pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

oszuści i złodzieje

2014-01-22 23:28

sopel

Jeden oszust pisze te pozytywne opinie, wystarczy porównać formę wypowiedzi.

2014-02-05 16:55

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowny Panie, jestem kierownikiem Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Chciałabym podziękować za zwrócenie naszej uwagi na zaistniały problem, dzięki czemu mogliśmy ją rozwiązać. Pozdrawiam Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta

2014-01-30 17:42

ja

Doznałam stłuczki nie z mojej winy, uszkodzone miałam dwie pary drzwi w samochodzie z 2010r. Rzeczoznawcy z Liberty uznali że jedne drzwi można jeszcze naprawić (czyli poszpachlować itp.) Wypłacili kwotę nieprzekraczającą 2000zł. Moje koszta naprawy przekroczyły 5000zł. Taka to jest firma. Nigdy więcej!

2014-02-04 14:19

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowna Pani, kieruję Działem Obsługi Klienta Liberty Direct. Chętnie przyjrzę się Pani sprawie. W tym celu bardzo proszę przesłać swój numer polisy na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Pozwoli mi to sprawdzić przebieg Pani obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct

2014-01-31 16:02

oszukany

To fakt - kanciarze, namawiają na ubezpieczenia, kręcą a jak odmówisz to i tak cię przekręca. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą, dajcie se spokój z tymi pseudo ubezpieczycielami, zobaczcie jakie reklamy w telewizji - wiecie ile to kosztuje - to są wasze pieniądze, skąd mają wziąć na wypłatę odszkodowania jak wydadzą na reklamę. Zobaczcie jakie kary płacą za oszukanie ludzi.

2014-02-04 14:19

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowny Panie, przykro mi, że ma Pan takie doświadczenia. Jeżeli jest Pan naszym klientem, bardzo proszę o przesłanie numeru swojej polisy na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając Pana dane i przyczyny niezadowolenia, będę mogła zająć się Pana sprawą osobiście i pomóc ją wyjaśnić. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct

2014-02-05 16:55

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowny Panie, jestem kierownikiem Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Chciałabym podziękować za zwrócenie naszej uwagi na zaistniały problem, dzięki czemu mogliśmy go rozwiązać. Pozdrawiam Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta

2014-02-07 09:44

edek

złodzieje, oszuści nie zawierajcie żadnych umów z Liberty Direct

2014-02-07 15:44

Piotrek

Dramatyczny poziom pod każdym względem, a przede wszystkim pod względem wyceny szkody. W moim wypadku miałem nieprzyjemność styczności z LD na skutek szkody spowodowanej przez sprawcę. Wycena kosztorysu absurdalna, wszystko oparte na zamiennikach, zaniżone koszty robocizny oraz co w moim wypadku istotne, mimo uszkodzenia obu lamp propozycja (podtrzymana mimo odwołania) naprawienia reflektorów zestawem naprawczym za 25zł. Ta firma przez swoje wyceny się ośmiesza, absolutnie odradzam jakiejkolwiek współpracy z tym pseudoubezpieczycielem. W wypadku szody po stronie sprawcy TYLKO i WYŁĄCZNIE bezgotówkowa naprawa w warsztacie (najlepiej ASO), bo wyjdziecie na tym tak, że jako poszkodowani będziecie jeszcze musieli dopłacać jak w wypadku wpisu z 30.01.14. Dramat, dno, miernota i kombinatorstwo. NIE POLECAM!

2014-02-10 09:46

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowny Panie, chciałabym poznać przyczyny Pańskiego niezadowolenia z naszej firmy. Jeśli jest Pan klientem Liberty Direct, uprzejmie proszę o przesłanie informacji o swojej sprawie (wraz z numerem polisy) na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Chętnie pomogę w rozwiązaniu każdego problemu. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct

2014-02-10 16:40

Piotrek

Przyczyny opisalem wyzej, szkoda mojego czasu na firme, ktora w ten sposob traktuje ludzi. Nie jestem Waszym klientem i po tym jak zostalem potraktowany na pewno nigdy nie bede. Lacze sie rowniez w bolu z osobami, ktore otrzymaly od was wyceny i szczerze wspolczuje, bo robicie z ludzi odiotow. Fakty sa takie, ze opieracie swoje kosztorysy na kwotach i stawkach tak absurdalnych, ze dzis w ASO pan ogladajac wasz kosztorys smial sie tak mocno jakby przeczytal najlepszy dowcip. Tak, droga pani rzecznik, to sie nawet tym, ktorzy widza wyceny codziennie w glowie nie miesci. Zmiencie podejscie do ludzi nie tytaktujac ich jako tych, ktorzy doja od was poniadze, a na tych ktorzy moze kiedys do wad wroca jesli zostana odpowiednio potraktowani. Marki nie buduje sie pojsciem po najmniejszej linii oporu (zamienniki, zaniozone koszty robocizny, absurdalne stawki, nieuwzglednianie oczywistych wad) tylko sprzedawaniem JAKOSCI w obsludze, wycenach itd. I tak napisalem wiecej niz mialem, i tak bedziecie dalej uprawiac swoj pseudobiznes, bo przeciez nie kazdy sie odwola, nie kazdy walczy o swoje, a wam to bardzo na reke. Zycze wam zmian i przekonania sie kiedys na wlasnej skorze jak to jest dostac wycene po szkodzie do ktorej trzeba doplacoc drugie tyle.

2014-02-13 13:57

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Piotrek: Podtrzymuję moją propozycję weryfikacji Pana sprawy - znając numer Pana polisy będę mogła przekazać sprawę do Działu Likwidacji Szkód z prośbą o sprawdzenie ponowne procesu likwidacji szkody, w tym wyceny. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos

2014-02-24 11:23

Gość

A skorzystał ktoś może z promocji Liberty Direct dostępnej tu: https://www.libertydirect.pl/turystyczne/wspolpraca_z_LOTem.html ? Bo mnie bardzo odpowiada, ale do tej pory nie korzystałam z tego typu ubezpieczeń turystycznych, jakie są Wasze wrażenia?

2014-03-05 20:07

Jężyk

To najgorsza ubezpieczalnia. Mąż miał wypadek, niestety z winy męża. Zderzył się we samochodem marki volvo (rocznik 2013), masz samochód jest do kasacji. Liberty robi teraz wielkie problemy z wypłaceniem pieniędzy nam i tamtemu kierowcy. Byli panowie z Liberty u męża żeby jeszcze raz opisał cale zdarzenie. I jeden z panów powiedział że oni zrobią wszystko żeby tych pieniędzy nie wypłacić. W najgorszym wypadku będziemy się sądzić, tylko oni maja takiego zonka że mój mąż nagrał cała rozmowę.

2014-03-12 14:34

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowna Pani, dziękujemy za informację. Chcielibyśmy prześledzić proces obsługi opisanej sprawy, jednak nie jesteśmy w stanie jej odnaleźć w systemie tylko na podstawie podanych przez Panią danych. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając numer Państwa polisy, będziemy mogli zweryfikować opisane działania. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-03-07 17:52

karolina

Uważajcie na nich. To zwykli oszuści!!! Nie wypłacają w całości odszkodowań, a części do naprawy liczą w zamiennikach. W kwietniu odbędzie sie druga rozprawa w sądzie. Pierwsza sprawa była w styczniu 2014 i jednoznacznie sędzia orzekł, że Liberty ma wypłacić reszte kasy i dokonać wszystkich opłat sądowych jak i zwrócić mi koszty poniesione w tej sprawie, adwokat itd...Niestety liberty sie odwołało od wyroku.

2014-03-07 20:43

klient

Litery direct dramat przy rozmowie jak kupujesz polisę konsultant mało w dupe nie wejdzie ale nie może w każdej inne sprawie dno nie zadzwonią nie mówiąc jakie drogie składki są przy wznowieniu. Nie polecam nikomu

2014-03-13 10:25

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Witam, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości e-mail na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając Pański numer polisy lub szkody, będę mogła skontrolować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-03-12 14:33

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Jężyk: Szanowna Pani, dziękujemy za informację. Chcielibyśmy prześledzić proces obsługi opisanej sprawy, jednak nie jesteśmy w stanie jej odnaleźć w systemie tylko na podstawie podanych przez Panią danych. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając numer Państwa polisy, będziemy mogli zweryfikować opisane działania. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-03-13 10:25

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Klient: Witam, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości e-mail na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając Pański numer polisy lub szkody, będę mogła skontrolować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-03-17 21:44

Michał

Umowa przez internet z której chciałem zrezygnować zgodnie z prawem w ciagu 30 dni mogę to uczynić 3 wypowiedzenia nie przynoszą skutku za każdym razem wysyłana jest wiadomośc o tej samej treści jakby nikt nie czytał tego dodam ze zrobiłem to 2 razy e mailem i raz faksem . Jak najdalej od tej firmy !

2014-03-18 16:07

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Michał: Szanowny Panie, jestem kierownikiem Obsługi Klienta z Liberty Direct. Bardzo proszę o przesłanie numeru polisy (a także, jeśli to możliwe, przekazanie maili wysłanych przez Pana w sprawie wypowiedzenia umowy) na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Chciałabym bliżej zapoznać się z problemem i zweryfikować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta Liberty Direct

2014-03-26 18:46

Magda

Katastrofa! Jestem - ale mam nadzieję, że już niezbyt długo, klientem tej firmy od kilku lat. Nigdy nie miałam żadnych zaległości płatniczych wobec LD a tu dziś dzwoni do mnie Kaczmarski Inkaso. Zdziwienie wielkie ponieważ od kiedy skradziono mi w listopadzie 2013r samochód jestem z LD w stałym kontakcie załatwiając formalności odszkodowania AC. Pisma, które otrzymałam wcześniej o zaległościach w płatnościach przemili konsultanci wielokrotnie wyjaśnili mi aby uznać za niebyłe ze względu na wstrzymanie windykacji należności do czasu skompletowania dokumentów i wyliczenia przez nich - czyli LD - nowej kwoty 2 raty za ubezpieczenie (teraz już jak na szczęście tylko OC ale pierwsze pismo opiewało na kwotę ubezpieczenia AC samochodu, który to od paru miesięcy widniał w ich bazie jako skradziony – a której to informacji nie widzieli pracownicy działu finansowego:)). Oczywiście kiedy prosiłam ich o przesłanie mi tego co mówią na piśmie - stwierdzali że nie ma takiej możliwości - ale w razie kłopotów rozmowy są nagrywane:). W dniu wczorajszym dzwoniłam jeszcze do nich aby się upewnić, że wszystko jest ok z dosłanymi do nich w czwartek dokumentami, że mają ich komplet (bo oczywiście na prośbę w mailu o potwierdzenie tego od czwartku się nie doczekałam) i co dalej ewentualnie jest potrzebne do zamknięcia sprawy - kolejny przemiły konsultant potwierdził mi, że sprawa jest przekazana do likwidatora i że on niezwłocznie się ze mną skontaktuje aby potwierdzić kompletność i status sprawy. Oczywiście kontaktu zarówno mailowego jak i tel. było brak. Za to dziś zadzwonił do mnie Pan z Kaczmarskiego Inkaso informując o procesie windykacyjnym etc. za brak wpłaty na 260 pln. Zdziwiona byłam bardzo kwotą a pytając Pana skąd ona jest dowiedziałam się, że to kwota wyliczona przez LD wczoraj.....:) po zaakceptowaniu przesłanych przeze mnie dokumentów. Oczywiście rozmowa z Panią, kolejną przełączoną konsultantką, tym razem z działu windykacji LD była udręką. Z całym szacunkiem dla tej Pani, którą z pewnością tak przeszkolono. Dowiedziałam się oczywiście, że wczoraj, konsultant z którym rozmawiałam, nie mógł mi powiedzieć, że jest jakaś niedopłata na moim koncie bo on jest od likwidacji szkód i w sumie to on jeszcze nie wiedział, że szkoda została zlikwidowana i naliczyła się nowa kwota składki do uregulowania. A, że automatycznie po zamknięciu szkody odblokowała się windykacja to bez powiadomienia mnie przekazali sprawę do Kaczmarskiego. Pani konsultantka stwierdziła, że oni w ogóle nie mają obowiązku informować mnie o ewentualnych zaległościach płatniczych ani o ich kwotach (w końcu każdy klient potrafi obliczyć sobie składkę za okres od kradzieży auta i zgłoszenia szkody do wyrejestrowania pomniejszony o 2 ratę AC i NW) i w sumie to ja już dawno powinnam im jednak zapłacić prawie 1400 pln z których teraz zrobiło się 260PLN:) Brak profesjonalizmu czy też niedoskonałości systemu, na którym pracują konsultanci, w którym to dla każdego z działów nie są dostępne informacje bieżące o kliencie, bardzo negatywnie świadczy o firmie. Buta konsultanta, który z całą stanowczością twierdzi, że dobrze zrobił oddając mnie do windykacji pomimo wielokrotnego kontaktu z mojej strony i braku informacji o obowiązku dokonania przeze mnie płatności jest dla mnie nie do przyjęcia. Jako klient czuję się bezsilna – nie jestem specem od ubezpieczeń i w zakresie likwidacji szkody i formalności oraz powinności przy likwidacji szkody liczyłam na pomoc ubezpieczyciela, którą to zapewne w stacjonarnym konkurencyjnym towarzystwie ubezpieczeniowym bym uzyskała. Jedyne co mi pozostaje to wysłanie zapytania do globalnego zarządu firmy czy takie wartości korporacyjne jak również podejście do klienta są przez nich aprobowane oraz propagowane. Niesmak pierwszego w mojej karierze kontaktu z windykacją zewnętrzną pozostanie.

2014-04-17 15:29

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowna Pani, jestem kierownikiem działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Próbowaliśmy odnaleźć Pani sprawę w bazie, jednak nie jesteśmy w stanie tego zrobić ze względu na zbyt małą ilość danych. Uprzejmie proszę o przesłanie swojego numeru polisy na mój adres mailowy: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. To pozwoli nam bliżej przyjrzeć się opisanej przez Panią sprawie i zweryfikować proces obsługi. Dziękuję, że zwróciła Pani naszą uwagę na zaistniały problem - pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-03-27 00:21

Wkurwiony

Kurwy i złodzieje tylko tyle.

2014-03-29 08:21

tentaki

banda oszustów i złodziei ,za przerysowany cały bok w passacie z 2004 dostałem 900 zeta,gdzie za podobne uszkodzenia rok temu tez w passacie hestia wypłaciła mi prawie 8 tyś..ludzie omijacie ich z daleka a poszkodowanym polecam tylko naprawę warsztatową