To są oszuści

Mlody
2014-02-25 16:42
Oszuści to mało. Rozmawiałem z Panią i niby zgodziłem się na przepisanie polisy ale niestety w tej samej rozmowie już nie mogłem z tego zrezygnować. Dla mnie są to ...............................
odpowiedz
oszukany
2014-02-24 12:15
Kupilem fiata seicento 1.1 2003r ubespieczonego w proamie i doradzono mi zeby przepisac ubespieczenie na siebie w tej firmie. Samochod po zakupie byl ubespieczony w tej firmie przez miesiac. W ciagu tego miesiaca przepisalem ubespieczenie na siebie i musialem doplacic blisko 2000 zl do polisy wiec po 10 dniach zerwalem umowe. Ale jakze ''tania i dobra'' firma zazadala do zaplaty 245 zl za korzystanie z polisy po poprzednim wlascicielu. Oszusci i zlodzieje!!!! Unikajcie tej firmy
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-02-24 16:35
Szanowni Państwo, w sytuacji zmiany właściciela pojazdu zakład ubezpieczeń ma prawo ponownie ocenić ryzyko ubezpieczeniowe i dokonać rekalkulacji składki w związku ze świadczoną ochroną od dnia, w którym przeniesione zostało prawo własności auta. Obliczenie składki odbywa się z uwzględnieniem zniżek i zwyżek nabywcy, zgodnie z obowiązującymi taryfami składek. Dodatkowe parametry, mające wpływ na składkę, to m. in. sposób użytkowania pojazdu i dane nowego właściciela auta oraz współwłaścicieli. Jeżeli wskutek zwiększenia się ryzyka ubezpieczeniowego składka ubezpieczeniowa wzrośnie, może się zdarzyć, że do polisy zostanie doliczona dopłata. W momencie złożenia wypowiedzenia umowy ubezpieczenia przez nabywcę pojazdu cena polisy zostaje ponownie zweryfikowana a należność z tytułu udzielanej ochrony zostaje naliczona wyłącznie za dni, w których obowiązywała nasza odpowiedzialność ubezpieczeniowa. W przypadku szczegółowych pytań proszę o kontakt pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Odpowiem na wszelkie Państwa pytania oraz kwestie budzące wątpliwości. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
johny
2014-02-23 11:38
mogę potwierdzić ,że ta firma to SZAJS
odpowiedz
bloger
2014-02-19 14:26
A TERAZ FAKT: Na stronie była robiona wycena, ale nie było kliknięcia potwierdzenia zakupu. W między czasie zadzwoniłem do obsługi dopytać się o kilka rzeczy. Dane, które wprowadzałem były już widoczne w systemie, mimo że nic nie potwierdzałem. Rozmowę zakończyłem, nic nie podpisywałem, zrezygnowałem. I teraz uwaga po miesiącu, beż żadnych maili, listów przychodzi listowne powiadomienie, że znajdę się w krajowym rejestrze długów, bo nie zapłaciłem należnośći za OC Naciągacze, korzystając z danych, których użyłem do wyceny, ubezpieczyli moje auto BEZ MOJEJ ZGODY W mailach przyznali, że rzeczywiście na stronie nie było potwierdzenia (choć wcześniej sugerowali, że to zrobiłem!),a po prośbie wskazania w rozmowie momentu, w którym rzekomo się zgadzam, odsyłają do LUBLINA, co nie każdemu po drodze... Na końcu piszą, że w takiej sytuacji mogą anulować polisę, ale opłata za pierwszy miesiąc ok.20 zł musi być zapłacona... OSZUŚCI gdyby od każdego te 20zł... to mamy ładną sumkę.. a w dodatku X razy tyle nerwów.... NIE POLECAM NIKOMU TEJ FIRMY PROAMA JEST BEZNADZIEJNA I NIECH ZNIKA Z NASZEGO RYNKU BO TO NACIĄGACZE I OSZUŚCI
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-02-19 16:11
Szanowni Państwo, dbając o najwyższe standardy bezpieczeństwa podczas zawierania umów ubezpieczenia na odległość, w każdej rozmowie, w której dochodzi do zawarcia tego typu polisy, formułujemy komunikaty jasno informujące o zobowiązaniach obydwu stron. Oświadczenie o woli zawarcia umowy powinno zostać wyrażone przez Klienta w sposób niebudzący wątpliwości a potwierdzeniem zawartej umowy są dokumenty, które wysyłamy tuż po rozmowie telefonicznej na podany nam adres e-mail lub na adres korespondencyjny. Dodatkowo, w każdej rozmowie, podczas której następuje zawarcie umowy ubezpieczenia, Doradca jest zobowiązany poinformować Klienta o prawie do odstąpienia na podstawie przepisów dotyczących ochrony konsumentów. Jeżeli zdarzy się, że odstąpienie otrzymujemy po rozpoczęciu ochrony ubezpieczeniowej, składka dla Klienta naliczana jest wyłącznie za okres obowiązywania naszej odpowiedzialności. Na wszelkie indywidualne pytania odpowiem Państwu w korespondencji bezpośredniej. Serdecznie zachęcam do wysyłania informacji na adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
kowal
2014-02-10 07:50
Już dostałem wezwanie do sądy ,sprawę założyłem Proamie 6 miesięcy wstecz.Ludzie jeżeli coś nie tak bierzesz rzeczoznawce niezależnego,gdzie nikt nie może podważyć jego opinii , tym bardziej Proama .wŁAŚNIE UBEZPIECZALNIE NA TYM ŻERUJĄ OSZUKUJĄ W TEN SPOSÓB TYSIĄCE OSÓB,SPRAWĘ IM ZAKŁADA KILKA OSÓB,I CO Z TEGO JAK PRZEGRAJĄ,I TAK SĄ DO PRZODU,BO ZAPŁACĄ,ALE Z TYCH OSZUKANYCH MAJĄ WIĘCEJ ZYSKU.z DZIADOSTWEM DO SĄDU
odpowiedz
emil
2014-07-03 23:12
Daj znac co i jak bo chce im załozyc sprawe.emilxy@interia.pl
odpowiedz
enryke
2014-02-07 13:33
Rzeczywiście naciągacze i oszuści ,poprosiłem o kalkulację a okazuje się iż zawarłem umowę w jaki sposób nie wiem bo na nic nie klikałem. Ale to oni tak twierdzą. Nie zamierzam zapłacić. Szerokim łukiem !!!
odpowiedz
kaja
2014-02-07 16:04
Nie chrzań gościu.Jestem multiagentem i sprzedaję moim klientom polisy z Proama i nie tylko.Jeśli polisa została już wystawiona,ale wybrano płatność przelewem,polisa uaktywni się tylko i wyłącznie w momencie,gdy klient zapłaci.Inaczej wniosko-polisa zostaje anulowana.Klient nie ponosi z tego tytułu żadnych konsekwencji.Nie ma więc żadnej możliwości,by ktoś był potem nękany.Odnoszę wrażenie,że wiele wpisów na tym forum,to wpisy zazdrosnej konkurencji:)
odpowiedz
iii
2014-02-07 21:43
konkuręcja która cię dyma w dupe oszustko proamowska
odpowiedz
ANETA
2014-02-05 12:50
ZLODZIEJE,ZLODZIEJE I JESZCZE RAZ ZLODZIEJE!
odpowiedz
joanna
2014-02-04 19:48
wczoraj wykupiłam polise oc+ac dobrze że poczytałam te forum ,jutro zrywam umowe
odpowiedz
Edward B.
2014-02-01 11:24
https://www.facebook.com/ProamaPL?fref=ts NAWET NA FACEBOOKU ICH WYZYWAJĄ CZYTAJCIE I OMIJAJCIE PROAME SZEROKIM ŁUKIEM!! TA FIRMA TO JEDEN WIELKI PRZEKRĘT
odpowiedz
Edward B.
2014-02-01 11:23
patrzcie nawet na Facebooku ich wyzywają czytajcie i omijajcie proame szerokim łukiem! https://www.facebook.com/ProamaPL?fref=ts
odpowiedz
Florian
2014-01-31 13:46
gorszych warunków na AC to nie ma chyba nigdzie!ludzie czytajcie OWU ja już po kilku zdaniach zrezygnowałem z ich złodziejskiego AUTOCASCO!!!l
odpowiedz
Niedoszły klient
2014-01-30 22:00
A już miałem ubezpieczyć się w tej firmie, ale tyle negatywnych opinij mnie odstraszyła, choć powiem szczerze że składka ubezpieczenia była o 30% niższa niż u konkurencji, dlatego wszedłem na opinie o proamie i teraz już wiem że nie ma co oszczędzać na AC bo gdyby to było same OC i tańsze to biorę w ciemno niech się użera poszkodowany któremu wyrządziłbym szkodę. Szkoda że tak się kończy moja jeszcze nie zawarta polisa z PROAMĄ ale jednak trzeba dmuchać na zimne. Już wiem co powiedzieć konsultantowi który zadzwoni do mnie za cztery dni, po prostu niech wejdzie na tą stronę i poczyta co się tu dzieje. Powiem tylko że do tej pory jestem ubezpieczony w PZU i gdy miałem stłuczkę z mojej winy to odszkodowanie z AC przeszło moje najśmielsze oczekiwania po prostu wypłacili z naddatkiem tego co oczekiwałem. Fakt że kusząca propozycja Proamy w stosunku do PZU to 1060zł w Proamie a 1650 w PZU to jednak uważam że AC opłaca się dla świętego spokoju i gdy coś wydarzy to stres związany z wypadkiem jest wystarczający, nie potrzeba się już stresować i denerwować z wypłatą odszkodowania
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz,Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-01-30 15:24
Szanowni Państwo, dziękujemy za Państwa opinie. Zaznaczam, że w Proama każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie i z należytą starannością. Przypominam również, że jeżeli Klient nie zgadza się z proponowaną wyceną, proponujemy możliwość złożenia odwołania. Wtedy ma miejsce ponowna analiza sprawy. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z procesem likwidacji zachęcam do kontaktu z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem: 815 815 815 lub wysyłając wiadomość na adres: szkody@proama.pl. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
RobsonWrocek
2014-01-30 13:18
Wszystko ładnie pięknie przy podpisywaniu umowy, schody zaczynają się przy likwidacji szkody. Szczerze nie polecam ubezpieczać się w PROAMIE, celowe zaniżanie kosztów naprawy.
odpowiedz
julka wrocek
2014-01-29 12:01
widzę,że ta firma na każdym kroku kręci trzeba uważać...na pewno u nich nie ubezpieczę wole pzu albo coś innego
odpowiedz
wojtaak
2014-01-29 00:26
Rada dla osob, ktore beda mialy nieszczescie kupic auto z polisa w PROAMA, szczegolnie dla mlodych bez znizek lub mlodych wspolwlascicieli - OD RAZU WYPOWIADAJCIE UMOWE bo frajerzy tak wam zrekalkuluja skadke w wyjdzie w ch..... doplaty a jak wypowiecie za pozno to i tak policza za okres trwania umowy. Za 5 mcy policzyli 850 zł doplaty!!!!!! Gdzie w normalnych firmach tyle nie wychodzilo nawet za caly rok. Po wypowiedzeniu i tak policzyli 125zł za 22 dni!!! wypowiedzial bym umowe od razu ale niedoinformwany konsultant wprowadzil mnie w blad co do przyslugujacych mi znizek... OSZUSCI!!!!! Z DALEKA OD PROAMA!!!!!!
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-01-29 09:20
Szanowni Państwo, w przypadku zmiany właściciela pojazdu zakład ubezpieczeń ma prawo ponownie ocenić potencjalne ryzyko ubezpieczeniowe w związku ze świadczoną ochroną oraz zweryfikować koszt polisy od dnia, w którym podpisana została umowa kupna-sprzedaży. Czasami zdarza się, że ryzyko ubezpieczeniowe kupującego jest wyższe niż poprzedniego właściciela. Wówczas cena polisy OC wzrasta i nawet jeśli okres odpowiedzialności towarzystwa ubezpieczeniowego jest krótki, rozliczenie polisy dla nabywcy może się wiązać z dopłatą. Dokładamy wszelkich starań, aby rekalkulacja składki w sytuacji, gdy pojazd zmienia właściciela, następowała najszybciej jak to możliwe. Zależy nam, aby nasi klienci już na początku współpracy mogli się zapoznać z warunkami wykonywanych przez nas umów. Każdy ubezpieczyciel indywidualnie ustala zasady polityki cenowej. Składki ubezpieczeń są wyliczane indywidualnie i wpływają na nie parametry związane z pojazdem, jak również z samym kierowcą. Na wszelkie wątpliwości odnoszące się do rekalkulacji odpowiem indywidualnie. Zachęcam Państwa do przesyłania pytań na adres e-mail emilia.iwan@proama.pl. Pozostajemy również do Państwa dyspozycji pod numerem Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta 815 815 815. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Robert
2014-01-28 21:11
Nie polecam tej firmy, celowo zaniżają wartość szkody
odpowiedz
Andrzej Witos.
2014-01-28 18:28
co zaden specjalista nie odpowie?? prawda w oczy kole?????
odpowiedz
Andrzej Witos.
2014-01-25 12:21
Niech któryś specjalista z proamy mi wytłumaczy,dlaczego jak jest szkoda częściowa to stawka za roboczo godzinę wynosi 55zł netto,dajecie zamienniki i urealnienie na części zamienne, ale jak już chcecie zrobić szkodę całkowita dajecie stawkę 120-140zł netto za roboczo godzinę, wyliczacie wszystko na oryginalnych częściach i nie ma żadnych urealnień na części.Proszę to wytłumaczyć specjaliści z PROAMY
odpowiedz
eee
2014-01-24 15:31
podam wam sposob na wrednego sasiada,ubezpieczcie swoje auto w proamie nastepnie wjedzcie w auto tego sasiada.Gwarantuje ubaw bedzie po pachy
odpowiedz
adas
2014-01-24 15:28
Podam wam sposób na wrednego sąsiada. Ubezpieczcie swoje auto w firmie proama i wjedźcie w auto sąsiada.Ubaw będzie po pachy.
odpowiedz
stan
2014-05-14 17:04
Sąsiad maże mieć ubaw z ciebie bo pozwie o wyrównanie strat
odpowiedz
justyns
2014-01-23 12:05
masarka, ubezpieczajcie się lepiej w normalnych firmach typu: PZU HESTIA WARTA HDI GENERALI naprawde czasem lepiej zapłacic 10 czy 15 złotych więcej a mieć w porządnej przodującej w polsce firmie!!!
odpowiedz
zgred
2014-10-22 10:05
Właśnie walczę o odszkodowanie z "Wartą", od której mi się należy odszkodowanie z OC sprawcy wypadku. Zachowują się jak firma rynsztokowa...
odpowiedz
paula
2014-11-04 20:49
generali to teraz proama
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-01-23 22:01
Szanowni Państwo, stale rosnąca liczba Klientów potwierdza zadowolenie z naszych usług oraz umacnia naszą pozycję na rynku ubezpieczeniowym. Dążąc do dalszego doskonalenia procesów funkcjonujących w naszej firmie śledzimy Państwa opinie na nasz temat, dlatego będę wdzięczna za uzasadnienie komentarza. Uprzejmie proszę o przesłanie szczegółowej informacji na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Odpowiem na wszelkie Państwa pytania oraz kwestie budzące wątpliwości. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
emek
2014-01-24 09:31
a co pani pisze za głupoty?? jak byście byli uczciwą firmą to nikt by o was źle nie pisał.. wasz oszukańczy i złodziejski kosztorys to jest śmiech na sali!! ! LUDZIE NAWET TYM SYFEM O NAZWIE PROAMA NIE ZAWRACAJCIE SOBIE Gdacji jest ok bo działacie dosyć szybko aleŁOWY!!!
odpowiedz
Europejski Rejestr Wypadków
2014-01-22 15:39
Miałeś wypadek? Zostałeś Poszkodowany? Bliska Ci osoba zginęła w wypadku? Oddaj sprawę profesjonalistom! Pomożemy Ci odzyskać należne i wysokie odszkodowanie! -nie pobieramy żadnych opłat wstępnych -najpierw Twoje odszkodowanie później nasza prowizja -prowizja jest negocjowana i niższa niż w innych firmach -uzyskujemy odszkodowania w niektórych przypadkach nawet do 20 lat wstecz -minimalizujemy stres klienta w kontakcie z zakładem ubezpieczeń Skontaktuj się z nami a bezpłatnie zanalizujemy Twoją sprawę! Daj sobie pomóc! www.erw.com.pl lub biuro@erw.com.pl ERW jest prowadzone przez prawnika oraz byłego likwidatora szkód osobowych i rent w największej firmie ubezpieczeniowej w Europie Środkowo-Wschodniej
odpowiedz
jan f.
2014-01-22 07:51
miałem szkodę osobówką, oszwabili mnie...wkurzało to mnie , dlatego oddałem sprawę specjalistom, znajomy polecił mi legeartis z krakowa, odszkodowania.legeartis@gmail.com nie podam nazwiska, bo mnie proama wytknie palcami...
odpowiedz
RobertM
2014-01-21 16:51
ubezpiecz samochód w PROAMA a będziesz miał problemy z rzetelną wyceną szkody, nie polecam tej firmy mam osobisty przykład za zaniżeniu szkody AC. Sprawa skierowana do sądu
odpowiedz
rychu
2014-01-21 12:14
firma dno!!omijać!!
odpowiedz
darek dąbrowa górnicza
2014-01-17 15:38
stanowczo koledzy i koleżanki moja przestroga przed firmą "PROAMA" miałem kolizję sprawca ukarany mandatem karnym, nie odwołał się od mandatu, a z pisemka od pana z proamy wynika, iż ja jestem sprawcą kolizji nr. sprawy pz 20700042540_1. Sprawę oddałem w ręce prawników, a co do firmy zażądałem przeprosin i liczę na spotkanie w Sądzie. Firma kłamliwa z poszkodowanego robią sprawcę. Piszczcie im większa wiedza ludzi tym mniej będą mieli klientów. Totalnie ignorują ludzi wstyd ,że dostali pozwolenie na rynku ubezpieczeń.
odpowiedz
ERW
2014-01-17 12:49
Szanowni Państwo Reprezentuję Europejski Rejestr Wypadków www.erw.com.pl w każdej z powyższych spraw pomożemy. Brak wypłaty odszkodowania? Proszę napisać a pomożemy. Nasza analiza jest bezpłatna a wynagrodzenie uzależnione od sukcesu. Europejski Rejestr Wypadków jest po to aby pomagać !
odpowiedz
onet
2014-01-16 16:44
oszusci!! proama to gowno
odpowiedz
Magda
2014-01-16 01:10
Jestem poszkodowaną w wypadku i ProAma nie tylko zaniża wycenę , ale nie chce doprowadzić do końca sprawy przedłużając to wszystko w nieskończoność. Z miejsca wypadku zabrała mnie karetka do szpitala, nie mogę odzyskać ani pieniędzy za mój "rozbity" , nie przeze mnie samochód , ani takowych pieniędzy otrzymać z OC od PROAMY , które by pozwalały na zakup takiego lub "podobnego" samochodu na rynku. wpisałem jeszcze dwie odpowiedzi, bo wiedzę że nie jestem sama i dołaczam się do negujących firmę za jej fatalne i oszukańcze działania
odpowiedz
picek
2014-01-15 13:48
proama to firma dno!! omijać !
odpowiedz
hanka kartony
2014-01-14 20:38
jesteście oszustami!
odpowiedz
Danuśka
2014-01-13 17:32
Kochani dzięki za opinie. Właśnie miałam ubezpiezyć Nissana w Proamie - no bo tak ładnie reklamują w TV, ale zrezygnuję.
odpowiedz
Grzesiek
2014-01-12 12:51
Witam OSZUSTÓW Z PROAMY I RESZTĘ PORZĄDNYCH LUDZI , miałem kolizję stojąc na skrzyżowaniu uderzyło we mnie BMW. Kierujący pojazdem przyznał się do winy więc napisaliśmy oświadczenie. Strona proamy była taka, że zderzak musiał być już popękany i przyznali mi ,,odszkodowanie" w wysokości 40zł z RYSĘ która powstała z kolizji!!! Myślałem że się we mnie zagotuje!!! Przy ich założeniu każdy jeździ rozbitym autem a policja nie ma nic do tego. Wykorzystali fakt że auto było mało warte i nie opłaca się zakładać sprawy w przeciwnym razie nie zawahałbym się ani chwili. NA KONIEC ŻYCZĘ WSZYSTKIM OSZUSTOM Z PROAMY KOLIZJI Z RYSKAMI :D
odpowiedz
AgaMa
2014-04-24 00:16
Skąd ja to znam! (niestety) Po zdarzeniu w którym brały udział 3 pojazdy (w tym mój), a sprawca który przyznał się do spowodowania kolizji (spisaliśmy oświadczenie z dokładnymi danymi i podpisami uczestników i sprawcy) ubezpieczony był właśnie w Proamie - otrzymałam od Proamy pismo z odmową wypłaty ubezpieczenia z uzasadnieniem (cytat): "(...)stwierdzono, że uszkodzenia (ich charakter i rozmiar) nie powstały w podanych okolicznościach. W toku postępowania likwidacyjnego przeprowadzono analizę korelacji uszkodzeń, pojazdów biorących udział w zdarzeniu, na podstawie której wykluczono możliwości powstania uszkodzenia tyły pojazdu marki Mazda w deklarowanych okolicznościach(...)". Zdaniem Proamy mój samochód był już wcześniej uszkodzony - nie zaś w wyniku zgłoszonej szkody... "Przy ich założeniu każdy jeździ rozbitym autem" - otóż to. Rozumując w ten sposób ja ta firma, każdy poszkodowany może spodziewać się odmowy wypłaty odszkodowania - bo jak udowodnić że zderzak uszkodzony w zgłoszonej szkodzie - przed tym zdarzeniem był cały i zdrowy? Dlaczego ja mam udowadniać że nie jestem wielbłądem?? Wciąż zbieram szczękę z podłogi Szok! Oczywiście sprawy nie odpuszczę.
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klintem, Proama
2014-04-29 13:50
Szanowni Państwo, zależy nam na rzetelnym wyjaśnieniu każdej sprawy. Zapraszam zatem do indywidulanego kontaktu na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. W temacie wiadomości proszę o podanie na przykład numeru szkody lub innej informacji umożliwiającej indentyfikację Państwa sprawy. Będę mogła wtedy zapoznać się ze sprawą i przekazać indywidualne ustalenia. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
AAAAA
2014-11-24 20:19
Witam wszystkich serdecznie, Trafiłam na tego typu fora zupełnie przypadkowo, gdyby nie to, że z ową Firmą mam problemy dotyczące odszkodowania z OC z powodu braku korelacji pomiędzy autami. Czytając te wszystkie fora, stwierdzam jednoznacznie, że w tej Firmie taka odpowiedź jest standardem. Brawooooooo!!!!!!! Mam nadzieję, że przez te praktyki, które stosują wobec klientów, dużo stracą. Piękne reklamy w telewizji nic nie pomogą. Ja walczę z tą Firmą jak narazie bezskutecznie od ponad roku, w chwili obecnej sprawa odbędzie się w sądzie. Jak trzeba będzie napiszę nawet do samego Boga, ale nie popuszczę, bo nie jestem winna tylko poszkodowana, i nie pozwolę się zastraszyć, jeżeli trzeba będzie to udam się do telewizji.
odpowiedz
Zdegustowana
2014-11-24 21:52
Witam Panią, Chciałabym wiedzieć czy w Pani sprawie coś się ruszyło, bo ja złożyłam pozew do sądu, również owa Firma twierdzi, że sprawca kolizji nie jest sprawcą, brak korelacji, a ja chyba wzięłam młotek i sama uszkodziłam pojazd. Ręce opadają!!!! Coś co jest tanie nie znaczy, że jest dobre, przestrzegam Was nawet jeśli chodzi o samo wykupienie OC, jeśli nie chcecie mieć biednych ludzi na sumieniu, którzy boksują się później z Firmą i nie otrzymują odszkodowań., a niestety nie wszyscy mają środki na założenie sprawy, bo to są koszty i to nie małe i później takie firmy żerują, jednemu wypłacą bo pójdzie do sądu, 10-ciu następnym nie, bo sobie darują boksowanie się. To jest straszne i przykre, że człowiek na każdym kroku musi się pilnować. Proszę nie nabijajcie im kieszeni.
odpowiedz
Grzesiek
2014-01-12 12:44
Witam OSZUSTÓW Z PROAMY I RESZTĘ PORZĄDNYCH LUDZI , miałem kolizję stojąc na skrzyżowaniu uderzyło we mnie BMW. Kierujący pojazdem przyznał się do winy więc napisaliśmy oświadczenie. Strona proamy była taka, że zderzak musiał być już popękany i przyznali mi ,,odszkodowanie" w wysokości 40zł !!! Myślałem że się we mnie zagotuje!!! Przy ich założeniu każdy jeździ rozbitym autem a policja nie ma nic do tego.
odpowiedz
ZDEGUSTOWANA
2014-11-24 19:35
Witam, Właśnie od roku walczę z Firmą Proama, wszystkich przestrzegam przed praktykami, w chwili obecnej sprawa jest w sądzie, tak jak Pan napisał, chcą nam wmówić, że wszyscy jeździmy uszkodzonymi pojazdami,a później od biednej firmy domagamy się odszkodowania. JAK NAJDALEJ!!!!!!!! NIE DAJCIE SiĘ ZWiEŚĆ SUPER NISKIMI SKŁADKAMI BO TO SIĘ PÓŹNIEJ NA KLIENTACH ODBIJA.
odpowiedz
jk
2014-01-11 12:43
Proama to najgorsza firma ubezpieczeniowa z jaką się spotkałam do tej pory. Na odszkodowanie czekam od 07.11.2013. I nic nie ma kontaktu z panią likwidator. Jak widze waszą reklamę to myślę jedno że AMBER GOLD TO SIOSTRA WASZA RODZONA.
odpowiedz
beata
2014-01-10 21:49
Rozmawiałam z Panią na online o kalkulacji ubezpieczenia auta potem mi wysłała na meila dane do zapłaty ale jednak znalazłam tańsze ubezpieczenie i teraz po miesiącu się okazuje że mam zapłacić bo słownie umowę zawarłam Nie rozumiem tego Ktoś wie o co chodzi ?
odpowiedz
zxc
2014-01-10 22:28
beata, czytaj wyzej.. wypowiedz ubezpieczenie i nic nie plac
odpowiedz
Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA.
2014-01-14 12:05
Szanowni Państwo Akceptując komunikaty końcowe, Klient wyraża zgodę na zawarcie umowy ubezpieczenia. Chcąc zrezygnować z takiej polisy, zgodnie z art. 16c ust.2 Ustawy z dnia 20 marca 2000 roku o Ochronie Niektórych Praw Konsumentów oraz Odpowiedzialności za Szkodę Wyrządzoną przez Produkt Niebezpieczny, w ciągu 30 dni, od dnia zawarcie umowy należy przysłać pisemne odstąpienie. Odręcznie podpisany i zeskanowany dokument można przysłać na adres email: serwis@proama.pl. Po upływie ustawowego terminu, należy uregulować składkę zgodnie z otrzymanym harmonogramem płatności. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu pod adresem email: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
zenua
2014-01-08 22:48
wypowiedzialem umowe jak wczesniej pisałem, przyslali mi rachunek na 128 zl za swiadczenie uslug po zakupie auta do dnia dzisiejszego. nie mam zamiaru placic.... hahaha
odpowiedz
karol
2014-01-08 18:23
i tak Pani Katarzyno pani nie odpowiedzą zadałem nie dawno podobne pytanie i do dzisiaj cisza... Tak działa firma krzak PROAMA ala AMBER GOLD!!
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-01-20 10:48
Szanowni Państwo, Firma Proama nie wymaga przedstawienia książki serwisowej do wypłaty odszkodowania. Prosimy o jej przedstawienie w sytuacji, gdy chcemy zapewnić Państwu indywidualne podejście do rozpatrywanej sprawy i należytą staranność. Zachęcam Państwa do indywidualnego kontaktu na adres e-mail: szkody@proama.pl lub dzwoniąc na numer 815 815 815 Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama lub wysyłając wiadomość na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl
odpowiedz
Katarzyna
2014-01-08 17:42
Pani Ewelino, skoro tak świetnie porusza się Pani w ustawach to proszę o podanie podstawy prawnej na podstawie której uzasadniacie naprawę szkody z oc sprawcy na oryginalnych częściach od posiadania książki serwisowej.
odpowiedz
Krzysztof Wieja
2014-01-09 07:47
Miałem tak samo, chcieli książke serwisową, aby naprawić auto na oryginalnych częściach, nie przyjmowali żadnych argumentów, wię skierowałem sprawę do sądu. Czekam jak to się dalej potoczy.
odpowiedz
nie doszły klient
2014-01-08 13:35
Też uważam że to firma grubymi nićmi szyta... Chodzi o to aby tylko u nich się ubezpieczyć, i wtedy Cię mają w garści... W przypadku rezygnacji kontynuowania u nich ubezpieczenia OC, otrzymasz natychmiastową karę pieniężną, co nazywają okresem gwarancyjnym... Zwał jak zwał ale nie lojalny i nie wierny klient płaci..... W taki sposób działają struktury mafijne !!!
odpowiedz
Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA.
2014-01-08 14:48
Szanowni Państwo Zgodnie z artykułem 31 ust. 2 Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, zakład ubezpieczeń może dokonać ponownej kalkulacji składki po zawarciu umowy kupna-sprzedaży samochodu, uwzględniając ryzyko ubezpieczeniowe nowego Właściciela. Po takim przeliczeniu, składka może być wyższa, ale również niższa w stosunku do składki poprzedniego właściciela auta. Ma na to wpływ wiele czynników, o które pytamy podczas rekalkulacji. Klient ma możliwość podjęcia decyzji o kontynuacji lub rezygnacji z danej polisy - zgodnie z art. 31 ust. 1 może złożyć pisemne wypowiedzenie, po którym umowa OC ulega rozwiązaniu. Za okres, przez który zakład ubezpieczeń świadczył ochronę, należy dokonać odpowiedniej wpłaty należnej części składki. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu pod adresem e-mail: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
zenua
2014-01-08 00:52
frajerstwo, chociaz miałbym siedziec w moskiewskim wiezieniu, grosza ode mnie nie dostana. mianowicie... dzwonie na infolinie, gadka szmatka, pan proponuje mi kalkulacje oc- zgadzam sie, wylicza mi 414 zl doplaty do istniejacej juz polisy bo chce przepisac na siebie po zakupie auta, kopara mi opada ale ciagnie dalej... prosi o adres mailowy zeby przeslac mi ta kalkulacje- dostaje to co chce. nastepuje koniec rozmowy. dzwonie w inne miejsce gdzie dowiaduje sie ze to absurd i mam zadzwonic tam spowrotem poinformowac ich zeby nic z ta polisa nie robili, ze zalatwie to w inny sposob. zatem dzwonie... dowiaduje sie ze wysokosc dopłaty wynosi 577 zl ( 15 min wczesniej było to 414zl) i ze aneks do umowy zostal wyslany mi na maila. hola hola mowie, nic takiego nie deklarowalem, pani na to ze rozmowowy są nagrywane i zgoda na kalkulacje= zgoda na swiadczenie uslug. smiech. w skrzynce mam aneks, list powitalny i blankiet do wplaty 577zl. jutro ide wypowiedziec umowe i zobaczymy co sie dalej dziac bedzie...
odpowiedz
ania
2014-02-21 06:33
Jak taką sprawę można załatwić w inny sposób?
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-02-21 10:55
Szanowni Państwo, zgodnie z Ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, w sytuacji przeniesienia prawa własności pojazdu następuje automatyczne przeniesienie praw i obowiązków wynikających z umowy ubezpieczenia OC na Nabywcę. Jednocześnie z powodu zmiany właściciela pojazdu zakład ubezpieczeń ma prawo żądać ujawnienia informacji, umożliwiających ponowną ocenę ryzyka ubezpieczeniowego. Jeżeli po ustaleniu czynników wpływających na poziom ryzyka okaże się, że wspomniane ryzyko wzrosło, ubezpieczyciel weryfikuje składkę za każdy dzień ochrony, która była świadczona dla nabywcy. W związku z powyższym rekalkulacja może wiązać się z dopłatą. Na wszelkie szczegółowe pytania dotyczące rozliczenia oraz należności odpowiem Państwu indywidualnie. Zachęcam do wysyłania pytań na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
www
2014-01-07 12:55
prędze dacie sobie jaja ogolić niż zmienicie kosztorys!!! JESTEŚCIE NAJGORSZĄ UBEZPIECZALNIĄ W POLSCE TAKIE SĄ FAKTY!!!
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-01-07 09:44
Szanowni Państwo, dokładamy wszelkich starań by wycena była rzetelna, jednak jeżeli Klient nie zgadza się z proponowaną wyceną zachęcamy do złożenia odwołania, na podstawie którego dokonamy ponownej weryfikacji uszkodzeń i jeżeli odwołanie będzie zasadne, kosztorys napraw zostanie skorygowany. W razie pytań lub wątpliwości zachęcam również do bezpośredniego kontaktu z Proama pod adresem e-mail: szkody@proama.pl lub do kontaktu z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem: 815 815 815. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
wnerwio0ny
2014-01-05 20:20
Pękniętą lampe do polerowania takie rzeczy to tylko w Proamie oszuści i nic więcej! w sądzie dupa wam szybko zmięknie!! Wasi "specjaliści" mają tyle w głowie co pusty termos po kawie!!
odpowiedz
olmk
2014-01-04 17:48
A może nauczycie się ludzie czytać... ;) wszyscy tak bardzo oszukani przez Proame (zwłaszcza na AC) uniknęliby niespodzianek, czytając warunki a nie jak typowe polaczki brali to co najtańsze. Sami się prosicie to macie. Jakoś mi takich ludków nie szkoda
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2013-12-31 10:16
Szanowi Państwo, Jeżeli poszkodowanemu potrzebny jest samochód zastępczy, może wystąpić o zwrot kosztów jego wynajęcia. Oczywiście każda sytuacja rozpatrywana jest indywidualnie. Rozumiem, że zaistniała sytuacja jest niedogodna i by móc ją wyjaśnić prosiłabym o kontakt e-mail na adres magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. Prosiłabym o podanie numeru szkody, jak również o opis przebiegu kontaktu z rzeczoznawcą, który miał dokonać oględzin Pana pojazdu. Państwa informacje i opinie są dla Nas niezwykle cenne. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
dsw
2013-12-30 20:39
Auto drugi tydzień stoi w serwisie bo rzeczoznawca z proamy mający wykonać dodatkowy kosztorys raczył przyjechać po kilku dniach od zgłoszenia + czas na wysłanie do serwisu. Przez ten czas użytkowałem auto zastępcze i ponaglałem firmę proama telefonami że za długo to trwa bo chciałem odebrać auto przed świętami. Dzisiaj w serwisie dopiero co otrzymali części, a proama domaga się zwrotu auta zastępczego ze względu na opóźnienia wynikające z mojej winy... Więcej nie będę pisał bo mało kto uwierzy, ale sprawa trafi do sądu. Nie dość że oszukują, przeciągają to jeszcze robią z ludzi idiotów!
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2013-12-30 12:06
Szanowny Panie, w związku z Pańskimi uwagami dotyczącymi procesu likwidacji przedmiotowej szkody, uprzejmie proszę o kontakt na adres: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . W treści lub w temacie wiadomości proszę o podanie danych pozwalających nam zidentyfikowac Pańską szkodę (np. numer szkody). Informuję, że niezwłocznie przeanalizujemy dokumentację zgormadzoną w postępowaniu likwidacyjnym i udzielimy odpowiedzi na podniesione przez Pana zastrzeżenia. Oczekaując na wiadomość pozostaje z poważaniem,
odpowiedz
wiesław
2013-12-30 10:41
Macie racje dopóki nic się nie stało to jest OK walczę z proamą i nic mają klienta za nic płacisz AC i nic z niego nie masz dostajesz tyle że możesz naprawić część samochodu a resztę robisz na własny koszt nie polecam tej firmy oni nie są uczciwi
odpowiedz