pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Opinia o ubezpieczeniu w Proama

2013-03-23 09:18

niezadowolony

oszuści pełny brak profesjonalizmu pojazd uszkodzony mam przez pojazd ubezpieczony w mtu mam terzy elementy w oplu insigni przedstawilem im kosztorys z warsztatu a oni dają wycene o 50% niższą i nie uznają 3-ego elementu w jednej szkodzie poniewarz jest inny charakter uszkodzeń według ich " specjalisty" ha ha ha ale przyjmą zgłoszenie tego elementu z tego samego zdarzenia czy to nie śmieszne.?! a zniszki... już stracone.. Podobne działanie do AMBER GOLDU daj kase a my cie oszukamy OSZUŚCI.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a tak ładnie naciągali na zakup ubezpieczenia TEN ICH PAN TOMEK TO POWINIEN SPALIĆ SIE ZE WSTYDU niezadowolony !

2013-03-27 10:23

Damian Warzocha, Kierownik Zespołu Serwisu

Szanowny Panie, jeżeli sprawa jest nadal aktualna proszę o przesłanie uwag na adres: serwis@proama.pl wraz z podaniem większej liczby szczegółów wraz z numerem szkody, a będziemy mogli odpowiedzieć Panu indywidualnie. Z Wyrazami szacunku

2013-06-24 23:32

Tom

Według różnych szacunków oszuści wyłudzają od polskich ubezpieczycieli 1,8–3,5 mld zł rocznie. Więc każde TU nawet Proama ma prawo w uzasadnionych przypadkach wykonać oględziny również z uwzględnianiem powyższego. Dlatego przyjęli zgłoszenie co do ostatniego elementu, po mimo tego, że wstrzymali się z wypłatą świadczenia. Zniżki straciłeś likwidując szkodę w związku z naprawą dwóch pierwszych elementów - jeśli rozumiesz o czym piszę, a spalić się ze wstydu powinieneś Ty publicznie tworząc opinie na poziome ortograficznym 6 letniego dziecka.

2013-03-24 16:27

anonim

Uwaga na likwidatora szkud panią DOROTE GAJEWSKĄ ta pani na niczym sie nie zna traktuje klienta jak zło konieczne przydał by sie jej jakiś kurs jak rozmawiać z klientami.... cała ta ubezpieczalnia to jedna wielka kpina...... Jak za biurka mozna ustalić na podstawie zdjęć przebieg i charakter uszkodzeń KPINA ŻENADA..... zaczynam sie zastanawiać czy nie zebrać paru poszkodowanych przez to porzal sie panie BOŻE towarzystwo ha ha PaRtaczy Oszustów AMAtorów i nie zgłosić pozwu zbiorowego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-03-24 18:14

magda

niestety tez nie bede pochlebna wobec tej firmy, sprzedalismy samochód, za jakis czas nowy własciciel auta miał wypadek, a było ubezpieczone auto w proamie, przyszło mi pismo że to ja ponoszę odpowiedzialność za tą szkodę, wysłaliśmy im scan dokumentu potwierdzającego sprzedaż auta, czekam na odpowiedż już ponad pół roku, szkoda nadal na mnie widnieje i na mojego współwłaściciela, jestem załamana!!

2013-03-27 10:22

Damian Warzocha, Kierownik Zespołu Serwisu

Szanowny Panie, jeżeli sprawa jest nadal aktualna proszę o przesłanie uwag na adres: serwis@proama.pl wraz z podaniem większej liczby szczegółów wraz z numerem szkody, a będziemy mogli odpowiedzieć Panu indywidualnie. Z Wyrazami szacunku

2013-06-24 23:39

Marcin

Można ustalić przebieg i okoliczności zdarzenia stosując uproszczoną likwidacje małych szkód i możesz płakać i narzekać, ale KAŻDE towarzystwo ma taką procedurę, więc jak się nie podoba to zostaje ci NIE ubezpieczać pojazdu w ramach AC i likwidować szkodę na swój koszt. I z łaski swojej pan nauczy się pisać poprawnie słowo "szkód". Można odnieść po stylu Pana wypowiedzi, że jest Pan typowym pieniaczem o którym uczą się konsultanci wszystkich zawodów związanych z obsługą klienta.

2013-10-18 14:09

gizmo

dawaj ja ide do sadu

2013-03-26 08:24

Grzeg...

A ja moi drodzy powiem wam tam. Swoim busikiem jechałem sobie z dostawą w Warszawie Al. Jerozolimskimi w kierunku na Pruszkowa i koleś jadący pasem prawym ni z tad ni z owad wparowal mi bez kierunku w auto (oczywiscie mowil ze mnie tam nie bylo nie widzial itp, ze tym pasem nie jechalem ze wyskoczylem nagle mu na lewy pas itp itd.) . Gdy doszło do ogledzin auta( na mojej posesji PO 3 TYGODNIACH ŁASKAWIE) pracownik PROAMA uznal ze to moja wina BO NIE ZACHOWAŁEM OSTROZNOSCI I ZASADY OGRANICZONEGO ZAUFANIA DO INNYCH KIERUJACYCH( pewnie biorac pod uwage slowa sprawcy) i skasowany prawy bok (nadkole lusterka swiatla drzwi przednie tYlne) wycenil mi na aż UWAGA 157ZŁ I ILESTAM GROSZY bo powiedzial ze bok mozna sobie wyklepac MŁOTKIEM A MALOWAĆ SPRAYEM BO TANIEJ WYJDZIE-koleś wyrzucony sila z posesji a jego papierki w blocie za brama. Wkurzylem sie i dalme sprawe w odpowiednie rece Sprawa sie odbyla OCZYWISCIE przegrai PONIEWAZ DALEM NIEZBITY DOWÓD (nagranie wideo z rejestratora o którym wczesniej PROAMOWCOWI NIE WSPOMNIALEM ABY ZOBACZYĆ CO POWIE- a później suma sumarum z teog wszystkiego zapomniałęm. Tak wiec jak sprawe wygralem poszedlem do komornika od razu po uplywie terminu wplaty aby sciagnal nalezne mi pieniadze bo ich nie dostalem-za to pism i telefonow mnustwo -dogadajmy sie itp w nastepnym roku PROAMA pokryje koszt mojego ubezpieczenia a ja nie zaplace ani ghrosza no kuzwa smiech na sali jak dzieci jakies . Dodam tylko ze jest opcja po kolizji czy wypadku drogowym ze wyporzyczasz auto w firmie tym zajmujacej sie i jezdzisz wyporzyczonym autem ale nie na swoj koszt tylko na koszt ZAKLADU UBEZPIECZEN (ty lejesz tylko paliwo-ja dostalem renowke w kombi zawsze to cos bo towar rozwiesc trzeba) bo ta wyporzyczalnie tez w razie czego od sprawcy (czytaj ubezpieczyciela sprawcy) sciaga kaske sama (pewnie w podobny sposob co JA :). Ja mialem ów auto ponad 5 tyg zanim oddali kaske wiec radze w ten sposob uczyc KAŻDY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NIE CEREGIELIC SIE TYLKO OD RAZU Z GRUBEJ RURY.

2013-03-27 10:19

Damian Warzocha, Kierownik Zespołu Serwisu

Szanowny Panie, jeżeli sprawa jest nadal aktualna proszę o przesłanie uwag na adres: serwis@proama.pl wraz z podaniem większej liczby szczegółów wraz z numerem szkody, a będziemy mogli odpowiedzieć Panu indywidualnie. Z Wyrazami szacunku

2013-07-29 16:54

Agent Proama

Palant!!!!...naucz się pisać pajacu...bo nawet podstaw ortografii nie znasz.

2013-04-03 07:47

Mierk

Ubezpieczyłem rocznego fiata grande punto w Proama, opcja ( AC - ASO) bez udziału własnego zapłaciłem 900 zł (jeden kierowca , małe przebiegi, garażowany). Warta, Benefia (poprzedni ubezpieczyciel) proponowali 1400. Jedynie AXA wychodziła cenowo bardzo podobnie. Wybrałem Proame ponieważ jej oferta były bardziej czytelna. Po dwóch miesiącach pękła mi przednia szyba w wyniku uderzenia kamieniem (sprawa prosta i jasna). Likwidacja szkody natychmiastowa,kontakt z ubezpieczycielem bardzo dobry tak samo jak wycena.Od momentu zgłoszenia szkody do otrzymania zwrotu pieniędzy - 7 dni. Ubezpieczając samochód miałem dużo obaw czy będą wypłacalni, jak widać kompletnie nie uzasadnionych. Proama jest godna polecenia.

2014-06-16 10:52

oli

hehehe... uderz w stół, a nożyce się odezwą... żeby tylko byli tak samo czuli na krzywdę jak negatywne komentarze.... Proama żenada totalna...

2013-04-11 13:22

asd

Ludzie nie dajcie się zwieść naciągaczom - wszystkie pozytywne opinie piszą pracownicy i wspołpracownicy tej firmy

2013-04-14 11:38

poszkodowany

Negatyw - PROAMA nie chce uznać naprawy na cześciach orginalnych, (szkoda OC)proponuje śmieszne zamienniki pomimo iż zgadza sie na koszty naprawy w ASO (po prostu łatwiej jest im poważać ceny cześci niż stawki robocizny ASO). Obsługa koszmarna, idaca w zaparte, brak komunikacji. Całĸe szczeście ze na miejsce kolizji wezwałem Policje - przynajmniej nie ma problemu z orzeczeniem winy. Sprawa wyceny części skonczy sie w sądzie (pomimo iż róznica wynosi około 15% całęgo odszkodowania). Omijać z daleka!!!!

2013-06-24 23:43

Tom

A użytkownik ma jaka wersje AC w Proama może jeszcze napisze?

2013-07-25 22:13

Krzysiek S

prosze napisac który rocznik samochodu?

2013-04-15 10:51

akro

witam najgorszy syf to proama czekam na odszkodowanie 3 miesiace obsluga tylko mydli oczy nie dajcie sie oszukac dno dno i jeszcze raz syf

2013-04-15 23:14

PIOTR

Witam przez rok miałem polisę w proama pakiet OC+AC+NNW raz miałem likwidowana szkodę w ramach ASO szybko i bez żadnych problemów ostatnio mój znajmy szukał 2 miesiące temu dobrej polisy w dobrej cenie powiedziałem ze w proamie ale po przeczytaniu opinii zrezygnował jakie było moje zaskoczenie jak zajrzałem na stronę ipolisy i rzeczywiście jest czerwono, miesią temu miałem stłuczkę przywalił we mnie gość który ma polisę w proama a ja na ten rok nie mam AC i to mój błąd...gość skasował mi cały prawy bok proama naliczyła koszty po kosztach zamienników JUŻ WIEM SKDĄ SĄ TE ZŁE CHODZI O OC NIE AC, W TYM OC JEST JAKAŚ AMORTYZACJA I ONI JA NALICZAJĄ NIEWIEM CZY Z RESZTĄ ZGODNIE Z PRAWEM??? KTOŚ COŚ WIE NA TEN TEMAT?

2013-04-18 17:32

Paulina

Ta firma to oszuści. W każdej innej ubezpieczalni zglasza sie kupno samochodu i na umowie daja pieczątkę, że mozna jeździć na ubezpieczeniu zapłaconym przez poprzedniego właściciela, a dzwoniąc do Proamy strasza mnie mandatami i chca przpeisywać i naliczać nowe składki. Poza tym prosiłam o kontakt, a odzywają się po paru dniach. wysłałam umowe kupna sprzedazy mailem i gdybym nie zadzwoniła kolejny raz to nie byłoby odzewu! ODRADZAM TĘ FIRMĘ, WIRTUALNI OSZUSCi

2013-06-24 23:45

xffg

A Pani naprawdę ma nadzieje że w innej firmie to by się szybciej odezwali?

2013-04-18 23:52

Jan

tak czytam i sie zastanawiam czy tylko ja wiem co kupuję? dzwonie i mowie że chce ac fakturowe i czesci orginalne=mam, dzwonie i mówie ze chce wycene+amortyzacje=mam chińskie zamienniki i połowe tego co powinienem dostać, jak pójde do miesnego i kupie szynke to niemam do nikogo pretensji że sprzedał mi szynke

2014-06-16 10:56

sg 17

no chyba, ze zamiast szynki debilu dostaniesz salceson... tak działa proama

2013-04-21 23:13

merida

Jak ktos nie wie co podpisuje to juz tylko jego wina..... jak mozna miec pretensje o to ze zamienniki zamiast oryginalow, tumanom sie nie chce czytac warunkow a pozniej pretensja. Ja zawsze czytam co podpisuje zeby pozniej nie bylo takich historii. Ale patrzac na poziom ortografii to pewnie i z czytaniem macie problem....

2013-08-05 21:25

polonistka

wszystko ok, ale ból się zaczyna wtedy, gdy klient proamy zrobi szkodę innemu użytkownikowi - właśnie zostałam na lodzie, mimo tego, że nie moja wina w kolizji była.... :(. Co do ortografii - nie trzeba być mistrzem dyktand, żeby opisać pewne sytuacje. Pozdrawiam

2013-04-24 00:13

obs

Hehehe Merida chciałoby się napisać lubię to. Zawistny naród

2013-04-25 08:26

Paula

Żerują na ludziach. Zadzwoniłam do biura obsługi z zapytaniem, czy moja rezygnacja doszła. Po dłuższej rozmowie zapytałam, czy muszę coś dopłacić za ubezpieczenie przez miesiąc jako nowy właściciel. Pani odpowiedziała, że ~100zł. Poprosiłam o przesłanie druku z możliwością zapłaty. Druk otrzymałam minutę po rozmowie, ale na kwotę ~260zł!!!!! Gdyby nie fakt, że zapamiętałam kwotę przekazaną mi telefonicznie to pewnie bym zapłaciła. Odpisałam, że chcę od nich konkretnych wyliczeń tej kwoty. Po paru godzinach zadzwonił Pan z wiadomością, że oczywiście obowiązuje niższa kwota, że cośtam z systemem nie tak, że nie przyjął rezygnacji jeszcze itd, itp. Na prośbę o szczegółowe wyliczenie - nie możemy, bo to system liczy. TYLE

2013-04-26 17:14

Damian Warzocha, Kierownik Zespołu Serwisu

Szanowna Pani, wszystkie uwagi zgłaszane prze internautów są dla nas cennym źródłem informacji i pomagają udoskonalać nasze działania. Dlatego dziękujemy za wszelkie informacje i bardzo przepraszamy za niedogodności. z wyrazami szacunku

2013-06-24 23:47

Greg

Bo taka jest prawda i chociaż pracuje w innej firmie to potwierdzam że takie pomyłki się zdarzają w każdym TU w jakimś tam procencie.

2013-04-25 10:08

micha

dziś zaczynam swoją przygodę z Proama jestem po pierwszej rozmowie -wygląda na ok . czas pokaże

2013-04-30 11:50

tu

Totalną klapą okazała się ta firma! nie zawsze pamięta się o zakończeniu umowy czy ubezpieczeniu a oni nie raczył wysłać zawiadomienia-gdzie w obecnej sytuacji zostałem bez ubezpieczeniu!

2013-04-30 14:52

Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama

Szanowny Panie, wszystkim Klientom wysyłamy oferty odnowieniowe najpóźniej 14 dni przed zakończeniem okresu ochrony. W celu wyjaśnienia wątpliwości proszę o przesłanie szczegółowych informacji (w tym numer polisy) na adres: damian.warzocha@proama.pl lub o kontakt telefoniczny z numerem 797604462. Z poważaniem

2013-04-30 15:00

Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama

Pragnę również dodać, że z mocy prawa umowy OC komunikacyjnego przedłużają się automatycznie na kolejny okres, o ile nie zostaną wypowiedziane przed ostatnim dniem ochrony. W każdej chwili również można zawrzeć umowę z innym zakładem ubezpieczeń, a z umowy wznowionej automatycznie zrezygnować. Z poważaniem

2013-06-14 19:27

pawel

TAKA BRANŻA; WSZYSTKO MAŁYM DRUCZKIEM;

2013-06-17 13:47

iwa

Mam samochód ubezpieczony w Proamie już drugi rok i jestem zadowolona. Miałam wypadek sprawca miał polisę w PZU - to dopiero porażka!!! Mój samochód (Passat B6-2008r) cały bok do wymiany- został naprawiony w warsztacie z listy PZU. Mimo oświadczenia sprawcy( niestety nie została wezwana policja) pzu odmówiło wypłaty odzszkodowania. Proma w oparciu o dokumenty cudem wyciągnięte z pzu( auto już naprawione) , wypłaciła odszkodowanie, co prawda z mojego AC- w ciągu 7 dni roboczych. Polecam !!!!!

2014-06-16 11:00

alek

iwa pracownica proamy.... ale się prostują na forum

2013-06-17 20:13

rybak

Potwierdzam negatywną opinię o tej firmie. Ubezieczyciel tz. jego konsultant na samym początku gdy ja sam do nich przedzwonilem nie miał dla mnie czasu na rozmowę więc sam mi wyznaczył godzinę o której będzie dzwonił. Niestety nie oddzwonił. Odezwał się do mnie w godzinach wieczornych po dwuch dniach. Tym samym wykazał się jak ubezpieczyciel może się zachować jeżeli będę dochodził odszkodowania.

2013-07-12 21:30

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowny Panie Chcąc zachować najwyższe standardy obsługi oddzwaniamy do każdego naszego klienta i staramy się, aby ten kontakt następował w ustalonym terminie. Brak kontaktu z naszej strony może czasami wynikać z błędnie odnotowanego numeru telefonu lub z braku możliwości dodzwonienia się w określonym momencie. Jeżeli jednak brak kontaktu wynikał z przyczyn leżących po naszej stronie, serdecznie przepraszam. Jeśli istnieje możliwość naprawienia naszej relacji, zachęcam do powtórnego kontaktu pod numerem Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta 815 815 815 i powołania się na Pana wpis na tym forum. Z wyrazami szacunku

2013-06-17 20:21

Maciej

Witam wszystkich, sprzedałem niedawno samochod a że ubezpieczyłem miesiac wczesniej chcialem odzyskac czesc kwoty z ubezpieczenia. Wysłałem do proama wszystkie dokumenty no i sie zaczeło, po miesiacu ciszy kiedy zadzwoniłem stwerdzili ze nie maja mojego pesela( haha tak sie sklada ze mam u nich ubezpieczone jeszcze trzy inne samochody to chyba nie problem wejsc na moje konto) . Po uzupelnieniu znowu cisza na miesiac totalnie maja klienta w D....pie. Kolejny telefon i odpowiedz ze zaakceptowane do wyplaty.... i zgadnijcie ile czekalem oczywiscie kolejny miesiac!!!!! Wiec kolejny telefon no i wreszcie wyplata ale nie uwierzycie poslali to przekazem pocztowym w dobie bankowego internetu ( choc w podaniu okreslilem ze ma byc przelewem) musialem zauwac Do okienka na poczcie po kase. Totalny olew klienta ze strony tej firmy. Boje sie myslec jak traktuja klienta przy zgloszeniu szkody, takze na pewno straca we mnie klienta w nastepnym roku.

2013-07-12 21:29

Emilia Iwan Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowny Panie W Proama dbamy, aby w przypadkach podobnych do tego, który Pan opisuje (tzn. w sytuacji sprzedaży pojazdu), należny zwrot składki za ubezpieczenie był dla Klienta realizowany niezwłocznie po przekazaniu nam wszelkich danych niezbędnych do dokonania zmian na polisie. Czasami zdarza się, że w otrzymanym przez nas zleceniu brakuje wymaganych dokumentów, lub dane zawarte w tych dokumentach są niekompletne. Taka sytuacja niestety uniemożliwia nam przyjęcie zgłoszenia i może wydłużyć czas oczekiwania na przekazanie przez nas środków pieniężnych z polisy do momentu, aż to zgłoszenie zostanie przez Klienta uzupełnione. Chcąc ułatwić naszym Klientom dopełnienie formalności wiążących się ze zgłoszeniem sprzedaży, zamieściliśmy na naszej stronie internetowej www.proama.pl wzór umowy sprzedaży pojazdu. Formularz umożliwia sprzedającemu zgromadzenie wszelkich danych dotyczących transakcji, aby jego zgłoszenie było skuteczne i aby mogło zostać przez nas szybko zarejestrowane. Odnosząc się do Pana wzmianki nt. wysyłki środków z Pana polisy przekazem pocztowym zapewniam, że zależy nam, aby zwroty dla naszych Klientów były realizowane zgodnie z dyspozycją. W szczególnych przypadkach jednak jesteśmy zmuszeni do wysyłki przekazu na adres zameldowania Klienta - np. gdy podany nam numer rachunku bankowego jest nieprawidłowy, lub gdy z - uwagi na nasze standardy bezpieczeństwa - nie mamy możliwości zweryfikowania z wniosku o zwrot składki. Mam nadzieję, że te informacje dotyczące obowiązujących procedur, wynikających m.in. z przepisów ustawy, wyjaśniają Pana doświadczenia. W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcam Pana do kontaktu z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta pod numerem 815 815 815. Z wyrazami szacunku

2013-12-03 13:04

hmmm komu wierzyć?

hahahhaahha Macieju.. zejde zaraz.. sprzedałeś samochód i chciałeś odzyskać część kasy z polisy??? przecież to nabywca pojazdu może wypowiedzieć polisę a nie TY! jak juz zmyślasz bajki o firmach ubezpieczeniowych to z głową bo jedno koliduje z drugim.

2013-06-18 22:17

mrowa

A ja mam samochód już bardzo długo, co roku szukam nowej lepszej oferty OC i w tym roku najlepszą ofertę dała mi ubezpieczalnia Proama, a tak naprawdę Generali. Wcale nie trzeba dzwonić na infolinie, można podejść do punktu i ubezpiezpieczyć swoje autko, w tym roku polecam, bo są najtańsi.