Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Proama  |  Opinia o ubezpieczeniu w Proama

Opinia o ubezpieczeniu w Proama

reni
2015-01-20 20:07
bibi- Bardzo prosze zatem o kontak. 815 815 815????? komedia roku:):):):):). Proszę zatem poczytać w słowniku znaczenie słowa "fachowa", "świetny kontakt"- bo mam wrazenie, ze bibi nie znasz znaczenia tych słów. A może porostu nie wiesz, ze forum dotyczu TU Proama?:)
odpowiedz
flocars
2014-12-30 23:58
Witam wszystkich co chca sie dowiedziec cos o proama.jestem wlascicielem serwisu likwidujacego szkody komuikacyjne bezgotowkowo.jesli chodzi o proama totalne dno szkoda likwidowana od trzech miesiecy mimo dostarczenia przeze mnie wszystkich dokumentow nadal nie ma decyzji co do wyplaty a juz nie wspomne by zechcieli laskawie cos na maila firmowego wyslac.dziadostwo i przeciaganie w czasie przestrzegam.ich motto oszukac zanizyc odciagnac w czasie itp...uwazajcie na nich.
odpowiedz
mariusz
2014-12-28 20:17
czy znizki z proamy sa respektowane w uk , jesli tak to przez jakie ubezpieczalnie
odpowiedz
Ryszard
2014-12-16 20:17
SPECJALIŚCI OD OSZUSTW;) Czekam na decyzje w sprawie wynajem auta zastępczego już prawie dwa miesiące. Za każdym razem gdy do nich dzwonię słyszę coraz inne tłumaczenia np.(decyzja niepodjęta, pani likwidator nie dopełniła swoich obowiązków i coraz inne osoby podobno zgłaszają to jej przełożonej)a sprawa stoi w miejscu i w sumie nie wiem na co czekają.Może myślą że im podaruje 2.500 tyś. Według prawnika sprawę mam wygraną, więc też czekam ponieważ odsetki rosną:) A podobno chytry traci dwa razy.......
odpowiedz
Mateusz
2016-01-28 21:45
IP: 194.33.x.x
Witam Mam podobny problem,tak ogólnie: sprawca ubezpieczony oczywiście w PROAMA uderza w tył mojego samochodu(nie duże straty ,ale samochód nowy) oddaje auto do naprawy u dealera ,tydzień czekania na uznanie szkody,dostaje samochód zastępczy i po 16 dniach odbieram naprawione auto oczywiście załatwili mi samochód zastępczy z wypożyczalni.Po ok. 11m-c dostaję pismo z wypożyczalni że PROAMA nie ma ochoty zapłacic za wypożyczenie ,bo naprawa trwała za długo i wypożyczalnia kieruje sprawę do sądu.Po kolejnych 3 m-c otrzymuję pismo z wypożyczalni z żądaniem zapłaty 2600zł. za wynajęcie samochodu i poradą że sam mogę oddac PROAMĘ do sądu.Co zrobić,bo według mnie to ja dałem pełnomocnictwo salonowi BMW na załatwienie sprawy i nie powinno mnie to obchodzić a poza tym to niech sobie wypożyczalnia ściąga długi od ubezpieczyciela.Czy mam rację i gdzie sie udać o poradę ?
odpowiedz
MILUNA
2014-12-16 02:41
laske robia ze rozmawiaja z toba przez telefon a szczegolnie wtedy gdy jestes poszkodowany przez ich klienta jako sprawce a potem czekaj tatka latka ........
odpowiedz
MILUNA
2014-12-16 01:56
z poczatku bylo nawet milo ale sie skonczylo. dwa miesiace czekam na many od proamy. A wlasciwie nie ja tylko warsztat bo zgodzilam sie na forme bezgotowkowa.Moze blad nie wiem. Teraz moje wymazone autko jest juz zrobione bo wczesniej ubezpieczyciel zatwierdzil kosztorys z warsztatu a obecnie stwarza problemy i pieniedzy jak nie ma tak nie ma. sprawca mimo ze sie przyznal do winy spi spokojnie a ja place za taxi , za autobusy, za podwozke przez znajomych itd. bo warsztat nie chce mi wydac samochodu dopoki PROAMA nie przeleje im kosztow naprawy. to wszystko jest pokrecone i nikt mi nie powie ze ta PROAMA jest taka cacy ,a na info same niezyczliwe i nieprzyjemne. koszmarrrrrrrrrr..
odpowiedz
bibi
2014-11-23 22:47
Jestem mega zadowolony z usług proama. Fachowa obsługa. Świetny kontakt z osobistym doradcą.
odpowiedz
Jan
2014-11-21 19:57
To jest nie poważne ludzie co Wy piszecie. Zanim kupi się polisę trzeba czytać Ogólne Warunki Ubezpieczenia. A nie patrzy się na cenę i gdzie najtaniej brać. Jak można nie wiedzieć że zawarło się umowę? Po co podajesz vin i tablice pajacu? Przecież ubezpieczenie samo się nie zawarło. Tak samo problem ze szkodą wycenioną na 450 zł a jest w warunkach jak byk napisane. Jak ktoś nie wie co kupił i nie zapoznał się warunkami tego niech teraz nie płacze na forum. Mam wrażenie że większość poszkodowanych chciało sobie na wakacje odłożyć, nie udało się to płaczą.. Co dziwne mam casco aso miałem dzwona ( poszły chłodnica, lampa, zderzak) nie dołożyłem ani jednej złotówki. Więc uważam że bez przeszkód kupie na kolejny 3 rok polisę u nich. Pozdrawiam serdecznie wczasowiczów z niespełnionymi planami na wakacje.
odpowiedz
Janusz
2014-11-21 12:44
Puk puk czy w proama ktos czyta poczte email bo napewno maja wazniejsze sprawy np.jak wykiwac i olac klienta za takie podejscie daje -2
odpowiedz
Typowy Andrzej
2014-11-18 22:10
Czytam i czytam te komentarze... i nasuwa mi się na pytanie: Większość ''oszukanych'' , tych którzy nie zawierali umowy na stronie/telefonicznie( a vin to rorama z powietrza wyczarowało), tych którzy są zdziwieni ze po szkodzie hajs się nie zgadza a najlepiej żeby jeszcze na drugiego passata starczyło( pominę fakt ze po zawarciu umowy należy ją przeczytać, tak mnie mama uczyli) Czy zawierając polisę, oc/ac itp interesuje kogokolwiek coś po za ceną, czy ac za 500 a ac za 1000 to to samo dla was? I stąd cały problem, jak świat światem za jakość się płaci. Pozdrawiam
odpowiedz
rggasds
2014-11-18 21:49
ta firma to kompletne dno, kupa cwaniaczków nastawionych na to by człowieka oszukać
odpowiedz
poszkodowany
2014-11-18 21:47
Proama to poprostu złodzieje, z oc sprawcy nie starczyło mi nawet na używane części nie wspomnę że za blacharza sam musiałem zapłacić. Po długiej drodze odwołań dałem sobie spokój bo jest to banda cwaniaczków którzy człowieka mają za nic i z góry są nastawieni żeby szarych ludzi jak ja oszukać i dać jakieś grosze
odpowiedz
Walsz
2014-11-18 19:33
Wręcz odradzam, firma zajmuje się tylko ( wg mnie) wyłudzaniem opłat za ubezpieczenie. Nie polecam nawet propozycji od nich, bo każą sobie zapłacić. Dlaczego w Polsce ich tolerują ?
odpowiedz
bogdan02
2014-11-17 20:33
Do pani Eweliny Królik Proszę zapoznać się z dokumentacją szkody nr 20700068801-1 I poproszę o odpowiedz bez podawania danych osobowych . O odpowiedz poproszę na tym forum. Mam zamiar opublikować całość na tej stronie. O sprawie jest już poinformowany Biuro Rzecznika Praw Ubezpieczonych. Pozdrawiam Panią Królik i całą firmę Proama. Jeśli możecie trzymajcie się jak najdalej.
odpowiedz
poszkodowany
2014-11-15 17:09
to organizacja przestępcza wyliczyli koszt likwidacji szkody badzo zaniżonych cenach robiony na zamiennikach z których odjeli 70 procent i bez decyzji wysłali paręset zl mniej,a najgorsze jest to że nie jestem u nich ubezpieczony a znowu może mi sie trafić sprawca z Proamy to dramat.
odpowiedz
zdesperowany
2014-11-13 09:15
Z daleka od tej firmy. Likwidacja szkód to droga przez mękę. Kreślą kalkulacje w miejscach, w których innym nawet się nie przyśni (np. korekta za lakier perłowy, absurdalne stawki, zestawy mocowań wynikające z technologii i inne). Nawet wrogowi polecić nie mogę. Wystarczy poczytać na stronie Rzecznika Ubezpieczonych by się przekonać. Trudno zrozumieć jak takim oszustom pozwala się prowadzić działalność....
odpowiedz
poszkodowany
2014-11-13 04:51
ich powinno sie zlikwidowac za skandaliczne zaniżanie kosztorysu szkody i odwlekanie terminów wypłaty
odpowiedz
Pav
2014-11-09 19:22
sam decydujesz najniższe ubezpieczenie oc i ac i najniższe wypłaty czego można chcieć więcej a za oszczędzone 300 zł można sobie zbierać na wakacje
odpowiedz
ramirez
2014-11-07 20:25
jaja sobie robicie że oferujecie Proamę otóż pan nic nieznajacy sie na rzeczy opiniiował kosztorys usunięcia szkody. i co i jako że nic sie nie zna popełniłkardynalny błąd i rzekomo - rzekomo bo po jego wytglądzie wątpię - wyjechał do Stanów na wczsy :). tymczasem bujam sie z tąpseudoinstytucją ubezpieczeniową prawię miesiąc wskazując im na niespójność ich infprmacji i bezpodstawne przeciąganie rozpatrzenia mojej jak najbardziej słusznej reklamacji. Dlatego przestrzegam was wszystkich, nie żałuję dodatkowej stówy czy dwóch ale ubezpiecznie sie w porządnej instytucji a nie jakiejś wydmuszce z Czech ;/ przecież odnośnie nich zastrzeżenia miał nawet KNF.
odpowiedz
Sławek
2014-11-06 20:09
witam map problem ponad miesiac temu pan skasowal i auto ktory mial ubezpieczenie w proama, przyjechala policja spiala wszystko wystawili notke dali mandat sprawcy, zglosilem szkode, przyjechal rzeczoznawca zrobil zdjecia spisalismy i wypelnilismy wszystkie papiery, no i zaczela sie moja przygoda paskudna z ta wstretna firma krętaczy, prawie miesiac czasu czekalem zeby laskawcuy przyslali mi pismo ze nie dotarło do nich oswiadczenie sprawcy, gdzie akurat mam pewnosc ze ten pan jest osoba rzetelna i takie oswiadczenie wyslal potwierdzajac mi wszystko co zrobil kiedy i o ktorej, a proama ciagle twierdzi ze nie dostali nic takiego, najlepsze jest to ze jedni mowia ze notatka policyjna jest podstawa i nie potrzeba nawet takiego ooswiadczenia, to pani likwidator ma mnie gleboko gdzies ze nie mam czym dostac sie do pracy bo stracilem srodek transportu to i pieniedzy nie mam na nastepne auto i ciagle slysze tylko obietnice ze postaraja sie sprawe przyspieszyc, co wy na to jedyne wyjscie to isc do sadu i tak zrobie, pojde tam i przedstawie wszystkie dokumenty moje jak i sprawcy ze wszystko im wyslal tylko po to zeby im udowodnic ze klamia. wtedy beda dopiero mnie prosic
odpowiedz
Tediem
2014-11-06 15:42
Proama jest firmą próbującą wyłudzić ubezpieczenie w perfidny sposób wystarczy tylko wypełnić kalkulator do obliczenia wysokości ubezpieczenia OC a oni uważają to jako zawarcie umowy.Po wysłaniu listem poleconym na adres firmy Proama po kilku dniach otrzymaliśmy sms z żądaniem opłacenia składki igrożbą że jeśli nie opłacimy składki firma Proama wynajmie zewnętrzną firmę windykacyjną która tą składkę wyegzekwuje. Co wy na to?
odpowiedz
Fric
2014-11-17 19:48
Ja w ten sam sposób zostałem wrobiony w polisę o której dowiedziałem się półtora roku póżniej od firmy windykacyjnej.Jak rozwiązałeś ten problem ,zapłaciłeś ?
odpowiedz
wentyl
2014-11-05 13:48
Otarłem się o PROAMĘ i zaczęły "wyłazić " problemy ! Stawka dobra , ale po wielokrotnych rozmowach telefonicznych nie mogłem się wyrwać z ich uścisku przytulającego ! Wreszcie się udało wyzwolić ! Problemem było że za każdym razem z kim innym rozmawiałem , a chodziło tylko o telefon do PROAMY i potem twierdzenia że umowa ubezpieczenia OC została zawarta ! Dla mnie "oswobodzenie" się udało , ale tylko przy dużej wiedzy z zakresu ubezpieczeń ! Myślę że przed kontaktem z tą firmą trzeba być ostrożnym !
odpowiedz
niedoszły klient
2014-11-04 14:43
No no no... ja tu widzę niezły bur**l. Dzięki wielkie za to forum. Już miałem zamiar ubezpieczyć w tej firmie samochód i motocykl. Jednak po przeczytaniu opinii odeszła mi ochota na zmianę ubezpieczyciela, szczególnie na PROAMA.
odpowiedz
Marta
2014-11-04 09:15
Posiadam samochód ubezpieczony w PROAMIE, od lutego 2014r. Zarówno OC i AC. I jestem bardzo zadowolona. Ostatnio miałam małą kraksę. Samochód został uszkodzony na parkingu. Więc nie byłam w stanie zidentyfikować sprawcy. głosiłam to do ubezpieczyciela. W ciągu dwóch dni przyjechała likwidator a w ciągu tygodnia uzyskaliśmy odszkodowanie. I powiem że nie jakieś minimalne, tak więc spokojnie wystarczy na likwidację szkód i jeszcze pewnie zostanie. Jestem bardzo zadowolona.
odpowiedz
volf
2014-10-31 11:02
proszę o opinię w sprawie pakietu CASCO ASO, zaproponowali mi w tej firmie pełne ubezpieczenie OC, AC, NNW Asistans za około 1450zł, auto golf 7 z 2012r. Wartość samochodu 58tys. Rozumie, że w wypadku kolizji auto odstawiam do najbliższego ASO Volkswagena i mam naprawę na oryginalnych częściach. Proszę o opinie
odpowiedz
volf
2014-10-31 10:58
czytając te opinie to strach się ubezpieczyć w Proama, a już bylem bliski podpisania umowy, chce wykupić komplet OC, AC i NNW , oferta CASCO ASO, koszt ~1400zł, pełny pakiet, czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tego konkretnego ubezpieczenia. Bo ja to rozumiem, ze w wypadku kolizji auto odstawiam do ASO, które wykonuje mi naprawę na oryginalnych częściach. Proszę o wasze doświadczenia,
odpowiedz
robert
2014-10-30 23:14
odradzam . posiadam pełne ubezpieczenie OC AC superasistance w proama. Superasistance niedziala / przynajmniej w niedzielę 27 lipca 2014 kiedy potrzebowałem pomocy / na zgloszona szkodzę z AC , obejzaną przez przez człowieka z PROAMY / odmowę lub pieniądze - choćby odpowiedź /czekam ponad 7 tygodni... odradzam
odpowiedz
wkurzona
2014-07-31 14:44
Proama to najgorza firma o jakiej slyszalam. Jestem poszkodowana sprawca ma polise w proamie i juz od ponad dwoch miesiecy czekam na wyplate odszkodowania. Nikt nie chce ze mna rozmawiac nikt nic nie wie jakas porazka. Nadmienie tylko ze rzeczoznawca przyjechal tydzien po kolizji po moich licznych telefonach na infolinie i ten oto rzeczoznawca zaczal wciskac mi kit ze on od dwoch tyg nie moze sie ze mna skontaktowac a podane byly trzy telefony ja mu na to ze jest w takim razie jasnowidzem skoro kolizja byla tydzien temu a on od dwoch tyg mnie szuka! Dodam tylko ze tydzien ppo mnie moja mama miala kolizje sprawca mial polise w warcie i wyplacili jej odszkodwanie w 5 dni
odpowiedz
jaru
2014-07-14 08:38
Takie posty tutaj usuwa administrator.... Albo w cale ich nie dodałeś bo widzę ze i z pisaniem masz problem :) ja czekam na kasę, zaczynam się martwic... Ale zobaczymy :/
odpowiedz
N
2014-07-12 19:47
No pięknie Pięknie!!! Przeniosłem wpisy z (+) 13.05.2014 9:21:34 ponieważ domyślam się że nie wszyscy na (+) nie zaglądają i zostało wszystko w parę minut zostało usunięte. Nie było żadnych wulgarnych wyrazów jak również nikogo nie obraziłem była jedynie od nośność do Pani Magdaleny która często odwiedza i stałymi formułkami odpowiada na tym że forum Ma Pani władze? Tu
odpowiedz
IWO
2014-07-11 22:16
Podzielam zdanie Roberta nie dosyć, że po niby zawartej umowie nie przysłali dokumentów polisy oc samochodu, to po dwóch tygodniach od niby rozpoczętej polisy przysyłają pierwsze wezwanie do zapłaty, z którego to dopiero dowiaduję się na jaki nr konta mam przelać zapłatę. Żadne moje tłumaczenia, pisanie pism nie skutkuje, zaprzeczają, ze prowadzone były z nimi rozmowy.Tylko dalej przysyłąją wezwania do zapłaty i straszą BIK-iem. Mam nadzieję, ze skierują sprawę do sądu, bo tylko w ten sposób mogę zamknąć sprawę. Wcześniej jednak sprawą zajął się Rzecznik Konsumenta, któremu przedstawiłam sprawę. Omijajcie szerokim kręgiem firmę, a jeśli już ktoś zaproponował Wam z Proamy polisę, to pamiętajcie, ze macie 30 dni na odstąpienie od niej, bez podania przyczyny, tylko ma to być na piśmie.
odpowiedz
naciągneli mnie
2015-02-09 18:40
IP: 83.26.x.x
30 dni..... Powiadasz :) . dzwoniłem z pytaniem o składki i tyle. nie zawierałem umowy. po 2 miesiącach dostałem wezwanie do zapłaty za nieopłaconą składkę. Podobno podczas rozmowy zgodziłem się na zawarcie umowy (!?!). Mogę sobie odsłuchać rozmowę jadąc do wawy lub lublina... poinformowali mnie że mogłem w 30 dni odstpić od umowy. Gdybym wiedział że ją zawarłem to bym odstąpił. a tak po dwóch miechach mam wezwanie do opłaty czegoś czego nie chciałem (!) , nie mogę się odwołać po 30 dni minęło. Przez te 2 miesiące nie otrzymałem umowy na @ czy pisemnej. Nikt się ze mną nie kontaktował (a podobno @ słali ....) Nawet gdybym już chciał tę umowę to jak do cholery miałem zapłacić za niby zawarta umowę, nie mając namiarów na konto bankowe, nr umowy itd do jej opłacenia?!?! Oszuści i naciągacze w tym proama. Najlepsze że ja mam opłacone Oc w innym ubezpieczycielu i a teraz musze i tu opłacić za coś czego nie zawierałem, bo pisma to nich o kat dupy są obcierane przez ich konsultantów!
odpowiedz
Robert
2014-07-11 13:50
Uwaga!!!! To banda naciągaczy. Uważajcie co mówicie w trakcie rozmowy z konsultantem Proamy. Wyrwane z kontekstu rozmowy pojedyncze słowa traktują jak zawarcie umowy na OC a później nie można opędzić się od windykatorów!!!!
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-07-11 11:57
Szanowni Państwo,zespół Proama dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Państwu sprawną i profesjonalną obsługę. Cieszymy się, gdy jest to doceniane, dlatego bardzo dziękuję za podzielenie się pozytywną opinią. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
jerzy
2014-07-11 10:36
Bardzo jestem zadowolony z ubezpieczenia OC i AC w Proamie ..Likwidacja szkody(kalkulacja) trwała tylko 7 dni.Koszty pokryły w całości uszkodzenia..Kontakt z doradcą telefoniczny czy meilowy doskonały.Polecam z całym zaufaniem Proamę.
odpowiedz
kurdej
2014-07-11 15:18
u was w proamie takie cos przechodzi bo same barany u was pracuja...tu sa nomalni ludzie i zdaleka widac ze sami sobie piszecie pozytywne komentaze...Co boicie sie prawdy patafiany??
odpowiedz
Nula
2014-06-23 20:17
Uzasadniają, że winna jest kobieta, która wtargnęła na droge, przyjęła mandat 350 zł i od niej mam ściagać za naprawe, to tak jak bym chciała ściągnac z zajaca co mi wleciał na droge :) Dziewczyna ma z 25 lat, i połowe życia w barze. W notatce policyjnej napisali, że winna jest kobieta, my jesteśmy poszkodowani i najlepsze : OC nie dotyczy. Ale wiem , że dotyczy chłopak nie wypierał się , wjechał mi w auto.
odpowiedz
xyz
2014-06-23 21:26
Niestety macie pecha, jesli nie masz AC to masz wydatki. Jak sama napisalas, oboje jestescie poszkodowanymi.
odpowiedz
now more proama
2015-01-19 11:55
Chyba nie jest to do końca tak. W kodeksie drogowym mamy: Art. 19.2 Kierujący pojazdem jest obowiązany: ... 3) utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu. Jak mi wjechali w tył to nie było żadnej dyskusji.
odpowiedz
xyz
2014-06-23 20:11
Jak uzasadniaja odmowe? Co jest w notatce policji?
odpowiedz
Nula
2014-06-23 15:12
Ponad miesiąc temu miałam kolizje z kierowcą ubezpieczonym niestety w Proama. Od początku: Mam jednego mechanika, który zawsze robi mi z autem, pojechałam do niego ponieważ auto wchodziło na obroty. Wsiadł do auta, ujechaliśmy kilka kilometrów i na droge weszła pijana kobieta, On wychamował, kierowca jadący za nami wjechał mi w tył samochodu, potracił kobiete i ponownie walnął mi w auto. Kobieta do szpitala(nic sie nie stało) , kierowca , który rozwalił mi samochód, przyznał się policji , że spowodował kolizje. Auto na lawete , urwane koło, wykrzywione, zderzaki, lampa i mnóstwo innych uszkodzeń , po tygodniu przyjechał rzeczoznawca Proamy , kolejny tydzień czekałam na odpowiedz, w końcu dodzwoniłam się i oznajmiono mi, że nie dostane odszkodowania, ponieważ winna jest pijana kobieta ! Zadaje pytanie, po co płacić ubezpieczenie , jak musze za własne pieniadze naprawiać auto, samochód stoi na warsztacie , nie mam za co go naprawić, mam go w kredycie. Sprawe oddałam adwokatowi (kolejny kredyt) , jeżdze autem zastępczym, za który Proama mam nadzieje zapłaci. Kierowca , który rozwalił mi auto napisał do Proamy , że jest sprawcą kolizji, ponieważ nie zachował odległości i ostrozności, oni tego nie uznali. Jeśli ktos wie gdzie moge zwrócić się o pomoc proszę o napisanie.
odpowiedz
blyska...
2014-05-27 14:16
Jestem zaskoczona, bo po tym co przeczytałam to nie wierzyłam... Naprawilam w warsztacie, nie duza stłuczka, ale poszlo sprawnie.samochod jeździ i to jest ważne... Może mi się udało :D
odpowiedz
złodzieje
2014-05-19 18:00
złodzieje
odpowiedz
Norbert
2014-05-15 09:55
Prosze uważać na usługę asistance w Proama niby oni ponoszą koszta odholowani ale za parking na który oni wysla auto sam musisz zapłacić. Jakby tego było mało specjalnie wywożą auta jak najdalej twojego miejsca zamieszkania i przetrzymują je tam. Doba na ich parkingu kosztuje 40 pln. Moje auto stało tam prawie 2 miesiące. Rachunek wystawiony na mnie. Pomimo tego, że na infolinii powiedzieli, że oni poniosą koszta. Nagrań nie udostepniają. Dostalismy informacje, że osoba która nas o tym poinformowała pomyliła się i teraz musimy sami zapłacic 2000 PLN. Porażka.
odpowiedz
Michał
2014-05-13 09:21
Nie polecam. Duże problemy przy likwidacji szkody z AC bezgotówkowej.
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-05-20 13:14
Szanowni Państwo, jak już wcześniej napisałam Państwa opinia ma dla nas szczególne znaczenie. Jeżeli miała miejsce niedogodna dla Państwa sytuacja związana z procesem likwidacji szkody zapraszam do przesłania wiadomości na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z chęcią zapoznam się z Państwa uwagami i opinią. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
N
2014-07-09 23:56
Jeżeli jest Pani taka mądra i chętna pomóc często odwiedzając te forum to proszę się odnieść do sprawy opisanej przez NULA - 23.06.2014. Pani tylko odpowiada tylko do krótkich wpisów w których brak szczegółów a do wpisów gdzie jest opisana sytuacja zdarzenia to odpowiedzi z Pani strony brak. W ten sposób potwierdza Pani jakie mają podejście do klientów i poszkodowanych pracownicy proamy
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-07-10 09:20
Szanowni Państwo, z uwagi na przepisy związane z tajemnicą ubezpieczeniową do których przestrzegania zobowiązana jest Proama w celu uzyskania wszelkich szczegółowych wyjaśnień zapraszamy zawsze do bezpośredniego kontaktu. Proama zajmuje się analizą kilku tysięcy szkód , a każda szkoda jest inna - należy uwzględnić dokumentację i okoliczności, zatem nie jesteśmy w stanie odnieść się do sytuacji bez numeru szkody.
odpowiedz
nula
2014-07-10 09:37
kazda szkoda jest inna ale wszystkich robicie rowno!
odpowiedz
N
2014-07-10 22:45
Ale szanowna Pani z wami nie da się rozmawiać przez telefon a mailowo to jak się to mówi "kartka wszystko przyjmie" w tym przypadku w mail wszystko przyjmie. Zadam Pani jedno pytanie i oczekuje odpowiedzi na forum. Auto które ma 19.5 lat według czego, jakiego programu ustalacie wartość pojazdu?
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-07-11 11:26
Szanowni Państwo, rozumiem, że oczekują Państwo stosownych wyjaśnień i informacji. Zapewniam, że likwidatorzy dokładają wszelkich starań by w jak najkrótszym terminie odpowiedzieć na Państwa wiadomości… Zachęcam by w celu usprawnienia tego procesu w temacie wiadomości podawać numer szkody i temat. Odnosząc się do kwestii rozliczeń - Proama stosuje dwa system eksperckie - Carwert(Eurotaxglass) i Audatex , które to są stosowanymi powszechnie programami do wykonywania kalkulacji przez towarzystwa ubezpieczeniowe. W przypadku likwidacji szkody z AC jest to zawsze system Audatex zgodnie z OWU. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
N
2014-07-11 13:59
Tak zgadza się według tych programów tylko że żaden z tych programów nie obejmuje 19.5 letniego auta ( rocznik 94). Najstarsze auto w tych programach to rocznik 98, a więc co za tym idzie- wartość starszego poj. ustala się według średniej ceny rynkowej i podstawą jest również ustalenie wartości przez niezależnego rzeczoznawcę. Dla was starsze auta które nie występują w tych programach to SZROTY i ustalacie wartość na 20% rzeczywistej wartości. Powinna się Pani troszeczkę doinformować
odpowiedz
Jan
2014-05-12 20:42
KOMPLETNY BADZIEW, JAK NAJDALEJ OD TYCH OSZOŁOMÓW. Po pół roku dostałem korekte ubezpieczenia na ponad 200 zł tylko dlatego ,że zażyczyli sobie dopłatę za instalacje gazową. JAKIM PRAWEM ZMIENIAJĄ W TRAKCIE UMOWY WARTOŚĆ SKŁADKI, Ubezpieczenie AC miało być w full pakiecie , po rozładowaniu akumulatora w trasie pani z ubezpieczenia poinformowała mnie ze assistacne mnie NIE OBOWIĄZUJE, No ludzie święci co za pożal sie Boże "firma" Wcześniej było AC w MTU i było wszystko jak należy. Sprawę przeciw tym oszustom kieruje do sądu, nie popuszczę oszustom.
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-05-19 17:06
Szanowni Państwo, obliczając składkę staramy się, by była ona adekwatna do potencjalnego ryzyka, jakie niesie za sobą zawarcie umowy ubezpieczenia. Ocena ryzyka jest możliwa dzięki uzyskaniu informacji o wielu parametrach – jednym z nich są dane pojazdu. Jeśli okazuje się, że pewne czynniki nie zostały podane do wiadomości, lub ulegają zmianie w trakcie trwania umowy ubezpieczenia, zakład ubezpieczeń ma prawo do weryfikacji ceny ubezpieczenia oraz dokonania rekalkulacji - stąd możliwa zmiana kwoty do zapłaty. Informuję również, że zakres świadczonych przez nas usług zależy od zakresu ubezpieczenia, który zostaje z Państwem uzgodniony na etapie zawierania polisy. Proama proponuje różne opcje ubezpieczenia, tak, aby jak najlepiej dopasować je do potrzeb ubezpieczonych. Pomoc m.in. w przypadku awarii pojazdu (oraz w sytuacjach takich jak np. rozładowanie akumulatora, uszkodzenie opony, wlanie niewłaściwego typu paliwa, zatrzaśnięcie kluczyków etc.) oferujemy w ubezpieczeniu Super Assistance. W celu rozszerzenia zakresu ubezpieczenia o Super Assistance serdecznie zapraszam do bezpośredniego kontaktu pod numerem telefonu Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta 815 815 815. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
s_lwia@interia.pl
2015-11-03 21:41
IP: 5.134.x.x
Witam. Jak zakończyła się sprawa? Jestem w identycznej sytuacji aktualnie.
odpowiedz
YUGOSIN
2014-05-12 16:29
żenada żenada żenada Wielka ubezpieczalnia porażka a nie ubezpieczalnia matacze naciągacze i złodzieje ! gorsi niż MTU I INNI ZŁODZIEJE ODRADZAM
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-05-20 12:46
Szanowni Państwo, jak już wielokrotnie zaznaczaliśmy, Państwa opinia ma dla nas szczególne znaczenie. Jeżeli miała miejsce niedogodna dla Państwa sytuacja związana z procesem likwidacji szkody lub innym aspektem zapraszam do indywidualnego kontaktu oraz przesyłanie wiadomości na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z chęcią odpowiem na Państwa pytania oraz kwestie budzące wątpliwości. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
aaataaam
2014-05-11 23:49
Jak na razie przeniosłem wszystkie 5 aut moich i 3 najbliższej rodziny do Proamy i jestem zadowolony z obsługi jak i ceny. Co nie da się załatwić przez internet, bez problemów idzie się dogadać telefonicznie --- zaoszczędziłem dużo pieniedzy i b.dziękuję PZU Link4 BRE AXA Uniqa
odpowiedz
Grzegorz
2015-08-19 09:56
IP: 77.255.x.x
pzu jest ok
odpowiedz
nieznajomy
2014-05-09 22:09
Jak czytam te bzdury wszystkie to mi sie przewraca. Czemu nikt nie zwróci uwagi na to jak warsztaty / serwisy wmawiają poszkodowanym bzdury, że naprawa bedzie kosztowała 3 razy drożej niż jest w rzeczywistości, ludziska w to wierzą, bo przeciez Pan Mietek czy Franek by mnie nie okłamał, on wie co mówi, potem TU wypłaca kase za którą spokojnie można auto naprawić, a tu co? no MAŁO.... bo przeciez najlepiej był było gyby sie auto naprawiło, warsztat by zarobił i jeszcze mi w kieszeni by coś zostało. Tak by było najlepiej. I powiem wiećej, pracowałem w ubezpieczeniach kilkanaście lat i jaka by to firma nie była, ludzie i tak marudzą i tak. Więc proama jak dla mnie wyjątkiem nie jest. Jak powiedzieć coś źle na kogoś to wszyscy pierwsi, a jak się komuś "dobrze zrobi" to po co pisać o tym?
odpowiedz
PATRYJOTA
2014-05-07 11:56
oszuści - szkoda OC, NOWE AUTO, naprawa w ASO - wypłata na postawie faktur do cen zamienników. OSZUŚCI - A POLSKA PROKURATURA NIE WIDZI ZNAMION PRZSTĘPSTWA PRZECIESZ OKRADA SIE POLSKIEGO OBYWATELE A NIE ZAGRANICZNY KAPITAŁ.
odpowiedz
taki ja
2014-04-28 14:54
mój samochód został uderzony przez właściciela polisy proama, po przeczytaniu opinii nt. odszkodowań stwierdziłem, że moj samochod bedzie obity bo zapłacą grosze... a dzis mija 8 dzien od szkody, ja juz jestem po ogledzinach auta, mam kosztorys i tylko czekam na gotówke... mechanik wycenil robocizne i czesci na 2100 a wg kosztorysu proama dostane 2450... wiec jak widac nie zawsze sa to "oszuci", mnie potraktowano szybko i uczciwie... :) polecam
odpowiedz
antypro
2014-04-28 17:14
Robercik kazał napisać bo notowania spadają?
odpowiedz
antypro
2014-04-28 17:15
Robercik kazał napisać bo notowania spadają? PROAMA TO GÓWNO!!!
odpowiedz