Kampania promuje szereg produktów inwestycyjnych pozostających w ofercie AXA i ma charakter sprzedażowy. Firma prezentuje Plany Inwestycyjne AXA zarówno ze składką regularną, jak i ze składką jednorazową, a także fundusze oferowane przez AXA TFI.
"Kampania ma za zadanie przełamanie bariery w myśleniu Polaków o inwestowaniu tylko wtedy, kiedy posiada się istotne środki finansowe. AXA będzie zachęcać do skorzystania z produktów finansowych, dzięki którym moŜna oszczędzać nawet niewielkie kwoty i zgromadzić w dłuższym czasie znaczny kapitał" – mówi Agnieszka Chabrzyk, Dyrektor Departamentu Marketingu AXA Polska S.A.
Spot reklamowy ma pokazać potencjalnym klientom zalety spotkania z przedstawicielem AXA, który dostosuje ofertę do indywidualnych wymagań oraz możliwości finansowych klienta.
Ogólnopolska kampania będzie trwała od 6.05 do 30.06.2011 roku i obejmie stacje telewizyjne (Polsat, TVN, Discovery, TVN 24 oraz wybrane kanały tematyczne), radio (Radio ZET, RMF FM, Polskie Radio PR II, TOK FM, radio PIN, stacje z pakietu Drapacz Chmur +), internet (główne portale informacyjne i finansowe) oraz kina (Cinema City oraz Multikino). Nieszablonowe działania ambient obejmują pociągi na trasach między dużymi miastami, windy w warszawskich biurowcach i sieć restauracji Vapiano. Ponadto w planach jest wsparcie sprzedaży w postaci akcji aoutdoorowej, komunikacji w lokalnych rozgłośniach radiowych oraz ambientów w Gdańsku, Krakowie i Łodzi.
Na początku kwietnia w internecie wystartowała kampania silnie wspierająca promocję Planu Inwestycyjnego AXA ze składką jednorazową. Nagrodą dla klientów korzystających z tego produktu są produkty firmy Apple.
Za kreację spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja reklamowa TBWA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.