Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Ergo Hestia

Opinie o Ergo Hestia

Wątki

1 post
2015-08-05 13:27

To prawda że to złodzieje i oszuści!!!!!

Brak słów mój laptop wrócił czwarty raz z naprawy bez skutku jak bym wiedziała to nigdy bym nie wykupiła tego ubezpieczenia że też nikt nie może porządnie się wziąć za nich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 post
2015-08-05 13:23

To prawda że to złodzieje i oszuści!!!!!

Ta firma to jest jedna wielka kpina, klienta mają za nic, ponad miesiąc czekam na naprawę telefonu i z tygodnia na tydzień przedłużają tylko termin oddania telefonu. ODRADZAM jak mogę tylko tą firmę która jest wręcz żenująca!!!!!!
1 post
2015-07-15 18:15

ERGO HESTIA - żydowstwo

Zostałem oszukany przez kompletnie bezmózgą bandę złodziei. Jakbym wiedział, że szef tej firmy ma menorę w domu i pejsy na głowie to nigdy bym im nie zaufał. "Biegli" w tej firmie są niesamowicie niekompetentni i nieskalani inteligencją. Aż żal serce ściska jak czytam te wszystkie opinie bezradnych, oszukanych ludzi. Mam nadzieję, że to się zmieni a na miejscu siedziby firmy będzie pole ziemniaków - cóż prawdopodobnie tego się nie doczekam, gdyż pomimo, że nie grzeszą inteligencją to potrafią oszukiwać i naciągać ludzi. A co do mojej sprawy to niedość, że z własnej kieszeni wykupiłem rozszerzoną gwarancję na telewizor to jeszcze mam płacić za "ekspertyzę" wykonaną przez jakiegoś troglodytę. Pozdrawiam serdecznie :)
1 post
2015-02-28 14:07

Walka o ekspres ciąg dalszy

Żałuję, że wykupiłam ubezpieczenie w Ergo Hestii, które dotyczy AGD. Patrząc na to dzisiaj koszty poniesione podczas walki z ubezpieczycielem są dużo wyższe niż gdybym sama zamówiła części przez internet i je zamontowała. Koszt polisy plus ostatnie opłaty to połowa ceny nowego ekspresu firmy Philips. Warto wspomnieć w tym miejscu o serwisie naprawczym, który nawiązał współpracę z Ergo Hestią. Jest to firma Coffee Cona z Rzeszowa. Brak profesjonalizmu w naprawie. Wada, która była zgłaszana we wrześniu według serwisu została naprawiona, a w rzeczywistości sprzęt jest niesprawny technicznie. Po naszej reklamacji usługi stwierdzono, że klient kłamie. Brakuje nam już sił, jesteśmy ciągle zbywani, może trzeba zainteresować tym media. Kawa zaparzona z ekspresu oklejonego taśmą (wzmocniona służącą np. do oklejania zderzaków w samochodzie) smakuje raczej przeciętnie. Ktoś dobrze powiedział - PROWIZORKI są najlepsze! WNIOSEK: Nie korzystajcie z oferty Ergo Hestii
1 post
2015-02-21 13:20

Ubezpieczenie lodówki

ErgoHesita NIE!!!!! Nie ubezpieczajcie żadnego sprzętu w tej Firmie. Ja 3 lata temu zostałam naciągnięta na ubezpieczenie lodówki. Niestety się zepsuła po gwarancji producenta i od ponad 2 miesięcy nie mam lodówki. Serwis przysyłany przez ErgoHestię jest niekompetentny, a Serwisanci chamscy i niekulturalni, 4 krotnie wymieniali losowe elementy w lodówce która do dziś nie działa. Przy 5 wizycie chcieli wymieniać od początku, dopiero pismo wezwania do uznania szkody całkowitej doradzone przez Rzecznika Praw Konsumenta, przyniosło efekt ale tylko pozorny. Przyznano kwotę 1099zł, za które nie mogę kupić sprzętu o takich samych parametrach. Potwierdził to Kierownik najbliższego Euro AGD i sam wystosował pisma w celach wyjaśnienia całej sytuacji. Ale jak dotąd ani on, ani Ja dzisiaj dzwoniąc ponownie do CAS nie uzyskałam żadnej informacji. Ponownie już nie wiem raz który mam czekać aż się ktoś ustosunkuje. A czas leci...od Bożego Narodzenia nie mam lodówki zaraz będzie Wielkanoc i jak się za tą sprawę prasa i media nie wezmą to pewnie jej nie będę mieć... Opada mi wszystko! Gdyby nie to cholerne ubezpieczenie już dawno kupiłabym nową lodówkę, albo wezwała kogoś kompetentnego a tak mam związane ręce i nie mam gdzie jedzenia trzymać. Codziennie moja rodzina ryzykuje zatrucie, ale to ErgoHestii nie obchodzi. TO jest jakaś totalna PARANOJA!!!! Więc nie wykupujcie żadnych ubezpieczeń w tej firmie!!!!
1 post
2015-02-20 19:30

Ubezpieczenie laptopa

Nie polecam firmy. Wykupiłem ubezpieczenie na laptopa od nieszczęśliwych wypadków. Oprócz opłat za kuriera (2x23zł) i tak musiałem zapłacić za naprawę. Oprócz tego bardzo długi czas oczekiwania i dopiero po interwencji z mojej strony odzyskałem komputer. W sumie, wraz z ubezpieczeniem wydałem tyle, ile wydałbym na nowy komputer.