Przekaz kampanii oparty jest o wyniki niezależnego badania dotyczącego satysfakcji konsumentów z procesu likwidacji szkody przez ubezpieczycieli komunikacyjnych. Z badań wynika, że Link4 należy do najchętniej rekomendowanych przez klientów likwidujących szkody z AC spośród 12 analizowanych towarzystw.
Spot reklamowy ukazuje kierowców godzących się na likwidację szkód. Nie przynosi ona satysfakcji, ale jest traktowana jako standard. Brak zadowolenia powodują wybrakowane samochody, które wyglądają jakby były naprawione, mimo iż brakuje im jakiegoś elementu.
"W naszej najnowszej kampanii wizerunkowej zwracamy uwagę na ten istotny aspekt obsługi klienta przez ubezpieczyciela, którym jest proces likwidacji szkody. To właśnie jakość przebiegu tej procedury bardzo często jest dla klienta czynnikiem decydującym o późniejszym przedłużeniu współpracy z danym towarzystwem. W spocie reklamowym przypominamy jednocześnie wyniki niezależnych badań konsumenckich, z których wynika, że Link4 to najchętniej polecany przez klientów ubezpieczyciel w zakresie likwidacji szkód" – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu i członek Zarządu Link4 TU S.A.
Kampania została przygotowana przez Grupę66 Oglivy. Spot Link4 wyprodukował Redworks i wyreżyserował Paweł Borowski. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty 15 i 30 sekundowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania jest także wspierana przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych.
Źródło: Link4