Zakres pomocy telefonicznej w AXA Assistance
Zakres pomocy telefonicznej w AXA Assistance zależy od tego, jaki wariant ubezpieczenia turystycznego wybierzesz:
-
- pomoc na infolinii (informacje turystyczne i medyczne, tłumaczenie)
-
- pomoc na infolinii (informacje turystyczne i medyczne, tłumaczenie)
- ubezpieczenie pomocy prawnej - jeśli istnieje szansa korzystnego rozstrzygnięcia sprawy, a ochrona nie jest sprzeczna z zasadami współżycia społecznego, ubezpieczyciel zapewni doradztwo prawne, przygotuje opinie biegłego lub rzeczoznawcy oraz podejmie działania w ramach postępowania sądowego.
-
- pomoc na infolinii (informacje turystyczne i medyczne, tłumaczenie)
- ubezpieczenie pomocy prawnej
- lifestyle assistance - organizacja biletów na imprezy czy rezerwacja w centrach konferencyjnych. Należy oczywiście pamiętać, że koszt wszelkich zorganizowanych usług pokrywa ubezpieczony.
Wyłączenia odpowiedzialności pomocy telefonicznej AXA Assistance
Odpowiedzialność AXA Assistance została najbardziej ograniczona w ubezpieczeniu pomocy prawnej. Nie można liczyć na skorzystanie z tej polisy, jeśli:
- spór jest między ubezpieczonym a ubezpieczającym,
- spór jest między ubezpieczonym a ubezpieczycielem,
- spór jest między osobami bliskimi,
- spór jest między współwłaścicielami mienia,
- wartość przedmiotu sporu nie przekracza 100 euro,
- spór jest związany z działalnością gospodarczą ubezpieczonego.
Kiedy trzeba zgłosić szkodę by skorzystać z ubezpieczenia pomocy prawnej w AXA Assistance
By skorzystać z ubezpieczenia pomocy prawnej, należy skontaktować się z Centrum Pomocy Assistance pod numerem +48 22 575 97 28 w ciągu 48 h od wystąpienia zdarzenia.
Tu znajdziesz więcej informacji o odszkodowaniu z ubezpieczenia turystycznego w AXA Assistance
Kiedy warto kupić pomoc telefoniczną w AXA Assistance?
W dobie Internetu pomoc na infolinii jest już raczej mało przydatna, jednak ubezpieczenie pomocy prawnej może być bardzo użyteczne, zwłaszcza jeśli na co dzień nie mamy w żadnego kontaktu z prawem.