pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Opinia o ubezpieczeniu w Proama

2014-03-12 11:01

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, bardzo dziękujemy za wszelkie uwagi. Pragnę przypomnieć, iż rzeczoznawcy Proama sporządzoną w trakcie oględzin dokumentację - również fotograficzną, przekazują do analizy likwidatorom. Dopiero po przekazaniu wymaganych dokumentów przygotowywany jest kosztorys. Informację o wysokości odszkodowania wysyłamy w postaci formalnego dokumentu drogą elektroniczną lub tradycyjną pocztą. Odnosząc się do kolejnej kwestii, ubezpieczyciel ma obowiązek ustalić okoliczności zdarzenia a pytanie o stan trzeźwości jest procedurą standardową.

2014-03-19 16:07

Michał

Się nadajecie... Ciekawe dlaczego od tygodnia czekam aż ktoś łaskawie stwierdzi u was że mi wybito szybę w aucie... Bo się ktoś włamał i dokumenty z policji zostały do akt dołączone... Bo to faktycznie wymaga dogłębnej analizy... Lepiej zamknijcie ten wasz bałagan i przestańcie oszukiwać ludzi. Kolega ostatnio dowiedział się że nie może wstawić auta do naprawy z AC bo mu jakiś idiota konsultant wcisnął inny "pakiet AC" - to jest normalne? chyba nie. Skoro przy zawieraniu ubezpieczenia mówię czego wymagam od ubezpieczyciela to powinien on w miarę możliwości spełnić te prośby. A nie jakiś kretyn mówi że będzie ok - a później okazuje się że nie. A teksty typu jak Pan wstawi do ASO to obciążymy Pana kosztami są na miejscu??? WTF? Pani Magdaleno nie wiem ile Pani tam płacą w tej firmie ale powiem że jeżeli chce Pani później znaleźć jakąś "normalną" pracę polecałbym zwolnienie się stamtąd w trybie natychmiastowym.

2014-03-20 22:42

Agnieszka

Wie pani co ubezpieczenia AC w waszej firmie to jakas fikcja i pani pewnie o tym dobrze wie.Miałam u was stłuczke 13 marca 2014 mam ubezpieczenie AC i co wszystkie szyby niby ubezpieczone a tu co za szybe czołowa nie zapłacili uzasadnienie szyba nadaje sie do wymiany to co chcieli mi ja naprawic to od czego niby te szyby sa ubezpieczone od zarysowan.Kwota z kosztorysu śmieszna na tyle uszkodzen ile miał moj samochod wiec moze powinniscie zmienic likwidatorów szkod albo podac mi zakład gdzie tak taniop naprawiaja.

2014-03-16 22:25

matiii

był rzeczoznawca opisał wwszytko porobił zdjecia papierów jakich potrzebował itp mam dostac wycene na emaila nagle okazało sie mama mi dzis mówi ze przyszło pismo ze nie maja zadnych moich papierów sdnap nie oszukaja bo jak sie nie zgodze na to co oferuja jezeli beda to smieszne pieniadze oddam poprostu woje wiekowe bmw do autoryzowanego serwisu i załatwimy to bezgotówkowo wtedy dostana rachunek na 3000zł

2014-03-17 18:14

just

dostaniesz od tych przekrętów max 1000zł mogę się założyć

2014-03-18 17:05

kuri

Jestem zadowolony, po rozmowach telefonicznych rowniez. Szkoda, że nie posiadają rozszerzenia pakietu oc o ubezpieczenie szyb. Niestety z racji wieku auta brak mozliwosci wykupienia ac et cetera nawet w oparciu o opinie rzeczoznawcy.

2014-03-18 18:58

matiii

no jak tanio to wiadomo ze fajnie tyle ze potem nie ma wypłacalności i sa problemy jakie sa ja juz czekam tydzień i jakos wyceny nie ma wiem ze na te sprawe maja miesiąc jestem ciekawy jak to policza 3 elementy mam do malowania no i jeden do wymiany

2014-03-18 22:51

nijaki

Uszkodzona szyba czołowa. Po zgłoszeniu, na drugi dzień był likwidator. Po 2 dniach kalkulacja, a po dalszych 3 pieniądze na koncie. Przy kolejnym przedłużeniu zniżki na AC o 10% niższe. Ogólnie jest OK.

2014-03-19 12:09

ppp

proama to najgorsza firma na rynku!

2014-03-19 14:15

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, Państwa komentarze są dla nas bardzo ważne. Chcąc indywidualnie ustosunkować się do każdej z opinii uprzejmie proszę o przesyłanie szczegółowych informacji wraz z numerem polisy na adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Odpowiem na wszelkie pytania oraz kwestie budzące wątpliwości. Z wyrazami szacunku

2014-03-19 14:07

Poszkodowana

Jaki szczęściarz z "nijaki" ja od października nie mogę naprawić samochodu z OC sprawcy. Kalkulację dopiero dostałam po miesiącu - bo się o nią upomniałam. W przeciwnym razie pewnie bym jej nie dostała. Wypłata kwoty bezspornej po przeszło 3 miesiącach - po interwencji Rzecznika Ubezpieczonych. Ciekawa jestem ile jeszcze będę czekała na pozostałą kwotę.

2014-03-19 15:26

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, firma Proama przestrzega ustawowych terminów wypłaty odszkodowania. Pragnę przypomnieć, iż by mogło to nastąpić musimy uzyskać niezbędną dokumentację związaną z procesem likwidacji szkody. Czas przekazania i jakość uzyskanych informacji mają zasadnicze znaczenie i mogą wpłynąć na termin wypłaty odszkodowania. Proama zapewnia, że zawsze dokłada wszelkich starań, aby termin zakończenia Państwa sprawy był jak najkrótszy. Zachęcamy do indywidualnego ontaktu z naszymi specjalistami. Z wyrazami szacunku,

2014-05-26 22:37

BASisko

Pani Specjalistko !!! Firma nie przestrzega ustawowych terminów !!!! I ani dokumentacja ani informacja Pani Firmy nie obchodzi !! Indywidualnego kontaktu z jakimkolwiek przedstawicielem nie uzyskałem przez ponad 1,5 mies !! Pani nie wie - gdzie Pani pracuje ? Czy świadomie rozmija się z prawdą dla lepszego piaru ?

2014-03-19 16:01

Michał

Banda kłamców!!! Ostatnio włamano mi się do samochodu. I jak każdy normalny człowiek zgłosiłem szkody na policję i później do Proamy... I tu się zaczyna problem. Nagle okazało się że ci kłamcy mają jakieś "pakiety" a przy podpisywaniu umowy kiedy pytałem czy w momencie jakiegokolwiek zdarzenia będę mógł auto zrobić w ASO. - Pan idiota wielce szanowny Agent "tak oczywiście...Bez problemu... Natychmiast...." Szkoda była w sobotę dziś kończy się wtorek... Dziś dowiaduję się że nie mogę wstawić auta do ASO bo mam nie taki pakiet... Że co??? Po za tym jak jakiś warsztat słyszy hasło Proama - to ucieka gdzie pieprz rośnie. A to jeszcze nie koniec mojego problemu. Bo debil słuchawkowy poinformował mnie że te uszkodzenia które u mnie maja miejsce tj. wybita szyba, połamane plastiki, porozrywane uszczeli, i jeden element do malowania - niby nic - mogę zrobić w dowolnym warsztacie... Mieszkam w Warszawie - wydawałoby się że całkiem duże. Ale warsztatów które podejmą współpracę jest kilka... Bo reszta się przejechała i mają to w głębokim poważaniu. W jednym z nich nawet usłyszałem taki śmieszny tekst...że jak uderza w ciebie ktoś kto jest ubezpieczony w Proama to od razu powinieneś walić go w łeb za głupotę... Niestety sam jestem głupcem że dałem się nabrać... Nigdy więcej i meeega nie polecam.

2014-03-20 22:37

Agnieszka

Witam miałam samochód ubezpieczony w Proama OC+AC.Tylko ze ubezpieczenie AC to chyba jakas fikcja i żart.13 marca 2014 miałam stłuczke z rowerzysta nie martwiłam sie bo przeciez posiadam ubezpieczenie AC.A tu co niespodzianka do naprawy maska,błotnik zderzak chłodnica klimatyzacji lusterko zbita szyba czołowa a proama ile mi wypłaciła UWAGA 1660zł w tym nie zwrociła mi za szybe czołowa uzasadnienie "rzeczoznawca stwierdził ze szyba nadaje sie do wymiany"co to oznacza nie wiem a za szybe juz ze swoich zapłaciłam 450zł.Tak wszystkim polecałam PROAME do dzis.Składki może maja niskie ale co stego jak cos sie stanie nie wystarczy nawet na naprawe a kosztorys naprawy ŚMIESZNY chętnie poznałabym taki warsztat co za takie stawki naprawia samochody.Uwazajcie i dopytujcie sie o wszystko podczas rozmowy chociaz oni i tak was wkreca że wyjdzie na ich lepiej dołozyc troche pieniedzy ale miec pewnosc ze samochód jest naprawde ubezpieczony.NIE POLECAM NIKOMU

2014-03-29 14:01

matiii

witam moja sprawa przebiegała całkiem ok dostałem pieniądze z których jestem zadowolony i myślałem juz ze to koniec kasa przyszła ok mówie spokój z proama nie jest tak zle jak ludzie pisza auto sprzedałem a teraz nagle przychodzi pismo ze mam zrobic przeglad powypadkowy jak to zrobie skoro auta nie mam przez telefone pani powiedziała ze ich nie obchodza przeglady zadne jak wcześniej pytałem dodam ze zrobiłem przegląd co roczny po stłuczce a juz myslałem ze wszystko zakonczy sie dobrze i bede mogł zamiescic pozytyw

2014-03-30 21:28

kierowca

Proama sam nie byłem tam ubezpieczony ale usuwałem szkodę z co sprawcy . Obsługa niby okej ale wycena szkody masakra oj bardzo zaniżona , całkowicie zniszczony reflektor w Audi a4 koszt nowego to według ubezpieczyciela 79 zł śmieszna kwota i wiadomo targowanie się z firmą. Dlatego że tak zaniżają wyceny mają kasę na zniżki.

2014-04-02 17:22

MM

Ja także jak i wiele osób tu piszących nie mam zastrzeżeń do Proamy, a przeszedłem do nich właśnie z innego badziewia jakim jest PZU (dopiero co zawarłem umowę), Jeśli nie mogła rozmawiać jedna z konsultantek to zadzwoniła inna o ustalonej godzinie. Przedstawiła mi wszystkie warunki w sposób zrozumiały. Jak na razie nie mam powodu do narzekania.

2014-04-05 18:35

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu sprawną oraz profesjonalną obsługę. Cieszymy się, gdy jest to doceniane, dlatego bardzo dziękuję za podzielenie się pozytywną opinią. Z wyrazami szacunku

2014-05-26 22:40

BASisko

Pani ...kolejna Specjalistko !! Reklama za pomocą kłamstw !! W mojej sprawie przez ponad 1,5 mies. dokładacie starań - żeby nie kontaktować się z klientem i maxymalnie go wykiwać !!

2014-04-10 16:58

ja

to dno oszusci wycena na podstawie zdiec bylem do tylu na naprawie auta 500zl

2014-04-18 15:53

Agnieszka

OSZUŚCI Witam chciała bym opisać moją sytuacje aby inne osoby które rozmawiają z konsultantami z firmy Proama wyraźnie mówili, że nie decydują się zawrzeć z nimi umowy. Informuje, że ta firma wysyła wezwanie do zapłaty po telefonie w którym prosiłam o podanie jedyni propozycji ubezpieczenia mojego samochodu !!! Jest to firma która naciąga osoby które wyraźnie powiedziały podczas rozmowy, że jeżeli się zdecydują na ich ofertę to zadzwonią na następny dzień po zarejestrowaniu samochodu i wpłacą kwotę którą im zaproponowali. Oczywiście nie zadzwoniłam aby potwierdzić zawarcie umowy a i tak dostałam wezwanie do zapłaty!! Jest to firma OSZUSTÓW I NACIĄGACZY gdyż jak dostałam to wezwanie oczywiście od razu zadzwoniłam do obsługi klienta, która po wysłuchaniu mnie powiedziała, że poszuka naszej rozmowy i oddzwoni do wieczora oczekiwałam telefonu ale nikt nie zadzwoniło na następny dzień przed południem pani z Proamy łaskawie oddzwoniła że nasza rozmowa się gdzieś zawieruszyła ale będzie jej dalej szukać do godziny 15 dalej cisza po czym zadzwoniła pani i powiedziała, że zgodziłam się na tą propozycje bo powiedziałam w czasie rozmowy, że przeleje pieniądze następnego dnia "wyjęte było to z kontekstu" jak poprosiłam panią aby puściła mi moment w którym takie wyrażenie padło powiedziała oczywiście że muszę pojechać do siedziby w Lublinie aby odsłuchać tej rozmowy !!! Dodatkowo zawarłam umowę dzień przed zarejestrowaniem samochodu który sprowadziłam z zagranicy i na dobrą sprawę nie wiedziałam czy w ogóle go zarejestruję. Firma ta zawarła zemną umowę pomimo tego, że nie miała podanego numeru rejestracyjnego gdyż w dzień zawarcia z nimi umowy tak naprawdę samochód ten nie był zarejestrowany !!! Odradzam jaki kol wiek kontakt z tą firmą !!

2014-05-16 15:18

mariusz

Ja miałem podobną sytuację tylko wyliczałem składkę przez internet.. Nic nie potwierdzałem a po miesiącu przyszło wezwanie do zapłaty. Co dziwne po ok. 20tu rozmowach, pismach itd. nikt z firmy PROAMA nie udowodnił mi tego że dostarczono do mnie potwierdzenie ubezpieczenia i że ja takowe odebrałem. Pisma cały czas wysyłają - teraz uwaga wkracza do gry kruk i dalej jazda. Czekam dalej. Samochód sprzedałem innej osobie z polisą z innym ubezpieczycielem. Wysłałem do proamy zgłoszenie sprzedaży z inną polisą nie wspominając o polisie proamy nic a oni że osoba która kupiła samochód będzie musiała płacić.. DNO KOMPLETNE... Mam w tej chwili ubezpieczone u nich 3 samochody i są to 3 ostatnie samochody mające coś wspólnego z tą ala firmą....

2014-05-19 18:09

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, istnieje możliwość obliczenia składki ubezpieczenia na naszej stronie internetowej bez finalizacji polegającej na zawarciu umowy ubezpieczenia. Zakup polisy jest ostatnim etapem, czytelnie komunikowanym w naszym formularzu a potwierdzenie zawarcia umowy jest wysyłane od razu na adres e-mail podany nam przez klienta. Jeśli dokument do Państwa nie dotarł warto jest zweryfikować dane, które zostały nam udostępnione do kontaktu. Jeżeli jednak klient zmienia zdanie lub jeśli do zawarcia umowy doszło przez przypadek, istnieje możliwość odstąpienia od niej w terminie 30 dni zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów. W celu ustalenia szczegółów dotyczących możliwości rozwiązania umowy ubezpieczenia, lub w przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, zachęcam do kontaktu pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-04-26 07:19

Tomek

Witam, opinia tylko pozytywna jeżeli chodzi o wypłacenie odszkodowania. 23.04 był u mnie rzeczoznawca( szkoda z tytylu OC Sprawcy,ja jestem poszkodowanym). 25.04 pieniądze na koncie za szkodę. To mi się podoba:) Pozdrawiam.

2014-04-26 09:23

wer

a świstak siedzi i zawija.. szpiclu z gównamy

2014-04-28 14:54

taki ja

mój samochód został uderzony przez właściciela polisy proama, po przeczytaniu opinii nt. odszkodowań stwierdziłem, że moj samochod bedzie obity bo zapłacą grosze... a dzis mija 8 dzien od szkody, ja juz jestem po ogledzinach auta, mam kosztorys i tylko czekam na gotówke... mechanik wycenil robocizne i czesci na 2100 a wg kosztorysu proama dostane 2450... wiec jak widac nie zawsze sa to "oszuci", mnie potraktowano szybko i uczciwie... :) polecam

2014-04-28 17:14

antypro

Robercik kazał napisać bo notowania spadają?

2014-04-28 17:15

antypro

Robercik kazał napisać bo notowania spadają? PROAMA TO GÓWNO!!!

2014-05-07 11:56

PATRYJOTA

oszuści - szkoda OC, NOWE AUTO, naprawa w ASO - wypłata na postawie faktur do cen zamienników. OSZUŚCI - A POLSKA PROKURATURA NIE WIDZI ZNAMION PRZSTĘPSTWA PRZECIESZ OKRADA SIE POLSKIEGO OBYWATELE A NIE ZAGRANICZNY KAPITAŁ.

2014-05-09 22:09

nieznajomy

Jak czytam te bzdury wszystkie to mi sie przewraca. Czemu nikt nie zwróci uwagi na to jak warsztaty / serwisy wmawiają poszkodowanym bzdury, że naprawa bedzie kosztowała 3 razy drożej niż jest w rzeczywistości, ludziska w to wierzą, bo przeciez Pan Mietek czy Franek by mnie nie okłamał, on wie co mówi, potem TU wypłaca kase za którą spokojnie można auto naprawić, a tu co? no MAŁO.... bo przeciez najlepiej był było gyby sie auto naprawiło, warsztat by zarobił i jeszcze mi w kieszeni by coś zostało. Tak by było najlepiej. I powiem wiećej, pracowałem w ubezpieczeniach kilkanaście lat i jaka by to firma nie była, ludzie i tak marudzą i tak. Więc proama jak dla mnie wyjątkiem nie jest. Jak powiedzieć coś źle na kogoś to wszyscy pierwsi, a jak się komuś "dobrze zrobi" to po co pisać o tym?

2014-05-11 23:49

aaataaam

Jak na razie przeniosłem wszystkie 5 aut moich i 3 najbliższej rodziny do Proamy i jestem zadowolony z obsługi jak i ceny. Co nie da się załatwić przez internet, bez problemów idzie się dogadać telefonicznie --- zaoszczędziłem dużo pieniedzy i b.dziękuję PZU Link4 BRE AXA Uniqa

2015-08-19 09:56

Grzegorz77.255.75.106

pzu jest ok