkoda nie mogła powstać w tym zdarzeniu. Nawet nie ma tam z kim rozmawiać bo zlewają petenta. RZENADA!! Teraz nawet jak ktoś mnie lekko puknie i dowiem się, że ktoś ma ubezpieczenie z proamy to odrazu będę wzywać policję, niestety Ci co tam się ubezpieczają będą tracić. Sprawę niestety będe musiala skieroawać do sądu, a zszargane nerwy leczyć.
odpowiedz
jan
2013-10-26 14:57
PROAMA to dobrze zorganizowana banda naciągaczy i oszustów. W tamtym roku składka za OC to 581,26 przy -60%, w tym roku otrzymałem ofertę wznowienia OC ze składką 1030,32zł przy -30%. Nie miałem żadnej szkody w ciągu ostatnich 12 miesięcy moim samochodem, z mojej polisy. Mimo to naciągacze z PROAMA wykazują mi dwie kolizje. W rozmowie z bardzo nieuprzejmymi konsultantami udało mi się dowiedzieć, że jedna szkoda to wypłata odszkodowania za uszkodzoną szybę przez kamień który wyskoczył z pod samochodu ciężarowego, którym jeżdżę w pracy w dużej firmie flotowej a polisę firma ma w Generali. A drugiej nie udało mi się ustalić, gdyż dzisiaj dzwoniąc po raz drugi, konsultanta poniosło i rzucił przysłowiową słuchawką stwierdzając że ja muszę wystąpić do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego i udowodnić swoją niewinność. Jeśli ktoś jeździ zawodowo lub jedzie samochodem kogoś i spowoduje jakąś kolizję, jest podwójnie obciążany zwyżkami : raz właściciel auta i polisy na auto z którego likwidowana jest szkoda a drugi raz ns swoje auto prywatne. Jestem posiadaczem ubezpieczeń od kilkudziesięciu lat ale po raz pierwszy stykam się z takimi absurdami i taką oszukańczą firmą. Naprawdę, bardzo uważajcie na tych oszustów.
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA
2013-10-25 15:48
Szanowni Państwo, w nawiązaniu do poprzedniego wpisu pozwolę sobie skorygować mój kontaktowy adres e-mail. Zachęcam do wysyłania jakichkolwiek pytań na adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA
2013-10-25 14:56
Szanowni Państwo, w PROAMA dbamy, aby składka za ubezpieczenie odzwierciedlała potencjalne ryzyko ubezpieczeniowe, dlatego w momencie, gdy następują jakiekolwiek zmiany w czynnikach określających owo ryzyko, staramy się aktualizować naszą ocenę. Rekalkulacja odbywa się zawsze z uwzględnieniem zniżek oraz zwyżek wszystkich właścicieli pojazdu i z tej przyczyny w pewnych sytuacjach zdarza się, że składka polisy wzrasta. W przypadku jakichkolwiek pytań, dotyczących poruszonej kwestii, zachęcam Państwa do kontaktu z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815, bądź pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@wp.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
józek
2013-10-25 09:40
Proama to potażka,ostrzegam wszystkich,omijajcie to dziadostwo z daleka.Chciałem przepisać polisę poprzedniego właściciela ,a że żona jest wspołwłascicielem i wysłali mi dopłatę do ubezp.1100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZŁ( TYSiąc sto złotych.) Dlatego wykupiłem polisę u dotychczasowego ubezpieczyciela UNIQA i zapłaciłem 460 zł
odpowiedz
franek
2013-10-25 09:35
Nie polecam banda oszustów
odpowiedz
DOROTA
2013-10-25 01:42
Proama to potażkoa,ostrzegam wszystkich,omijajcie to dziadostwo z daleka.Mam ubezpieczenie auta u nich ,płace składke 240 zł.Zrobiłam córkę wspołwłascicielke i wysłali mi dopłatę do ubezp.2200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZŁ( DWA TYS. DWIEŚCIE)
odpowiedz
poirytowany
2013-12-03 12:53
no wcale sie nie dziwie.. ile córeczka ma lat? 18? to ja latami pracuje na pełne znizki a młoddzi brawurowi ludzie mają brać po rodzicach? śmieszna mentalność
odpowiedz
nasto
2014-12-10 20:57
latami emerycie, gościu ja mam 19 lat i jeżdżę rozważnie, więc nie obrażaj młodych ludzi bo wiele z nich jeździ dużo lepiej niż osoby które jeżdżą po 20 lat. pozdro 600
odpowiedz
AS
2013-09-20 14:17
Proama, to najgorszy likwidator szkody dla pokrzywdzonego. Kierując się interesem własnym (zysk korporacji) zaniża wartość rynkową samochodu do poziomu możliwości orzeczenia szkody całkowitej. Przykład mnie auto warte 1800 EURO na rynku (samochód w nienagannym stanie użytkowany z myślą o przyszłym statusie samochodu zabytkowego) wyceniono na 2900 zł. Szkodę na 2300 zł, gdy same części kosztują 1800 EURO. Co z tego że może (nie analizowałem ) składka jest niska ale poszkodowany nie z własnej winy jest bity bezkarnie i bezzasadnie po kieszeni. Ubezpieczając się w takich badziewiach trzeba mieć na uwadze że dziś płacisz składkź a jutro możesz być poszkodowanym i dostaniesz ochłapy i jałmużnę nie wystarczającą na nic. Myślę że czas najwyższy, by rzecznik praw obywatelskich zajął się towarzystwami ubezpieczeniowymi które bardziej zachowują się jak hieny a nie jak firmy naprawiające wyrządzone szkody. Moim zdaniem firmy ubezpieczeniowe powinny być państwowe a nie prywatnymi folwarkami do zarabiania pieniędzy kosztem pokrzywdzonych. PROAM nigdy i przenigdy - będę woził na poobijanym samochodzie reklamę mówiącą, że dzięki PROAMA samochód wygląda tak jak wygląda, bo zaniżono wartość rynkową samochodu przez co zaniżono odszkodowanie które nie wystarcza na naprawę samochodu. Niech inni wiedzą co to za badziewie, a PROAMA niech się wstydzi.
odpowiedz
AS
2013-09-20 12:52
Proama, to najgorszy likwidator szkody dla pokrzywdzonego. Kierując się interesem własnym (zysk korporacji) zaniża wartość rynkową samochodu do poziomu możliwości orzeczenia szkody całkowitej. Przykład mnie auto warte 1800 EURO na rynku (samochód w nienagannym stanie użytkowany z myślą o przyszłym statusie samochodu zabytkowego) wyceniono na 2900 zł. Szkodę na 2300 zł, gdy same części kosztują 1800 EURO. Co z tego że może (nie analizowałem ) składka jest niska ale poszkodowany nie z własnej winy jest bity bezkarnie i bezzasadnie po kieszeni. Ubezpieczając się w takich badziewiach trzeba mieć na uwadze że dziś płacisz składkź a jutro możesz być poszkodowanym i dostaniesz ochłapy i jałmużnę nie wystarczającą na nic. Myślę że czas najwyższy, by rzecznik praw obywatelskich zajął się towarzystwami ubezpieczeniowymi które bardziej zachowują się jak hieny a nie jak firmy naprawiające wyrządzone szkody. Moim zdaniem firmy ubezpieczeniowe powinny być państwowe a nie prywatnymi folwarkami do zarabiania pieniędzy kosztem pokrzywdzonych. PROAM nigdy i przenigdy - będę woził na poobijanym samochodzie reklamę mówiącą, że dzięki PROAMA samochód wygląda tak jak wygląda, bo zaniżono wartość rynkową samochodu przez co zaniżono odszkodowanie które nie wystarcza na naprawę samochodu. Niech inni wiedzą co to za badziewie, a PROAMA niech się wstydzi.
odpowiedz
ryba
2013-09-18 19:51
dno i wodorowsty, mam uszkodzone oboje drzwi prawych a naprawe wycenili na 590 zl !!!!!!! czy to są żarty??? złodzieje sobie kpine robią z ludzi
odpowiedz
Rafał
2013-08-27 16:44
Miałem kolizje z winy ubezpieczonego w Proamie. Samochód kupiłem 6 miesięcy wcześniej mam fakturę zainstalowałem gaz mam fakturę a oni opierają się na jakichś wyliczeniach z kosmosu. Mocno zaniżają wartość pojazdu przed kolizja a pozostały wrak wyceniają wysoko. Pozostał mi wrak rozbity z którym nie mam co zrobić. Teraz czekam na rzeczoznawce z PZM i do sądu innej rady nie ma. A do tego ta beznadziejna infolinia nigdy nikogo kompetentnego nie ma. Ponadto zarządzali zwrotu zastępczego pojazdu przed zakończeniem likwidacji szkody i chcieli abym odstawił go 70 km od domu na 4 godziny przed rozpoczęciem pracy. Niekompetencja to za mało to zwykłe oszustwo nigdy nie kupie żadnej polisy w tej firmie. Boże chroń od ludzi ubezpieczonych w tej firmie. Liczą tylko na to ze 90 % poszkodowanych nie pójdzie do sądu ale ja jestem zdeterminowany i nie odpuszczę.Napisze tu jak zakończy się sprawa z nimi a że niedługo urlop to posiedzę trochę przy necie i popisze troszkę na wielu forach bo jakoś przed złodziejstwem trzeba się bronić. Pozdrawiam jeszcze się tu odezwę.
odpowiedz
Grab
2013-08-24 18:37
Wszystko ok jak płacisz tylko oc a kup ac to zobaczysz jak cie wycyckaja. NIE POLECAM AC W PROAMA
odpowiedz
benka
2014-11-17 22:04
i dobrze bo to oszuści .
odpowiedz
Arek D.
2013-08-25 18:21
Hmmm Ciekawe GRAB to co piszesz ja miałem OC /AC w Hestii dałem przeliczyć w Hestii ponownie na nowy rok i dałem taką samą wycenę zrobić w proama i wyszło korzystniej w proama. tylko nie wiem jak jest z likwidacją szkód bo Hestię sprawdziłem na własnej skórze i było ok. Mam nadzieję że w proama będzie też dobrze. Pozdrawiam Arek D.
odpowiedz
pati
2013-08-24 15:08
Witam i na początku odrazu odradzam ta firme. Oszuści i klamcy oszukali mnie na dwa tysiące złotych. Mam auto zprowadzone z Niemiec jechalam oplacic akcyzę gdy pech chcial stuknela mnie babka z przodu. Przyjechali wycenili i mowili nie nie będzie potrzebna akcyza niech pani oplaci tylko umowę i wszystko będzie ok. Co sie okazalo jest potrzebna akcyza no i tak jestem trzy tysiące w plecy za glupie dwa tysiące. Klamcy!!!!!!!!
odpowiedz
Proama
2013-08-20 07:45
Szanowny Panie, Uprzejmie proszę o kontakt z naszym Departamentem Likwidacji Szkód pod adresem e-mail szkody@proama.pl wraz z podaniem numeru Pana sprawy szkodowej. Udzielimy wszelkich odpowiedzi dotyczących Pana sytuacji. Z poważaniem Maciej Kubinowski Koordynator ds. Merytorycznej Likwidacji Szkód
odpowiedz
Max
2013-08-16 10:43
Zdecydowanie odradzam!!! Wszystko pięknie, ale w reklamie. Jeśli dochodzi do likwidacji szkody, to MASAKRA! Wszystko spoczywa na kliencie, a korespondencja i papierologia ciągnie się tygodniami. Unikajcie jak tylko możecie...
odpowiedz
wppax
2013-08-13 12:01
Nie umieją likwidować szkód
odpowiedz
ozis
2013-08-03 18:30
Witam jeśli chodzi o ubezpieczenie OC to Proama kosztowała mnie 320 zł. Inne firmy od 500 wzwyż. Załatwiłem w pięć minut przez internet. Czy można chcieć coś więcej ??!
odpowiedz
Ewelina Królik Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama.
2013-08-06 16:42
Szanowny Panie Bardzo dziękujemy za pozytywną opinie. Staramy się, by proces zakupu polis był zrozumiały i szybki, a takie opinie potwierdzają, że podejmowane przez nas działania przynoszą efekty. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Rafał
2013-09-15 19:27
Mam nadzieje ze to nie ty rozpieprzyłeś mi samochód bo niska składka wynika ze złodziejskiej polityki firmy. Ale niedługo spotkam się z proamą w sądzie i zaplaca za wszystko co trzeba plus koszty
odpowiedz
JZ
2013-07-31 19:00
mialem stluczke samochodem sluzbowym a stracono mi z samochochodu prywatnego o prawie 240 zl wiecej sam sluzbowy ubespieczony jest w pzu a prywatny w proamie .cz to ni jest szwindel?
odpowiedz
eee
2013-08-01 21:17
Nie jest, nie ważne czy miałeś stłuczkę prywatnym czy służbowym. Ważne, że Ty byłeś kierowcą
odpowiedz
Alfred
2013-07-27 16:39
PROAMA TO DNO MUŁ I WODOROSTY. DZWONIĄ JAK DEBILE I KITY POCISKAJĄ . UDZIAŁ WŁASNY W AC jak BYK a oni mydlą oczy ze nie ma , naprawa na zamiennikach. Ale ciemny lud to kupi. Bardziej świadomym dobrze radzę - Z DALEKA OD TYCH OSZUSTÓW
odpowiedz
znajomy
2013-07-29 22:54
W 200 % zgadzam się z przedmówcą !!!!!!!!!! Znam tę firmę od podszewki i nie dziwi mnie to!!!!!!!!!!!!!! Właśnie dlatego ,że znam paru kolesi z tej firmy osobiście trzymam się od niej z daleka . I owszem ''cześć ''sobie mówimy ale ja nigdy bym się tam nie ubezpieczył...
odpowiedz
darekk
2013-07-16 23:13
wykupiłem OC w Proama na okres od 2013 do 2014r , bardzo sprawnie działają, wczoraj 15.07.13 zrobiłem przelew, a dziś już dostałem emaila że przelew zaksięgowany i od razu na email dostałem certyfikat OC, i bardzo dobra cena, za citroena 2.0HDi z 2000r wyliczyli mi 319zł, w liberty 536zł, doradca Proama bardzo sprawnie i szybko moją polisą się zają, mało tego , miałem od Proama wiele telefonów w sprawie mojej polisy OC, a nie tylko email, w liberty pany, podnieśli cenę i nie tylko, poprzednio mnie naciągi na 40zł za dodatkowe OC , jak wypowiadałem teraz umowę to nawet nie namawiali aby zostać, tak im zależy na klientach
odpowiedz
Ewelina Królik Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama.
2013-07-18 10:27
Szanowni Państwo Bardzo dziękuję za pozytywne opinie. Zadowolenie naszych Klientów, jest dowodem skuteczności podejmowanych przez nas działań, a także motywacją do jak najlepszej pracy. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Bobi
2013-07-13 23:41
Wydaje mi się, że większość piszących tu negatywne opinie po prostu je wymyśla. Miałem szkodę z kierowcą ubezpieczonym w tym towarzystwie i po przeczytaniu negatywnych opinii trochę się zaniepokoiłem. A tu miła niespodzianka- wszystko łącznie z wypłatą odszkodowania zostało załatwione szybciej niż w innych towarzystwach. A naprawdę pukają mnie z każdej strony... już 13 razy, ja tylko raz na 25 lat jazdy spowodowałem drobną kolizję.
odpowiedz
prawilny człowiek
2014-12-10 20:43
następny klakier
odpowiedz
asz
2013-07-27 16:42
Pukają albo jesteś naciągaczem ubezpieczeniowym skoro już 13 stłuczek miałeś - przez ciebie inni płacą wyższe stawki !
odpowiedz
Jacek
2013-07-13 23:34
Zgłoszenie szkody telefonicznie, przyjazd rzeczoznawcy na wskazane miejsce, rzeczoznawca fajny gość- pomógł wypełnić dokumenty. Wszystko bez kolejek i szukania towarzystwa ubezpieczeniowego w mieście. Po około 10 dniach upomniałem się mailowo o pieniądze i już po 2 dniach nastąpiła wypłata odszkodowania. W sumie po ok. 15-18 dniach od kolizji wszystko miałem załatwione.
odpowiedz
Zenon
2013-07-13 14:43
Miałem kolizję drogową - sprawca jest ubezpieczony (OC)w Proamie (zgłosiłem zdarzenie w tym samym dniu) - zobaczę jak będą likwidować szkodę, jest porysowany lewy bok samochodu, wgnieciony błotnik i uszkodzone lusterko, drzwi kierowcy nie otwierają się do końca,zerwana listwa na drzwiach - aż boję się myśleć o "schodach" jakie mnie czekają z tym ubezpieczycielem....
odpowiedz
ubezpieczony
2013-07-12 14:41
Ubezpieczyłem tydzień temu w multiagencji pani powiedziała że OC I ZK przyślą za parę dni, ja czekałem tydzień i nic. Zadzwoniłem na infolinię pani powiedziała 'aha zawarł pan oc dobrze to wyślemy panu, za tydzień otrzyma pan polisę i Zieloną Kartę" , a ja chcę jechać za granicę. Firma jest nieprofesjonalna. Za rok wracam do PZU tam mam wszystko od ręki.
odpowiedz
Ewelina Królik Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama.
2013-07-12 20:39
Szanowny Panie Polisy zakupione u agenta, są wydawane osobiście - z chwilą zawarcia umowy. Zielona Karta natomiast, jest wysyłana drogą pocztową, dlatego najbezpieczniej jest zamówić taki dokument co najmniej dwa tygodnie przed planowanym wyjazdem – można to zrobić u agenta, jak również mailowo czy telefonicznie. Zaznaczę również, że nie w każdym kraju jest ona wymagana. W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, proszę o kontakt mailowy: ewelina.krolik@proama.pl lub telefoniczny pod numer 815815815. Pozostajemy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-22:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-20:00. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
mirek
2013-07-11 22:44
ubezpieczylem dwa auta w tej firmie
odpowiedz
Ewelina Królik Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama.
2013-07-03 15:56
Szanowny Panie Państwa opinie są dla nas bardzo ważne, dlatego też proszę o kontakt i szczegóły dotyczące kwestii, która wywołała negatywną opinię na adres: ewelina.krolik@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
benka
2014-11-17 22:05
kobito ty sie wcale nie chwal ta proama bo to wstyd reprezentować kanciarzy
odpowiedz
Artur
2013-07-01 21:30
Tragedia, ubezpieczenie oc w proama samochodu to jedna wielka fikcja, to są oszuści którzy żerują na ludzkiej naiwności. Nie życze nikomu żeby trafił przy wypadku na tego ubezpieczyciela jako sprawcy kolizji bo w życiu żadnej rekompensaty nie zobaczy, no ale przecież jest tanio to trzeba jakoś ludzi naciągnąć!
odpowiedz
Mietek
2013-06-29 19:56
Czytam i czytam, przecieram oczy i nie wierzę. Czytam jeszcze raz, patrzę na czerwone opinie i zastanawiam się, czy naprawdę chodzi o firmę proama. Z góry przepraszam wszystkich, ale moja opinia będzie pozytywna, bardzo pozytywna. Jestem kierowcą od 50 lat, ubezpieczałem się w różnych firmach, tylko raz dostałem odszkodowanie w PZU dawno temu, gdy mnie najechał autobus. Nie wiem jak jest teraz z likwidacją szkód u innych ubezpieczycieli, ale w proama w moim przypadku było super. Byłem ubezpieczony w TDI, ale w proamie zapłaciłem o jedną trzecią mniej za OC i jestem u nich od 20 maja 2013. 7 czerwca pewna pani, wyglądająca przez okno zauważyła, że wjeżdżający na miejsce parkingowe samochód mocno otarł się o inny. Odpisała numery obu, odszukała właściciela uszkodzonego, czyli mnie i przekazała mi tę informację. Zgłosiłem szkodę telefonicznie późno wieczór, na drugi dzień oddzwoniono, w tym samym dniu przyjechał likwidator, 20 czerwca pieniądze już były na koncie. A przecież wymagało to jeszcze potwierdzenia przez sprawcę, którego ja nie widziałem na oczy. Wszystko załatwili szybko, sprawnie i grzecznie. Jeszcze raz przepraszam wszystkich czerwonych, ale nie mogę napisać inaczej niż było. A może jestem szczęściarzem?
odpowiedz
Orzech
2014-05-06 13:51
Tak, Panie Mietku i jest Pan pracownikiem działu marketingu firmy Proama.
odpowiedz
prawnik
2014-12-10 20:38
klakier wynajęty przez proama
odpowiedz
Maniek
2013-07-03 00:16
No niesamowite jaka przemiła pani. A powiedz mi Mietku, czy ta pani odszukała Ciebie na podstawie nr rejestracyjnego auta (w jaki sposób) czy też może czekała na Ciebie pod twoim uszkodzonym autem np. tak ze trzy godziny aż się zjawisz i z uśmiechem na ustach powiedziała Ci co i jak? Jakoś trudno uwierzyć w twoją historię, no chyba, że rzeczywiście jesteś niesamowitym szczęściarzem.
odpowiedz
prawnik (prawilny człowiek)
2014-12-10 20:41
dla wiadomosci proama policzyła mi roczną składkę 2150 zł a inna firma 410 zł pozdro 600 oszuści i naciągacze
odpowiedz
ja
2013-06-28 18:32
Złodzieje i tyle. Nie honorują składek jak inne firmy i każą sobie płacić. ZŁODZIEJE
odpowiedz
benka
2014-11-17 21:55
ludzie to oszuści i kanciarze ,chcecie płacić 2 razy ubezpieczenie to idżcie do proama to są oszuści,i czasem nie róbcie kalkulacji w internecie przeliczania składki oc w proama bo wam zaraz naliczą i 2 razy głupi polaku płacisz, a oni o zaległości powiadomią cię po półtora roku żebyś nic nie mógł zrobić.
odpowiedz
andrzej
2014-12-22 17:11
masz racje,to są naciągacze
odpowiedz
benka
2014-11-17 22:01
złodzieje i jeszcze raz złodzieje .po 2 razy biorą za ubezoieczenia, wystarczy na str,proama zrobić kalkulacje składki OC i juz cie mają a, ty ubez-pieczenie zawrzesz z innym ubezpieczyczielem a oni cie po 2 latach cie wyciągną do zapłaty i nic nie zrobisz ,głupi polaku tylko płacisz 2 razy, o to jest popieprzona firma pepitów proama.
odpowiedz
mrowa
2013-06-18 22:17
A ja mam samochód już bardzo długo, co roku szukam nowej lepszej oferty OC i w tym roku najlepszą ofertę dała mi ubezpieczalnia Proama, a tak naprawdę Generali. Wcale nie trzeba dzwonić na infolinie, można podejść do punktu i ubezpiezpieczyć swoje autko, w tym roku polecam, bo są najtańsi.
odpowiedz
Maciej
2013-06-17 20:21
Witam wszystkich, sprzedałem niedawno samochod a że ubezpieczyłem miesiac wczesniej chcialem odzyskac czesc kwoty z ubezpieczenia. Wysłałem do proama wszystkie dokumenty no i sie zaczeło, po miesiacu ciszy kiedy zadzwoniłem stwerdzili ze nie maja mojego pesela( haha tak sie sklada ze mam u nich ubezpieczone jeszcze trzy inne samochody to chyba nie problem wejsc na moje konto) . Po uzupelnieniu znowu cisza na miesiac totalnie maja klienta w D....pie. Kolejny telefon i odpowiedz ze zaakceptowane do wyplaty.... i zgadnijcie ile czekalem oczywiscie kolejny miesiac!!!!! Wiec kolejny telefon no i wreszcie wyplata ale nie uwierzycie poslali to przekazem pocztowym w dobie bankowego internetu ( choc w podaniu okreslilem ze ma byc przelewem) musialem zauwac Do okienka na poczcie po kase. Totalny olew klienta ze strony tej firmy. Boje sie myslec jak traktuja klienta przy zgloszeniu szkody, takze na pewno straca we mnie klienta w nastepnym roku.
odpowiedz
Emilia Iwan Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2013-07-12 21:29
Szanowny Panie W Proama dbamy, aby w przypadkach podobnych do tego, który Pan opisuje (tzn. w sytuacji sprzedaży pojazdu), należny zwrot składki za ubezpieczenie był dla Klienta realizowany niezwłocznie po przekazaniu nam wszelkich danych niezbędnych do dokonania zmian na polisie. Czasami zdarza się, że w otrzymanym przez nas zleceniu brakuje wymaganych dokumentów, lub dane zawarte w tych dokumentach są niekompletne. Taka sytuacja niestety uniemożliwia nam przyjęcie zgłoszenia i może wydłużyć czas oczekiwania na przekazanie przez nas środków pieniężnych z polisy do momentu, aż to zgłoszenie zostanie przez Klienta uzupełnione. Chcąc ułatwić naszym Klientom dopełnienie formalności wiążących się ze zgłoszeniem sprzedaży, zamieściliśmy na naszej stronie internetowej www.proama.pl wzór umowy sprzedaży pojazdu. Formularz umożliwia sprzedającemu zgromadzenie wszelkich danych dotyczących transakcji, aby jego zgłoszenie było skuteczne i aby mogło zostać przez nas szybko zarejestrowane. Odnosząc się do Pana wzmianki nt. wysyłki środków z Pana polisy przekazem pocztowym zapewniam, że zależy nam, aby zwroty dla naszych Klientów były realizowane zgodnie z dyspozycją. W szczególnych przypadkach jednak jesteśmy zmuszeni do wysyłki przekazu na adres zameldowania Klienta - np. gdy podany nam numer rachunku bankowego jest nieprawidłowy, lub gdy z - uwagi na nasze standardy bezpieczeństwa - nie mamy możliwości zweryfikowania z wniosku o zwrot składki. Mam nadzieję, że te informacje dotyczące obowiązujących procedur, wynikających m.in. z przepisów ustawy, wyjaśniają Pana doświadczenia. W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcam Pana do kontaktu z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta pod numerem 815 815 815. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
hmmm komu wierzyć?
2013-12-03 13:04
hahahhaahha Macieju.. zejde zaraz.. sprzedałeś samochód i chciałeś odzyskać część kasy z polisy??? przecież to nabywca pojazdu może wypowiedzieć polisę a nie TY! jak juz zmyślasz bajki o firmach ubezpieczeniowych to z głową bo jedno koliduje z drugim.
odpowiedz
rybak
2013-06-17 20:13
Potwierdzam negatywną opinię o tej firmie. Ubezieczyciel tz. jego konsultant na samym początku gdy ja sam do nich przedzwonilem nie miał dla mnie czasu na rozmowę więc sam mi wyznaczył godzinę o której będzie dzwonił. Niestety nie oddzwonił. Odezwał się do mnie w godzinach wieczornych po dwuch dniach. Tym samym wykazał się jak ubezpieczyciel może się zachować jeżeli będę dochodził odszkodowania.
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2013-07-12 21:30
Szanowny Panie Chcąc zachować najwyższe standardy obsługi oddzwaniamy do każdego naszego klienta i staramy się, aby ten kontakt następował w ustalonym terminie. Brak kontaktu z naszej strony może czasami wynikać z błędnie odnotowanego numeru telefonu lub z braku możliwości dodzwonienia się w określonym momencie. Jeżeli jednak brak kontaktu wynikał z przyczyn leżących po naszej stronie, serdecznie przepraszam. Jeśli istnieje możliwość naprawienia naszej relacji, zachęcam do powtórnego kontaktu pod numerem Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta 815 815 815 i powołania się na Pana wpis na tym forum. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
iwa
2013-06-17 13:47
Mam samochód ubezpieczony w Proamie już drugi rok i jestem zadowolona. Miałam wypadek sprawca miał polisę w PZU - to dopiero porażka!!! Mój samochód (Passat B6-2008r) cały bok do wymiany- został naprawiony w warsztacie z listy PZU. Mimo oświadczenia sprawcy( niestety nie została wezwana policja) pzu odmówiło wypłaty odzszkodowania. Proma w oparciu o dokumenty cudem wyciągnięte z pzu( auto już naprawione) , wypłaciła odszkodowanie, co prawda z mojego AC- w ciągu 7 dni roboczych. Polecam !!!!!
odpowiedz
alek
2014-06-16 11:00
iwa pracownica proamy.... ale się prostują na forum
odpowiedz