Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Ergo Hestia  |  Walka o ekspres ciąg dalszy

Walka o ekspres ciąg dalszy

Ewa
2015-02-28 14:34
IP: 92.55.x.x
Żałuję, że wykupiłam ubezpieczenie w Ergo Hestii, które dotyczy AGD. Patrząc na to dzisiaj koszty poniesione podczas walki z ubezpieczycielem są dużo wyższe niż gdybym sama zamówiła części przez internet i je zamontowała. Koszt polisy plus ostatnie opłaty to połowa ceny nowego ekspresu firmy Philips. Warto wspomnieć w tym miejscu o serwisie naprawczym, który nawiązał współpracę z Ergo Hestią. Jest to firma Coffee Cona z Rzeszowa. Brak profesjonalizmu w naprawie. Wada, która była zgłaszana we wrześniu według serwisu została naprawiona, a w rzeczywistości sprzęt jest niesprawny technicznie. Po naszej reklamacji usługi stwierdzono, że klient kłamie. Brakuje nam już sił, jesteśmy ciągle zbywani, może trzeba zainteresować tym media. Kawa zaparzona z ekspresu oklejonego taśmą (wzmocniona służącą np. do oklejania zderzaków w samochodzie) smakuje raczej przeciętnie. Ktoś dobrze powiedział - PROWIZORKI są najlepsze! WNIOSEK: Nie korzystajcie z oferty Ergo Hestii
odpowiedz