Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Liberty Direct  |  Liberty Direct - nigdy więcej!!!

Liberty Direct - nigdy więcej!!!

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-09-19 10:37
@Andrzej: Szanowny Panie, cieszy nas, że mogliśmy pomóc. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-09-19 10:29
@Paweł: Szanowny Panie, będę wdzięczna za przesłanie wiadomości z numerem polisy na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Chciałabym bliżej zapoznać się z opisaną sprawą i zweryfikować procedury po stronie firmy. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
rufii
2014-09-17 23:12
Wypowiedziałem umowę dwa razy telefonicznie raz e-mailem i tak przesyłają jakieś dziwne kwoty do zapłaty mam 60%zniżek kwota po miesiącu wynosi 1700zł samo OC poj1.3l
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-23 10:16
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres: pawel.sadowski@lu.pl. To pozwoli mi zweryfikować zastosowane procedury i udzielić Panu informacji na temat możliwych rozwiązań. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Andrzej
2014-09-16 16:10
Pierwszy pozytyw rewelacja! UDAŁO MI SIĘ WYSŁAĆ MAILA NA ADRES aneta.linek@libertydirect(próbowałem 2 dni) Przepraszam za niesłuszne posądzenia że ten mail jest fałszywy!!!!!!!!!!!!!! I dziękuję za zainteresowanie moją sprawą . Jestem po prostu zachwycony!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Paweł
2014-09-16 13:10
Nigdy więcej..powinni zmienić nazwę na zapłać nam za oc+ac a my potem UDAMY że wypłaciliśmy ci odszkodowanie z tytułu AC. Niestety już na samym początku drogi o uzyskanie odszkodowania jest pod wysoką górę.... Uszkodzony samochód porysowany gwoździem (3 elementy), wycena od lakiernika 2300 zł a do wypłaty 480 zł, jak można naprawić samochód polakierować pół samochodu za 480 zł, może Liberty ma takich lakierników... Droga postępowania reklamacyjnego będzie długa...
odpowiedz
Andrzej
2014-09-16 12:21
Bardzo proszę forumowiczów o informację czy komukolwiek kiedykolwiek udało się wysłać informację mailem na adres rzekomej kierowniczki aneta.linek@ libertydirect.pl. bo mi się nie udaje ,również adres reklamacje@libertydirect.pl. nie działa. Przypuszczam że to kolejna ściema tej pożal się boże firmy. Mój adres dyzio140@op.pl. Pani Aneto Linek może pani odpisze ja naprawdę nie gryzę i nie używam słów niecenzuralnych
odpowiedz
andrzej
2014-09-15 20:02
Pani aneta.linek@libertydirect.pl. dlaczego pani podaje fałszywy adres mailowy na który mimo propozycji z pani strony nie można wysłać opisu sprawy . OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED LIBERTY DIRECT Nawet strona reklamacje@libertydirect.pl.NIE DZIAŁA podają fałszywe maile które nie wchodzą. NIE ZAŁATWISZ ŻADNEJ SPRAWY MAILEM MIMO RZEKOMYCH DOBRYCH CHĘCI ZE STRONY PANI KIEROWNICZKI KTÓRA ODPISUJE NA NEGATYWNE OPINIE I PODAJE FAŁSZYWY ADRES MAILOWY SAME KŁAMSTWA
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta LIberty Direct
2014-09-10 09:13
@klient ostatni: Szanowny Panie, będę wdzięczna za przesłanie numeru polisy wraz z krótkim opisem sprawy na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Mając Pana dane, będę mogła zweryfikować zastosowane procedury i zadbać o to, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-09-10 09:11
@Darek: Szanowny Panie, dziękuję za zasygnalizowanie utrudnień w komunikacji z naszą firmą. Jednocześnie uprzejmie proszę o wiadomość na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Znając numer Pańskiej polisy, będę mogła sprawdzić, z jakiego powodu warunki umowy uległy zmianie. Chciałabym tylko zaznaczyć, że na wycenę może wpłynąć wiele różnych czynników, m.in. stałe miejsce parkowania auta czy częstotliwość użytkowania pojazdu poza granicami Polski. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-09-10 09:09
@Andrzej: Szanowny Panie, jestem Kierownikiem Zespołu Obsługi Klienta. Dziękuję za zwrócenie uwagi na zaistniały problem i uprzejmie proszę o wiadomość na maila: aneta.linek@libertydirect.pl. Znając numer Pańskiej polisy, będę mogła przeanalizować aktywności po stronie firmy i zadbać o to, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Chętnie udzielę też Panu dodatkowych informacji na temat wdrożonych procedur. Jednocześnie chciałabym zapewnić, że wszystkie komentarze pisane przez naszych pracowników na forach internetowych są – tak jak ten – odpowiednio oznaczone. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
klijent ostatni
2014-09-06 08:22
Witam Posiadam w Liberty OC oraz Asisstance mini oraz Premium na Polskę i Europę auto stanęło w Trasie pękł pasek alternatora z usługi Premium powinienem dostać auto zastępcze lub naprawa w trasie do 600 zł nie dostałem nic stwierdzili że jestem za blisko domu na auto zastępcze odległość 170 km w aucie 4 osoby laweta od nich mogła zabrać 2 osoby jak zapytałem co z następnymi 2 powiedzieli że nie wiedzą. Po co oferują naprawy w drodze jak nie mogą zwykłego paska zmienić który normalny laik by wymienił. Co innego proponują przy podpisaniu umowy a co innego jest w realu. Na infolinii siedzą osoby nie mające nic wspólnego z tym co robią bo o co bym nie zapytał to nie wiedzą co odpowiedzieć. Popieram wypowiedzi poprzedników złodzieje oszuści brak słów. Nie odpuszczę tej sytuacji . Jechałem na ważne spotkanie biznesowe na 2 koniec Polski i nie dojechałem dużo straciłem i wam nie odpuszczę . Dodam jeszcze,że na druku Polisy nie ma nawet żadnego nr kontaktowego gdy by nie internet to nikt by się nigdy do was nie dodzwonił . Brak numeru na drugu mówi sam za siebie po co numer jak i tak oprócz lawety nic więcej nie dajecie OSZUŚCI jeszcze raz OSZUŚCI
odpowiedz
Darek
2014-09-04 23:31
Jestem w tej firmie od sześciu lat bezszkodowej jazdy i ubezpieczam dwa pojazdy w tym auto casco. Jestem bardzo rozczarowany dużymi opłatami OC i AC. Dziś tj. 04-09-2014 otrzymałem znów umowę o 50 zł droższą czyli 940 zł przy 60 % zniżce, silnik 1,9 TDI 2002 rok. Najbardziej denerwującą sprawą jest fakt ,że klient dzwoni ,długo czeka i na koniec dowiaduje się, od jakiejś pani nie ma wolnych konsultantów na przyjęcie sprawy proszę zadzwonić póżniej. Więc na pewno teraz zadzwonię ale z rezygnacją i pismem. Nie polecam tej firmy i przestrzegam przed dużymi opłatami.
odpowiedz
Darek
2014-09-04 23:35
TO JEST OPINIA NEGATYWNA do w/w pisma ZŁA UBEZPIECZALNIA
odpowiedz
Andrzej
2014-09-04 19:26
Odradzam państwu jakikolwiek kontakt z tą firmą wszystkie negatywne opinie są prawdziwe o czym przekonałem się na własnej skórze. Pomimo wypowiedzenia umowy w obowiązującym terminie straszą firmą windykacyjną i komornikiem,prawdopodobnie zgubili dokumenty w swoim biurokratycznym bałaganie. Zawierając umowę przez telefon nie dostarczyli mi żadnych dokumentów żądając zapłaty za polisę której nie miałem ,po interwencji telefonicznej wysłali mnie do rzekomego punktu agencyjnego po dokumenty których nie było a pracownicy robili zdziwione miny . Ponowne monity to istny bełkot informatyczny i obietnice że dokumenty będą dostarczone pocztą,mailem i.t.p,i.t.d.,oczywiście po wysłaniu pieniędzy ,co się dzieje wtedy -opis tej sytuacji znajdą państwo w innych wpisach.Celowe odwlekanie,krętaczenie to standardy tej firmy by wyłudzić pieniądze nie ponosząc odpowiedzialności ubezpieczeniowej. Jeśli na etapie zawierania polisy klient jest narażony na taki horror ,to nie wyobrażam sobie co dzieje się gdy zajdzie potrzeba likwidacji szkody .Nie dajcie się nabrać na pozytywne opinie piszą je sami pracownicy. Sprawę oddałem do Federacji Obrony Konsumenta.
odpowiedz
potwore
2014-09-03 10:12
Witam, osobiście nie korzystałem jeszcze z ubezpieczenia auta w Liberty Direct , jednak dwa i pół tygodnia temu miałem kolizję ze sprawcą , który jest ubezpieczony w w/w towarzystwie więc mam naprawiać szkody w swoim aucie z OC sprawcy i przyznam szczerze, jak dla mnie Libery przystąpiło do likwidacji szkody expresowo tj: zgłoszenie telefoniczne około 20 minut - rzeczoznawca był na drugi dzień - wycena (dość szczegółowa, bo i takie były oględziny rzeczoznawcy) następnego dnia - a kasa wypłacona w ciągu tygodnia i mogę przystąpić do naprawy uszkodzeń. Ja ogólnie jestem mile zaskoczony , może dlatego że w mojej karierze kierowcy nie jest to nagminne. Pozdrawiam
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-08-27 15:29
@gość: Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie numeru sprawy lub polisy sprawcy (wraz z krótkim opisem problemu) na adres aneta.linek@libertydirect.pl. To pozwoli mi zapoznać się z sytuacją i przyspieszyć rozwiązanie sprawy lub udzielić Panu dodatkowych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
gość
2014-08-25 16:48
czekam na wypłatę odszkodowania ponad 4 miesiące. z OC sprawcy . który się przyznał do wypadku i co i nic . czas sprawę przekazać do sadu
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-08-25 08:54
@KIM: Szanowny Panie, dziękuję za zwrócenie uwagi na problem. Uprzejmie proszę o przesłanie numeru polisy (a także innych informacji, które uzna Pan za istotne dla sprawy) na adres aneta.linek@libertydirect.pl. Pozwoli mi to przeanalizować działania podjęte przez firmę i zweryfikować ich poprawność. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-08-25 08:52
@robinchu: Szanowny Panie, będę wdzięczna za przesłanie numeru anulowanej polisy na adresaneta.linek@libertydirect.pl. Mając jej dane, będę mogła przeanalizować sprawę i zadbać o to, zeby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Z gory dziękuję i pozdrawiam – Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-08-25 08:44
@s_m: Szanowny Panie, dziękuję za zasygnalizowanie problemu. Będę wdzięczna za przesłanie uwag dot. komunikacji z naszą firmą (wraz z numerem polisy) na adres aneta.linek@libertdirect.pl. To pozwoli mi zweryfikować zastosowane procedury i wpłynąć na ich przyspieszenie. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
KIM
2014-08-21 21:14
Powinien być super negatyw-zawarłem nieopatrznie umowe ac-oc po tygodniu otrzymałem telefon od rzeczoznawcy celem umuwienia się na oględziny samochodu ponieważ byłem w tym czasie zagranicą powiedziałem że do kraju wracamza 3 dni i proszę okontakt -kontaktu zero-pojechałem na wczasy na wczasach otrzymuje sms że z powodu braku oględzin ac nie obowiązuje -więc dzwonie -pierwsza informacja specjalista próbował się kilka razy ze mną kontaktować a ja unikałem kontaktu -na moje stwierdzenie że mam bilingi i skany meili stwierdzono że spec dzwonił raz i potem przekazał sprawę wyceny drugiemu a drui nie mógł się ze mną skontaktować--myślę trudno będzie bez ac-przychodzi nowa polisa a tam 650 za oc wpakowali w to jakieś dodatkowe usługi na które nie wyraziłem zgody [usługi te były ujęte w pakiecie oc=ac] dzwonie ponownie z informacją że nie dostaną odemnie ani złotówki isprawę przekazuje do rzecznika ubezpieczonych a jeśli mają obiekcje to zgadzam się na sąd konsumencki lub powszechny -wysyłam meila -firma ma to w du.. zero odpowiedzi -myślę jak tak to niech dostanę tylko jedno powiadomienie o zapłate odrazu zakładam sprawę w sądzie --dodam że taka też była rada rzecznika ubezpieczonych =LUDZIE ZAKŁADAJCIE SPRAWY W SĄDACH NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ I NIE BÓJCIE SIĘ TYCH CWANIACZKÓW--A FIRMĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
odpowiedz
robinchu
2014-08-20 12:17
Firma chętnie pobiera pieniądze za ubezpieczenie pojazdu bądź , mieszkania , a w kwestii wypłaty odszkodowania szuka najmniejszego kruczka prawnego ,żeby tego ubezpieczenia nie płacić . Ubezpieczyłem przez telefon mieszkanie , podobno niewłaściwy tytuł prawny podałem , a jak poprosiłem o odsłuch nagrania uzyskałem informację że tylko w sądzie , oczywiście szkoda nie została zlikwidowana .Jedyne co udało mi się uzyskać to anulowanie polisy i zwrot kasy ,ale to dopiero jak postraszyłem ich sądem .
odpowiedz
s_m
2014-07-30 14:21
I co - ubezpieczenie sie skonczylo, od dzisiaj powinnam miec nowe, a potwierdzenia wciaz nie mam.... BOK milczy dalej, ciekawe kiedy dostane dokumenty w formie ustalonej podczas telefonicznego zawarcia umowy (a minal juz tydzien czasu!)
odpowiedz
s_m
2014-07-29 14:35
A to ciekawe, jak wiek kierowcy może w jakimkolwiek stopniu wpływać na cenę auta? Pozatym kontakt z wami to MASAKRA!!!! Gadacie, że na każdy mail odpowiecie bezzwłocznie a tymczasem czekam już drugi dzień na odpowiedź. Wasi konsultanci przez telefon gadają co innego, a robią co innego! potwierdzenie zawarcia umowy miałam dostać na maila, wysłaliście pocztą (rzekomo przez pomyłkę). Potwierdzenie polisy też mieliście wysłać na maila i też wysłaliście pocztą! A jeszcze mało tego, trzeba się dopominać, żebyście wogóle wysłali, a jakoś inne firmy nie mają problemu, żeby wysłac dokumenty automatycznie po płatności! Byle tylko rok wytrzymać i spadam z tego bajzlu
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-07 18:09
@Damian: Szanowny Panie, zapewniam, że wszystkie komentarze pisane przez pracowników Liberty Direct są odpowiednio oznaczone. Uprzejmie zapraszam do przesłania wiadomości mailowej na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Chętnie udzielę dokładniejszych informacji na temat naszych procedur i usług. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Damian
2014-07-05 19:00
ci ludzie co daja pozytywa to mam takie odczucie ze tam pracuja:) i robia dobrze szefostwu:))) za 1 zl na godzine!!! w naszym kraju to przerabane trzeba zglosic pozew zbiorowy to wtedy moze ta firme cos nauczy raz na zawsze!!!!!!!!!!!! co wy na to????
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-06-17 09:11
@marco: Szanowny Panie, jeżeli nie zgadza się Pan z wynikiem wyceny auta albo ma Pan wątpliwości co do słuszności zastosowanych procedur, zapraszam do przesłania wiadomości na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Chętnie udzielę Panu dodatkowych informacji i zweryfikuję proces obsługi. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-06-17 09:10
@MARYSIA: Szanowna Pani, czynniki wpływające na wycenę auta są bardzo złożone - to nie tylko cechy fizyczne auta, ale również inne dane, np. stałe miejsce parkowania czy staż kierowcy. Rozumiem, że podjęła już Pani decyzję o wypowiedzeniu umowy z naszym Towarzystwem, ale jeżeli jest Pani zainteresowana otrzymaniem dokładnych informacji o metodach przeprowadzania wycen, zachęcam do przesłania wiadomości na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
marco
2014-06-16 09:07
zaniżaja o kilka tys wartosc samochodu przy ubezpieczeniu nie polecam Liberty Direct
odpowiedz
MARYSIA
2014-06-15 08:21
Kupiłam nowy-roczny samochod za 41,900zl,auto było ubezpieczone wczesniej w LD.Na nastepny dzień zadzwonili z LD z ofertą ubezpieczenia- a chciałam OC+AC+NNW. Po uwzględnieniu moich znizek /60%/ wyszło 920 zł.Mysle super-do czasu.A z natury jestem dociekliwa postanowiłam dać przeliczyć kilka ofert konkurencji. Dopiero po rozmowie z Panią z ajencji gdzie przeliczałam polisy i zwróceniu uwagi na takie rzeczy jak katalogowa wycena auta, udział własny w szkodzie z AC, amotryzacje wartosci auta,zrozumiałam dlaczego LD wyliczyło mi tak niska składkę.Wg. ich tabel dzień od zakupu auto było warte juz tylko 33,200zł /SIC!/ i mój udział w szkodzie z AC miał wynosic bagatela 1000zł o czym Pani z LD nie raczyła wspomniec przez tel.NA BEZCZELNEGO ZANIZAJA WYCENE AUTA DO POLISY Z AC, nie inforuja o wszystkich istotnych czynnikach mających wpływ na ochrone ubezpieczonego auta.OCZYWIŚCIE WYPOWIEDZIAŁAM UMOWĘ I TYLE
odpowiedz
nieubezpieczony
2014-05-28 17:48
Witam, Ja również dziękuję wszystkim za szczere opinie. Dzisiaj chciałem ubezpieczyć u nich moje auto ale kiedy zadzwoniłem to wszyscy konsultanci byli oczywiście zajęci i mają niby do mnie oddzwonić. Czekam już dosyć długo i nikt nie dzwoni. Powinni więcej ludzi zatrudnić jak się nie wyrabiają z obsługą na bieżąco! Jak poczytałem opinie o tej firemce to już mi się odechciało u nich ubezpieczać. Nie wierzę, że tyle negatywnych opinii może być wyjątkiem od reguły... Lepiej na zimne dmuchać niż potem mieć problemy jak autorzy w/w opinii. Dziękuję jeszcze raz wszystkim co pisali opinie. Pozdrawiam.
odpowiedz
Osaaco
2014-05-23 10:55
Ludzie !! :) Dzięki za te opinie, bo chciałam tam ubezpieczyć mieszkanie. Ale po takich opiniach to szukam dalej. I jeszcze jedno mnie zniechęciło - próbował ktoś dzwonić na ich infolinię? Ja dziś próbowałam wykupić polisę i dzwoniłam na numer do tego przeznaczony - automat tak rwał rozmowę, że przy najlepszych chęciach nie można zrozumieć co tam mówią. Zadzwoniłam pod drugi numer "Obsługa Klienta" - to samo, nie słychać rozmówcy, poza tym rozmówca się rozłączył, nie podjął próby rozmowy z potencjalnym klientem. Co by było, jakbym chciała zgłosić szkodę? :)) Szukam dalej.
odpowiedz
Biuro obsługi Klienta Liberty Direct
2014-05-22 08:41
@christoph: Szanowny Panie, dziękuję za wiadomość. Chciałabym poinformować, że zajęliśmy się weryfikacją zgłoszonej sprawy. Wysłaliśmy też do Pana pismo z wyjaśnieniem całej sytuacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-05-21 09:23
@liber: Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Dysponując numerem Pana polisy i opisem sytuacji, będę mogła bliżej przyjrzeć się sprawie. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
semka
2014-05-21 08:54
Ergo Hestia to samo. Nigrdy Ergo!
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-05-21 08:50
@liber: Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Dysponując numerem Pana polisy i opisem sytuacji, będę mogła bliżej przyjrzeć się sprawie. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-05-21 08:26
@Irek: Szanowny Panie, nasze procedury wyceny - podobnie zresztą jak te stosowane przez innych ubezpieczycieli - są bardzo złożone, dlatego ciężko mi odnieść się do opisanej przez Pana sytuacji, nie znając jej szczegółów. Byłabym wdzięczna za przesłanie swojego numeru polisy na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Chciałabym szczegółowo zapoznać się z sytuacją. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
christoph
2014-05-21 06:36
OSTRZEGAM WSZYSTKICH ...ZERO KONTAKTU. NIE LICZCIE RÓWNIEŻ NA NIEJAKĄ PANIĄ ANETKĘ KTÓRA ZAPRASZA DO KONTAKTU. A MOJA SPRAWA Z LIBERTY DALEJ W CIEMNEJ DU..IE.
odpowiedz
liber
2014-05-19 12:09
UWAZAJCIE na te firemke z bozej laski. wystarczy podac dane osobowe a pozniej okazuje sie ze zawarles z nimi umowe a odstapic umowe tez cuda wianki , strasznie komplikuja. ODRADZAM I WYSTRZEGAC SIE ICH BO EWIDENTNIE TNA W CH....
odpowiedz
Irek
2014-05-18 19:54
Najwieksze dziadostwo pod słonce! Dostarczyłem wszystkie dane do zawarcia OC i ...padłem ze śmiechu. Mając 60% zniżek ,0 szkód, zrobili ze mnie 86-letniego rozwodnika z 16-letnim dzieckiem i kazali sobie zapłacić za pojemność1400cm3 TYLKO 1860 zł. Ocenę tego pozostawiam czytającym. Powtórne spotkanie z tą firmą (pech że zakupiony samochód miał Ich polisę) i znów problem.Polisa opłacona na rok a oni każą dopłacić 350zł za 3m-ce. Za co?! NIGDY więcej kontaktu z nimi a w szczególności z obsługą.Niemili,opryskliwi a wręcz chamscy. Traktują ludzi jak nic nie wiedzących baranów. Miałem w życiu ponad 30 samochodów ale nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem. Oni są pod tym względem wyjątkowi. Wszystkim będę ich odradzał
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-05-15 08:21
@christoph: Szanowny Panie, będę bardzo wdzięczna za przesłanie numeru polisy (wraz z krótkim opisem sytuacji) na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Chciałabym sprawdzić proces Pana obsługi oraz pomóc w rozwiązaniu sprawy. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
christoph
2014-05-19 17:11
Czy Szanowna Pani łaskawie odpowie? Widzę że jak i telefonicznie tak i drogą elektronicznie nic się nie da wskórać. No nic...trzeba złożyć skargę w odpowiedniej instytucji :)
odpowiedz
christoph
2014-05-13 18:44
Ja wypowiedziałem umowę wysyłając je pocztą...oczywiście za potwierdzeniem (sms oraz email) Wypowiedzenie dotarło oczywiście w regulaminowym czasie a dziś otrzymałem ponaglenie o wpłacie oraz jeśli nie zapłacę to zajmie się tą sprawą windykacja. Dodzwonić się na infolinię...istny cud a jak mi się udało, to miła Pani poinformowała mnie że konsultanci zajęci i poprosiła o podanie numeru telefonu.Mieli oddzwonić...Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie :) Jak się nie skontaktują i przyślą mi następne ,,miłe pisemko'' to wtedy ja ,,ponękam'' ich pisemkami od mojego papugi. Nie pozdrawiam Liberty.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-05-12 08:52
@bogus: Szanowny Panie, na wycenę wartości auta składa się wiele różnych czynników. Dane, które Pan podał, niestety nie pozwalają ustalić przyczyn wdrożenia przez naszą firmę takich, a nie innych procedur. Chciałabym trochę więcej dowiedzieć się o całej sytuacji, dlatego byłabym wdzięczna za przesłanie numeru polisy na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. To pozwoli mi zweryfikować proces obsługi. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
jaro_krakow
2014-05-11 16:42
K.wa nie no rece opadaja ; napisalem odwolanie od wyceny szkody tzn od tego co chca mi zaplacic a oni przyslali mi pieniadze na konto , cale 1400 zl + 190 zl za holowanie ( koszt naprawy wg ich kosztorysu wyniosl by 9 tys zl) !
odpowiedz
jaro_krakow
2014-06-25 14:41
Sprawa zakonczona pomyslnie , ja nie stracilem i firma ubezpieczoniowa tez.
odpowiedz
bogus
2014-05-08 21:51
Skradziono samochód Ubezpieczli mi auto na 31000 a po pół roku policzyli że jest wart 17000.śmieszne,zwlekają z wyłączeniem odszkodowania np,faks kościół im część dokumentu,a wogóle o tym nie informują! Odpowiadają że zakończą sprawę niezwłocznie-tylko ze zdobywają mnie już drugi miesiąc!
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-04-30 16:21
Szanowny Panie, kryteria wyceny aut przez rzeczoznawców są bardzo złożone, a różnice w kwotach mogą być związane m.in. z czasem, który upłynął między jedną a drugą wyceną. Mimo to uprzejmie proszę o przesłanie na mój adres (katarzyna.krokos@libertydirect.pl) numeru sprawy/szkody, którą Pan opisał. Chciałabym bliżej się jej przyjrzeć i zweryfikować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
jaro_krakow
2014-05-06 11:46
Wyslalem odwolanie listem poleconym; chce tylko przywrocic samochod do stanu sprzed wypadku lub odzyskac swoje pieniadze za niego,nie chce zarobic ani zlotowki, wina nie byla moja wiec czemu mam byc pokrzywdzony w sprawie podwojnie; przez sprawce i jego ubezpieczyciela?
odpowiedz
maxiu
2014-04-29 09:01
he he jaro_krakow ; 9 tys zl koszt naprawy a do wyplaty 1,4 tys zl bo samochod leciwy i po naprawach - czyli logika firmy jest taka; jezeli 20-latek zlamie noge to nalezy mu wyplacic 1000 zl jezeli noge zlamie 70-latek to 100 zl bo juz leciwy i na pewno sie leczy! Co za kraj i kto pozwala na takie rzeczy?!
odpowiedz
nhh
2014-04-28 20:18
jaro Proama jeszcze większe jaja sobie robi..u ciebie to pikuś
odpowiedz
jaro
2014-06-25 14:40
Na szczescie po moim odwolaniu sprawa zakonczyla sie pomyslnie, mysle ze dla obu stron.
odpowiedz
jaro_krakow
2014-04-28 19:03
Co za firma, co za rzeczoznawcy; gosc przyjechal mierzyl grubosc lakieru i wysokosc bierznika w oponach! Niestety syn mial czolowke ze sprawca ubezpieczonym w tej firmie , ktory nie zatrzymal sie na znaku STOP; samochod mam ubezpieczony w firmie LInk4 na kwote 2915 wg katalogu info-exper, ta firma wycenila mi samochod na 2700 i odjela 600 zl za widoczne naprawy lakiernicze oferujac mi za calkowice skasony samochod 1400 zl a naprawe wyceniajac na 9 tys zl , koszt samochodu po wypadku na 500 zl co w sumie daje 1900zl czyli 1000zl straty tylko na tym ze samochod mial "przyjemnosc spotkania" z ubezpieczonym w tej firmie , dodam tylko ze miesiac temu byl kupiec i dawal 2500zl za ten samochod ale nie sprzedalem.
odpowiedz
zaniepokojony
2014-04-28 18:20
jutro kończy mi sie oc a do dnia dzisiejszego nie otrzyamlem mailem jak rowniez poczta kontynuacji? ciekawe co dalej? my płatnicy mamy pilnowac sobie terminów co do minuty a ubezpieczyciel ma w nosie wsio
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-04-30 16:44
Szanowny Panie, wszystkim naszym klientom standardowo wysyłamy propozycję kontynuowania ubezpieczenia. Przykro nam, jeśli taka oferta do Pana nie dotarła. Z chęcią potwierdzimy status Pana polisy - prosiłabym tylko o przesłanie swoich danych na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-04-17 15:26
@Akawea: Szanowny Panie, przykro mi z powodu Pańskich doświadczeń. Będę wdzięczna za przesłanie na mój adres (katarzyna.krokos@libertydirect.pl) wszelkich informacji, które mogą okazać się pomocne w identyfikacji problemu - łącznie z korespondencją i polisą, o której Pan wspominał. To pozwoli mi bliżej zapoznać się ze sprawą i znaleźć przyczynę nieporozumienia. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz