Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Liberty Direct uruchamia e-konto

Data publikacji: 2010-11-17

Liberty Direct oferujący ubezpieczenia przez internet i telefon, wprowadził całodobowy system obsługi klientów on-line. E-konto o nazwie „Twoje sprawy” pozwala kompleksowo zarządzać posiadanymi ubezpieczeniami, odnawiać je, zgłaszać sprzedaż lub kupno samochodu, zarządzać płatnościami i kupować dodatkowe produkty.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

W e-koncie „Twoje sprawy” klienci Liberty Direct mają możliwość zarządzania swoimi ubezpieczeniami, a także monitoringu wystawiania i wysyłki polis. Dodatkowo klienci uzyskują dostęp do informacji o przebiegu uczestnictwa w programach promocyjnych firmy, takich jak: „Poleć sprawdzone ubezpieczenie”, w którym w zamian za rekomendację ubezpieczyciela i korzystanie z polecenia można otrzymać nagrodę pieniężną w wysokości do 100 zł. Liberty Direct wprowadził również funkcjonalność „Twoja sugestia”, która umożliwia prosty i szybki kontakt z ubezpieczycielem poprzez formularz zamieszczony na stronie głównej. Korzystając z tej zakładki klienci mogą zadawać pytania, wyrażać swoje opinie dotyczące produktów i usług firmy, a także przedstawiać swoje pomysły na jej udoskonalenie.

„Priorytetem Liberty Direct jest oferowanie polis w dobrej cenie oraz najwyższej jakości obsługi podczas każdego kontaktu z firmą - począwszy od sprzedaży aż po likwidację szkód. Z tego względu systematycznie udoskonalamy system obsługi Klientów wprowadzając kolejne ułatwienia i udogodnienia takie jak monitoring likwidacji szkód on-line, czy obecnie – e-konto „Twoje sprawy” - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Jestem przekonany, że dynamiczny wzrost naszej firmy oraz zaufanie coraz większej liczby Klientów zawdzięczamy między innymi konsekwentnej realizacji tych założeń” - dodaje Karski.

Monitoring likwidacji szkód on-line to program wprowadzony przez Liberty Direct w sierpniu br., który umożliwia bieżący dostęp do informacji na temat procesu prowadzącego do wypłaty odszkodowania z ubezpieczenia OC lub AC. Przy pomocy tej aplikacji każdy klient może dowiedzieć się, kiedy zostały zlecone oględziny pojazdu, jakie dokumenty powinny zostać dostarczone ubezpieczycielowi, czy zostały przez firmę zweryfikowane, i ostatecznie czy zapadła decyzja w sprawie wypłaty odszkodowania. Dzięki systemowi klienci Liberty Direct mają możliwość przesłania informacji lub kopii dokumentów bezpośrednio do likwidatora – osoby, która bezpośrednio zajmuje się daną szkodą. Aplikacja daje możliwość śledzenia przebiegu likwidacji szkód zgłoszonych telefonicznie do Liberty Direct po 9 sierpnia 2010 roku.

Tagi:

Komentarze