pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Opinia o ubezpieczeniu w Proama

2013-12-03 13:48

PAN GOOGLE

UWAGA NA PROAME PRZEKRETY! UWAGA NA PROAME NIE UBEZPIECZAĆ!! UWAGA NA UBEZPIECZENIE W PROAMA! PROAMA ZASTANÓW SIĘ ZANIM UBEZPIECZYSZ!! PROAMA FIRMA DNO!!

2013-12-04 13:48

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowny Panie, chcąc doskonalić procesy funkcjonujące w naszej firmie z uwagą śledzimy wszelkie komentarze na nasz temat. Będę wdzięczna za przesłanie na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl szczegółów sprawy, która wywołała negatywną opinię. Z wyrazami szacunku

2014-05-26 22:53

BASisko

Przez 1,5 mies nie odpowiedzieliście na żaden z moich maili !!!

2013-12-03 16:59

Alicja

dobrze ze przeczytałam opinie na temat tego TU. Już miałam wyliczoną składke oc+ac gotową do zapłaty ale na szczęście coś mnie tknęło żeby trochę poszukać i trafiłam na te opinie:) Nie będę ryzykować i tu ubezpieczać dziękuje i dowodzenia

2013-12-05 14:21

Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA

Szanowna Pani W nawiązaniu do wątpliwości, dotyczących negatywnych opinii na forum - życzylibyśmy sobie, aby opinie o nas pisali na forach wszyscy nasi Klienci, wtedy okazałoby się, że większość z ponad 600 000 Klientów Proama i przeszło 3000 osób, które zgłaszają co miesiąc do Proama szkody, jest zadowolona. Niestety w przypadku wszystkich produktów i usług rzadko dzielimy się pozytywnymi opiniami w sieci. Ponadto autorami części zamieszczonych opinii nie są nasi klienci, ani osoby, które kiedykolwiek miały kontakt z naszą firmą. Uważamy jednak, że w każdym miejscu, gdzie mogą się znaleźć nasi Klienci powinniśmy być i starać się im pomóc oraz wyjaśnić wątpliwości. Jednocześnie szanując prywatność naszych klientów, indywidualne sytuacje wyjaśniamy w drodze bezpośredniej korespondencji. Szanujemy również decyzje naszych Klientów dotyczące zakupu polisy. Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania i zapraszam do kontaktu pod adresem e-mail: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku

2014-05-26 22:54

BASisko

Śmieszne !!! To chyba leczą psychiatrzy ....

2013-12-06 09:59

Katarzyna

Totalna ściema co Pani pisze Pani Ewelino. Jaki kontakt z klientem. Chyba że za kontakt uważa się brak odpowiedzi na e-maile oraz brak jakiejkolwiek chęci z Państwa strony do prawidłowej likwidacji szkody. Kontakt z Państwem jest jedynie jak się samemu zadzwoni a i tak niczego nie można się dowiedzieć. Najlepiej od razu iść do prawnika.

2013-12-04 11:18

DETA

nie polecam firmy-wszystko robią żeby klient nie otrzymał odszkodowania a odszkodowanie małe bo wynosi 1100 złotych i nawet na to ich nie stać , a co by było gdyby w grę wchodziła duża kwota -masz ubezpieczenie w firmie PROAMA szkodę pokryj sobie sam.Ja jednak nawet tak małej kwoty nie daruje-najpierw dowiem się w Czechach czy u nich takk samo działa TA FIRMA BO W POLSCE ROBIĄ CO CHCA a następnie oddam sprawę do sądu.Zgadzam się ze wszystkimi opiniami negatywnymi a ich reklama to wielki blef i będę ostrzegać każdego przed zawarciem umowy z tą firmą a znajomych mam bardzo dużo również na Faceboku.

2013-12-04 11:37

waldi

juz około 30 osobom odradziłem ubezpieczenie w Proama będę działał dalej. Omijać ich szerokim łukiem

2013-12-04 11:38

waldi l.

około 30 osobom odradziłem ubezpieczenie w Proama będę działał dalej. Omijać ich szerokim łukiem

2013-12-04 13:33

DETA

Uwaga jeżeli miałeś jakąkolwiek stłuczkę a sprawca ubezpieczony w Firmie PROAMA wzywaj Policję bo inaczej będziesz posądzony o wyłudzenie ubezpieczenia.

2013-12-05 13:49

andrzej

oj już miałem u nich ubezpieczyć dobrze że ten internet mamy i możemy wcześniej sprawdzić:) rezygnuje szukam czegoś innego

2013-12-10 13:42

Maciej Kubinowski, Koordynator ds. Merytorycznej Likwidacji Szkód

Szanowni Państwo, Każde zgłoszenie szkody do Proama rozpatrywanie jest indywidualnie w oparciu o określone kryteria. Na kosztorys wpływ ma wiele czynników, takich jak wiek pojazdu, historia dotychczasowych napraw, sposób serwisowania samochodu i jego stan techniczny. Likwidator techniczny ma obowiązek wziąć te elementy pod uwagę. Niemniej zaznaczam, iż wyliczona kwota bezsporna oraz jej wypłata nie zamyka drogi do dochodzenia dalszych roszczeń. W uzasadnionych przypadkach, po przedstawieniu kosztorysu warsztatowego popartego rachunkiem za naprawę istnieje możliwość dopłaty do poniesionych i udokumentowanych kosztów. Jak wspomniałem na początku do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie, dlatego zachęcam do bezpośredniego kontaktu pod adresem e-mail: maciej.kubinowski@proama.pl. W przypadku potrzeby wyjaśnienia wątpliwości, dotyczących konkretnych szkód, proszę o podanie numeru sprawy. Z poważaniem

2014-05-27 13:41

poszkodowany

człowieku naucz się przepisów, obowiązek naprawienia szkody powstaje w chwili jej powstania,przestań wymyślać kryteria typu wiek pojazdu,historia serwisowa itd.Kwota bezsporna zgodnie z prawem musi być uznana przez obie strony na drodze ugody-(słownik ubezpieczeniowy),nie znacie przepisów w oparciu o ,które wykonujecie swoje czynności.Jesteście bandą niekompetentnych ignorantów traktujących poszkodowanych jak idiotów!!!!!!!

2013-12-11 21:02

Katarzyna

Panie Macieju, to co Pan pisze to czysta kpina. Mam szkodę z OC sprawcy który ma polisę w PROAMA i pomimo że wasz rzeczoznawca stwierdził, iż cały samochód ma oryginalny lakier i jest na oryginalnych częściach to wy bezprawnie chcecie zmusić mnie do użycia zamienników. Jakim prawem. Przepisy mówią, że samochód ma być naprawiony do stanu sprzed szkody. Czyli był na oryginalnych częściach i po naprawie też ma być na oryginalnych częściach. Moja sprawa idzie do Rzecznika Ubezpieczonych bo już dłużej nie mam ochoty prosić się o to co mi się należy. A tak poza tym chciałabym jeszcze Panu zwrócić uwagę, że nie macie prawa uzależniać wysokości odszkodowania od historii serwisowej pojazdu - czyste bezprawie.

2014-10-22 13:44

Olga

Pani Katarzyno! jestem dokładnie w tej samej sytuacji, też mam szkode z OC sprawcy ubezpieczonego w Proama. Samochod nigdy nie miał wypadku, jest na orginalnych częsciach a Proama chce wcisnąć zamienniki za 11 tys jak ASO wyceniło szkody na 20 tys!! Dodam że naprawa nie przewyższa wartości samochodu. Prosze o kontakt, czy udało się Pani coś zrobić w tej sprawie bo jestem w kropce.

2014-10-22 13:46

Olga

Oczywiście opinia negatywna x10000. Pozytyw za wypowiedź Pani katarzyny ;)

2014-10-22 13:50

Olga

mój mail: aglo.meracje@gmail.com

2013-12-12 08:54

rysiek

oczywiście że podchodzą indywidualnie Każdemu indywidualnie zaniżą odszkodowanie ile się da Oj Panie Maciusiu z klanu nie wolno tak oszukiwac

2013-12-12 11:12

wojtek

witam .jetem poszkodowany w wypadku . czekam na odszkodowanie ponad dwa miesiace dzwonilem z 50 razy i za kazdym razem nie ma likwidatota jest na spotkaniu, na urlopie, chorobowym. szkoda ze nie na klopie wc niedlugo skacza im sie wymówki .ja sie nie bede bawil zgłaszam sprawe do sadu mam wszystkie potrzebne dokumety jesli ktos ma oochote z nimi powalczyc piszcie ugadamy sie im wiecej nas tym lepiej. ilez mozna kpiny

2013-12-13 18:53

MARIAN

gdzie ubezpieczyc tu czy w mtu???niech ktos doradzi pozdrawiam mARIAN

2013-12-13 20:06

emek

Marian powiem ci krótko wszędzie indziej tylko nie tu w Proamie tylko cię przekręcą!!

2013-12-14 14:55

adas

marian chłopie nie pakuj sie w ten syf

2013-12-20 20:25

ola

Omijajcie PROAMA z daleka, szkoda zdrowia, pieniędzy, czasu...

2014-03-31 23:18

ralf

heh... a już miałem ubezpieczać się w proamie OC + AC bo tanio!! lecz naiwny nie jestem wyciągając 50%prawdy z opinii to podziękuje naciągaczom

2014-04-05 18:55

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, Państwa komentarze są dla nas cennym źródłem informacji, dlatego z uwagą je śledzimy. Niestety, Internauci rzadko dzielą się w sieci pozytywnym zdaniem nt. firm. Gdyby ta tendencja była inna, można byłoby się przekonać, że zdecydowana większość klientów pozytywnie ocenia współpracę z nami. Często obserwujemy również, że autorami licznych zamieszczanych tu komentarzy są osoby, które nie miały z nami kontaktu. Niemniej jednak szanujemy wszystkie opinie i chcąc odnieść się do nich indywidualnie zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną, pod adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2013-12-23 21:26

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, liczymy się z Państwa zdaniem i wszystkie komentarze na nasz temat staramy się analizować. W szczególności chcielibyśmy przyjrzeć się kwestiom, które wywołały negatywne opinie. Zachęcam do przesyłania informacji na mój adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl abym mogła odpowiedzieć Państwu indywidualnie na wszelkie wątpliwości.

2014-05-26 22:51

BASisko

Ludzie - piszta na Berdyczów !! Na jakieś 20 maili do pracowników Proamy przez 1,5 mies nie otrzymałem żadnej odpowiedzi !!!

2013-12-24 01:33

solaina

a ja jestem bardzo zadowolona casco w wersji komfort wstawiłam samochód do warszatu i odebrałam po naprawie nie rozumiem Państwa przecież firma tak jak u mnie może rozliczać się z warsztatem a klienta nic nie interesuje, odebrałam sprawny samochód Proama zapaciła mechanikowi na pewno odnowię tam polisę bez problemów Polecam

2013-12-24 03:18

antysyfproamowski

solaina-no napewno już ci wierzę szpiclu z proamy

2014-04-02 13:37

kiero

a co ty jesteś płatnym pieskiem Link-4????

2014-01-02 16:17

Tom3k

A ja Wam powiem uczciwie ze jestem mile zaskoczony...w Axa Direct placilem za auto o pojemnosci 3400 ( Land Cruiser) 688 zl po maxymalnych znizkach..w proamie zrobilem przed chwila kalkulacje - 526zl za caly rok przy platnosci karta kredytowa z gory - skladka wyliczona przez neta - dzwonilem na ich infolinie i fakt,,zawsze wychodzi drozej, axa niby oferowala 100zl znizki za ubezpieczenie kolejnego auta..ale do tego co mam i tak 100 wychodzila drozej..ac bym tu raczej nie polecal, znajomemu zanizyli masakrycznie kwote wyplaty, nie starczylo na naprawe u przyslowiowego "pana mietka" i uzywanych czesciach. co do oc jak dla mnie nigdzie nie ma taniej - pod warunkiem ze macie bezwypadkowa przeszlosc...

2014-01-08 18:59

Rys

co was interesuja dane osobowe- ja chce mic wyliczona skladke danego auta. udostepnione dane osobowe moga sluzyc do oszustwa 2014-01-08

2014-01-10 14:43

Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA.

Szanowny Panie Wszystkie parametry o jakie pytamy podczas zawarcia polisy – w tym również dane osobowe - umożliwiają nam dokładne określenie ryzyka ubezpieczeniowego danego Klienta, dzięki czemu również składka jest adekwatna do potencjalnego ryzyka, jakie niesie ze sobą zawarcie umowy. Poprzez takie wyliczenie możemy docenić bezszkodowych kierowców i zaproponować im niższe stawki ubezpieczenia OC i AC. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu po adresem email: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku