oszuści i złodzieje

Renata
2014-06-14 11:37
Wielkie złodziejstwo sprawca kolizji przyznał się do wszystkich wyrządzonych szkód mimo to LIberty Direct pozwoliło mi pomalować plastikowy element i wypłaciło 400 PLN, złodziejstwo i oszustwo w biały dzień nikomu nie życzę przymusu współpracy z tą pseudoubezpieczalnią, niestety moja sprawa skończy się w sądzie co znacznie wydłuży wypłatę świadczenia ale inaczej nic od tych złodzieji nie odzyskam.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-06-10 08:44
@oszukana: Szanowna Pani, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Mając numer Pani polisy, będę mogła zweryfikować proces obsługi i udzielić Pani konkretnych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-06-09 18:48
@szukana: Szanowna Pani, chciałabym poznać przyczyny Pani opinii - zapraszam do przesłania wiadomości na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
oszukana
2014-06-04 19:50
Odradzam wszystkim ubezpieczenia tam auta , oszukuja jak tylko mogą. Wy powiedziałam im umowe oc a oni żądają ode mnie jakiejs dodatkowej kwoty nie mam pojecia z kãd im sie to wzieło.Poprostu masakra.
odpowiedz
szukana
2014-06-04 19:40
Jedno wielkie bagno, totalne złodziejstwo w biały dzień. Czemu ich nie powsadzaja do puchy.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-06-04 08:53
@oszukany: Szanowny Panie, spieszę z wyjaśnieniem. Polisy pokomisowe są polisami rocznymi - komis odpowiada za ich opłacanie do daty poinformowania ubezpieczyciela o sprzedaży auta, a nabywca auta odpowiada za płatności do końca trwania umowy lub jej wypowiedzenia. Przy zakupie auta w komisie powinien Pan otrzymać dokument polisy, gdzie na pierwszej stronie znajdują się wszystkie najważniejsze informacje - m.in. data zawarcia umowy, zakres ochrony, okres ubezpieczenia i dane pojazdu. Niestety, zdarzają się przypadki, w których komisy udzielają swoim klientom błędnych informacji na temat polisy. Być może tak było w Pana przypadku? Jeżeli prześle Pan swój numer polisy na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl, będę mogła sprawdzić dane komisu, w którym zakupił Pan auto. Istnieje możliwość wykluczenia go z naszego programu. Z góry dziękuję i pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
oszukany
2014-05-30 21:25
ta firma to naciągacze kupiłem auto w komisie miała być umowa na zjazd do domu i finito podpisałem umowe z drugą firmą jedniodniowych sie nie wypowiada a ono przedłuzyli na rok i teraz naliczyli mi 845 zł za auto 1.000 uwazajcie na tych złodziej i naciągaczy
odpowiedz
dupa_dupy
2014-05-30 18:17
Czytam to wszystki i śmiać mi się chce. Za pomalowanie boku w passacie 2004 8 tysięcy wypłacili? Ponad połowę wartości samochodu? LOL. Ktoś zaniża cenę naprawy? A nie łaska oddać do warsztatu i za bezgotówkę naprawić? Nie, polaczki zawsze kombinują, że musi coś na rękę zostać.. żal i tyle. AC z wpłatą własną? Czytać warunki umowy a nie płakać nad rozlanym mlekiem. Ja w libercie mam od kilku lat i zdarzyło się z premium assistance skorzystać kilka razy, za każdym razem oczekiwanie na lawetę poniżej godziny. Laweta, zmiana koła, zero problemu. Raz naprawiałem też po stłuczce, przyszedł koleś na wycenę, chciał mi 800pln dać, puknąłem się w czoło i oddałem do serwisu, 3500 wyszło, bo jakieś pierdoły się pourywały pod zderzakiem, tydzień i po problemie. Trzeba mysleć, a nie lamentować. PZU spoko, ale jak mam za OC z Assistance płacić 2x tyle co w liberty to dziękuję.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-05-12 08:57
@bogus: Szanowny Panie, ponawiam swoją prośbę o przesłanie numeru polisy na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Pozwoli mi to zweryfikować zastosowane przez firmę procedury. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
bogus
2014-05-08 21:42
Ukradli mi auto ubezpieczycieli mi na 31000zł,a po pół roku wycenili na 17tys,to praktycznie według ich obliczeń po następnym pół roku jego wartość złóź się do zera-mało tego unikają udzielania informacji i zwlekają wypłaceniem,
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-05-08 09:57
@Zenek: Szanowny Panie, przykro mi, że ma Pan podobne doświadczenia. Nasza firma nie traktuje przesyłanych ofert jak wiążących umów. Być może doszło przy Pana obsłudze do nieporozumienia. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Dysponując Pana danymi kontaktowymi - będę mogła skontrolować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Zenek
2014-05-02 02:50
uwaga na Liberty! Po zapytaniu o wyliczenie oferty przysłali już gotową umowę, myślałem, że to tylko propozycja, a tu dostaję ponaglenie, by zapłacić!!! Nie polecam, nie polecam!
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-04-17 15:30
@Magda: Szanowna Pani, jestem kierownikiem działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Próbowaliśmy odnaleźć Pani sprawę w bazie, jednak nie jesteśmy w stanie tego zrobić ze względu na zbyt małą ilość danych. Uprzejmie proszę o przesłanie swojego numeru polisy na mój adres mailowy:katarzyna.krokos@libertydirect.pl. To pozwoli nam bliżej przyjrzeć się opisanej przez Panią sprawie i zweryfikować proces obsługi. Dziękuję, że zwróciła Pani naszą uwagę na zaistniały problem - pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
ERW
2014-04-02 12:41
Jeżeli mają Państwo problem z wypłatą odszkodowania lub kosztorys według Państwa jest za niski skontaktujcie się z Nami. Pomożemy a w przypadku zaniżonego kosztorysu dot. ubezpieczenia OC dopłacimy dla Państwa do szkody! www.erw.com.pl oraz biuro@erw.com.pl
odpowiedz
tentaki
2014-03-29 08:21
banda oszustów i złodziei ,za przerysowany cały bok w passacie z 2004 dostałem 900 zeta,gdzie za podobne uszkodzenia rok temu tez w passacie hestia wypłaciła mi prawie 8 tyś..ludzie omijacie ich z daleka a poszkodowanym polecam tylko naprawę warsztatową
odpowiedz
Wkurwiony
2014-03-27 00:21
Kurwy i złodzieje tylko tyle.
odpowiedz
Magda
2014-03-26 18:46
Katastrofa! Jestem - ale mam nadzieję, że już niezbyt długo, klientem tej firmy od kilku lat. Nigdy nie miałam żadnych zaległości płatniczych wobec LD a tu dziś dzwoni do mnie Kaczmarski Inkaso. Zdziwienie wielkie ponieważ od kiedy skradziono mi w listopadzie 2013r samochód jestem z LD w stałym kontakcie załatwiając formalności odszkodowania AC. Pisma, które otrzymałam wcześniej o zaległościach w płatnościach przemili konsultanci wielokrotnie wyjaśnili mi aby uznać za niebyłe ze względu na wstrzymanie windykacji należności do czasu skompletowania dokumentów i wyliczenia przez nich - czyli LD - nowej kwoty 2 raty za ubezpieczenie (teraz już jak na szczęście tylko OC ale pierwsze pismo opiewało na kwotę ubezpieczenia AC samochodu, który to od paru miesięcy widniał w ich bazie jako skradziony – a której to informacji nie widzieli pracownicy działu finansowego:)). Oczywiście kiedy prosiłam ich o przesłanie mi tego co mówią na piśmie - stwierdzali że nie ma takiej możliwości - ale w razie kłopotów rozmowy są nagrywane:). W dniu wczorajszym dzwoniłam jeszcze do nich aby się upewnić, że wszystko jest ok z dosłanymi do nich w czwartek dokumentami, że mają ich komplet (bo oczywiście na prośbę w mailu o potwierdzenie tego od czwartku się nie doczekałam) i co dalej ewentualnie jest potrzebne do zamknięcia sprawy - kolejny przemiły konsultant potwierdził mi, że sprawa jest przekazana do likwidatora i że on niezwłocznie się ze mną skontaktuje aby potwierdzić kompletność i status sprawy. Oczywiście kontaktu zarówno mailowego jak i tel. było brak. Za to dziś zadzwonił do mnie Pan z Kaczmarskiego Inkaso informując o procesie windykacyjnym etc. za brak wpłaty na 260 pln. Zdziwiona byłam bardzo kwotą a pytając Pana skąd ona jest dowiedziałam się, że to kwota wyliczona przez LD wczoraj.....:) po zaakceptowaniu przesłanych przeze mnie dokumentów. Oczywiście rozmowa z Panią, kolejną przełączoną konsultantką, tym razem z działu windykacji LD była udręką. Z całym szacunkiem dla tej Pani, którą z pewnością tak przeszkolono. Dowiedziałam się oczywiście, że wczoraj, konsultant z którym rozmawiałam, nie mógł mi powiedzieć, że jest jakaś niedopłata na moim koncie bo on jest od likwidacji szkód i w sumie to on jeszcze nie wiedział, że szkoda została zlikwidowana i naliczyła się nowa kwota składki do uregulowania. A, że automatycznie po zamknięciu szkody odblokowała się windykacja to bez powiadomienia mnie przekazali sprawę do Kaczmarskiego. Pani konsultantka stwierdziła, że oni w ogóle nie mają obowiązku informować mnie o ewentualnych zaległościach płatniczych ani o ich kwotach (w końcu każdy klient potrafi obliczyć sobie składkę za okres od kradzieży auta i zgłoszenia szkody do wyrejestrowania pomniejszony o 2 ratę AC i NW) i w sumie to ja już dawno powinnam im jednak zapłacić prawie 1400 pln z których teraz zrobiło się 260PLN:) Brak profesjonalizmu czy też niedoskonałości systemu, na którym pracują konsultanci, w którym to dla każdego z działów nie są dostępne informacje bieżące o kliencie, bardzo negatywnie świadczy o firmie. Buta konsultanta, który z całą stanowczością twierdzi, że dobrze zrobił oddając mnie do windykacji pomimo wielokrotnego kontaktu z mojej strony i braku informacji o obowiązku dokonania przeze mnie płatności jest dla mnie nie do przyjęcia. Jako klient czuję się bezsilna – nie jestem specem od ubezpieczeń i w zakresie likwidacji szkody i formalności oraz powinności przy likwidacji szkody liczyłam na pomoc ubezpieczyciela, którą to zapewne w stacjonarnym konkurencyjnym towarzystwie ubezpieczeniowym bym uzyskała. Jedyne co mi pozostaje to wysłanie zapytania do globalnego zarządu firmy czy takie wartości korporacyjne jak również podejście do klienta są przez nich aprobowane oraz propagowane. Niesmak pierwszego w mojej karierze kontaktu z windykacją zewnętrzną pozostanie.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-04-17 15:29
Szanowna Pani, jestem kierownikiem działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Próbowaliśmy odnaleźć Pani sprawę w bazie, jednak nie jesteśmy w stanie tego zrobić ze względu na zbyt małą ilość danych. Uprzejmie proszę o przesłanie swojego numeru polisy na mój adres mailowy: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. To pozwoli nam bliżej przyjrzeć się opisanej przez Panią sprawie i zweryfikować proces obsługi. Dziękuję, że zwróciła Pani naszą uwagę na zaistniały problem - pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-03-18 16:07
@Michał: Szanowny Panie, jestem kierownikiem Obsługi Klienta z Liberty Direct. Bardzo proszę o przesłanie numeru polisy (a także, jeśli to możliwe, przekazanie maili wysłanych przez Pana w sprawie wypowiedzenia umowy) na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Chciałabym bliżej zapoznać się z problemem i zweryfikować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
Michał
2014-03-17 21:44
Umowa przez internet z której chciałem zrezygnować zgodnie z prawem w ciagu 30 dni mogę to uczynić 3 wypowiedzenia nie przynoszą skutku za każdym razem wysyłana jest wiadomośc o tej samej treści jakby nikt nie czytał tego dodam ze zrobiłem to 2 razy e mailem i raz faksem . Jak najdalej od tej firmy !
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-03-13 10:25
@Klient: Witam, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości e-mail na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając Pański numer polisy lub szkody, będę mogła skontrolować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-03-12 14:33
@Jężyk: Szanowna Pani, dziękujemy za informację. Chcielibyśmy prześledzić proces obsługi opisanej sprawy, jednak nie jesteśmy w stanie jej odnaleźć w systemie tylko na podstawie podanych przez Panią danych. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając numer Państwa polisy, będziemy mogli zweryfikować opisane działania. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
klient
2014-03-07 20:43
Litery direct dramat przy rozmowie jak kupujesz polisę konsultant mało w dupe nie wejdzie ale nie może w każdej inne sprawie dno nie zadzwonią nie mówiąc jakie drogie składki są przy wznowieniu. Nie polecam nikomu
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-03-13 10:25
Witam, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości e-mail na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając Pański numer polisy lub szkody, będę mogła skontrolować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
karolina
2014-03-07 17:52
Uważajcie na nich. To zwykli oszuści!!! Nie wypłacają w całości odszkodowań, a części do naprawy liczą w zamiennikach. W kwietniu odbędzie sie druga rozprawa w sądzie. Pierwsza sprawa była w styczniu 2014 i jednoznacznie sędzia orzekł, że Liberty ma wypłacić reszte kasy i dokonać wszystkich opłat sądowych jak i zwrócić mi koszty poniesione w tej sprawie, adwokat itd...Niestety liberty sie odwołało od wyroku.
odpowiedz
Jężyk
2014-03-05 20:07
To najgorsza ubezpieczalnia. Mąż miał wypadek, niestety z winy męża. Zderzył się we samochodem marki volvo (rocznik 2013), masz samochód jest do kasacji. Liberty robi teraz wielkie problemy z wypłaceniem pieniędzy nam i tamtemu kierowcy. Byli panowie z Liberty u męża żeby jeszcze raz opisał cale zdarzenie. I jeden z panów powiedział że oni zrobią wszystko żeby tych pieniędzy nie wypłacić. W najgorszym wypadku będziemy się sądzić, tylko oni maja takiego zonka że mój mąż nagrał cała rozmowę.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-03-12 14:34
Szanowna Pani, dziękujemy za informację. Chcielibyśmy prześledzić proces obsługi opisanej sprawy, jednak nie jesteśmy w stanie jej odnaleźć w systemie tylko na podstawie podanych przez Panią danych. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając numer Państwa polisy, będziemy mogli zweryfikować opisane działania. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Gość
2014-02-24 11:23
A skorzystał ktoś może z promocji Liberty Direct dostępnej tu: https://www.libertydirect.pl/turystyczne/wspolpraca_z_LOTem.html ? Bo mnie bardzo odpowiada, ale do tej pory nie korzystałam z tego typu ubezpieczeń turystycznych, jakie są Wasze wrażenia?
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-02-13 13:57
@Piotrek: Podtrzymuję moją propozycję weryfikacji Pana sprawy - znając numer Pana polisy będę mogła przekazać sprawę do Działu Likwidacji Szkód z prośbą o sprawdzenie ponowne procesu likwidacji szkody, w tym wyceny. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos
odpowiedz
Piotrek
2014-02-10 16:40
Przyczyny opisalem wyzej, szkoda mojego czasu na firme, ktora w ten sposob traktuje ludzi. Nie jestem Waszym klientem i po tym jak zostalem potraktowany na pewno nigdy nie bede. Lacze sie rowniez w bolu z osobami, ktore otrzymaly od was wyceny i szczerze wspolczuje, bo robicie z ludzi odiotow. Fakty sa takie, ze opieracie swoje kosztorysy na kwotach i stawkach tak absurdalnych, ze dzis w ASO pan ogladajac wasz kosztorys smial sie tak mocno jakby przeczytal najlepszy dowcip. Tak, droga pani rzecznik, to sie nawet tym, ktorzy widza wyceny codziennie w glowie nie miesci. Zmiencie podejscie do ludzi nie tytaktujac ich jako tych, ktorzy doja od was poniadze, a na tych ktorzy moze kiedys do wad wroca jesli zostana odpowiednio potraktowani. Marki nie buduje sie pojsciem po najmniejszej linii oporu (zamienniki, zaniozone koszty robocizny, absurdalne stawki, nieuwzglednianie oczywistych wad) tylko sprzedawaniem JAKOSCI w obsludze, wycenach itd. I tak napisalem wiecej niz mialem, i tak bedziecie dalej uprawiac swoj pseudobiznes, bo przeciez nie kazdy sie odwola, nie kazdy walczy o swoje, a wam to bardzo na reke. Zycze wam zmian i przekonania sie kiedys na wlasnej skorze jak to jest dostac wycene po szkodzie do ktorej trzeba doplacoc drugie tyle.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-02-10 09:46
Szanowny Panie, chciałabym poznać przyczyny Pańskiego niezadowolenia z naszej firmy. Jeśli jest Pan klientem Liberty Direct, uprzejmie proszę o przesłanie informacji o swojej sprawie (wraz z numerem polisy) na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Chętnie pomogę w rozwiązaniu każdego problemu. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
Piotrek
2014-02-07 15:44
Dramatyczny poziom pod każdym względem, a przede wszystkim pod względem wyceny szkody. W moim wypadku miałem nieprzyjemność styczności z LD na skutek szkody spowodowanej przez sprawcę. Wycena kosztorysu absurdalna, wszystko oparte na zamiennikach, zaniżone koszty robocizny oraz co w moim wypadku istotne, mimo uszkodzenia obu lamp propozycja (podtrzymana mimo odwołania) naprawienia reflektorów zestawem naprawczym za 25zł. Ta firma przez swoje wyceny się ośmiesza, absolutnie odradzam jakiejkolwiek współpracy z tym pseudoubezpieczycielem. W wypadku szody po stronie sprawcy TYLKO i WYŁĄCZNIE bezgotówkowa naprawa w warsztacie (najlepiej ASO), bo wyjdziecie na tym tak, że jako poszkodowani będziecie jeszcze musieli dopłacać jak w wypadku wpisu z 30.01.14. Dramat, dno, miernota i kombinatorstwo. NIE POLECAM!
odpowiedz
edek
2014-02-07 09:44
złodzieje, oszuści nie zawierajcie żadnych umów z Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-02-05 16:55
Szanowny Panie, jestem kierownikiem Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Chciałabym podziękować za zwrócenie naszej uwagi na zaistniały problem, dzięki czemu mogliśmy go rozwiązać. Pozdrawiam Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
oszukany
2014-01-31 16:02
To fakt - kanciarze, namawiają na ubezpieczenia, kręcą a jak odmówisz to i tak cię przekręca. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą, dajcie se spokój z tymi pseudo ubezpieczycielami, zobaczcie jakie reklamy w telewizji - wiecie ile to kosztuje - to są wasze pieniądze, skąd mają wziąć na wypłatę odszkodowania jak wydadzą na reklamę. Zobaczcie jakie kary płacą za oszukanie ludzi.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-02-04 14:19
Szanowny Panie, przykro mi, że ma Pan takie doświadczenia. Jeżeli jest Pan naszym klientem, bardzo proszę o przesłanie numeru swojej polisy na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając Pana dane i przyczyny niezadowolenia, będę mogła zająć się Pana sprawą osobiście i pomóc ją wyjaśnić. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
ja
2014-01-30 17:42
Doznałam stłuczki nie z mojej winy, uszkodzone miałam dwie pary drzwi w samochodzie z 2010r. Rzeczoznawcy z Liberty uznali że jedne drzwi można jeszcze naprawić (czyli poszpachlować itp.) Wypłacili kwotę nieprzekraczającą 2000zł. Moje koszta naprawy przekroczyły 5000zł. Taka to jest firma. Nigdy więcej!
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-02-04 14:19
Szanowna Pani, kieruję Działem Obsługi Klienta Liberty Direct. Chętnie przyjrzę się Pani sprawie. W tym celu bardzo proszę przesłać swój numer polisy na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Pozwoli mi to sprawdzić przebieg Pani obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
sopel
2014-01-22 23:28
Jeden oszust pisze te pozytywne opinie, wystarczy porównać formę wypowiedzi.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-02-05 16:55
Szanowny Panie, jestem kierownikiem Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Chciałabym podziękować za zwrócenie naszej uwagi na zaistniały problem, dzięki czemu mogliśmy ją rozwiązać. Pozdrawiam Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
sopel
2014-01-22 23:24
Mają ludzi za idiotów.
odpowiedz
antysyfproamowski
2014-01-21 13:28
proama i tak jest gorsza!!
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:36
Wmawiają mi jakieś bzdury, i bezczelnie piszą że jest im przykro. Przykro??? Przykro to jest mi. Nikt mnie w życiu tak nie oszukał!!!
odpowiedz
sopel
2014-01-21 12:29
liberty direct nr 1 wśród ubezpieczalni-zapomnieli dopisac nr 1 od konca
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:26
OSZUŚCI. LUDZIE POCZYTAJCIE TE POZYTYWNE ODPOWIEDZI. PISZĄ JE PRACOWNICY LIBERTY DIRECT. GDYBY BYLI UCZCIWI TO BY NIE ROBILI TAKICH RZECZY. ROBIĄ TO Z PREMEDYTACJĄ.
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:19
Oni pozytywne opinie piszą sami sobie to nie są klienci, to są oszuści.
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:17
Wystarczy spojrzeć na ilość negatywnych opinii a pozytywnych. Żałuję że wcześniej nie wszedłem na to forum
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:16
Najdrożej- Najgorzej:) Uważajcie ludzie na nich.
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:04
Trzeba stworzyć na facebooka kampanię anty liberty direct zeby innych ludzi nie oszukali
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:01
Nigdy w życiu nie spotkałem się z takimi absurdami jakie są w Liberty Direct. Namówili mnie na A.C. z wkładem własnym.Kto to wymyślił wkład własny? W PZU nie ma czegoś takiego. Po co ubezpieczać auto skoro trzeba samemu płacić za szkody w nim? Konsultanci namawiają i naciągają ludzi. Mam kilku znajomych i wszystkim odradzę, NIGDY WIĘCEJ LIBERTY DIRECT!!!!
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 11:47
LIBERTY DIRECT TO NAJGORSZA UBEZPIECZALNIA JAKA MOŻE BYĆ.
odpowiedz
Arkadiusz
2014-01-20 19:02
Są to oszuści i złodzieje!!!!!!! choć policja wskazała sprawce to oni wierzą sprawcy masakra muszę iść z lekką stłuczką do sądu przez wielkie M .
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-01-22 10:44
Szanowny Panie, jestem kierownikiem Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Chciałabym zająć się wyjaśnieniem Pańskiej sprawy. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając numer Pańskiej polisy lub dane będę mogła odnaleźć Pana sprawę w systemie. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Poszkodowany
2014-06-24 08:55
Przestańcie ściemniać. Pani nie zamierza pomóc, tylko zamydlić forum.
odpowiedz
huzia
2014-01-06 18:15
Krzyczą krzykacze, że taka i owaka firma, a ja się doczytałam, że laur konsumenta dostała - o: https://www.libertydirect.pl/o-firmie/centrum-prasowe/informacje-prasowe/Liberty_Direct_zdobywca_godla_Firma_Przyjazna_Klientowi.html
odpowiedz
Piotrek
2014-02-07 15:47
W dupe se go wsadźcie! Wracaj na infolinie, bo dzwonią kolejnie oszukani ludzie.
odpowiedz
Arek
2014-03-18 22:45
ty głupia pindo laur konsumenta to sobie kupili za zajebane pieniądze.
odpowiedz
jedrek
2013-12-30 22:20
u mnie byl gosc z ld szacowac szkode to napisze za kilka dni jak to sie zakonczylo
odpowiedz
olo
2013-11-18 00:41
w liberty są sami oszuści i ściemniacze. mydlą oczy i kit wkręcają. masakra
odpowiedz
liberka
2013-10-31 00:24
Wystarczy policzyć składke w ich kalkulatorze internetowym- Informacja o obowiązkowym udziale własnym w kradziezy zerowa.Przykładowo pakiet Premium, rubryka udział własny - wpisane brak.Dopiero jak się kliknie znak zpytnia wielkości paru mm- dostajemy info o takim stanie rzeczy.Jak dla mnie pakiet premium i informacja o braku udziału to zwykłe kłamstwo. Zreszt co to z premium jak wystepuje tu udział 10% w kradzieży:D Śmiesza mnie te nazwy gold,platinium etc:D Podsumowując kupujemy online pakiet oc ac premium bez udziału własnego z udziałem własnym w kradzieży:)Pradoks liberty
odpowiedz