pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Opinia o ubezpieczeniu w Proama

2014-05-12 16:29

YUGOSIN

żenada żenada żenada Wielka ubezpieczalnia porażka a nie ubezpieczalnia matacze naciągacze i złodzieje ! gorsi niż MTU I INNI ZŁODZIEJE ODRADZAM

2014-05-20 12:46

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, jak już wielokrotnie zaznaczaliśmy, Państwa opinia ma dla nas szczególne znaczenie. Jeżeli miała miejsce niedogodna dla Państwa sytuacja związana z procesem likwidacji szkody lub innym aspektem zapraszam do indywidualnego kontaktu oraz przesyłanie wiadomości na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z chęcią odpowiem na Państwa pytania oraz kwestie budzące wątpliwości. Z wyrazami szacunku,

2014-05-12 20:42

Jan

KOMPLETNY BADZIEW, JAK NAJDALEJ OD TYCH OSZOŁOMÓW. Po pół roku dostałem korekte ubezpieczenia na ponad 200 zł tylko dlatego ,że zażyczyli sobie dopłatę za instalacje gazową. JAKIM PRAWEM ZMIENIAJĄ W TRAKCIE UMOWY WARTOŚĆ SKŁADKI, Ubezpieczenie AC miało być w full pakiecie , po rozładowaniu akumulatora w trasie pani z ubezpieczenia poinformowała mnie ze assistacne mnie NIE OBOWIĄZUJE, No ludzie święci co za pożal sie Boże "firma" Wcześniej było AC w MTU i było wszystko jak należy. Sprawę przeciw tym oszustom kieruje do sądu, nie popuszczę oszustom.

2014-05-19 17:06

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, obliczając składkę staramy się, by była ona adekwatna do potencjalnego ryzyka, jakie niesie za sobą zawarcie umowy ubezpieczenia. Ocena ryzyka jest możliwa dzięki uzyskaniu informacji o wielu parametrach – jednym z nich są dane pojazdu. Jeśli okazuje się, że pewne czynniki nie zostały podane do wiadomości, lub ulegają zmianie w trakcie trwania umowy ubezpieczenia, zakład ubezpieczeń ma prawo do weryfikacji ceny ubezpieczenia oraz dokonania rekalkulacji - stąd możliwa zmiana kwoty do zapłaty. Informuję również, że zakres świadczonych przez nas usług zależy od zakresu ubezpieczenia, który zostaje z Państwem uzgodniony na etapie zawierania polisy. Proama proponuje różne opcje ubezpieczenia, tak, aby jak najlepiej dopasować je do potrzeb ubezpieczonych. Pomoc m.in. w przypadku awarii pojazdu (oraz w sytuacjach takich jak np. rozładowanie akumulatora, uszkodzenie opony, wlanie niewłaściwego typu paliwa, zatrzaśnięcie kluczyków etc.) oferujemy w ubezpieczeniu Super Assistance. W celu rozszerzenia zakresu ubezpieczenia o Super Assistance serdecznie zapraszam do bezpośredniego kontaktu pod numerem telefonu Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta 815 815 815. Z wyrazami szacunku

2015-11-03 21:41

s_lwia@interia.pl5.134.65.237

Witam. Jak zakończyła się sprawa? Jestem w identycznej sytuacji aktualnie.

2014-05-13 09:21

Michał

Nie polecam. Duże problemy przy likwidacji szkody z AC bezgotówkowej.

2014-05-20 13:14

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, jak już wcześniej napisałam Państwa opinia ma dla nas szczególne znaczenie. Jeżeli miała miejsce niedogodna dla Państwa sytuacja związana z procesem likwidacji szkody zapraszam do przesłania wiadomości na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z chęcią zapoznam się z Państwa uwagami i opinią. Z wyrazami szacunku,

2014-07-09 23:56

N

Jeżeli jest Pani taka mądra i chętna pomóc często odwiedzając te forum to proszę się odnieść do sprawy opisanej przez NULA - 23.06.2014. Pani tylko odpowiada tylko do krótkich wpisów w których brak szczegółów a do wpisów gdzie jest opisana sytuacja zdarzenia to odpowiedzi z Pani strony brak. W ten sposób potwierdza Pani jakie mają podejście do klientów i poszkodowanych pracownicy proamy

2014-07-10 09:20

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, z uwagi na przepisy związane z tajemnicą ubezpieczeniową do których przestrzegania zobowiązana jest Proama w celu uzyskania wszelkich szczegółowych wyjaśnień zapraszamy zawsze do bezpośredniego kontaktu. Proama zajmuje się analizą kilku tysięcy szkód , a każda szkoda jest inna - należy uwzględnić dokumentację i okoliczności, zatem nie jesteśmy w stanie odnieść się do sytuacji bez numeru szkody.

2014-07-10 09:37

nula

kazda szkoda jest inna ale wszystkich robicie rowno!

2014-07-10 22:45

N

Ale szanowna Pani z wami nie da się rozmawiać przez telefon a mailowo to jak się to mówi "kartka wszystko przyjmie" w tym przypadku w mail wszystko przyjmie. Zadam Pani jedno pytanie i oczekuje odpowiedzi na forum. Auto które ma 19.5 lat według czego, jakiego programu ustalacie wartość pojazdu?

2014-07-11 11:26

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, rozumiem, że oczekują Państwo stosownych wyjaśnień i informacji. Zapewniam, że likwidatorzy dokładają wszelkich starań by w jak najkrótszym terminie odpowiedzieć na Państwa wiadomości… Zachęcam by w celu usprawnienia tego procesu w temacie wiadomości podawać numer szkody i temat. Odnosząc się do kwestii rozliczeń - Proama stosuje dwa system eksperckie - Carwert(Eurotaxglass) i Audatex , które to są stosowanymi powszechnie programami do wykonywania kalkulacji przez towarzystwa ubezpieczeniowe. W przypadku likwidacji szkody z AC jest to zawsze system Audatex zgodnie z OWU. Z wyrazami szacunku,

2014-07-11 13:59

N

Tak zgadza się według tych programów tylko że żaden z tych programów nie obejmuje 19.5 letniego auta ( rocznik 94). Najstarsze auto w tych programach to rocznik 98, a więc co za tym idzie- wartość starszego poj. ustala się według średniej ceny rynkowej i podstawą jest również ustalenie wartości przez niezależnego rzeczoznawcę. Dla was starsze auta które nie występują w tych programach to SZROTY i ustalacie wartość na 20% rzeczywistej wartości. Powinna się Pani troszeczkę doinformować

2014-05-15 09:55

Norbert

Prosze uważać na usługę asistance w Proama niby oni ponoszą koszta odholowani ale za parking na który oni wysla auto sam musisz zapłacić. Jakby tego było mało specjalnie wywożą auta jak najdalej twojego miejsca zamieszkania i przetrzymują je tam. Doba na ich parkingu kosztuje 40 pln. Moje auto stało tam prawie 2 miesiące. Rachunek wystawiony na mnie. Pomimo tego, że na infolinii powiedzieli, że oni poniosą koszta. Nagrań nie udostepniają. Dostalismy informacje, że osoba która nas o tym poinformowała pomyliła się i teraz musimy sami zapłacic 2000 PLN. Porażka.

2014-05-19 18:00

złodzieje

złodzieje

2014-05-27 14:16

blyska...

Jestem zaskoczona, bo po tym co przeczytałam to nie wierzyłam... Naprawilam w warsztacie, nie duza stłuczka, ale poszlo sprawnie.samochod jeździ i to jest ważne... Może mi się udało :D

2014-06-23 15:12

Nula

Ponad miesiąc temu miałam kolizje z kierowcą ubezpieczonym niestety w Proama. Od początku: Mam jednego mechanika, który zawsze robi mi z autem, pojechałam do niego ponieważ auto wchodziło na obroty. Wsiadł do auta, ujechaliśmy kilka kilometrów i na droge weszła pijana kobieta, On wychamował, kierowca jadący za nami wjechał mi w tył samochodu, potracił kobiete i ponownie walnął mi w auto. Kobieta do szpitala(nic sie nie stało) , kierowca , który rozwalił mi samochód, przyznał się policji , że spowodował kolizje. Auto na lawete , urwane koło, wykrzywione, zderzaki, lampa i mnóstwo innych uszkodzeń , po tygodniu przyjechał rzeczoznawca Proamy , kolejny tydzień czekałam na odpowiedz, w końcu dodzwoniłam się i oznajmiono mi, że nie dostane odszkodowania, ponieważ winna jest pijana kobieta ! Zadaje pytanie, po co płacić ubezpieczenie , jak musze za własne pieniadze naprawiać auto, samochód stoi na warsztacie , nie mam za co go naprawić, mam go w kredycie. Sprawe oddałam adwokatowi (kolejny kredyt) , jeżdze autem zastępczym, za który Proama mam nadzieje zapłaci. Kierowca , który rozwalił mi auto napisał do Proamy , że jest sprawcą kolizji, ponieważ nie zachował odległości i ostrozności, oni tego nie uznali. Jeśli ktos wie gdzie moge zwrócić się o pomoc proszę o napisanie.

2014-06-23 20:11

xyz

Jak uzasadniaja odmowe? Co jest w notatce policji?

2014-06-23 20:17

Nula

Uzasadniają, że winna jest kobieta, która wtargnęła na droge, przyjęła mandat 350 zł i od niej mam ściagać za naprawe, to tak jak bym chciała ściągnac z zajaca co mi wleciał na droge :) Dziewczyna ma z 25 lat, i połowe życia w barze. W notatce policyjnej napisali, że winna jest kobieta, my jesteśmy poszkodowani i najlepsze : OC nie dotyczy. Ale wiem , że dotyczy chłopak nie wypierał się , wjechał mi w auto.

2014-06-23 21:26

xyz

Niestety macie pecha, jesli nie masz AC to masz wydatki. Jak sama napisalas, oboje jestescie poszkodowanymi.

2015-01-19 11:55

now more proama

Chyba nie jest to do końca tak. W kodeksie drogowym mamy: Art. 19.2 Kierujący pojazdem jest obowiązany: ... 3) utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu. Jak mi wjechali w tył to nie było żadnej dyskusji.

2014-07-11 10:36

jerzy

Bardzo jestem zadowolony z ubezpieczenia OC i AC w Proamie ..Likwidacja szkody(kalkulacja) trwała tylko 7 dni.Koszty pokryły w całości uszkodzenia..Kontakt z doradcą telefoniczny czy meilowy doskonały.Polecam z całym zaufaniem Proamę.

2014-07-11 15:18

kurdej

u was w proamie takie cos przechodzi bo same barany u was pracuja...tu sa nomalni ludzie i zdaleka widac ze sami sobie piszecie pozytywne komentaze...Co boicie sie prawdy patafiany??

2014-07-11 11:57

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo,zespół Proama dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Państwu sprawną i profesjonalną obsługę. Cieszymy się, gdy jest to doceniane, dlatego bardzo dziękuję za podzielenie się pozytywną opinią. Z wyrazami szacunku,

2014-07-11 13:50

Robert

Uwaga!!!! To banda naciągaczy. Uważajcie co mówicie w trakcie rozmowy z konsultantem Proamy. Wyrwane z kontekstu rozmowy pojedyncze słowa traktują jak zawarcie umowy na OC a później nie można opędzić się od windykatorów!!!!

2014-07-11 22:16

IWO

Podzielam zdanie Roberta nie dosyć, że po niby zawartej umowie nie przysłali dokumentów polisy oc samochodu, to po dwóch tygodniach od niby rozpoczętej polisy przysyłają pierwsze wezwanie do zapłaty, z którego to dopiero dowiaduję się na jaki nr konta mam przelać zapłatę. Żadne moje tłumaczenia, pisanie pism nie skutkuje, zaprzeczają, ze prowadzone były z nimi rozmowy.Tylko dalej przysyłąją wezwania do zapłaty i straszą BIK-iem. Mam nadzieję, ze skierują sprawę do sądu, bo tylko w ten sposób mogę zamknąć sprawę. Wcześniej jednak sprawą zajął się Rzecznik Konsumenta, któremu przedstawiłam sprawę. Omijajcie szerokim kręgiem firmę, a jeśli już ktoś zaproponował Wam z Proamy polisę, to pamiętajcie, ze macie 30 dni na odstąpienie od niej, bez podania przyczyny, tylko ma to być na piśmie.

2015-02-09 18:40

naciągneli mnie83.26.99.171

30 dni..... Powiadasz :) . dzwoniłem z pytaniem o składki i tyle. nie zawierałem umowy. po 2 miesiącach dostałem wezwanie do zapłaty za nieopłaconą składkę. Podobno podczas rozmowy zgodziłem się na zawarcie umowy (!?!). Mogę sobie odsłuchać rozmowę jadąc do wawy lub lublina... poinformowali mnie że mogłem w 30 dni odstpić od umowy. Gdybym wiedział że ją zawarłem to bym odstąpił. a tak po dwóch miechach mam wezwanie do opłaty czegoś czego nie chciałem (!) , nie mogę się odwołać po 30 dni minęło. Przez te 2 miesiące nie otrzymałem umowy na @ czy pisemnej. Nikt się ze mną nie kontaktował (a podobno @ słali ....) Nawet gdybym już chciał tę umowę to jak do cholery miałem zapłacić za niby zawarta umowę, nie mając namiarów na konto bankowe, nr umowy itd do jej opłacenia?!?! Oszuści i naciągacze w tym proama. Najlepsze że ja mam opłacone Oc w innym ubezpieczycielu i a teraz musze i tu opłacić za coś czego nie zawierałem, bo pisma to nich o kat dupy są obcierane przez ich konsultantów!

2014-07-12 19:47

N

No pięknie Pięknie!!! Przeniosłem wpisy z (+) 13.05.2014 9:21:34 ponieważ domyślam się że nie wszyscy na (+) nie zaglądają i zostało wszystko w parę minut zostało usunięte. Nie było żadnych wulgarnych wyrazów jak również nikogo nie obraziłem była jedynie od nośność do Pani Magdaleny która często odwiedza i stałymi formułkami odpowiada na tym że forum Ma Pani władze? Tu

2014-07-14 08:38

jaru

Takie posty tutaj usuwa administrator.... Albo w cale ich nie dodałeś bo widzę ze i z pisaniem masz problem :) ja czekam na kasę, zaczynam się martwic... Ale zobaczymy :/

2014-07-31 14:44

wkurzona

Proama to najgorza firma o jakiej slyszalam. Jestem poszkodowana sprawca ma polise w proamie i juz od ponad dwoch miesiecy czekam na wyplate odszkodowania. Nikt nie chce ze mna rozmawiac nikt nic nie wie jakas porazka. Nadmienie tylko ze rzeczoznawca przyjechal tydzien po kolizji po moich licznych telefonach na infolinie i ten oto rzeczoznawca zaczal wciskac mi kit ze on od dwoch tyg nie moze sie ze mna skontaktowac a podane byly trzy telefony ja mu na to ze jest w takim razie jasnowidzem skoro kolizja byla tydzien temu a on od dwoch tyg mnie szuka! Dodam tylko ze tydzien ppo mnie moja mama miala kolizje sprawca mial polise w warcie i wyplacili jej odszkodwanie w 5 dni

2014-10-30 23:14

robert

odradzam . posiadam pełne ubezpieczenie OC AC superasistance w proama. Superasistance niedziala / przynajmniej w niedzielę 27 lipca 2014 kiedy potrzebowałem pomocy / na zgloszona szkodzę z AC , obejzaną przez przez człowieka z PROAMY / odmowę lub pieniądze - choćby odpowiedź /czekam ponad 7 tygodni... odradzam

2014-10-31 10:58

volf

czytając te opinie to strach się ubezpieczyć w Proama, a już bylem bliski podpisania umowy, chce wykupić komplet OC, AC i NNW , oferta CASCO ASO, koszt ~1400zł, pełny pakiet, czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tego konkretnego ubezpieczenia. Bo ja to rozumiem, ze w wypadku kolizji auto odstawiam do ASO, które wykonuje mi naprawę na oryginalnych częściach. Proszę o wasze doświadczenia,

2014-10-31 11:02

volf

proszę o opinię w sprawie pakietu CASCO ASO, zaproponowali mi w tej firmie pełne ubezpieczenie OC, AC, NNW Asistans za około 1450zł, auto golf 7 z 2012r. Wartość samochodu 58tys. Rozumie, że w wypadku kolizji auto odstawiam do najbliższego ASO Volkswagena i mam naprawę na oryginalnych częściach. Proszę o opinie

2014-11-04 09:15

Marta

Posiadam samochód ubezpieczony w PROAMIE, od lutego 2014r. Zarówno OC i AC. I jestem bardzo zadowolona. Ostatnio miałam małą kraksę. Samochód został uszkodzony na parkingu. Więc nie byłam w stanie zidentyfikować sprawcy. głosiłam to do ubezpieczyciela. W ciągu dwóch dni przyjechała likwidator a w ciągu tygodnia uzyskaliśmy odszkodowanie. I powiem że nie jakieś minimalne, tak więc spokojnie wystarczy na likwidację szkód i jeszcze pewnie zostanie. Jestem bardzo zadowolona.