WTF
2013-10-28 23:48
Stanowczo nie polecam tej pseudo-firmy. Jeśli myślicie, że będziecie mieć kontakt z Liberty to tylko z infolinią(a kto wie czy nie obsługuje ich jakieś zewnętrzne contact-center) i w dodatku to klient musi dzwonić non-stop bo państwo w contact-center nie maja obowiązku i ochoty oddzwonić. Odwołania oraz uwagi nie wzruszają w tej firmie nikogo. Likwidatorzy potrafią człowieka wyprowadzić z równowagi i wykorzystują nagrania do wytykania błędów klientowi. Choć nie czuje się już klientem, bo klient ma swoje prawa, a w Liberty nie mam takowych. Zawyżanie wartości auta po szkodzie, dezinformacja i brak współpracy - tak powinno wyglądać logo Liberty. Zdecydowanie i stanowczo mówię tej firmie NIE. Wcale nie jest tanio i wcale nie jest dobrze! Co któryś tam klient podobno ma wypłacone odszkodowanie w tydzień(taką mieli reklamę) - pewnie z OC gdy nie musieli nic płacić tylko zarobili na zaniżonej wycenie. Gratuluje naszemu Państwu, że pozwala na prowadzenie działalności tele-ubezpieczeniowej.
Odpowiedz