Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Proama  |  Opinia o ubezpieczeniu w Proama

Opinia o ubezpieczeniu w Proama

Tomek
2014-04-26 07:19
Witam, opinia tylko pozytywna jeżeli chodzi o wypłacenie odszkodowania. 23.04 był u mnie rzeczoznawca( szkoda z tytylu OC Sprawcy,ja jestem poszkodowanym). 25.04 pieniądze na koncie za szkodę. To mi się podoba:) Pozdrawiam.
odpowiedz
wer
2014-04-26 09:23
a świstak siedzi i zawija.. szpiclu z gównamy
odpowiedz
Agnieszka
2014-04-18 15:53
OSZUŚCI Witam chciała bym opisać moją sytuacje aby inne osoby które rozmawiają z konsultantami z firmy Proama wyraźnie mówili, że nie decydują się zawrzeć z nimi umowy. Informuje, że ta firma wysyła wezwanie do zapłaty po telefonie w którym prosiłam o podanie jedyni propozycji ubezpieczenia mojego samochodu !!! Jest to firma która naciąga osoby które wyraźnie powiedziały podczas rozmowy, że jeżeli się zdecydują na ich ofertę to zadzwonią na następny dzień po zarejestrowaniu samochodu i wpłacą kwotę którą im zaproponowali. Oczywiście nie zadzwoniłam aby potwierdzić zawarcie umowy a i tak dostałam wezwanie do zapłaty!! Jest to firma OSZUSTÓW I NACIĄGACZY gdyż jak dostałam to wezwanie oczywiście od razu zadzwoniłam do obsługi klienta, która po wysłuchaniu mnie powiedziała, że poszuka naszej rozmowy i oddzwoni do wieczora oczekiwałam telefonu ale nikt nie zadzwoniło na następny dzień przed południem pani z Proamy łaskawie oddzwoniła że nasza rozmowa się gdzieś zawieruszyła ale będzie jej dalej szukać do godziny 15 dalej cisza po czym zadzwoniła pani i powiedziała, że zgodziłam się na tą propozycje bo powiedziałam w czasie rozmowy, że przeleje pieniądze następnego dnia "wyjęte było to z kontekstu" jak poprosiłam panią aby puściła mi moment w którym takie wyrażenie padło powiedziała oczywiście że muszę pojechać do siedziby w Lublinie aby odsłuchać tej rozmowy !!! Dodatkowo zawarłam umowę dzień przed zarejestrowaniem samochodu który sprowadziłam z zagranicy i na dobrą sprawę nie wiedziałam czy w ogóle go zarejestruję. Firma ta zawarła zemną umowę pomimo tego, że nie miała podanego numeru rejestracyjnego gdyż w dzień zawarcia z nimi umowy tak naprawdę samochód ten nie był zarejestrowany !!! Odradzam jaki kol wiek kontakt z tą firmą !!
odpowiedz
mariusz
2014-05-16 15:18
Ja miałem podobną sytuację tylko wyliczałem składkę przez internet.. Nic nie potwierdzałem a po miesiącu przyszło wezwanie do zapłaty. Co dziwne po ok. 20tu rozmowach, pismach itd. nikt z firmy PROAMA nie udowodnił mi tego że dostarczono do mnie potwierdzenie ubezpieczenia i że ja takowe odebrałem. Pisma cały czas wysyłają - teraz uwaga wkracza do gry kruk i dalej jazda. Czekam dalej. Samochód sprzedałem innej osobie z polisą z innym ubezpieczycielem. Wysłałem do proamy zgłoszenie sprzedaży z inną polisą nie wspominając o polisie proamy nic a oni że osoba która kupiła samochód będzie musiała płacić.. DNO KOMPLETNE... Mam w tej chwili ubezpieczone u nich 3 samochody i są to 3 ostatnie samochody mające coś wspólnego z tą ala firmą....
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-05-19 18:09
Szanowni Państwo, istnieje możliwość obliczenia składki ubezpieczenia na naszej stronie internetowej bez finalizacji polegającej na zawarciu umowy ubezpieczenia. Zakup polisy jest ostatnim etapem, czytelnie komunikowanym w naszym formularzu a potwierdzenie zawarcia umowy jest wysyłane od razu na adres e-mail podany nam przez klienta. Jeśli dokument do Państwa nie dotarł warto jest zweryfikować dane, które zostały nam udostępnione do kontaktu. Jeżeli jednak klient zmienia zdanie lub jeśli do zawarcia umowy doszło przez przypadek, istnieje możliwość odstąpienia od niej w terminie 30 dni zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów. W celu ustalenia szczegółów dotyczących możliwości rozwiązania umowy ubezpieczenia, lub w przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, zachęcam do kontaktu pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
ja
2014-04-10 16:58
to dno oszusci wycena na podstawie zdiec bylem do tylu na naprawie auta 500zl
odpowiedz
MM
2014-04-02 17:22
Ja także jak i wiele osób tu piszących nie mam zastrzeżeń do Proamy, a przeszedłem do nich właśnie z innego badziewia jakim jest PZU (dopiero co zawarłem umowę), Jeśli nie mogła rozmawiać jedna z konsultantek to zadzwoniła inna o ustalonej godzinie. Przedstawiła mi wszystkie warunki w sposób zrozumiały. Jak na razie nie mam powodu do narzekania.
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-04-05 18:35
Szanowni Państwo, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu sprawną oraz profesjonalną obsługę. Cieszymy się, gdy jest to doceniane, dlatego bardzo dziękuję za podzielenie się pozytywną opinią. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
BASisko
2014-05-26 22:40
Pani ...kolejna Specjalistko !! Reklama za pomocą kłamstw !! W mojej sprawie przez ponad 1,5 mies. dokładacie starań - żeby nie kontaktować się z klientem i maxymalnie go wykiwać !!
odpowiedz
kierowca
2014-03-30 21:28
Proama sam nie byłem tam ubezpieczony ale usuwałem szkodę z co sprawcy . Obsługa niby okej ale wycena szkody masakra oj bardzo zaniżona , całkowicie zniszczony reflektor w Audi a4 koszt nowego to według ubezpieczyciela 79 zł śmieszna kwota i wiadomo targowanie się z firmą. Dlatego że tak zaniżają wyceny mają kasę na zniżki.
odpowiedz
matiii
2014-03-29 14:01
witam moja sprawa przebiegała całkiem ok dostałem pieniądze z których jestem zadowolony i myślałem juz ze to koniec kasa przyszła ok mówie spokój z proama nie jest tak zle jak ludzie pisza auto sprzedałem a teraz nagle przychodzi pismo ze mam zrobic przeglad powypadkowy jak to zrobie skoro auta nie mam przez telefone pani powiedziała ze ich nie obchodza przeglady zadne jak wcześniej pytałem dodam ze zrobiłem przegląd co roczny po stłuczce a juz myslałem ze wszystko zakonczy sie dobrze i bede mogł zamiescic pozytyw
odpowiedz
Agnieszka
2014-03-20 22:37
Witam miałam samochód ubezpieczony w Proama OC+AC.Tylko ze ubezpieczenie AC to chyba jakas fikcja i żart.13 marca 2014 miałam stłuczke z rowerzysta nie martwiłam sie bo przeciez posiadam ubezpieczenie AC.A tu co niespodzianka do naprawy maska,błotnik zderzak chłodnica klimatyzacji lusterko zbita szyba czołowa a proama ile mi wypłaciła UWAGA 1660zł w tym nie zwrociła mi za szybe czołowa uzasadnienie "rzeczoznawca stwierdził ze szyba nadaje sie do wymiany"co to oznacza nie wiem a za szybe juz ze swoich zapłaciłam 450zł.Tak wszystkim polecałam PROAME do dzis.Składki może maja niskie ale co stego jak cos sie stanie nie wystarczy nawet na naprawe a kosztorys naprawy ŚMIESZNY chętnie poznałabym taki warsztat co za takie stawki naprawia samochody.Uwazajcie i dopytujcie sie o wszystko podczas rozmowy chociaz oni i tak was wkreca że wyjdzie na ich lepiej dołozyc troche pieniedzy ale miec pewnosc ze samochód jest naprawde ubezpieczony.NIE POLECAM NIKOMU
odpowiedz
Michał
2014-03-19 16:01
Banda kłamców!!! Ostatnio włamano mi się do samochodu. I jak każdy normalny człowiek zgłosiłem szkody na policję i później do Proamy... I tu się zaczyna problem. Nagle okazało się że ci kłamcy mają jakieś "pakiety" a przy podpisywaniu umowy kiedy pytałem czy w momencie jakiegokolwiek zdarzenia będę mógł auto zrobić w ASO. - Pan idiota wielce szanowny Agent "tak oczywiście...Bez problemu... Natychmiast...." Szkoda była w sobotę dziś kończy się wtorek... Dziś dowiaduję się że nie mogę wstawić auta do ASO bo mam nie taki pakiet... Że co??? Po za tym jak jakiś warsztat słyszy hasło Proama - to ucieka gdzie pieprz rośnie. A to jeszcze nie koniec mojego problemu. Bo debil słuchawkowy poinformował mnie że te uszkodzenia które u mnie maja miejsce tj. wybita szyba, połamane plastiki, porozrywane uszczeli, i jeden element do malowania - niby nic - mogę zrobić w dowolnym warsztacie... Mieszkam w Warszawie - wydawałoby się że całkiem duże. Ale warsztatów które podejmą współpracę jest kilka... Bo reszta się przejechała i mają to w głębokim poważaniu. W jednym z nich nawet usłyszałem taki śmieszny tekst...że jak uderza w ciebie ktoś kto jest ubezpieczony w Proama to od razu powinieneś walić go w łeb za głupotę... Niestety sam jestem głupcem że dałem się nabrać... Nigdy więcej i meeega nie polecam.
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-03-19 15:26
Szanowni Państwo, firma Proama przestrzega ustawowych terminów wypłaty odszkodowania. Pragnę przypomnieć, iż by mogło to nastąpić musimy uzyskać niezbędną dokumentację związaną z procesem likwidacji szkody. Czas przekazania i jakość uzyskanych informacji mają zasadnicze znaczenie i mogą wpłynąć na termin wypłaty odszkodowania. Proama zapewnia, że zawsze dokłada wszelkich starań, aby termin zakończenia Państwa sprawy był jak najkrótszy. Zachęcamy do indywidualnego ontaktu z naszymi specjalistami. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
BASisko
2014-05-26 22:37
Pani Specjalistko !!! Firma nie przestrzega ustawowych terminów !!!! I ani dokumentacja ani informacja Pani Firmy nie obchodzi !! Indywidualnego kontaktu z jakimkolwiek przedstawicielem nie uzyskałem przez ponad 1,5 mies !! Pani nie wie - gdzie Pani pracuje ? Czy świadomie rozmija się z prawdą dla lepszego piaru ?
odpowiedz
Poszkodowana
2014-03-19 14:07
Jaki szczęściarz z "nijaki" ja od października nie mogę naprawić samochodu z OC sprawcy. Kalkulację dopiero dostałam po miesiącu - bo się o nią upomniałam. W przeciwnym razie pewnie bym jej nie dostała. Wypłata kwoty bezspornej po przeszło 3 miesiącach - po interwencji Rzecznika Ubezpieczonych. Ciekawa jestem ile jeszcze będę czekała na pozostałą kwotę.
odpowiedz
ppp
2014-03-19 12:09
proama to najgorsza firma na rynku!
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-03-19 14:15
Szanowni Państwo, Państwa komentarze są dla nas bardzo ważne. Chcąc indywidualnie ustosunkować się do każdej z opinii uprzejmie proszę o przesyłanie szczegółowych informacji wraz z numerem polisy na adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Odpowiem na wszelkie pytania oraz kwestie budzące wątpliwości. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
nijaki
2014-03-18 22:51
Uszkodzona szyba czołowa. Po zgłoszeniu, na drugi dzień był likwidator. Po 2 dniach kalkulacja, a po dalszych 3 pieniądze na koncie. Przy kolejnym przedłużeniu zniżki na AC o 10% niższe. Ogólnie jest OK.
odpowiedz
matiii
2014-03-18 18:58
no jak tanio to wiadomo ze fajnie tyle ze potem nie ma wypłacalności i sa problemy jakie sa ja juz czekam tydzień i jakos wyceny nie ma wiem ze na te sprawe maja miesiąc jestem ciekawy jak to policza 3 elementy mam do malowania no i jeden do wymiany
odpowiedz
kuri
2014-03-18 17:05
Jestem zadowolony, po rozmowach telefonicznych rowniez. Szkoda, że nie posiadają rozszerzenia pakietu oc o ubezpieczenie szyb. Niestety z racji wieku auta brak mozliwosci wykupienia ac et cetera nawet w oparciu o opinie rzeczoznawcy.
odpowiedz
matiii
2014-03-16 22:25
był rzeczoznawca opisał wwszytko porobił zdjecia papierów jakich potrzebował itp mam dostac wycene na emaila nagle okazało sie mama mi dzis mówi ze przyszło pismo ze nie maja zadnych moich papierów sdnap nie oszukaja bo jak sie nie zgodze na to co oferuja jezeli beda to smieszne pieniadze oddam poprostu woje wiekowe bmw do autoryzowanego serwisu i załatwimy to bezgotówkowo wtedy dostana rachunek na 3000zł
odpowiedz
just
2014-03-17 18:14
dostaniesz od tych przekrętów max 1000zł mogę się założyć
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-03-12 11:01
Szanowni Państwo, bardzo dziękujemy za wszelkie uwagi. Pragnę przypomnieć, iż rzeczoznawcy Proama sporządzoną w trakcie oględzin dokumentację - również fotograficzną, przekazują do analizy likwidatorom. Dopiero po przekazaniu wymaganych dokumentów przygotowywany jest kosztorys. Informację o wysokości odszkodowania wysyłamy w postaci formalnego dokumentu drogą elektroniczną lub tradycyjną pocztą. Odnosząc się do kolejnej kwestii, ubezpieczyciel ma obowiązek ustalić okoliczności zdarzenia a pytanie o stan trzeźwości jest procedurą standardową.
odpowiedz
Michał
2014-03-19 16:07
Się nadajecie... Ciekawe dlaczego od tygodnia czekam aż ktoś łaskawie stwierdzi u was że mi wybito szybę w aucie... Bo się ktoś włamał i dokumenty z policji zostały do akt dołączone... Bo to faktycznie wymaga dogłębnej analizy... Lepiej zamknijcie ten wasz bałagan i przestańcie oszukiwać ludzi. Kolega ostatnio dowiedział się że nie może wstawić auta do naprawy z AC bo mu jakiś idiota konsultant wcisnął inny "pakiet AC" - to jest normalne? chyba nie. Skoro przy zawieraniu ubezpieczenia mówię czego wymagam od ubezpieczyciela to powinien on w miarę możliwości spełnić te prośby. A nie jakiś kretyn mówi że będzie ok - a później okazuje się że nie. A teksty typu jak Pan wstawi do ASO to obciążymy Pana kosztami są na miejscu??? WTF? Pani Magdaleno nie wiem ile Pani tam płacą w tej firmie ale powiem że jeżeli chce Pani później znaleźć jakąś "normalną" pracę polecałbym zwolnienie się stamtąd w trybie natychmiastowym.
odpowiedz
Agnieszka
2014-03-20 22:42
Wie pani co ubezpieczenia AC w waszej firmie to jakas fikcja i pani pewnie o tym dobrze wie.Miałam u was stłuczke 13 marca 2014 mam ubezpieczenie AC i co wszystkie szyby niby ubezpieczone a tu co za szybe czołowa nie zapłacili uzasadnienie szyba nadaje sie do wymiany to co chcieli mi ja naprawic to od czego niby te szyby sa ubezpieczone od zarysowan.Kwota z kosztorysu śmieszna na tyle uszkodzen ile miał moj samochod wiec moze powinniscie zmienic likwidatorów szkod albo podac mi zakład gdzie tak taniop naprawiaja.
odpowiedz
mati
2014-03-11 20:42
a jeszcze zapomniałem dodać co zapytała mi sie pani przez telefon z prroama czy jestem trzeźwy pytanie mnie tak rozbawiło ze po prostu nie mogłem sie powstrzymać i wybuchłem śmiechem
odpowiedz
mati
2014-03-11 20:36
wczoraj zgłosiłem szkodę miał przyjść ten nr sprawy w ciągu 30 min sms nie przyszedł zadzwoniłem dzisaj zjebałem i i powiedziałem ze skoro sa tacy rzetelni i nagrywają te rozmowy w to niech nie robia ludzi w konia ze przez jakis system nie dostałem tego nr sprawy i dodałem ze dzis mija pierwsza doba jutro jest druga i jezeli rzeczoznawca sie nie odezwie porozmawiamy inaczej w 30 minut sie znalazł pan z którym pewnie tez bede musiał odbyć solidna walkę bo będzie wymyślał i wyceniał jak najmniej i muszę uwarzac na ten temat zatajania odszkodowania bo nie poda mi kwoty na jaka wycenia uszkodzenie a pieniądze mi wyślą i pocałuj nas w dupe
odpowiedz
mati
2014-03-10 19:49
właśnie miałem miałem kolizje z osoba ktora ma ubezpieczeni z paroma nie wezwałem policji ponieważ pan był bardzo miły no i przyznał sie do winy bo był ustąp pierwszeństwa na jego drodze posiadam bmw e36 które jest w stanie idealny nigdy nie było uderzone jest w oryginalnym lakierze jestem ciekawy jak mnie potraktują facet rozwalił mi całe tylne nadkole i tyylne drzwi jak mi powiedza 500zł to narobię dymu i to ostrego od razu adwokat bedzie nawet mnie to wyjdzie wiecej nic naprawa auta ale nie popuszczę nawet sprawca wypadku był tak miły ze jesli beda problemy to jest wstanie byc po mojej stroni i pewnie po całym zajsciu i on zrezygnuje z tej ubezpieczalni
odpowiedz
sdnap
2014-03-10 21:12
od razu ci mówię że cię w ciula zrobią ,na naprawę na pewno ci niestarczy nawet u mietka na wiosce w garażu.niestety taka jest prawda to jest zwykła banda...
odpowiedz
aa
2015-01-15 21:35
ja mam to samo....
odpowiedz
Józef Pomorskie
2014-02-25 10:37
kupiłem auto z oc Proama, mam 25lat prawo jazdy, max zniżki, ale po przeczytanych tu komentarzach na pewno nie zostanę w tej firmie wysyłam od razu wypowiedzenie....
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-02-24 16:03
Szanowna Pani, zależy nam, aby składka za oferowane przez nas ubezpieczenie zawsze odzwierciedlała aktualne ryzyko ubezpieczeniowe. Dokładamy wszelkich starań, aby nowi właściciele ubezpieczanych przez nas pojazdów otrzymywali informację na temat warunków wykonywanych umów już na początku współpracy. Dlatego jeżeli tylko zostanie nam podany kontaktowy numer telefonu, niezwłocznie oddzwaniamy, by podczas kilkuminutowej rozmowy dokonać indywidualnej kalkulacji. W Proama szczególnie atrakcyjną ofertę ubezpieczenia OC możemy przedstawić Klientom, którzy dotychczas mieli 60% zniżki bonus-malus oraz brak szkody w ostatnim roku. W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcam do indywidualnego kontaktu pod moim adrese e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Ania
2014-02-21 06:21
Jak najdalej od tej firmy. Kupiłam używany samochód ubezpieczony w proamie. Po około 20 dniach od zakupu zgłosiłam się do nich, dokonali rekalkulacji oc, z której wynikało, że do oc 380 zł mam jeszcze dopłacić ponad 480, żeby móc korzystać z dotychczasowego oc trwającego do września. Nie skorzystałam z oferty, bo znalazłam firmę, która za te 480 zł ubezpieczy mi samochód na cały rok! Okazało się, że proama policzyła sobie za te 20 dni kasę. Muszę im zapłacić 50 zł za 20 dni "ochrony". Byłam w szoku, bo np PZU w podobnej sytuacji, w której byłam wcześniej nie robiło żadnej rekalkulacji tylko przeniosło ubezpieczenie poprzedniego właściciela na mnie. Wniosek: kupisz samochód ubezpieczony w proamie, wypowiedz umowę oc jeszcze tego samego dnia, w przeciwnym razie będziesz płacić. Od teraz jak widzę ich reklamę w telewizji, mam odruch wymiotny. Znaleźli sobie sposób na łatwą kasę. Jak najdalej od tej firmy !!!!
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-02-21 09:08
Szanowni Państwo, uprzejmie wyjaśniam, że w sytuacji zmiany właściciela pojazdu zakład ubezpieczeń może ponownie ocenić ryzyko ubezpieczeniowe w związku ze świadczoną ochroną i dokonać rekalkulacji składki od dnia, w którym zostało przeniesione prawo własności auta. Rekalkulacja odbywa się z uwzględnieniem czynników ryzyka ubezpieczeniowego nabywcy. Każde towarzystwo ubezpieczeniowe w sposób indywidualny ustala zasady polityki cenowej, dlatego ceny polis w poszczególnych zakładach ubezpieczeń są zróżnicowane. W Proama na składkę mają wpływ takie czynniki, jak np. poziom zniżek i zwyżek, sposób użytkowania pojazdu, a także dane nowego właściciela auta oraz współwłaścicieli. Jeżeli zdarzy się, że ryzyko ubezpieczeniowe nowego właściciela pojazdu jest wyższe, cena polisy może ulec zmianie i nawet jeśli pojazd jest użytkowane przez krótki okres, z tytułu udzielanej ochrony ubezpieczeniowej może wyniknąć dopłata do polisy. Chcąc indywidualnie odnieść się do Państwa pytań i wątpliwości zachęcam do przesyłania szczegółowych informacji na mój bezpośredni adres mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Ania
2014-02-21 23:21
No właśnie, może dokonać rekalkulacji, ale nie musi !!! I chodzi właśnie o to, że wasza polityka cenowa jest tylko i wyłącznie nastawiona na zysk. Nie jesteście firmą przyjazną. Straciliście we mnie potencjalnego klienta przez ową politykę, ale, jak widać, wam na klientach nie zależy tylko na robieniu kasy. Moja sytuacja jest przykładem pułapki, w którą wpada osoba kupująca samochód ubezpieczony u was. Zanim dojdzie do nowego właściciela samochodu list od was z prośbą o kontakt, zawsze minie kilka dni, za które w razie wypowiedzenia umowy każecie sobie słono płacić. Ciekawa jestem tylko czy kupno nowej polisy miałoby taką samą wartość jak rekalkulacja, szczerze w to wątpię! Życzę firmie jak najgorzej, obyście szybko zniknęli z rynku ubezpieczeń. Nadmienię jeszcze, że mam prawo jazdy od 98 roku i nie zaliczyłam żadnej kolizji drogowej. Więc rzeczywiście bardzo ryzykowaliście sprzedając mi polisę, Żenada!
odpowiedz
krys
2014-02-19 13:43
gówno nie firma .te 70% znizek to taka prawda jak to ze oni są uczciwi. złodzieje i tyle
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-02-20 09:27
Szanowni Państwo, dokładna ocena ryzyka ubezpieczeniowego pozwala nam na indywidualną kalkulację składek. Dzięki temu możemy docenić bezpiecznych kierowców. Osoby posiadające maksymalną zniżkę z tytułu bezszkodowej jazdy mogą liczyć u nas na 70 % zniżkę oraz konkurencyjną ofertę ubezpieczenia. Poziom zniżek nie jest jednak jedynym czynnikiem mającym wpływ na składkę. Dodatkowe parametry kształtujące ostateczną cenę polisy to także dane pojazdu i sposób jego użytkowania oraz dane właściciela. W celu zapoznania się ze szczegółami naszej oferty zachęcam Państwa do kontaktu z naszym Doradcą pod numerem telefonu 815 815 815 lub do przesyłania informacji na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
xx
2014-02-19 11:06
nAJGORSZA FIRMA JAKA MOŻE BYĆ, NIE MAM UBEZPIECZENIA W TEJ FIRMIE ALE MIAŁAM SZKODE Z PANEM KTÓRY MIAŁ UBEZPIECZONY W TEJ FIRMIE, DOSYĆ ŻE WYPŁACILI TYLE ŻE NIE WYSTARCZYŁO NA REMONT TO JESZCZE TAK ZAŁATWILI ŻE PRZEKAZEM POCZTOWYM WYSŁALI PIENIADZE I OD RAZU OSTATECZNA DECYZJE ŻEBY NIE MOZNA NAPISAĆ ODWOŁANIA. MASAKRA I NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Pozytywny
2014-03-11 12:35
Zawsze możesz oddać samochód nawet do ASO i Ci naprawią bezgotówkowo!!! Ale sądzę po Twojej burzliwej wypowiedzi ze chciałem naprawić samochód za grosze a resztę zostawić w kieszeni.
odpowiedz
aa
2015-01-15 21:32
hahahhaha............... to oddaj i spróbuj bezgotówkowo i wtedy na fv zaznaczą czego Ci nie zapłacą.... bo (odpowiedzialność Proama będzie ustalona w trakcie likwidacji szkody) i kto zapłaci ASo? TY!!!!
odpowiedz
Hippo
2014-02-19 09:05
Proama widgatorzry w niej tocwaniai a Proama to oszusci i cwaniacy
odpowiedz
G1
2014-02-05 22:07
wczoraj milem kolizje... jestem poszkodowanym, a sprawczynia jest pani z ubezpiczeniem proamy... zglosilem szkode, czekam na rzeczoznawce.... ciekawe czy dlugo i czy w ogole doczekam sie swoich pieniedzy, za ktore naprawie swoje auto... jezeli ktos niszczy moje mienie, na ktore zapracowalem, to dlaczego ma nie byc pociagniety do konsekwencji... oplaca proame, wiec mysle, ze uporam sie z ta niemila sytuacja raz dwa...
odpowiedz
agencja ubezpieczen fox.wrocłwaw
2014-02-04 21:40
kiedyś ktoś mnie się zapyta jaka jest najgorsza ubezpieczalnia na rynku polski-bez wahania odpowiem ścierwo o nazwie PROAMA OMIJAĆ!!
odpowiedz
ona
2014-01-29 20:29
weszłam na forum z ciekawości, żeby zobaczyć opinię o proama i przyznam, że jestem w szoku. Nie wiem, pewnie będę wyjątkiem, ale szkodę likwidowaną miałam u nich i kasę dostałam dosyć szybko. Co prawda rozmawiałam z kolegą, który prowadzi warsztat i będę odstwiała samochód do warsztatu i będę żądała dopłaty. Mylicie, że powinnam się obawiać?
odpowiedz
tomix7777
2014-01-29 00:04
W większości przypadków problem wynika z zawierania umowy drogą elektroniczną. Jestem multiagentem posiadającym w ofercie 25 TU. To my znamy procedury Towarzystw Ubezpieczniowych oraz ich wady i zalety i na moją opinię klienci się zdają (na chwilę obecną bezproblemowo). Do Pani Edit: Żenada to Pani RZenada. To my wiemy dlaczego jak jest młody użytkownik pojazdu ubezpieczyć Tam a nie Tutaj (mimo, że cena większa o 100 zł ). Jeśli chodzi o szkody z OC to macie swojego Agenta który podobnie jak ja na pewno Wam pomoże, Internet jest fajny, ale nie do zawierania umów ze skutkiem cywilnoprawnym. ( broń Bo... AC)
odpowiedz
Robert
2014-01-28 21:07
Nie polecam tej firmy, wszystko pięknie przy zawarciu umowy a problemy zaczynają się przy likwidacji szkody - celowe zaniżanie szkody
odpowiedz
Tomasz
2014-01-24 18:07
Ubezpieczam samochód w Proama od dwóch lat bezpośrednio u agenta i nie mam żadnych problemów z ubezpieczeniem i pod względem ceny za oc na cały rok jest naprawdę ok.
odpowiedz
zawiedziony
2014-01-26 10:05
Panie Tomaszu oczywiście ,ale do chwili kiedy nie dojdzie do kolizji, a wtedy oszuści Ci nawet zeta nie wypłacą. LUDZIE OMIJAJCIE PROAME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Wałbrzych
2014-01-19 12:49
Kłamią w żywe oczy i robią z ludzi idiotów. Bazują na tym że klienci nie chcą zakładać spraw w sądzie i to jest filar ich działalności. Nigdy nie ubezpieczę się w tej firmie chociażby ze względu na to jakie problemy będzie miał później poszkodowany z odzyskaniem przynajmniej części kosztów tak jak ja.
odpowiedz
dab
2014-01-17 18:33
!!!!!stanowczo koledzy i koleżanki moja przestroga przed firmą "PROAMA" miałem kolizję sprawca ukarany mandatem karnym, nie odwołał się od mandatu, a z pisemka od pana z proamy wynika, iż ja jestem sprawcą kolizji nr. sprawy pz 20700042540_1. Sprawę oddałem w ręce prawników, a co do firmy zażądałem przeprosin i liczę na spotkanie w Sądzie. Firma kłamliwa z poszkodowanego robią sprawcę. Piszczcie im większa wiedza ludzi tym mniej będą mieli klientów. Totalnie ignorują ludzi wstyd ,że dostali pozwolenie na rynku ubezpieczeń
odpowiedz
daro
2014-01-17 18:30
stanowczo koledzy i koleżanki moja przestroga przed firmą "PROAMA" miałem kolizję sprawca ukarany mandatem karnym, nie odwołał się od mandatu, a z pisemka od pana z proamy wynika, iż ja jestem sprawcą kolizji nr. sprawy pz 20700042540_1. Sprawę oddałem w ręce prawników, a co do firmy zażądałem przeprosin i liczę na spotkanie w Sądzie. Firma kłamliwa z poszkodowanego robią sprawcę. Piszczcie im większa wiedza ludzi tym mniej będą mieli klientów. Totalnie ignorują ludzi wstyd ,że dostali pozwolenie na rynku ubezpieczeń
odpowiedz
darek dąbrowa górnicza
2014-01-17 18:28
stanowczo koledzy i koleżanki moja przestroga przed firmą "PROAMA" miałem kolizję sprawca ukarany mandatem karnym, nie odwołał się od mandatu, a z pisemka od pana z proamy wynika, iż ja jestem sprawcą kolizji nr. sprawy pz 20700042540_1. Sprawę oddałem w ręce prawników, a co do firmy zażądałem przeprosin i liczę na spotkanie w Sądzie. Firma kłamliwa z poszkodowanego robią sprawcę. Piszczcie im większa wiedza ludzi tym mniej będą mieli klientów. Totalnie ignorują ludzi wstyd ,że dostali pozwolenie na rynku ubezpieczeń.
odpowiedz
maje
2014-09-18 10:01
I jak się zakończyła sprawa? Mam dokładnie taki sam przypadek. Sprawca ukarany mandatem, a Proama udowadnia mi współwinę.
odpowiedz
wojak
2014-01-15 20:05
Nie polecam, nastawieni są na bezszkodowych kierowców aby wyciągać kasę, likwidacja szkody do droga przez mękę a potem kolosalna zwyżka ubezpieczenia. NIGDY WIĘCEJ PROAMY I AVIVY
odpowiedz
Rys
2014-01-08 18:59
co was interesuja dane osobowe- ja chce mic wyliczona skladke danego auta. udostepnione dane osobowe moga sluzyc do oszustwa 2014-01-08
odpowiedz
Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA.
2014-01-10 14:43
Szanowny Panie Wszystkie parametry o jakie pytamy podczas zawarcia polisy – w tym również dane osobowe - umożliwiają nam dokładne określenie ryzyka ubezpieczeniowego danego Klienta, dzięki czemu również składka jest adekwatna do potencjalnego ryzyka, jakie niesie ze sobą zawarcie umowy. Poprzez takie wyliczenie możemy docenić bezszkodowych kierowców i zaproponować im niższe stawki ubezpieczenia OC i AC. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu po adresem email: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Tom3k
2014-01-02 16:17
A ja Wam powiem uczciwie ze jestem mile zaskoczony...w Axa Direct placilem za auto o pojemnosci 3400 ( Land Cruiser) 688 zl po maxymalnych znizkach..w proamie zrobilem przed chwila kalkulacje - 526zl za caly rok przy platnosci karta kredytowa z gory - skladka wyliczona przez neta - dzwonilem na ich infolinie i fakt,,zawsze wychodzi drozej, axa niby oferowala 100zl znizki za ubezpieczenie kolejnego auta..ale do tego co mam i tak 100 wychodzila drozej..ac bym tu raczej nie polecal, znajomemu zanizyli masakrycznie kwote wyplaty, nie starczylo na naprawe u przyslowiowego "pana mietka" i uzywanych czesciach. co do oc jak dla mnie nigdzie nie ma taniej - pod warunkiem ze macie bezwypadkowa przeszlosc...
odpowiedz
antysyfproamowski
2013-12-24 03:18
solaina-no napewno już ci wierzę szpiclu z proamy
odpowiedz
kiero
2014-04-02 13:37
a co ty jesteś płatnym pieskiem Link-4????
odpowiedz
solaina
2013-12-24 01:33
a ja jestem bardzo zadowolona casco w wersji komfort wstawiłam samochód do warszatu i odebrałam po naprawie nie rozumiem Państwa przecież firma tak jak u mnie może rozliczać się z warsztatem a klienta nic nie interesuje, odebrałam sprawny samochód Proama zapaciła mechanikowi na pewno odnowię tam polisę bez problemów Polecam
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2013-12-23 21:26
Szanowni Państwo, liczymy się z Państwa zdaniem i wszystkie komentarze na nasz temat staramy się analizować. W szczególności chcielibyśmy przyjrzeć się kwestiom, które wywołały negatywne opinie. Zachęcam do przesyłania informacji na mój adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl abym mogła odpowiedzieć Państwu indywidualnie na wszelkie wątpliwości.
odpowiedz
BASisko
2014-05-26 22:51
Ludzie - piszta na Berdyczów !! Na jakieś 20 maili do pracowników Proamy przez 1,5 mies nie otrzymałem żadnej odpowiedzi !!!
odpowiedz
ola
2013-12-20 20:25
Omijajcie PROAMA z daleka, szkoda zdrowia, pieniędzy, czasu...
odpowiedz
ralf
2014-03-31 23:18
heh... a już miałem ubezpieczać się w proamie OC + AC bo tanio!! lecz naiwny nie jestem wyciągając 50%prawdy z opinii to podziękuje naciągaczom
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-04-05 18:55
Szanowni Państwo, Państwa komentarze są dla nas cennym źródłem informacji, dlatego z uwagą je śledzimy. Niestety, Internauci rzadko dzielą się w sieci pozytywnym zdaniem nt. firm. Gdyby ta tendencja była inna, można byłoby się przekonać, że zdecydowana większość klientów pozytywnie ocenia współpracę z nami. Często obserwujemy również, że autorami licznych zamieszczanych tu komentarzy są osoby, które nie miały z nami kontaktu. Niemniej jednak szanujemy wszystkie opinie i chcąc odnieść się do nich indywidualnie zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną, pod adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
adas
2013-12-14 14:55
marian chłopie nie pakuj sie w ten syf
odpowiedz
emek
2013-12-13 20:06
Marian powiem ci krótko wszędzie indziej tylko nie tu w Proamie tylko cię przekręcą!!
odpowiedz
MARIAN
2013-12-13 18:53
gdzie ubezpieczyc tu czy w mtu???niech ktos doradzi pozdrawiam mARIAN
odpowiedz
wojtek
2013-12-12 11:12
witam .jetem poszkodowany w wypadku . czekam na odszkodowanie ponad dwa miesiace dzwonilem z 50 razy i za kazdym razem nie ma likwidatota jest na spotkaniu, na urlopie, chorobowym. szkoda ze nie na klopie wc niedlugo skacza im sie wymówki .ja sie nie bede bawil zgłaszam sprawe do sadu mam wszystkie potrzebne dokumety jesli ktos ma oochote z nimi powalczyc piszcie ugadamy sie im wiecej nas tym lepiej. ilez mozna kpiny
odpowiedz
rysiek
2013-12-12 08:54
oczywiście że podchodzą indywidualnie Każdemu indywidualnie zaniżą odszkodowanie ile się da Oj Panie Maciusiu z klanu nie wolno tak oszukiwac
odpowiedz
Katarzyna
2013-12-11 21:02
Panie Macieju, to co Pan pisze to czysta kpina. Mam szkodę z OC sprawcy który ma polisę w PROAMA i pomimo że wasz rzeczoznawca stwierdził, iż cały samochód ma oryginalny lakier i jest na oryginalnych częściach to wy bezprawnie chcecie zmusić mnie do użycia zamienników. Jakim prawem. Przepisy mówią, że samochód ma być naprawiony do stanu sprzed szkody. Czyli był na oryginalnych częściach i po naprawie też ma być na oryginalnych częściach. Moja sprawa idzie do Rzecznika Ubezpieczonych bo już dłużej nie mam ochoty prosić się o to co mi się należy. A tak poza tym chciałabym jeszcze Panu zwrócić uwagę, że nie macie prawa uzależniać wysokości odszkodowania od historii serwisowej pojazdu - czyste bezprawie.
odpowiedz
Olga
2014-10-22 13:44
Pani Katarzyno! jestem dokładnie w tej samej sytuacji, też mam szkode z OC sprawcy ubezpieczonego w Proama. Samochod nigdy nie miał wypadku, jest na orginalnych częsciach a Proama chce wcisnąć zamienniki za 11 tys jak ASO wyceniło szkody na 20 tys!! Dodam że naprawa nie przewyższa wartości samochodu. Prosze o kontakt, czy udało się Pani coś zrobić w tej sprawie bo jestem w kropce.
odpowiedz
Olga
2014-10-22 13:46
Oczywiście opinia negatywna x10000. Pozytyw za wypowiedź Pani katarzyny ;)
odpowiedz
Olga
2014-10-22 13:50
mój mail: aglo.meracje@gmail.com
odpowiedz
Maciej Kubinowski, Koordynator ds. Merytorycznej Likwidacji Szkód
2013-12-10 13:42
Szanowni Państwo, Każde zgłoszenie szkody do Proama rozpatrywanie jest indywidualnie w oparciu o określone kryteria. Na kosztorys wpływ ma wiele czynników, takich jak wiek pojazdu, historia dotychczasowych napraw, sposób serwisowania samochodu i jego stan techniczny. Likwidator techniczny ma obowiązek wziąć te elementy pod uwagę. Niemniej zaznaczam, iż wyliczona kwota bezsporna oraz jej wypłata nie zamyka drogi do dochodzenia dalszych roszczeń. W uzasadnionych przypadkach, po przedstawieniu kosztorysu warsztatowego popartego rachunkiem za naprawę istnieje możliwość dopłaty do poniesionych i udokumentowanych kosztów. Jak wspomniałem na początku do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie, dlatego zachęcam do bezpośredniego kontaktu pod adresem e-mail: maciej.kubinowski@proama.pl. W przypadku potrzeby wyjaśnienia wątpliwości, dotyczących konkretnych szkód, proszę o podanie numeru sprawy. Z poważaniem
odpowiedz
poszkodowany
2014-05-27 13:41
człowieku naucz się przepisów, obowiązek naprawienia szkody powstaje w chwili jej powstania,przestań wymyślać kryteria typu wiek pojazdu,historia serwisowa itd.Kwota bezsporna zgodnie z prawem musi być uznana przez obie strony na drodze ugody-(słownik ubezpieczeniowy),nie znacie przepisów w oparciu o ,które wykonujecie swoje czynności.Jesteście bandą niekompetentnych ignorantów traktujących poszkodowanych jak idiotów!!!!!!!
odpowiedz
andrzej
2013-12-05 13:49
oj już miałem u nich ubezpieczyć dobrze że ten internet mamy i możemy wcześniej sprawdzić:) rezygnuje szukam czegoś innego
odpowiedz