Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o AXA Direct  |  AXA, czyli totalne nieporozumienie

AXA, czyli totalne nieporozumienie

Łukasz
2013-12-13 18:45
Od tygodnia usiłuję zgłosić u nich szkodę komunikacyjną. Średni czas dodzwonienia się na podany nr to 25 minut (czas fluktuuje w granicach 15-40 minut). Gdy już uda się uzyskać połączenie, nie można jednak zarejestrować szkody, gdyż podany nr to tylko call center (1 osobowe, wnosząc po czasie oczekiwania na połączenie ;)). Przekazuje ono zgłoszenie do działu likwidacji szkód, które ma oddzwonić do klienta. Jednak nie oddzwania. Mimo, kilkukrotnych już ponagleń a nawet zgłoszenia reklamacji na standard obsługi klienta. Generalnie totalna porażka. Należy omijać tą firmę szerokim łukiem. Nie spotkałem się chyba jeszcze wcześniej z tak fatalną obsługą klienta, w ogóle.
odpowiedz