To są oszuści

myszka
2014-08-21 09:51
Miałem w czerwcu'2014 stłuczkę ze sprawcą ubezpieczonym w Proama (dziś jest 21 sierpnia). Samochód do dzisiaj stoi nienaprawiony, ponieważ Proama nie jest w stanie wyrwać od sprawcy potwierdzenia i wszystkie konsekwencje zaniechań tych oszustów ponoszę ja. Nigdy z nimi i jak najdalej.
odpowiedz
wentyl
2014-08-20 10:55
Czytam ,czytam i aż nie wierzę w to co jest napisane !
odpowiedz
Adam1000
2014-08-25 10:55
Ubezpiecz się w Proama - wówczas uwierzysz !!!
odpowiedz
KLIENT
2014-08-19 17:03
Rachunek za OC został zapłacony ponad miesiąc temu a ja nadal dostaje groźby o komorniku, sądzie, windykacji - nękaja mnie smsami!!! Tragedia!! Codziennie piszę maile, że jest zapłacone i dodaje potwierdzenia przelewu i nic... dalej mnie nękaja!!! NIE POLECAM!!!!!
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-08-20 16:02
Szanowni Państwo, w przypadku transakcji dokonywanych przelewem bankowym zaksięgowanie środków na naszym koncie następuje z reguły już w następnym dniu roboczym po wykonaniu przelewu. W sytuacji, gdy pomimo dokonania wpłaty otrzymują Państwo sygnały o braku płatności, warto zweryfikować numer rachunku odbiorcy, który został podany przez Państwa w poleceniu przelewu. Jeżeli konto podane przez nas do dokonania wpłaty różni się od numeru rachunku, na który wykonany został przelew środków, możliwe, że niezbędne będzie złożenie przez Państwa dyspozycji przeksięgowania. Wszelkie Państwa uwagi są dla nas bardzo cennym źródłem informacji i chcielibyśmy się do nich ustosunkować. Ze względu na tajemnicę ubezpieczeniową szczegółowych wyjaśnień możemy jednak Państwu udzielić wyłącznie w korespondencji bezpośredniej. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości proszę o wysyłanie informacji na mój bezpośredni adres e-mai: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
marcinmalbork
2014-08-18 12:01
witam miielismy zdrarzenie 13 lipca tego roku sprawca kolizji mial auto ubezpieczone w proama ,dzis jest 18 sierpien i do tej pory nnie ma notatki policyjnej w dokumentach i nie otrzymalem zwrotu odszkodowania pomimo ze policja z kartuz wyslala taka i to 2 razy do proama na fax stracilem kupe kasy na tel i kupe nerwow dla mnie to niepowazna firma ktora z ludzi robi kretyna i przeciaga to jak najdluzej moze .. dla mnie juz sie smiech konczy i jak dzis do 18 sie nie odezwa kieruje sprawe do sadu ...
odpowiedz
zygmunt
2014-08-19 16:44
Ojej i wchodzisz na forum żeby swoje żale wylewać?
odpowiedz
Adam Bień
2014-07-24 13:58
w tamtym roku miałem szkodę z oc sprawcy ubezpieczonego w tym dziwnym tworze o nazwie Proama-wycena tragedia, 750zł z własnej kieszeni musiałem dołożyć do naprawy... 2tyg temu znowu ktoś we mnie wjechał ubepieczony w tym syfie, na szczęście jestem ubezpieczony w pzu, zgłosiłem więc do siebie wycena kosmos-na wszystko wystarczy jestem zadowolony! ludzie dopłacie kilka złotych więcej i będziecie mieć święty spokój:)
odpowiedz
J23
2014-07-24 12:22
nie wiem jak proama dostala pozwolenie na dzialalnosc przeciez to sami kretacze!
odpowiedz
konrad
2014-09-20 16:20
tak sami kretacze tam pracuja i zlodzieje, po za tym przy zawarciu polisy pomijaja wylaczenia
odpowiedz
AGENTKA
2014-07-23 13:20
JA NIE WIEM CZEMU POLACY UBEZPIECZAJA SIE I DAJA ZAROBIC FIRMOM ZAGRANICZNYM. PRZECIEŻ TO CZESKA POISTOVNA CZY JAK TAM JA ZWAŁ - OSZUSCI I NACIĄGACZE. SZCZERZE NIE POLECAM A COS NA TEN TEMAT WIEM BO JESTEM POSREDNIKIEM UBEZPIECZENIOWYM. MOJA SPRAWA SKONCZY SIE W SĄDZIE BO NIE DAM SIĘ NACIAGACZOM. ŻYCZCIE MI POWODZENIA!!!!
odpowiedz
AGENTKA
2014-07-23 13:17
JA TEZ SZCZERZE NIE I JESZCZE RAZ NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!!! CZESCY KANCIARZE!!!! DZIALAJA NA LUDZKIEJ NAIWNOSCI I NIEWIEDZY!!!!!
odpowiedz
ktos
2014-07-23 11:09
Ja dzis ide na policje zgłosić bo w tamtym roku miałem ubezpieczenie w HDI i w tym roku pozostałem w HDI a 2 raz przyszlo mi wezwanie do zapłaty za OC z Proama a gdzy zadzwonilem na infolinie i powiedzialem ze ktos na moje dane zarejestrował i czy nie maja zabezpieczen Pani odpowiedziala ze nie maja i jedynie wyjscie to zglosic na policje bo kazdy moze nasze dane wpisać i narobic problemow!!! nie powazna firma szuka jeleni ps. nie byłem nigdy w tej firmie , nie bede i nie polecam.
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-07-24 16:45
Szanowni Państwo, Proama spełnia wszystkie warunki, dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych. Nie odpowiadamy jednak za nieświadome udostępnianie danych innym osobom. Wypełnienie formularza zakupowego na stronie www.proama.pl wymaga podania danych zawartych w dowodzie osobistym, prawie jazdy i dowodzie rejestracyjnym. Dopiero po wypełnieniu wszystkich pól zostaje przedstawiona oferta, a zawarcie umowy ubezpieczenia następuje po kliknięciu przycisku kupuję. Zatem, jeżeli została zawarta umowa ubezpieczenia przez Internet, a ubezpieczony nie był tego świadomy, oznacza to, że jego dane zawarte w w/w dokumentach dostały się w ręce niepowołanej osoby. W takiej sytuacji dane te mogą być wykorzystane również w innych celach niż zawarcie umowy ubezpieczenia, np. do zaciągnięcia kredytu, dlatego rekomendujemy złożenie doniesienia na Policję.
odpowiedz
Audi
2014-07-23 11:00
mam audi a8 2009r Agent namawiał mnie żebym ubezpieczył auto w Proama AC+OC .Dobrze że są takie fora bo bym się wpakował na niezłą mine....idę do allianz albo pzu troszkę drożej ale pewniej!
odpowiedz
daro
2014-07-23 09:59
Chciałem ubezpieczyć pojazd AC i OC w Proama bo cena jest atrakcyjna jednak po przeczytaniu komentarzy daruję sobie wolę korzystać z dobrej ubezpieczalni
odpowiedz
lol
2014-07-09 23:01
Wy rzekomi "SPECJALIŚCI" z proamy zmieńcie te swoje regułki które piszecie bo to już nudne i żenujące. Najlepiej nic nie piszcie bo i tak nic wam to nie da. Macie najgorszą opinie i dużo przez was oszukanych ludzi. Żyg.. Żyg.. Żyg.. mi się na was chce. Pozdrawiam was z fakera
odpowiedz
Antyproama BO ZŁODZIEJOM TRZEBA POWIEDZIEĆ STOP!!
2014-07-05 10:39
CO PROAMA KIESZEN BOLI?? PRZYNAJMNIEJ TAK PO DUPIE DOSTAJECIE ZA SWOJE PRZEKRETY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niektórym ubezpieczycielom nie podoba się, że PZU wypłaca kierowcom zbyt wysokie odszkodowania. „Nieprawidłowościami” zainteresowali Ministerstwo Finansów, informuje "Gazeta Wyborcza". PZU wprowadził bezpośrednią likwidację szkód: każdy, kto posiada tam OC, może zgłosić szkodę wynikłą nie z jego winy. PZU wypłaci odszkodowanie, a zwrotu będzie domagał się od ubezpieczalni sprawcy. To doprowadziło konkurencję do furii. Są ubezpieczyciele, którzy straszą klientów PZU konsekwencjami karno-skarbowymi i nakłaniają do likwidowania szkody u siebie. Za wszelką cenę chcą wysyłać swoich rzeczoznawców do oceny uszkodzeń. http://biznes.pl/magazyny/finanse/ubezpieczenia/kontrrewolucja-przeciw-pzu,5646037,magazyn-detal.html
odpowiedz
Emil
2014-07-03 19:00
Dziadostwo ,złodzieje ...i nasz kraj na to pozwala bo ma nas ...:( Idę do sądu , napiszcie ile się sprawa ciągnie ,jaki wkład w założenie sprawy ewentualnie do kogo się zwrócic ?
odpowiedz
Krzychu
2014-07-02 12:02
Po tych wszystkich aferach jakie wyszły w Polsce,nie dziwę się że firma proama dostała pozwolenie na działalność w naszym kraju.Takiego ubezpieczyciela w Polsce jeszcze nie było, który by tak kręcił na każdym kroku...zaczynając od sprzedaży na siłę polis oc ,rażącym zaniżaniu odszkodowań ,a kończąc na bezpodstawnym zmieniającym nawet na silę orzeczenie policjanta na miejscu wypadku tylko po ,to żeby odmówić wypłaty odszkodowania...dno i 3 metry mułu ... ludzie po prostu nie ubezpieczajcie nic u tej bandy wyjdzie to nam wszystkim na lepsze!!!
odpowiedz
poszkodowana
2014-06-30 17:23
JA Z TĄ FIRMĄ NIE PODPISYWAŁAM ZADNEJ UMOWY A ONI MI PRZYSYŁAJĄ WAZWANIA DO ZAPŁATY /OC/ SAMOCHODU KTÓRY ROK TEMU SPRZEDAŁAM I WINDYKACJĄ STRASZĄ.CHYBA IM SIE GRUNT POD NOGAMI PALI !!!! Dzieki za te opinie
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-06-30 18:53
Szanowni Państwo, z uwagi na tajemnicę ubezpieczeniową do kwestii dotyczących warunków wykonywanych przez nas umów, sposobu ich zawierania oraz procesu monitorowania płatności możemy się ustosunkować wyłącznie w korespondencji bezpośredniej. W celu wyjaśnienia jakichkolwiek wątpliwości proszę o przesyłanie szczegółowych informacji wraz z numerem polisy na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl, abym na każde Państwa zgłoszenie mogła odpowiedzieć indywidualnie. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-06-26 12:26
Szanowni Państwo, każda szkoda jest inna, dlatego by uzyskać szczegółowe wyjaśnienia oraz pomoc proszę o indywidualny kontakt na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl w temacie wiadomości podając numer szkody. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
kris
2014-06-26 14:01
może każda szkoda jest inna, ale wszystkich oszukujecie tak samo. Wasza firma składa się z 3 działów 1.Dział- pobieranie składek. 2 Dział-zaniżania odszkodowań ,3dział odmów wypłaty odszkodowań
odpowiedz
Oszukany
2014-06-26 12:23
Oszuści to mało powiedziane, samochód warty ok . 4000 zł, wyceniony na 2600 zł (z wrakiem) . Wypadek nie z mojej winy. PS. pismo do PROAMY w drodze, nie ma forum na którym nie zrobię wam reklamy. Ten kto mnie okrada jest złodziejem. Wysokie standardy, a taka ładna reklama, ajajaj.
odpowiedz
arek
2014-06-26 11:44
Oszuści jakich jeszcze nie spotkałem na swojej drodze ! Najpierw w oczywistej szkodzie ciągle przeciągają odp by po upływie ustawowego terminu wysłać zwykłym listem który idzie tydzień odmowną odp . Już ich sądze !!!!!!!! Omijajcie ich z daleka jak również sprawców którzy się u nich ubezpieczją i przy nawet błachej sprawie wzywajcie Policję !!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Krzysztof Wieja
2014-06-25 07:32
Ja ich pozwałem, mogę przesłać wzór pozwu. Pisać na maila taj.fun@wp.pl, a pomogę. Sprawę wygrałem.
odpowiedz
ka
2014-06-24 17:21
Jak w KRS numer jest w stopce maila, pozywasz CENTRALE, oddzila nie ma zdolnosci do czynnosci procesowych. Pozew skladasz w sadzie wlasciwym dka Twojego miejsca zamieszkania, nie ma znaczenia, ze centrala jest za granica. Zaznacz koniecznie, zeby rozpoznac po nieobecnosc pozwanego. Pamietaj, ze to co jest oczywiste nie musi byc oczywiste dla sad. POWODZENIA! !!
odpowiedz
Antyproama
2014-06-24 13:51
JAK ICH PODAWAŁEM DO SĄDU TO WARSZAWSKI ODDZIAŁ ul. Żaryna 2B, bud. D 02-593 Warszawa
odpowiedz
la
2014-06-24 11:55
Szanowna Pani Magdaleno, Widzę że nie ma Pani bladego pojęcia o jakości części proponowanych przez Pani firmę, ale pomijając już to, niech mi Pani powie kogo mam pozwać jeżeli nie jestem zadowolony z decyzji Pani firmy ? Proszę o konkretną odpowiedź, oddział w Polsce zajmujący się likwidacją przedmiotowej szkody ? Dlaczego uciekacie od odpowiedzialności poza granice kraju w którym sprzedajecie polis ?
odpowiedz
Antyproama BO ZŁODZIEJOM TRZEBA POWIEDZIEĆ STOP!!
2014-06-20 17:31
widać nawet po tym forum ze proama to najgorszy ubezpieczyciel w Polsce!!! 3.MIEJSCE AXA-467WPISÓW 2.LIBERTY DIRECT-477 WPISÓW I UWAGA PROAMA 1222 WPISY DNO I 3 METRY MUŁU !!!!!! ZŁODZIEJSTWO I KRĘTACTWO NA KAŻDYM KROKU!!!!
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-06-25 15:57
Szanowni Państwo, w nawiązaniu do wątpliwości, dotyczących negatywnych opinii na forum - życzylibyśmy sobie, aby opinie o nas pisali na forach wszyscy nasi Klienci, wtedy okazałoby się, że większość z ponad 750 tys. Klientów Proama i przeszło 4 tys. osób, które zgłaszają co miesiąc do Proama szkody, jest zadowolona. Niestety w przypadku wszystkich produktów i usług rzadko dzielimy się pozytywnymi opiniami w sieci. Ponadto autorami części zamieszczonych opinii nie są nasi klienci, ani osoby, które kiedykolwiek miały kontakt z naszą firmą. Uważamy jednak, że w każdym miejscu, gdzie mogą się znaleźć nasi Klienci powinniśmy być i starać się im pomóc oraz wyjaśnić wątpliwości. Jednocześnie szanując prywatność naszych klientów, indywidualne sytuacje wyjaśniamy w drodze bezpośredniej korespondencji. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
POSZKODOWANA
2014-06-26 09:02
Pani Magdalena, ja miałam wątpliwą przyjemność kontaktu z Proama. Szkoda nie naprawiona - zamienniki to niech Państwo montują w swoich samochodach. Miałam samochód przed szkodą z OC sprawcy na oryginalnych częściach i po szkodzie też chce mieć. Żenada
odpowiedz
Xmarek
2014-06-19 21:20
Szanowni Państwo, z narzekania na forach nic merytorycznego nie wynika. O wszelkich nieprawidłowościach FORMALNYCH w funkcjonowaniu tego ubezpieczyciela należy BEZWGLĘDNIE INFORMOWAĆ Urząd Komisji Nadzoru Finansowego mail: dok@knf.gov.pl podając numer szkody, to nic nie kosztuje. Proama jest przeświadczona o swojej bezkarności z powodu lenistwa poszkodowanych w walce o swoje prawa. Stosuje "selektywnie: prawo
odpowiedz
Antyproama
2014-06-19 10:06
I KOLEJNE OSZUSTWO PROAMY: Czy firma ubezpieczeniowa zaniżyła wartość motocykla, zlekceważyła wycenę autoryzowanej stacji obsługi i chciała naprawić najdroższe elementy pojazdu, które wcale nie zostały uszkodzone? A wszystko po to, by "z papierów" wyszła szkoda całkowita? Dziś Ekipa Samcika na tropie wyjątkowo dziwnej historii. Na początku kwietnia pan Sławek miał stłuczkę. W jego motocykl wjechał inny kierowca, który miał wykupioną polisę OC w towarzystwie ubezpieczeniowym Proama. Poszkodowany czym prędzej zawiózł motocykl do autoryzowanego serwisu Suzuki, aby naprawić go bezgotówkowo na koszt sprawcy, z jego ubezpieczenia OC. Łatwo powiedzieć. Proama nie zgodziła się na naprawę motocykla, stwierdzając, że koszty części i robocizny przewyższają wartość pojazdu przed wypadkiem. Wtedy mamy do czynienia z tzw. szkodą całkowitą, czyli teoretycznie pojazd nadaje się już tylko do kasacji (a w praktyce jest sprzedawany na aukcji i najczęściej naprawiany przez przysłowiowego "pana Józia", by wrócić na polskie drogi). Szkoda całkowita - czy na pewno? To bardzo opłacalne dla ubezpieczycieli. Towarzystwo wypłaca tylko symboliczną kwotę odszkodowania, a resztę klient dostaje od kupca wraku. Części do motocykli nie są tanie, a do japońskich - szczególnie. Zdarza się więc, że niegroźnie wyglądający wypadek skutkuje szkodą całkowitą. Tyle że w tym przypadku autoryzowana stacja obsługi Suzuki wyliczyła, iż motocykl da się naprawić i wcale nie trzeba go złomować! I tu dopiero Ekipa zaczęła się dziwić. Przedstawiciele innych ubezpieczalni, z którymi rozmawialiśmy, nigdy nie słyszeli o sytuacji, żeby ubezpieczyciel zabraniał naprawiania samochodu czy motocykla, jeśli autoryzowany serwis pokazał, że koszty naprawy są niższe od wartości pojazdu przed stłuczką. Spójrzmy na liczby. Według Proamy przed stłuczką motocykl był wart 11,3 tys. zł (choć taki sam motocykl można kupić na rynku za minimum 18 tys. zł). Wrak motocyklu ubezpieczyciel wycenił na 10,3 tys. zł, a swoje zobowiązania wobec poszkodowanego - na 1 tys. zł (kolejne zdziwienie - jak tak bardzo zniszczony motocykl mógł stracić tylko 1 tys. zł na wartości?). Jednocześnie ubezpieczalnia wyceniła koszty naprawy na 24 tys. zł. I to mimo że ASO Suzuki przedstawił dokładny kosztorys, w którym pokazał, że jest inaczej: koszty naprawy byłyby niższe niż wartość motocyklu i wyniosłyby 9,5 tys. zł. Proama jest jednak mądrzejsza od mechaników i dochodzi do wniosku, że przedstawione przez ASO naprawy... nie przywrócą pojazdu do stanu sprzed szkody. Co więcej, Proama upiera się, że nie może na to pozwolić, bo złamie prawo. Poprosiliśmy, by eksperci Proamy jeszcze raz obejrzeli motocykl. Po tych oględzinach przyznali, że tłumik, który był według nich uszkodzony i wymagał wymiany na nowy (koszt: 3 tys. zł), jest jednak sprawny. Mimo to Proama nie chce zrezygnować z uznania szkody za całkowitą. Motocykl zaś nadal stoi w warsztacie. Justyna Szafraniec z Proamy rozkłada ręce: - Niestety, zdarzają się przypadki, kiedy mimo szkody całkowitej klienci nie chcą, np. ze względów sentymentalnych, rozstać się z pojazdem. Co teraz? Ekipa Samcika nie odpuści. Będziemy o tej sprawie przypominać: pokażemy m.in. stanowisko niezależnych rzeczoznawców, Rzecznika Ubezpieczonych i innych instytucji, których zadaniem jest wspieranie konsumentów. No, chyba że ubezpieczyciel zmieni zdanie i uzna wyliczenia autoryzowanej, bądź co bądź, stacji obsługi. O finale tego sporu niezwłocznie was poinformujemy. Read more: http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,138904,16137960,Pan_Slawek___nienaprawialny__motocykl_i_szkoda_calkowita.html?biznes=warszawa#BoxBizTxt#ixzz354Ot3Oa5
odpowiedz
kasia_
2014-06-19 21:26
Natychmiast poinformuj KNF o zaistnialej sytuacji dok@knf.gov.pl , juz prowadzą kilka spraw o nieprawidłowosci przy likwidacji szkód przez Proama.
odpowiedz
kierowca
2014-06-19 06:57
Jak mozna komus wciskac na siłe polise ubezpieczenia jesli sie jej nie podpisało ani z imienia ,ani z nazwiska.Zrobiłem kiedys kalkulacje internetowa na ich stronie Proama chcąc zobaczyc ile bedzie wynosic ubezpieczenie auta u nich.J wtedy sie zaczeło ,samo wejscie na ich strone automatycznie powoduje ze potencjalny ciekawski kalkulacji staje sie NIE ŚWIADOMIE ich klientem.Zaczeły się tel ,oczywiście tłumaczyłem ,mówiłem ze nie interesuje mnie ubezpieczenie u nich robiłem tylko kalkulacje i NIBY WSZYSTKO ZAŁATWIŁEM ŻE ŻADNEGO UBEZPIECZENIA U NICH NIE MAM. Na dzień dzisiejszy mam na sobie firme windykacyjna ,oczywiscie jesli Proama tej sprawy nie wyjaśni sprawe kieruje do sądu. PRZESTRZEGAM POTENCJALNYCH CHETNYCH PRZED TA CAŁA ( PROAMA) TO JEST FIRMA KTÓRA OSZUKUJE STOSUJE JAKIEŚ PRAKTYKI Poza prawem .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-06-18 15:42
Szanowni Państwo, szanujemy Państwa komentarze i do każdego z nich chcielibyśmy się odnieść, dlatego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcam Państwa do bezpośredniego kontaktu. Proszę o przesyłanie szczegółów opinii wraz z numerem polisy na mój adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl, abym na wszelkie Państwa uwagi mogła odpowiedzieć indywidualnie. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
klo
2014-06-19 21:30
Ma pani zdecydowane problemy z czytaniem ze zrozumieniem, prosze zapoznać sie ze statystkami związanymi z likwidacjami szkód i firmowymi materiałami szkoleniowymi Proama.
odpowiedz
oszukany z audi
2014-06-18 12:52
zdecydowanie nie polecam tych partaczy!!złodziejstwo,krętactwo na każdym kroku!! chcesz mieć święty spokój?? omijaj tych partacz szerokim łukiem!!!!!!
odpowiedz
Janek
2014-06-17 09:56
proama to dno i 3 metry mułu !! za krzywą alufelgę amg mercedesa chcą zapłacić 79.83zł Złodziejstwo!!!!!!!!!!!!!!!!! z daleka od tego szajsu o nazwie PROAMA
odpowiedz
Wkurzony
2014-06-16 22:22
Pierwszy kontakt, szkoda z winy klienta proama. Poki co kosztorys nie w termine, nie poprawny, wartosc kosztorysu w granicach 50% real ych kosztow. A konsultanci, ponizej pasa. Oceana bardzo negatywna. Moze jakos sie zgrac i jako poszkodowani cos razem robic?
odpowiedz
Krzysztof M.
2014-06-10 14:51
Uwaga na tego ubezpieczyciela!!! Wyjątkowo nieuczciwa firma nie przestrzegająca nawet zapisów naszego Kodeksu Cywilnego w sprawie ubezpieczeń. Nie wiem na jakiej podstawie dostała pozwolenie na działalność w Polsce. Faktycznie składka jest kilkadziesiąt złotych mniejsza, ale będziesz się cieszył - póki nie będziesz miał problemów. więc właściwie - żadne ubezpieczenie. Uwaga na rozmowę z przedstawicielem - po roku się odezwą poprzez firmę windykacyjną - niezależnie czy zawrzesz z nimi umowę czy nie! Wyjątkowe oszustwo - myślę, że obrotny adwokat działający w imieniu poszkodowanych i oszukanych przez Proamę - szybko by się dorobił. Najlepsze, że wszystkie skargi i odwołania mają w... glębokim poważaniu. Nie działa na nich ani KNF ani Rzecznik Ubezpieczonych. Może jedynie sąd - ale za tak stosunkowo niską składkę nikt nie będzie się sądził. I na tym bazują!!!
odpowiedz
Magdalena cichodajka
2014-06-08 12:57
tak oczywiście proama jest uczciwa ,te wszystkie wpisy są pisane z nudów ,proama jest uczciwa i nie zaniża odszkodowań,do naprawy nikt nigdy nie dokłada bo płacimy za oryginalne części z Chin.TE 1100 WPISÓW TO DZIAŁANIE KONKURENCJI BO NASZA FIRMA JEST SUPER!! CHCESZ BYĆ WYDYMANY?? WSTĄP DO PROAMY!! DZIŚ ZOSTAŁEM OSZUKANY BO MIAŁEM KONTAKT Z CZŁOWIEKIEM Z PROAMY!! Nasze dwa nowe hasła reklamowe:) Z poważaniem MAGDALENA CICHODAJKA STARSZA SPECJALISTA OD OSZUKIWANIA(I OD DAWANIA)
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-06-06 11:30
Szanowni Państwo, nie odpowiadamy za zachodzące zmiany oraz za tempo ich wprowadzania przez właścicieli portalu Facebook. Zapewaniam, iż Państwa wypowiedzi są dostępne po wybraniu odpowiedniej opcji. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
eee
2014-06-06 11:14
tak oczywiscie i tylko wam sie to zmeinilo w profilu....u wszystkich innych nie trzeba nic zaznaczac....robicie z ludzi debili !!
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-06-06 09:45
Szanowni Państwo, jak już wcześniej informowaliśmy wszystkie Państwa opinie pozostawione na portalu Facebook są dostępne. Zmiana widoku profilu, w tym konieczność zaznaczania odpowiedniej opcji by wyświetlić komentarze, wynika ze zmian wprowadzonych przez właścicieli portalu Facebook, na które nie mamy wpływu. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
Jarosław Sokół Prudnik
2014-06-06 09:42
Uwaga ludzie na proame!!! Boją się prawdy!! usunęli wszystkie komentarze z Facebooka!! 99% tych komentarzy była negatywna!!! Proama to dno i boi się Prawdy!!!
odpowiedz
OBSERWATOR
2014-06-05 14:20
PANI ,,SPECJALISTKO''MAGDALENO TRZEBA BYĆ SKOŃCZONYM IDIOTĄ ŻEBY PODAWAĆ LUDZIOM TAKIE INFORMACJE, PO REKALKULACJI SKŁADKI W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK ZMIAN MUSI BYĆ ZGODA STRONY, INACZEJ UMOWA STAJE SIĘ Z URZĘDU NIEWAŻNA- NAUCZCIE SIĘ STOSOWAĆ PRAWIDŁOWO PRZEPISY KODEKSU CYWILNEGO. NIE STRASZCIE LUDZI WINDYKACJĄ ,NAJPIERW UZYSKAJCIE SĄDOWY NAKAZ PŁATNOŚCI,GDZIE W TAKICH PRZYPADKACH ŻADEN SĄD BEZ WYRAŹNEJ PODSTAWY TAKIEGO NAKAZU NIE WYDA. DODATKOWO W PRZEPADKACH UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ OPRÓCZ ZGODY USTNEJ (ROZMOWA TELEFONICZNA) WYMAGANE JEST POTWIERDZENIE PISEMNE-DOPIERO WTEDY UMOWA JEST SKUTECZNA.NAUCZCIE SIĘ STOSOWAĆ WSZYSTKIE PRZEPISY,A NIE TYLKO TE ,KTÓRE SĄ WAM WYGODNE
odpowiedz
wika
2014-05-30 16:06
Baadzo długo trwa likwidacja szkody. Pod koniec terminu - kiedy mają obowiązek wypłacić pieniądze okazuje się że dokumentacja, którą mają od 12 dni jest nie kompletna - brak podpisu jednego z właścicieli, przedłuży się bo mają przeprowadzkę. jeden tylko wniosek jeśli czeskie to tylko piwo - ostatnia polisa w tej firmie, czuję się zlekceważona i bardzo źle potraktowana.
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-06-06 09:50
Szanowna Pani, bardzo dziękuję za opianie Pani sytuacji. Chciałabym zapoznać się wnikliwiej z zaistniałą sytuacją i wyjaśnić ją. Zapraszam do kontaktu oraz przesłanie wiadomości na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. W tytule wiadomości proszę o podanie numeru szkody, dzięki temu będę mogła szybciej zidentyfikować Pani sprawę. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
Wiki
2014-05-26 18:34
mamy taks sama sytuacje z Proamą, przysłali nam oferte z której nie skorzystaliśmy, a teram mamy wezwanie od windyklatora ... Może zgłosimy to zbioroowo do prokuratury ?
odpowiedz
ciekawski
2014-05-27 21:35
A czy otrzymali Państwo na pewno ofertę? Czy tak jest napisane na dokumencie?
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-05-26 10:22
Szanowni Państwo, szanujemy zdanie naszych Klientów, zatem wszystkie Państwa opinie pozostawione na portalu Facebook są dostępne. Zmiana widoku profilu, w tym konieczność zaznaczania odpowiedniej opcji, wynika ze zmian wprowadzonych przez właścicieli portalu Facebook, na które nie mamy wpływu. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
antypro
2014-05-25 10:56
oszusci z proamy usuneli wszystkie komentarze na Facebooku oczywicie byly tam same negatywy!!! oszusci!!!!
odpowiedz
Emilia Iwan Specjalista ds. obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy
2014-05-23 19:10
Szanowni Państwo, w sytuacji zmiany właściciela pojazdu zakład ubezpieczeń ma prawo ponownie ocenić ryzyko ubezpieczeniowe i dokonać rekalkulacji składki w związku ze świadczoną ochroną od dnia, w którym przeniesione zostało prawo własności auta. Obliczenia dokonuje się z uwzględnieniem zniżek i zwyżek nabywcy, sposobu użytkowania pojazdu oraz danych współwłaścicieli. Jeżeli potencjalne ryzyko ubezpieczeniowe po zmianie właściciela pojazdu okazuje się większe, składka może wzrosnąć i do polisy zostaje doliczona dopłata. Po nowelizacji Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych nowy właściciel pojazdu może w dowolnym momencie wypowiedzieć polisę otrzymaną od sprzedającego. W momencie złożenia wypowiedzenia umowy ubezpieczenia cena polisy zostaje jednak ponownie zweryfikowana a należność z tytułu udzielanej ochrony zostaje naliczona za dni, w których obowiązywała nasza odpowiedzialność ubezpieczeniowa, z uwzględnieniem czynników ryzyka podanych nam do wiadomości podczas rekalkulacji. W przypadku szczegółowych pytań proszę o kontakt pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Mariusz
2014-05-22 17:22
Kupiłem auto z rocznym ubezpieczeniem i nie przerejestrowałem auta na siebie proama wysłała pismo że mogę ubezpieczenie mimo to już mieć na siebie ! No to ja głupi się zgodziłem i zaczyna jakaś "krowa" rekalkulację haha po 2 minutach rozmowy stwierdza że mimo to że mam ubezpieczenie jeszcze w tym aucie na 8 miesięcy to mam dopłacić 1300 zł. Kto z was ma zamiar zgłaszać się u nich do ubezpieczenia oc lub jakieś inne lub chcecie zmienić dane na ubezpieczeniu nie w tej firmie oszuści kłamcy i.t.d !!!! A i na koniec stwierdziła ta krowa że mam wypowiedzieć ubezpieczenie w ciągu miesiąca bo zapłacę i tak te 1300zł!!
odpowiedz
Ludmiła
2014-05-20 13:47
Szanowni Państwo! PROAMA zaniża koszty napraw 4-krotnie- nie uwzględnia kosztorysu autoryzowanego dilera!!!!!; żeby odzyskać jakie kol wiek odszkodowanie trzeba mniej więcej 3 miesiące pisać, dzwonić na infolinię i t.p.; nie ma mowy o samochodzie zastępczym na okres naprawy uszkodzonego; i….. siedziba firmy mieści się w Warszawie! Jest to BARDZO WAŻNE przy dochodzeniu swoich praw przez sąd! W razie wypadku lub stłuczki z samochodem, którego właściciel posiada ubezpieczenie w PROAMA – natychmiast wezwijcie Policję! Jest to jedyny czynnik, który zabezpieczy Państwo w razie dochodzenia odszkodowania sądownie!
odpowiedz
karolinkawz
2014-05-20 13:11
Debile jesteście i naciągacze... Sracie po forach a nic konkretnego nie piszecie. Znając życie żadnego poszkodowanego tylko spamerzy z innych firm... Szukam dalej opinii, bo szkoda czasu na te wypociny.. I nauczcie się ortografii pacany, wyksztalciuchy z maturami. Czytać nie da się tego ignoranci!
odpowiedz
vv
2014-07-03 23:28
nic wam to nie da ..oszusci
odpowiedz
carmen
2014-05-19 15:16
ostrzegam o nieświadomym zawarci umowy przez telefon !!! - omijać szerokim łukiem
odpowiedz
Xmarek
2014-05-19 09:29
Szanowni Państwo, z narzekania na forach nic merytorycznego nie wynika. O wszelkich nieprawidłowościach FORMALNYCH w funkcjonowaniu tego ubezpieczyciela należy BEZWGLĘDNIE INFORMOWAĆ Urząd Komisji Nadzoru Finansowego mail: dok@knf.gov.pl podając numer szkody, to nic nie kosztuje. Proama jest przeświadczona o swojej bezkarności z powodu lenistwa poszkodowanych w walce o swoje prawa.
odpowiedz
BASisko
2014-05-18 19:56
Zdarzenie nastąpiło 10.04.2014r. Sprawca ubezpieczony (niestety) w Proama . Samochód raczej do złomowania .. Zgłosiłem szkodę do Proama po odzyskaniu cząstkowej sprawności 12.04.2014r. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia otrzymałem 14.04.2014r. Od tego czasu licznymi mailami i telefonami próbuję monitować o informację o przeniegu orzekania szkody ... I nic ! Milczenie ! Zgłaszam inne towarzyszące szkody : a to osobowe (zdrowotne) , a to koszty parkowania pozostałości samochodu , a to czasową utratę zdolności zarobkowania , a sugestie udostępnienia samochodu zastępczego i ..... milczenie ! W końcu 12.05.2014r. (po miesiącu !! ) otrzymuję " złodziejskie" rozliczenie szkody (tylko - pojazdu) ... Wynika z niego że za wycenioną wartość szczątków - mógłbym sobie kupić 7-letni , całkiem sprawny i zadbany pojazd ! A tą wartość odliczają mi od zaniżonej wartości rynkowej ! Dalej telefony i maile - praktycznie bez odpowiedzi . Kontakt telefoniczny można mieć tylko z Paniami telefonistkami ? spod nr. Infolinii (815815815) które nic nie mogą , nic nie wiedzą i udzielają czasem odpowiedzi że sprawa jest w toku ... albo że napiszą monit do Likwidatora zajmującego się sprawą ... Żadnych telefonów i maili do kogokolwiek innego nie można uzyskać ani ze strony internetowej , ani telefonicznie .. Piszę o samochód zastępczy - długo milczenie i w ostatniej chwili po licznych monitach - na 6 dni !!! A ja dalej nie mam pojazdu , nie mam nawet kwoty bezspornej z rozliczenia Proamy , nie mam kasy na nowy samochód , nie mam jak pracować bez samochodu , szczątki są parkowane odpłatnie do uzyskania orzeczenia o likwidacji szkody , a szkody osobowe(zdrowotne) - przeszkadzają w załatwianiu dość prostych spraw .. Na maile , zgłoszenia problemów , telefony - żadnej odpowiedzi !! Proama ustawia się od początku zadnią stroną do Klienta i wyraźnie dąży do rozwiązań siłowych - za pomocą sądów . Wydaje się to niekorzystne dla firmy .... A ja jestem realistą - i jestem przekonany że zawyżone w ten sposób koszty orzeczeń uderzają wyłącznie w Klienta - w ludzi ubezpieczonych w PROAMA !!! Więc jeśli nie jesteście masochistami - nie ubezpieczajcie nic w PROAMA !!!!!!!!!! Oszuści - to delikatne określenie ... Kiedyś wykorzystywanie złego położenia Klienta nazywało się lichwą i było karalne ...
odpowiedz
Xmarek
2014-05-19 09:23
Nie ma sentymentów, grają na czas i zmęczenie przeciwnika, np każdy dzień bez samochodu zastępczego to ich zysk NIE ODPUSZCZAJ!!! Masz dwa problemy: formalny i merytoryczny. == Formalny +++USTAWA z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Art. 14. punkt1. Zakład ubezpieczeń wypłaca odszkodowanie w terminie 30 dni licząc od dnia złożenia przez poszkodowanego lub uprawnionego zawiadomienia o szkodzie. 2. W przypadku gdyby wyjaśnienie w terminie, o którym mowa w ust. 1, okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń albo wysokości odszkodowania okazało się niemożliwe, odszkodowanie wypłaca się w terminie 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności wy-jaśnienie tych okoliczności było możliwe,… Czy są w terminie? +++ Samochód zastępczy, nie pytaj DZIAŁAJ! http://rzu.gov.pl/files/3008__5195__Refundacja_kosztow_najmu_pojazdu_zastepczego_w_ocenie_Rzecznika_Ubezpieczonych.pdf (skopiuj ten link) szkoda całkowita pkt. 8.2 Chyba oczywiste, nie robią łaski. Jeśli nie, piszesz skargę na działani FORMALNE mail: dok@knf.gov.pl === Merytoryczny -kontakt z prawnikiem, prawdopodobnie sprawa skończy się w sądzie.
odpowiedz
BASisko
2014-05-26 23:06
No i zbliża się do sądu !!! Proama nadal milczy i nie płaci !
odpowiedz