oszuści i złodzieje

WTF
2013-10-28 23:48
Stanowczo nie polecam tej pseudo-firmy. Jeśli myślicie, że będziecie mieć kontakt z Liberty to tylko z infolinią(a kto wie czy nie obsługuje ich jakieś zewnętrzne contact-center) i w dodatku to klient musi dzwonić non-stop bo państwo w contact-center nie maja obowiązku i ochoty oddzwonić. Odwołania oraz uwagi nie wzruszają w tej firmie nikogo. Likwidatorzy potrafią człowieka wyprowadzić z równowagi i wykorzystują nagrania do wytykania błędów klientowi. Choć nie czuje się już klientem, bo klient ma swoje prawa, a w Liberty nie mam takowych. Zawyżanie wartości auta po szkodzie, dezinformacja i brak współpracy - tak powinno wyglądać logo Liberty. Zdecydowanie i stanowczo mówię tej firmie NIE. Wcale nie jest tanio i wcale nie jest dobrze! Co któryś tam klient podobno ma wypłacone odszkodowanie w tydzień(taką mieli reklamę) - pewnie z OC gdy nie musieli nic płacić tylko zarobili na zaniżonej wycenie. Gratuluje naszemu Państwu, że pozwala na prowadzenie działalności tele-ubezpieczeniowej.
odpowiedz
wtf!!
2013-10-31 00:27
Liberty to firma twierdza, ma jedna siedzibe i klient nie znjdzie tam biura obslugi. Można tam tylko dzwonic,nie wiem jaki jest sens podawania adresu firmy( jedynego zresztą), gdy klient nie moze sie tam dostać.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-11-22 15:49
WTF przykro nam, że spotkały Cię niedogodności w kontakcie z naszą firmą. W trosce o zapewnienie jak najlepszego serwisu naszym klientom chcielibyśmy przyjrzeć się Twojej sprawie. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Przy okazji informujemy, że nie zatrudniamy zewnętrznych firm do obsługi naszych klientów. Cały proces odbywa się przez nasze wewnętrzne call center. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
rybnik
2013-09-18 08:51
Pierwsza polise oferuja po niskiej cenie (chociaz nie najnizszej na rynku, wystarczy sprawdzic w jakiejkolwiek porownywarce internetowej) natomiast kolejne zawyzaja. Mi przyslano propozycje przedluzenia umowy OC za 1149pln (w poprzednim roku zaplacilem 670pln) liczac zapewnie na to ze zapomne o terminie i umowa przedluzy sie automatycznie. Znalazlem inna firme za 430pln.. Nie polecam tej firmy
odpowiedz
ehhh
2013-09-17 21:50
tragedia i tyle...
odpowiedz
aris
2013-09-17 21:49
Nie polecam tej firmy, uciekajcie jak najdalej sie da. Przedluzyli mi polise, poniewaz na infolinii powiedzieli mi, ze ac zostalo przedluzone automatycznie i musze zaplacic - co jest klamstwem, bo tylko oc jest obowiazkowe. potem sprawdzilem cene tego samego ubezpieczenia na ich www i ta sama opcja i cena 300zl nizsza. Zostalem oszukany.
odpowiedz
kukulele
2014-01-06 19:18
U mnie było wszystko OK., wycenione, naprawione, zapłacone. Już o tym zapomniałem
odpowiedz
pawel
2013-09-11 08:56
zrezygnowalem z polisy w LIBERTY wypowiedzialem umowe a oni przeslali mi do inkasa naleznosc i strasza sadem w d... maja nawet ustawe
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-09-18 11:06
Witam, chciałabym zweryfikować opisaną przez Pana sprawę. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl . Po zapoznaniu się z jej szczegółami - będę mogła zająć się jej wyjaśnieniem. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
CZARNY
2013-09-09 11:50
CO TO ZA GŁUPIE PYTANIA W TYCH FORMULARZACH .IDIOCI.
odpowiedz
dupki
2013-09-03 18:05
CHUJE NIE LUDZIE!
odpowiedz
magik
2013-09-02 15:41
Ale jak auto warte 25 tys. to jakiś szrot! I tak dobrze, że 1400 za naprawę chcą dać. Ja rozumiem przy nowym autku, ale tak…
odpowiedz
AngryBird
2013-08-27 16:48
Piękny komentarz, ale coś mi się nie chce wierzyć, że sam z siebie o tym PZU tak chętnie piszesz ;)) Oj posmarować musieli, musieli! Ja z tą firmą jak najgorsze wspomnienia mam. Co do LD nie wiem, bo nie próbowałem.
odpowiedz
ala
2013-08-27 16:43
Niezadowoleni to wszędzie. Zapłaciłam za OC 200 zł i więcej mmie nie trzea.
odpowiedz
michael
2013-08-21 15:39
Jak auto warte 25 tys. to za zderzak 1400 niemało chyba
odpowiedz
515590935
2013-08-20 17:35
A ja napisze tak,koleś wjechał mi centralnie w zderzak,jego wina,bez dyskusji,uszkodzony zderzak,gril,błotnik i hak do holowania.a według tych h... grila w tym aucie nie było??zderzak kosztuje według ich wyceny 1900 zł do wypłaty 315 zł!!!! pisze odwołanie i okazuje sie iż na moim aucie stwierdzono*liczne ślady korozji*ale ja mam renault espace!!!one są z plastiku!!czy ktoś na tym forum widział zardzewiałą plastikową miskę??gratulacje dla rzeczoznawców firmy i kondolencje dla tych pokrzywdzonych.(a w reklamie prezenty im przynoszą!?)dodam jeszcze coś od siebie niema to jak stare ale dobre PZ...
odpowiedz
515390935
2013-08-20 17:37
nr 515390935
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-09-18 11:08
Witam, chciałabym zweryfikować opisany przez Pana proces likwidacji szkody. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl . Po zapoznaniu się z jej szczegółami - będę mogła zająć się jej wyjaśnieniem. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Poszkodowany
2014-06-24 08:35
ściema Liberty. Nic nie zamierzają pomóc.
odpowiedz
Pisar
2013-08-19 18:04
A ja właśnie z nimi walczę gdyż sporo mi brakuje na naprawę auta z AC. Według mnie to banda debili i złodzieji bo skoro ktoś na infolinni mi mówi że mam zaniżoną stawkę roboczą z 95zł na 65zł i ogólnie mi dają 5tys a warsztatowi 9tys to chyba coś tu k.... jest nie tak.? Tak więc 2,5 tys wydane na polisę poszło w p......u!
odpowiedz
olo
2013-09-01 22:53
Widze ze nie tylko ja dalem sie zlupic. Moja historia: 1- warsztat wycenil na ~11 tys 2- Liberty wyplacilo ~1 tys( dokladnie 850 zł) koniec historiii... nie polecam
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-09-18 11:10
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl . Chciałabym zweryfikować opisany proces likwidacji szkody. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Poszkodowany
2014-06-24 08:35
Nie wolno pisać odwołania, tylko żądać wyjaśnienia decyzji. Pisząc odwołanie nie mają obowiązku już w terminie 30 dni rozparzyć. Żądając dokładne wyjaśnienie swojej decyzji termin wypłacenia odszkodowania im się nie przedłuża i można na tej podstawie żądać odsetek ustawowych. W razie ignorowania poszkodowanego można wynająć adwokata (i żądać zwrotu za niego zgodnie z decyzją sądu najwyższego), pozwać sprawcę (taniej i zwykle bliżej - trzeba tylko przypomnieć sprawcy, że ma obowiązek poinformować Liberty o pozwie, aby można było ściągnąć to z konta liberty, a nie z konta poszkodowanego), a wygraną dać do komornika z info, że sprawca jest ubezpieczony w Liberty. Komornik zaraz zajmuję kasę im na koncie i tyle.
odpowiedz
marci455
2013-08-19 12:57
Ech, do windykacji to tak szybko sprawy nie trafiają w firmach. Przepracowałem w windykacji 5 lat i sporo się tego naoglądałem. Ludzie nie płacą a potem pretensje mają.
odpowiedz
kaj
2013-08-09 17:46
to wogóle jest masakra skasował mi facet auto z ich ubezpieczeniem nie zostałam poinformowana o koniecznosci dosłania upowaznienia od współwłasciciela dostałam połowe a teraz walcze o druga połowe juz nie wspominajac o tym co zapłaciłam za parking na którym stał samochód naliczyli 18.45 zł za dobe a ja zapłaciłam 30.75 zł napisze oczywiscie odwołanie. pracownicy sa nie kompetentni bo od dwóch tygodni jestem zapewniana ze poszedł przelew z czego dowiaduje sie ze w ksiegowosci czeka na potwierdzenie i jak tu sie nie wkur...wiac.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-09-18 11:09
Witam, Chciałabym zweryfikować opisany proces likwidacji szkody. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl . Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Poszkodowany
2014-06-24 08:33
Za Parking też mają obowiązek Ci zwrócić. Nie wolno pisać odwołania, tylko żądać wyjaśnienia decyzji. Pisząc odwołanie nie mają obowiązku już w terminie 30 dni rozparzyć. Żądając dokładne wyjaśnienie swojej decyzji termin wypłacenia odszkodowania im się nie przedłuża i można na tej podstawie żądać odsetek ustawowych. W razie ignorowania poszkodowanego można wynająć adwokata (i żądać zwrotu za niego zgodnie z decyzją sądu najwyższego), pozwać sprawcę (taniej i zwykle bliżej - trzeba tylko przypomnieć sprawcy, że ma obowiązek poinformować Liberty o pozwie, aby można było ściągnąć to z konta liberty, a nie z konta poszkodowanego), a wygraną dać do komornika z info, że sprawca jest ubezpieczony w Liberty. Komornik zaraz zajmuję kasę im na koncie i tyle.
odpowiedz
sonia
2013-07-30 19:30
najgorsza firma na rynku ubezpieczeniowym odmawiają odszkodowań z oc sprawcy sprawy ciągną się miesiącami dlaczego nikt z nadzoru ubezpieczeniowego i finansowego nie zajmie się nimi przecież oni okradają nasz kraj
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-08-07 13:39
Witam, chciałabym poznać przyczyny Pana niezadowolenia. Pozwoli to nam usprawnić procesy obsługi Klientów. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl . Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Poszkodowany
2014-06-24 08:26
No oczywiście. Tak jak Pani "pomogła" mi? Ściema Liberty i tyle...
odpowiedz
P Ibel
2013-07-25 17:05
Negatywne opinie o tym ubezpieczycielu są w pełni uzasadnione . cztery miesiące temu miałem stłuczkę którą chciałem rozliczyć korzystając z wykupionego ubezpieczenia AC... Po 34 dniach od zgłoszenia szkody otrzymałem pismo w którym Liberty informuje mnie o niemożności wypłaty w terminie 30 dni i przedłuża go (nie podając przyczyny) do 90 dni. Dziś minęło 111 dni, w tym czasie napisałem do nich dwa wezwania do zakończenia sprawy bezskutecznie - zero jakiejkolwiek odpowiedzi. Pieniądze jakie zapłaciłem za polisę wyrzucone w błot , a ja wrócę do PZU bo tam takie sprawy załatwiają szybko
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-07-29 12:27
Witam, Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Zajmuję się obsługą Klienta w Liberty i chciałabym pomóc w rozwiązaniu Pana sprawy. Znając numer Pana polisy będę mogła zająć się sprawą. pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-08-07 13:38
Witam, przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Chciałabym zweryfikować przedstawioną przez Pana sprawę. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Poszkodowany
2014-06-24 08:24
Ściema Liberty, że coś chcą pomóc.
odpowiedz
azik
2013-07-24 21:51
To nie firma to ………………uje które tam pracują i dorabiają zagraniczny kapitał po – co dać swojemu A jeszcze może go jakiś fiu……k pochwali i da mu 100 PLN premii za nasze KRZYWDY I ZA NASZĄ KASĘ bo on ma i nas w du…….szy i i opisuje na swoim serwerze jaki ten kraj jest i co tu można bo szary człowiek nic nie może im zrobić to oni mają miliony prawników i oni dyktują warunki ALE MOŻEMY COŚ ZROBIĆ PO PROSTU SĄ INNE FIRMY BEZ NASZEJ KASY SĄ NICZYM POZDRAWIAM Azik
odpowiedz
k
2013-07-18 15:23
Z tego co wiem to wszystkie firmy liczą tak samo według baz Infoekspert czy toś takiego.
odpowiedz
Marek K.
2013-07-17 15:21
Ech, do windykacji to tak szybko sprawy nie trafiają w firmach. Przepracowałem w windykacji 5 lat i sporo się tego naoglądałem. Ludzie nie płacą a potem pretensje mają.
odpowiedz
azik
2013-07-24 21:59
Marku czym się chwalisz mam nadzieję że łzy które spowodowałeś wrócą do ciebie RAZY 5
odpowiedz
ZIP
2013-06-23 10:50
BANDA ZŁODZIEJI !!! kRĘTACZE OSZUŚCI ! ZAPALILO MI SIE AUTO BMW od instalacji elektrycznej, miałem wykupione Oc i AC Premium! Po pierwszych ogledzinach przyznali sume 7 tys. zlotych. Warsztat wycenil usługę na 12 tys. złotych . Właściciel warsztatu, e-mailem spytał sie otwarcie czy sa w stanie wypłacić pieniądze? Po trzech dniach otrzymałem e-mail zwrotny o odmowie wypłaty odszkodowania ! Ponieważ nie było przyczyn zewnętrznych uszkodzenia auta !! NIE POLECAM NIKOMU TYCH UBEZPIECZYCIELI !! ŁADNIE TO ONI TYLKO ROBIĄ REKLAMY W TELEWIZJI !!
odpowiedz
Pete
2013-07-22 13:24
BMW dobre auto, a to się tak samo z siebie zapaliło?
odpowiedz
y
2013-06-12 21:46
Ja zostałam oszukana przez firmę Liberty Direct - są to oszuści!!!!!! Każdy z pracowników jest nie kompetentny, brak jest w spójności w pismach, nie informują siebie nawzajem o toczącej się danej sprawie. Umieją tylko straszyć i wyciągać pieniądze od ludzi poprzez windykatorów.
odpowiedz
Marcin
2013-06-11 09:32
W lutym br. przedłużyłem pakiet OC AC W Liberty Direct na . Samochód ubezpieczyciel wycenił na 30600 zł i od tej kwoty zapłaciłem składkę. Miesiąc później autko zostało mi skradzione a naciągacze wycenili mi go na 24800. W tym tempie to gdyby ukradli mi go 4 miesiące później to samochód już nic nie byłby wart... Dobrze przemyślcie zawierając jakąkolwiek umowę z nimi. W mojej opinii Liberty Direct to jedno wielkie oszustwo!
odpowiedz
Mirka
2013-05-09 13:42
Popieram w stu procentach!!
odpowiedz
Aleksandra
2013-05-08 12:12
Koleżanko ale z tego co piszesz to ja rozumiem, że Ty OC nie miałaś!!! I pretensje masz, że firma chce od Ciebie kasy?? A kto zapłaci za to, co zniszczyłaś? TO jest po prostu szczyt bezczelności!!! Ciesz się, że nikomu nic nie zrobiłaś.
odpowiedz
Anonim
2013-11-04 15:50
No właśnie, też się zastanawiam o co chodzi w tej sytuacji :P Za brak OC to jeszcze ogromne kary są :)
odpowiedz
Majkel
2013-05-03 22:42
@Janek - Pytanie co to za auto, bo jak jeździsz maluchem to i 1400 to za dużo :))
odpowiedz
Dorota
2013-05-01 17:42
W ciągu ostanich 10 lat miałam chyba jedną stłuczkę. Teraz niestety miałam drugą, ale chyba jestem jakaś nietypowa, bo Liberty nawet nie chciało mojego samochodu oglądać i tylko wypłacili oszkodowanie dosłoenie w 4 dni (!!!) Szczerze jestem w szoku, że tak sprawnie to poszło bo tyle co sie od zjamoych nasłuchałam że tragedia teraz będzie to głowa mała
odpowiedz
san
2013-10-02 07:31
witam \ chcialam podpisac umowe z LD ale zeby uzyskac dodatkowa znizke musze przedstawic nr polisy osoby ktora ma juz umowe czy zechciala by mi Pani pomoc byla bym bardzo wdzieczna,. wystarczy sms z numerem polisy tel505773589
odpowiedz
IZABELLA
2013-04-23 23:19
NIE POLECAM FIRMY LIBERTY DIRECT!!!!!!!!!!! MIAŁAM STŁUCZKĘ NA PARKINGU, WINA NIESTETY MOJA. OK, DOSZŁO DO ZDARZENIA. UBEZPIECZYCIEL WYLICZYŁ SZKODĘ W HONDZIE CIVIC [2007 R.] ZA WGNIECENIE PRAWEGO BŁOTNIKA I PORYSOWANIE LEWYCH DRZWI OD STRONY KIEROWCY NA ŁĄCZNĄ KWOTĘ 8500 ZŁ !!!!!!!! PISAŁAM DO FIRMY LIBERTY DIRECT O ROZŁOŻENIE NA RATY TAK OGROMNIEJ SUMY I ROZŁOŻYLI MI PO 1000 ZŁ...NIE BYŁAM W STANIE PŁACIĆ IM PO 1000 ZŁ, ZAŚ PŁACIŁAM IM PO 500 ZŁ. PRZELEWY BYŁY REGULARNE, KAŻDEGO MIESIĄCA A UBEZPIECZYCIEL PODAŁ MNIE DO SĄDU I WSZCZĄŁ EGZEKUCJĘ KOMORNICZĄ NARAŻAJĄC MNIE NA NIE MAŁE KOSZTY. ABSOLUTNIE NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!! TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE!!!!!
odpowiedz
dasf
2013-08-01 15:25
no ale nie rozumiem dlaczego miała Pani płacić 8500zł za naprawe skoro miała Pani wykupione ubezpieczenie OC ?? ?? ?? i to z tej polisy poszło na naprawe auta poszkodowanego
odpowiedz
mk
2014-04-01 15:39
no to są jakieś jaja, wygląda że Pani Iza nie miała żadnej polisy a to poszkodowany miał może polisę AC w LD i teraz ma regres do Pani Izy o kwotę naprawy raptem 8,5tys zł.
odpowiedz
Aga
2013-04-23 13:10
Witam...jestem kolejna osobą, która ma dość firmy Liberty...szkodę spowodowała mi osoba ubezpieczona w tej firmie, wina była ewidentnie tej osoby, zostało spisane oświadczenie , w którym osoba ta podpisuje oświadczenie iż wina była jej...ale potem składa inne oświadczenie w firmie Liberty i oczywiście firma uznaje winę obu stron bo tak było dla nich taniej!!!!!Napisałam odwołanie!!!Wypłata szkody miała być tzw. bezgotówkowo do firmy Toyota bo tam mieli mi naprawić auto ale firma Liberty wysłała mi połowę kasy i to pocztą!!!!!!A na rozpatrzenie odwołania nadal czekam. To co Firma Liberty robi to są kpiny...a zadowolone osoby to są chyba te,co płaca małe składki ale nie poszkodowani!!!!!Nie polecam!!!!!!
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-04-26 11:28
Witam, zajmuję się obsługą Klientów w Liberty Direct. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Chciałabym zweryfikować proces Pana obsługi. Uprzejmie proszę o podanie w mailu numeru szkody. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Anonim
2013-11-04 15:47
No ale to trzeba mieć pretensje do sprawcy a nie ubezpieczyciela, oni dopóki sprawa się nie wyjaśni nie kiwną palcem, co raczej nie jest dziwne, tylko normalne i zgodne z procedurą...
odpowiedz
Marek
2013-03-22 22:44
Kupiłem samochód w komisie "KART " pod Olsztynem w Dorotowie był świeżo sprowadzony miał polise w L D tyle tylko żenieopłaconą miesiąc po kazali mi zapłacić nawet cztery miesiące wstecz i odrazu straszą komornikiem, wypowiedziałem i napewno nigdy jusz nie ubezpiecze tam niczego
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-04-26 11:26
Witam, zajmuję się obsługą Klientów w Liberty Direct. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Chętnie przyjrzę się opisanej sprawie i postaram się ją wyjaśnić. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Poszkodowany
2014-06-24 08:19
Jak to było? "Po ponownej analizie stwierdzamy, że wszystko zostało wyjaśnione". To, że łamią kilka ustaw, fakt, że z nieznanych mi powodów piszą nagle, że ja się odwołuje (przy odwołaniu nie ma terminów odpowiedzialności!)
odpowiedz
anty
2013-03-13 19:56
To oszusci wlasnie sie z nimi sadze po tym jak odmowili wyplaty odszkodowanie zonie ktora ma pekniete kregi z winy kirujacego pojazdem ubezpieczony w tym posranym liberty
odpowiedz
wkurzony
2013-02-23 17:25
to oszusci chca odemnie kase za auto kture sprzedalem pol roku temu . aktos podoisal polise na moje nazwisko
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-04-26 11:27
Witam, zajmuję się obsługą Klientów w Liberty Direct. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Chętnie przyjrzę się opisanej sprawie. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
gruby171111
2013-01-13 16:47
Witam wystrzegajcie się tej organizacji banda mądrali która straszy swoich klijętów sądami i windykacjami
odpowiedz
sram na liberty
2013-01-10 21:49
Wypłacili mi szkode bez podatku vat i to jest bezczelne oszustwo wyłudzili kasę.Jest ustawa więc dzwonie do rzecznika praw ubezpieczonych i jest po temacie boja sie jak ognia rzecznika Liberty direct to firma która oszukuje ludzi i swoich klientów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Robert R.
2013-01-08 21:40
Nie wiem, kto piszę te wszystkie negatywne opinie - może przedstawiciele konkurencji? Latem tego roku miałem szkodę z AC w tej firmie. Rzeczoznawca wyliczył mi szkodę na kwotę, za która udało mi się naprawić auto (lakierowanie: przedni błotnik + dwoje drzwi oraz wymiana lusterka) i jeszcze ponad 1k mi z tego zostało. Dodam tylko, że naprawiał mi to wyspecjalizowany warsztat, a nie jakiś "Pan Heniek" w garażu.
odpowiedz
Dawid
2014-06-10 20:08
Mam podobny problem z tym ze w moim przypadku zostalo to rozpatrzone jako szkoda calkowita i wyplata odszkodowania pokrywajaca jedynie 50% strat. Mozesz powiedziec jak bylo w twoim przypadku? jaka byla wartosc pojazdu i w jakiej czesci zostalo wyplacone odzszkodowanie? Pozdrawiam
odpowiedz
abc
2015-02-02 12:23
IP: 217.99.x.x
Nie konkurencja tylko ludzie!cwaniaku
odpowiedz
Roman R.
2013-10-06 21:53
Skąd te dziwne posty z pozytywami. Sami sobie piszecie
odpowiedz
didi
2013-10-17 18:42
Ty jesteś palantem z liberty złodzieju
odpowiedz
ull
2015-01-08 16:54
To ty jesteś planem złodziej
odpowiedz
didi
2013-10-17 18:44
Robert R to palant z liberty
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:33
Ale ja wiem kto pisze pozytywne.
odpowiedz
sopel
2014-01-22 23:22
A ile szpachli jest na aucie?
odpowiedz
Janek
2013-01-05 08:23
Rzeczoznawca z liberty to jakiś idiota . Mam skasowany cały bok auta ( od przedniego zderzaka do tylnego zderzaka , błotniki przód tył itd a on wyliczył 1400 zł przy czym auto jest warte 25 tyś.. Niech sobie tę kasę wsadzi w buty - Ja oddaje auto do najdroższego serwisu niech się z nimi rozliczają .
odpowiedz
Jadzia
2013-01-03 13:46
Wszędzie się znajdą niezadowoleni. Ja zapłaciłam za OC 300 zł! Gdzie nie patrzeć tyle bym nie zapłaciła.
odpowiedz
Ala
2014-02-10 23:32
Teraz niech wiedzie w ciebie taka sama Sradzia z LD Powodzenia.
odpowiedz
Poszkodowany
2014-06-24 08:14
Widzisz, ja teraz pozywam właściciela polisy, ponieważ Liberty dosłownie oszukuje. Twierdzą np., że "to podejrzane, że usługa jest wykonywana przez firmę z siedzibą w Warszawie, a usługa została wykonana w Katowicach". Dla nich np. Koszt przejazdu do mechanika, to normalna eksploatacja, którą i tak miałbym posiadając swoje auto. U nich sprawa się już toczy szósty miesiąc! Ja pozywając właściciela OC bez problemu wygram, a potem niech on się truje z Liberty. Zobaczymy, czy to takie miłe.
odpowiedz
Mateusz
2015-05-28 20:00
IP: 109.231.x.x
Za ubezpieczenie mojego citroena zapłaciłbym w Liberty grubo ponad 700 zł. Znalazłem inną firmę - 570.
odpowiedz
kati
2013-03-20 18:43
no nie dziwię się , że mają takie tanie OC , skoro robią wszystko po to by nie wypłacać odszkodowań.
odpowiedz
rybnik
2013-09-18 08:49
A byla to pierwsza polisa OC z Liberty Direct? Pierwsza polise oferuja po niskiej cenie (chociaz nie najnizszej na rynku, wystarczy sprawdzic w jakiejkolwiek porownywarce internetowej) natomiast kolejne zawyzaja. Mi przyslano propozycje przedluzenia umowy OC za 1149pln (w poprzednim roku zaplacilem 670pln) liczac zapewnie na to ze zapomne o terminie i umowa przedluzy sie automatycznie. Znalazlem inna firme za 430pln.. Nie polecam tej firmy
odpowiedz
Wacuś
2013-10-06 21:50
Życzę ci likwidacji szkody z taką zadowoloną jak ty. Wrażenia niesamowite.
odpowiedz
ananan
2014-01-10 12:27
Proszę mnie zapłacić ja wezmę 250 zł. tylko co jak będzie szkoda?
odpowiedz
Jacko
2012-11-09 13:14
Osobiście nie rozumiem waszych zarzutów. Jakoś w wakacje miałem stłuczkę, dość niewielką, ale szkoda ewidentna. Dostałem odszkodowanie w ramach szybkiej ścieżki - chyba tak to się nazywa - likwidują małe szkody przez uproszczone procedury. No i faktycznie dostałem wypłatę w 4 dni a cały proces z likwidacji zakończył się w 2 tygodnie.
odpowiedz
Wacuś
2013-10-06 21:48
Bo niewielka kwota spróbuj wyrwać od nich większą sumę oszusci i sciemniacze. Wiem co piszę miałem dwie szkody z oc sprawcy z liberty. Moim zdaniem krętacze i złodzieje.
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:34
To zmień pracodawce, to zrozumiesz.
odpowiedz
Paul
2012-10-31 20:25
liberty to jedno wielkie G!!! są mistrzami w ściemnianiu, celowo źle zapisują numery telefonów, po to by później mogli powiedzieć, że nie mogą się dodzwonić, rzeczoznawca już drugi tydzień sie ze mną kontaktuje, szympans w tym czasie zdążył by sie dodzwonić. Jesli mówią, że skontaktują się w ciągu 24 godzin, to oznacza to, że minie 2 tygodnie i dalej nic, oni chyba sa w innym wymiarze czasu. Ja pie..ole!
odpowiedz
Liberty Direct
2013-03-26 14:26
Witam, zajmuję się obsługą Klienta w Liberty Direct. Chętnie przyjrzę się bliżej opisanej przez Pana sprawie. Uprzejmie proszę o kontakt na katarzyna.krokos@libertydirect.pl Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Arti
2012-10-31 19:53
Gosc wjechal mi w tyl,mial OC w Liberty.2tyg zajelo firmie wyliczenie szkody na podstawie zdjec ktore im przeslalem,po czym przeslali mi wyliczona wg.nich szkode 1500zł. minus podatek (w rozmowie z przedstawicielem bylo ustalone ze oddaje samochod na serwis i sporawa jest zalatwiana bezgotowkowo)ale myseli moze ze sie pochapie na te 1480zł.W w moim samochodzie został zniszczony zderzak wraz ze spojlerem,pas tylni,jakas tam belka oraz tylnia klapa.ASO Audi naprawili szkode a Liberty niechce teraz za nia placic !!!!!pewnie dostali rachunek 15000tys a nie smieszne 1500 za ktore bym nawet zderzaka niekupil a gdzie tam reszta plus robocizna lakiernik Liberty to zodzieje i oszusci robia problemy z wyplaceniem szkody.Tak ze Niedawajcie sie nabijac w butelke tanimi polisami bo jak wiadomo gdzie tanio tam do du.....
odpowiedz
Liberty Direct
2013-03-26 14:25
Witam, zajmuję się obsługą Klienta w Liberty Direct. Chętnie przyjrzę się bliżej opisanej przez Pana sprawie. Uprzejmie proszę o kontakt na katarzyna.krokos@libertydirect.pl Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
STatyk
2012-10-29 15:17
Mam kompletnie odmienne wrażenia. Dla mnie Liberty zasługuje na zasłużoną pochwałę co do fachowości. Jeszcze nie spotkałem się z tak szybkim załatwieniem sprawy. Kilka lat temu miałem stłuczkę i ta wywołała u mnie gigantyczną niechęć do firm ubezpieczających. Sprawa ciągneła się mieiącami, a pieniądze które dostałem były żadne. Tym razem otrzymałem zupełnie dobre odszkodowanie i to dosłownie w kilka dni. Nie wiem, czy to przypadek, ale jestem pod wrażeniem.
odpowiedz
dobry
2013-10-17 18:37
złodzieje właśnie miałem szkodę którą wyliczyli mi na 2800 zł zleciłem wycenę rzeczoznawcy który jest też biegłym sądowym ta sama szkoda wyceniona na 18000,złodzieje !!!!!!!!!!!
odpowiedz
MIKI
2016-01-07 17:54
IP: 164.127.x.x
SZKODA Z OC SPRAWCY MIGAJĄ SIĘ Z ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NIE POLECAM NIKOMU NAWET NAJGORSZEMU WROGOWI DARMOZJADY PASOŻYTY WYSTARCZY NA FORACH POCZYTAĆ O NICH BRAK SŁÓW .
odpowiedz
didi
2013-10-17 18:42
Bo jesteś z liberty Baranie
odpowiedz
czekający na sprawiedliwość
2013-11-18 00:33
pewnie pracujesz w liberty
odpowiedz
sopel
2014-01-22 23:25
STatyk pracuje w Librty Direct
odpowiedz
Komcia
2012-10-17 15:04
Może po prostu w Liberty mają inne przeliczniki.Ubezpieczenie NW czyli od następstw nieszczęśliwych wypadków - nie wiem w jakim stopniu kwalifikuje się do szkód z wypadku samochodowego. A z OC i AC normalnie wypłacili odszkodowanie?
odpowiedz
gość
2012-09-24 13:05
Ja również nie polecam Liberty!!! Oszuści!!!
odpowiedz
Maguu
2012-10-29 15:11
A co tobie się przytrafiło?
odpowiedz
Liberty Direct
2013-03-26 14:18
Witam, zajmuję się obsługą Klienta w Liberty Direct. Chętnie dowiem się jakie są przyczyny Państwa niezadowolenia. Uprzejmie proszę o kontakt na katarzyna.krokos@libertydirect.pl Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Bbb
2016-11-01 09:58
IP: 176.122.x.x
Również uważam że liberty to zwykli oszuści podczas wypadku w którym ja byłem poszkodowany stwierdzili że nie miałem zapietego pasa bezpieczeństwa a pas mialem.Obnizyli mi odszkodowanie o 30% a i tak szkode osobową ustalili na 490zl co jest dla mnie śmieszne bo wypadek był dość poważny...jak najdalej od tego ubezpieczyciela.Mam zamiar walczyć o swoje..
odpowiedz
Hania
2012-09-01 18:29
Moja córka miała straszny wypadek-zderzenie czołowe z tirem.Miała złamaną czaszkę w 17 miejscach z wgłobieniem,.uraz mózgu,straciła oko,złamała kręgosłup i praktycznie wszystkie kończyny(noga w 43 kawałkach)Miała dwa ubezpieczenia-szkolne w PZU, zaś AC,OC i NW.w liberty.Pani z PZU powiedziała mi,ze lekarze oceniając utratę zdrowia mojego dziecka przy 130% przestali liczyć.Na drugi dzień miałam całą sumę ubezpieczenia na koncie.Zaś Liberty na podstawie tych samych dokumentów,do wypłaty NW oceniło utratę zdrowia na 60 %!!!!!! Napisali mi,ze mogę sobie iść do sądu.To celowa polityka.Wiedzą,ze część ludzi się w takiej sytuacji podda,bo ma inne problemy.Ja składam sprawę do sądu.Potrzebuje pieniędzy na rehabilitację więc nie popuszczę złodziejom!!!
odpowiedz
Neva
2014-07-10 21:09
Zgadzam się to oszuści, kłamcy i złodzieje
odpowiedz
aboco
2015-02-02 12:19
IP: 217.99.x.x
Prawidlowo!! Zeby odzyskac to co Pani!!! Po to sie wplaca ze w razie wypadku odzyskac.oni na ludziach ktorym sie niechce w to bawic zeruja .hieny jedne!
odpowiedz
Liberty Direct
2013-03-26 14:16
Witam, zajmuję się obsługą Klientów w Liberty Direct. Chciałabym bliżej przeanalizować opisaną sprawę. Będę wdzięczna za kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Libdno
2015-01-11 22:06
Mnie Państwo z LD tak przeanalizowało, że nie dostałem ani grosza, więc , ach szkoda słów
odpowiedz
Mateusz
2015-05-28 19:52
IP: 109.231.x.x
Pusty chwyt marketingowy. Niby tacy otwarci i chcą pomóc - gwn0 prawda!
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-06-12 15:37
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, dzięki zamieszczanym przez nas wpisom na forach Klienci wiedzą, że mogą skontaktować się bezpośrednio z Liberty, żeby dowiedzieć się więcej na temat swoich polis. Zapewniam, że naszym priorytetem jest ułatwienie Państwu tego kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz