Najnowsza kampania ubezpieczyciela promująca polisy komunikacyjne rozpoczęła się w tym tygodniu. Bohaterem spotu po raz kolejny jest św. Krzysztof - patron kierowców, który wspiera promocję Gwarancja Najniższej Ceny. Akcja polega na zwrocie przez mBank różnicy w cenie polis, jeśli klient znajdzie tańszą ofertę w innym towarzystwie.
Spot reklamowy będzie emitowany przez najbliższe pięć tygodni w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampania obecna będzie również w internecie, na ulicach ośmiu największych polskich miast oraz na stacjach benzynowych sieci Orlen lub Statoil.
"Z badań wynika, że znana już naszym klientom kampania ze św. Krzysztofem jest bardzo dobrze odbierana, szczególnie w aspekcie wiarygodności oraz wyróżniania się na tle innych przekazów. Według badanych, jest to reklama, która zmieniła ich opinię na temat banku oraz taka, o której chętnie rozmawia się z przyjaciółmi. Dzięki pierwszej emisji spotu w maju i czerwcu br. osiągnęliśmy najwyższy poziom spontanicznej znajomości marki mBank w tym roku" – tłumaczy Piotr Jakubowski, kierujący zespołem odpowiedzialnym za markę mBank. "Dlatego postanowiliśmy wykorzystać tak udaną koncepcję po raz kolejny. Święty znów udowadnia, że na rynku nie ma tańszej oferty ubezpieczeniowej" – dodaje Jakubowski.
Klienci mBanku mogą skorzystać z promocji Gwarancja Najniższej Ceny do 15 grudnia br.
Źródło: mBank