pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

polisa na sprzęt komputerowy

2013-08-22 18:28

poszkodowany

posiadam dodatkowe ubezpieczenie na laptopa w ergo hestia .to jest wielkie nie porozumienie ,w laptopie LENOVO popsuły się zawiasy (jest to narmalne w tym sprzecie ) tak mnie poinformowano w serwisie, pani na infolini powiedziała mi że to ubezpieczenie nie obejmuję takiego problemu ,bo zeby był problem musiało by przejsć przez moje mieszkanie tornado i zwalić sprzet z wielkim hukiem na podłogę .Ludzie nie dajcie się na te dodatkowe ubezpieczenia to jest zwykłe wyciąganie z ludzi pieniedzy

2014-10-24 14:59

dariowoj

Jest dokładnie tak jak Pan pisze. Na początku września tego roku kupiłem smartfona za którego zapłaciłem 1600 pln. Dodatkowo dokupiłem ubezpieczenie - 30 % wartości. Przez czysty przypadek pękł mi wyświetlacz. Ubezpieczenie miało obejmować zdarzenia losowe, co z tego... i tak musiałem ponieść dość duże koszty. 23 za kuriera razy dwa ( wysyłka plus odbiór ) i 146 za " darmowa" naprawę. Ja w każdym razie czuje się okradziony i oszukany. To jest zwykle wyciąganie pieniędzy z naszych portfeli.

2015-02-13 19:19

Arabson109.243.78.122

Trzeba było kupić w arkadi w saturnie,mnialem wypadek z laptopem gdzies po roku laptop 6000zł. Dali mi karty saturn na nowego z tym ze po roku kosztował jakieś 4200zł. Ale bez problemu dostałem karty saturn na kwote taką jaką ten laptop po roku kosztował. Ale dodam że dużym plusem jest to że nie musiałem kupować laptopa tylko co kolwiek za tą kwote. Dodatkowo poleca samsunga bo z servisem nie ma problemu,i wszystko kupujie w saturnie w arkadi,a nie w firmie krzak która sprzedaje przez pół roku,a ty wykupisz polise czy ubezpieczenie na 5lat. Jak firma zbankrutujie po roku.

2016-05-08 17:44

mnk__2793.175.116.107

a jaki miał Pan wypadek z laptopem? co się stało?

2015-05-13 18:36

aa78.31.89.254

pisze przeciez ze 30% wartosci a nie cala

2016-03-24 22:40

stan85.167.26.127

Jest to nie pierwsza odpowiedź aroganckich, nie przygotaowanych do pracy pań z centrum alarmowego ergo hestii. Płacić ubezpieczenie pełna kultura, zgłoszenie szkody arogancja i brak profesjonalizmu. Trzeba na prawdę zastanowić się przy następnych zakupach, Ubezpieczenie tak, ale nie w ergo hestii.

2016-06-08 06:46

AT87.207.54.10

Zdecydowanie potwierdzam. Trzeba się trzymać z daleka od ERGO HESTII! Kupiłam laptop DELL Inspiron i dokupiłam do tego przedłużenie gwarancji za prawie 700 zł. W reklamie była zapowiedź "szybki i profesjonalny serwis w razie awarii". Teraz mam popsutą klawiaturę, oryginalna gwarancja wygasła 2 miesiące temu, tymczasem Hestia twierdzi, że jest to "uszkodzenie zewnętrzne", którego moja polisa nie obejmuje. Naprawa byłaby tańsza niż ta żałosna "polisa" mimo, że trzeba wymienić całą klawiaturę. Wiem, trzeba czytać "drobny druk" - na pewno nigdy więcej nie dam się nabrać na taką "gwarancję".

2016-08-10 20:36

Natala94.254.239.21

To dziwne bo ja zakupiłam smartfona za 600 zł i też pękł mi wyświetlacz (oczywiście z mojej winy), przyjeli szkodę , mogłam wybrać dzień w jaki kurier ma przyjechać po telefon (nic nie płaciłam) no i po 2 tyg wymienili mi wyswietlacz i odeslali telefon, za co rowniez nie placilam. Wiec nie wiem jak to dziala.

2016-11-14 19:45

dancio83.12.75.137

Jak opisałeś zdarzenie z pękniętym wyświetlaczem?

2013-09-02 11:12

!!!!!!!!!!!

dokładnie tak,jeśli powiesz że dziecko sepsuło to niedopilnowałeś dziecka , psa, itp. no może trzęsienie ziemi ale pewnie tego nie ma w regulaminie, nigdy więcej nie wykupie żadnego ubezpieczenia zwłaszcza w tej firmie

2013-09-05 14:33

ja

Niestety potwierdzam.... Ubezpieczenie dodatkowe na odkurzacz, na przypadkowe uszkodzenie i awarię sprzętu, zapłaciłem prawie 30% wartości odkurzacza. Po 3 latach pękło mocowanie szczotki,zgłaszam szkodę i okazuje się, że paniusia ją odrzuca, bo uszkodzenie nie nastąpiło wskutek nieszczęśliwego wypadku, tylko normalnego użytkowania, a warunkach umowy stoi jak byk, że sprzęt musi być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem....

2013-12-06 10:42

bea

no właśnie..nieszczęśliwy wypadek...nieważne, że jest uszkodzenie mechaniczne, jeśli nie mozsz wskazać momentu wypadku, to oni twierdzą, że wypadku nie było i nie przyjmą zgłoszenia, a rozmowa jest nagrywana i nic się nie da dopowiedzieć czy sprostować. Pierwsza odpowiedź sie liczy. Ja również przestrzegam, bo moim zdaniem to banda złodzieji. Mają podpisane umowy z jakimiś lipnymi serwisami, na naprawę czeka się długo, często jest wykonywana byle jak i musisz się z nimi szarpać o poprawki.

2014-02-05 13:29

lukasz

nie polecam tego ubespieczenia to zwykle naciaganie ludzi na koszty zgloslem szkode sprzetu i zeby dostac nowy zadaja odemnie 20% wartosci sprzetu to jakos kpina

2014-02-20 10:21

Emilia

mam podobną sytuację laptop uległ uszkodzeniu w skutek nieszczęśliwego wypadku a oni żądają 20% wartości sprzętu.mało tego sprzęt który mi proponują na wymianę to jakieś łajno i nic z tym nie można zrobić.!!!!

2016-08-08 14:14

Maniek217.99.53.231

Witam. Jaki Pan miał wypadek?

2014-02-10 21:07

Paweł

Zawiasy lenovo taka sama sytuacja

2014-02-26 14:11

ERGO HESTIA SKARGI@

Ubezpieczenie sprzętu to nie to samo co gwarancja producenta. Ochrona ubezpieczeniowa dotyczy konkretnych przyczyn / zdarzeń, w wyniku których doszło do uszkodzenia (definicje zawarte są w ogólnych warunkach). Oznacza to, że Ubezpieczyciel pokrywa koszty naprawy tylko w określonych sytuacjach, nie każdorazowo przy stwierdzeniu usterki sprzętu. Jeśli macie wątpliwości, co do decyzji w sprawie kwalifikacji szkody lub jakości usług naprawczych, wyślijcie zgłoszenie na adres SKARGI@ERGOHESTIA.PL, a zweryfikujemy sprawę. Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia).

2015-11-15 16:47

Wodniczka81.68.113.99

NIE POLECAM NIKOMU UBEZPIECZENIA ERGO HESTIA....... Akurat Pan z Hestii to absolutnie nie powinnien sie wypowiadac na tym forum.... bierzecie pieniadze i na tym sie konczy ........... laptopa wyslalam 5 raz do naprawy.... masakra ......

2015-12-28 22:34

ANETA83.27.236.120

Tak... to powiedz mi proszę Szanowna Pani Justyno. .. jak można stwierdzić uszkodzenie : - Palmrest z klawiatura - Podzespoły elektryczne na obwodzie przetwornice napięcia płyty głównej Nie otwierając laptopa? Bo po ponad mc "diagnozowania" przez Waszą firmę... mój laptop nawet nie został otwarty...

2016-03-23 20:20

Michalski83.5.187.104

Banada złodzieji z was i tyle mam to ubezpieczenie mama trzymała w ręku telefon i ja ją szturchłem a wy ze to ze tamto ze musze sie podknąc i w tedy przyjmijcie a koleś ze sklepu mówił ze jest jak z auto kasko ze jak mi wyleci to dacie nowy wejście sie schowajcie i utopcie bede was wszędzie chejtowal i nikomu nie polecał złodzieje zakichani goncie się i tyle ZŁODZIEJE

2014-03-19 12:36

MMIMI

TEN NIESZCZĘŚLIWY WYPADEK ;-) COŚ NA TEN TEMAT WIEM ;-) MASAKRA .. NIGDY WIĘCEJ NIC NIE UBEZPIECZĘ - SZKODA KASY ...ZAPŁACIŁAM TYLKO 46 ZŁ ZA PRZESYŁKI A SPRZĘT DALEJ NIE DZIAŁA ..

2014-05-16 08:21

ewa

Również dałam się nabrać na to ubezpieczenie, mój laptop wrócił do mnie z serwisu w takim stanie jak go wysłałam, dwa miesiące temu znów podałam przez kuriera a wczoraj dostałam telefon z "Ergo Złodzieje" że sprzęt został przetestowany i problemów podanych przeze mnie nie stwierdzono. MOŻE TAK MI SIĘ NUDZIŁO W DOMU I SOBIE USTERKĘ ZNALAZŁAM CHOLERA !!! Będę musiała zapłacić teraz koszt przesyłki i koszt wykonania diagnozy - chore skoro jest ubezpieczony. Ostatnie ubezpieczenie zapłacone dla złodziei, za koszt ubezpieczenia oddałabym go do serwisu i na własny koszt naprawiła i z głowy. Ubezpieczenie to strata pieniędzy, zamierzam wrócić do starych czasów gdzie sprzęt był na gwarancji producenta a później naprawiano za własną kasę. Po co te nerwy, bujanie z wysyłkami i tłumaczenia że laptop nie działa jak należy. Nie polecam ): ):

2014-06-05 07:49

zdesperowana

wołam do całego narodu polskiego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nie dajcie się omamić dodatkowym ubezpieczeniem firma ergo hestia nie przejmuje się negatywnymi opiniami to jest skandal i wyłudzanie pieniędzy OSZUŚCI, tak "kołuja" człowiekiem że po kilku tygodniach masz dość i nienaprawiony sprzęt zabierasz OSTRZEGAM NIE ZAWIERAJCIE UBEZPIECZEŃ Z TA FIRMA tu 46zł,tam 46zł grosz do grosza i bedzie pół kosza

2014-06-10 19:25

zniesmaczona

Zdecydowanie nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To zwykła strata pieniędzy. Za 25% wartości laptopa mogłam go sobie sama naprawić w serwisie, szybko i bez stresu, a tak już 35 dni czekam na odesłanie sprzętu (oczywiście na mój koszt), mimo że podobno padł tylko dysk. Najpierw wyznaczyli termin naprawy na 5 dni roboczych, po 10 dniach przedłużyli o 3 dni, potem jeszcze raz. Do dziś sprzętu nie mam. Na moje liczne maile odpowiadali zdawkowo "stale monitorujemy" albo wcale. A najlepsza jest puenta. Po mojej skardze dziś zadzwonił do mnie konsultant Ergo pytając czy sprawdziłam sprzęt i czy działa. Podobno odesłali na adres polisy bez porozumienia ze mną i ktoś go odebrał. Wiele razy w mailach pytałam kiedy i dokąd będą odsyłać, bo mieszkam teraz w innym miejscu niż adres z polisy i chciałam przesyłkę otrzymać w aktualnym miejscu, ale te pytania też zignorowali, jak wiele innych. I kolejna rzecz na koniec. Opłaca im się przedłużać likwidację w nieskończoność, bo to nie przedłuża polisy, więc ich odpowiedzialność, za którą płacimy, jest krótsza. Więcej się nie dam naciągnąć i innych też przestrzegam.

2014-06-20 15:21

SKARGI@ERGOHESTIA.PL

Termin naprawy sprzętu często uwarunkowany jest od dostawcy części zamiennych i być może w Twoim przypadku przyczyna leży w ich niedostępności. Niezależnie od tego cały proces powinien zamknąć się w okresie do 30 dni od daty zgłoszenia. Jeśli ww. termin został przekroczony, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Reklamacji - jesteśmy po to, aby eliminować takie sytuacje. Napisz na adres skargi@ergohestia.pl, podając nr szkody, a my niezwłocznie ustalimy powód, podejmiemy interwencję. Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia).

2015-10-05 16:44

Bartek5.172.238.58

Wy podejmujecie interwencję jak wam to jest na rękę a nie kiedy ktoś potrzebuje pomocy Złodzieje pieprzone

2014-09-08 12:47

Piotr

Nie masz racji. odpowiedzialność liczy się w okresie trwania ubezpieczenia. Gdy polisa się kończy nie ma odpowiedzialności za nowe zgłoszenia, ale zdarzenia z okresu ważności polisy są objęte ubezpieczeniem!!!

2014-06-20 15:12

ERGO HESTIA

Zdesperowana, zapewniam, że opinie naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, a w szczególności te negatywne. Dowodem tego jest nasza obecność na forach internetowych. Chcemy zmieniać się zgodnie z Waszymi oczekiwaniami i wychodzić naprzeciw Waszym potrzebom. Dlatego też, proszę opisz nam utrudnienia, których doświadczyłaś, a my przyjrzymy się wnikliwie obsłudze Twojej sprawy i podejmiemy właściwe działania. Zapraszam do kontaktu pod adresem skargi@ergohestia.pl (w temacie wiadomości wpisz hasło FORUM). Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia).

2016-01-15 18:23

klient46.238.75.135

juz niedługo zamkniecie ten burdel z powodu braku klientow polacy zaczynaja myslec

2016-11-24 19:52

Mr109.95.114.66

Witam mam pęknięta matrycę w laptopie stało się to przez uderzenie w stół dziecka a matryca pękła sama z siebie cry zostanie to uznane ?

2014-08-11 18:59

marek

kupilem konsole play statione po jakims czasie zaczela szwankowac wyslalem do tych pacanow z ergo hestia odeslali jako naprawiona po wlaczeniu okazalo sie ze nic nie naprawili to ja odeslalem jako reklamacja naprawy to mi pzyslali odmowe i mam zaplacic za ekspertyze bo wszystko jest ok .Brak slow na tych OSZUSTOW banda idiotow!!!!!

2014-08-20 11:06

p-brus@wp.pl

Potwierdzam, ergo hestia to naciągacze , ubezpieczenie laptopa od nieszczęśliwych wypadków, min.zalania , nie uznana...konsultant prowadzi rozmowę w taki sposób ,żeby , żeby nie uznać szkody.No i oczywiście pierwsza odpowiedź się liczy , nie można sobie przypomnieć , zmienić zdania. Konsultant , jak sama nazwa wskazuje , powinien KONSULTOWAĆ ze mną zaistniałą sytuacje. Zwykłe wyciąganie kasy, nie polecam tej "firmy" i na pewną już nie skorzystam z usług ERGO HESTIA.

2014-09-25 15:45

beti

Dokładnie taką samą sytuację miałam dzisiaj, zapytałam panią konsultantkę czy w jej mniemaniu mam podać datę,godzinę ,rodzaj rozlanego płynu i nazwę jego producenta... odpowiedziała mi, że tak byłoby najlepiej, paranoja

2014-09-01 14:51

IZA

BANDA ZŁODZIEJI.

2014-09-03 09:39

mati

zrobic pozew zbiorowy i niech oddaja co nasze

2014-09-03 11:09

Gosia

Witam, niestety zgadzam się z poprzednikami!!! Dodatkowe ubezpieczanie to jest jakaś farsa. Drugi raz oddaje epad do naprawy i drugi raz czekam już 1,5 miesiąca na naprawę sprzętu i nadal nie wiadomo, kiedy zostanie mi zwrócony. Zapłaciłam 750 zł za polisę i jestem przekonana, że za te pieniądze byłabym wstanie oddać sprzęt do naprawy prywatnie i nie trwałoby to tyle czasu. Irytujący jest fakt, że nikt nie jest wstanie udzielić mi informacji dlaczego twa to tak długo - Pani na infolinii uprzejmym głosem wręcz ociekającym miodem nie udziela żadnych konkretnych informacji a na koniec życzy miłego dnia - krew człowieka zalewa! Wszytkim odradzam polisę w tej firmie są totalnie nieprofesjonalni.

2014-09-29 17:48

zdesperowany

Ostrzegam nie zawierac gwarancji na sprzet komputerowy w ergo hesti to jest smieszne ze ubezpieczenie obejmuje jedynie kradziez z wlamaniem lub rabunkiem a za ubezpieczenie sprzetu dalem okolo 1000zł smieszne porostu.

2014-10-14 10:26

czuje sie oszukany!!

Witam, Jakis czas temu zglosilem uszkodzenie telefonu firmy Apple ktory byl objety dodatkowym ubezpieczeniem. Firma Ergo poprosila mnie o spakowanie telefonu i wyslanie na jeden z adresow wskazanych przez nich. Kurier przyjechal zabral telefon i skasowal 26zl ;) Czekalem za telefonem rowny 1 miesiac co jest dla mnie jakims nieporozumieniem poniewaz telefon uzywam w celach sluzbowych i jest moim narzedziem pracy. W miedzy czasie dzwonilem kilka razy na infolinie z zapytaniem co sie dzieje z moim telefonem. Raz nawet pracownik poiinformowal mnie ze telefon juz jest wyslany do Pana i bedzie po weekendzie ;) Po weekendzie wykonuje telefon i dowiaduje sie ze telefon jeszcze jest testowany i ze wogole nie zostal wyslany tzn ze przed weekend pracownik Ergo oszukal mnie twierdzac ze zostal do mnie wyslany. I uwaga teraz !!!! W ostatni dzien miesiaca telefon zostaje przywieziony przez kuriera i co? oczywiscie nie zostal naprawiony!!! zostalem skasowany 2x po 26zl za przesylke a telefon jak byl uszkodzony tak trafil do mnie w takim samym stanie. Nie przepraszam, roznica byla taka ze po odebraniu telefonu byl jeszcze oklejony naklejka z tylu na calej obudowie z moimi danymi ktora po dluzszej walce w koncu zeszla... Wiec jak widac to co robi Ergo Hestia to jest jakas kpina!!!! kase biora na ubezpieczenie ale jak cos sie stanie to poprostu wypinka!!! Nie wspomne juz o tym ze w firmie panuje pelen burdel i pracownicy musza juz nawet oszukiwac i oklamywac ludzi bo sami nie maja pojecia co sie dzieje z sprzetem!!! Nie polecam wiec tych darmozjadow ktorzy nic nie robia tylko kasuja kase za uslugii ktorych wogole sie nie podejmuja!!!! czuje sie oszukany przez ta firme!!!!

2014-10-22 17:27

NERWUS

ludzie co za oszusci ta sa ubespieczylem laptopa ROZSZERZONE UBESPIECZENIE spadl mi z lozka niedziala cd rom i niektore klawisze wyslalem kurierem za23 zl stwierdzili w piatek ze zostal zalany a dzis ze jest zapiaszczony kase chca za EXPERTYZE 60 zl bedzie walka w sadzie niedajcie sie im ludzie to sa OSZUSCI