Sytuacje, które są tutaj opisywane świadczą o braku edukacji w zakresie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych przez znaczny szereg Klientów.
Zajmuję się obsługą infolinii MTU (szkody) i wiem, jak wiele sytuacji Klientów przypisuje pod "oszustwo" i "złodziejstwo" firmy, nie doszukując się w żaden sposób swoich zaniedbań .
Ludzie zdziwieni rekalkulacjami, bo "skąd mogą wiedzieć, że auto trzeba po zakupie przerejestrować i ubezpieczyć" to standard. Klienci, którzy sprzedali pojazd z ubezpieczeniem w MTU, nie poinformowali o tym Towarzystwa nazywają nas notorycznie złodziejami. Proszę wybaczyć, że nie jesteśmy telepatami i nie wynajmujemy grup śledczych, tylko po to, aby pilnować statusu ubezpieczeń Klientów, którzy "nie wiedzieli" bo "skąd mogli wiedzieć". Taka mentalność ludzi - nie wiedzą gdzie szukać podstawowych informacji - ale zawsze wiedzą gdzie wyrazić swoje bóle i żale.... Proszę pamiętać, że nieznajomość przepisów nie zwalnia z obowiązków, jakie one określają. Brak rozwiązania sprawy po Państwa myśli, nie oznacza, że Firma jest oszustem. Działalność ZU określa szereg uregulowanych prawnie zapisów (Ustawa o Ubezpieczeniach Obowiązkowych) i zapewniam, że gdyby wszystkie opisane przez Państwa sprawy były zgodne ze świadczonym przekonaniem, już dawno firma pogrążyłaby się w karach. Tymczasem bardzo prężnie rozwija dodatkowe directy sprzedaży.
Proszę wybaczyć, że windykujemy należne nam składki (bez względu czy dotyczą rekalkulacji, nowych czy zaległych polis) – natomiast nie jesteśmy instytucją charytatywną, która świadczy ochronę za free – takowej na rynku nie ma i z pewnością nie będzie.
Jesteśmy świadomi, że zdarzają się sytuacje, które miejsca mieć nie powinny, jednak proszę wybaczyć (po raz kolejny) ale kwestie opisane na tym forum wywołują mój uśmiech ironiczny (niestety).
Opisane przez Państwa sprawy zapisane są niezwykłymi ogólnikami – 60% - na podstawie tych tylko informacji zawiera nieuzasadnione pretensje. Kolejne 30% spraw – wymaga doprecyzowania i zadania pytań, które pomogą w wyjaśnieniu decyzji MTU.
Osoby, które swoją decyzję podejmują w oparciu o tego typu fora, chcielibyśmy tylko uświadomić, że o żadnej dużej firmie nie znajdzie w internecie samych super opinii. I już nie ważna jest kwestia konkretnie ubezpieczenia w MTU, ale podejmowanie decyzji w oparciu o fora, jest słabym wyborem.
Z przyjemnością i pełnym przekonaniem zapraszam Państwa do kontaktu z Naszą infolinią w przypadku dodatkowych pytań.
NUMER: 801-107-108