Szanowni Państwo, oczywiście życzylibyśmy sobie, aby opinie o nas pisali wszyscy nasi Klienci, wtedy okazałoby się, że większość z przeszło 3000 osób, które zgłaszają co miesiąc do Proama szkody, jest zadowolona. Niestety w przypadku wszystkich produktów i usług rzadko dzielimy się pozytywnymi opiniami w sieci. Ponadto autorami części zamieszczonych opinii nie są nasi klienci, ani osoby, które kiedykolwiek miały kontakt z naszą firmą. Uważamy jednak, że w każdym miejscu, gdzie mogą się znaleźć nasi Klienci, powinniśmy być i starać się im pomóc oraz wyjaśnić wątpliwości. Jednocześnie szanując prywatność naszych klientów, indywidualne sytuacje wyjaśniamy w drodze bezpośredniej korespondencji. Co do zalet Casco Komfortowego, jest to ubezpieczenie o szerokiej ochronie, dające komfort klientowi podczas likwidacji szkody dzięki możliwości rozliczenia jej bezgotówkowo. Jednocześnie oferowany jest w korzystniej cenie dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Wariant ubezpieczenia Casco Komfortowy jest dedykowane dla aut w wieku 4-8 lat (z reguły już po okresie gwarancyjnym) i przewiduje refundację kosztów naprawy przeprowadzonej w zakładzie naprawczym nie posiadającym autoryzacji, z użyciem części sklasyfikowanych jako części oryginalne o jakości Q. Są to części bez logo producenta samochodu, ale najczęściej są one produkowane przez tego samego producenta, co części użyte przy tzw. „pierwszym montażu” samochodu (czyli firmy wyspecjalizowane w produkcji części do wielu marek pojazdów, takie jak HELLA, BOSCH, LEMFORDER, SACHS, TRW, BEHR, PILKINGTON). Firmy posiadają prawo do sprzedaży we własnym zakresie produkowanych przez siebie części o jakości identycznej jak te dostarczane na „pierwszy montaż”, z zastrzeżeniem oznaczania ich wówczas wyłącznie własnym logo, co jest jedyną różnicą odróżniającą te części od części oryginalnych o jakości O, które posiadają dodatkowo logo producenta pojazdu. Ubezpieczenie Autocasco w Proama jest oferowane w modelu „all risk”, co oznacza, że obejmuje każdą sytuację, w tym najbardziej nietypową (np. zniszczenie tapicerki przez psa), która nie została wymieniona w katalogu wyłączeń. W przypadku bardziej szczegółowych pytań zachęcam do bezpośredniego kontaktu pod adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku