pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Liberty Direct - nigdy więcej!!!

2014-06-17 09:11

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@marco: Szanowny Panie, jeżeli nie zgadza się Pan z wynikiem wyceny auta albo ma Pan wątpliwości co do słuszności zastosowanych procedur, zapraszam do przesłania wiadomości na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Chętnie udzielę Panu dodatkowych informacji i zweryfikuję proces obsługi. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-07-05 19:00

Damian

ci ludzie co daja pozytywa to mam takie odczucie ze tam pracuja:) i robia dobrze szefostwu:))) za 1 zl na godzine!!! w naszym kraju to przerabane trzeba zglosic pozew zbiorowy to wtedy moze ta firme cos nauczy raz na zawsze!!!!!!!!!!!! co wy na to????

2014-07-07 18:09

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Damian: Szanowny Panie, zapewniam, że wszystkie komentarze pisane przez pracowników Liberty Direct są odpowiednio oznaczone. Uprzejmie zapraszam do przesłania wiadomości mailowej na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Chętnie udzielę dokładniejszych informacji na temat naszych procedur i usług. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-07-29 14:35

s_m

A to ciekawe, jak wiek kierowcy może w jakimkolwiek stopniu wpływać na cenę auta? Pozatym kontakt z wami to MASAKRA!!!! Gadacie, że na każdy mail odpowiecie bezzwłocznie a tymczasem czekam już drugi dzień na odpowiedź. Wasi konsultanci przez telefon gadają co innego, a robią co innego! potwierdzenie zawarcia umowy miałam dostać na maila, wysłaliście pocztą (rzekomo przez pomyłkę). Potwierdzenie polisy też mieliście wysłać na maila i też wysłaliście pocztą! A jeszcze mało tego, trzeba się dopominać, żebyście wogóle wysłali, a jakoś inne firmy nie mają problemu, żeby wysłac dokumenty automatycznie po płatności! Byle tylko rok wytrzymać i spadam z tego bajzlu

2014-07-30 14:21

s_m

I co - ubezpieczenie sie skonczylo, od dzisiaj powinnam miec nowe, a potwierdzenia wciaz nie mam.... BOK milczy dalej, ciekawe kiedy dostane dokumenty w formie ustalonej podczas telefonicznego zawarcia umowy (a minal juz tydzien czasu!)

2014-08-20 12:17

robinchu

Firma chętnie pobiera pieniądze za ubezpieczenie pojazdu bądź , mieszkania , a w kwestii wypłaty odszkodowania szuka najmniejszego kruczka prawnego ,żeby tego ubezpieczenia nie płacić . Ubezpieczyłem przez telefon mieszkanie , podobno niewłaściwy tytuł prawny podałem , a jak poprosiłem o odsłuch nagrania uzyskałem informację że tylko w sądzie , oczywiście szkoda nie została zlikwidowana .Jedyne co udało mi się uzyskać to anulowanie polisy i zwrot kasy ,ale to dopiero jak postraszyłem ich sądem .

2014-08-21 21:14

KIM

Powinien być super negatyw-zawarłem nieopatrznie umowe ac-oc po tygodniu otrzymałem telefon od rzeczoznawcy celem umuwienia się na oględziny samochodu ponieważ byłem w tym czasie zagranicą powiedziałem że do kraju wracamza 3 dni i proszę okontakt -kontaktu zero-pojechałem na wczasy na wczasach otrzymuje sms że z powodu braku oględzin ac nie obowiązuje -więc dzwonie -pierwsza informacja specjalista próbował się kilka razy ze mną kontaktować a ja unikałem kontaktu -na moje stwierdzenie że mam bilingi i skany meili stwierdzono że spec dzwonił raz i potem przekazał sprawę wyceny drugiemu a drui nie mógł się ze mną skontaktować--myślę trudno będzie bez ac-przychodzi nowa polisa a tam 650 za oc wpakowali w to jakieś dodatkowe usługi na które nie wyraziłem zgody [usługi te były ujęte w pakiecie oc=ac] dzwonie ponownie z informacją że nie dostaną odemnie ani złotówki isprawę przekazuje do rzecznika ubezpieczonych a jeśli mają obiekcje to zgadzam się na sąd konsumencki lub powszechny -wysyłam meila -firma ma to w du.. zero odpowiedzi -myślę jak tak to niech dostanę tylko jedno powiadomienie o zapłate odrazu zakładam sprawę w sądzie --dodam że taka też była rada rzecznika ubezpieczonych =LUDZIE ZAKŁADAJCIE SPRAWY W SĄDACH NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ I NIE BÓJCIE SIĘ TYCH CWANIACZKÓW--A FIRMĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

2014-08-25 08:44

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@s_m: Szanowny Panie, dziękuję za zasygnalizowanie problemu. Będę wdzięczna za przesłanie uwag dot. komunikacji z naszą firmą (wraz z numerem polisy) na adres aneta.linek@libertdirect.pl. To pozwoli mi zweryfikować zastosowane procedury i wpłynąć na ich przyspieszenie. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-08-25 08:52

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@robinchu: Szanowny Panie, będę wdzięczna za przesłanie numeru anulowanej polisy na adresaneta.linek@libertydirect.pl. Mając jej dane, będę mogła przeanalizować sprawę i zadbać o to, zeby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Z gory dziękuję i pozdrawiam – Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-08-25 08:54

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@KIM: Szanowny Panie, dziękuję za zwrócenie uwagi na problem. Uprzejmie proszę o przesłanie numeru polisy (a także innych informacji, które uzna Pan za istotne dla sprawy) na adres aneta.linek@libertydirect.pl. Pozwoli mi to przeanalizować działania podjęte przez firmę i zweryfikować ich poprawność. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-08-25 16:48

gość

czekam na wypłatę odszkodowania ponad 4 miesiące. z OC sprawcy . który się przyznał do wypadku i co i nic . czas sprawę przekazać do sadu

2014-08-27 15:29

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@gość: Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie numeru sprawy lub polisy sprawcy (wraz z krótkim opisem problemu) na adres aneta.linek@libertydirect.pl. To pozwoli mi zapoznać się z sytuacją i przyspieszyć rozwiązanie sprawy lub udzielić Panu dodatkowych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-09-03 10:12

potwore

Witam, osobiście nie korzystałem jeszcze z ubezpieczenia auta w Liberty Direct , jednak dwa i pół tygodnia temu miałem kolizję ze sprawcą , który jest ubezpieczony w w/w towarzystwie więc mam naprawiać szkody w swoim aucie z OC sprawcy i przyznam szczerze, jak dla mnie Libery przystąpiło do likwidacji szkody expresowo tj: zgłoszenie telefoniczne około 20 minut - rzeczoznawca był na drugi dzień - wycena (dość szczegółowa, bo i takie były oględziny rzeczoznawcy) następnego dnia - a kasa wypłacona w ciągu tygodnia i mogę przystąpić do naprawy uszkodzeń. Ja ogólnie jestem mile zaskoczony , może dlatego że w mojej karierze kierowcy nie jest to nagminne. Pozdrawiam

2014-09-04 19:26

Andrzej

Odradzam państwu jakikolwiek kontakt z tą firmą wszystkie negatywne opinie są prawdziwe o czym przekonałem się na własnej skórze. Pomimo wypowiedzenia umowy w obowiązującym terminie straszą firmą windykacyjną i komornikiem,prawdopodobnie zgubili dokumenty w swoim biurokratycznym bałaganie. Zawierając umowę przez telefon nie dostarczyli mi żadnych dokumentów żądając zapłaty za polisę której nie miałem ,po interwencji telefonicznej wysłali mnie do rzekomego punktu agencyjnego po dokumenty których nie było a pracownicy robili zdziwione miny . Ponowne monity to istny bełkot informatyczny i obietnice że dokumenty będą dostarczone pocztą,mailem i.t.p,i.t.d.,oczywiście po wysłaniu pieniędzy ,co się dzieje wtedy -opis tej sytuacji znajdą państwo w innych wpisach.Celowe odwlekanie,krętaczenie to standardy tej firmy by wyłudzić pieniądze nie ponosząc odpowiedzialności ubezpieczeniowej. Jeśli na etapie zawierania polisy klient jest narażony na taki horror ,to nie wyobrażam sobie co dzieje się gdy zajdzie potrzeba likwidacji szkody .Nie dajcie się nabrać na pozytywne opinie piszą je sami pracownicy. Sprawę oddałem do Federacji Obrony Konsumenta.

2014-09-04 23:31

Darek

Jestem w tej firmie od sześciu lat bezszkodowej jazdy i ubezpieczam dwa pojazdy w tym auto casco. Jestem bardzo rozczarowany dużymi opłatami OC i AC. Dziś tj. 04-09-2014 otrzymałem znów umowę o 50 zł droższą czyli 940 zł przy 60 % zniżce, silnik 1,9 TDI 2002 rok. Najbardziej denerwującą sprawą jest fakt ,że klient dzwoni ,długo czeka i na koniec dowiaduje się, od jakiejś pani nie ma wolnych konsultantów na przyjęcie sprawy proszę zadzwonić póżniej. Więc na pewno teraz zadzwonię ale z rezygnacją i pismem. Nie polecam tej firmy i przestrzegam przed dużymi opłatami.

2014-09-04 23:35

Darek

TO JEST OPINIA NEGATYWNA do w/w pisma ZŁA UBEZPIECZALNIA

2014-09-06 08:22

klijent ostatni

Witam Posiadam w Liberty OC oraz Asisstance mini oraz Premium na Polskę i Europę auto stanęło w Trasie pękł pasek alternatora z usługi Premium powinienem dostać auto zastępcze lub naprawa w trasie do 600 zł nie dostałem nic stwierdzili że jestem za blisko domu na auto zastępcze odległość 170 km w aucie 4 osoby laweta od nich mogła zabrać 2 osoby jak zapytałem co z następnymi 2 powiedzieli że nie wiedzą. Po co oferują naprawy w drodze jak nie mogą zwykłego paska zmienić który normalny laik by wymienił. Co innego proponują przy podpisaniu umowy a co innego jest w realu. Na infolinii siedzą osoby nie mające nic wspólnego z tym co robią bo o co bym nie zapytał to nie wiedzą co odpowiedzieć. Popieram wypowiedzi poprzedników złodzieje oszuści brak słów. Nie odpuszczę tej sytuacji . Jechałem na ważne spotkanie biznesowe na 2 koniec Polski i nie dojechałem dużo straciłem i wam nie odpuszczę . Dodam jeszcze,że na druku Polisy nie ma nawet żadnego nr kontaktowego gdy by nie internet to nikt by się nigdy do was nie dodzwonił . Brak numeru na drugu mówi sam za siebie po co numer jak i tak oprócz lawety nic więcej nie dajecie OSZUŚCI jeszcze raz OSZUŚCI

2014-09-10 09:09

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Andrzej: Szanowny Panie, jestem Kierownikiem Zespołu Obsługi Klienta. Dziękuję za zwrócenie uwagi na zaistniały problem i uprzejmie proszę o wiadomość na maila: aneta.linek@libertydirect.pl. Znając numer Pańskiej polisy, będę mogła przeanalizować aktywności po stronie firmy i zadbać o to, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Chętnie udzielę też Panu dodatkowych informacji na temat wdrożonych procedur. Jednocześnie chciałabym zapewnić, że wszystkie komentarze pisane przez naszych pracowników na forach internetowych są – tak jak ten – odpowiednio oznaczone. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-09-10 09:11

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Darek: Szanowny Panie, dziękuję za zasygnalizowanie utrudnień w komunikacji z naszą firmą. Jednocześnie uprzejmie proszę o wiadomość na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Znając numer Pańskiej polisy, będę mogła sprawdzić, z jakiego powodu warunki umowy uległy zmianie. Chciałabym tylko zaznaczyć, że na wycenę może wpłynąć wiele różnych czynników, m.in. stałe miejsce parkowania auta czy częstotliwość użytkowania pojazdu poza granicami Polski. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-09-10 09:13

Biuro Obsługi Klienta LIberty Direct

@klient ostatni: Szanowny Panie, będę wdzięczna za przesłanie numeru polisy wraz z krótkim opisem sprawy na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Mając Pana dane, będę mogła zweryfikować zastosowane procedury i zadbać o to, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-09-15 20:02

andrzej

Pani aneta.linek@libertydirect.pl. dlaczego pani podaje fałszywy adres mailowy na który mimo propozycji z pani strony nie można wysłać opisu sprawy . OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED LIBERTY DIRECT Nawet strona reklamacje@libertydirect.pl.NIE DZIAŁA podają fałszywe maile które nie wchodzą. NIE ZAŁATWISZ ŻADNEJ SPRAWY MAILEM MIMO RZEKOMYCH DOBRYCH CHĘCI ZE STRONY PANI KIEROWNICZKI KTÓRA ODPISUJE NA NEGATYWNE OPINIE I PODAJE FAŁSZYWY ADRES MAILOWY SAME KŁAMSTWA