Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o AXA Direct

Opinie o AXA Direct

Wątki

1 post
2014-09-26 19:28

Pozew zbiorowy przeciwko TU AXA

122 klientów TU AXA domaga się unieważnienia umów. Tutaj można przeczytać więcej informacji na ten temat http://pozywamzbiorowo.pl/aktualnosci-dotyczace-pozwow-zbiorowych
3 posty
2014-07-14 23:12

oszuści !!!

Axa to złodziejstwo chamstwo cwaniactwo pod przykrywką ubezpieczyciela.Odradzam jakich kolwiek ubezpieczeń z nimi.Sam zakładam im sprawę i na pewno nie odpuszczę dziadom
1 post
2014-05-29 17:41

assistance

realizowałam szkodę z assistance awaria skrzyni biegów jakby wszystko sprawnie przebiegło pan z pomocy drogowej przyjechał szybko, auto odholowane z A4 pod dom, oddawałam autko w całości jak wróciłam zderzak uszkodzony i wyrwany winnych brak!!! axa nie wzięła odpowiedzialności a pan z lawety również olał sprawę.
1 post
2014-04-26 11:46

fikcyjne assistance

1. Nie mogłem otowrzyć auta, zepsuł się zamek - wezwałem assistance, bo mają w ofercie awaryjne otwieranie auta - przyjechała LAWETA i gość się pyta gdzie holujemy... Dzwonię jeszcze raz - kobieta mi powiedziała, że nie udało się otworzyć na miejscu. NO JASNE ŻE SIĘ NIE UDAŁO LAWETĄ OTWORZYĆ DRZWI... 2. Nie mogę uruchomić silnika, dzwonie na assistance a Pani mówi, że skoro już raz był problem podobny to może mi wezwać lawetę za 200 zł... To po co ja płacę za assistance?
1 post
2014-04-20 16:06

Wypowiedzenie umowy komunikacyjnej AXA

Witam, Chciałem wszystkich uprzedzić aby sprawdzali gdzie ubezpieczał samochód poprzedni właściciel, jezeli była to AXA radzę natychmiast wypowiedzieć umowę. Po kupnie samochodu chciałem dowiedzieć się jaki jest status umowy z AXA tzn. czy składka jest opłacona nabieżąco (jak zapewniał poprzedni włściciel). Po wielu próbach kontaktu z AXA ("wszyscy operatorzy zajęci itp.) udało mi się połączyć z ich pracownikiem. Nie otrzymałem interesującej mnie informacji, ponieważ zaczęto mnie przepytywać o detaliczne dane osobiste w celu jak usłyszałem " przedstawienia kożystnej ofert kontynuacji". Na moje uwagi, że nie przoszę o ofertę ale tylko chciałem sprawdzić status składki, powiedziano mi, że dowiem się tego po otrzymaniu ofery. Jak się okazało wszystko to miało na celu wydłużenie terminu wypowiedzenia ubezpieczenia w AXA. Cała zabawa w kotka i myszkę trwała ok miesięca. Teraz ta "godna zaufania firma" domaga sie skladki za ten miesiác. Nie polecam takiego partnera ...
3 posty
2014-03-07 14:27

polecam

Ja mialam szkode w marcu br, do dwoch tygodni pieniadze mialam na koncie, zadnych problemow. Wszystkie Firmy ubezpieczeniowe sa podobne, zalezy duzo od rodzaju szkody jak rowniez od tego na kogo trafisz przy likwidacji.
1 post
2014-01-17 12:58

odszkodowanie

Miałeś wypadek? Zostałeś Poszkodowany? Bliska Ci osoba zginęła w wypadku? Oddaj sprawę profesjonalistom! Pomożemy Ci odzyskać należne i wysokie odszkodowanie! -nie pobieramy żadnych opłat wstępnych -najpierw Twoje odszkodowanie później nasza prowizja -prowizja jest negocjowana i niższa niż w innych firmach -uzyskujemy odszkodowania w niektórych przypadkach nawet do 20 lat wstecz -minimalizujemy stres klienta w kontakcie z zakładem ubezpieczeń Skontaktuj się z nami a bezpłatnie zanalizujemy Twoją sprawę! Daj sobie pomóc! www.erw.com.pl ERW jest prowadzone przez prawnika oraz byłego likwidatora szkód osobowych i rent w największej firmie ubezpieczeniowej w Europie Środkowo-Wschodniej
1 post
2013-12-13 18:44

AXA, czyli totalne nieporozumienie

Od tygodnia usiłuję zgłosić u nich szkodę komunikacyjną. Średni czas dodzwonienia się na podany nr to 25 minut (czas fluktuuje w granicach 15-40 minut). Gdy już uda się uzyskać połączenie, nie można jednak zarejestrować szkody, gdyż podany nr to tylko call center (1 osobowe, wnosząc po czasie oczekiwania na połączenie ;)). Przekazuje ono zgłoszenie do działu likwidacji szkód, które ma oddzwonić do klienta. Jednak nie oddzwania. Mimo, kilkukrotnych już ponagleń a nawet zgłoszenia reklamacji na standard obsługi klienta. Generalnie totalna porażka. Należy omijać tą firmę szerokim łukiem. Nie spotkałem się chyba jeszcze wcześniej z tak fatalną obsługą klienta, w ogóle.