pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

To są oszuści

2013-12-13 15:02

nikos

Powiem tylko tyle OSZUŚCI, OSZUŚCI I JESZCE RAZ OSZUŚCI

2013-12-13 21:39

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, szanujemy Państwa komentarze, dlatego każdy z nich staramy się uważnie analizować. Odnosząc się do Państwa wypowiedzi chcielibyśmy znać szczegóły, które wywołują daną opinię. W tym celu uprzejmie proszę o przesyłanie informacji na mój bezpośredni adres e-mai: emilia.iwan@proama.pl. Odpowiem na wszelkie Państwa pytania oraz kwestie budzące wątpliwości. Z wyrazami szacunku

2013-12-19 08:35

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, zależy nam na poznawaniu Państwa opinii, ponieważ są one dla nas cennym źródłem informacji. Odniesienie się do Państwa wpisów jest jednak możliwe tylko dzięki poznaniu konkretnych przyczyn, które wpłynęły na daną ocenę. Zachęcam do bezpośredniego kontaktu i przesyłania szczegółowych informacji na mój adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Na wszelkie wątpliwości odpowiem indywidualnie. Z wyrazami szacunku

2013-12-23 20:45

DamianM

Witam może Pani mi odpowie na moje pytanie w Sobotę to jest 21-12-2013r miałem kolizję a mianowicie facet ubezpieczony u was wjechał mi w tył auta i zaraz zgłosiłem szkode na infolini powiedzieli że teraz wszyscy są zajęci i oddzwonią i tak zrobili podczas rozmowy z Panem który oddzwonił dowiedziałem się że rozmowa jest nagrywana i dobrze bo mi powiedział że po zgłoszeniu zaraz wyśle mi numer zgłoszenia i w ciągu dwóch dni roboczych przyjedzie ktoś ocenić szkody jak dotąd nie dostałem numeru zgłoszenia ani nikt się ze mną nie skontaktował a jutro wigilia dzień pracujący a ja praktycznie autem nie mogę jeździć gdyż od uderzenia chłodnica się oberwała i wentylatory są zablokowane a jak wiadomo każdy wyjeżdża gdzieś do rodziny na święta a ja co nic nie mogę zrobić na własną rękę gdyż może mi rzeczoznawca powie że coś grzebałem więc nic nie ruszam,co mi Pani ma to odpowie

2013-12-30 08:30

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowny Panie, Bardzo dziękujemy za poruszenie tej kwestii na forum. Przepraszamy, że dopiero dzisiaj ma miejsce odpowiedź na Pana wiadomość. Zgodnie z procedurami obowiązującymi w Proama, w trakcie zgłoszenia - po podaniu przez Pana adresu e-mail - niezwłocznie drogą elektroniczną przekazywany jest numer szkody oraz niezbędne dokumenty. Jeżeli sprawdził Pan skrzynkę SPAM i nie odnalazł Pan wiadomości od Naszej firmy zapraszamy do bezpośredniego kontaktu w celu wyjaśnienia tej kwestii. Odnosząc się kolejnej kwestii poruszanej przez Pana, czyli do kontaktu rzeczoznawcy – ma on obowiązek skontaktowac się z Panem w ciągu kolejnych dówch dni roboczych. Zatem, jeżeli rzeczoznawca również nie skontaktował się z Panem to proszę o kontakt na mój adres e-mail : magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań by wyjaśnić zaistniałą sytuację. Z wyrazami szacunku,

2013-12-19 09:10

DAREK

chcesz poznać dokładne informacje?? no to masz: TAK MNIE PRZEKRĘCILIŚCIE NA ODSZKODOWANIU ZE LEDWO NA LAKIER W DZIADOWSKIM SKLEPIE STARCZY!! A GDZIE CZĘŚCI I NAPRAWA ??

2013-12-19 12:22

Edward B.

Dzisiaj wysłałem dwie skargi Jedna do rzecznika ubezpieczonych a drugą do KNF (krajowy nadzór finansowy) Jutro składam również pozew do sądu ZOBACZYMY KTO SIĘ BĘDZIE ŚMIAŁ OSTATNI!! Ludzie nie bawcie się z tą psedoubezpieczalnią tylko od razu do sądu,wiem to po sobie...wysyłanie do nich pism i prywatnej wyceny nic nie daje,podają jakieś stare nie aktualne przepisy z kodeksu szkoda tracić do nich na znaczki! Rozmawiałem z prawnikiem sprawa wygrana jest na 100procent

2013-12-19 14:16

Krzysztof W

Zgadzam się z Panem, żadne argumenty do nich nie trfiają, Rzecznik Panu wiele nie pomoże bo z nim się też nie liczą, wiem bo prosiłem Rzecznika o interwencje, Proama nie udzieliła mu odpowiedzi. W poniedziałek złożyłem pozew sądowy i tylko w ten sposób trzeba znimi postępować.

2014-01-06 18:48

rgre

KNF-Komisja Nadzoru Finansowgo coś Edek nie zorientowany jesteś

2013-12-22 00:18

Marek

A JA POWIEM TYLE. MAM U NICH UBEZPIECZONE 3 SAMOCHODY I JESTEM BARDZO ZADOWOLONY!!!1

2013-12-30 10:47

wiesław

Marek może ty masz tylko OC w tej firmie i nie miałeś wypadku kup AC zgłoś szkodę i zobaczysz jak cie potraktują i nie pisz bzdur bo nikt ci nie uwierzy

2013-12-30 20:41

dsw

Jak ktoś ubezpieczony w proama uderzy w twoje auto i przyjdzie do wypłaty odszkodowania, to zmienisz zdanie.

2013-12-31 09:49

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowny Panie, zależy nam na zadowoleniu Klientów i do wszelkich uwag chcielibyśmy się ustosunkować indywidualnie, dlatego będę wdzięczna za przesłanie szczegółów opinii na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2013-12-30 10:41

wiesław

Macie racje dopóki nic się nie stało to jest OK walczę z proamą i nic mają klienta za nic płacisz AC i nic z niego nie masz dostajesz tyle że możesz naprawić część samochodu a resztę robisz na własny koszt nie polecam tej firmy oni nie są uczciwi

2013-12-30 12:06

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowny Panie, w związku z Pańskimi uwagami dotyczącymi procesu likwidacji przedmiotowej szkody, uprzejmie proszę o kontakt na adres: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . W treści lub w temacie wiadomości proszę o podanie danych pozwalających nam zidentyfikowac Pańską szkodę (np. numer szkody). Informuję, że niezwłocznie przeanalizujemy dokumentację zgormadzoną w postępowaniu likwidacyjnym i udzielimy odpowiedzi na podniesione przez Pana zastrzeżenia. Oczekaując na wiadomość pozostaje z poważaniem,

2013-12-30 20:39

dsw

Auto drugi tydzień stoi w serwisie bo rzeczoznawca z proamy mający wykonać dodatkowy kosztorys raczył przyjechać po kilku dniach od zgłoszenia + czas na wysłanie do serwisu. Przez ten czas użytkowałem auto zastępcze i ponaglałem firmę proama telefonami że za długo to trwa bo chciałem odebrać auto przed świętami. Dzisiaj w serwisie dopiero co otrzymali części, a proama domaga się zwrotu auta zastępczego ze względu na opóźnienia wynikające z mojej winy... Więcej nie będę pisał bo mało kto uwierzy, ale sprawa trafi do sądu. Nie dość że oszukują, przeciągają to jeszcze robią z ludzi idiotów!

2013-12-31 10:16

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowi Państwo, Jeżeli poszkodowanemu potrzebny jest samochód zastępczy, może wystąpić o zwrot kosztów jego wynajęcia. Oczywiście każda sytuacja rozpatrywana jest indywidualnie. Rozumiem, że zaistniała sytuacja jest niedogodna i by móc ją wyjaśnić prosiłabym o kontakt e-mail na adres magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. Prosiłabym o podanie numeru szkody, jak również o opis przebiegu kontaktu z rzeczoznawcą, który miał dokonać oględzin Pana pojazdu. Państwa informacje i opinie są dla Nas niezwykle cenne. Z wyrazami szacunku,

2014-01-04 17:48

olmk

A może nauczycie się ludzie czytać... ;) wszyscy tak bardzo oszukani przez Proame (zwłaszcza na AC) uniknęliby niespodzianek, czytając warunki a nie jak typowe polaczki brali to co najtańsze. Sami się prosicie to macie. Jakoś mi takich ludków nie szkoda

2014-01-05 20:20

wnerwio0ny

Pękniętą lampe do polerowania takie rzeczy to tylko w Proamie oszuści i nic więcej! w sądzie dupa wam szybko zmięknie!! Wasi "specjaliści" mają tyle w głowie co pusty termos po kawie!!

2014-01-07 09:44

Magdalena Jarmoszewicz, Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, dokładamy wszelkich starań by wycena była rzetelna, jednak jeżeli Klient nie zgadza się z proponowaną wyceną zachęcamy do złożenia odwołania, na podstawie którego dokonamy ponownej weryfikacji uszkodzeń i jeżeli odwołanie będzie zasadne, kosztorys napraw zostanie skorygowany. W razie pytań lub wątpliwości zachęcam również do bezpośredniego kontaktu z Proama pod adresem e-mail: szkody@proama.pl lub do kontaktu z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem: 815 815 815. Z wyrazami szacunku,

2014-01-07 12:55

www

prędze dacie sobie jaja ogolić niż zmienicie kosztorys!!! JESTEŚCIE NAJGORSZĄ UBEZPIECZALNIĄ W POLSCE TAKIE SĄ FAKTY!!!

2014-01-08 00:52

zenua

frajerstwo, chociaz miałbym siedziec w moskiewskim wiezieniu, grosza ode mnie nie dostana. mianowicie... dzwonie na infolinie, gadka szmatka, pan proponuje mi kalkulacje oc- zgadzam sie, wylicza mi 414 zl doplaty do istniejacej juz polisy bo chce przepisac na siebie po zakupie auta, kopara mi opada ale ciagnie dalej... prosi o adres mailowy zeby przeslac mi ta kalkulacje- dostaje to co chce. nastepuje koniec rozmowy. dzwonie w inne miejsce gdzie dowiaduje sie ze to absurd i mam zadzwonic tam spowrotem poinformowac ich zeby nic z ta polisa nie robili, ze zalatwie to w inny sposob. zatem dzwonie... dowiaduje sie ze wysokosc dopłaty wynosi 577 zl ( 15 min wczesniej było to 414zl) i ze aneks do umowy zostal wyslany mi na maila. hola hola mowie, nic takiego nie deklarowalem, pani na to ze rozmowowy są nagrywane i zgoda na kalkulacje= zgoda na swiadczenie uslug. smiech. w skrzynce mam aneks, list powitalny i blankiet do wplaty 577zl. jutro ide wypowiedziec umowe i zobaczymy co sie dalej dziac bedzie...

2014-02-21 06:33

ania

Jak taką sprawę można załatwić w inny sposób?

2014-02-21 10:55

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, zgodnie z Ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, w sytuacji przeniesienia prawa własności pojazdu następuje automatyczne przeniesienie praw i obowiązków wynikających z umowy ubezpieczenia OC na Nabywcę. Jednocześnie z powodu zmiany właściciela pojazdu zakład ubezpieczeń ma prawo żądać ujawnienia informacji, umożliwiających ponowną ocenę ryzyka ubezpieczeniowego. Jeżeli po ustaleniu czynników wpływających na poziom ryzyka okaże się, że wspomniane ryzyko wzrosło, ubezpieczyciel weryfikuje składkę za każdy dzień ochrony, która była świadczona dla nabywcy. W związku z powyższym rekalkulacja może wiązać się z dopłatą. Na wszelkie szczegółowe pytania dotyczące rozliczenia oraz należności odpowiem Państwu indywidualnie. Zachęcam do wysyłania pytań na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-01-08 13:35

nie doszły klient

Też uważam że to firma grubymi nićmi szyta... Chodzi o to aby tylko u nich się ubezpieczyć, i wtedy Cię mają w garści... W przypadku rezygnacji kontynuowania u nich ubezpieczenia OC, otrzymasz natychmiastową karę pieniężną, co nazywają okresem gwarancyjnym... Zwał jak zwał ale nie lojalny i nie wierny klient płaci..... W taki sposób działają struktury mafijne !!!

2014-01-08 14:48

Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA.

Szanowni Państwo Zgodnie z artykułem 31 ust. 2 Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, zakład ubezpieczeń może dokonać ponownej kalkulacji składki po zawarciu umowy kupna-sprzedaży samochodu, uwzględniając ryzyko ubezpieczeniowe nowego Właściciela. Po takim przeliczeniu, składka może być wyższa, ale również niższa w stosunku do składki poprzedniego właściciela auta. Ma na to wpływ wiele czynników, o które pytamy podczas rekalkulacji. Klient ma możliwość podjęcia decyzji o kontynuacji lub rezygnacji z danej polisy - zgodnie z art. 31 ust. 1 może złożyć pisemne wypowiedzenie, po którym umowa OC ulega rozwiązaniu. Za okres, przez który zakład ubezpieczeń świadczył ochronę, należy dokonać odpowiedniej wpłaty należnej części składki. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu pod adresem e-mail: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku

2014-01-08 17:42

Katarzyna

Pani Ewelino, skoro tak świetnie porusza się Pani w ustawach to proszę o podanie podstawy prawnej na podstawie której uzasadniacie naprawę szkody z oc sprawcy na oryginalnych częściach od posiadania książki serwisowej.

2014-01-09 07:47

Krzysztof Wieja

Miałem tak samo, chcieli książke serwisową, aby naprawić auto na oryginalnych częściach, nie przyjmowali żadnych argumentów, wię skierowałem sprawę do sądu. Czekam jak to się dalej potoczy.

2014-01-08 18:23

karol

i tak Pani Katarzyno pani nie odpowiedzą zadałem nie dawno podobne pytanie i do dzisiaj cisza... Tak działa firma krzak PROAMA ala AMBER GOLD!!

2014-01-20 10:48

Magdalena Jarmoszewicz, Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, Firma Proama nie wymaga przedstawienia książki serwisowej do wypłaty odszkodowania. Prosimy o jej przedstawienie w sytuacji, gdy chcemy zapewnić Państwu indywidualne podejście do rozpatrywanej sprawy i należytą staranność. Zachęcam Państwa do indywidualnego kontaktu na adres e-mail: szkody@proama.pl lub dzwoniąc na numer 815 815 815 Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama lub wysyłając wiadomość na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl

2014-01-08 22:48

zenua

wypowiedzialem umowe jak wczesniej pisałem, przyslali mi rachunek na 128 zl za swiadczenie uslug po zakupie auta do dnia dzisiejszego. nie mam zamiaru placic.... hahaha

2014-01-10 21:49

beata

Rozmawiałam z Panią na online o kalkulacji ubezpieczenia auta potem mi wysłała na meila dane do zapłaty ale jednak znalazłam tańsze ubezpieczenie i teraz po miesiącu się okazuje że mam zapłacić bo słownie umowę zawarłam Nie rozumiem tego Ktoś wie o co chodzi ?

2014-01-10 22:28

zxc

beata, czytaj wyzej.. wypowiedz ubezpieczenie i nic nie plac

2014-01-14 12:05

Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA.

Szanowni Państwo Akceptując komunikaty końcowe, Klient wyraża zgodę na zawarcie umowy ubezpieczenia. Chcąc zrezygnować z takiej polisy, zgodnie z art. 16c ust.2 Ustawy z dnia 20 marca 2000 roku o Ochronie Niektórych Praw Konsumentów oraz Odpowiedzialności za Szkodę Wyrządzoną przez Produkt Niebezpieczny, w ciągu 30 dni, od dnia zawarcie umowy należy przysłać pisemne odstąpienie. Odręcznie podpisany i zeskanowany dokument można przysłać na adres email: serwis@proama.pl. Po upływie ustawowego terminu, należy uregulować składkę zgodnie z otrzymanym harmonogramem płatności. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu pod adresem email: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku

2014-01-11 12:43

jk

Proama to najgorsza firma ubezpieczeniowa z jaką się spotkałam do tej pory. Na odszkodowanie czekam od 07.11.2013. I nic nie ma kontaktu z panią likwidator. Jak widze waszą reklamę to myślę jedno że AMBER GOLD TO SIOSTRA WASZA RODZONA.