pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

odszkodowanie po kolizji drogowej z oc

2013-08-01 23:56

Ego

Firma kant ludzie nie ubezpieczajcie sie w tej firmie!!!!!!!

2013-08-02 15:09

Emilia Iwan, Specjalista ds. obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, wszelkie Państwa komentarze nasz temat są dla nas bardzo ważne i chcielibyśmy się do nich odnieść, dlatego będę wdzięczna za uzasadnienie negatywnej opinii. Wszelkie ewentualne uwagi mogą Państwo zgłaszać po numerem Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama pod numerem 815 815 815, lub pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2013-11-19 17:58

Rafał

właśnie zakupiłem u Was ubezpieczenie i teraz dopiero czytam o Was forum :( masakra mam 30 dni na wycofanie się z ubezpieczenia. Jest Pani w jakiś sposób konkretny mnie przekonać żebym został u Was? mam autocasco komfort noona@o2.pl

2013-11-26 18:15

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA

Szanowni Państwo, oczywiście życzylibyśmy sobie, aby opinie o nas pisali wszyscy nasi Klienci, wtedy okazałoby się, że większość z przeszło 3000 osób, które zgłaszają co miesiąc do Proama szkody, jest zadowolona. Niestety w przypadku wszystkich produktów i usług rzadko dzielimy się pozytywnymi opiniami w sieci. Ponadto autorami części zamieszczonych opinii nie są nasi klienci, ani osoby, które kiedykolwiek miały kontakt z naszą firmą. Uważamy jednak, że w każdym miejscu, gdzie mogą się znaleźć nasi Klienci, powinniśmy być i starać się im pomóc oraz wyjaśnić wątpliwości. Jednocześnie szanując prywatność naszych klientów, indywidualne sytuacje wyjaśniamy w drodze bezpośredniej korespondencji. Co do zalet Casco Komfortowego, jest to ubezpieczenie o szerokiej ochronie, dające komfort klientowi podczas likwidacji szkody dzięki możliwości rozliczenia jej bezgotówkowo. Jednocześnie oferowany jest w korzystniej cenie dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Wariant ubezpieczenia Casco Komfortowy jest dedykowane dla aut w wieku 4-8 lat (z reguły już po okresie gwarancyjnym) i przewiduje refundację kosztów naprawy przeprowadzonej w zakładzie naprawczym nie posiadającym autoryzacji, z użyciem części sklasyfikowanych jako części oryginalne o jakości Q. Są to części bez logo producenta samochodu, ale najczęściej są one produkowane przez tego samego producenta, co części użyte przy tzw. „pierwszym montażu” samochodu (czyli firmy wyspecjalizowane w produkcji części do wielu marek pojazdów, takie jak HELLA, BOSCH, LEMFORDER, SACHS, TRW, BEHR, PILKINGTON). Firmy posiadają prawo do sprzedaży we własnym zakresie produkowanych przez siebie części o jakości identycznej jak te dostarczane na „pierwszy montaż”, z zastrzeżeniem oznaczania ich wówczas wyłącznie własnym logo, co jest jedyną różnicą odróżniającą te części od części oryginalnych o jakości O, które posiadają dodatkowo logo producenta pojazdu. Ubezpieczenie Autocasco w Proama jest oferowane w modelu „all risk”, co oznacza, że obejmuje każdą sytuację, w tym najbardziej nietypową (np. zniszczenie tapicerki przez psa), która nie została wymieniona w katalogu wyłączeń. W przypadku bardziej szczegółowych pytań zachęcam do bezpośredniego kontaktu pod adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2013-08-03 21:59

lisia

Odszkodowanie otrzymaliśmy po upływie 60dni od dnia kolizji,kpina,już straciłam jakiekolwiek nadzieje,no ale wkońcu odszkodowsanie jest,ale brak słów

2013-08-05 21:07

Hanka

Też miałam stłuczkę z winy klientki Proamy... Niestety stwierdzili, że naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona i wypłacą mi tylko różnicę wartości czyli 1400 zł!!! Czyli teraz wg nich mam sobie nowe auto za 1400 zł kupić, lub jeździć hulajnogą, bo na naprawę nie wystarczy!!! Pani Emilio - chce Pani uzasadnienia opinii - wszystkie tu wpisane są uzasadnione, wystarczy przeczytać! I jeszcze jedno... Moim zdaniem, jeśli stłuczka i uszkodzenie auta było nie z mojej winy tylko winy klientki Waszej firmy to nie powinno Was interesować, jaka jest wartość auta, tylko winę swojej klientki naprawić!!!! Nie stać mnie i podejrzewam, że i wielu innych osób, żeby z własnej kieszeni dokładać często grube pieniądze, aby mieć czym jeździć, bo Wasi klienci zepsuli nam często jedyny środek transportu!!!

2013-08-06 09:19

PROAMA

Szanowna Pani, w związku z wątpliwościami jakie dotyczą likwidacji Pani szkody zachęcam do złożenia odwołania na adres szkody@proama.pl Jeszcze raz specjaliści z Proama przeanalizują Pani sprawę i udzielielimy wyczerpujących informacji związanycg z Pani wątpliwościami dotyczącymi rozliczenia przedmiotowej szkody. Z wyrazami szacunku Paweł Rokosz- Kierownik ds. Odwołań Proama

2013-08-18 19:49

kowal

Złodzieje nic więcej ,zaniżają 4 krotnie wycenę,czują się bezkarnie.Jedyna rada tak jak ja zrobiłem .Niezależnego rzeczoznawce sądowego,on wycenił 4300zł a Proama 983zł za malowanie 4 elementów i skrzywienie oryginalnej aluminiowej felgi .Złodzieje do sądu i każdy sąd wie o tym ,że takie TU to zwykli oszuści

2013-08-27 16:51

Rafał

Miałem kolizje z winy ubezpieczonego w Proamie. Samochód kupiłem 6 miesięcy wcześniej mam fakturę zainstalowałem gaz mam fakturę a oni opierają się na jakichś wyliczeniach z kosmosu. Mocno zaniżają wartość pojazdu przed kolizja a pozostały wrak wyceniają wysoko. Pozostał mi wrak rozbity z którym nie mam co zrobić. Teraz czekam na rzeczoznawce z PZM i do sądu innej rady nie ma. A do tego ta beznadziejna infolinia nigdy nikogo kompetentnego nie ma. Ponadto zarządzali zwrotu zastępczego pojazdu przed zakończeniem likwidacji szkody i chcieli abym odstawił go 70 km od domu na 4 godziny przed rozpoczęciem pracy. Niekompetencja to za mało to zwykłe oszustwo nigdy nie kupie żadnej polisy w tej firmie. Boże chroń od ludzi ubezpieczonych w tej firmie. Liczą tylko na to ze 90 % poszkodowanych nie pójdzie do sądu ale ja jestem zdeterminowany i nie odpuszczę.Napisze tu jak zakończy się sprawa z nimi a że niedługo urlop to posiedzę trochę przy necie i popisze troszkę na wielu forach bo jakoś przed złodziejstwem trzeba się bronić. Pozdrawiam jeszcze się tu odezwę.

2013-09-01 20:13

xxx

Jestem w podobnej sytuacji jak Wy kosztorys strasznie zaniżony. Napiszcie czy ktoś już wygrał podobną sprawę w sądzie???

2014-01-01 10:49

kowal

każdy wygra jeżeli masz wycenę niezależnego rzeczoznawcy ,tej wyceny sąd nie poważy w 100% poczytaj porady prawne.Proama oszuści właśnie na ludzkiej niewiedzy żerują

2014-01-07 09:34

Magdalena Jarmoszewicz, Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie i z należytą starannością. Jeżeli mają Państwo pytania, wątpliwości zachęcam do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą pod adresem e-mail: szkody@proama.pl lub numerem telefonu 815 815 815 kontaktując się z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama. Zapytania można również kierować na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z wyrazami szacunku,

2013-09-02 16:12

Rafał

Napisałem do rzecznika ubezpieczonych, nie obiecuje sobie wiele po tym. Dam im czas jeszcze kilka dni a potem zrobię wycenę pójdę do adwokata i zastanowię się czy nie iść do sądu. Ciekaw jestem czy po za uczciwym odszkodowaniem można domagać się jakiejś nawiązki za zmarnowany czas i nerwy.

2013-09-13 16:43

pola

Nie znam Towarzystwa Ubezpieczeniowego które naprawiłoby ci auto z oc sprawcy na częściach oryginalnych, chyba ze sobie zrobisz z własnego AC Więc czy to jest Proama czy inny ubezpieczyciel zawsze naprawią ci auto na najtańszych zamiennikach jakie są dostępne na rynku

2014-05-26 10:44

nirude

Szanowny Panie, niech Pan nie pisze bzdur.ZGODNIE z art.363k.c. oraz orzecznictwem Sądu Najwyższego - PRZYSŁUGUJE NAPRAWA W OPARCIU O CZĘŚCI ORYGINALNE JEŻELI PRZED WYPADKIEM W POJEŹDZIE BYŁY ZAMONTOWANE RÓWNIEŻ CZĘŚCI ORYGINALNE-tylko taka naprawa jest ,,przywróceniem do stanu z przed wypadku''

2013-12-20 09:12

d1011

No, z tanich faktycznie żaden. To normalni złodzieje i tyle. Dla mnie każdy kto ubezpiecza się u takiego ubezpieczyciela jest również złodziejem bo poszkodowany traci dwukrotnie - raz ze jakiś ***** rozwali mu samochód, a dwa, że musi się jeszcze procesować z tą bandą złodziei. I nie ma znaczenia czy to Proama, Axa, Liberty czy jeszcze inny "tani". Zresztą jeszcze do niedawna w niektórych ASO wisiała karteczka "nie realizujemy napraw bezgotówkowych z Liberty, Axa itd". Właśnie jestem w trakcie usuwania szkody z Proama z OC sprawcy i: 1) czekam już ponad 2 miesiące 2) już 3 razy samochód oglądał ich rzeczoznawca 3) wycena oczywiście na 500zł, ale to akurat standard że wycena jest zaniżona Robiłem kiedyś naprawę z oc sprawcy z HDI bodajże - zero problemów, wycena też co prawda na jakieś 2,5tys, tyle że bezgotówkowo kosztowało ich to 8,5tys (i użyte zostały oryginalne części bo mam skany faktur z ASO), ale jak mówię nikt problemów z tego powodu nie robił. Całość zajęła mi 2 tygodnie. To samo jest w PZU. Co do samej Proamy to niedawno czytałem, że im się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaczął przyglądać bo właśnie przypuszczają, że Proama zaniża cenę ubezpieczenia żeby później sobie odbić na oszustwach przy zwrocie pieniędzy dla poszkodowanych.

2013-09-24 10:19

Gladius

Na początku kiedy dowiedziałem się, że sprawca szkody jest ubezpieczony w Proamie i kiedy poczytałem opinie na forum, byłem prezerażony. Dziś moge z czystym sumieniem powiedzieć, że niepotrzebnie. Proama bardzo szybko zadziałała, bardzo dobry kontakt i szybka wycena szkody. Zdarzenie miało miejsce 2.09. a dziś czyli 24.09 otrzymałem pieniądze.

2013-09-25 09:03

Emilia Iwan, Specjalista ds. obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA

Dziękuję za pozytywną opinię. Naszym celem jest sprawna obsługa i staramy się uczynić wszystko, by zapewnić Państwu profesjonalną pomoc w procesie likwidacji szkody. Dokładamy wszelkich starań, aby sprostać Państwa oczekiwaniom. Cieszymy się, gdy jest to doceniane. Z wyrazami szacunku

2013-10-30 20:26

xxx

Dzisiaj miałem kolizje sprawca ma oc w proama. Zglosilem szkode tego samego dnia rzeczoznawca odezwal się po kilku godzinach i umowil sie na oględziny auta na następny dzień. Jak do tej pory wszystko przebiega pomyślnie zobaczymy co będzie dalej. Dam znac jakie będzie zakończenie sprawy. Pozdrawiam

2013-10-31 18:18

xxx

Rzeczoznawca był jak na razie kolejne mile zaskoczenie teraz czekam na kosztorys zobaczymy co będzie czy rogal na buzi czy rozczarowanie. Jak cos to auto oddaje do serwisu AUDI biore auto zastepcze czesc.

2013-11-13 11:18

Tomasz

Moją sprawę prowadzi Dorota G. Mija dziś 30 dni i wypłaty odszkodowania nie mam, nie wspomnę o nieprzyznanych do naprawy przednich drzwiach bo likwidator nie widzi na nich zagniecenia (kpina)!!! Otrzymałem parę dni temu pismo, iż do wypłaty odszkodowania brakuję im notatki policyjnej i oświadczenia sprawcy potwierdzającej zdarzenie. To ich celowa zagrywka bo notatka z policji faxem została wysłana dwa razy, oraz przypadkiem spotkałem kierowcę- sprawcę zdarzenia, który poinformował mnie, że firma proama wie o okolicznościach zdarzenia bo on zgłaszał szkodę ze swojego AC w Proama..... kpina na maxa odradzam!!!!!!!

2013-11-15 09:17

Katarzyna

U mnie to samo minęło 30 dni i nic. Szkodę wycenili na zamiennikach w kwocie 2 tyś. a nie na oryginalnych częściach które mi przysługują. Warsztat wycenił mi naprawę na 8 tyś. Na e-maile nie odpisują, przez telefon tylko mówią że rozpatrują albo wiadomość z dziś że nie otrzymali pełnej notatki policyjnej, nie bardzo wiem co to znaczy bo albo dostali notatkę albo nie. Nie dość że facet we mnie wjechał to jeszcze problem z wypłatą odszkodowania z PROAMA. Chce w końcu zacząć naprawiać samochód który i tak już stracił na swojej wartości bo był autem bezwypadkowym. PROAMA oprócz reklamowania się to nic więcej nie robi aby ludzie byli zadowoleni z ich usług. KPINA

2013-11-15 18:05

PORADA PRAWNA

jak widzę te komentarze o ubezpieczycielach to powiem tylko: życzę wam świata bez ubezpieczenia OC - dopiero wtedy byście jeździli hulajnogami, rowerami albo chodzili na piechotę. 70% poszkodowanych to tępe strzały liczące na zarobek - teksty w stylu - "wliczyli mi 150zł za drzwi które kosztują 350zł !!! złodzieje"- to standard: WIĘC TO WYJAŚNIAM: 150zł to wartość waszych skorodowanych, podrapanych i STARYCH drzwi z forda escorta 96 czy innego "cacka" z przed szkody - rozumiecie ??? jak chcecie w miejsce starych uszkodzony nowe i błyszczące to trzeba dołożyć.... i to wynika z KODEKSU CYWILNEGO, którego ubezpieczyciele nie tworzyli. bardzo chciałbym żeby świadomość ludzi wzrosła - bo jak wspomniałem na początku: nie chcecie świata bez ubezpieczycieli.

2013-11-21 11:24

chas

grubo się mylisz, piszesz bzdury, zapoznaj się z poniższym: "W roku 2013 miałem dwie szkody na różnych pojazdach ( z OC sprawcy ) kalkulacje naprawy w załączeniu. Czy zaniżanie kosztów naprawy samochodu w miarę nowego ( Honda City IV 2008 r., sprawca OC w Link 4 ) a zawyżanie tych kosztów auta 15 letniego ( Ford Mondeo II 1998 r., sprawca OC w TUW TUZ ) jest zgodne z prawem? Proszę zwrócić uwagę na: - ceny rbg, odpowiednio 60,- zł. ( Honda ) / 120,- zł ( Mondeo ) ten sam rejon zamieszkania, - dla Hondy koszty materiału lakierniczego- współczynnik odchylenia 63 % ( w tym przypadku –(minus) 374,10 zł. ( dla Mondeo nie występuje ) - dla Hondy części zamienne – (minus) 40 % ( dla Mondeo nie występuje ) Kalkulacje zostały wykonane w systemie Audatex. O co w tym chodzi? Czy Pan Mirosław Dzikiewicz wykonując kalkulację naprawy Forda Mondeo świadomie ją zawyżył i sztucznie stworzył szkodę całkowitą, czy też Biuro Analiz Techniczno Prawnych z siedzibą w Nowym Dworze Gdańskim w porozumieniu z TU LINK 4 łamie prawo? "

2013-11-27 07:50

chas

dodam, że powyższe przesłałem do RU z prośbą o interwencję

2013-12-16 23:00

willow

chce mieć całe drzwi a nie pogięte. Dlaczego mam dopłacać ? Nie prosiłem się o stłuczkę!

2013-12-18 14:48

chas

masz rację, pisz do RU ( Rzecznik Ubezpieczonych) z prośbą o interwencję

2013-11-15 18:40

do porady prawnej

oj widze bedzie sie dzialo u dyrektora w gabinecie moze nawet buzi dostaniesz

2013-11-16 17:33

do do porady prawnej

nie no najlepiej podsumować powyższy komentarz takim marnym, czerstwym grypsem - co tam rzeczywistość.... poczucie humoru jak u 45 latka z matizem na parkingu :P p.s nawet nie pracuję w Proama

2013-11-22 18:09

fan proamy

miałem kolizję 06.07.2013 roku z winy kierowcy ubezpieczonego w "Proamie"!!! tragedia!!! minęło 4 miesiące a samochód jeszcze nie jest naprawiony. Pseudo "rzeczoznawca" podczas oględzin stwierdził podejrzenie próby wyłudzenia odszkodowania. Na miejscu była policja, sprawca przyjął mandat musiałem przyjechać do warsztatu aby narysować szkic kolizji. Kosztorys robiony był dwukrotnie, po wielkich przejściach udało się wynegocjować "rozsądne" pieniądze na naprawę. Teraz mam jeszcze problem z samochodem zastępczym bo Proama twierdzi że się nie należy!! Masakra!!! Omijajcie tą firme z daleka

2013-11-22 22:06

ant

Po wypadku drogowym nie z mojej winy gdzie moje auto zostało kompletnie zniszczone poprosiłem proamę o auto zastępcze oczywiście po weryfikacji przyznano mi auto zastępcze na cale 24h śmiech na sali na huk mi auto na dobę do pracy muszę jeździć codziennie.

2013-12-03 14:15

R.C

Ja w dniu wczorajszym miałej kolizję z winy kierowcy Proama, szkody niby nie duże uszkodzony zderzak i pęknięta atrapa, zobaczymy jak podejdą do sprawy...

2013-12-10 13:46

Maciej Kubinowski, Koordynator ds. Merytorycznej Likwidacji Szkód

Szanowni Państwo, Zasady wynajmu pojazdu zastępczego regulują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz orzecznictwo sądowe, w szczególności wyrok SN z dnia 17.11.2011r. (sygn. akt III CZP 5/11). W Proama każda związana z tym sprawa rozpatrywana jest indywidulanie w oparciu o powyższe przepisy. W celu wyjaśnienia dotyczących Państwa sytuacji zwracam się z prośbą o przesłanie na mój adres e-mail maciej.kubinowski@proama.pl informacji wraz z numerem szkody, a wyjaśnienia zostaną Państwu udzielone w drodze bezpośredniej korespondencji. Z poważaniem