pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

polisa na sprzęt komputerowy

2014-12-15 19:30

SongoPan

rodzice kupili mi laptopa za zdanie matury, wzięliśmy rozszerzoną gwarancję, bo mam małego brata i psa. pewnego dnia pies zniszczył mi matrycę, dodam, że był to Acer aspire one 722 z błyszczącą matrycą. oddaliśmy go tym oszustom, po czym wrócił, gdy go zobaczyłam miałam ochotę po prostu rozwalić sprzęt. matrycaz błyszczącej przerodziła się w matową, połamaną. jeszcze okazało się, że mam zalaną klawiaturę, chcieli byśmy dopłacili. mama stwierdziła, że w żadnym wypadku, po to płaciła za ubezpieczzenie. W tej chwili podali mi trzy modele laptopów za 999 zł, kiedy płaciłam za swojego 1099 zł. Chcemy zwrot pieniędzy, a ci złodzieje stwierdzili, że to od nich zależy czy mi moje pieniądze oddadzą. W tej chwili mogę sobie dopłacić i kupić lepszego laptopa, a nie to co oni mi oferują.

2014-12-31 11:52

grego00

to co przeczytałem to jakaś masakra, kupiłem ubezpieczenie i mogę jeszcze zrezygnować, w przeciwieństwie do większości przeczytałem regulamin i warunki umowy przed, wystąpieniem szkody - nic nadzwyczajnego, zauważyłem ze "przypadkowe uszkodzenie" to nic innego jak nieszczęśliwy wypadek - i w związku z tym zgłoszenie musi być przemyślane i zaplanowane a nie lekkomyślnie wykonany telefon, dla mnie jest oczywiste że konsultant poprowadzi rozmowę tak że odszkodowania nie będzie, jeśli ktoś nie potrafi bardzo kontrolować odpowiedzi na podchwytliwe pytania, to się da zapędzić w "kozi róg" i lepiej jest zgłoszenie napisać i wysłać. !!!! a tak na marginesie do HESTI i Rtv AGD niech pracownicy nie wciskają ludziom KITU!!!!!!!!!!!, na pytanie: że nawet jak bym walną komputerem o ziemie to dostanę odszkodowanie ? odpowiedź: "TAK" ( w pewnym sensie tak ale pod warunkiem że cała sytuacja będzie nosiła znamiona nieszczęśliwego wypadu). Akurat świadom jestem tego że ubezpieczyciel musi generować zyski a nie strzelać sobie w kolano, a to gadanie sprzedawców, hm nazwijmy to marketingiem (dopóty ktoś tego nie nagra) i jeszcze do pani co odpisuje w imieniu Hesti - nieumyślne uszkodzenie znalazłem def. (najdroższe ubezpieczenie) UMYŚLNE USZKODZENI - jaka jest def. ( w sklepie mnie poinformowano że mam to rozumieć dosłownie) umyślne uszkodzenie w regulaminie raczej jest dość logiczne - ubezpieczenie tego nie obejmuje.

2015-02-19 15:36

OSZUKANA176.221.121.249

Tą firmę trzeba omijać szerokim łukiem!!!Miałam wykupione ubezpieczenie na przypadkowe uszkodzenie i awarie sprzętu i niestety szanowna firma po przesłaniu im sprzętu uznała ze nie miał tu miejsca nieszczęśliwy wypadek poza kurierem za którego musiałam zapłacić po 23 zl w obie strony miałam ponieść koszt ekspertyzy 78 zl lub zgodzić się na naprawę 99 zł. Zdecydowałam by sprzęt naprawili i niestety zostałam ponownie oszukana sprzęt z serwisu wrócił uszkodzony firma Ergo Hestia poinformowała mnie że ich ta sprawa nie dotyczy już i bym reklamacje składała serwisowi który naprawiał bo oni nic z tym nie mają wspólnego. Wyłudzono ode mnie tylko pieniądze prawie 150zl kosztowała mnie ta przyjemność a sprzęt jak nie działał tak nie działa!

2015-03-01 10:20

Radek109.241.225.27

Witam. Ja mam ubezpieczenie telewizora w Ergo Hestia. Zbywają mnie, że w serwisie testy nie wykazały usterki, podczas gdy u mnie i w innych miejscach występuje. W tej chwili odwołuje się od decyzji, będę również składał prośbę o interwencję u Pani Rzecznik Ubezpieczonych. Nie warto kupować tych ubezpieczeń, migają się od napraw. A koszt naprawy jest podobny, więc lepiej bez stresu dokonać naprawy w normalnym serwisie bez pośrednictwa ubezpieczyciela. Pozdrawiam.

2015-04-30 09:34

Cacek77.253.226.54

miałem laptopa z ROZSZERZONYM UBEZPIECZENIEM zepsuł się bez mojego udziału najpierw stwierdzili że został zalany,potem że sam dokonywałem naprawy i teraz mi go odesłali i jeszcze żądają 83 zł za przesyłke i expertyze a że kupiłem go na raty to na ubezpieczenie wydałem prawie 900zł plus te 83zł ,to teraz mógbym kupić nowego nie dajcie się naciągnąć

2015-05-13 18:41

lukasz aaa78.31.89.254

witam nie moge podzielic waszej opini siostrzenica zalala moj laptop wyslalem i naprawili mimo ze wartosc naprawy byla ok 1800 oraz tel sony xperria z 1compakr spadl mi i lekko pekkla szybka tez wyslalem i naprawili tylko koszty kuriera

2015-05-21 13:15

o to ja93.105.60.22

Witam Mama pytanie odnośnie tego, ile czasu ma ubezpieczyciel na likwidację szkody? Szkoda została zgłoszona pod koniec marca, 02.04 przyjechał kurier i odebrał sprzęt inkasując przy tym 23 zł kosztów przesyłki i od tamtej pory jeszcze sprzętu nie odzyskałam, trzy razy pisałam zapytania o przewidywany termin naprawy i za każdym razem zapewniają mnie o stałej kontroli likwidacji szkody i przekładają terminy. A i szkoda dotyczy pękniętej szybki w tablecie (wyświetlacz działa nic się nie wylało).

2015-05-21 21:58

senna95.41.95.70

Jak wielu z Was ubezpieczylem laptop w hestia za namowa pracownika euro rtv. Przez nieumyslne dzialanie mojej corki zostala zalana klawiatura zmywaczem do paznokci. laptop zostal wyslany do servisu jak go natura stworzyla. Przyslali informacje,ze reklamacja uznana i klawiatura zostala wyminiona. Po otrzumaniu lapka w obecnosci kuriera (wedlug zalecen hesti) sptawdzilem opakowanie wraz z zawartoscia i sie zgadzalo. Po otwarciu monitoru doznalem rozczarowania - brak gumowych odboi (po co to komu). odeslalem go z powrotem i powiedzieli ze dostali juz be gek (klamstwo). rozwazam droge Sadowa. To jest prawdziwe hamstwo i umyslne niszczenie cudzej rzeczy i wmawianie ze sam wyrwalem gumki z monitoru.

2015-07-21 07:44

Marek185.56.211.112

Witam Wygląda na to że jestem kolejnym naciągniętym... Nie będę rozwijał samego faktu wystąpienia szkody bo to ubezpieczyciel uznał bezspornie chodzi mi teraz o dalsze postępowanie. Telefon S.Galaxy S4 wartość ubezpieczenia 1599zł i tyle zapłaciłem. pomimo takiego zapisu w paragrafie 9 i szkody całkowitej otrzymałem esemesa że mogę sobie coś wybrać za 1239zł pomimo faktu że najtańszy s4 w tym sklepie jest o 50zł droższy. Nie upieram się przy max sumie ubezpieczenia tylko przy fakcie że skoro w paragrafie 2 opisują że mają mi wymienić na nowy , wolny od wad, a w przypadku gdy producent nie produkuje takiego samego modelu to podobny o takich samych funkcjach itd... to dla czego Pani konsultantka się upiera że jest inaczej i mam dopłacać do tego interesu lub otrzymać coś gorszego.. Czy miał ktoś podobny przypadek i co z tym zrobił ??? proszę o wpisy w tej sprawie...

2015-09-21 12:04

Sylwia83.5.229.174

Złodzieje i z takim napisem powinni umieszczać reklamy przy każdej drodze. Lenovo oczywiście zawiasy ... Usłyszałam co...? ze to zużycie materiału, ok gotowało się we mnie ale ok ! Telefon wypadł przy schylaniu z kieszeni, poszedł wyświetlacz i co usłyszałam, owszem uszkodzenie mechaniczne, ALE przykro nam nie działała zewnętrzna siła mechaniczna i my tego nie naprawiamy. No szlag trafia człowieka. Jak tak można! i tak sobie myślę, że chyba taka szczera "rozmowę w toku" przeprowadze...

2015-09-23 21:59

Rob87.205.244.113

Potwierdzam to naciągacze a ubezpieczenie to fikcja odradzam

2015-09-29 22:45

M212.160.68.159

Złodzieje i oszuści temat do interwencji

2015-12-03 13:05

kiki109.200.91.10

Mój laptop został delikatnie zalany i upadł na podłogę .Koszt dostarczenia do serwisu 23 zł - ekspertyza" oznaki ingerencji bo śrubki od klawiatury odkręcone luźne" . Naprawa zalania i tego co obejmuje ubezpieczenie 700 zł - z powodu rzekomej ingerencji naprawa blisko 4 tysiące. Serwis jak orzecznik ZUS nieomylny i nie ma odwołania. OSZUSTWO.

2015-12-12 00:13

Wściekła89.238.5.147

Witam jestem nowa na forum. Mam problem bo zgłosiłam laptopa do naprawy nie wiedziałam z jakiej przyczyny włącza mi się laptop przez 1 godz. myślałam że to błąd fabryczny ale oddałam na gwarancji do samsunga i bez żadnych zastrzeżeń i naprawili ,był dwa razy u nich i nie było żadnego problemu .Oddałam laptopa do naprawy w ergio hestia zapłaciłam za koszta przesyłki 2 razy po 23 zł i jeszcze 60 zł za co za ekspertyzę . To jest szczyt wszystkiego!!! Prosiłam ich o informację jak będą dodatkowe koszta mają mnie poinformować a oni potraktowali mnie jak świnię? Odesłali do mnie kompa na mój koszt i jeszcze musiałam im zapłacić 60 zł nie wiem za co , żadnego wytłumaczenia , paragonu nic. Wysłałam do nich laptopa który odpalał się nawet po godzinie ale odpalił, wrócił od ergio hestia i komputer wyswietla na ekranie : uruchom ponownie: Oczywiście odesłali mi go w gorszym stanie jakim był ????? Nie polecam oszuści !!!!!

2016-02-02 18:36

Marcin S85.151.231.167

Witam, Jedna wielka porażka Ergo Hestia to najgorsza firma ubezpieczenia w Polsce, do momentu kiedy płacisz za ubezpieczenie jest fajnie, w momencie kiedy chcesz rościć swoich praw, zaczynają się schody. Mam wielkie negatywne doświadczenia z Ta firma, jeśli ktoś będzie chciał wykupić dodatkowe ubezpieczenie sprzętu, zdecydowanie odradzam!!!!!!! Ergo Hestia to firm, która nie myśli o dobrze klienta, klienta ma w nosie !!!!!! Odradzam!!!! nigdy więcej !!!

2016-06-08 16:18

rafal109.207.109.133

Witan mam pewien problem gdyz zakupiwszy lapropa wykupilem dodatkowe ubezpieczenie niechcaco zalalem klawiature i oddakem go tam gdzie byl zakupiony i nuechca uwzeglednic naprawy tylko kaza zaplacic za naprewe czy pomoze mi ktos uporac sie z tym problemen bede baedzo wdzieczny!!!!! Prosze pisac na enail - rafal86_rg@o2.pl laptop byl ubezppieczoby w hestii.

2016-06-09 12:51

ubezpieczony178.36.114.28

Ja nigdy nie miałem problemu z ubezpieczeniem w Ergo Hestii. Zakupy robię w euro-agd-rtv. Zakupiłem boomboxa i ubezpieczenie. Laser od CD i MP3 nie czytał płyt. Zgłoszenie szkody i decyzja Ubezpieczyciela - możliwość wymiany na nowy. Potem historia się powtórzyła i znowu wymiana na nowy. W laptopie miałem uszkodzoną klawiaturę (zabawa dzieci) - naprawa w serwisie - płaciłem jedynie za przesyłkę. Dla większości sprzętu dokupuję ubezpieczenie, bo z założenia wychodzę, że może coś się zdarzyć.

2016-08-26 09:48

Marta159.205.209.238

Właśnie zgłosiłam uszkodzenie odkurzacza w ramach swojego ubezpieczenia (dokładnie pękła część rury w skutek nieszczęśliwego wypadku - odkurzacz zablokował się pomiędzy meble podczas pracy, nie zauważyłam odkurzałam dalej i w wyniku tego wyrwała się końcówka). Jak dla mnie był to nieszczęśliwy wypadek, uszkodzenie mechaniczne. Pani powiedziała, że nie wyczerpuje to definicji, na pytanie: Jakie może Pani podać przykłady nieszczęśliwego wypadku wyczerpujące definicję, Pani powiedziała, że takich umowa nie podaje. Zatem wnioskuję, że nie ma takich przykładów, jest to OSZUSTWO, człowiek płaci, bo w sklepie przekonują o bezpieczeństwie, a i tak wszelkie usterki muszą być zrealizowane za własne pieniądze. NIE POLECAM!!!! WIELKIE OSZUSTWO!!!!!!

2016-09-29 18:20

Kacu31.0.71.85

Ergo Hestia to oszuści i złodzieje ludzie nie bierzcie rozszerzonej gwarancji !

2016-09-30 14:23

Bartek185.69.116.240

Przyszedłem tu przypadkiem szukając ubezpieczenia do mieszkania i elektroniki i powiem Wam, że sprawdza się to powiedzenie, że zadowolony klient przyprowadzi pięciu kolejnych, a jeden niezadowolony odstraszy kilkudziesięciu potencjalnych....smutne. Jak mi się iPhone zepsuł w Polsce (wracałem z USA i miałem spędzić tu kilka tygodni), to serwis wysłał mi pocztą lotniczą nowy telefon - miałem go w ręku po trochę ponad 24h. A w PL tylko miganie się od zobowiązań. Każdy kto ma problem niech piszę na ten adres zażaleń, jeśli nie pomaga to do rzecznika a potem do sądu. (nie mówię tu o Hestii tylko o wszystkich ubezpieczycielach) Zapłacą kilka kar i odszkodowań i zmieni się polityka.