pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

To są oszuści

2013-06-14 10:34

poszkodowany

Ta firma to jest jakaś kpina z ludzi. Po 3 miesiacach od wypadku (z winy ich klienta) dalej nie odzyskłem zwrotu za fakturę za holowanie z miejsca wypadku, wyceny niepoważnie zaniżone, na maile brak odpowiedzi, dzwonić można milion razy ale "tej Pani teraz nie ma, albo jest zajęta". Zupełny brak profesjonalizmu, a o jakimkolwiek zdroworozsądkowym szacunku dla człowieka nie ma nawet co wspominać. PROAMA - FIRMA DNO

2013-06-17 13:01

Sprytna

Zwykli oszuści i pasibrzuchy dorabiają się na cudzej krzywdzie jak najdalej od niżają ceny faktury ale ja ich i tak w dupe zrobiłam zapłacą za to i to podwójnie znalazłam sposób heeeeeeeeeeeeeeee chociaż tyle mi sie udało poczeka jeszcze 3 miesiące i ponownie ich załatwię na kilka tysiączków

2013-07-11 18:50

MAREK

OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ ,NASTĘPNI NACIĄGACZE I OSZUŚCI .ZA UDZIELENIE TELEFONICZNEJ INFORMACJI ZĄDAJĄ ODSTĄPIENIA OD UMOWY KTÓREJ NIE BYŁO.MOLESTUJĄ N=MNIE TELEFONAMI ,PISMAMI,STRASZĄ REJESTREM DŁUŻNIKÓW.CHYBA ODDAM SPRAWE DO SĄDU .JESZCZE RAZ UWAŻAJCIE MAREK

2013-07-12 22:04

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowny Panie W PROAMA, tak jak w wielu towarzystwach ubezpieczeniowych, istnieje możliwość zawarcia umowy ubezpieczenia na odległość, za pośrednictwem kanału direct, tj. przez telefon lub internet. Takie rozwiązanie jest wybierane przez coraz większe rzesze klientów, umożliwia ono bowiem szybki dostęp do usług ubezpieczeniowych, bez wychodzenia z domu. Przy zawieraniu tego typu polis dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa dla ubezpieczających, poprzez np. rejestrowanie rozmów i odczytanie komunikatów potwierdzających zawarcie umowy. We wspomnianych komunikatach informujemy także klienta o jego prawach, m. in. o możliwości odstąpienia od właśnie zawartej umowy w ciągu 30 dni, w oparciu o przepisy dotyczące ochrony praw konsumentów. W przypadku dodatkowych pytań uprzejmie proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815, bądź moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2015-01-30 14:39

warsztat samochodowy78.131.163.229

Kpina, ubezpieczenie tak, ale wyplata odszkodowania dla warsztau naprawczego ponizej najnizszych stawek, reszta mozliwa na drodze sadowej, i nigdy nie wyplacono za faktury za holowanie badz auto zastepcze. Oszusci, nie kupujcie polis, bo to tylko problemy z taka firma.

2013-07-22 20:38

JA

Ja im zakładam sprawę o wyłudzenie pieniędzy. Omijajcie ich z daleka. W końcu się zwiną z tym swoim syfem z rynku.

2013-07-22 20:36

@@@@

Nie wyliczajcie sobie składki w proama bo ja tak zrobiłem i teraz mnie windykacją straszą, ze niby wykupiłem ubezpieczenie.

2014-01-09 13:12

zszokowana

z moim tatą to samo.... rozmowa przez telefon, później wysłana oferta i kwit z kwotą do zapłaty. W warunkach umowy napisane że zawarcie umowy następuje po wpłacie raty, którą należy uiścić w ciągu 30 dni. Tato nie zapłacił a po 2 miesiącach windykacja mu przychodzi i straszenie komornikiem. Kpina. Uważajcie na tą "firmę". Nie dziwię się, że są na wysokim poziomie sprzedaży polis (nie ma to jak szantaż i wyłudzenie).... Ile ludzi w ten sposób nabrali i zmusili do płacenia?

2014-01-10 16:45

Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA.

Szanowni Państwo Podczas rozmowy telefonicznej jest możliwość wyliczenia składki, bez zawierania polisy. Jeżeli jednak zostaną odczytane komunikaty końcowe i Klient wyrazi zgodę na zawarcie takiej umowy, jest On zobowiązany do opłacenia składki. W przypadku umów zawieranych na odległość, zgodnie z art. 16c ust.2 z Ustawy z dnia 20 marca 2000 roku o Ochronie Niektórych Praw Konsumentów oraz Odpowiedzialności za Szkodę Wyrządzoną przez Produkt Niebezpieczny, mają Państwo możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni, licząc od dnia jej zawarcia. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu pod adresem email: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku

2014-01-10 21:13

betina

i co zrobiłeś potem bo ja teraz też list dostałam

2014-01-14 11:29

Z wyrazami szacunku Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA.

Szanowni Państwo Tak jak wspomniałam wyżej, istnieje możliwość odstąpienia od umów zawartych na odległość w ciągu 30 dni od dnia ich zawarcia. Jeżeli zakład ubezpieczeń nie otrzyma w ustawowym terminie dokumentu informującego o rezygnacji z polisy, Klient powinien opłacić składkę, gdyż akceptacja komunikatów końcowych jest równoważna z zawarciem umowy. W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji pod moim bezpośrednim adresem email: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815.

2013-07-23 07:03

Pablo

Nie wyliczajcie sobie przypadkiem składki na ich stronie bo potem te złodzieje chcą wyłudzić pieniadze za nie wykupione ubezpieczenie.

2013-07-24 15:51

Ewelina Królik Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowny Panie Uprzejmie informuje, że na stronie internetowej jest możliwość wyliczenia składki bez zawierania polisy. W tym celu należy wypełnić formularz, wybrać opcję „oblicz składkę”, a następnie wpisując kod weryfikacyjny, mogą Państwo poznać ofertę ubezpieczenia proponowaną przez firmę PROAMA. Natomiast jeżeli przez przypadek, polisa zostanie zawarta, zgodnie z art. 16c ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, istnieje możliwość odstąpienia od takiej umowy w ciągu 30 dni od dnia jej zawarcia. W razie pytań zapraszam do kontaktu pod numerem 815815815 lub adresem email: ewelina.krolik@proama.pl Z wyrazami szacunku

2013-12-06 08:38

jozef

Mam to samo przez internet obliczylem skladke i teraz windykacja przyszla choc mam juz inne OC i niewiem co robic Jozef

2013-07-23 18:57

oli

Miałem kolizję z osobą ubezpieczoną w firmie PROAMA był rzeczoznawca opisał szkodę,zrobił zdjęcia,i czekam na zwrot pieniędzy na naprawę.Wykonałem parę telefonów do firmy i dostałem odpowiedz,że rzeczoznawca,który był wysyła zdjęcia do firmy,a tam oceniają szkody na podstawie zdjęć.UNIKAJCIE TEJ FIRMY, BĘDĘ JĄ WSZĘDZIE TAK PRZEDSTAWIAŁ,A PO KOLIZJI Z SAMOCHODEM UBEZPIECZONYM W TEJ FIRMIE ODDAJCIE SAMOCHÓD DO NAPRAWY W SERWISIE DANEJ MARKI. ZŁODZIEJE I NIC WIĘCEJ JA TAK ZROBIĘ JUTRO.W innych firmach jest inaczej.

2013-07-24 22:48

Mi3ek

Niestety nie polecam ubezpieczenia Proama nikomu! Mimo iż wina ewidentnie była nie zamierzają wypłacić odszkodowania. Sprawa trafiła do rzecznika praw ubezpieczonych a jak nie poskutkuje to pójdzie do sądu!

2013-07-25 14:00

PROAMA

Szanowny Panie, Na każdym etapie procesu likwidacji szkody jesteśmy do dyspozycji Klientów służąc im naszym doświadczeniem i radą, także w sytuacjach nietypowych. Zachecam do kontaktu, szczególnie w kwestiach, które wywołują negatywną opinię na adres: Pawel.Rokosz@proama.pl. W temacie prosze o podanie informacji które pomoga zidentyfikować mi Pańską szkodę i udzielic kompleksowych wyjasnień związanych z likwidacją Pańskiej szkody. Z wyrazami szacunku Paweł Rokosz- Kierownik ds. Odwołań , Proama

2013-07-29 22:45

klient

A teraz to byście chcieli wyjaśniać ???? Teraz to se możecie w du........e kwoke pocałować.Narobicie kitu czasu ludziom namarnujecie a potem pomagać chcecie.Pomóc można jak sie konia dobija.

2013-07-30 17:37

trty

Jeżeli jest tu jakiś problem to z Tobą:)

2013-11-07 16:02

Tomek

To gdzie odpowiedzieliście mi na moje pytania o pojazd zastępczy na czas naprawy, oraz dalej kłamiecie, że oczekujecie na notatkę z policji która już była drugi raz wysłana po mojej interwencji na policji. A wy już drugi tydzień na nią czekacie. Teraz pójdę na policje jeszcze raz i wezmę potwierdzenia wysłania notatek na wasz faks. Oszuści.

2014-01-03 10:22

adam

od wypadku minie 4 miesiące a ja czekam od nich na odpowiedzi po miesiącu brak kontaktu kosztorys zaniżyli mi o połowę nie mogę odzyskać odszkodowania kieruje sprawę do sądu to po-prostu banda złodzieji

2014-01-07 09:22

Magdalena Jarmoszewicz, Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo ,rozumiem, że zaistniała sytuacja jest niedogodna. W sytuacji, gdy Klient otrzymał kosztorys i zgłosił od niego odwołanie, ubezpieczyciel musi mieć pewność, że wziął pod uwagę wszystkie czynniki i sprawdzić wszystkie aspekty, oczywiście mając na uwadze postanowienia OWU i obowiązujące prawo. W związku z tym Proama również bada sprawę na każdym etapie szczegółowo, a to sprawia, że może to potrwać dłużej niż termin wydania decyzji o wypłacie odszkodowania. Jeżeli chcą Państwo uzyskać szczegółowe informacje dotyczące etapu, na którym znajduje się proces likwidacji szkody zachęcam do kontaktu na adres e-mail: szkody@proama.pl lub kontaktując się z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem: 815 815 815.

2013-07-30 10:36

ewa

i przestać mi kasować wypowiedzi będę to powtarzał : teraz to możecie sobie kwoke w du....e pocałować.Panie jak ci tam Pawle!!!!

2013-08-11 10:20

Kris

Ostatnio kupiłem auto i kontynuuje polisę OC starego właściciela w Proama. Mimo, że nie miałem AC przez ostatnie kilka lat uznali moje zniżki z OC i mam 70%. Spora oszczędność. Np. gdy policzyli mi polisy w AXA koszty były dwa razy większe. Stare auto sprzedałem w zeszłym roku i też OC było w Proama. Nowy właściciel nie kontynuował mojego ubezpieczenia i firma zwróciła mi należną część. Tak, że na razie mam dobre wrażenie. Mam tylko nadzieję, że nie będę miał żadnej stłuczki bo nie chce mi się borykać z problemami opisanymi powyżej.

2013-08-13 10:06

Ewelina Królik Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama.

Szanowny Panie Dziękujemy za pozytywną opinię. Bardzo ważna jest dla nas satysfakcja naszych Klientów. Staramy się doceniać bezszkodową jazdę, dlatego też, Klienci którzy na poprzedniej polisie OC mieli zniżki w wysokości 60% u nas otrzymają 70%. W przypadku ubezpieczenia AC, Klientom którzy w poprzednich 12 miesiącach nie mieli szkody z OC oraz w ciągu 36 miesięcy szkody z ubezpieczenia AC, również proponujemy 70% zniżek. Z wyrazami szacunku

2013-08-12 10:15

zigi

miałem kolizje mercedesem sprawca byl ubezpieczony w proama uszkodzone tylne dzrwi,tylni blotnik,próg i inne elementy wycena mnie zszokowala auto przed wypadkiem 1500zł auto po wypadku 400zł kwota do wyplaty 1100!!! niech mi ta proama da namiary na te mercedesy za 1500zł to sobie kupie takie ze 4!! nie polecam oszusci!

2013-08-12 12:04

PROAMA

Szanowny Panie, Prosimy o kontakt naszym Departamentem Likwidacji Szkód pod adresem e-mail szkody@proama.pl ze wskazaniem numeru Pana sprawy szkodowej. Pracownicy działu likwidacji technicznej udzielą Panu wyjaśnień dotyczących naliczonego odszkodowania. Z poważaniem Maciej Kubinowski Koordynator ds. Merytorycznej Likwidacji Szkód PROAMA

2013-08-12 20:33

kowal

To są złodzieje i oszuści gubią się w kłamstwach ,zaniżyli 4 krotnie wycene,gdzie wziąłem rzeczoznawce niezależnego sądowego który zrobił poprawną wycenę ,ale oni 4 krotnie zmienieli kosztorys za wymalowanie 4 elementów ,plus skrzywione koło aluminiowe oryginalne wycenili 984zł skandal .Rzeczoznawca sądowy wycenił te same straty na 4330zł ,ale oni obstają przy swoim dlatego skurwieli do sądu trzeba podawać to skandal,a ci co im tam schlebiają to ich pracownicy .

2013-08-27 16:26

Rafał

Miałem kolizje z winy ubezpieczonego w Proamie. Samochód kupiłem 6 miesięcy wcześniej mam fakturę zainstalowałem gaz mam fakturę a oni opierają się na jakichś wyliczeniach z kosmosu. Mocno zaniżają wartość pojazdu przed kolizja a pozostały wrak wyceniają wysoko. Pozostał mi wrak rozbity z którym nie mam co zrobić. Teraz czekam na rzeczoznawce z PZM i do sądu innej rady nie ma. A do tego ta beznadziejna infolinia nigdy nikogo kompetentnego nie ma. Ponadto zarządzali zwrotu zastępczego pojazdu przed zakończeniem likwidacji szkody i chcieli abym odstawił go 70 km od domu na 4 godziny przed rozpoczęciem pracy. Niekompetencja to za mało to zwykłe oszustwo nigdy nie kupie żadnej polisy w tej firmie. Boże chroń od ludzi ubezpieczonych w tej firmie. Liczą tylko na to ze 90 % poszkodowanych nie pójdzie do sądu ale ja jestem zdeterminowany i nie odpuszczę.Napisze tu jak zakończy się sprawa z nimi a że niedługo urlop to posiedzę trochę przy necie i popisze troszkę na wielu forach bo jakoś przed złodziejstwem trzeba się bronić. Pozdrawiam jeszcze się tu odezwę

2013-08-27 16:49

PROAMA

Szanowny Panie, w związku z Pańskimi uwagami dotyczącymi procesu likwidacji przedmiotowej szkody, uprzejmie proszę o kontakt na adres: Pawel.Rokosz@proama.pl .W treści lub w temacie wiadomości proszę o podanie danych pozwalających nam zidentyfikowac Pańską szkodę (np. numer szkody). Informuję, że niezwłocznie przeanalizujemy dokumentację zgormadzoną w postępowaniu likwidacyjnym i udzielimy odpowiedzi na podniesione przez Pana zastrzeżenia. Oczekaując na wiadomość pozostaje z poważaniem: Paweł Rokosz- Kierownik ds. Odwołań w Proama.

2013-08-29 12:11

Kamil

jechałem z kolega AUTEM bylem pasażerem w bok naszego pojazdu udezyla pani niestety ubezpieczona w proama. Chodzilem do lekarzy bo mialem bóle kręgosłupa ,zawroty głowy i inne objawy,na wszystko wydalem ok.700zł (lekarze,dojazdy,lekarstwa) a tu co proama wyplacila mi 500zł zadośćuczynienia !!! oszustwo !!!omijać szerokim łukiem mam nadzieje ze ktos sie za nich weźmie!!

2013-08-29 13:36

Hejter

w internecie pisza tylko Ci ktorzy nie maja nic do gadania i to jedyne miejsce gdzie moa sie wyzalic, jak sie ma szkody to sie nei ma co dziwic ze skladki ida w gore...

2013-08-29 15:15

wlADEK

hejter-ile premii dostaniesz od szefa? JAK KTOŚ SIĘ WE MNIE WRĄBIE NIE Z MOJEJ WINY TO SAM SOBIE NAPRAWIE AUTO ŻEBY CI CZŁOWIEKU SKŁADKA W GORE NIE POSZŁA;)

2013-09-02 12:17

Rafał

Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda sprawa sadowa z tow. ubez. Dokładnie chodzi mi czy mogę żądać zwrotu za rzeczoznawce którego powołam ? Zwrot kosztów użytkowania pojazdu zastępczego, oraz jak rozwiązać sprawę rozbitego pojazdu wycenionego wysoko przez ubezpieczyciela. Będę wdzięczny za jakieś wskazówki od kogoś kto to przerabiał

2013-09-03 13:02

katka

tez mialam szkode osobowa w proama kwota ktora mi wyplacili to 700zł! zal zal i jeszcze raz zal trzeba na nich uwazac nie polecam!!!!!!!!!!!!!!