Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Proama  |  Opinia o ubezpieczeniu w Proama

Opinia o ubezpieczeniu w Proama

pawel
2013-06-14 19:27
TAKA BRANŻA; WSZYSTKO MAŁYM DRUCZKIEM;
odpowiedz
tu
2013-04-30 11:50
Totalną klapą okazała się ta firma! nie zawsze pamięta się o zakończeniu umowy czy ubezpieczeniu a oni nie raczył wysłać zawiadomienia-gdzie w obecnej sytuacji zostałem bez ubezpieczeniu!
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2013-04-30 14:52
Szanowny Panie, wszystkim Klientom wysyłamy oferty odnowieniowe najpóźniej 14 dni przed zakończeniem okresu ochrony. W celu wyjaśnienia wątpliwości proszę o przesłanie szczegółowych informacji (w tym numer polisy) na adres: damian.warzocha@proama.pl lub o kontakt telefoniczny z numerem 797604462. Z poważaniem
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2013-04-30 15:00
Pragnę również dodać, że z mocy prawa umowy OC komunikacyjnego przedłużają się automatycznie na kolejny okres, o ile nie zostaną wypowiedziane przed ostatnim dniem ochrony. W każdej chwili również można zawrzeć umowę z innym zakładem ubezpieczeń, a z umowy wznowionej automatycznie zrezygnować. Z poważaniem
odpowiedz
micha
2013-04-25 10:08
dziś zaczynam swoją przygodę z Proama jestem po pierwszej rozmowie -wygląda na ok . czas pokaże
odpowiedz
Paula
2013-04-25 08:26
Żerują na ludziach. Zadzwoniłam do biura obsługi z zapytaniem, czy moja rezygnacja doszła. Po dłuższej rozmowie zapytałam, czy muszę coś dopłacić za ubezpieczenie przez miesiąc jako nowy właściciel. Pani odpowiedziała, że ~100zł. Poprosiłam o przesłanie druku z możliwością zapłaty. Druk otrzymałam minutę po rozmowie, ale na kwotę ~260zł!!!!! Gdyby nie fakt, że zapamiętałam kwotę przekazaną mi telefonicznie to pewnie bym zapłaciła. Odpisałam, że chcę od nich konkretnych wyliczeń tej kwoty. Po paru godzinach zadzwonił Pan z wiadomością, że oczywiście obowiązuje niższa kwota, że cośtam z systemem nie tak, że nie przyjął rezygnacji jeszcze itd, itp. Na prośbę o szczegółowe wyliczenie - nie możemy, bo to system liczy. TYLE
odpowiedz
Damian Warzocha, Kierownik Zespołu Serwisu
2013-04-26 17:14
Szanowna Pani, wszystkie uwagi zgłaszane prze internautów są dla nas cennym źródłem informacji i pomagają udoskonalać nasze działania. Dlatego dziękujemy za wszelkie informacje i bardzo przepraszamy za niedogodności. z wyrazami szacunku
odpowiedz
Greg
2013-06-24 23:47
Bo taka jest prawda i chociaż pracuje w innej firmie to potwierdzam że takie pomyłki się zdarzają w każdym TU w jakimś tam procencie.
odpowiedz
obs
2013-04-24 00:13
Hehehe Merida chciałoby się napisać lubię to. Zawistny naród
odpowiedz
merida
2013-04-21 23:13
Jak ktos nie wie co podpisuje to juz tylko jego wina..... jak mozna miec pretensje o to ze zamienniki zamiast oryginalow, tumanom sie nie chce czytac warunkow a pozniej pretensja. Ja zawsze czytam co podpisuje zeby pozniej nie bylo takich historii. Ale patrzac na poziom ortografii to pewnie i z czytaniem macie problem....
odpowiedz
polonistka
2013-08-05 21:25
wszystko ok, ale ból się zaczyna wtedy, gdy klient proamy zrobi szkodę innemu użytkownikowi - właśnie zostałam na lodzie, mimo tego, że nie moja wina w kolizji była.... :(. Co do ortografii - nie trzeba być mistrzem dyktand, żeby opisać pewne sytuacje. Pozdrawiam
odpowiedz
Jan
2013-04-18 23:52
tak czytam i sie zastanawiam czy tylko ja wiem co kupuję? dzwonie i mowie że chce ac fakturowe i czesci orginalne=mam, dzwonie i mówie ze chce wycene+amortyzacje=mam chińskie zamienniki i połowe tego co powinienem dostać, jak pójde do miesnego i kupie szynke to niemam do nikogo pretensji że sprzedał mi szynke
odpowiedz
sg 17
2014-06-16 10:56
no chyba, ze zamiast szynki debilu dostaniesz salceson... tak działa proama
odpowiedz
Paulina
2013-04-18 17:32
Ta firma to oszuści. W każdej innej ubezpieczalni zglasza sie kupno samochodu i na umowie daja pieczątkę, że mozna jeździć na ubezpieczeniu zapłaconym przez poprzedniego właściciela, a dzwoniąc do Proamy strasza mnie mandatami i chca przpeisywać i naliczać nowe składki. Poza tym prosiłam o kontakt, a odzywają się po paru dniach. wysłałam umowe kupna sprzedazy mailem i gdybym nie zadzwoniła kolejny raz to nie byłoby odzewu! ODRADZAM TĘ FIRMĘ, WIRTUALNI OSZUSCi
odpowiedz
xffg
2013-06-24 23:45
A Pani naprawdę ma nadzieje że w innej firmie to by się szybciej odezwali?
odpowiedz
PIOTR
2013-04-15 23:14
Witam przez rok miałem polisę w proama pakiet OC+AC+NNW raz miałem likwidowana szkodę w ramach ASO szybko i bez żadnych problemów ostatnio mój znajmy szukał 2 miesiące temu dobrej polisy w dobrej cenie powiedziałem ze w proamie ale po przeczytaniu opinii zrezygnował jakie było moje zaskoczenie jak zajrzałem na stronę ipolisy i rzeczywiście jest czerwono, miesią temu miałem stłuczkę przywalił we mnie gość który ma polisę w proama a ja na ten rok nie mam AC i to mój błąd...gość skasował mi cały prawy bok proama naliczyła koszty po kosztach zamienników JUŻ WIEM SKDĄ SĄ TE ZŁE CHODZI O OC NIE AC, W TYM OC JEST JAKAŚ AMORTYZACJA I ONI JA NALICZAJĄ NIEWIEM CZY Z RESZTĄ ZGODNIE Z PRAWEM??? KTOŚ COŚ WIE NA TEN TEMAT?
odpowiedz
akro
2013-04-15 10:51
witam najgorszy syf to proama czekam na odszkodowanie 3 miesiace obsluga tylko mydli oczy nie dajcie sie oszukac dno dno i jeszcze raz syf
odpowiedz
poszkodowany
2013-04-14 11:38
Negatyw - PROAMA nie chce uznać naprawy na cześciach orginalnych, (szkoda OC)proponuje śmieszne zamienniki pomimo iż zgadza sie na koszty naprawy w ASO (po prostu łatwiej jest im poważać ceny cześci niż stawki robocizny ASO). Obsługa koszmarna, idaca w zaparte, brak komunikacji. Całĸe szczeście ze na miejsce kolizji wezwałem Policje - przynajmniej nie ma problemu z orzeczeniem winy. Sprawa wyceny części skonczy sie w sądzie (pomimo iż róznica wynosi około 15% całęgo odszkodowania). Omijać z daleka!!!!
odpowiedz
Tom
2013-06-24 23:43
A użytkownik ma jaka wersje AC w Proama może jeszcze napisze?
odpowiedz
Krzysiek S
2013-07-25 22:13
prosze napisac który rocznik samochodu?
odpowiedz
asd
2013-04-11 13:22
Ludzie nie dajcie się zwieść naciągaczom - wszystkie pozytywne opinie piszą pracownicy i wspołpracownicy tej firmy
odpowiedz
Mierk
2013-04-03 07:47
Ubezpieczyłem rocznego fiata grande punto w Proama, opcja ( AC - ASO) bez udziału własnego zapłaciłem 900 zł (jeden kierowca , małe przebiegi, garażowany). Warta, Benefia (poprzedni ubezpieczyciel) proponowali 1400. Jedynie AXA wychodziła cenowo bardzo podobnie. Wybrałem Proame ponieważ jej oferta były bardziej czytelna. Po dwóch miesiącach pękła mi przednia szyba w wyniku uderzenia kamieniem (sprawa prosta i jasna). Likwidacja szkody natychmiastowa,kontakt z ubezpieczycielem bardzo dobry tak samo jak wycena.Od momentu zgłoszenia szkody do otrzymania zwrotu pieniędzy - 7 dni. Ubezpieczając samochód miałem dużo obaw czy będą wypłacalni, jak widać kompletnie nie uzasadnionych. Proama jest godna polecenia.
odpowiedz
oli
2014-06-16 10:52
hehehe... uderz w stół, a nożyce się odezwą... żeby tylko byli tak samo czuli na krzywdę jak negatywne komentarze.... Proama żenada totalna...
odpowiedz
Grzeg...
2013-03-26 08:24
A ja moi drodzy powiem wam tam. Swoim busikiem jechałem sobie z dostawą w Warszawie Al. Jerozolimskimi w kierunku na Pruszkowa i koleś jadący pasem prawym ni z tad ni z owad wparowal mi bez kierunku w auto (oczywiscie mowil ze mnie tam nie bylo nie widzial itp, ze tym pasem nie jechalem ze wyskoczylem nagle mu na lewy pas itp itd.) . Gdy doszło do ogledzin auta( na mojej posesji PO 3 TYGODNIACH ŁASKAWIE) pracownik PROAMA uznal ze to moja wina BO NIE ZACHOWAŁEM OSTROZNOSCI I ZASADY OGRANICZONEGO ZAUFANIA DO INNYCH KIERUJACYCH( pewnie biorac pod uwage slowa sprawcy) i skasowany prawy bok (nadkole lusterka swiatla drzwi przednie tYlne) wycenil mi na aż UWAGA 157ZŁ I ILESTAM GROSZY bo powiedzial ze bok mozna sobie wyklepac MŁOTKIEM A MALOWAĆ SPRAYEM BO TANIEJ WYJDZIE-koleś wyrzucony sila z posesji a jego papierki w blocie za brama. Wkurzylem sie i dalme sprawe w odpowiednie rece Sprawa sie odbyla OCZYWISCIE przegrai PONIEWAZ DALEM NIEZBITY DOWÓD (nagranie wideo z rejestratora o którym wczesniej PROAMOWCOWI NIE WSPOMNIALEM ABY ZOBACZYĆ CO POWIE- a później suma sumarum z teog wszystkiego zapomniałęm. Tak wiec jak sprawe wygralem poszedlem do komornika od razu po uplywie terminu wplaty aby sciagnal nalezne mi pieniadze bo ich nie dostalem-za to pism i telefonow mnustwo -dogadajmy sie itp w nastepnym roku PROAMA pokryje koszt mojego ubezpieczenia a ja nie zaplace ani ghrosza no kuzwa smiech na sali jak dzieci jakies . Dodam tylko ze jest opcja po kolizji czy wypadku drogowym ze wyporzyczasz auto w firmie tym zajmujacej sie i jezdzisz wyporzyczonym autem ale nie na swoj koszt tylko na koszt ZAKLADU UBEZPIECZEN (ty lejesz tylko paliwo-ja dostalem renowke w kombi zawsze to cos bo towar rozwiesc trzeba) bo ta wyporzyczalnie tez w razie czego od sprawcy (czytaj ubezpieczyciela sprawcy) sciaga kaske sama (pewnie w podobny sposob co JA :). Ja mialem ów auto ponad 5 tyg zanim oddali kaske wiec radze w ten sposob uczyc KAŻDY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NIE CEREGIELIC SIE TYLKO OD RAZU Z GRUBEJ RURY.
odpowiedz
Damian Warzocha, Kierownik Zespołu Serwisu
2013-03-27 10:19
Szanowny Panie, jeżeli sprawa jest nadal aktualna proszę o przesłanie uwag na adres: serwis@proama.pl wraz z podaniem większej liczby szczegółów wraz z numerem szkody, a będziemy mogli odpowiedzieć Panu indywidualnie. Z Wyrazami szacunku
odpowiedz
Agent Proama
2013-07-29 16:54
Palant!!!!...naucz się pisać pajacu...bo nawet podstaw ortografii nie znasz.
odpowiedz
anonim
2013-03-24 16:27
Uwaga na likwidatora szkud panią DOROTE GAJEWSKĄ ta pani na niczym sie nie zna traktuje klienta jak zło konieczne przydał by sie jej jakiś kurs jak rozmawiać z klientami.... cała ta ubezpieczalnia to jedna wielka kpina...... Jak za biurka mozna ustalić na podstawie zdjęć przebieg i charakter uszkodzeń KPINA ŻENADA..... zaczynam sie zastanawiać czy nie zebrać paru poszkodowanych przez to porzal sie panie BOŻE towarzystwo ha ha PaRtaczy Oszustów AMAtorów i nie zgłosić pozwu zbiorowego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
magda
2013-03-24 18:14
niestety tez nie bede pochlebna wobec tej firmy, sprzedalismy samochód, za jakis czas nowy własciciel auta miał wypadek, a było ubezpieczone auto w proamie, przyszło mi pismo że to ja ponoszę odpowiedzialność za tą szkodę, wysłaliśmy im scan dokumentu potwierdzającego sprzedaż auta, czekam na odpowiedż już ponad pół roku, szkoda nadal na mnie widnieje i na mojego współwłaściciela, jestem załamana!!
odpowiedz
Damian Warzocha, Kierownik Zespołu Serwisu
2013-03-27 10:22
Szanowny Panie, jeżeli sprawa jest nadal aktualna proszę o przesłanie uwag na adres: serwis@proama.pl wraz z podaniem większej liczby szczegółów wraz z numerem szkody, a będziemy mogli odpowiedzieć Panu indywidualnie. Z Wyrazami szacunku
odpowiedz
Marcin
2013-06-24 23:39
Można ustalić przebieg i okoliczności zdarzenia stosując uproszczoną likwidacje małych szkód i możesz płakać i narzekać, ale KAŻDE towarzystwo ma taką procedurę, więc jak się nie podoba to zostaje ci NIE ubezpieczać pojazdu w ramach AC i likwidować szkodę na swój koszt. I z łaski swojej pan nauczy się pisać poprawnie słowo "szkód". Można odnieść po stylu Pana wypowiedzi, że jest Pan typowym pieniaczem o którym uczą się konsultanci wszystkich zawodów związanych z obsługą klienta.
odpowiedz
gizmo
2013-10-18 14:09
dawaj ja ide do sadu
odpowiedz
niezadowolony
2013-03-23 09:18
oszuści pełny brak profesjonalizmu pojazd uszkodzony mam przez pojazd ubezpieczony w mtu mam terzy elementy w oplu insigni przedstawilem im kosztorys z warsztatu a oni dają wycene o 50% niższą i nie uznają 3-ego elementu w jednej szkodzie poniewarz jest inny charakter uszkodzeń według ich " specjalisty" ha ha ha ale przyjmą zgłoszenie tego elementu z tego samego zdarzenia czy to nie śmieszne.?! a zniszki... już stracone.. Podobne działanie do AMBER GOLDU daj kase a my cie oszukamy OSZUŚCI.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a tak ładnie naciągali na zakup ubezpieczenia TEN ICH PAN TOMEK TO POWINIEN SPALIĆ SIE ZE WSTYDU niezadowolony !
odpowiedz
Damian Warzocha, Kierownik Zespołu Serwisu
2013-03-27 10:23
Szanowny Panie, jeżeli sprawa jest nadal aktualna proszę o przesłanie uwag na adres: serwis@proama.pl wraz z podaniem większej liczby szczegółów wraz z numerem szkody, a będziemy mogli odpowiedzieć Panu indywidualnie. Z Wyrazami szacunku
odpowiedz
Tom
2013-06-24 23:32
Według różnych szacunków oszuści wyłudzają od polskich ubezpieczycieli 1,8–3,5 mld zł rocznie. Więc każde TU nawet Proama ma prawo w uzasadnionych przypadkach wykonać oględziny również z uwzględnianiem powyższego. Dlatego przyjęli zgłoszenie co do ostatniego elementu, po mimo tego, że wstrzymali się z wypłatą świadczenia. Zniżki straciłeś likwidując szkodę w związku z naprawą dwóch pierwszych elementów - jeśli rozumiesz o czym piszę, a spalić się ze wstydu powinieneś Ty publicznie tworząc opinie na poziome ortograficznym 6 letniego dziecka.
odpowiedz
Klient Proama-torzy
2013-03-07 23:03
Oszuści, oszuści i jeszcze raz oszuści. Jak brać to pierwsi ale jeśli mają coś wypłacić to już pojawia się problem i szukają dziury w całym. Jak ktoś się nie chce denerwować to omijać szerokim łukiem.
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2013-03-08 14:14
Szanowny Kliencie Proama, uprzejmie proszę o złożenie formalnej reklamacji na adres: serwis@proama.pl (lub na mój imienny adres: justyna.szafraniec@proama.pl), abyśmy mogli przeanalizować zastrzeżenia i odpowiedzieć na nie indywidualnie. Z poważaniem
odpowiedz
ANDRZEJ
2013-03-07 18:50
WITAM WSZYSTKICH I ODRADZAM TA FIRME NIE ZNACZY ZE NIBY TANSZA TO DOBRA MIALEM KOLIZJE NIE Z MOJEJ WINY FACET MIAL TO UBEZPIECZENIE W PROAMIE WYCENILI MI AUTO POLOWE CENY RYNKOWEJ ZENUJACA FIRMA NACIAGACZE OSZUSCI NIE POLECAM I NIE ZYCZE TAKIEGO DZIADOWSTWA
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2013-03-08 14:13
Szanowny Panie, jeżeli jest Pan niezadowolony z wyceny Proama uprzejmie prosze o złożenie formalnej reklamacji na adres: serwis@proama.pl (lub na mój imienny adres: justyna.szafraniec@proama.pl), abyśmy mogli przeanalizować Pana zastrzeżenia i odpowiedzieć na nie indywidualnie. Z poważaniem
odpowiedz
belfer44
2013-03-06 22:55
Widzę że większość nie ma dobrego zdania o tym ubezpieczycielu. Ja powiem krótko "jaki koń jest każdy widzi" ale składki OC bez NW oczywiście mają przyzwoite. W ubiegłym roku w kwietniu za pojemność 1900 przy maksymalnej zniżce zapłaciłem 312zł, pojemność 1250 291zł (listopad 2012) i ceny tą uznałem za rozsądne , nie wiem jak będzie w tym roku (jeszcze nie dzwonili) mam nadzieję że cena również będzie rozsądna. Co do AC to pewnie bym nie zaryzykował bo ten wariant ubezpieczenia to inna bajka.
odpowiedz
nigdy-wasz- klient
2013-03-05 10:05
jesteście oszuści, jak nie mam kom. nie mogę obliczyć składki w 'waszej' ofercie. muszę zgodzić się na przetwarzanie danych ????? jesteście chamy i złodzieje.
odpowiedz
Na głupotę nie ma lekarstwa
2013-03-05 17:12
chyba na "waszej stronie" a nie ofercie... Nie chcesz przetwarzać to nie. Nikt dla Ciebie nie będzie zmieniał procedur. Rzeczywiście wszystkie firmy ubezpieczeniowe będą o Ciebie walczyć:) to chyba w Twoim interesie jest wykupienie OC???
odpowiedz
Siara
2014-12-17 21:18
Na głupotę nie ma lekarstwa - taki cwaniak jesteś, co?
odpowiedz
LOL
2013-03-06 09:19
Lol, a próbowałeś zrobić kalkulację bez podania nr komórki? Bo ja tak i się dało :) Najpierw sprawdź a potem narzekaj.
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2013-03-08 12:26
Szanowny Panie, aby wyliczyć składkę nie jest konieczne podanie nr telefonu. Prosimy tylko o podanie adresu mailowego po to, aby była możliwość w każdej chwili powrotu do zapisanej kalkulacji. Jeżeli zamknie Pan kalkulację lub zsotanie zerwane połączenie, link z kalkulacją zostanie wysłane automatycznie na podany adres e-mail. Dzięki temu nie będzie Pan musiał wypełniać wszystkich danych ponownie. Proszę również zwrócić uwagę, że na etapie wyliczania składki nie podaje Pan żadnych dodatkowych danych osobowych, które nie są konieczne do wyliczenia składki. W przypadku dodatkowych pytań proszę o przesłanie ich na adres: justyna.szafraniec@proama.pl. Z poważaniem
odpowiedz
robson
2013-03-02 09:43
każda pozytywna wstawiona opinia o ubezpieczeniach to fikcja wystawiają ją pracownicy tych firm logiczne jest żę kto wchodzi specjalnie na opinie by dać pozytywną?? każdy wchodzi by dać negatywną bo nie od dziś wiadomo żę ubezpieczalnia patrzy na swoje konto po podpisaniu umowy maja cie w sieci i jak już dojdzie do wypadku czy kolizji to cie bedą oszukiwać i kręcić by ci grosze zapłacić lub nic wiec te ubezpieczalnie to jedno oszustwo
odpowiedz
bubu
2013-03-01 21:06
wykupłem ubezpieczenia Oc+Ac poinformowali mnie że mam ubezpieczone szyby traf że kamyk strzelił w przednią no i poszło zadzwoniłem, przyjeli zgłoszenie tego samego dnia zrobiono wycene auta jak na razie ok po 3 dniach odpowiedź, odmowa wypłaty koszt zbyt niski haha najdroższa szyba okazała się za tania.
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2013-03-08 14:48
W przypadku ubezpieczenia autocasco w Proama ochroną są objęte wszystkie elementy pojazdu, w tym szyby. Niemniej jednak w przypadku każdej umowy ma zastosowanie tzw. franszyza integralna w wysokości 500 zł. Szkody, których wartość nie przekracza tej kwoty nie podlegają likwidacji, zazwyczaj wynika to ze względów ekonomicznych. Franszyza integralna jest standardem rynkowym i autocasco Proama nie stanowi w tym miejscu wyjątku. Trudno jest znaleźć na rynku produkt, bez zastosowanie powyższego ograniczenia odpowiedzialności. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości proszę o e-mail: justyna.szafraniec@proama.pl.
odpowiedz
kierowca
2013-06-07 19:01
jest coś takiego jak franczyza integralna i wszystkie zakłady ubezpieczeniowe ją posiadają. polega na niewypłacaniu odszkodowania za małe szkody, ale za to chroni zniżki. Warto przed podpisaniem czytać OWU...
odpowiedz
ANNA
2013-02-28 16:43
Kupiłam samochód z ubezpieczeniem w PROAMA ważnym jeszcze 11 miesięcy mam 60% zniżek i PROAMA nie chce uznać tego ubezpieczenia tylko naliczyło mi nowe składki 960 zł PARANOJA to są oszuści
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2013-03-08 13:25
Szanowna Pani, wysokość składki jest odzwierciedleniem indywidualnego ryzyka danego Klienta. w momencie zmiany własciciela samochodu następuje rekalkulacja składki. Dotychczas posiadane zniżki powinny być udokumentowane np. na poprzedniej polisie. Jeżeli nie ma takiej możliwości, wówczas naliczane są one indywidualnie na podstawie dotychczasowej historii ubezpieczeniowej Klienta, w tym informacji o szkodach. W przypadku dodatkowych wątpliwości proszę o email: justyna.szafraniec@proama.pl. Z poważaniem
odpowiedz
pawel
2013-06-14 19:19
Zawsze po zgłoszenie sprzedaży auta właściciel otrzymuje zwrot, a nowy właściciel musi sobie kupić; teraz nie kupuje sie auta z ubezpieczeniem
odpowiedz
Multiagencja
2014-11-26 17:17
Coś ci się pokręciło... właśnie teraz kupujesz auto z ubezpieczeniem i możesz z niego korzystać do końca trwania umowy. Właściciel może ubiegać się o zwrot składki wyłącznie wtedy gdy nabywca auta wyrazi na to zgodę. Nie pisz głupot jak się nie znasz.
odpowiedz
Karolina
2013-02-27 15:54
Dzieki opatrzności przeczytałem opinię, bo już miałam ubezpieczyc samochody w Proama. Dzięki za Wasze odczucia.
odpowiedz
jasiofachura
2013-02-27 08:22
Wydzwaniają przedstawiają ofertę gdy wszystko jest uzgodnione wycofują się z podanej kwoty i przysyłają wyższą - może to jest taktyka. Niby dają 70 % zniżki a w sumie wychodzi drożej niż u innych 60 procent chociaż pierwsza propozycja jest piękna później następuje korekta.
odpowiedz
dorka
2013-03-06 22:47
A może ktoś tu zataił szkodę??
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2013-03-08 16:21
Różnica w ofercie pierwotnej i końcowej może wynikać z faktu ustalenia okoliczności, które nie były znane przy dokonywaniu pierwszej kalkulacji, a mają wpływ na wysokość składki. W celu jednak szczegółowego wyjaśnienia przyczyn tej sytuacji proszę o kontakt z działem serwisu: telefon 815 815 815, e-mail: serwis@proama.pl. Pozdrawiam
odpowiedz
niezadowolona
2013-02-25 19:52
Infolinia PROAMA to porażka, zadzwoniłam z krótkim pytaniem i otrzymałam odpowiedź. Potem poprosiłam panienkę aby zadzwoniła do mnie z ofertą za 10 minut i czekam już kilka godzin. W międzyczasie dwa razy prosiłam o kontakt na stronie internetowej i ... dalej czekam i chyba tak do wiosny?
odpowiedz
Madzia
2013-07-29 22:38
To prawda to oszuści a te panienki nie odpowiedzą, one mają tam inne rzeczy do roboty. Bardziej pod ich profesję. Nie mają czasu na zajmowanie się ubezpieczeniami .
odpowiedz
tyle
2013-07-30 10:38
Te panienki mają co innego do roboty bardziej w ich profesji.To praca dla bezrobotnych pań z agencji nie nieruchomości. A może właśnie ruchomości.
odpowiedz
na głupotę nie ma lekarstwa
2013-07-30 17:35
Zastanów się co piszesz bo TE PANIENKI jak to określiłeś/łaś mają więcej w głowie niz 5 takich prymitywnych prostaków jak Ty. To nie koncert życzeń, że pstrykniesz palcem i już dzwoni do Ciebie doradca. A jak jesteś taki wszystko wiedzący to nie możesz wyliczyć sobie na stronie składki?To za trudne?
odpowiedz
gosc
2013-02-18 19:50
Może ta firma za granicą ma jakieś osiągnięcia ale w Polsce to są zwykli amatorzy wzięci z ulicy bez żadnego doświadczenia . Sprzedają najgorsze ubezpieczenia byleby były jak najtańsze . Zaśmiecają skrzynki pocztowe swoimi reklamami jak wszystkie direct-y . A ta ich reklama to istna porażka , wystarczy popatrzeć na te fałszywe ,niepolskie gęby . Na zachodzie zawsze najważniejsze było opakowanie a w środku wielkie nic . Odradzam
odpowiedz
mirekbeat
2013-02-14 17:57
Ostrzegam wszystkich przed ta firmą jestem poszkodowanym przez sprawce ubezpieczonego w tej ala firmie , trodności z odzyskaniem odszkodowania ogromne , nie wypłacają odszkodowania z użyciem części oryginalnych płacą za tanie zamienniki , gdzie w innych dużych firmach z tym nie ma kłopotu np. PZU czy Hestia , banda złodzieji. Kontaktu z ta firmą nie ma żadnego tylko e-mailem. Jakie kolwiek mruchy zaczynaja robić gdy dostali przed sądowe wezwanie do zapłaty należnych pieniędzy, ale pomimo tego dalej ida w zaparte. Ostrzgam przed tymi francuskimi złodziejami
odpowiedz
Olcia
2013-08-25 18:25
mirekbeat !HIlvtymas widać że głupoty piszesz jak nawet nie masz pojęcia skąd jest Proama i do kogo należy w Polsce . zaraz widać że nie masz u nich polisy Ha :) pozdrawiam
odpowiedz
JACK
2013-11-10 13:45
NIE MA ZNACZENIA SKĄD JEST FIRMA LICZY SIĘ FAKT PRZEKRĘTU A PRAWO MÓWI WYRAZNIE ŻE MUSZĄ ZAPŁACIĆ ZA CZEŚCI ORGINALNE PANIUSIU BEZ SZOŁY I WIEDZY
odpowiedz
Pemo
2013-02-12 13:31
Wykupilem polise taniej niz w LINK4 o ponad 150 pln.
odpowiedz
Niecierpiąca debili
2013-08-05 21:18
To poszukaj w innych znajdziesz jeszcze taniej
odpowiedz
kia
2013-02-03 21:53
Przeczytałam wszystkie opinie ale z czymś takim jak mnie spotkało to tutaj jeszcze się nie spotkałam. Po kradzieży mojego auta nie wypłacono mi szkody z tytułu AC! TAK! NIE OTRZYMAŁAM ODSZKODOWANIA! A minęło już kilka miesięcy! Dodam jeszcze, że dostarczyłam wszystkie niezbędne, wymagane dokumenty! Firma w uzasadnieniu odmowy napisała: szkoda mogła nastąpić w innych niż podano okolicznościach. CZYTAJĄC NIE MOGŁAM UWIERZYĆ WŁASNYM OCZOM!
odpowiedz
Tom
2013-02-05 22:22
przyznaj sie ze w stodole go ukryłaś a oni namierzyli przekret
odpowiedz
Alicja
2013-01-13 12:11
Ta Pani Mada to albo bardzo szkodowy kierowca albo bardzo młody 2000 płaci mój sąsiad pirat drogowy i można mieć w tedy za współwłaściciela nawet papieża skoro sie niema zniżek to cena jest wysoka 0%=wysoka cena czy coś w tym trudnego do zrozumienia?
odpowiedz
stanisław
2013-01-05 20:22
wydaje mi sie ze to logiczne. jesli poprzedni wlasciciel byl doswiadczonym kierowca a pani kupila auto jako niedoswiadczony, młody lub szkodowy kierowca to normalne ze nikt nie da pani takiej ceny jak jemu. wiem bo sam sprzedalem auto synowi-formalnosc sama i kazano mu duuuzo doplacac. dziwne byloby gdyby szkodowi jezdzili za pol darmo a dobrzy kierowcy latami pracowali na znizki
odpowiedz
Mada
2012-12-19 00:07
Kupiłam auto od kogoś, kto miał ubezpieczenie w tej firmie ważne jeszcze pół roku. Zgłosiłam się do siedziby w Ostrowie Wlkp o przepisanie na mnie polisy. Oczywiście pani spisała co trzeba i powiedziała, że dokument przyjdzie pocztą... a na razie mam jeździć z umową kupna auta. Po ponad miesiącu przyszło pismo, że z dniem kupna auta przejmuję ubezpieczenie, ale aby ubezpieczenie OC było wystawnie na mnie muszę się skontaktować z infolinią. Wykonałam telefon i otrzymałam informację, że muszę dopłacić uwaga 2030zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Myślałam, że to żart, albo pani chodzi o ac, jednak nie . OC na pół roku opłacone przez byłego właściciela i ja mam jeszcze dopłacić kwotę z kosmosu.!!!!!!!!! Mój ojciec jest współwłaścicielem, w PZU ma wszystkie możliwe zniżki , jednak tu ich nie honorują. Ubezpieczyłam auto w PZU i na cały rok zapłaciłam 730zł. Oczywiście teraz mam problemy z wypowiedzeniem umowy w Proamie i usłyszałam, że za ten miesiąc ochrony gdy grzecznie czekałam na dokument, którego i tak nie otrzymałam i tak będę musiała dopłacić ok 300zł... ale to przyjdzie oczywiście pocztą...
odpowiedz
tomek
2014-11-18 20:26
witam czytam pani post imam taka sama sytuacje ztymi zlodziejami z proamy tez mi pszyszlo do zaplaty ok 300 zl za ochrone chcialem sie dowiedziec jak pani sobie ztym poradzila pozdrawiam
odpowiedz
Michał
2012-12-18 11:31
Faktycznie sa wielkie problemy z uzyskaniem odszkodowania walczę z nimi od lipca i co trchę chcą innych dokumentów reklama to wielka fikcja . Omijać ich z daleka.
odpowiedz
misiek
2012-12-15 11:29
Proama to masakra, miałem tam ubezpieczone auto, które mi skradziono, czekam juz ponad 2 miesiace na wyplate i jeszcze nie dostałem pieniedzy, kontakt jest bardzo słady , mozna sie doczwonic jedynie na infolinie, tam osoby są miłe, ale nic nie wiedza i nie udziela informacji tylko osoba prowadzaca.Moja sprawe prowadzi kierownik do spraw likwidacyjnych, co zadzwonie na infolinie to osoba prowadzaca jest na "spotkaniu" i nie moze rozmawiac, prosilem o kontakt 5 razy i nic, nie racza odzwonic. Nie polecam nikomu tej firmy.
odpowiedz
piecia
2012-12-10 13:17
AC komfortowy.Szkoda częściowa kradzież elementów karoseri, pomimo zapewnień konsultanta ( na podanego maila do likwidatora nieodpowiadają) po upływie 30 dni brak informacji co do zaistniałej sytuacji, Npisałem do pani Szafraniec ,czekam na rezultat o czym poinformuje.
odpowiedz
Paweł
2012-12-10 10:00
dobrzy są tylko w momencie podpisania umowy i płacenia składki, bo przy rozliczaniu szkody i jej likwidacji pojawiają się problemy, naprawę można wykonać tylko w NIEAUTORYZOWANYM warsztacie, i od ceny odejmują 30 % ceny nawet przy wkładzie własnym 0. Zdecydowanie nie polecam
odpowiedz
piecia
2012-12-09 13:01
AC komfortowy.Szkoda częściowa kradzież elementów karoseri, pomimo zapewnień konsultanta ( na podanego maila do likwidatora nieodpowiadają) po upływie 30 dni brak informacji co do zaistniałej sytuacji, Npisałem do pani Szafraniec ,czekam na rezultat o czym poinformuje.
odpowiedz
Zofia Kluzik
2012-12-06 21:21
Z całego serca odradzam ubezpieczenie w Tej firmie, największa porażka z jaką się spotkałam. Po pierwsze podsyłają Ci oświadczenie niby ze proszą o Twój numer konta z Twoim podpisem na który chcą Ci przelać odszkodowanie a poniżej w instrukcji zaznaczają że kosztorys będzie uwzględniał tylko części zamienne. Po drugie kosztorys przesyłają dopiero 8 dni po zdarzeniu, a sami twierdzą, że " czas technologiczny" naprawy zajmie nie więcej jak 3 dni - jawna hipokryzja! Po trzecie i "moje ulubione" uwzględniają w przesłanych kosztorysach opcję naprawy pojazdu w formie WYKLEPANIA wygiętych części!! Może jeszcze niech poszkodowani malują rys lakierem do paznokci wyjdzie taniej a i ogromna paleta kolorów, na wszystko znajdzie się odcień:/
odpowiedz
XYZ
2012-11-27 19:49
Miałam nieprzyjemność z tą firmą. Na wycene szkody przy stłuczce nie z mojej winy czekam już 3 tydzień. Pani agentka (moich sto tysięcy telefonów najpierw, potem wizyt u pani agentki) : trzeba czekać wycena już prawie jest wysłana sratatata. nie polecam.
odpowiedz
krzych
2012-11-13 10:01
Kupiłem auto z ubezpieczeniem w PROAMA .Gdy agent pod nr.tel.815815815 obliczył kontynuację dla mnie,zaraz z niego zrezygnowałem i wróciłem do poprzedniego ubezpieczyciela.Ja tam już więcej nie zadzwonię.
odpowiedz
Grazia
2012-11-09 18:10
Póki co nie mam zastrzeżeń. Wycena internetowa sprawna i szybka, konsultantka skontaktowała się ze mną następnego dnia. Szybko, rzeczowo i miło udzieliła mi wszystkich wyjaśnień. Składkę komunikacyjną ustalono mi o 25 % niższą niż inni ubezpieczyciele i przy wyższej wartości rynkowej samochodu niż oferowały mi pozostałe firmy. Obym się nie zawiodła i mogła to samo napisać za rok
odpowiedz
Anna
2012-09-25 20:45
Witam też pracuje jako agent w Poznaniu dla dużej firmy ubespieczeniowej i potwierdzam jest rekalkulacja w momencie oszukania firmy przez klienta wiec ja na miejscu tego Pana nie przyznawałabym się publicznie do składania fałszywych deklaracji czyli np pan powie ze mial 50% i zero szkód a tu nagle okazuje się że miał 2 w ostatnim roku i niema 50% a 40% musi wtedy doplacić rożnicę
odpowiedz
BASisko
2014-05-19 18:36
Ludzie !!! Wysilcie nieco głowy !! Dla Was najważniejsze że mniejsza składka i że miła Pani z uśmiechem odebrała telefon !!! Kurna - to nie dom publiczny !!! Zastanówcie się - lub popytajcie co .. w jaki sposób .. na jakich warunkach firma robi w ramach likwidacji szkód - kiedy do nich dojdzie ! Popatrzcie na tabelkę NNW - jest wycena na obrażenia macicy w wypadku komunikacyjnym - a urazów odcinka szyjnego kręgosłupa ( najczęstsze obrażenia kierowców i pasażerów w kolizjach drogowych ) - nie ma w ogóle !!! A Wy się cieszycie ze składki ... i że miła Panienka ...
odpowiedz
asd.
2013-08-09 20:37
ubespieczeniowej czy ubezpieczeniowej ? widać są agęci i agenci :P
odpowiedz
Piotr
2012-09-18 23:50
zapomiałem dodać, że składka naprawdę wyszła niższa, jedna o 150zł a druga na oc ok 75zł
odpowiedz
Piotr
2012-09-18 23:45
tak sobie czytam opinie i zastanawia mnie kto to wszystko pisze.... ja mam ubezpieczone auto w tej firmie i nie mogę złego słowa powiedzieć, zamówiłem rozmowę na necie, zadzwoniła fajna dziewczyna, wliczyła składkę, cena i obsługa bardzo mi się spodobały i wykupiłem już 2 polisę bo jestem zadowolony ze współpracy. ja polecam
odpowiedz
wkurzony
2015-09-26 17:57
IP: 176.221.x.x
zobaczysz kolego co ci zrobia jak sie spuznisz z wycofaniem polisy o 1 dzien trafisz do prywatnej firmy windykacyjnej notabene 1 dzien spuznienia 100 polecam proamskich złodzieji
odpowiedz
monika
2012-12-15 11:32
zobaczymy jak bedzie pan mial szkode czy dalej beda mili, wiem cos na ten temat bo o pieniadze sie nie moge doprosic
odpowiedz
rocco
2012-09-12 18:13
glupie ludzie wazne aby bylo tanio jak nie to iddzcie do pzu jak wam wyrabia skladke roczna to jajo zniesiesz
odpowiedz
yaga
2012-09-03 15:30
Gdy zapytałam swojego doradcy czy to prawda ze każa doplacac po zawarciu umowy- odpowiedziała : " tak, jesli ukryje Pani szkode a my sie o tym dowiemy- bedzie musiała Pani doplacic roznice w zniżkach jakie Pani podała" - czy to nie jest uczciwe podejcie do klienta? Jestem bardzo zadowolona z tego ze jednak sie zdecydowalam na ich ubezpieczenie
odpowiedz
neti
2013-04-11 19:36
Ktoś myślał, że zatai prawdę i mu się upiecze a teraz ma wielkie pretensje
odpowiedz
BĘC
2013-04-11 22:26
PRACOWNICY PROAMY PRZESTAŃCIE DOPISYWAĆ POZYTYWNE KOMENTARZE BO ŚMIESZNIE TO WYGLĄDA I SZTUCZNIE
odpowiedz
rgrgrr
2013-04-12 20:53
Taa... a pracownicy nie mają co robić tylko odpisywać na forum na zarzuty idiotów, którzy nie czytają Owu a później mają pretensje
odpowiedz
dyzio
2012-08-28 23:43
ci co narzekają to pewnie konkurencja , do ubezpieczyciela Proama nie mam zastrzeżeń, miła i szybka obsługa przez agenta
odpowiedz
poszkodowany i olany przez Proama
2014-07-08 22:05
Dyzio, napisz opinię jak będziesz musiał zlikwidować szkodę z OC sprawcy, który ma polisę w Proama
odpowiedz
wkurzony
2015-09-26 17:53
IP: 176.221.x.x
hahahahah jasne zycze ci wypadku dyzio potem napisz co zrobili ci fachowcy z proama hahahahahahahahahahahahah
odpowiedz
Grab
2013-08-24 18:35
witam to kolego musisz raz mieć jakąś szkode , ja mam ac u nich i po ich wyliczeniach moja szyba wyszła cztery razy tańsza niż w aso a na dodatek ich wyliczenie wyszło na niecałe 500zł i odmówiono mi wypłaty odszkodowania. Nie polecam
odpowiedz
Sławek
2013-12-02 19:17
Dyżio to chyba ty tą dziadoską firmę reprezęntujesz że tak chwalisz ja czekam na wypłate odszkodowania juz 2 mieśiące udeżył mnie pijany kierowca była policja i nic i co jestes dumny że tak dbają o ludzi pozdrawiam
odpowiedz
fdg
2014-12-27 16:50
bo drogi kolego sad roztrzyga takie sprawy a nie ubezpieczyciel
odpowiedz
kazik
2012-08-23 08:58
Uważam, że ocenić ubezpieczyciela można tylko po jego zachowaniu i obsłudze po jakimś zdarzeniu, które nas spotkało. Uważam także, że ludzie na forach zawsze przedstawiają się jako osoby, które zostały wyrolowane przez ubezpieczycieli, a tak naprawdę to nie piszą dokładnie co się stało i przedstawiają sytuację w taki sposób, że oni są "ok" natomiast ubezpieczyciel jest "be". Zawsze kieruję się swoim rozumem, a nie tzw "opiniami" na tzw "forach". A czytam to tylko dlatego, żeby się pośmiać z głupot jaki ludzie wypisują.
odpowiedz
nuta
2014-09-29 22:45
To jaci zycze aby ciebie tez tak niby sprawiedliwie potraktowali i chetnie sie posmieje
odpowiedz
waldi
2015-05-23 12:56
IP: 5.174.x.x
Kazik-kupiłem samochód z ubezpieczeniem ważnym jeszcze przeszło 5 miesięcy, zbywca zgodził się na wykorzystanie ubezpieczenia .Po zgłoszeniu przez zbywcę do "Proama"o zbyciu samochodu , ja jako nabywca otrzymałem pismo od "Proama" żeby się z nimi skontaktować celem przepisania tego ubezpieczenia na mnie . Okazało się przez ich perfidne manipulacje nie mogą tego ubezpieczenia przepisać na mnie , tylko że będę musiał zawrzeć umowę na nową polisę, zadałem pytanie ile mnie to będzie kosztowało ? odpowiedz 658 zł ,na moje 60% zniżki już od wielu lat silnik o pojemności 1,4. Okazało się że papiery przysłali mi na ten sam okres ubezpieczenia , w którym auto było ubezpieczone, jak najszybciej wypowiedziałem umowę . Od dnia zakupu samochodu do dnia wypowiedzenia umowy mija 25 dni i za te dni mam im zapłacić przeszło 130 zł . To przeliczcie sobie ile bym musiał zapłacić za cały rok ,czy to nie oszuści i naciągacze? Walczę z nimi już przeszło rok.
odpowiedz
ktuś
2016-08-19 14:43
IP: 37.47.x.x
Nikt nie kaze przedluzac polisy. Nabywca moze ja kontynuowac albo nie ale ubezpieczyciel MA PRAWO do zrekalkulowania skladki. Widocznie jest pan szkodowcem albo potencjalnie zwieksza pan ryzyko szkodowosci. Nie podoba sie-to narazie:) malo to ubezpieczycieli na rynku? Szkoda pieniedzy na polise chyba, hahah, dostalo sie za darmo to czemu by nie skorzystac;)
odpowiedz
heh
2012-10-15 09:39
no my sie smiejemy z twoich glupot kazik
odpowiedz
Urszula
2013-06-09 07:46
zatem oceniam po wydarzeniu BARDZO NEGATYWNIE, nazwę po imieniu NACIĄGACZE. Uszkodził mi samochód facet ubezpieczony w PROAMA, napisał oświadczenie, że jest winny, a PROAMA odmówiła wypłacenia odszkodowania, ponieważ wg nich wina nie jest jednoznacznie udowodniona, bo skoro facet uderzył swoim samochodem w mój i przyznał się do tego, to nie jest aż tak jednoznaczne. Dodam, że przyznanie się sprawcy jest jednoznaczne nawet dlasądu, a dla PROAMA nie. Oni wiedzą lepiej niż sprawca. To są OSZUŚCI.
odpowiedz
Beata
2016-04-03 10:51
IP: 89.238.x.x
U mnie identyczna sytuacja. Oszuści i Złodzieje.
odpowiedz
ktuś
2016-08-19 14:46
IP: 37.47.x.x
Jasne:) pòl Polski zyloby z ustawek gdyby to bylo takie proste:) Najlepiej niech nie pytaja o nic i nie zawracaja glowy, niecjhtylko placa:)
odpowiedz
jeno
2012-06-29 11:02
NIE POLECAM. Przez blisko miesiąc namawiali mnie na OC+AC (telefony, rozmowy, negocjacje). Zgodziłem się, wpłaciłem pieniądze i .... następnego dnia rano telefon z informacją, że trzeba dopłacić bo przeanalizowali... Wspomniana dopłata to 1/3 kwoty dotychczas wpłaconej. Podziękowałem i teraz na pieniądze muszę czekać 2 tygodnie. Pytam się, gdzie przez ten miesiąc byli tzw. analitycy??? A może to celowa działalność obliczona na to, iż klient już się nie wycofa. WYCOFAŁEM SIĘ - i NIE POLECAM.
odpowiedz
kinaku
2013-03-12 18:15
Mi na nieszczęście przysłali aneks do umowy po 2m-cach od podpisania polisy i dokładnie tak samo 1/3 kwoty do dopłaty. i zaczęła się walka o... zobaczymy z jakim skutkiem. złodzieje i naciągacze.
odpowiedz
ABC
2015-04-22 06:38
IP: 188.127.x.x
Myślę że naciągnąć chciał "ktoś inny" - i po prostu się nie udało.
odpowiedz
anna
2015-12-07 12:03
IP: 46.112.x.x
Ja mam podobna sytuację, czyli u nich takie załatwianie sprawy to standard. Nie polecam , omijajcie szerokim łukiem pseudo firmę Proama.
odpowiedz