Kampania jest wsparciem promocji Gwarancja Najniższej Ceny, która dostępna jest dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Komunikacyjnych AC i OC mBank i BRE Ubezpieczenia. Program organizowany jest od 2007 roku. Zasady są bardzo proste. Jeśli Klient po zakupie OC lub AC w Supermarkecie znajdzie ofertę tańszej polisy w innym towarzystwie, mBank zwróci różnicę w cenie obu polis.
Bohaterami spotu telewizyjnego są święty Krzysztof i zestresowany kierowca, który przepłacił za ubezpieczenie swojego samochodu. Kampania podkreśla mocne strony oferty ubezpieczeń komunikacyjnych mBanku - gwarancję najniższej ceny, możliwość zakupu online, podziału składki na niskie miesięczne raty oraz możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę.
W aktualnym spocie mBank znów bawi się konwencją. "Tym razem demaskujemy postać opiekuna kierowców, który polecając ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych w banku, jednocześnie wyznaje, że taki święty to on nie jest, a ofertę mBanku najlepiej zweryfikować samemu. Ten typ przekazu reklamowego cieszy się dużą sympatią Klientów i skutecznie zachęca do samodzielnego sprawdzenia oferty. O efektywności poprzednich akcji świadczą dobre wyniki sprzedażowe ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku, dlatego trzymamy się tej koncepcji" – mówi Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką mBanku.
Reklamy emitowane są w ogólnych i tematycznych kanałach telewizyjnych, a także w internecie. Kreacją zajęła się agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), zakupem mediów - dom mediowy MPG, a reżyserią spotu telewizyjnego Konqubinat, którego w produkcji wspierał dom produkcyjny Papaya Films.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia oferuje Klientom porównanie i zamówienie polis OC i AC przez internet. W ramach usługi oferowane są produkty HDI Asekuracja, Benefia i mDirect. W lutym 2009 roku produkt został wyróżniony tytułem "Produktu roku" w ramach programu "Najwyższa jakość".