pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Liberty Direct - nigdy więcej!!!

2014-04-29 09:01

maxiu

he he jaro_krakow ; 9 tys zl koszt naprawy a do wyplaty 1,4 tys zl bo samochod leciwy i po naprawach - czyli logika firmy jest taka; jezeli 20-latek zlamie noge to nalezy mu wyplacic 1000 zl jezeli noge zlamie 70-latek to 100 zl bo juz leciwy i na pewno sie leczy! Co za kraj i kto pozwala na takie rzeczy?!

2014-04-30 16:21

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowny Panie, kryteria wyceny aut przez rzeczoznawców są bardzo złożone, a różnice w kwotach mogą być związane m.in. z czasem, który upłynął między jedną a drugą wyceną. Mimo to uprzejmie proszę o przesłanie na mój adres (katarzyna.krokos@libertydirect.pl) numeru sprawy/szkody, którą Pan opisał. Chciałabym bliżej się jej przyjrzeć i zweryfikować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-05-06 11:46

jaro_krakow

Wyslalem odwolanie listem poleconym; chce tylko przywrocic samochod do stanu sprzed wypadku lub odzyskac swoje pieniadze za niego,nie chce zarobic ani zlotowki, wina nie byla moja wiec czemu mam byc pokrzywdzony w sprawie podwojnie; przez sprawce i jego ubezpieczyciela?

2014-05-08 21:51

bogus

Skradziono samochód Ubezpieczli mi auto na 31000 a po pół roku policzyli że jest wart 17000.śmieszne,zwlekają z wyłączeniem odszkodowania np,faks kościół im część dokumentu,a wogóle o tym nie informują! Odpowiadają że zakończą sprawę niezwłocznie-tylko ze zdobywają mnie już drugi miesiąc!

2014-05-11 16:42

jaro_krakow

K.wa nie no rece opadaja ; napisalem odwolanie od wyceny szkody tzn od tego co chca mi zaplacic a oni przyslali mi pieniadze na konto , cale 1400 zl + 190 zl za holowanie ( koszt naprawy wg ich kosztorysu wyniosl by 9 tys zl) !

2014-06-25 14:41

jaro_krakow

Sprawa zakonczona pomyslnie , ja nie stracilem i firma ubezpieczoniowa tez.

2014-05-12 08:52

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@bogus: Szanowny Panie, na wycenę wartości auta składa się wiele różnych czynników. Dane, które Pan podał, niestety nie pozwalają ustalić przyczyn wdrożenia przez naszą firmę takich, a nie innych procedur. Chciałabym trochę więcej dowiedzieć się o całej sytuacji, dlatego byłabym wdzięczna za przesłanie numeru polisy na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. To pozwoli mi zweryfikować proces obsługi. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta Liberty Direct

2014-05-13 18:44

christoph

Ja wypowiedziałem umowę wysyłając je pocztą...oczywiście za potwierdzeniem (sms oraz email) Wypowiedzenie dotarło oczywiście w regulaminowym czasie a dziś otrzymałem ponaglenie o wpłacie oraz jeśli nie zapłacę to zajmie się tą sprawą windykacja. Dodzwonić się na infolinię...istny cud a jak mi się udało, to miła Pani poinformowała mnie że konsultanci zajęci i poprosiła o podanie numeru telefonu.Mieli oddzwonić...Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie :) Jak się nie skontaktują i przyślą mi następne ,,miłe pisemko'' to wtedy ja ,,ponękam'' ich pisemkami od mojego papugi. Nie pozdrawiam Liberty.

2014-05-15 08:21

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@christoph: Szanowny Panie, będę bardzo wdzięczna za przesłanie numeru polisy (wraz z krótkim opisem sytuacji) na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Chciałabym sprawdzić proces Pana obsługi oraz pomóc w rozwiązaniu sprawy. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-05-19 17:11

christoph

Czy Szanowna Pani łaskawie odpowie? Widzę że jak i telefonicznie tak i drogą elektronicznie nic się nie da wskórać. No nic...trzeba złożyć skargę w odpowiedniej instytucji :)

2014-05-18 19:54

Irek

Najwieksze dziadostwo pod słonce! Dostarczyłem wszystkie dane do zawarcia OC i ...padłem ze śmiechu. Mając 60% zniżek ,0 szkód, zrobili ze mnie 86-letniego rozwodnika z 16-letnim dzieckiem i kazali sobie zapłacić za pojemność1400cm3 TYLKO 1860 zł. Ocenę tego pozostawiam czytającym. Powtórne spotkanie z tą firmą (pech że zakupiony samochód miał Ich polisę) i znów problem.Polisa opłacona na rok a oni każą dopłacić 350zł za 3m-ce. Za co?! NIGDY więcej kontaktu z nimi a w szczególności z obsługą.Niemili,opryskliwi a wręcz chamscy. Traktują ludzi jak nic nie wiedzących baranów. Miałem w życiu ponad 30 samochodów ale nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem. Oni są pod tym względem wyjątkowi. Wszystkim będę ich odradzał

2014-05-19 12:09

liber

UWAZAJCIE na te firemke z bozej laski. wystarczy podac dane osobowe a pozniej okazuje sie ze zawarles z nimi umowe a odstapic umowe tez cuda wianki , strasznie komplikuja. ODRADZAM I WYSTRZEGAC SIE ICH BO EWIDENTNIE TNA W CH....

2014-05-21 06:36

christoph

OSTRZEGAM WSZYSTKICH ...ZERO KONTAKTU. NIE LICZCIE RÓWNIEŻ NA NIEJAKĄ PANIĄ ANETKĘ KTÓRA ZAPRASZA DO KONTAKTU. A MOJA SPRAWA Z LIBERTY DALEJ W CIEMNEJ DU..IE.

2014-05-21 08:26

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Irek: Szanowny Panie, nasze procedury wyceny - podobnie zresztą jak te stosowane przez innych ubezpieczycieli - są bardzo złożone, dlatego ciężko mi odnieść się do opisanej przez Pana sytuacji, nie znając jej szczegółów. Byłabym wdzięczna za przesłanie swojego numeru polisy na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Chciałabym szczegółowo zapoznać się z sytuacją. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-05-21 08:50

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@liber: Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Dysponując numerem Pana polisy i opisem sytuacji, będę mogła bliżej przyjrzeć się sprawie. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-05-21 08:54

semka

Ergo Hestia to samo. Nigrdy Ergo!

2014-05-21 09:23

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@liber: Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Dysponując numerem Pana polisy i opisem sytuacji, będę mogła bliżej przyjrzeć się sprawie. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-05-22 08:41

Biuro obsługi Klienta Liberty Direct

@christoph: Szanowny Panie, dziękuję za wiadomość. Chciałabym poinformować, że zajęliśmy się weryfikacją zgłoszonej sprawy. Wysłaliśmy też do Pana pismo z wyjaśnieniem całej sytuacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-05-23 10:55

Osaaco

Ludzie !! :) Dzięki za te opinie, bo chciałam tam ubezpieczyć mieszkanie. Ale po takich opiniach to szukam dalej. I jeszcze jedno mnie zniechęciło - próbował ktoś dzwonić na ich infolinię? Ja dziś próbowałam wykupić polisę i dzwoniłam na numer do tego przeznaczony - automat tak rwał rozmowę, że przy najlepszych chęciach nie można zrozumieć co tam mówią. Zadzwoniłam pod drugi numer "Obsługa Klienta" - to samo, nie słychać rozmówcy, poza tym rozmówca się rozłączył, nie podjął próby rozmowy z potencjalnym klientem. Co by było, jakbym chciała zgłosić szkodę? :)) Szukam dalej.

2014-05-28 17:48

nieubezpieczony

Witam, Ja również dziękuję wszystkim za szczere opinie. Dzisiaj chciałem ubezpieczyć u nich moje auto ale kiedy zadzwoniłem to wszyscy konsultanci byli oczywiście zajęci i mają niby do mnie oddzwonić. Czekam już dosyć długo i nikt nie dzwoni. Powinni więcej ludzi zatrudnić jak się nie wyrabiają z obsługą na bieżąco! Jak poczytałem opinie o tej firemce to już mi się odechciało u nich ubezpieczać. Nie wierzę, że tyle negatywnych opinii może być wyjątkiem od reguły... Lepiej na zimne dmuchać niż potem mieć problemy jak autorzy w/w opinii. Dziękuję jeszcze raz wszystkim co pisali opinie. Pozdrawiam.

2014-06-15 08:21

MARYSIA

Kupiłam nowy-roczny samochod za 41,900zl,auto było ubezpieczone wczesniej w LD.Na nastepny dzień zadzwonili z LD z ofertą ubezpieczenia- a chciałam OC+AC+NNW. Po uwzględnieniu moich znizek /60%/ wyszło 920 zł.Mysle super-do czasu.A z natury jestem dociekliwa postanowiłam dać przeliczyć kilka ofert konkurencji. Dopiero po rozmowie z Panią z ajencji gdzie przeliczałam polisy i zwróceniu uwagi na takie rzeczy jak katalogowa wycena auta, udział własny w szkodzie z AC, amotryzacje wartosci auta,zrozumiałam dlaczego LD wyliczyło mi tak niska składkę.Wg. ich tabel dzień od zakupu auto było warte juz tylko 33,200zł /SIC!/ i mój udział w szkodzie z AC miał wynosic bagatela 1000zł o czym Pani z LD nie raczyła wspomniec przez tel.NA BEZCZELNEGO ZANIZAJA WYCENE AUTA DO POLISY Z AC, nie inforuja o wszystkich istotnych czynnikach mających wpływ na ochrone ubezpieczonego auta.OCZYWIŚCIE WYPOWIEDZIAŁAM UMOWĘ I TYLE

2014-06-16 09:07

marco

zaniżaja o kilka tys wartosc samochodu przy ubezpieczeniu nie polecam Liberty Direct

2014-06-17 09:10

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@MARYSIA: Szanowna Pani, czynniki wpływające na wycenę auta są bardzo złożone - to nie tylko cechy fizyczne auta, ale również inne dane, np. stałe miejsce parkowania czy staż kierowcy. Rozumiem, że podjęła już Pani decyzję o wypowiedzeniu umowy z naszym Towarzystwem, ale jeżeli jest Pani zainteresowana otrzymaniem dokładnych informacji o metodach przeprowadzania wycen, zachęcam do przesłania wiadomości na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct