pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Proama
  • PZU
  • Warta
  • You Can Drive

odszkodowanie po kolizji drogowej z oc

2013-11-22 18:09

fan proamy

miałem kolizję 06.07.2013 roku z winy kierowcy ubezpieczonego w "Proamie"!!! tragedia!!! minęło 4 miesiące a samochód jeszcze nie jest naprawiony. Pseudo "rzeczoznawca" podczas oględzin stwierdził podejrzenie próby wyłudzenia odszkodowania. Na miejscu była policja, sprawca przyjął mandat musiałem przyjechać do warsztatu aby narysować szkic kolizji. Kosztorys robiony był dwukrotnie, po wielkich przejściach udało się wynegocjować "rozsądne" pieniądze na naprawę. Teraz mam jeszcze problem z samochodem zastępczym bo Proama twierdzi że się nie należy!! Masakra!!! Omijajcie tą firme z daleka

2013-11-15 18:40

do porady prawnej

oj widze bedzie sie dzialo u dyrektora w gabinecie moze nawet buzi dostaniesz

2013-11-16 17:33

do do porady prawnej

nie no najlepiej podsumować powyższy komentarz takim marnym, czerstwym grypsem - co tam rzeczywistość.... poczucie humoru jak u 45 latka z matizem na parkingu :P p.s nawet nie pracuję w Proama

2013-11-15 18:05

PORADA PRAWNA

jak widzę te komentarze o ubezpieczycielach to powiem tylko: życzę wam świata bez ubezpieczenia OC - dopiero wtedy byście jeździli hulajnogami, rowerami albo chodzili na piechotę. 70% poszkodowanych to tępe strzały liczące na zarobek - teksty w stylu - "wliczyli mi 150zł za drzwi które kosztują 350zł !!! złodzieje"- to standard: WIĘC TO WYJAŚNIAM: 150zł to wartość waszych skorodowanych, podrapanych i STARYCH drzwi z forda escorta 96 czy innego "cacka" z przed szkody - rozumiecie ??? jak chcecie w miejsce starych uszkodzony nowe i błyszczące to trzeba dołożyć.... i to wynika z KODEKSU CYWILNEGO, którego ubezpieczyciele nie tworzyli. bardzo chciałbym żeby świadomość ludzi wzrosła - bo jak wspomniałem na początku: nie chcecie świata bez ubezpieczycieli.

2013-11-21 11:24

chas

grubo się mylisz, piszesz bzdury, zapoznaj się z poniższym: "W roku 2013 miałem dwie szkody na różnych pojazdach ( z OC sprawcy ) kalkulacje naprawy w załączeniu. Czy zaniżanie kosztów naprawy samochodu w miarę nowego ( Honda City IV 2008 r., sprawca OC w Link 4 ) a zawyżanie tych kosztów auta 15 letniego ( Ford Mondeo II 1998 r., sprawca OC w TUW TUZ ) jest zgodne z prawem? Proszę zwrócić uwagę na: - ceny rbg, odpowiednio 60,- zł. ( Honda ) / 120,- zł ( Mondeo ) ten sam rejon zamieszkania, - dla Hondy koszty materiału lakierniczego- współczynnik odchylenia 63 % ( w tym przypadku –(minus) 374,10 zł. ( dla Mondeo nie występuje ) - dla Hondy części zamienne – (minus) 40 % ( dla Mondeo nie występuje ) Kalkulacje zostały wykonane w systemie Audatex. O co w tym chodzi? Czy Pan Mirosław Dzikiewicz wykonując kalkulację naprawy Forda Mondeo świadomie ją zawyżył i sztucznie stworzył szkodę całkowitą, czy też Biuro Analiz Techniczno Prawnych z siedzibą w Nowym Dworze Gdańskim w porozumieniu z TU LINK 4 łamie prawo? "

2013-11-27 07:50

chas

dodam, że powyższe przesłałem do RU z prośbą o interwencję

2013-12-16 23:00

willow

chce mieć całe drzwi a nie pogięte. Dlaczego mam dopłacać ? Nie prosiłem się o stłuczkę!

2013-12-18 14:48

chas

masz rację, pisz do RU ( Rzecznik Ubezpieczonych) z prośbą o interwencję

2013-11-15 09:17

Katarzyna

U mnie to samo minęło 30 dni i nic. Szkodę wycenili na zamiennikach w kwocie 2 tyś. a nie na oryginalnych częściach które mi przysługują. Warsztat wycenił mi naprawę na 8 tyś. Na e-maile nie odpisują, przez telefon tylko mówią że rozpatrują albo wiadomość z dziś że nie otrzymali pełnej notatki policyjnej, nie bardzo wiem co to znaczy bo albo dostali notatkę albo nie. Nie dość że facet we mnie wjechał to jeszcze problem z wypłatą odszkodowania z PROAMA. Chce w końcu zacząć naprawiać samochód który i tak już stracił na swojej wartości bo był autem bezwypadkowym. PROAMA oprócz reklamowania się to nic więcej nie robi aby ludzie byli zadowoleni z ich usług. KPINA

2013-11-13 11:18

Tomasz

Moją sprawę prowadzi Dorota G. Mija dziś 30 dni i wypłaty odszkodowania nie mam, nie wspomnę o nieprzyznanych do naprawy przednich drzwiach bo likwidator nie widzi na nich zagniecenia (kpina)!!! Otrzymałem parę dni temu pismo, iż do wypłaty odszkodowania brakuję im notatki policyjnej i oświadczenia sprawcy potwierdzającej zdarzenie. To ich celowa zagrywka bo notatka z policji faxem została wysłana dwa razy, oraz przypadkiem spotkałem kierowcę- sprawcę zdarzenia, który poinformował mnie, że firma proama wie o okolicznościach zdarzenia bo on zgłaszał szkodę ze swojego AC w Proama..... kpina na maxa odradzam!!!!!!!

2013-10-31 18:18

xxx

Rzeczoznawca był jak na razie kolejne mile zaskoczenie teraz czekam na kosztorys zobaczymy co będzie czy rogal na buzi czy rozczarowanie. Jak cos to auto oddaje do serwisu AUDI biore auto zastepcze czesc.

2013-10-30 20:26

xxx

Dzisiaj miałem kolizje sprawca ma oc w proama. Zglosilem szkode tego samego dnia rzeczoznawca odezwal się po kilku godzinach i umowil sie na oględziny auta na następny dzień. Jak do tej pory wszystko przebiega pomyślnie zobaczymy co będzie dalej. Dam znac jakie będzie zakończenie sprawy. Pozdrawiam

2013-09-24 10:19

Gladius

Na początku kiedy dowiedziałem się, że sprawca szkody jest ubezpieczony w Proamie i kiedy poczytałem opinie na forum, byłem prezerażony. Dziś moge z czystym sumieniem powiedzieć, że niepotrzebnie. Proama bardzo szybko zadziałała, bardzo dobry kontakt i szybka wycena szkody. Zdarzenie miało miejsce 2.09. a dziś czyli 24.09 otrzymałem pieniądze.

2013-09-25 09:03

Emilia Iwan, Specjalista ds. obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA

Dziękuję za pozytywną opinię. Naszym celem jest sprawna obsługa i staramy się uczynić wszystko, by zapewnić Państwu profesjonalną pomoc w procesie likwidacji szkody. Dokładamy wszelkich starań, aby sprostać Państwa oczekiwaniom. Cieszymy się, gdy jest to doceniane. Z wyrazami szacunku

2013-09-13 16:43

pola

Nie znam Towarzystwa Ubezpieczeniowego które naprawiłoby ci auto z oc sprawcy na częściach oryginalnych, chyba ze sobie zrobisz z własnego AC Więc czy to jest Proama czy inny ubezpieczyciel zawsze naprawią ci auto na najtańszych zamiennikach jakie są dostępne na rynku

2014-05-26 10:44

nirude

Szanowny Panie, niech Pan nie pisze bzdur.ZGODNIE z art.363k.c. oraz orzecznictwem Sądu Najwyższego - PRZYSŁUGUJE NAPRAWA W OPARCIU O CZĘŚCI ORYGINALNE JEŻELI PRZED WYPADKIEM W POJEŹDZIE BYŁY ZAMONTOWANE RÓWNIEŻ CZĘŚCI ORYGINALNE-tylko taka naprawa jest ,,przywróceniem do stanu z przed wypadku''

2013-12-20 09:12

d1011

No, z tanich faktycznie żaden. To normalni złodzieje i tyle. Dla mnie każdy kto ubezpiecza się u takiego ubezpieczyciela jest również złodziejem bo poszkodowany traci dwukrotnie - raz ze jakiś ***** rozwali mu samochód, a dwa, że musi się jeszcze procesować z tą bandą złodziei. I nie ma znaczenia czy to Proama, Axa, Liberty czy jeszcze inny "tani". Zresztą jeszcze do niedawna w niektórych ASO wisiała karteczka "nie realizujemy napraw bezgotówkowych z Liberty, Axa itd". Właśnie jestem w trakcie usuwania szkody z Proama z OC sprawcy i: 1) czekam już ponad 2 miesiące 2) już 3 razy samochód oglądał ich rzeczoznawca 3) wycena oczywiście na 500zł, ale to akurat standard że wycena jest zaniżona Robiłem kiedyś naprawę z oc sprawcy z HDI bodajże - zero problemów, wycena też co prawda na jakieś 2,5tys, tyle że bezgotówkowo kosztowało ich to 8,5tys (i użyte zostały oryginalne części bo mam skany faktur z ASO), ale jak mówię nikt problemów z tego powodu nie robił. Całość zajęła mi 2 tygodnie. To samo jest w PZU. Co do samej Proamy to niedawno czytałem, że im się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaczął przyglądać bo właśnie przypuszczają, że Proama zaniża cenę ubezpieczenia żeby później sobie odbić na oszustwach przy zwrocie pieniędzy dla poszkodowanych.

2013-09-02 16:12

Rafał

Napisałem do rzecznika ubezpieczonych, nie obiecuje sobie wiele po tym. Dam im czas jeszcze kilka dni a potem zrobię wycenę pójdę do adwokata i zastanowię się czy nie iść do sądu. Ciekaw jestem czy po za uczciwym odszkodowaniem można domagać się jakiejś nawiązki za zmarnowany czas i nerwy.

2013-09-01 20:13

xxx

Jestem w podobnej sytuacji jak Wy kosztorys strasznie zaniżony. Napiszcie czy ktoś już wygrał podobną sprawę w sądzie???

2014-01-01 10:49

kowal

każdy wygra jeżeli masz wycenę niezależnego rzeczoznawcy ,tej wyceny sąd nie poważy w 100% poczytaj porady prawne.Proama oszuści właśnie na ludzkiej niewiedzy żerują

2014-01-07 09:34

Magdalena Jarmoszewicz, Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie i z należytą starannością. Jeżeli mają Państwo pytania, wątpliwości zachęcam do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą pod adresem e-mail: szkody@proama.pl lub numerem telefonu 815 815 815 kontaktując się z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama. Zapytania można również kierować na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z wyrazami szacunku,

2013-08-27 16:51

Rafał

Miałem kolizje z winy ubezpieczonego w Proamie. Samochód kupiłem 6 miesięcy wcześniej mam fakturę zainstalowałem gaz mam fakturę a oni opierają się na jakichś wyliczeniach z kosmosu. Mocno zaniżają wartość pojazdu przed kolizja a pozostały wrak wyceniają wysoko. Pozostał mi wrak rozbity z którym nie mam co zrobić. Teraz czekam na rzeczoznawce z PZM i do sądu innej rady nie ma. A do tego ta beznadziejna infolinia nigdy nikogo kompetentnego nie ma. Ponadto zarządzali zwrotu zastępczego pojazdu przed zakończeniem likwidacji szkody i chcieli abym odstawił go 70 km od domu na 4 godziny przed rozpoczęciem pracy. Niekompetencja to za mało to zwykłe oszustwo nigdy nie kupie żadnej polisy w tej firmie. Boże chroń od ludzi ubezpieczonych w tej firmie. Liczą tylko na to ze 90 % poszkodowanych nie pójdzie do sądu ale ja jestem zdeterminowany i nie odpuszczę.Napisze tu jak zakończy się sprawa z nimi a że niedługo urlop to posiedzę trochę przy necie i popisze troszkę na wielu forach bo jakoś przed złodziejstwem trzeba się bronić. Pozdrawiam jeszcze się tu odezwę.

2013-08-18 19:49

kowal

Złodzieje nic więcej ,zaniżają 4 krotnie wycenę,czują się bezkarnie.Jedyna rada tak jak ja zrobiłem .Niezależnego rzeczoznawce sądowego,on wycenił 4300zł a Proama 983zł za malowanie 4 elementów i skrzywienie oryginalnej aluminiowej felgi .Złodzieje do sądu i każdy sąd wie o tym ,że takie TU to zwykli oszuści

2013-08-05 21:07

Hanka

Też miałam stłuczkę z winy klientki Proamy... Niestety stwierdzili, że naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona i wypłacą mi tylko różnicę wartości czyli 1400 zł!!! Czyli teraz wg nich mam sobie nowe auto za 1400 zł kupić, lub jeździć hulajnogą, bo na naprawę nie wystarczy!!! Pani Emilio - chce Pani uzasadnienia opinii - wszystkie tu wpisane są uzasadnione, wystarczy przeczytać! I jeszcze jedno... Moim zdaniem, jeśli stłuczka i uszkodzenie auta było nie z mojej winy tylko winy klientki Waszej firmy to nie powinno Was interesować, jaka jest wartość auta, tylko winę swojej klientki naprawić!!!! Nie stać mnie i podejrzewam, że i wielu innych osób, żeby z własnej kieszeni dokładać często grube pieniądze, aby mieć czym jeździć, bo Wasi klienci zepsuli nam często jedyny środek transportu!!!

2013-08-06 09:19

PROAMA

Szanowna Pani, w związku z wątpliwościami jakie dotyczą likwidacji Pani szkody zachęcam do złożenia odwołania na adres szkody@proama.pl Jeszcze raz specjaliści z Proama przeanalizują Pani sprawę i udzielielimy wyczerpujących informacji związanycg z Pani wątpliwościami dotyczącymi rozliczenia przedmiotowej szkody. Z wyrazami szacunku Paweł Rokosz- Kierownik ds. Odwołań Proama

2013-08-03 21:59

lisia

Odszkodowanie otrzymaliśmy po upływie 60dni od dnia kolizji,kpina,już straciłam jakiekolwiek nadzieje,no ale wkońcu odszkodowsanie jest,ale brak słów

2013-08-02 15:09

Emilia Iwan, Specjalista ds. obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, wszelkie Państwa komentarze nasz temat są dla nas bardzo ważne i chcielibyśmy się do nich odnieść, dlatego będę wdzięczna za uzasadnienie negatywnej opinii. Wszelkie ewentualne uwagi mogą Państwo zgłaszać po numerem Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama pod numerem 815 815 815, lub pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2013-11-19 17:58

Rafał

właśnie zakupiłem u Was ubezpieczenie i teraz dopiero czytam o Was forum :( masakra mam 30 dni na wycofanie się z ubezpieczenia. Jest Pani w jakiś sposób konkretny mnie przekonać żebym został u Was? mam autocasco komfort noona@o2.pl

2013-11-26 18:15

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA

Szanowni Państwo, oczywiście życzylibyśmy sobie, aby opinie o nas pisali wszyscy nasi Klienci, wtedy okazałoby się, że większość z przeszło 3000 osób, które zgłaszają co miesiąc do Proama szkody, jest zadowolona. Niestety w przypadku wszystkich produktów i usług rzadko dzielimy się pozytywnymi opiniami w sieci. Ponadto autorami części zamieszczonych opinii nie są nasi klienci, ani osoby, które kiedykolwiek miały kontakt z naszą firmą. Uważamy jednak, że w każdym miejscu, gdzie mogą się znaleźć nasi Klienci, powinniśmy być i starać się im pomóc oraz wyjaśnić wątpliwości. Jednocześnie szanując prywatność naszych klientów, indywidualne sytuacje wyjaśniamy w drodze bezpośredniej korespondencji. Co do zalet Casco Komfortowego, jest to ubezpieczenie o szerokiej ochronie, dające komfort klientowi podczas likwidacji szkody dzięki możliwości rozliczenia jej bezgotówkowo. Jednocześnie oferowany jest w korzystniej cenie dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Wariant ubezpieczenia Casco Komfortowy jest dedykowane dla aut w wieku 4-8 lat (z reguły już po okresie gwarancyjnym) i przewiduje refundację kosztów naprawy przeprowadzonej w zakładzie naprawczym nie posiadającym autoryzacji, z użyciem części sklasyfikowanych jako części oryginalne o jakości Q. Są to części bez logo producenta samochodu, ale najczęściej są one produkowane przez tego samego producenta, co części użyte przy tzw. „pierwszym montażu” samochodu (czyli firmy wyspecjalizowane w produkcji części do wielu marek pojazdów, takie jak HELLA, BOSCH, LEMFORDER, SACHS, TRW, BEHR, PILKINGTON). Firmy posiadają prawo do sprzedaży we własnym zakresie produkowanych przez siebie części o jakości identycznej jak te dostarczane na „pierwszy montaż”, z zastrzeżeniem oznaczania ich wówczas wyłącznie własnym logo, co jest jedyną różnicą odróżniającą te części od części oryginalnych o jakości O, które posiadają dodatkowo logo producenta pojazdu. Ubezpieczenie Autocasco w Proama jest oferowane w modelu „all risk”, co oznacza, że obejmuje każdą sytuację, w tym najbardziej nietypową (np. zniszczenie tapicerki przez psa), która nie została wymieniona w katalogu wyłączeń. W przypadku bardziej szczegółowych pytań zachęcam do bezpośredniego kontaktu pod adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2013-08-01 23:56

Ego

Firma kant ludzie nie ubezpieczajcie sie w tej firmie!!!!!!!

2013-08-01 23:55

Ksia

złodzieje i oszuści na miejscu kolizji była policja ukarała ich klijenta mandatem a oni mnie obwiniają i wyszukują przepisy ruchu drogowego chyba własna.

2013-07-23 19:05

OLI

JEŻELI MNIE POTRAKTUJĄ JAK WAS SPRAWĘ KIERUJE DO SĄDU I ODDAJĘ AUTO DO SERWISU RENAULT.NIECH ZŁODZIEJE ZOBACZĄ ,ŻE NIE WYGRAJĄ.ZMÓWMY SIĘ I PODAJMY FIRMĘ RAZEM DO SĄDU JEDEN ADWOKAT JEDNA SPRAWA .CZEKAM NA PROPOZYCJĘ

2014-06-01 20:14

slawek

zgadzam sie

2013-07-16 12:58

adam

PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH ,,NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ wyceny auta po szkodzie to zwykła lichwa w proama wszystko taniej o 80% ,JAK ONI TO ROBIĄ , jedyny sposób na cwaniaków zaraz po szkodzie z winy ich klienta, oddajcie auto do serwisu dostaniecie auto zastępcze i nic was nie interesuje a serwis naprawi wam wszystko jak przed wypadkiem wstawi wam oryginalne części i sami od nich za żąda zapłaty co do grosza + za samochód zastępczy .. i tym sposobem zapłacą 100% ceny auta za naprawę a może i więcej jak będziecie sami naprawiać auto dostaniecie jakieś drobniaki na lizak i zostanie wam rozwalone auto,, wszystkie negatywy są prawdziwe ,,

2013-07-04 16:04

poszkodowany

Oszuści.Po kolizji nie zmojej winy wycenili uszkodzony zderzak na 350zł minus udział własny, 35 zł /nowy zderzak + malowanie 600zł / po co płacić ?.oszuści i cwaniacy.

2013-07-04 16:35

PROAMA

Szanowny Panie, Na każdym etapie procesu likwidacji szkody jesteśmy do dyspozycji Klientów służąc Im naszym doświadczeniem i radą w sytuacjach nietypowych. Jeżeli ma Pan pytania lub wątpliwości dotyczące wyceny uszkodzonych elementów Pańskiego pojazdu informujemy, że może Pan złożyć odwołanie, które zostanie indywidualnie i wnikliwie rozpatrzone. Dlatego też proszę o kontakt i szczegóły dotyczące kwestii, która wywołała Pańską negatywną opinię na adres: Pawel.Rokosz@proama.pl. Z wyrazami szacunku Paweł Rokosz- Kierownik ds. Odwołań , Proama

2013-06-27 11:22

iwona

Ja czekam juz 2 miesiace na amkniecie mojej sprawy.... robilam auto na bezgotowke i warsztat do tej pory nie otrzymal pieniedzy.... Na infolinie strasznie nie mili ludie... poprostu tragedia jak ich malo.... szkoda az opowiadac...

2013-06-28 11:11

jkhujhfgyt

nie mili? Tzn.? Ludzie podawajcie konkrety. jeśli jesteś niezadowolona z obsługi napisz kto, co, gdzie? Bez takich informacji nie będzie poprawy. Ja akurat jestem zadowolona z obsługi ale pewnie zależy na kogo się trafi

2013-07-04 16:46

PROAMA

Szanowna Pani, proszę o kontakt drogą elektorniczną pod adres Pawel.Rokosz@proama.pl oraz podanie szczegółowych danych dotyczących Pani szkody. Niezwłocznie ustalimy na jakim etapie likwidacji jest Pani szkoda i poinformujemy o przewidywanym terminie zakończenia Pani sprawy. Informuję również, że w Proama staramy się, by decyzje związane z likwidacją szkody zapadały tak szybko jak tylko się da. Likwidacja zdecydowanej większości szkód kończy się w czasie dwukrotnie krótszym niż wynika to z przepisów prawa. W wyjątkowych, naprawdę pojedynczych przypadkach, musimy jednak wziąć pod uwagę dodatkowe czynniki i okoliczności, a to zajmuje czas. I wówczas czas likwidacji szkody może się wydłużyć. Z poważaniem Paweł Rokosz- Kierownik ds. Odwołań , Proama

2013-06-22 08:35

zły

Jednym słowem złodzieje. Wyliczenia z kosmosu, poszkodowany to wg proama naciągacz kłamca itp. Była notatka z policji, oświadczenie sprawcy i 1-mc czekania. Oddaję sprawę do sądu.

2013-06-11 15:36

Poszkodowana

Pani ,która wypisuje tak pozytywnie Zapewne pracuje w tej firemce albo coś zaoferowała w zamian za ..................................... wstyd kobieto Jak najdalej od tej firmy w życiu za żadne pieniądze nie dam się in nabrać i każdemu ODRADZAM NIE JESTEM ICH KLIENTKOM I NIE BYŁAM I NIE BĘDĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ NIE NAWIDZE4 OSZUSTÓW BRZYDZE SIE TAKIMI FIRMAMI!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-06-03 14:35

matiz

Właśnie dostałem kosztorys. Te wyliczenia to żarty jakieś. Za drzwi do wymiany z malowaniem (matiz) naliczyli 560 zł. Skąd te ceny biorą bo cena drzwi 102 zł to absurd. (Najtańsze znalazłem za 387 zł) do tego malowanie wycenione na 160 zł gdy realnie lakiernicy "wołają" 300 za element. Wychodzi z tego, że chcąc mieć porządnie naprawione auto muszę ze swoich dołożyć do naprawy (szkoda z nie mojej winy) albo kupić na szrocie stare - i tak nie wystarczy na lakiernika ;)

2013-04-13 06:27

mario

Witam mialem kolizje z winy kierowcy ubezpieczonego w proama 22/03 a odszkodowanie 12/04 tak wiec nie jest zle ,zawsze moglo byc troche szybciej ,wycena tez w porzadku

2014-06-23 22:09

pokrzywdzony

nie kłam synku, proama nie schodzi poniżej 80 dni

2013-04-11 21:53

Piotr

Zgadzam się oszuści za połamany zderzak(pomalowany pod kolor),pękniętą lampę, uszkodzony czujnik cofania, listwę zderzaka w bmw 525 w m pakiecie wyliczyli 255 zł. Lakiernika maja za 33 zł. który pomaluje zderzak kpina sprawa trafi chyba do sądu.

2013-03-24 17:02

wysoki

pan skoczek stwierdzil ze sprawca ktory przyznal sie do uszkodzenia mojego auta klamie a ja musialem swoim autem wjechac w krzaki i ma na to jak stwierdzil dowody-sprawa poszla do sadu

2013-03-19 16:45

Tom

Od dwóch miesięcy nie mogę dostać odszkodowania z polisy sprawcy Proamy.Policja była na miejscu ukarała gościa mandatem który przyjął a oni ciągle ustalają sprawcę i przebieg zdarzenia.

2014-04-26 21:34

alex

Tom ja mam dokladnie to samo,Policja ukarała mandatem sprawce,który sie przyznał .Oni dalej ustalaja sprawcę ,teraz dostałem pismo ze mój opis zdarzenia jest niewiarygodny i właściwie to odszkodowanie sie nie należy.Jak moją spraweopisałem na Policji to powiedziano cyt; k....a uszczypnij mie bo nie wierzę.Moja rada omijajcie ich szerokim łukiem.Sprawa ciągnie sie od lutego.

2014-01-17 18:21

darek dąbrowa górnicza

tom!!! nie licz na pieniądze to naciągacze mam taką sytuację jak ty i odmówili wypłaty pan kierowniczek Rekosz milutki w pisemku pod którym się podpisał zrobił z mojej osoby sprawcę kolizji. Idę do Sądu bo trzeba prostować takie zachowania, które chcą być normą. Powodzenia i pozdrawiam pana kierownika i do zobaczenia w Sądzie Proamo!!!!

2013-01-24 16:47

ralf

a ja byłem poszkodowany przez kierowce proamy. szkody niewielkie, uszkodzony tylny zderzak i lampa w moim audi a2, proama wyceniła straty na 400 zł ha ha ha. ASO Audi całą naprawę wycenił na 1800 zł, więc oddałem auto aso, a na złość proamie wziąłem sobie auto zastępcze, podpisałem cesję wierzytelności na rzecz wypożyczalni i tak jeździłem sobie rocznym autem przez 21 dni na koszt proamy ha ha, moje audi ładnie zrobili oczywiście proama za wszystko zapłaciła i na dodatek miała jeszcze fakturę za moje wypożyczone auto - jaki z tego wniosek? Chytry traci dwa razy!!! Jeśli ktoś jest poszkodowany w kolizji/wypadku należy mu się auto zastępcze na koszt sprawcy i tylko w taki sposób można zmusić towarzystwo ubezpieczeniowe do działania, bo każdy dzień użytkowania pojazdu zastępczego to ich kasa wię będą się uwijać

2014-02-08 13:03

egz

nalezy sie ale jak to odpowiednio udokumentujesz zasadnosc. jezeli nie to placisz i placzesz ze wierzysz takim jak ty

2013-02-04 15:57

egon

niektórzy to by chcieli naprawić auto i jeszcze na tym zarobić, ale tak się nie da. ja miałem podobną sytuację w avivie. za przerysowany cały bok w suzuki wycenili szkodę na 600 zł. wstawiłem auto na warsztat, wziąłem zastępczaka i w ciągu tygodnia miałem auto naprawione i rozliczone. warsztat skasował ich na 4800 z groszami

2013-01-14 13:09

MKMK

PO NAPRAWAIE KOLIZYJNEJ PRZEDSTAWIŁEM RACHUNKI Z WARSZTATU NA 3500,PROAMA ZWRÓCIŁA 1000zł. ZŁODZIEJE

2013-01-05 15:27

monika

A mnie Pan Jaciuś ignoruje, nie odpisuje ma maile ani nie dzwoni, choć o to proszę na infolinii codziennie!!!!!!!!!

2012-11-14 20:12

Ilona

Właśnie dzisiaj odebrałam duże odszkodowanie za utracone auto.Od początku do konca traktowano mnie z szacunkiem i uprzejmościa. Sprawa została sfinalizowana w trzydzieści parę dni. Na kazdym etapie wyjasniania kradzieży mojego samochodu nie zauwazyłam ignorancji czy traktowania mnie jako "zła koniecznego". Panie Jacku,naprawde dziekuję

2014-07-09 17:25

jou

pracujesz w proama!!! wazelina

2013-05-23 12:28

GRE

Ja mam do Ciebie tylko jedno pytanie: - Ile płacą za takie sponsorowane wpisy ?

2012-08-01 20:00

marek

ja czkam od stycznia na zwrot kasy z winy kierowcy axy i nie ma finału podam ich do sądu bo rzecznik ubezpieczonych przyznał mi w całości rację i to ich nie rusza tylko grają na czas ludzie omijajcie tą firmę z daleka obiecują że oddzwonią w ciągu doby mijają miesiące i nic na reklamację na piśmie czekam już od 1 lutego i nic a mają na to 30 dni to sami zobaczcie co to za firma.

2012-09-03 15:43

xx

Marku czemu piszesz o AXA na forum o Proamy?

2012-08-01 15:21

renatte33

ja czekam już trzeci tydzień . powiedzieli że nawet 30 dni mogę czekać. nic nie wiedzą , traktują jak złodzieja i wyłudzacza a to ich klient jest sprawcą wypadku. co można dalej zrobić z tym fantem?

2012-07-25 11:42

pawo

Prowadzą moją sprawę już 98 dni i nic nie wiadomo ,,czy robią to bezprawnie!?

2012-07-25 11:48

Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama

Szanowni Państwo, uprzejmie proszę o przesłanie na mój adres e-mail: justyna.szafraniec@proama.pl numeru zgłoszonej szkody i numeru polisy lub innych danych, które pozwolą nam podjąć pilne działania mające, na celu wyjaśnienie Państwa sprawy. Z poważaniem

2012-07-23 23:29

robert

Bardzo dobra wycena szkody osobowej !!!!