pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Opinia o ubezpieczeniu w Proama

2013-09-20 12:52

AS

Proama, to najgorszy likwidator szkody dla pokrzywdzonego. Kierując się interesem własnym (zysk korporacji) zaniża wartość rynkową samochodu do poziomu możliwości orzeczenia szkody całkowitej. Przykład mnie auto warte 1800 EURO na rynku (samochód w nienagannym stanie użytkowany z myślą o przyszłym statusie samochodu zabytkowego) wyceniono na 2900 zł. Szkodę na 2300 zł, gdy same części kosztują 1800 EURO. Co z tego że może (nie analizowałem ) składka jest niska ale poszkodowany nie z własnej winy jest bity bezkarnie i bezzasadnie po kieszeni. Ubezpieczając się w takich badziewiach trzeba mieć na uwadze że dziś płacisz składkź a jutro możesz być poszkodowanym i dostaniesz ochłapy i jałmużnę nie wystarczającą na nic. Myślę że czas najwyższy, by rzecznik praw obywatelskich zajął się towarzystwami ubezpieczeniowymi które bardziej zachowują się jak hieny a nie jak firmy naprawiające wyrządzone szkody. Moim zdaniem firmy ubezpieczeniowe powinny być państwowe a nie prywatnymi folwarkami do zarabiania pieniędzy kosztem pokrzywdzonych. PROAM nigdy i przenigdy - będę woził na poobijanym samochodzie reklamę mówiącą, że dzięki PROAMA samochód wygląda tak jak wygląda, bo zaniżono wartość rynkową samochodu przez co zaniżono odszkodowanie które nie wystarcza na naprawę samochodu. Niech inni wiedzą co to za badziewie, a PROAMA niech się wstydzi.

2013-09-20 14:17

AS

Proama, to najgorszy likwidator szkody dla pokrzywdzonego. Kierując się interesem własnym (zysk korporacji) zaniża wartość rynkową samochodu do poziomu możliwości orzeczenia szkody całkowitej. Przykład mnie auto warte 1800 EURO na rynku (samochód w nienagannym stanie użytkowany z myślą o przyszłym statusie samochodu zabytkowego) wyceniono na 2900 zł. Szkodę na 2300 zł, gdy same części kosztują 1800 EURO. Co z tego że może (nie analizowałem ) składka jest niska ale poszkodowany nie z własnej winy jest bity bezkarnie i bezzasadnie po kieszeni. Ubezpieczając się w takich badziewiach trzeba mieć na uwadze że dziś płacisz składkź a jutro możesz być poszkodowanym i dostaniesz ochłapy i jałmużnę nie wystarczającą na nic. Myślę że czas najwyższy, by rzecznik praw obywatelskich zajął się towarzystwami ubezpieczeniowymi które bardziej zachowują się jak hieny a nie jak firmy naprawiające wyrządzone szkody. Moim zdaniem firmy ubezpieczeniowe powinny być państwowe a nie prywatnymi folwarkami do zarabiania pieniędzy kosztem pokrzywdzonych. PROAM nigdy i przenigdy - będę woził na poobijanym samochodzie reklamę mówiącą, że dzięki PROAMA samochód wygląda tak jak wygląda, bo zaniżono wartość rynkową samochodu przez co zaniżono odszkodowanie które nie wystarcza na naprawę samochodu. Niech inni wiedzą co to za badziewie, a PROAMA niech się wstydzi.

2013-10-25 01:42

DOROTA

Proama to potażkoa,ostrzegam wszystkich,omijajcie to dziadostwo z daleka.Mam ubezpieczenie auta u nich ,płace składke 240 zł.Zrobiłam córkę wspołwłascicielke i wysłali mi dopłatę do ubezp.2200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZŁ( DWA TYS. DWIEŚCIE)

2013-12-03 12:53

poirytowany

no wcale sie nie dziwie.. ile córeczka ma lat? 18? to ja latami pracuje na pełne znizki a młoddzi brawurowi ludzie mają brać po rodzicach? śmieszna mentalność

2014-12-10 20:57

nasto

latami emerycie, gościu ja mam 19 lat i jeżdżę rozważnie, więc nie obrażaj młodych ludzi bo wiele z nich jeździ dużo lepiej niż osoby które jeżdżą po 20 lat. pozdro 600

2013-10-25 09:35

franek

Nie polecam banda oszustów

2013-10-25 09:40

józek

Proama to potażka,ostrzegam wszystkich,omijajcie to dziadostwo z daleka.Chciałem przepisać polisę poprzedniego właściciela ,a że żona jest wspołwłascicielem i wysłali mi dopłatę do ubezp.1100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZŁ( TYSiąc sto złotych.) Dlatego wykupiłem polisę u dotychczasowego ubezpieczyciela UNIQA i zapłaciłem 460 zł

2013-10-25 14:56

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA

Szanowni Państwo, w PROAMA dbamy, aby składka za ubezpieczenie odzwierciedlała potencjalne ryzyko ubezpieczeniowe, dlatego w momencie, gdy następują jakiekolwiek zmiany w czynnikach określających owo ryzyko, staramy się aktualizować naszą ocenę. Rekalkulacja odbywa się zawsze z uwzględnieniem zniżek oraz zwyżek wszystkich właścicieli pojazdu i z tej przyczyny w pewnych sytuacjach zdarza się, że składka polisy wzrasta. W przypadku jakichkolwiek pytań, dotyczących poruszonej kwestii, zachęcam Państwa do kontaktu z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815, bądź pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@wp.pl. Z wyrazami szacunku

2013-10-25 15:48

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA

Szanowni Państwo, w nawiązaniu do poprzedniego wpisu pozwolę sobie skorygować mój kontaktowy adres e-mail. Zachęcam do wysyłania jakichkolwiek pytań na adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2013-10-26 14:57

jan

PROAMA to dobrze zorganizowana banda naciągaczy i oszustów. W tamtym roku składka za OC to 581,26 przy -60%, w tym roku otrzymałem ofertę wznowienia OC ze składką 1030,32zł przy -30%. Nie miałem żadnej szkody w ciągu ostatnich 12 miesięcy moim samochodem, z mojej polisy. Mimo to naciągacze z PROAMA wykazują mi dwie kolizje. W rozmowie z bardzo nieuprzejmymi konsultantami udało mi się dowiedzieć, że jedna szkoda to wypłata odszkodowania za uszkodzoną szybę przez kamień który wyskoczył z pod samochodu ciężarowego, którym jeżdżę w pracy w dużej firmie flotowej a polisę firma ma w Generali. A drugiej nie udało mi się ustalić, gdyż dzisiaj dzwoniąc po raz drugi, konsultanta poniosło i rzucił przysłowiową słuchawką stwierdzając że ja muszę wystąpić do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego i udowodnić swoją niewinność. Jeśli ktoś jeździ zawodowo lub jedzie samochodem kogoś i spowoduje jakąś kolizję, jest podwójnie obciążany zwyżkami : raz właściciel auta i polisy na auto z którego likwidowana jest szkoda a drugi raz ns swoje auto prywatne. Jestem posiadaczem ubezpieczeń od kilkudziesięciu lat ale po raz pierwszy stykam się z takimi absurdami i taką oszukańczą firmą. Naprawdę, bardzo uważajcie na tych oszustów.

2013-11-09 18:55

Edit

Poama to OSZUŚCI!!! Miałam zdarzenie drogowe z winy sprawcy. Spisaliśmy oświadczenie, ale moim błędem było to że nawet do tak błachej sprawy nie wezwałam policji (nie chciałam robić jeszcze kłopotu sprawcy). Po dokonaniu oględzin, wysłaniu do mnie wyceny, zberaniu potrzebnych dokumentów (nawet z banku, który jest współwłaścicielem), dostałam odpowiedź, że nie przysługuje mi odszkodowanie bo powstała szkoda nie mogła powstać w tym zdarzeniu. Nawet nie ma tam z kim rozmawiać bo zlewają petenta. RZENADA!! Teraz nawet jak ktoś mnie lekko puknie i dowiem się, że ktoś ma ubezpieczenie z proamy to odrazu będę wzywać policję, niestety Ci co tam się ubezpieczają będą tracić. Sprawę niestety będe musiala skieroawać do sądu, a zszargane nerwy leczyć.

2013-11-10 12:50

Andrzej

Proama to lipa najpierw dają ci zniżke i to dosyć sporą w porównaniu do innych firm ale co z tego. Po roku gdy konczy ci się polisa nawet nie wyślą do ciebie informacji o nowej ofercie. Robią to specjalnie żeby umowa przeszła z automatu na taką która ma o wiele gorsze warunki. Na moim przykładzie: pierwszy rok kosztował mnie 470zł przy pełnych zniżkach, a po roku było juz 850. I ja się pytam skąd ta różnica. Gdybym się nie zainteresował w porę to miałbym niezły bigos

2013-11-12 11:34

Ewelina Królik, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA

Szanowni Państwo W Proama najpóźniej 14 dni przed zakończeniem polisy wysyłamy ofertę ubezpieczeniową na kolejny okres ubezpieczeniowy. W zależności od danych jakie posiadamy, taka oferta jest przekazywana drogą pocztową bądź na adres e-mail. Czasami zdarza się, że niestety wysłana korespondencja na podany adres poczty elektronicznej „wpada” do folderu wiadomości niechcianych (spam), dlatego zawsze prosimy naszych klientów, aby sprawdzali również ten folder. Po zapoznaniu się z przesłaną ofertą, Klient może ją zaakceptować lub zrezygnować poprzez złożenie wypowiedzenia zgodnie z art. 28 bądź 28a ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Wysokość składki na kolejny okres jest zależna od aktualnego ryzyka ubezpieczeniowego, w tym od przebiegu ubezpieczenia w ostatnim roku. Do wyliczenia polisy brane są pod uwagę zdarzenia, które miały miejsce w tym czasie. Jednak indywidualne sprawy możemy wyjaśnić tylko w drodze bezpośredniej korespondencji, dlatego proszę o przesłanie szczegółów na adres: ewelina.krolik@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku

2014-05-26 22:59

BASisko

Pani Królik !!! Wy nawet spamu nie chcecie napisać !! Dzielicie świat na klientów ( tych - co płacą potulnie składki ) i szkodników (tych - co chcą coś z tytułu ubezpieczenia odzyskać )

2013-11-11 18:17

Morris7

Ubezpieczyciela najlepiej zweryfikować, gdy ma wypłacić odszkodowanie. Ja mam negatywne doświadczenia z tą firmą i odradzam zawieranie z nimi umów. Gdy w samochodzie rozbito mi lusterko, szybko znaleźli kruczek, że do 500 złotych szkody nie są przez Proamę pokrywane. I pewnie takich furtek mają wiele, byle tylko nie wypłacać odszkodowania... Dla mnie Proama to badziewie i żadnej umowy już z nimi nie zawrę.

2013-11-24 18:39

__

Prawdopodobnie na umowie ubezpieczeniowej (polisie) miałeś wybraną opcję franszyzy integralnej w kwocie 500pln. Oznacza to, że szkody do tej kwoty nie są pokrywane przez ubezpieczyciela. Jeśli nie znasz warunków, na jakich zawarłeś ubezpieczenie, to nie wypowiadaj się źle o ubezpieczycielu bo sam zgodziłeś się na takie warunki.

2013-11-12 15:54

Proama

Szanowny Panie, w związku ze zgłoszonymi przez Pana zastrzeżeniami do wydanej przez Proama decyzji zwracam się z prośba o kontakt na adres:pawel.rokosz@proama.pl W temacie wiadomości proszę o podanie danych pozwalających nam zidentyfikować Pańską szkodę (np. numer szkody). Dołozymy wszelkich starań aby wyjaśnić wszelkie Pańskie wątpliwości związane z likwidacją przedmiotowej szkody. Oczekując na kontakt- pozostaję z poważaniem- Paweł Rokosz, Proama.

2013-11-22 09:55

Edkinson

Ej morris bo sie czyta OWU!! Co Ty sobie wyobrażasz? Każda firma ma takie akcje... Denerwują mnie ludzie którzy nie przeczytają OWU tylko kupią bo tańsze a potem narzekają... Nie wyobrażaj sobie że akurat to proama wymyśliła żeby Ci nie wypłacić odszkodowania... Podpisałeś umowę i tym samym potwierdziłeś że znasz OWU i się na nie zgadzasz a tam na pewno było napisane że nie wypłacają do kwoty 500 zł... Ja ogólnie jestem multiagentem i mam wszystkie towarzystwa w ofercie i wiem że najważniejsze jest to żeby agent u którego się ubezpieczasz powiedział Ci wszystko, a nie tylko ubezpieczył i wziął pieniądze... No i ogólnie wiem że ludzie nie czytają OWU a potem to się dziwią... Bo im dach zerwało a w OWU było napisane że zapłacą jak będzie wiał z prędkością jakąś tam a nie wiał ale i tak zerwało... i problem i ubezpieczyciel złodziej... To było przeczytać OWU kilku firm i wybrać kilka zł droższą i żeby była mniejsza ta prędkość... Ludzi nie myślą wcale a potem tylko są poszkodowani wiecznie...

2014-12-10 21:00

oszustson

a agenci od razu wszystko mowią HAHAHAHAHA dobry gosciu jesteś

2013-11-24 20:50

kierowca-40

Ubezpieczam samochody różne od 1996 roku w Polsce, i PROAMA jest najgorszym ubezpieczeniem, jakie spotkałem w życiu. WSZYSTKIM ODRADZAM, szkoda wyceniona na 1300zł, została mi wypłacona po 6 miesiącach odwołań, w wysokości 600zł, samochód ma 4 lata. Odradzam, wracam do PZU.

2013-11-24 20:51

Kierowca-40

Dodam, że miałem dośw. z PZU, Wartą, Compensą, BRE Ubezpiecznia

2013-12-03 12:51

kierująca

no to ładnie się rozbijasz skoro miałeś doświadczenia w tej sprawie z wieloma firmami

2013-11-25 20:16

Marek

Zdecydowanie nie polecam. Sprzedałem samochód z ważną przez jeszcze 11miesięcy polisą w proamie. Nabywca zrezygnował z OC po tygodniu. Po licznych mailach i telefonach (zajęło to blisko 2 miesiące, a na zwrot mają 2 tygodnie) zwrócono mi ledwie połowę składki OC (ok. 300zł z 610zł).

2013-11-26 14:56

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA

Szanowny Panie, standardowo zwroty pieniężne dla naszych Klientów są realizowane maksymalnie w ciągu 14 dni od chwili rozwiązania umowy ubezpieczenia. W pojedynczych przypadkach zdarza się jednak, że wniosek o zwrot składki wymaga dodatkowej weryfikacji ze wzglęu na brak niezbędnych danych bądź brak kompletu wymaganych dokumentów. Wówczas czas oczekiwania na środki może ulec zmianie (szczególnie jeżeli zwrot jest wysyłany przekazem i termin otrzymania pieniędzy wydłuża się o czas doręczenia ich przez pocztę). Zwrot składki rozliczany jest zawsze proporcjonalnie do liczby dni niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej. Na wszelkie szczegółowe pytania odnośnie kwoty należnego zwrotu z chęcią odpowiem indywidualnie, uprzejmie proszę jedynie o przesłanie informacji odnośnie sprawy na mój adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2013-11-26 11:53

AgentWrocław

Zgodzę się z Markiem, że taka sytuacja nie powinna nastąpić. Mam za to inne pytanie. Czemu nie zwrócił się pan do agenta serwisującego ubezpieczenie? chyba że byłą to polisa directowa.... właśnie z tego względu polecam gorąco zawieranie umów osobiście z agentem. Mając opiekuna, który dobrze serwuje swoich klientów zdecydowanie łatwiej i szybciej jest w stanie załatwić pewne sprawy w Towarzystwie. Osobiście reprezentuję Towarzystwo Allianz, które z pewnością ma wiele swoich przeciwników, ale nie wynika to z tego, że jest to złe towarzystwo, a stąd że klienci nie czytają warunków umowy, jak zawierają umowę przez direct albo trafiają na niekompetentnych agentów. Zapraszam do kontaktu. justyna.tartas@port.allianz.pl

2013-12-02 12:22

lolek

Byłem poszkodowany przez pana ubezpieczonego w PROAMA. Ich kosztorys sprządzono na kwotę 1750 pln. Potem USILNIE próbowali mi wcisnąć te pieniądze. Nie podałem nr konta, więc 1750 pln bez mojej wiedzy i zgody wysłali pocztą, mimo że zadeklarowałem rozliczenie bezgotówkowe. Pieniędzy oczywiście nie przyjąłem. Oddałem auto do autoryzowanego serwisu i naprawa wyniosła 15 000 pln.

2014-02-17 22:13

wm

I jak wybrnąłeś z tej sytuacji? Mam podobny problem i nie wiem jak sobie z tym poradzić

2013-12-02 13:24

JULEK

ja się tylko pytam KIEDY KTOŚ SIĘ ZA TĄ PROAME WEŹMIE BO TO SĄ JAJA

2013-12-03 13:36

mec.H.

Jako że jestem prawnikiem powysyłam pisemka tam gdzie trzeba na tą śmieszną paraubezpieczalnie....