Strona główna  |  Wiadomości  |  Najtańsze OC i AC w mBanku - nowa kampania reklamowa

Najtańsze OC i AC w mBanku - nowa kampania reklamowa

Data publikacji: 2011-05-16
Wystartowała nowa kampania promocyjna mBanku, w której firma gwarantuje najniższe ceny w ubezpieczeniach komunikacyjnych OC i AC.

Kampania jest wsparciem promocji Gwarancja Najniższej Ceny, która dostępna jest dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Komunikacyjnych AC i OC mBank i BRE Ubezpieczenia. Program organizowany jest od 2007 roku. Zasady są bardzo proste. Jeśli Klient po zakupie OC lub AC w Supermarkecie znajdzie ofertę tańszej polisy w innym towarzystwie, mBank zwróci różnicę w cenie obu polis.

Gwarancja najniższej ceny Bohaterami spotu telewizyjnego są święty Krzysztof i zestresowany kierowca, który przepłacił za ubezpieczenie swojego samochodu. Kampania podkreśla mocne strony oferty ubezpieczeń komunikacyjnych mBanku - gwarancję najniższej ceny, możliwość zakupu online, podziału składki na niskie miesięczne raty oraz możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę.

W aktualnym spocie mBank znów bawi się konwencją. "Tym razem demaskujemy postać opiekuna kierowców, który polecając ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych w banku, jednocześnie wyznaje, że taki święty to on nie jest, a ofertę mBanku najlepiej zweryfikować samemu. Ten typ przekazu reklamowego cieszy się dużą sympatią Klientów i skutecznie zachęca do samodzielnego sprawdzenia oferty. O efektywności poprzednich akcji świadczą dobre wyniki sprzedażowe ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku, dlatego trzymamy się tej koncepcji" – mówi Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką mBanku.

Reklamy emitowane są w ogólnych i tematycznych kanałach telewizyjnych, a także w internecie. Kreacją zajęła się agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), zakupem mediów - dom mediowy MPG, a reżyserią spotu telewizyjnego Konqubinat, którego w produkcji wspierał dom produkcyjny Papaya Films.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia oferuje Klientom porównanie i zamówienie polis OC i AC przez internet. W ramach usługi oferowane są produkty HDI Asekuracja, Benefia i mDirect. W lutym 2009 roku produkt został wyróżniony tytułem "Produktu roku" w ramach programu "Najwyższa jakość".

Podobne artykuły
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2013-11-16

Tankuj taniej z OC i AC mBanku

mBank prowadzi kampanię reklamową ubezpieczeń samochodowych. Drugi tej jesieni spot promujący ubezpieczenia OC i AC mBanku przedstawia bohaterów, obalających w imieniu banku finansowe mity.

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2013-11-08

"Moneyback" przy zakupie OC/AC w mBanku

mBank jako pierwszy w Polsce powiązał "moneyback" z produktem ubezpieczeniowym. Wszyscy klienci, którzy do końca roku wykupią ubezpieczenie OC/AC w mBanku otrzymają 5% zwrotu od transakcji dokonanych...

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2013-09-06

Św. Krzysztof prowadzi kierowców do najniższej ceny - kampania mBanku

Patron kierowców po raz kolejny pojawia się w kampanii reklamowej mBanku. W aktualnej odsłonie został symbolem Gwarancji Najniższej Ceny za ubezpieczenia samochodowe. Gwarantuje najniższą stawkę...

Czytaj więcej
Komentarze
Waldemar D.
2011-05-20 23:01
Patrząc na wyniki w waszym kalkulatorze OC mBank ma z pewnością jedne z najtańszych ubezpieczeń OC. O AC się nie wypowiem, bo nie liczyłem sobie.Szkoda tylko, że wymagają założenia konta w mBanku. Wolałbym skorzystać z mDIrect bez zbędnych formalności. Po co to im?!
odpowiedz