Strona główna  |  Wiadomości  |  Św. Krzysztof prowadzi kierowców do najniższej ceny - kampania mBanku

Św. Krzysztof prowadzi kierowców do najniższej ceny - kampania mBanku

Św. Krzysztof prowadzi kierowców do najniższej ceny - kampania mBanku

Data aktualizacji: 2013-09-06
Patron kierowców po raz kolejny pojawia się w kampanii reklamowej mBanku. W aktualnej odsłonie został symbolem Gwarancji Najniższej Ceny za ubezpieczenia samochodowe. Gwarantuje najniższą stawkę lub zwrot różnicy w cenie, jeśli klient znajdzie tańszą ofertę.

Najnowsza kampania ubezpieczyciela promująca polisy komunikacyjne rozpoczęła się w tym tygodniu. Bohaterem spotu po raz kolejny jest św. Krzysztof - patron kierowców, który wspiera promocję Gwarancja Najniższej Ceny. Akcja polega na zwrocie przez mBank różnicy w cenie polis, jeśli klient znajdzie tańszą ofertę w innym towarzystwie.

Kierownica w aucie Spot reklamowy będzie emitowany przez najbliższe pięć tygodni w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampania obecna będzie również w internecie, na ulicach ośmiu największych polskich miast oraz na stacjach benzynowych sieci Orlen lub Statoil.

"Z badań wynika, że znana już naszym klientom kampania ze św. Krzysztofem jest bardzo dobrze odbierana, szczególnie w aspekcie wiarygodności oraz wyróżniania się na tle innych przekazów. Według badanych, jest to reklama, która zmieniła ich opinię na temat banku oraz taka, o której chętnie rozmawia się z przyjaciółmi. Dzięki pierwszej emisji spotu w maju i czerwcu br. osiągnęliśmy najwyższy poziom spontanicznej znajomości marki mBank w tym roku" – tłumaczy Piotr Jakubowski, kierujący zespołem odpowiedzialnym za markę mBank. "Dlatego postanowiliśmy wykorzystać tak udaną koncepcję po raz kolejny. Święty znów udowadnia, że na rynku nie ma tańszej oferty ubezpieczeniowej" – dodaje Jakubowski.

Klienci mBanku mogą skorzystać z promocji Gwarancja Najniższej Ceny do 15 grudnia br.

Źródło: mBank

Podobne artykuły
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2013-11-16

Tankuj taniej z OC i AC mBanku

mBank prowadzi kampanię reklamową ubezpieczeń samochodowych. Drugi tej jesieni spot promujący ubezpieczenia OC i AC mBanku przedstawia bohaterów, obalających w imieniu banku finansowe mity.

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2013-11-08

"Moneyback" przy zakupie OC/AC w mBanku

mBank jako pierwszy w Polsce powiązał "moneyback" z produktem ubezpieczeniowym. Wszyscy klienci, którzy do końca roku wykupią ubezpieczenie OC/AC w mBanku otrzymają 5% zwrotu od transakcji dokonanych...

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2011-05-16

Najtańsze OC i AC w mBanku - nowa kampania reklamowa

Wystartowała nowa kampania promocyjna mBanku, w której firma gwarantuje najniższe ceny w ubezpieczeniach komunikacyjnych OC i AC.

Czytaj więcej
Komentarze