To są oszuści

PROAMA
2013-08-27 16:49
Szanowny Panie, w związku z Pańskimi uwagami dotyczącymi procesu likwidacji przedmiotowej szkody, uprzejmie proszę o kontakt na adres: Pawel.Rokosz@proama.pl .W treści lub w temacie wiadomości proszę o podanie danych pozwalających nam zidentyfikowac Pańską szkodę (np. numer szkody). Informuję, że niezwłocznie przeanalizujemy dokumentację zgormadzoną w postępowaniu likwidacyjnym i udzielimy odpowiedzi na podniesione przez Pana zastrzeżenia. Oczekaując na wiadomość pozostaje z poważaniem: Paweł Rokosz- Kierownik ds. Odwołań w Proama.
odpowiedz
Rafał
2013-08-27 16:26
Miałem kolizje z winy ubezpieczonego w Proamie. Samochód kupiłem 6 miesięcy wcześniej mam fakturę zainstalowałem gaz mam fakturę a oni opierają się na jakichś wyliczeniach z kosmosu. Mocno zaniżają wartość pojazdu przed kolizja a pozostały wrak wyceniają wysoko. Pozostał mi wrak rozbity z którym nie mam co zrobić. Teraz czekam na rzeczoznawce z PZM i do sądu innej rady nie ma. A do tego ta beznadziejna infolinia nigdy nikogo kompetentnego nie ma. Ponadto zarządzali zwrotu zastępczego pojazdu przed zakończeniem likwidacji szkody i chcieli abym odstawił go 70 km od domu na 4 godziny przed rozpoczęciem pracy. Niekompetencja to za mało to zwykłe oszustwo nigdy nie kupie żadnej polisy w tej firmie. Boże chroń od ludzi ubezpieczonych w tej firmie. Liczą tylko na to ze 90 % poszkodowanych nie pójdzie do sądu ale ja jestem zdeterminowany i nie odpuszczę.Napisze tu jak zakończy się sprawa z nimi a że niedługo urlop to posiedzę trochę przy necie i popisze troszkę na wielu forach bo jakoś przed złodziejstwem trzeba się bronić. Pozdrawiam jeszcze się tu odezwę
odpowiedz
kowal
2013-08-12 20:33
To są złodzieje i oszuści gubią się w kłamstwach ,zaniżyli 4 krotnie wycene,gdzie wziąłem rzeczoznawce niezależnego sądowego który zrobił poprawną wycenę ,ale oni 4 krotnie zmienieli kosztorys za wymalowanie 4 elementów ,plus skrzywione koło aluminiowe oryginalne wycenili 984zł skandal .Rzeczoznawca sądowy wycenił te same straty na 4330zł ,ale oni obstają przy swoim dlatego skurwieli do sądu trzeba podawać to skandal,a ci co im tam schlebiają to ich pracownicy .
odpowiedz
PROAMA
2013-08-12 12:04
Szanowny Panie, Prosimy o kontakt naszym Departamentem Likwidacji Szkód pod adresem e-mail szkody@proama.pl ze wskazaniem numeru Pana sprawy szkodowej. Pracownicy działu likwidacji technicznej udzielą Panu wyjaśnień dotyczących naliczonego odszkodowania. Z poważaniem Maciej Kubinowski Koordynator ds. Merytorycznej Likwidacji Szkód PROAMA
odpowiedz
zigi
2013-08-12 10:15
miałem kolizje mercedesem sprawca byl ubezpieczony w proama uszkodzone tylne dzrwi,tylni blotnik,próg i inne elementy wycena mnie zszokowala auto przed wypadkiem 1500zł auto po wypadku 400zł kwota do wyplaty 1100!!! niech mi ta proama da namiary na te mercedesy za 1500zł to sobie kupie takie ze 4!! nie polecam oszusci!
odpowiedz
Kris
2013-08-11 10:20
Ostatnio kupiłem auto i kontynuuje polisę OC starego właściciela w Proama. Mimo, że nie miałem AC przez ostatnie kilka lat uznali moje zniżki z OC i mam 70%. Spora oszczędność. Np. gdy policzyli mi polisy w AXA koszty były dwa razy większe. Stare auto sprzedałem w zeszłym roku i też OC było w Proama. Nowy właściciel nie kontynuował mojego ubezpieczenia i firma zwróciła mi należną część. Tak, że na razie mam dobre wrażenie. Mam tylko nadzieję, że nie będę miał żadnej stłuczki bo nie chce mi się borykać z problemami opisanymi powyżej.
odpowiedz
Ewelina Królik Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama.
2013-08-13 10:06
Szanowny Panie Dziękujemy za pozytywną opinię. Bardzo ważna jest dla nas satysfakcja naszych Klientów. Staramy się doceniać bezszkodową jazdę, dlatego też, Klienci którzy na poprzedniej polisie OC mieli zniżki w wysokości 60% u nas otrzymają 70%. W przypadku ubezpieczenia AC, Klientom którzy w poprzednich 12 miesiącach nie mieli szkody z OC oraz w ciągu 36 miesięcy szkody z ubezpieczenia AC, również proponujemy 70% zniżek. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
ewa
2013-07-30 10:36
i przestać mi kasować wypowiedzi będę to powtarzał : teraz to możecie sobie kwoke w du....e pocałować.Panie jak ci tam Pawle!!!!
odpowiedz
PROAMA
2013-07-25 14:00
Szanowny Panie, Na każdym etapie procesu likwidacji szkody jesteśmy do dyspozycji Klientów służąc im naszym doświadczeniem i radą, także w sytuacjach nietypowych. Zachecam do kontaktu, szczególnie w kwestiach, które wywołują negatywną opinię na adres: Pawel.Rokosz@proama.pl. W temacie prosze o podanie informacji które pomoga zidentyfikować mi Pańską szkodę i udzielic kompleksowych wyjasnień związanych z likwidacją Pańskiej szkody. Z wyrazami szacunku Paweł Rokosz- Kierownik ds. Odwołań , Proama
odpowiedz
klient
2013-07-29 22:45
A teraz to byście chcieli wyjaśniać ???? Teraz to se możecie w du........e kwoke pocałować.Narobicie kitu czasu ludziom namarnujecie a potem pomagać chcecie.Pomóc można jak sie konia dobija.
odpowiedz
trty
2013-07-30 17:37
Jeżeli jest tu jakiś problem to z Tobą:)
odpowiedz
Tomek
2013-11-07 16:02
To gdzie odpowiedzieliście mi na moje pytania o pojazd zastępczy na czas naprawy, oraz dalej kłamiecie, że oczekujecie na notatkę z policji która już była drugi raz wysłana po mojej interwencji na policji. A wy już drugi tydzień na nią czekacie. Teraz pójdę na policje jeszcze raz i wezmę potwierdzenia wysłania notatek na wasz faks. Oszuści.
odpowiedz
adam
2014-01-03 10:22
od wypadku minie 4 miesiące a ja czekam od nich na odpowiedzi po miesiącu brak kontaktu kosztorys zaniżyli mi o połowę nie mogę odzyskać odszkodowania kieruje sprawę do sądu to po-prostu banda złodzieji
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-01-07 09:22
Szanowni Państwo ,rozumiem, że zaistniała sytuacja jest niedogodna. W sytuacji, gdy Klient otrzymał kosztorys i zgłosił od niego odwołanie, ubezpieczyciel musi mieć pewność, że wziął pod uwagę wszystkie czynniki i sprawdzić wszystkie aspekty, oczywiście mając na uwadze postanowienia OWU i obowiązujące prawo. W związku z tym Proama również bada sprawę na każdym etapie szczegółowo, a to sprawia, że może to potrwać dłużej niż termin wydania decyzji o wypłacie odszkodowania. Jeżeli chcą Państwo uzyskać szczegółowe informacje dotyczące etapu, na którym znajduje się proces likwidacji szkody zachęcam do kontaktu na adres e-mail: szkody@proama.pl lub kontaktując się z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem: 815 815 815.
odpowiedz
Mi3ek
2013-07-24 22:48
Niestety nie polecam ubezpieczenia Proama nikomu! Mimo iż wina ewidentnie była nie zamierzają wypłacić odszkodowania. Sprawa trafiła do rzecznika praw ubezpieczonych a jak nie poskutkuje to pójdzie do sądu!
odpowiedz
oli
2013-07-23 18:57
Miałem kolizję z osobą ubezpieczoną w firmie PROAMA był rzeczoznawca opisał szkodę,zrobił zdjęcia,i czekam na zwrot pieniędzy na naprawę.Wykonałem parę telefonów do firmy i dostałem odpowiedz,że rzeczoznawca,który był wysyła zdjęcia do firmy,a tam oceniają szkody na podstawie zdjęć.UNIKAJCIE TEJ FIRMY, BĘDĘ JĄ WSZĘDZIE TAK PRZEDSTAWIAŁ,A PO KOLIZJI Z SAMOCHODEM UBEZPIECZONYM W TEJ FIRMIE ODDAJCIE SAMOCHÓD DO NAPRAWY W SERWISIE DANEJ MARKI. ZŁODZIEJE I NIC WIĘCEJ JA TAK ZROBIĘ JUTRO.W innych firmach jest inaczej.
odpowiedz
Pablo
2013-07-23 07:03
Nie wyliczajcie sobie przypadkiem składki na ich stronie bo potem te złodzieje chcą wyłudzić pieniadze za nie wykupione ubezpieczenie.
odpowiedz
Ewelina Królik Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2013-07-24 15:51
Szanowny Panie Uprzejmie informuje, że na stronie internetowej jest możliwość wyliczenia składki bez zawierania polisy. W tym celu należy wypełnić formularz, wybrać opcję „oblicz składkę”, a następnie wpisując kod weryfikacyjny, mogą Państwo poznać ofertę ubezpieczenia proponowaną przez firmę PROAMA. Natomiast jeżeli przez przypadek, polisa zostanie zawarta, zgodnie z art. 16c ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, istnieje możliwość odstąpienia od takiej umowy w ciągu 30 dni od dnia jej zawarcia. W razie pytań zapraszam do kontaktu pod numerem 815815815 lub adresem email: ewelina.krolik@proama.pl Z wyrazami szacunku
odpowiedz
jozef
2013-12-06 08:38
Mam to samo przez internet obliczylem skladke i teraz windykacja przyszla choc mam juz inne OC i niewiem co robic Jozef
odpowiedz
@@@@
2013-07-22 20:36
Nie wyliczajcie sobie składki w proama bo ja tak zrobiłem i teraz mnie windykacją straszą, ze niby wykupiłem ubezpieczenie.
odpowiedz
zszokowana
2014-01-09 13:12
z moim tatą to samo.... rozmowa przez telefon, później wysłana oferta i kwit z kwotą do zapłaty. W warunkach umowy napisane że zawarcie umowy następuje po wpłacie raty, którą należy uiścić w ciągu 30 dni. Tato nie zapłacił a po 2 miesiącach windykacja mu przychodzi i straszenie komornikiem. Kpina. Uważajcie na tą "firmę". Nie dziwię się, że są na wysokim poziomie sprzedaży polis (nie ma to jak szantaż i wyłudzenie).... Ile ludzi w ten sposób nabrali i zmusili do płacenia?
odpowiedz
Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA.
2014-01-10 16:45
Szanowni Państwo Podczas rozmowy telefonicznej jest możliwość wyliczenia składki, bez zawierania polisy. Jeżeli jednak zostaną odczytane komunikaty końcowe i Klient wyrazi zgodę na zawarcie takiej umowy, jest On zobowiązany do opłacenia składki. W przypadku umów zawieranych na odległość, zgodnie z art. 16c ust.2 z Ustawy z dnia 20 marca 2000 roku o Ochronie Niektórych Praw Konsumentów oraz Odpowiedzialności za Szkodę Wyrządzoną przez Produkt Niebezpieczny, mają Państwo możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni, licząc od dnia jej zawarcia. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu pod adresem email: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
betina
2014-01-10 21:13
i co zrobiłeś potem bo ja teraz też list dostałam
odpowiedz
Z wyrazami szacunku Ewelina Kornet, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, PROAMA.
2014-01-14 11:29
Szanowni Państwo Tak jak wspomniałam wyżej, istnieje możliwość odstąpienia od umów zawartych na odległość w ciągu 30 dni od dnia ich zawarcia. Jeżeli zakład ubezpieczeń nie otrzyma w ustawowym terminie dokumentu informującego o rezygnacji z polisy, Klient powinien opłacić składkę, gdyż akceptacja komunikatów końcowych jest równoważna z zawarciem umowy. W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji pod moim bezpośrednim adresem email: ewelina.kornet@proama.pl lub proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815.
odpowiedz
MAREK
2013-07-11 18:50
OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ ,NASTĘPNI NACIĄGACZE I OSZUŚCI .ZA UDZIELENIE TELEFONICZNEJ INFORMACJI ZĄDAJĄ ODSTĄPIENIA OD UMOWY KTÓREJ NIE BYŁO.MOLESTUJĄ N=MNIE TELEFONAMI ,PISMAMI,STRASZĄ REJESTREM DŁUŻNIKÓW.CHYBA ODDAM SPRAWE DO SĄDU .JESZCZE RAZ UWAŻAJCIE MAREK
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2013-07-12 22:04
Szanowny Panie W PROAMA, tak jak w wielu towarzystwach ubezpieczeniowych, istnieje możliwość zawarcia umowy ubezpieczenia na odległość, za pośrednictwem kanału direct, tj. przez telefon lub internet. Takie rozwiązanie jest wybierane przez coraz większe rzesze klientów, umożliwia ono bowiem szybki dostęp do usług ubezpieczeniowych, bez wychodzenia z domu. Przy zawieraniu tego typu polis dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa dla ubezpieczających, poprzez np. rejestrowanie rozmów i odczytanie komunikatów potwierdzających zawarcie umowy. We wspomnianych komunikatach informujemy także klienta o jego prawach, m. in. o możliwości odstąpienia od właśnie zawartej umowy w ciągu 30 dni, w oparciu o przepisy dotyczące ochrony praw konsumentów. W przypadku dodatkowych pytań uprzejmie proszę o kontakt z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem telefonu: 815 815 815, bądź moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
warsztat samochodowy
2015-01-30 14:39
IP: 78.131.x.x
Kpina, ubezpieczenie tak, ale wyplata odszkodowania dla warsztau naprawczego ponizej najnizszych stawek, reszta mozliwa na drodze sadowej, i nigdy nie wyplacono za faktury za holowanie badz auto zastepcze. Oszusci, nie kupujcie polis, bo to tylko problemy z taka firma.
odpowiedz
JA
2013-07-22 20:38
Ja im zakładam sprawę o wyłudzenie pieniędzy. Omijajcie ich z daleka. W końcu się zwiną z tym swoim syfem z rynku.
odpowiedz
Sprytna
2013-06-17 13:01
Zwykli oszuści i pasibrzuchy dorabiają się na cudzej krzywdzie jak najdalej od niżają ceny faktury ale ja ich i tak w dupe zrobiłam zapłacą za to i to podwójnie znalazłam sposób heeeeeeeeeeeeeeee chociaż tyle mi sie udało poczeka jeszcze 3 miesiące i ponownie ich załatwię na kilka tysiączków
odpowiedz
poszkodowany
2013-06-14 10:34
Ta firma to jest jakaś kpina z ludzi. Po 3 miesiacach od wypadku (z winy ich klienta) dalej nie odzyskłem zwrotu za fakturę za holowanie z miejsca wypadku, wyceny niepoważnie zaniżone, na maile brak odpowiedzi, dzwonić można milion razy ale "tej Pani teraz nie ma, albo jest zajęta". Zupełny brak profesjonalizmu, a o jakimkolwiek zdroworozsądkowym szacunku dla człowieka nie ma nawet co wspominać. PROAMA - FIRMA DNO
odpowiedz
PIP
2013-06-12 22:49
TY OBSERWATOR CO TY PISZESZ TAKIE BZDURY JUZ JA SIĘ PRZEJECHAŁAM NA WASZYCH USŁUGACH NIE WKRECJAJ LUDZIOM KITU BO WSZYSTKO JEST CACY DO PUKI NIE MA SIE WYPADKU TAKA JEST PRAWDA WY DŁUGO NA TYM RYNKU SIE NIE UTRZYMACIE, MAM SKOPIOWAĆ PISMO OD WAS JAK MNIE ZAŁATWILIŚCIE I UDOSTEOPNIC NA FORUM NIE OPOWIADAJ,ŻE KROWA DAJE NURKI
odpowiedz
POSZKODOWANA
2013-06-12 22:44
Witam Nie wiem czy zauważyliście,że negatywy są bardzo szybko usuwane A to dlatego że kantują ludzi na każdym kroku CYGAN RAZ PRZEZ WIEŚ PRZECHODZI NIE POLECAM TEJ FIRMY NIE WIADOMO SKĄD NIKOMU NIE DAJCIE SIE NABRAĆ
odpowiedz
poszkodowana
2014-06-30 17:18
HM .Ja z tą firmą nie miałam nic do czynienia a oni przysyłają mi wezwania do zapłaty/ OC/ w trybie natychmiastowej i windykacją straszą.A samochód rok temu sprzedany. TYLKO SIE ICH BAĆ.TO PRAWDA ,TO ZŁODZEJE I NACIĄGACZE
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-06-30 19:09
Szanowni Państwo, szanujemy Państwa opinie i z uwagą je śledzimy. Jakiekolwiek wątpliwości dotyczące wykonywanych przez nas umów ubezpieczenia możemy wyjaśniać jedynie w bezpośredniej wymianie korespondencji. Abym do wszelkich Państwa uwag mogła odnieść się indywidualnie, zachęcam do przesyłania pytań na mój adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Ipolisa.pl
2013-06-13 14:03
Witam. Forum ipolisa.pl jest moderowane i zależy nam na merytorycznych wypowiedziach i uzasadnieniu wystawionej opinii. Obelgi, przekleństwa, krzyki i bezpodstawne zarzuty będą z forum usuwane. Pozdrawiam.
odpowiedz
POSZKODOWANY
2013-06-11 15:49
JAK NAJDALEJ OD NICH SZKODA WASZEGO ZDROWIA NIE DAJCIE SIE OSZUKAĆ 2LATA DZIAŁAJA I OD RAZU OSZUKUJĄ ZŁODZIEJE DO SĄDU Z NIMI JA NIE PODARUJE NIE UBEZPIECZJCIE SIE TAM NAPRAWDĘ NIE POLECAM MAM SAME ZŁE DOSWIADCZENIA TO SKANDAL ŻEBY TAKIE FIRMY DZIAŁAŁY NA RYNKU W DOBIE TAKIEGO BEZROBOCIA OSZUKUJA LUDZI KTÓRZY CHCĄ ZAOSZCZĘDZOĆ ALE TAK ZAWSZE JEST WNASZYM KRAJU
odpowiedz
ted
2014-08-26 12:10
a tak naprawdę o co ci chodzi
odpowiedz
wł.FORDA
2013-04-29 12:33
Do porónania iwstêpnego wyliczenia składki oc potrzebują moje scisłe dane osobowe wraz z nr.telefonu . OBŁĘD dopotęgi?
odpowiedz
katek
2014-09-29 22:40
Tak jak wszyscy
odpowiedz
STAN
2014-10-27 14:14
Potem wystawią Ci polisę bez twojej zgody i każą płacić. Mam taką sytuację. PROAMA TO OSZUŚCI
odpowiedz
obserwator
2013-04-24 00:10
Po poziomie wypowiedzi wnioskuję, że ktoś inny a nie firma to matol. Bardzo dobrze, że jest weryfikacja zniżek, bo one nie biora się z sufitu. W tym kraju większość nauczona jest kombinowania jak koń pod góre. Też bym nie chciała mieć klientów którzy oszukują.
odpowiedz
Arek
2013-04-22 21:36
no właśnie tak jak Pisze wyżej Paulina i jak pisałem wyżej, ja też nie miałem zniżek i nie chceli mi dać 60% co za banda oszustów! nie chcą dawać zniżek tylko dlatego że nie miałem nigdy auta na siebie i mam 19 lat co za matoły
odpowiedz
rrh
2013-04-23 06:44
To Ty jestes matoł. Za co chcesz dostać 60%? za jazdę na rowerze? Weź skończ chłopczyku, obejrz bajkę i nie baw się w dorosłego.
odpowiedz
Adam
2013-08-29 13:39
chcesz miec 60% to sobie wypracuj a nie kombinuj
odpowiedz
Paulina
2013-04-20 13:25
jedyna ubezpieczalnia, która przelicza składki nowemu włascicielowi samochodu, poza tym gdy istnieje dwaj współwlasciciele i jedna z osób nie ma 26 lat to nie biorą pod uwagę zniżek drugiej strony. Kupilam samochod z ubezpieczeniem, gdzie po przeliczeniu kazano mi dopłacic 1000 złotych, gdyz zwnizki mojego ojca wezmą pod uwagę po roku zawarcia polisy. Gdzie w PZU zamiast płacić 1000 złotych zapłacilam 369 zł. Firma rządzi się swoimi prawami. Tym samym straciła klienta, gdyż musi oddać pieniądze poprzedniemu wlaścicielowi, a ja ubezpieczam samochód w PZU. w Kazdej innej ubezpieczalni przepisanie umowy zostaje bez zmian pienieznych, tym samym zyskujac klientow, wiec firma proama dziala na swoja korzysc, nie klientów. NIKOMU nie polecam. Poza tym nikt z infolinii nie łaska oddzwonić. Wydzwaniałam tam po pare razy na swój koszt, mimo, że obiecano, że ktoś się ze mną skontaktuje.
odpowiedz
ghhhh
2013-04-20 20:00
No rzeczywiście majątek starciłaś na nr stacjonarny:)
odpowiedz
Piotrek
2013-04-20 12:41
PROAMA to najtańsze ubezpieczenie OC we Wrocławiu dla klienta bezszkodowego, ktory dostaje -70% zniżki.
odpowiedz
slam
2013-04-20 12:38
Arek nie masz zniżek, bo cieńki bolek jesteś :)
odpowiedz
Arek
2013-04-18 23:37
no jasne że oszuści nie chcieli mi dać 60% tylko dlatego że ich niemam, mam 0% i co z tego??? gdzie indziej mi dali mimo ze mam 19 lat i nigdy nie miałem auta na siebie jakies chore gadki że jestem mlody i nie mam znizek co za brednie popieram tych wszystkich ludzi ktorzy rzucają w nich blotem
odpowiedz
kjh
2013-04-20 09:19
Weź gówniarzu przeczytaj co napisałeś! "nie chcieli mi dać 60% tylko dlatego że ich niemam, mam 0%" to nie piaskownica.
odpowiedz
yougol
2014-01-08 15:23
człowieku jak nie masz 60 to jak chcesz mieć 60 coś z tobą nie tak
odpowiedz
KOLO
2013-04-18 22:30
TO ZWYKLI LICHWIARZE I OSZUSCI JESZCZE NIKT MNIE NIE OSZUKAL TAK JAK PROAMA NIE POLECAM NIKOMU TEJ UBEZPIECZALNI
odpowiedz
dupa jasiu
2013-04-20 09:17
a jakieś konkrety?
odpowiedz
zanika
2013-07-22 21:01
Napisz konkretnie w jaki sposób Cię oszukali????? Dzisiaj koledze urwało się koło w aucie , miał wykupione assistance rozszerzone , zadzownil na infolinię i pomoc przyjechała w bardzo krótkim okresie oczekiwania a po 40-stu min. od momentu zgloszenia dzwonili z centrali i pytali czy wszystko odbylo się tak jak trzeba :)
odpowiedz
GaLLAnonim
2013-04-18 18:56
Ludzie moim zdaniem głupoty gadacie ja mam w PROAMA ubezpieczone 2 samochody i różnica jest fenomenalna na plus w proamie płacę ok 100 zł za oc, a wy widać że nie macie pojęcia w ogóle o oc i to podstawowego jeżeli się robi wszystko tak jak jest napisane to nie ma z niczym problemów, a taniość oc zależy od bardzo wielu czynników i agentów którzy to robią proponuję każdemu zadzwonić do PROAMA i ponegcjować każdy ma takie prawo napewno będziecie zadowoleni a ze szkodą to jest tak w każdej firmie nikt nie chce pieniędzy płacić ale napewno pieniądze się dostaje ja np.: miałem stłuczkę z TUW i pieniądze miałem w ciągu 1 tyg. a opinie o TUW są masakryczne no ale ja robiłem wszystko co mi kazał likwidator wszystkie dokumenty dostarczyłem na czas i było ok. Więc nie piszcie głupot tylko poczytajcie o OC chociaż troszkę
odpowiedz
123Robert
2014-03-03 09:28
Mnie w PROAMA też wyszła "fenomenalna" różnica, 6,5 (słownie: sześć i pół) raza drożej. Dobrze, że się nie udławiłem ze śmiechu...
odpowiedz
Poszkodowana
2014-11-27 21:01
Bardzo dziwne, że akurat na te wszystkie komentarze tylko jeden pozytyw, to chyba o czymś świadczy??????????Nikt tu nie ściemnia, tylko trzeba poinformować przed takimi praktykami, jakie stosuje firma wobec klientów swoich i nie tylko. I życzę osobie GaLLAnonim żeby była nadal zadowolona i przede wszystkim nie wciskała ludziom ciemnoty, bo większość z Nas na pewno stosuje się do zaleceń likwidatorów, i wcale nie jest tak słodko jakby się wydawało.
odpowiedz
edis
2013-08-13 12:21
oc za 100 zł ? chyba na motorower.
odpowiedz
1
2014-01-19 12:55
Ja również robiłem to co kazał likwidator i mnie oszukali. Najwidoczniej w twoim przypadku zaszła jakaś "anomalia" lub inna pomyłka bo oszustwo i kłamstwo to podstawa ich egzystencji.
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-01-27 15:31
Szanowni Państwo przypominam, iż każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w oparciu o OWU. Zachęcam do kontaktu na adres e-mail: szkody@proama.pl lub kontaktując się z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta pod numerem: 815 815 815 w celu uzyskania indywidualnych wyjaśnień. Proponuję również kontakt na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z wyrazami szacunku
odpowiedz
zaklad naprawczy
2013-03-29 11:47
LIKWIDACJA SZKODY TRWA DNIAMI. KOSZTORYSY AKCPETOWANE SA MOZOLNIE. NIE ODPIWADAJĄ NA MAILE.
odpowiedz
magda
2014-01-16 01:06
DOKŁADNIE TAK, była poszkodowana w wypadku 16 grudnia jest 16 stycznia i dalej nic w sprawie się nie rozwiązało - dodam że jestem poszkodowaną ;(
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-01-27 15:27
Szanowni Państwo, Dokładamy wszelkich starań, aby czas likwidacji szkody był jak najkrótszy - z zachowaniem wszystkich wymogów formalnych, gdyż każda firma ubezpieczeniowa przed dokonaniem wypłaty odszkodowania musi uzyskać niezbędną dokumentację. Wszelkie pytania lub wątpliwości dotyczące indywidualnych spraw prosimy kierować na adres e-mail: szkody@proama.pl lub kontaktując się z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem: 815 815 815. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
linda
2013-03-26 13:12
no i miałem sie tam przenieść z ubezpieczeniem :):):):) ale wszedłem na opinie o ubezpieczycielu i już mam jasność ::):):):) 26 lat to ja już jeżdżę samochodem bezwypadkowo
odpowiedz
Lolita
2013-03-18 21:15
W ciągu całego swojego życia nie spotkałam się z tak beznadziejną firmą ! , kosztorysy wykonuje Pan który wcale nie widzi auta i na podstawie zdjęć robi wycenę śmiech mnie ogarnia ! Ciekawa jestem czy pracownicy tej firmy się tam ubezpieczają z całego serca im tego życzę ! Jeśli możecie omijajcie tę firmę szerokim łukiem !!!
odpowiedz
kinaku
2013-03-12 18:07
Mi firma proama przysłała aneks po 2 m-cach po podpisaniu umowy i 452,96 zł do zapłaty bo doszli do wniosku że polisa z 2011 roku z PZU + zaświadczenie o bezszkodowej jezdzie w okresie 2012-2013 z Link4 nie daje 60% zniżki i nie upoważnia do zniżki 70%. Szkoda że takie kwiatki wynikają po 2 miesiącach nie dając możliwości kompletnie żadnego manewru. Sprawa jeszcze w toku ale na dzień dzisiejszy opinia o firmie jedna - naciągacze i oszuści
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2013-03-12 16:19
Szanowny Panie, wnioskuję z wpisu, że jest to Pana opinia po wykonanej kalkulacji. Cena polisy w Proama każdorazowo jest odzwierciedleniem ryzyka powstania szkody, jakie niesie za sobą dana osoba. Każda firma ubezpieczeniowa liczy to ryzyko według swoich kryteriów. Rozumiem, że dla Pana nasza oferta nie wypadła korzystnie. Niemniej jednak Proama nigdy nie obiecywała najniższych cen, a obiecywała dobrą ofertę dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców, w tym 70% bonus malus dla tych, którzy dotychczas mieli dobrą historię ubezpieczenia, w tym 60 % zniżkę i nie mieli żadnych szkód w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W przypadku dodatkowych proszę o kontakt z naszym Oddziałem: 815815815 lub doradcy@proama.pl. Z poważaniem
odpowiedz
Bart
2014-06-25 17:00
Brak slow na wasza firmee!!!! Dlugo tak nie pociagniecie na tym rynku.
odpowiedz
okradziony
2014-07-03 19:31
Mnie ProAma okradła w ten sposób że zawarłem ubezpieczekunie u agenta, opłaciłem je u agenta, po roku firma windykacyjna owego oszusta, zgłosiła się po ponowną wpłatę. Strasząc mnie sądem, bik-iem itd, wysyłali mi co 2 dni sms-y o wpłatę. Jak zadzwoniłem do Proamy, to poinformowano mnie że unich pracuje pełno złodzieji i oni nie biorą za nich odpowiedzialności, że poprostu okradła mnie ich agentka. Tyle że agentka ma potwierdzenie przelewu do ich firmy, ale oni mają to głęboko w d.... Ja jako że jestem uczciwy i nie szukam kłopotów, wpłaciłem owemu oszustowi ponownie pieniądze, mimo że mam polise na której pisze że jest gotówkowa, .
odpowiedz
Janusz
2013-03-17 16:22
Szanowna Pani Justyno, małem w dniu 15 lutego stłuczkę , sprawcą kolizji była samochód m-ki VW Golf ubespieczony w Państwa firmie. Uszkodzeniu w mojej Toyocie Corolli uległo wiele elementów min. drzwi L P i L T w siedzibie waszej firmy ktoś wpadł na pomysł, że należy wymienić poszycia jest to kpin z Waszej strony Toyota Motor Polska wWarszawie i serwis Toyoty w Chwaszczynie wyrazinie określili, że nie ma możliwości takiej, a wy dalej sięupieracie, a ja będe się upierał tak jak zadecydowała rzeczoznawca i Toyota na wymianę drzwi. Na przesłaną kalkulacje i niezgodzenie się z nią oraz zaproponowanie Państwu powołanie biegłego na mój koszt do dzisiejszego dnia nie otrzymałem odpowiedzi. Jeżeli zajdzie taka konieczność sprawę skieruję do sądu. Otrzymałem zastępczy samochód zgoidnie z prawem za którego użytkowanie Państwo zapłacicie, ja mogę nawet 6 m-cy jezdzić Czy ktoś liczy tam kase jaką kazdego dnia tracicie z nieprofesjonalnego podejścia . pozdrawiam Janusz
odpowiedz
AAAAA
2014-11-24 21:05
Witam , Trafiłam na tego typu fora zupełnie przypadkowo, gdyby nie to, że z ową Firmą mam problemy dotyczące odszkodowania z OC z powodu braku korelacji pomiędzy autami. Czytając te wszystkie fora, stwierdzam jednoznacznie, że w tej Firmie taka odpowiedź jest standardem. Brawooooooo!!!!!!! Mam nadzieję, że przez te praktyki, które stosują wobec klientów, dużo stracą. Piękne reklamy w telewizji nic nie pomogą. Ja walczę z tą Firmą jak narazie bezskutecznie od ponad roku, w chwili obecnej sprawa odbędzie się w sądzie. Jak trzeba będzie napiszę nawet do samego Boga, ale nie popuszczę, bo nie jestem winna tylko poszkodowana, i nie pozwolę się zastraszyć, jeżeli trzeba będzie to udam się do telewizji.
odpowiedz
Marcin F.
2013-07-22 23:06
Jeżdżę 22 lata, nigdy nie miałem wypadku, mam 60% zniżki więc raczej jestem bezpiecznym kierowcą. Jednak mnie tez wyszło więcej w Proama niż w PZU. Bardzo dziwny ten system szacowania ryzyka
odpowiedz
kierowca
2013-12-10 20:43
niech pani tak tej firmy nie broni bo ludzie tu prawde piszą ze jestescie oszustami i tyle nawet rowera bym u was nie ubespieczył a co do piero samochód. jak dlamnie i wiekszosci jestescie nie rzetelną i kłamliwa firma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i dla wszystkich osób które uważają tak samo piszcie negatywne opinie gdzie sie da na każdej stronie internetowej żeby nik inny nie dał sie im naciągnąć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2013-12-11 13:21
Szanowni Państwo, Państwa komentarze są dla nas cennym źródłem informacji, jednak abyśmy mogli się do nich odnieść, prosimy o szczegóły kwestii, które przyczyniają się do powstania opinii. Na wszelkie wątpliwości odpowiem indywidualnie, serdecznie Państwa zachęcam do kontaktu pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
Bart
2014-06-25 17:01
Mowicie jedno a robicie i tak drugie!!!!!!
odpowiedz
AAAAA
2014-11-24 21:12
SZanowna Proamo, Po komentarzach widzę, że jakoś nie bardzo opinie klientów są dla Państwa cennym źródłem informacji. Wynika to chociażby z wielu negatywnych opinii forumowiczów na temat Państwa Firmy. Z czegoś to wynika, a mianowicie z tego, że niczego Was to nie nauczyło, wręcz przeciwnie. Te sprawy, które się toczą w sądach przeciwko Towarzystwu również. Nic dodać nic ująć. Myślę, że nie muszę nic więcej dodawać. Pozdrawiam
odpowiedz
Magda
2014-01-16 01:03
Szanowan Pani, chyba Pani nie wie w jakiej firmie Pani pracuje??? jestem poszkodowaną w wypadku i Firma w której Pani pracuje nie tylko zaniża wycenę ,ale nie chce doprowadzić do końca sprawy przedłużając to wszystko w nieskończoność. Jestem poszkodowaną , a z miejsca wypadku zabrała mnie karetka do szpitala, nie mogę odzyskać ani piniędzy za mój "rozpbity" nie przeze mnie samochód , ani takowych pieniędzy otrzymać od Państwa , które by pozwalały na zakup takiego lub "podobnego" samochodu na rynku. Dołączam się do opinii felixa w 100%
odpowiedz
łódź
2014-01-19 12:52
Szanowna Pani, jeśli miała by Pani chociaż kawałek kręgosłupa moralnego to już dawno znalazła by pracę w mniej oszukańczej firmie.
odpowiedz
Wanda
2014-01-30 23:56
Ty chamie jak możesz tak w żywe oczy kłamać.
odpowiedz
felix
2013-03-12 14:40
Firma nie jest konkurencyjna wręcz wstyd mieć ubezpieczenie w tej Firmie bo to są naciągacze delikatnie mówiąc !!! Omijajcie ich szerokim łukiem taka powinna być reklama w telewizji .
odpowiedz
Franciszek
2013-01-11 14:16
Witam Was, na temat tego ubezpieczenia to mogę z całą odpowiedzialnością potwierdzić, że są to oszuści z jakimi się jeszcze nie spotkałem. Unikajcie tej Firmy.
odpowiedz
Bart
2014-06-25 16:56
Potwierdzam powyzsze slowa. Oszusci, zlodzieje itd. Nie polecam nawet wrogowi tej firmy
odpowiedz
Ewelina
2012-11-27 18:05
Witam, na temat tego ubezpieczenia mogę tylko tyle powiedzieć, że to są oszuści... Mieliśmy ubezpieczenie samochodu w HDI lecz postanowiliśmy z mężem zmienić ponieważ w naszym mieście nie ma siedziby:( Poszlismy do centrum ubezpieczeń i kazaliśmy panu który tam siedzi obliczyć tańsze ubezpieczenie. Wyliczył nam właSnie w PROAMA 347 zł. jednej raty przy zniżce 70 %, tego samego dnia przysłali nam kwitek z HDI o kwocie ubezpieczenia, u nich nam wyszlo 251 zł. jednej raty przy zniżce 55%. Także jezeli macie do wyboru inne ubezpieczenie to go wybierzcie :)
odpowiedz
Patryk
2014-06-26 14:52
Potwierdzam - omijać z daleka!
odpowiedz
okradziony przez proame
2014-07-03 19:34
Mi po roku od wygaśnięcia polisy Proama przysłala że mam polise nie zaplaconą i zalegam. OSZUŚCI
odpowiedz