pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

oszuści i złodzieje

2013-05-09 13:42

Mirka

Popieram w stu procentach!!

2013-06-11 09:32

Marcin

W lutym br. przedłużyłem pakiet OC AC W Liberty Direct na . Samochód ubezpieczyciel wycenił na 30600 zł i od tej kwoty zapłaciłem składkę. Miesiąc później autko zostało mi skradzione a naciągacze wycenili mi go na 24800. W tym tempie to gdyby ukradli mi go 4 miesiące później to samochód już nic nie byłby wart... Dobrze przemyślcie zawierając jakąkolwiek umowę z nimi. W mojej opinii Liberty Direct to jedno wielkie oszustwo!

2013-06-12 21:46

y

Ja zostałam oszukana przez firmę Liberty Direct - są to oszuści!!!!!! Każdy z pracowników jest nie kompetentny, brak jest w spójności w pismach, nie informują siebie nawzajem o toczącej się danej sprawie. Umieją tylko straszyć i wyciągać pieniądze od ludzi poprzez windykatorów.

2013-06-23 10:50

ZIP

BANDA ZŁODZIEJI !!! kRĘTACZE OSZUŚCI ! ZAPALILO MI SIE AUTO BMW od instalacji elektrycznej, miałem wykupione Oc i AC Premium! Po pierwszych ogledzinach przyznali sume 7 tys. zlotych. Warsztat wycenil usługę na 12 tys. złotych . Właściciel warsztatu, e-mailem spytał sie otwarcie czy sa w stanie wypłacić pieniądze? Po trzech dniach otrzymałem e-mail zwrotny o odmowie wypłaty odszkodowania ! Ponieważ nie było przyczyn zewnętrznych uszkodzenia auta !! NIE POLECAM NIKOMU TYCH UBEZPIECZYCIELI !! ŁADNIE TO ONI TYLKO ROBIĄ REKLAMY W TELEWIZJI !!

2013-07-22 13:24

Pete

BMW dobre auto, a to się tak samo z siebie zapaliło?

2013-07-17 15:21

Marek K.

Ech, do windykacji to tak szybko sprawy nie trafiają w firmach. Przepracowałem w windykacji 5 lat i sporo się tego naoglądałem. Ludzie nie płacą a potem pretensje mają.

2013-07-24 21:59

azik

Marku czym się chwalisz mam nadzieję że łzy które spowodowałeś wrócą do ciebie RAZY 5

2013-07-18 15:23

k

Z tego co wiem to wszystkie firmy liczą tak samo według baz Infoekspert czy toś takiego.

2013-07-24 21:51

azik

To nie firma to ………………uje które tam pracują i dorabiają zagraniczny kapitał po – co dać swojemu A jeszcze może go jakiś fiu……k pochwali i da mu 100 PLN premii za nasze KRZYWDY I ZA NASZĄ KASĘ bo on ma i nas w du…….szy i i opisuje na swoim serwerze jaki ten kraj jest i co tu można bo szary człowiek nic nie może im zrobić to oni mają miliony prawników i oni dyktują warunki ALE MOŻEMY COŚ ZROBIĆ PO PROSTU SĄ INNE FIRMY BEZ NASZEJ KASY SĄ NICZYM POZDRAWIAM Azik

2013-07-25 17:05

P Ibel

Negatywne opinie o tym ubezpieczycielu są w pełni uzasadnione . cztery miesiące temu miałem stłuczkę którą chciałem rozliczyć korzystając z wykupionego ubezpieczenia AC... Po 34 dniach od zgłoszenia szkody otrzymałem pismo w którym Liberty informuje mnie o niemożności wypłaty w terminie 30 dni i przedłuża go (nie podając przyczyny) do 90 dni. Dziś minęło 111 dni, w tym czasie napisałem do nich dwa wezwania do zakończenia sprawy bezskutecznie - zero jakiejkolwiek odpowiedzi. Pieniądze jakie zapłaciłem za polisę wyrzucone w błot , a ja wrócę do PZU bo tam takie sprawy załatwiają szybko

2013-07-29 12:27

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Witam, Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Zajmuję się obsługą Klienta w Liberty i chciałabym pomóc w rozwiązaniu Pana sprawy. Znając numer Pana polisy będę mogła zająć się sprawą. pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta

2013-08-07 13:38

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Witam, przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Chciałabym zweryfikować przedstawioną przez Pana sprawę. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta

2014-06-24 08:24

Poszkodowany

Ściema Liberty, że coś chcą pomóc.

2013-07-30 19:30

sonia

najgorsza firma na rynku ubezpieczeniowym odmawiają odszkodowań z oc sprawcy sprawy ciągną się miesiącami dlaczego nikt z nadzoru ubezpieczeniowego i finansowego nie zajmie się nimi przecież oni okradają nasz kraj

2013-08-07 13:39

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Witam, chciałabym poznać przyczyny Pana niezadowolenia. Pozwoli to nam usprawnić procesy obsługi Klientów. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl . Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta

2014-06-24 08:26

Poszkodowany

No oczywiście. Tak jak Pani "pomogła" mi? Ściema Liberty i tyle...

2013-08-09 17:46

kaj

to wogóle jest masakra skasował mi facet auto z ich ubezpieczeniem nie zostałam poinformowana o koniecznosci dosłania upowaznienia od współwłasciciela dostałam połowe a teraz walcze o druga połowe juz nie wspominajac o tym co zapłaciłam za parking na którym stał samochód naliczyli 18.45 zł za dobe a ja zapłaciłam 30.75 zł napisze oczywiscie odwołanie. pracownicy sa nie kompetentni bo od dwóch tygodni jestem zapewniana ze poszedł przelew z czego dowiaduje sie ze w ksiegowosci czeka na potwierdzenie i jak tu sie nie wkur...wiac.

2013-09-18 11:09

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Witam, Chciałabym zweryfikować opisany proces likwidacji szkody. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl . Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta

2014-06-24 08:33

Poszkodowany

Za Parking też mają obowiązek Ci zwrócić. Nie wolno pisać odwołania, tylko żądać wyjaśnienia decyzji. Pisząc odwołanie nie mają obowiązku już w terminie 30 dni rozparzyć. Żądając dokładne wyjaśnienie swojej decyzji termin wypłacenia odszkodowania im się nie przedłuża i można na tej podstawie żądać odsetek ustawowych. W razie ignorowania poszkodowanego można wynająć adwokata (i żądać zwrotu za niego zgodnie z decyzją sądu najwyższego), pozwać sprawcę (taniej i zwykle bliżej - trzeba tylko przypomnieć sprawcy, że ma obowiązek poinformować Liberty o pozwie, aby można było ściągnąć to z konta liberty, a nie z konta poszkodowanego), a wygraną dać do komornika z info, że sprawca jest ubezpieczony w Liberty. Komornik zaraz zajmuję kasę im na koncie i tyle.

2013-08-19 12:57

marci455

Ech, do windykacji to tak szybko sprawy nie trafiają w firmach. Przepracowałem w windykacji 5 lat i sporo się tego naoglądałem. Ludzie nie płacą a potem pretensje mają.

2013-08-19 18:04

Pisar

A ja właśnie z nimi walczę gdyż sporo mi brakuje na naprawę auta z AC. Według mnie to banda debili i złodzieji bo skoro ktoś na infolinni mi mówi że mam zaniżoną stawkę roboczą z 95zł na 65zł i ogólnie mi dają 5tys a warsztatowi 9tys to chyba coś tu k.... jest nie tak.? Tak więc 2,5 tys wydane na polisę poszło w p......u!

2013-09-01 22:53

olo

Widze ze nie tylko ja dalem sie zlupic. Moja historia: 1- warsztat wycenil na ~11 tys 2- Liberty wyplacilo ~1 tys( dokladnie 850 zł) koniec historiii... nie polecam

2013-09-18 11:10

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl . Chciałabym zweryfikować opisany proces likwidacji szkody. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta

2014-06-24 08:35

Poszkodowany

Nie wolno pisać odwołania, tylko żądać wyjaśnienia decyzji. Pisząc odwołanie nie mają obowiązku już w terminie 30 dni rozparzyć. Żądając dokładne wyjaśnienie swojej decyzji termin wypłacenia odszkodowania im się nie przedłuża i można na tej podstawie żądać odsetek ustawowych. W razie ignorowania poszkodowanego można wynająć adwokata (i żądać zwrotu za niego zgodnie z decyzją sądu najwyższego), pozwać sprawcę (taniej i zwykle bliżej - trzeba tylko przypomnieć sprawcy, że ma obowiązek poinformować Liberty o pozwie, aby można było ściągnąć to z konta liberty, a nie z konta poszkodowanego), a wygraną dać do komornika z info, że sprawca jest ubezpieczony w Liberty. Komornik zaraz zajmuję kasę im na koncie i tyle.

2013-08-20 17:35

515590935

A ja napisze tak,koleś wjechał mi centralnie w zderzak,jego wina,bez dyskusji,uszkodzony zderzak,gril,błotnik i hak do holowania.a według tych h... grila w tym aucie nie było??zderzak kosztuje według ich wyceny 1900 zł do wypłaty 315 zł!!!! pisze odwołanie i okazuje sie iż na moim aucie stwierdzono*liczne ślady korozji*ale ja mam renault espace!!!one są z plastiku!!czy ktoś na tym forum widział zardzewiałą plastikową miskę??gratulacje dla rzeczoznawców firmy i kondolencje dla tych pokrzywdzonych.(a w reklamie prezenty im przynoszą!?)dodam jeszcze coś od siebie niema to jak stare ale dobre PZ...

2013-08-20 17:37

515390935

nr 515390935

2013-09-18 11:08

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Witam, chciałabym zweryfikować opisany przez Pana proces likwidacji szkody. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl . Po zapoznaniu się z jej szczegółami - będę mogła zająć się jej wyjaśnieniem. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta

2014-06-24 08:35

Poszkodowany

ściema Liberty. Nic nie zamierzają pomóc.

2013-08-21 15:39

michael

Jak auto warte 25 tys. to za zderzak 1400 niemało chyba

2013-08-27 16:43

ala

Niezadowoleni to wszędzie. Zapłaciłam za OC 200 zł i więcej mmie nie trzea.

2013-08-27 16:48

AngryBird

Piękny komentarz, ale coś mi się nie chce wierzyć, że sam z siebie o tym PZU tak chętnie piszesz ;)) Oj posmarować musieli, musieli! Ja z tą firmą jak najgorsze wspomnienia mam. Co do LD nie wiem, bo nie próbowałem.

2013-09-02 15:41

magik

Ale jak auto warte 25 tys. to jakiś szrot! I tak dobrze, że 1400 za naprawę chcą dać. Ja rozumiem przy nowym autku, ale tak…

2013-09-03 18:05

dupki

CHUJE NIE LUDZIE!

2013-09-09 11:50

CZARNY

CO TO ZA GŁUPIE PYTANIA W TYCH FORMULARZACH .IDIOCI.

2013-09-11 08:56

pawel

zrezygnowalem z polisy w LIBERTY wypowiedzialem umowe a oni przeslali mi do inkasa naleznosc i strasza sadem w d... maja nawet ustawe

2013-09-18 11:06

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Witam, chciałabym zweryfikować opisaną przez Pana sprawę. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl . Po zapoznaniu się z jej szczegółami - będę mogła zająć się jej wyjaśnieniem. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta