pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Walka o ekspres ciąg dalszy

2015-02-28 14:34

Ewa92.55.195.150

Żałuję, że wykupiłam ubezpieczenie w Ergo Hestii, które dotyczy AGD. Patrząc na to dzisiaj koszty poniesione podczas walki z ubezpieczycielem są dużo wyższe niż gdybym sama zamówiła części przez internet i je zamontowała. Koszt polisy plus ostatnie opłaty to połowa ceny nowego ekspresu firmy Philips. Warto wspomnieć w tym miejscu o serwisie naprawczym, który nawiązał współpracę z Ergo Hestią. Jest to firma Coffee Cona z Rzeszowa. Brak profesjonalizmu w naprawie. Wada, która była zgłaszana we wrześniu według serwisu została naprawiona, a w rzeczywistości sprzęt jest niesprawny technicznie. Po naszej reklamacji usługi stwierdzono, że klient kłamie. Brakuje nam już sił, jesteśmy ciągle zbywani, może trzeba zainteresować tym media. Kawa zaparzona z ekspresu oklejonego taśmą (wzmocniona służącą np. do oklejania zderzaków w samochodzie) smakuje raczej przeciętnie. Ktoś dobrze powiedział - PROWIZORKI są najlepsze! WNIOSEK: Nie korzystajcie z oferty Ergo Hestii