pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Proama
  • PZU
  • Warta
  • You Can Drive

To są oszuści

2014-05-17 23:18

oszukany

OSZUŚCI, ZŁODZIEJE, KŁAMCY .........

2014-05-17 10:31

woychec

Przychylam się do opinii negatywnych dot. Proama miałem nieszczęście być poszkodowanym z właścicielem polisy OC, pomijając próbę wciśnięcia mi zaniżonego kosztorysu (25% wartości szkody) to po weryfikacji kosztorysu firma zażądała ode mnie faktur za naprawę pomimo, że zgodnie z inf. na stronie rzecznika ubezpieczonych nie ma takiego prawa. Na moje uwagi odpowiedziano mi że mam sprawę skierować do sądu. życzę pani rzecznik w Proama wszystkiego dobrego i niech pani nie broni firmy która nie wywiązuje się z zobowiązań i oszukuje swoich klientów nie szanując polskiego prawa (ograniczenie możliwości swobodnego dysponowania mieniem 2 orzecznictwa Sądu Najwyższego w tej sprawie na rzecz poszkodowanego klienta). Życzę wielu klientów firmie Proama.

2014-05-17 14:52

Xmarek

Szanowni Państwo, z narzekania na forach nic merytorycznego nie wynika. O wszelkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu tego ubezpieczyciela należy BEZWGLĘDNIE INFORMOWAĆ Urząd Komisji Nadzoru Finansowego mail: dok@knf.gov.pl podając numer szkody, to nic nie kosztuje. Proama jest przeświadczona o swojej bezkarności z powodu lenistwa poszkodowanych w walce o swoje prawa.

2014-05-16 20:37

XXX

Moja opinia o PROAMA jest podobna, lichwa i naciągacze, przysyłając mi ofertę ,potraktowali ją jak zawarcie umowy i teraz chcą pieniędzy

2014-05-16 07:39

Krzysztof Wieja

Szanowni Państwo, właśnie poprzez drogę sądową wywalczyłem zwrot całości kosztów za naprawę mojego auta. Do kolizji doszło z winy ubezpieczonego w Proama. Naprawę mojego auta załatwiałem przez serwis w rozliczeniu bezgotówkowym, Proama nie zapłaciła cołości kosztów, ponieważ upierała się przy użyciu części nieoryginalnych. Sprawę złożyłem do sądu i wygrałem, zwrot kosztów wpłyną już na moje konto. Chętnie będę służył radą w walce z nieuczciwym ubezpieczycielem, napiszę jak załatwić sprawy w sądzie, prześlę wzór pozwu jaki nalęży złożyć w sądzie, ogólnie służę pomocą. Osoby zainteresowane mogą pisać na maila taj.fun@wp.pl.

2014-05-16 09:58

Xmarek

Gratuluje, ale potwierdza to tylko sposob dzialania Proama, "NIE płacimy, może poszkodowany nie skieruje sprawy do sądu". Jak dlugo jeszcze KNF bedzie tolerował takie działania!!!

2014-05-15 11:03

Xmarek

Szanowni Państwo, mam bardzo negatywne doświadczenia ze sposobu z likwidacji szkody przez Proama, zgodne całkowicie z publikowanymi opiniami.. Nieakceptowalne jest aby obliczaniem wysokości należnego odszkodowania i jego wypłacaniem w Państwie w centrum Europy zajmowały się sądy!!! Zbieram materiały DOWODOWE na OCZYWISTE nieprawidłowości przy likwidowaniu szkód. przez to towarzystwo w celu przygotowania kompleksowego wystąpienia. Istotne są następujące sprawy: używanie do naprawy części alternatywnych przy szkodach OC, zaniżanie lub zawyżanie kosztorysów (szkody całkowite)’ bezpodstawne uznawanie szkody za całkowitą, opieszałość i brak odpowiedzi na korespondencje ubezpieczonych.. sygnatury akt spraw wytoczonych Proama o zapłatę.

2014-05-30 13:06

nirude

zadzwoń do mnie mam trochę 22 7824166

2014-05-14 17:56

stan

Nie róbcie kalkulacji przez internet w firmie PROAMA. Nawet jeśli nie zdecydujecie się na wykup polisy to i tak otrzymacie wezwanie do zapłaty. Oto krótki opis sprawy Poprosiłem o wycenę kilka firm, ( całe szczęście, że nie wybrałem Proamy.) wybrałem najkorzystniejszą ofertę i opłaciłem składkę. Jakie było moje zdziwienie gdy po jakimś czasie otrzymałem od Proamy wezwania do zapłaty za polisę której nie zamówiłem. Oczywiście, nie zapłacę. Wszedłem przypadkiem na tę stronę i włos mi się zjeżył. Dlaczego nikt z urzędu nie zajmie się oszustami. Ja zgłoszę do prokuratury, że ta firma usiłuje wymuszać od ludzi zapłatę za nie wykupione usługi. Podobne próby są opisane na tym forum.

2014-06-07 15:51

Chciałam być miła i życzliwa, ale przy takiej ignorancji jest to niemożliwe

Co za bajki dla grzecznych dzieci! Klikasz dalej, dalej, dalej i chociaż znasz już składkę to wypełniasz na ostatniej stronie swoje pełne dane adresowe! Trzeba być nie spełnia rozumu, żeby jeszcze po tym zatwierdzać te dane kolejnym "dalej". Co innego, gdyby o dane pytali przed podaniem szacowanej składki,ale jak już znasz składkę i wypełniasz dobrowolnie swoje dane to co ty chcesz od towarzystwa?

2014-05-13 21:21

PAULO

Firma PROAMA, strasznie zaniża ceny, moim zdaniem powinni otworzyć sklep z cześćiami. Za skasowany zderzak, lampa, chłodnica, felga, nadkole, maska itp. wycenili mnie na 1371,64zł. (Opel Vectra B FL). Mała wartość samochodu i nie ma sensu się sądzić. Jestem poszkodowany w wypadku i naprawdę nikomu nie życzę użerać się z tymi..... Nie znam gorszej firmy, niestety sprawca miał ubezpieczenie w PROAMA. Na dzień dzisiejszy nie zgodziłbym się na oględziny samochodu przez PROAME, tylko wynająłbym prywatnie rzeczoznawcę (z tego co wiem nie mam obowiązku udostępniania samochodu) i obciążyłbym kosztami tą dziadowską firme. WSPÓŁCZUCIE DLA WSZYSTKICH KTO MIAŁ PRZYGODĘ Z TĄ FIRMA.

2014-05-07 13:10

janek

Nie dajcie sie oszustom nie dzwoncie nie rubcie kalkulacji oni chca tylko Twoich pieniedzy naciagacze z daleka od nich

2014-05-07 21:49

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, w Proama obliczenie składki nie jest finalizowane zawarciem umowy ubezpieczenia bez wyrażenia na to zgody przez osobę ubezpieczającą. Aby umowa zawarta na odległość była ważna, ubezpieczyciel musi spełnić szereg warunków, m. in. polegających na jasnym sformułowaniu komunikatów informujących o zawarciu polisy. Jeżeli jednak Klient zmienia zdanie i postanawia wycofać się z zawartej umowy, istnieje możliwość odstąpienia na podstawie przepisów dotyczących ochrony praw konsumentów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcam do kontaktu pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl, abym na wszelkie Państwa pytania mogła odpowiedzieć indywidualnie. Z wyrazami szacunku

2014-04-25 17:55

Adam

W mBanku przy 60procent z NW i ASSistance jest taniej niż w proamie przy 70procentach jak to kurwa możliwe

2014-04-25 18:35

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, w Proama poziom nabytych zniżek jest istotnym, ale nie jedynym czynnikiem, mającym wpływ na wysokość składki. O cenie polisy decydują rozmaite parametry. Związane są one z pojazdem i sposobem jego użytkowania, a także z samym kierowcą. Każde towarzystwo dokonuje oceny ryzyka ubezpieczeniowego według własnych kryteriów i w sposób indywidualny ustala zasady polityki cenowej dla określonych czynników. Z tej przyczyny często się zdarza, że oferty ubezpieczenia w poszczególnych firmach różnią się. Przy dokonywaniu wyboru ubezpieczyciela, poza weryfikacją ceny warto jest również zwrócić uwagę na oferowany zakres ochrony (tj. sumę ubezpieczenia, listę tzw. wyłączeń, warunki likwidacji ewentualnej szkody). W celu zapoznania się ze szczegółami naszej oferty zachęcam Państwa do bezpośredniego kontaktu z Doradcą pod numerem telefonu 815 815 815 lub o przesłanie informacji wraz z danymi kontaktowymi na adres e-mai: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-04-26 02:35

Brix

A jaką ma Pan sumę ubezpieczenia dla NNW i co ma Pan w zakresie Assistance? Pewnie na to Pan już nie patrzył, tylko na składkę :)

2014-06-07 15:42

Magdalena

Wszystko zależy od podstawy składki przed zniżkami i ilością innych istotnych danych, które ocenia dane towarzystwo (na ryzyko może wpływać: marka, kolor auta, statystyka szkodowości kodu pocztowego, wiek dzieci właściciela). Ponadto ważny jest zakres, bo e-klienci ubezpieczeń nie zwracają uwagi na takie rzeczy jak udział własny 1.500,00 zł w AC przy każdej szkodzie. Do Ogólnych Warunków Ubezpieczenia klienci zwykle nie zaglądają a akceptując ofertę potwierdzają znajomość OWU co dopiero dziwi przy likwidacji szkody. Jako agent 22 towarzystw, każdego dnia robię "najtańsze" polisy w różnych T.U. nie jest to tylko Proama, HDI, czy AVIVA!

2014-04-24 12:25

zniesmaczony

"Szanowni Państwo, każda szkoda rozpatrywana jest indywidualnie z uwzględnieniem rodzaju ubezpieczenia, okoliczności zdarzenia itd." A bezczelna pani "specjalista" wciąż ma tą samą śpiewkę na każdą okoliczność. Że też kobiecie się to nie znudzi.

2014-04-29 13:57

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, każda szkoda jest inna - towarzyszą jej wspomniane wcześniej indywidualne, specyficzne okoliczności zdarzenia, posiadają Państwo różne rodzaje uzbezpieczeń. Wszystko to należy uwzględnić i przeanalizować w procesie likwidacji szkody. Z wyrazami szacunku,

2014-04-24 10:47

Kasia

Niestety też miałam problem z proamą. Jest to dosyć specyficzna firma... Zgłosiłam się jednak do Europejskiego Rejestru Wypadków. Sprawa odrazu wtedy nabrała tempa... Teraz jednak sprawa i tak jest kierowana do sądu, bo inaczej z nimi się nie da. Napisałam ten post bo może mój pełnomocnik wam pomoże.

2014-04-23 09:52

Mike

W filmie C.K. Dezerterzy Janusza Majewskiego jest scena, w której kapitan Wagner (genialny Z. Zapasiewicz) prowadzi rozmowę z von Nogay'em (równie świetny W. Pokora). Odnosząc się do postępowania von Nogaya stwierdza: "Wie Pan, że nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które mogłyby dostatecznie obelżywie określić Pańskie postępowanie. (...) W moich oczach jest Pan nędznym gadem omyłkowo tylko nazywanym człowiekiem". Nie sądziłem, że przypomnę sobie o tej scenie przy okazji styczności z proamą (celowo z małej litery). Otóż w mojej ocenie nie ma dostatecznie obelżywych słów aby określić tą firmę i sposób jej postępowania. I wierzę, że tylko przez czyjeś niedopatrzenie ta firma może w dalszym ciągu nazywać się towarzystwem ubezpieczeniowym. Krótka historia: otrzymałem uderzenie w tył auta - sprawca ubezpieczony w proamie. Auto nowe, niecałe 60 tys. przebiegu, serwisowane wyłączenie w ASO (pełna dokumentacja faktury, wpisy w książkę ,itp.). Pierwsze oględziny rzeczoznawcy, pierwszy kosztorys z proamy. Wynik: ok. 30% kosztów naprawy oszacowanych przez ASO. Odwołanie. Częściowo uwzględnione. Druga wizyta rzeczoznawcy. Odwołanie - częściowo uwzględnione. Auto trafia do ASO. Demontaż uszkodzonych elementów - pod spodem kolejna "niespodzianka". Trzecia wizyta rzeczoznawcy. Odwołanie. Odrzucone. I tu uwaga: "fachowiec" proamy zdalnie (tzn. nie widząc auta i jego uszkodzeń) neguje opinię swojego rzeczoznawcy. Rzeczoznawca (jednocześnie biegły sądowy) WIDZĄC auto, za bezdyskusyjną uważa konieczność wymiany elementu nadwozia (błotnik). Proama odrzuca taką opcję i zaleca naprawę poprzez "klepanie i szpachlowanie" elementu gdzie powierzchnia na którą ta szpachla będzie nałożona to ponad 50% powierzchni naprawianego elementu. "Fachowcy" proamy to ludzie o tak rozległej wiedzy w dziedzinie motoryzacji, że na podstawie zdjęć są w stanie ocenić czy element (tu czujniki parkowania) wydają dźwięk czy też nie. To nic, że rzeczoznawca dokonujący oględzin słyszy, że czujniki "piszczą" jak oszalałe (uderzenia w tył rzecz jasna nie przeżyły). "Fachowiec" proama ocenia, na podstawie zdjęć, że jednak nie piszczą (sic!). Bezczelna Pani, która mieni się "specjalistą ds. relacji z klientem" wypisuje między innymi na tym forum, że istnieje możliwość wystąpienia z wnioskiem o kolejne oględziny. Po co skoro - jak pokazuje mój przypadek - nie uwzględniają oni opinii SWOJEGO rzeczoznawcy, którego to ONI wyznaczają do dokonania oględzin pojazdu. Sprawa znajdzie finał w sądzie, a o jej wyniku pozwolę sobie poinformować Szanownych forumowiczów. I jeszcze jedno: Proszę Państwa proszę się zastanowić czy oszczędność kilkuset złotych warta jej nerwów jakie Państwo stracą w sytuacji gdy coś się Państwu przytrafi. Korzystając z oferty proamy nie kupujecie sobie Państwo bezpieczeństwa a jedynie miraż gdyż w razie jakiejś mało przyjemnej przygody zostaniecie Państwo potraktowani jak intruz (sympatykom "Misia" S. Bareji przypominam scenę z szatni: "uparł się cham i mu daj...."). A do wyznawców poglądu, że "jakość OC" to zmartwienie poszkodowanego: proszę porozmawiać z dowolnym prawnikiem lub w miarę rzetelnym agentem i zapytać co może poszkodowany w stosunku do sprawcy gdy jego roszczenie nie zostanie w pełni zaspokojone. Zapewniam, że nie jest kolorowo. Wszystkim pokrzywdzonym przez proamę życzę dużo wytrwałości i tego by nie odpuszczali nawet kilkuset złotych. Sąd, sąd i jeszcze raz sąd. I proszę byście o swoich przejściach z tą.... "firmą" informowali maksymalnie szerokie grono znajomych (u mnie to już ponad sto osób). Pamiętajmy, że to małe kamyki poruszają lawinę.

2014-04-29 13:44

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, pragnę przypomnieć, iż rzeczoznawcy Proama sporządzoną bardzo dokładnie i fachowo w trakcie oględzin dokumentację, przekazują do analizy likwidatorom. Dopiero po przekazaniu wymaganych dokumentów przygotowywany jest kosztorys. Zaznaczę, że w trakcie oględzin rzeczoznawcy nie są w stanie poinformować Klienta, który element uszkodzonego pojazdu będzie wskazany do wymiany i nie posiadają wiedzy o wysokości odszkodowania. Związane jest to przede wszystkim z brakiem dostępu do pełnej dokumentacji oraz programów specjalistycznych. Dodam również, że osoby zajmujące się likwidacją szkód w Proama posiadają odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje by wykonywać powierzone obowiązki. Z wyrazami szacunku,

2014-05-15 11:20

Xmarek

Duby smalone Pani opowiada. Czy Pani wierzy w to co pisze? Uprzejmie prosze pilnie nawiązać kontakt z rzeczywistością, służę pomocą.

2014-05-18 20:08

BASisko

Czego ja dożyłem ??? Jeszcze trochę i spotkam się ze stanowiskiem Rzecznik Prasowy Przestępcy albo Specjalista ds. Relacji z Wrogiem Wojska Polskiego A może Obrońca Praw Zapłodnionego Jaja Kurzego Piar i fantazja - nic więcej ! Jakie i czyje relacje Pani Magdalena monitoruje ?? Nie ma nawet pojęcia co ta Firma wyprawia , komu i czym szkodzi , czyje dobro ma na względzie ... Ale bierze kasiurkę za tworzenie pozorów .. Ja posiadam honor i godność - i te wady uniemożliwiły by mi taką pracę !!

2014-05-26 23:09

BASisko

Taaaa !! I nie zauważają zniszczonego dachu , zniszczonego układu kierowniczego i uszkodzonego układu chłodzenia .... Jaki Pan - taki kram !!

2014-05-15 11:09

Xmarek

Czy jest jakis kontakt z Tobą na prv.

2014-05-15 11:11

Xmarek

Czy jest jakis kontakt z Toba na prv. Własnie poruszma lawine :)

2014-05-15 11:12

Xmarek

Czy jest jakis kontakt z Toba na prv. Własnie poruszma lawine :)

2014-05-18 19:59

BASisko

Cóż ... Tylko popierać w całej rozciągłości ! Tylko nie PROAMA !!!!!!

2014-05-30 13:00

zdeterminowany

Szanowny Panie w całej rozciągłości popieram PAŃSKIE STANOWISKO,mam podobną sytuację,trzykrotnie zaniżone odszkodowanie z OC sprawcy z Proamy,o problemach z tymi bydlakami nie chce mi się nawet pisac.Ci pseudo specjaliści to banda krętaczy,oszustów mających w d..ie polskie prawo.Skierowałem pozew do sądu.OMIJAJCIE WSZYSCY TĄ GÓWNIANĄ PROAMĘ Z DALEKA I NIE BÓJCIE SIĘ SĄDU -takie sprawy są wygrane zawsze

2014-04-22 18:30

denis

musiałem dopłacić prawie 1200zł do naprawy auta,wjechała we mnie babka ubezpieczona niestety w proamie...

2014-06-07 15:30

Magdalena

Denis, zawsze, jeśli po naprawie z OC sprawcy okazuje się, że wypłacone odszkodowanie jest za niskie przedstawia się fakturę lub rachunki dokumentujące naprawę i po weryfikacji towarzystwo zwykle dopłaca różnicę.Oczywiście, brane jest pod uwagę czy zamiast dotychczasowych "plastików" nie montuje się np. "złotych klamek" ;) Nie jest to chwyt tylko T.U. Proama, ale zwyczajowe zachowanie prawie wszystkich ubezpieczycieli. Najpierw poszkodowanemu wypłaca się tzw. "kwotę bezsporną", która przy założeniu naprawy "kosztem ekonomicznym" powinna wystarczyć, ale na prawdę jest to kwota zwykle za niska na naprawę. Kwota ma na celu zwykle zamknięcie ust poszkodowanemu, który nie koniecznie przeznaczy odszkodowanie na naprawę.

2014-04-22 18:28

denis

musiałem dopłacić prawie sprawcy do naprawy auta,wjechała we mnie babka ubezpieczona niestety w proamie...

2014-04-18 16:24

Agnieszka

OSZUŚCI Witam chciała bym opisać moją sytuacje aby inne osoby które rozmawiają z konsultantami z firmy Proama wyraźnie mówili, że nie decydują się zawrzeć z nimi umowy. Informuje, że ta firma wysyła wezwanie do zapłaty po telefonie w którym prosiłam o podanie jedyni propozycji ubezpieczenia mojego samochodu !!! Jest to firma która naciąga osoby które wyraźnie powiedziały podczas rozmowy, że jeżeli się zdecydują na ich ofertę to zadzwonią na następny dzień po zarejestrowaniu samochodu i wpłacą kwotę którą im zaproponowali. Oczywiście nie zadzwoniłam aby potwierdzić zawarcie umowy a i tak dostałam wezwanie do zapłaty!! Jest to firma OSZUSTÓW I NACIĄGACZY gdyż jak dostałam to wezwanie oczywiście od razu zadzwoniłam do obsługi klienta, która po wysłuchaniu mnie powiedziała, że poszuka naszej rozmowy i oddzwoni do wieczora oczekiwałam telefonu ale nikt nie zadzwoniło na następny dzień przed południem pani z Proamy łaskawie oddzwoniła że nasza rozmowa się gdzieś zawieruszyła ale będzie jej dalej szukać do godziny 15 dalej cisza po czym zadzwoniła pani i powiedziała, że zgodziłam się na tą propozycje bo powiedziałam w czasie rozmowy, że przeleje pieniądze następnego dnia "wyjęte było to z kontekstu" jak poprosiłam panią aby puściła mi moment w którym takie wyrażenie padło powiedziała oczywiście że muszę pojechać do siedziby w Lublinie aby odsłuchać tej rozmowy !!! Dodatkowo zawarłam umowę dzień przed zarejestrowaniem samochodu który sprowadziłam z zagranicy i na dobrą sprawę nie wiedziałam czy w ogóle go zarejestruję. Firma ta zawarła zemną umowę pomimo tego, że nie miała podanego numeru rejestracyjnego gdyż w dzień zawarcia z nimi umowy tak naprawdę samochód ten nie był zarejestrowany !!! Odradzam jaki kol wiek kontakt z tą firmą !!

2014-04-17 09:57

denis

proama to oszusci uwazajcie na nich

2014-04-20 20:15

jo

W jaki sposob zostałeś oszukany przez nich?

2014-04-22 18:29

denis

musiałem dopłacić prawie sprawcy do naprawy auta,wjechała we mnie babka ubezpieczona niestety w proamie...

2014-04-22 18:31

denis

musiałem dopłacić prawie 1200zł do naprawy auta,wjechała we mnie babka ubezpieczona niestety w proamie..

2014-04-16 18:39

jozek

zadzwonilem proszac o oferte ubezpieczenia oc mily pan wyciagnol ze mnie dane samochodu malo tego pesel powiedzialem ze sie zastanowie za pare dni dostalem pismo zebym zaplacil560zl ludzie z daleka od tych oszustow naciagaja zabieraja nie dajcie sie oszukac .

2014-04-17 15:37

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, w naszym towarzystwie, podobnie jak w wielu innych firmach ubezpieczeniowych, istnieje możliwość zawarcia umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość. Zgodnie z obowiązującymi procedurami osoba, która ubezpiecza w ten sposób pojazd, jasno potwierdza oświadczenie o chęci zawarcia umowy ubezpieczenia. Jeśli wyliczenie składki zostało już sfinalizowane zawarciem umowy, istnieje możliwość odstąpienia od niej na podstawie Ustawy z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów. Dotyczy to zarówno polis zawieranych przez telefon, jak i przez internet. W celu ustalenia możliwości rozwiązania umowy, lub w przypadku jakichkolwiek szczegółowych pytań, zachęcam Państwa do indywidualnego kontaktu oraz wysyłania informacji na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl . Z wyrazami szacunku

2014-04-19 11:02

hhh

Silą tych danych nie wyciągał nikt!

2014-04-11 18:03

knedel

Banda czeskich buraków żeruje na ludzkim nieszczęściu! Nie Polecam!!

2014-04-11 17:22

jaggg

Na razie jeszcze neutralna, czekam na wycenę, ale już czuję swąd kombinacji po spotkaniu z likwidatorem. Obadał moje auto miernikiem lakieru i dziwnym trafem okazało się, że malowane z tej strony w którą wjechał w mnie ich klient. Druga nietknięta, a jeśli już to powinno być na odwrót. Pożyjemy zobaczymy.

2014-05-19 12:39

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, oględziny pojazdów wykonywane są przez profesjonalnych rzeczoznawców. Zapewaniam, iż wykonują oni swoje obowiazki z należytą starannością. Z wyrazami szacunku,

2014-04-11 11:26

zniesmaczony

proama to zwykli lichwiarze uszkodzoną lampę(pajęczynka się zrobiła) dali do polerowania, to są jaja!! Koszt nowej lampy to blisko 4tyś a oni dali 75zł za polerowanie!!odwołania nic nie dają(napisałem 3) ,więc idę do sądu! koszt założenia sprawy to 600zł dla prawnika, 240zł koszta sądowe i17zł oplata skarbowa. ludzie nie bójcie się i zakładajcie sprawy tym oszustom może się w końcu nauczą!!

2014-05-19 12:37

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, oczywiście przysługuje Państwu taka możliwość, również pragnę w tym miejscu przypomnieć o odwołaniu oraz możliwości wykonania kolejnych oględzin. Zachęcam również do kieorwania zapytań związanych z procesem likwidacji szkody na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-04-11 10:20

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Realcji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, każda szkoda rozpatrywana jest indywidualnie z uwzględnieniem rodzaju ubezpieczenia, okoliczności zdarzenia itd. Zawsze również rekomendujemy klientom, aby przed naprawa jej kosztorys z warsztatu uzgadniali z Proama. Np. w przypadku ubezpieczenia autocasco rodzaj części i sposób rozliczenia naprawy zależy od posiadanego przez klienta pakietu: Casco ASO, Casco Komfortowy i Casco Optymalny. W celu uzyskania indywidualnych wyjaśnień zapraszam do bezpośredniego kontaktu na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl

2014-04-11 08:54

Krzysztof W

Przecież warsztat w którym się odbyła naprawa przesłał wam fakturę, i nie zaplaciliscie całości, uznając że do naprawy miał on użyć części nie oryginalnych. Rzecznikowi Ubezpieczonych też odpisaliscie, że do naprawy serwis miał użyć tańszych zamienników. Więc złożylem pozew sądowy.

2014-04-10 19:03

krystian

ich skladka wyszla mi o 200zł wiecej niz w axa! sa drodzy i do dupy ..tyle sie tu naczytalem ze nigdy nic tu nie ubezpiecze;)

2014-04-10 18:38

antek

należy ich zlikwidować

2014-04-10 16:09

Jan Grudziądz

Jak jest pani taka mądra proszę podać podstawę prawną która nakazuje poszkodowanemu przedstawiać fakturę za naprawę...Ja mogę auto sprzedać i nie naprawiać ale i tak należy mi się \pełne odzskodowanie z oryginalnymi częściami jeżeli takie mieliśmy przed wypadkiem

2014-04-11 07:54

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Realcji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, ubezpieczenie autocasco - w odróżnieniu od ubezpieczenia obowiązkowego OC - jest ubezpieczeniem dobrowolnym – czyli każde towarzystwo ubezpieczeniowe definiuje zasady i kształt produktu w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. W przypadku autocasco w Proama sposób likwidacji szkody w poszczególnych wariantów autocasco zapisany jest w paragrafie 16 OWUK. Opisane w OWU zasady funkcjonowania są oczywiście zgodnie z zapisami Kodeksu cywilnego oraz ustawy o działalności ubezpieczeniowej. Z wyrazami szacunku,

2014-04-11 08:41

Jan Grudziądz

no dobrze ale mi chodzi o oc a nie o ac...

2014-04-10 16:02

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo W przypadku szkód, które stanowią realizację umów w ramach OC, refundacja kosztów odbywa się na podstawie cen części jakości P lub Q. Obie kategorie części są produkowane przez renomowanych producentów, a części Q często prze te same firmy, które produkują te części do pierwszego montażu. W wyliczaniu szkód - nie stosujemy najtańszych części Z. Warto również dodać, że otrzymanie wyceny, a nawet wypłaty kwoty bezspornej, nie zamyka procesu likwidacji. Jeżeli klient dokona naprawy i jej koszty udokumentowane na fakturze będą wyższe, może otrzymać dopłatę różnicy. O rodzajach części można przeczytać na: https://www.proama.pl/ubezpieczenie_samochodu/warto_wiedziec/czesci_w_likwidacji/ Z wyrazami szacunku,

2014-04-10 11:25

qwerty.

Krzysztof- dokładnie!! Mówią jeszcze w tej reklamie że montują oryginalne części bo poprawia to bezpieczeństwo! A co wy Robicie przy szkodach oc??? Płacicie za najtańszy badziewny zamiennik!! Uwaga ludzie na Proame !!! zwykli krętacze !! Przypominam Wam już niedługo widzimy Się w sądzie:) Pozdrawiam uczyciwych ludzi a przekrętasą z Proamy życzę szybkiego bankructwa!!

2014-04-10 16:03

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, Wspomniana reklama dotyczy dwóch wariantów ubezpieczenia autocasco (casco ASO i casco Komfortowy), w których możliwe jest rozliczenie szkody na podstawie faktur VAT za naprawę, wystawionych przez warsztat naprawczy. Z wyrazami szacunku,

2014-04-10 07:38

Krzysztof W

Pojawiła sie nowa reklama Proama, w której przedstawiacie, że naprawiacie uszkodzone auta używając części oryginalnych. Przecierz to jest kłamstwo, jak byście tak robili, to nie musiałbym składać pozwu sądowego przeciwko wam. Mam nadzieje, że nikt się nie nabierze na kłamliwą reklamę.

2014-04-05 10:01

ii

za nowy zderzak do vectry c policzyli UWAGA 56ZŁ!!! MISTRZOSTWO ŚWIATA:)

2014-04-04 19:19

patryk

o s z u ś c i !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! omijać nie polecam, od miesiąca nie moge doprosić się likwidacji szkody, cały czas kłąmią i przeciągają, zwyczajnie nie chcą zapłacić, banda oszustów

2015-12-10 16:12

Kp77.254.47.27

Witam ja mam podobnie też nie chcą mi zapłacić ciągle coś mija już 40 dzień i nic czuje ze pójdziemy do sadu

2014-04-04 08:34

luka2905

Naciągacze to mało powiedziane pani przez telefon złożyła mi oferte z której poprostu nie skorzystalem i wykupiłem ubezpieczenie u innego ubezpieczyciela bo było taniej aż tu nagle wezwanie do zapłaty ale najlepsze w tym wszystkim jest to że po miesiącu wysłali mi pismo że umowa nie zostala zawarta ale pomimo tego mam im 350 zł zapłacic więc pytam za co za 10 min rozmowę z konsultantem czy w naszym chorym kraju nikt nie panuje nad takimi bandyckimi firmami to normalnie skandal . W każdej normalnej firmie ubezpieczeniowej jest oferta , przelew pieniędzy który potwierdza zawarcie umowy , nie ma kasy nie ma umowy . Uważajcie na ta firmę bo to nie jest normalne co oni robia . Jeżeli ktroś miał podobny przypadek proszę o odp jak się zakończył , bo ja udaję się z tym pismem do prawnika .Pozdrawiam Ł.K.

2014-04-04 21:23

bywalec

Zgodnie z art 16 c ustawy o niektórych prawach konsumentów konsument może odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia umowy przez telefon. Umowa nie jest zawierana w momencie opłacenia składki. Znajomość prawa nie boli, pozdrawiam.

2014-04-05 12:29

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, zawieranie umów na odległość staje się coraz bardziej popularną formą dostępu do usług ubezpieczeniowych. Dzięki najwyższym standardom bezpieczeństwa możemy z naszymi Klientami zawierać umowy ubezpieczenia przez telefon oraz przez internet. Jeżeli chęć zawarcia tego typu umowy zostaje potwierdzona przez osobę ubezpieczającą, umowa staje się obowiązująca dla obydwu stron. Istnieje jednak możliwość odstąpienia od umowy ubezpieczenia zawartej na odległość. Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów, mają Państwo na to 30 dni. W celu ustalenia szczegółów dotyczących możliwości rozwiązania umowy ubezpieczenia, lub w przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, zachęcam do kontaktu pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-04-09 10:27

wladek

mam ten sam problem.Po rozmowie z konsultantką, chciałem zapoznać się z warunkami umowy po jej przesłaniu na mój adres, a dostałem wezwanie do zapłaty. Teraz wybieram się do powiatowego rzecznika praw konsumentów.

2014-04-09 20:19

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że bezpośrednio po zawarciu umowy ubezpieczenia na odległość do każdego naszego Klienta wysyłany jest dokument potwierdzający zawarcie umowy. Korespondencję wysyłamy na ustalony z Klientem adres e-mail lub na adres pocztowy. Jeżeli przesyłka nie została przez Państwa otrzymana, prosimy o jak najszybszy kontakt w celu weryfikacji udostępnionych nam danych kontaktowych, potwierdzenia ich poprawności lub zamówienia ponownej wysyłki. Jednocześnie, chcąc indywidualnie odnieść się do wszelkich Państwa wątpliwości, serdecznie zachęcam do wysyłania pytań na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-05-14 16:26

stanisław

Mam dokładnie taki sam przypadek. Chyba zgłoszę do prokuratora tę sprawę. Z tych wpisów wyraźnie widać, że to zwykli oszuści. Myślę, że uczciwe firmy ubezpieczeniowe ( jeśli takie są ) powiny reagować na takie przypadki złodziejstwa. Pozdrawiam S.F

2014-08-22 22:57

lucki

mam ten sam przypadek jak skonczyla sie twoja historia?

2014-11-28 16:59

Michała S

I jak zakończyła się sprawa z nie zawartą umową z Proama, żąda zapłaty za 10 min rozmowę ?

2014-04-03 18:02

Oszukany _2014

Dołączam do dosyć szerokiego grona którzy mają wątpliwą przyjemność likwidowania szkody z polisy OC zawartej w Proamie. W swojej reklamie rozróżniają jakość części oryginalnych od zamienników ale zgadzają się tylko na zamienniki i odsyłają do sądu. Jak tak to tak. Proszę bardzo. Tylko dlaczego pozwala się takiej firmie na funkcjonowanie na rynku?.

2014-03-16 18:04

johny

Nikt tu nie narzeka na drogie oc ,tylko ludzie pisza jak proama oszukuje przy wypłacie odszkodowania...dla mnie ta firma to dno,też miałem unich ubezpieczone auto ale po kolizji który spowodował człowiek który równiez był ubezpieczony w proama,powiedzialem sobie ze z tymi zlodziejami nie che mic nic wspolnego dlatego po upływie polisy ide gdzie indziej...

2014-03-15 23:16

karolek

ważne ze w proama sie mało płaci za oc wole za płacić 400 zł niż 700 :) pozdro dla wszystkich z proama

2014-03-15 08:10

karol

tylko ze proama nie jest w cale tania ludzie nabieraja sie na te niby 70% a to pic na wode

2014-03-19 14:31

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, na składkę ubezpieczeniową ma wpływ kilkanaście parametrów, związanych m. in. z pojazdem oraz sposobem jego użytkowania a także z danymi właściciela auta oraz współwłaścicieli. Indywidualna kalkulacja pozwala nam doceniać bezpiecznych kierowców. Najbardziej konkurencyjną ofertę ubezpieczenia jesteśmy w stanie przedstawić doświadczonym, bezszkodowym kierowcom, posiadającym maksymalną zniżkę. Takie osoby mogą u nas liczyć 70% zniżkę na OC i AC. W celu zapoznania się ze szczegółami naszej oferty uprzejmie proszę o bezpośredni kontakt z naszym Doradcą pod numerem telefonu 815 815 815 lub o przesłanie informacji wraz z danymi kontaktowymi na adres e-mai: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-03-15 03:02

bywale

Widzę, że większość osób tu piszących to poszkodowani, zrozumcie że ludzie wybierają PROAMA bo mają małą składkę, co kogo obchodzi ile dostanie poszkodowana osoba z jego OC, ważne żeby samemu malo zapłacić

2014-03-14 16:50

Aleks

Ludzie jak najdalej od tej firmy, ja sprawę do sądu musze oddać

2014-03-14 14:23

Uciekajcie!!!

Nie polecam! Czeski film! Nie ma kompetentnych osób, znających się na pojazdach. Nie potrafią określić jaki to pojazd według ich kategorii. Pierwsze zderzenie z oszustwem, to tzw. osobisty doradca. Dla mężczyzny przysyłają zdjęcie miłej pani, z jej imieniem i nazwiskiem. Ma to być jego osobisty konsultant. I co dalej? Mail, podany telefon bezpośredni - to wielka lipa! Możesz sobie pisać, a serwer po prostu odeśle do nadawcy. Natomiast bezpośredni telefon to nic innego jak zwykła centrala. Kolejna sprawa. Za obliczenie kalkulacji i podanie swych namiarów jesteście narażeni na od tej pory ciągłe nękanie przez różne firmy. Ot po prostu dane zostają sprzedane. Po tych spostrzeżeniach postanowiliśmy odstąpić od umowy i zapłacić tym lichwiarzom.

2014-03-13 09:32

staszek

mi tez zanizyli odszkodowanie...a ja u nich ubezpieczam..za miesiac mi sie konczy ubezpieczenie i odrazu zrywam umowe i ide gdzie indziej

2014-03-12 13:25

p

Witam wszystkich,chciałbym ostrzec przed firma PROAMA, miałem szkode z OC sprawcy,nie uznaja mi uszkodzenia OPONY WACHACZA LAMPY tłumacza sie ,ze uszkodzenia były juz kiedys zrobione,napisałem ze prosze mi podac KIEDY???nie odpowiedzieli!!!Do uszkodzonego Passata musze sam dołozyc do naprawy 500zł aby auto było sprawne.UWAGA PROAMA TO SA NACIAGACZE OSZUSCI!!!NIE UBEZPIECZAJCIE SIE TAM LUDZIE!!!!!!!OMIJAJCIE TA FIRME SZEROKIM ŁUKIEM!!!

2014-03-08 09:21

surek

ta firma to dno i 3 metry mułu! nigdy tu nie ubezpiecze

2014-03-06 09:11

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, zawsze zapraszamy do indywidualnego kontaktu. Tylko w ten sposób będziemy mogli przeanalizować Państwa sprawę i ustalić jak możemy pomóc. Mój adres e-mail to: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. Z wyrazmi szacunku,

2014-03-14 14:25

Uciekaj od Proamy

To dlaczego omyłkę klienta, czyli podpisanie dwukrotnej polisy na ten sam samochód nie potraficie wyjaśnić???

2014-03-14 21:00

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, kwestię tzw. podwójnego ubezpieczenia rozwiązuje Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Zgodnie z art. 28a. ww. Ustawy, jeśli doszło do zawarcia polis np. w dwóch zakładach ubezpieczeń, przy czym jedna z umów została zawarta w trybie tzw. automatycznego odnowienia, to może ona zostać przez Państwa wypowiedziana. Również w przypadku, gdy nastąpiło zawarcie w jednym towarzystwie kilku umów z tym samym okresem ubezpieczenia, na ten sam pojazd, wykonywana jest jedna umowa i tylko z tytułu tej jednej umowy zakładowi ubezpieczeń należy się składka ubezpieczeniowa. Jeżeli spotkała Państwa któraś z tych dwóch przytoczonych sytuacji, lub w przypadku jakichkolwiek szczegółowych pytań, proszę o bezpośredni kontakt ze mną pod adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Do wszelkich Państwa wątpliwości chciałbym się ustosunkować indywidualnie. Z wyrazami szacunku

2014-03-05 16:03

Załamana

Witam jestem Agentem.Klient ma 2 ubezpieczenia 1 w Proama 2 zaś w PZU(bo ma kredyt)i Proama nie chce mi anulować mojej polisy? Pisze i pisze i nic upiera sie,ze klient musi zapłacić,,ma 2 polisy na OC AC NNW?To co Proama wyprawia sie w głowie nie mieści,,,mam 13 Towarzystw i tylko tu jest problem z anulowaniem polisy? Może mi ktoś pomóż czy nie? Bardzo proszę.

2014-03-06 08:54

Załamana

Myślałam,ze mi ktoś pomoże,,widać takich portali nikt nie czyta...

2014-03-07 05:15

ja

Cześć Klient może mieć nawet nawet 5 OC w 5 różnych firmach pod warunkiem że każde z tych ubezpieczeń zostało zakupione jako nowa polisa a nie automatyczne wznowienie. Jeżeli którekolwiek z towarzystw pozwoliło na anulowanie nowozawartej polisy (chodzi OC bo AC i NNW to ubezpieczenia dobrowolne gdzie szczegóły zawarcia i rozwiązania umowy znajdują się OWU) to zrobiło to wbrew prawu. Jeżeli umowa w Proama i PZU została zawarta z Agentem to niestety będzie on zobowiązany do opłacenia obu polis. Jeżeli którakolwiek z umów została zawarta "na odległość" (internet, telefon) to Klient ma 30 dni na odstąpienie od takiej umowy. Zastanawia mnie tylko podejście Klienta który podpisuje 2 umowy z dwoma firmami i to w dodatku na pakiet, auto kredytowane a Klienta stać jeszcze na 2xAC? Dziwne

2014-03-08 09:23

wujuj

dam ci rade- Usuń tą firmę ze swojej oferty, a będziesz spala spokojnie

2014-03-09 01:57

bywalec

A Pan chyba nie zna ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych? Na jakiej podstawie PROAMA ma anulować polisę?

2014-03-05 15:56

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, wielokrotnie zaznaczaliśmy, iż Państwa opinia ma dla nas szczególne znaczenie. Jeżeli miała miejsce niedogodna dla Państwa sytuacja związana z procesem likwidacji szkody zparaszam do indywidualnego kontaktu oraz przesyłanie wiadomości na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z chęcią odpowiem na Państwa pytania oraz kwestie budzące wątpliwości. Z wyrazami szacunku,

2014-03-12 13:25

p

JESTESCIE OSZUSTAMI!!!!!!!!!!!!PROAMA UWAGA NA NICH!!!

2014-03-05 14:34

hiv

ludzie zakładajcie tym złodzieja sprawy nie bójcie się wygrana jest na 100%!! firma proama to pie**olone gówno!!Największy syf w Polsce!! Lepiej dać kilka złotych więcej niż potem się pie**olić z tą pseudo Ubezpieczalnią!! pie**olona firma KRZAK!!

2014-03-04 13:55

Kasia

Ja też miałam problem z uzyskaniem odszkodowania. Znalazłam Europejski Rejestr Wypadków który prowadzi były likwidator z PZU, który pomógł mi skutecznie odzyskać odszkodowanie. Bardzo istotną kwestią dla mnie było że nie pobierali żadnych opłat wstępnych a jedynie prowizję od uzyskanego odszkodowania. Dodatkowo uzyskali dla mnie odsetki za zwłokę. Ich strona to www.erw.com.pl

2014-03-04 12:14

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, z uwagi na przepisy związane z tajemnicą ubezpieczeniową do których przestrzegania zobowiązana jest Proama w celu uzyskania wszelkich indywidualnych wyjaśnień zapraszam do kontaktu na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl lub szkody@proama.pl. Przypominam również, że Państwa opinia jest dla nas bardzo ważna. Pracujemy nad doskonaleniem każdej częsci naszej firmy, zatem będziemy wdzięczni za wszelkie konstruktywne uwagi. Zachęam również do kontaktowania się ze mną osobiście na adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl Z wyrazami szacunku,

2014-03-03 21:00

miet

po piątkowej wizycie likwidatora KTÓRY TRAKTOWAŁ MNIE JAK OSZUSTA jestem oburzony Waszymi praktykami. Likwidator nie dość że się spóźnił prawie 2h to próbował cały czas mi wmówić że zdarzenie miało inny przebieg i że uszkodzenia powstałe w jego wyniku są sfingowane. Mimo że na miejscu była POLICJA która wręczyła sprawcy mandat, Pan likwidator chodził wkoło auta (ponad 1,5h) i wymieniał co mu się nie podoba. MAŁO TEGO PRZED CHWILĄ OTRZYMAŁEM TELEFON ŻE JUTRO KONIECZNE SĄ OGLĘDZINY MIEJSCA ZDARZENIA (PRZYPOMINAM ŻE NA MIEJSCU BYŁA POLICJA) czy wy próbujecie w ten sposób wywinąć się od zapłaty za uszkodzone auto? czy co to za inny rodzaj gierki w którą próbujecie mnie wciągnąć ??? numer szkody 20700051310_1 nazwisko likwidatora podam na pocztę. nadmienię również że musiałem przepychać auto po parkingu (auto uszkodzone nie odpalające) bo wg. likwidatora stoi ono krzywo (jedno z kół stało na krawężniku 3cm) i jeśli go nie przepcham to on nie wykona oględzin i jedzie do domu. PARANOJA

2014-03-02 21:13

Marco

Całkowita niekompetencja osób zajmujących się telefoniczną obsługą klienta, rzeczoznawca wybitnie działa na niekorzyść ubezpieczonego, kontakt z działem technicznym jest tylko mailowy i to w dodatku jednostronny- klient nie otrzymuje na maile odpowiedzi, jeżeli już są to zdawkowe i niejasne dla laika , zaniżana kalkulacja kosztów napraw, moja sprawa ciągnie się od 13 lutego i nadal jest nie załatwiona, na razie ponoszę tylko koszty związane z oględzinami samochodu, robią wszystko by nie wypłacić odszkodowania. Zdecydowanie nie polecam, jeżdżę samochodem już 24 lata i nie wiem co mnie podkusiło żeby przejść do Proama. Zdecydowanie należy tę firmę omijać szerokim łukiem. Czuję się oszukany.

2014-03-05 15:44

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, Proama przestrzega ustawowych terminów wypłaty odszkodowania. Pragnę przypomnieć, iż by mogła nastąpić wypłata odszkodowania musimy uzyskać niezbędną dokumentację związaną z procesem likwidacji szkody. Czas przekazania i jakość uzyskanych informacji mogą zasadniczo wpłynąć na termin wypłaty odszkodowania. Proama zapewnia, że zawsze dokłada wszelkich starań, aby termin zakończenia Państwa sprawy był jak najkrótszy. Przypomnę również, iż miesięcznie zajmujemy się kilkoma tysiącami spraw i staramy się tak organizować pracę, by odpisywać na Państwa wiadomości jak najszybciej. Dziękuję za uwagi, zachęcam do dzielenia się opinią, która posłuży do usprawnienia funkcjonowania Proama. Zachęcam również do indywidualnego kontaktu na adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z wyrazami szacunku,