Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Ergo Hestia

Opinie o Ergo Hestia

Wątki

1 post
2014-01-07 14:19

Biurokraci!!!!!

Po co wam agenci ja i tak nie mają prawa decydować! Następnym razem wezmę polisę od innych polis. Gorąco nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 posty
2014-01-02 13:37

kolizja 05.11.2013 brak decyzji do dzisiaj

Witam- otrzymałem odszkodowanie w dniu 03.01.2014- dopiero po walce z Ergo Hestią Oświadczenie sprawcy okazało się być niepotrzebne do wypłaty odszkodowania.
1 post
2013-12-01 18:49

oszuści, wichłacze i naciągacze

Uszkodziłem auto na dziurze w drodze - odpowiedzieli, że nie wypłacą odszkodowania bo zarządca drogi dopełnił wszelkich obowiązków i nie jest w stanie przewidzieć, że pojawią się dziury w drodze spowodowane warunkami atmosferycznymi (było lato!). Opinia na ich temat zdecydowanie negatywna - nie polecam ich usług
1 post
2013-11-19 18:05

złodzieje

nawieksze oszusci i złodzieje banda nieuków i idiotów złodzieje jakich polska nie miała szok ...
10 postów
2013-11-13 03:30

Złodzieje ! ! !

Z doświadczenia i w mojej własnej opinii to jest najgorsza i najmniej rzetelna ubezpieczalnia z jaką się spotkałem, odradzam i nie polecam nikomu, niechaj znikną z rynku!!!!!!!
9 postów
2013-10-16 14:42

ogólna opinia o Hestii

ERGO HESTIA TO ZŁODZIEJE OSZUŚCI. LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ ICH UBEZPIECZENIA TO FIKCJA!!!
80 postów
2013-08-22 18:21

polisa na sprzęt komputerowy

Cześć:) Mój telefon wygiął się jak banan, dosłownie, zgłosiłem więc szkodę do Ergo Hestia. W związku z tym, że razem z telefonem odgięły się też boki obudowy od telefonu, a telefon był wodoszczelny, stracił wodoszczelność. Co usłyszałem od Ergo Hestia? Że ubezpieczenie nie pokrywa uszkodzeń estetycznych - jeżeli pękła by szybka, ale telefon działałby dalej, to też uszkodzenie estetyczne :) z całym szacunkiem, ale ta firma jest całkowicie żałosna. Mam u nich również ubezpieczenie OC trzech aut od 5 lat, ale po całej tej sytuacji w październiku zmieniam firmę, nie będę pchać pieniędzy w dupę oszustom.
1 post
2013-05-29 12:16

Ubezpieczenie domu - odradzam !!!!!!!

Jestem klientem Hestii od 8 lat, w ubieglym miesiacu w domu ulegla zapadnieciu o 8 cm podloga ( dom niepodpiwniczony, podloga na gruncie) urywajac przy tym rure doprowadzajaca wode. Skutek: obnizona podloga, zalane wodą pomieszczenie, wykuta w podlodze i scianie dziura, zerwana wykladzina celem dotarcia do rury, wymiana rury. Odpowiedz Hestii: ''Nie znajdujemy podstaw do wypłaty odszkodowania.'' Jest to moja ostatnia polisa zakupiona w Hestii, polisa Hestia 7, skladka roczna ~ 800,00 pln. Na podstawie wlasnych doswiadczen odradzam ubezpieczenie domu w STU ERGO Hestia S.A.
40 postów
2013-03-23 12:34

ERGO HESTIA PRZEDŁUŻA POLISĘ PO SPRZEDAŻY POJAZDU MIMO PRZESŁANIA WSZYSTKICH INFORMACJI

W przypadku ubezpieczenia OC nie trzeba wypowiadać umowy tej polisy po sprzedaży auta, a wręcz nie można tego zrobić. Ubezpieczenie OC przechodzi bowiem na nowego właściciela. Obowiązkiem sprzedającego jest jednak rzeczywiście poinformowanie ubezpieczyciela o sprzedaży auta w ciągu 14 dni. Jeżeli tego się nie zrobi, to ubezpieczyciel zwróci się w pierwszej kolejności do nas w przypadku jakichkolwiek problemów z polisą, bo nie będzie wiedział, że doszło do zmiany właściciela. Mimo to jedyną sytuacją, kiedy ubezpieczyciel może żądać od nas zapłaty składki po sprzedaży auta jest sytuacja kiedy kupimy OC na raty. Wtedy za opłatę rat, których termin upływa w okresie między sprzedażą auta a poinformowaniem o tym ubezpieczyciela kupujący i sprzedający auto odpowiadają solidarnie (jak to dokładnie wygląda pisaliśmy tutaj https://ubea.pl/Jak-uniknac-placenia-raty-OC-za-nowego-wlasciciela%2Cartykul%2C1040/). Jeżeli OC opłaciliśmy od razu za cały rok, to jeśli nie poinformujemy ubezpieczyciela o sprzedaży auta, OC zostanie automatycznie przedłużone na następny rok. Wtedy wystarczy jednak okazać towarzystwu umowę sprzedaży auta, wyjaśnić całą sytuację i nie będzie trzeba płacić za to przedłużone OC.
1 post
2013-02-11 16:28

NNW

Witam. Nie zamierzam oczerniać firmy ale na własnym przykładzie przekonałem się, że nie w porządku postępują z klientami. Mam wykupione OC+NNW i chciałem zrezygnować z NNW. Wysłałem mailem rezygnację + skan odręcznego pisma z podpisem (imię+nazwisko). Otrzymałem listowną odpowiedź, że jest nieodpowiednia forma rezygnacji - zapłaciłem całość. Agent ubezpieczeniowy mówi, że niepotrzebnie bo wystarczyło pomniejszyć ubezpieczenie o kwotę NNW ponieważ jest ono DOBROWOLNE. O tym już pracownik ErgoHestia "zapomniał" poinformować. Cóż zyskali 50zł ale stracili klienta.