pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Liberty Direct - nigdy więcej!!!

2014-01-06 18:09

jonaszek

Reklamuja się wszyscy, mniej lub więcej, w telewizji lub inaczej. Ja z kolei mam z Liberty same dobre doświadczenia. Wiadomo, jak się coś stanie to człowiek ma nerwa. Ale ja miałem obezpieczenie na szyby, jak poleciała - wypłacili, jak mnie ktos trafił na parkingu, też wypłacili. Nie wiem, albo ludzie mają pecha, albo coś tu nie gra. Ta sama firma nas ubezpiecza, a tu taka róznica...

2014-01-06 20:11

gocha

Ja tam nie wiem. Też wypowiadałam umowę i przy dotrzymaniu terminu wypowiedzenia wszystko poszło gładko. Ale ja mam taki sposób, ze zapisuję sobie w kalendarzy terminy kiedy cos się kończy i to z takim wyprzedzeniem, że jakbym chciała wymówić umowę, to się z tym nie spóźnię

2014-01-21 12:31

sopel0@op.pl

Ale ja wiem ile Ci płacą za to żebyś podawała się za klientkę, a nie pracownicę. Wstyd!!!

2014-01-21 12:32

sopel0@op.pl

NIGDY WIĘCEJ!!!

2014-01-21 12:21

sopel0@op.pl

NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2014-01-21 12:30

sopel0@op.pl

Patrzą tylko na to żeby zarobić. To nie jest ubezpieczalnia, to naciągacze.

2014-01-21 12:42

sopel0@op.pl

POCZYTAJCIE LUDZIE TE POZYTYWNE ODPOWIEDZI, PRZECIEŻ TO PISZĘ JEDNA I TA SAMA OSOBA TYLKO INACZEJ SIĘ PODPISUJE. JAK MOŻNA NAZWAĆ COŚ TAKIEGO???

2014-02-18 21:19

KLIENTKA ŻLE POTRAKTOWANA

Złodzieje jak większość ubezpieczycieli.Aby tylko nas wykorzystać i tylko im płacić czy słusznie czy nie słusznie,nie ma nic do powiedzenia i już windykacja na karku. Nasz kraj to cały chory nasz rząd,nasze władze i cały kraj,debilny i popierdo...y. Jak mieli wypłacić szkodę,bo sprawca miało OC w Liberty Direct to robili cuda i wszystko na niekorzyść dla poszkodowanego,żeby tylko wypłacić jak najmniejszą kwotę odszkodowania. Ja mam kontakt ze wszystkimi firmami ubezpieczeniowymi z racji prowadzonej działalności, robię zawsze wszystko na czas i zawsze według ustaw,a i tak mam problemy z OC,bo ciągle coś im jestem dłużna,a to wszystko biorą z kosmosu. PRZESTRZEGAM PRZED UBEZPIECZENIAMI ZAWIERANYMI PRZEZ TELEFON LUB INTERNETOWA,BO Z NIMI JEST NAJGORSZY PROBLEM I UTRATA ZDROWIA I PIENIĘDZY. Pozdrawiam wszystkich serdecznie,abyście nie mieli takich problemów .

2014-02-21 12:18

Gość

A korzystał ktoś już z promocji: https://www.libertydirect.pl/turystyczne/wspolpraca_z_LOTem.html i mógłby więcej powiedzieć coś jak to wygląda? Bo ja planuję z niej skorzystać i szukam osób które już to zrobiły i mają jakieś zdanie na ten temat.

2014-02-25 12:11

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowna Pani, jestem kierownikiem Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Jeżeli prześle Pani numer szkody na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl, będę mogła się bliżej przyjrzeć opisywanej sprawie i zweryfikować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-02-25 18:20

Bożena

nigdy więcej liberty ,oszukali mnie i nie wypłacili AC ta firma to jedna z tych co to tylko pieniążki wyrywają od ubezpieczających,zero szacunku dla bezwypadkowych kierowców nie ubezpieczajcie tam samochodu

2014-03-05 08:56

centon

Miałem zamiar sprawdzić ubezpieczenie OC i AC w liberty lecz po poczytaniu opinii na temat firmy widzę ,że trzeba się od niej trzymać z daleka

2014-03-06 14:30

nda

Wyłudzają pieniądze łobuzy, dranie, to Liberty Direct. Kupiłem samochód od handlarza, ubezpieczony by w tym czymś. Umowa kończyła się 11 lutego, Wydzwaniali do mnie, powiedziałem 10 lutego, że nie przedłużę z nimi umowy bo wybrałem innego ubezpieczyciela. Oczywiście pod 20 dniach okazało się ze skutecznie im umowy nie wypowiedziałem 9w sumie żadnej z nimi nie podpisywałem, po prostu nie zawarłem nowej a tamta wygasła, nie zawarta przez e mnie), więc zupełnie nie wiem o co draniom chodzi, zwykli wyłudzacze. chcą ode mnie 30 zł ZA NIC, zasrane łachudry, dranie

2014-03-06 14:30

nda

Oczywiście ocena negatywna - OMIJAJCIE tych naciągaczy

2015-01-19 13:58

Robery

U mnie jest tak samo wypowiedzialem umowe i mam zaplacic skladke za msc

2015-01-23 14:47

Ekspert Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na adres: ekspert@lu.pl. Znając numer polisy, o której mowa, będę mógł zweryfikować procedury zastosowanie po stronie firmy, a także udzielić Panu więcej informacji na ich temat. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2014-03-11 16:46

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

ODP: Witam, jestem kierownikiem Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Proszę o przesłanie wiadomości na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Chciałabym bliżej przyjrzeć się Pana sprawie i zweryfikować proces obsługi. Być może będę mogła pomóc w rozwiązaniu opisanej sprawy. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct

2014-03-28 14:05

sir_ryszard

Spokojnie, po co te unoszenia, ja kupiłem auto w zeszłym roku, skorzystałem z polisy ubezpieczeniowej, w której było auto, w tym przypadku Liberty Direct. Okres ważności OC rok, a teraz czas na zmianę i tańszą składkę. Do wszystkich poszkodowanych, poczytajcie dokładnie warunki wypowiedzeń umów, jak to robić, jak składać, co ma być w nich zawarte, upewnijcie się dokładnie z jednym, czy drugim konsultantem, czy taka lub taka forma wypowiedzenia może być honorowana i na spokojnie. Do kolegi wyżej, co to znaczy, powiedziałem im, że nie przedłużę umowy. Trzeba ją wypowiedzieć w paru możliwych formach najpóźniej jeden dzień przed końcem umowy. Od razu widać kompletną indolecję w płaczu z 6 marca, żadnej umowy nie podpisywał, po prostu nie zawarł nowej, a tamta wygasła. Nie! Nie ma czego takiego, jak tamta wygasła, tamta przedłuży się na kolejny rok, jeżeli nie złożysz wypowiedzenia umowy posiadacza pojazdu z danym wzorem firmy ubezpieczeniowej. Ludzie, ogarniajcie.

2014-04-08 12:56

xxxxxxx

Nie polecam. To ubezpieczyciel nie dbający o klienta. Żeby cokolwiek załatwić trzeba się samemu postarać. Trzeba wykazać się ogromną cierpliwością i mnóstwem czasu. Klient jest zmuszony wydzwaniać do ubezpieczyciela, a chyba powinno być odwrotnie

2014-04-09 15:44

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

ODP: Szanowny Panie, jest nam niezmiernie przykro z powodu opisanych przez Pana doświadczeń z naszą firmą. Chciałabym prześledzić proces Pana obsługi. W tym celu uprzejmie proszę o przesłanie swojego numeru polisy na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Dzięki temu będziemy mogli usprawnić obsługę klienta na przyszłość, jak również zająć się Pana sprawą - jeżeli istnieje jeszcze taka potrzeba. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-04-13 19:30

Akawea

Witam. Ja zakupiłem ,auto wraz z polisą oc kiedy się kończyła polisa oc dostałem propozycję na meila z wznowieniem polisy.Wg wskazanego konta na zwarciu umowy LibertyDirect wysłałem pieniążki przelewem internetowym. Polisę wydrukowałem i jeździłem. Problem w tym kiedy sprzedawałem auto wraz z polisą która uważałem jest ważna. Co się okazało, kiedy wysłałem do nich umowę kupna sprzedaży zostałem poinformowany że polisa nie została zawarta z nimi a na moim koncie jest nadpłata 452 zł i oni mi ją oddadzą. Śmiechu wartę. Ciekawe co teraz będzie. Mam całą korespondencję od nich i się oni wypierają. Nie polecam!!!!!! Nikt od 6 miesięcy mnie nie poinformował że nie mam polisy i że coś jest nie tak. Tam pracją ludzie z wykształceniem podstawowym.!!!! Jeszcze raz nie polecam!!!

2014-08-14 14:45

yeti

miałem to samo,po prostu mają bałagan w systemie,ale są najtańsi

2014-04-17 15:26

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Akawea: Szanowny Panie, przykro mi z powodu Pańskich doświadczeń. Będę wdzięczna za przesłanie na mój adres (katarzyna.krokos@libertydirect.pl) wszelkich informacji, które mogą okazać się pomocne w identyfikacji problemu - łącznie z korespondencją i polisą, o której Pan wspominał. To pozwoli mi bliżej zapoznać się ze sprawą i znaleźć przyczynę nieporozumienia. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-04-28 18:20

zaniepokojony

jutro kończy mi sie oc a do dnia dzisiejszego nie otrzyamlem mailem jak rowniez poczta kontynuacji? ciekawe co dalej? my płatnicy mamy pilnowac sobie terminów co do minuty a ubezpieczyciel ma w nosie wsio

2014-04-30 16:44

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowny Panie, wszystkim naszym klientom standardowo wysyłamy propozycję kontynuowania ubezpieczenia. Przykro nam, jeśli taka oferta do Pana nie dotarła. Z chęcią potwierdzimy status Pana polisy - prosiłabym tylko o przesłanie swoich danych na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-04-28 19:03

jaro_krakow

Co za firma, co za rzeczoznawcy; gosc przyjechal mierzyl grubosc lakieru i wysokosc bierznika w oponach! Niestety syn mial czolowke ze sprawca ubezpieczonym w tej firmie , ktory nie zatrzymal sie na znaku STOP; samochod mam ubezpieczony w firmie LInk4 na kwote 2915 wg katalogu info-exper, ta firma wycenila mi samochod na 2700 i odjela 600 zl za widoczne naprawy lakiernicze oferujac mi za calkowice skasony samochod 1400 zl a naprawe wyceniajac na 9 tys zl , koszt samochodu po wypadku na 500 zl co w sumie daje 1900zl czyli 1000zl straty tylko na tym ze samochod mial "przyjemnosc spotkania" z ubezpieczonym w tej firmie , dodam tylko ze miesiac temu byl kupiec i dawal 2500zl za ten samochod ale nie sprzedalem.

2014-04-28 20:18

nhh

jaro Proama jeszcze większe jaja sobie robi..u ciebie to pikuś

2014-06-25 14:40

jaro

Na szczescie po moim odwolaniu sprawa zakonczyla sie pomyslnie, mysle ze dla obu stron.