Tematem przewodnim kampanii jest promocja, która wystartowała w mBanku z początkiem listopada.
"Dzięki promocji „moneyback” każdy, kto do końca roku zakupi polisę OC/AC w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych i za zakupy na stacjach benzynowych będzie płacić kartą debetową lub kredytową mBanku, może liczyć na zwrot 5 proc. wartości każdej transakcji przez 12 kolejnych miesięcy" - mówi Beata Piotrowska, dyrektor ds. ubezpieczeń direct w BRE Ubezpieczenia.
"Zintensyfikowanie działań promujących ubezpieczenia komunikacyjne nie jest przypadkowe i wiąże się z sezonowością na rynku polis, które najczęściej są kupowane właśnie w trzech ostatnich miesiącach roku – tłumaczy Piotr Puchalski, ekspert ds. ubezpieczeń w mBanku. Średnio ostatni kwartał roku jest lepszy od pozostałych o 30 proc., dlatego przygotowaliśmy propozycję dla klientów, którzy w tym okresie potrzebują najlepszej oferty ubezpieczeniowej" – dodaje Puchalski.
Bohaterowie najnowszego spotu nadal sprawdzają oferty instytucji finansowych, obalając przy tym finansowe mity. Biorą pod lupę ubezpieczenia OC/AC i wskazują, że dzięki ubezpieczeniu mBanku kierowca może taniej tankować dzięki zwrotowi 5% wartości każdej transakcji na stacji benzynowej, dokonanej kartą mBanku.
Kampania potrwa do końca roku.
Źródło: Biuro Prasowe mBanku