Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o AXA Direct  |  AXA - likwidacja szkody to koszmar

AXA - likwidacja szkody to koszmar

bryk
2014-07-01 14:42
nie można się do nich dodzwonić.Próbowałem wczoraj i dziś.W sumie,na słuchaniu muzyczki,którą puszczają straciłem ponad 2 godziny(uparty jestem).Brak poszanowania klienta. Z tego powodu,przed chwilą,wysłałem do nich rezygnację z kontynuacji ubezpieczenia u nich.Pójdę do konkurencji.
odpowiedz
Ja Ty My Wy
2014-05-22 16:12
hmm. właśnie będę zgłaszał a dokładnie żona bo to jej auto, szkodę na parkingu, i nie wiem co myśleć, zastanawiam się już po przeczytaniu waszych opinii o bezgotówkową naprawę autka w warsztacie może to pomoże , niedawno miałem kolizję parkingowa swoim autem nie z mojej winy , pewien pan cofał i uderzył, ubezpieczenie miał w PZU, nawet byłem zadowolony z ich działania.Rzecz działa się na śląsku, zobaczymy jak teraz będzie z AXA dam znać :)
odpowiedz
kamyk
2014-05-10 18:33
Kolego jak dzwonisz w niedziele to pewnie tyle czekasz. Oni w weekend mają infolinie zamknietą. Jestem pracownikiem warsztatu i dosć czesto musze do nich dzwonic. Owszem w grudniu mieli dlugi czas oczekiwania na polaczenie, a teraz nie ma z tym zadnego problemu, wiec nie oszukuj na sile.
odpowiedz
poszkodowany
2014-05-10 09:27
jeśli jesteście poszkodowani przez ubezpieczonego w AXA to zacznijcie się martwić!!! wycena auta nie na właściwą wersję tylko oczywiście na tańszą, chociaż współpracujący lokalnie rzeczoznawca przesłał do mnie i do AXA poprawną wersję wraz ze spisem wyposażenia. Czekanie na infolinii po 40-60min zanim ktoś odbierze Pisanie przez ponad miesiąc, że wycenę przysłali nie na takie auto jak powinni bez odzewu. DRAMAT! Zadzwonilem do rzecznik ubezpieczonych przedstawiłem sprawę i dowiedziałem się, że niestety AXA jest na najwyższym niechlubnym miejscu jeśli chodzi o uzasadnione skargi poszkodowanych/klientów. Kupując ubezpieczenie w tej firmie zwiększasz ryzyko, że możesz takze i ty trafić na likwidowanie szkody przez AXA, a tego nie życzę największym wrogom!!!!
odpowiedz
Zadowolony
2014-04-29 21:34
AXA DIRECT to najlepsza firma ubezpieczeniowa w Polsce. Ma najbardziej profesjonalną obsługę. W razie szkody, bez żadnego problemu można się dodzwonić i zgłosić szkodę. Na wszystkie pytania odpowiadają z życzliwością i fachowo. Robią wszystko co w ludzkiej mocy, by odszkodowanie było wypłacone szybko i w odpowiedniej wysokości.
odpowiedz
poszkodowany
2014-05-10 09:30
HA! HA! Dobrze, ze są tu ludzie z poczuciem humoru!!!
odpowiedz
a tak
2014-07-01 14:43
Chyba żarty jakieś.nie można się do nich dodzwonić.Próbowałem wczoraj i dziś.W sumie,na słuchaniu muzyczki,którą puszczają straciłem ponad 2 godziny(uparty jestem).Brak poszanowania klienta. Z tego powodu,przed chwilą,wysłałem do nich rezygnację z kontynuacji ubezpieczenia u nich.Pójdę do konkurencji.
odpowiedz
skarbek_22@o2.pl
2014-07-15 11:13
bzdury bzdury i jeszcze raz bzdury ,pewnie jesteś ich pracownikiem!
odpowiedz
ALF
2014-04-24 22:20
A JA JESTEM NA ETAPIE JUTRZEJSZEGO ZGŁASZANIA SWOJEJ SZKODY - SZKODĘ UCZYNIŁ MNIE POJAZD UBEZPIECZONY W AXA DIRECT AVANSSUR I NIE ZAMIERZAM NA POCZĄTEK ICH PROSIĆ JAK NIE DOTRZYMAJĄ CHOĆBY JEDNEGO WYMAGANEGO PRZEPISAMI TERMINU TO NA DRUGI DZIEŃ KIERUJĘ SPRAWĘ DO SĄDU CHYBA TAK TRZEBA POSTĘPOWAĆ A WSZYSCY POWINNI WIEDZIEĆ ŻE MĄDRZE ZŁOŻONY WNIOSEK DO SĄDU I WYGRANA SPRAWA OBCIĄŻY AXA DIRECT O DODATKOWE KOSZTY POSTĘPOWANIA A ONE Z KOLEI NIE SĄ TAKIE MAŁE BO I ZA WASZEGO ADWOKATA BĘDĄ ZWRACALI NIE MA CO SIĘ Z NIMI PIEP..RZYĆ CAŁA NAPRZÓD
odpowiedz
moll
2014-04-17 15:54
mialem kolizje ale po tym co tu piszecie to moj prawnik sie zajmie.pozdrawiam
odpowiedz
załamana
2014-04-03 21:28
matko jedyna ja dopiero mam zamiar zgłosić szkodę , czyli masakra i jeszcze nie wezwałam policji do kolizji a jestem poszkodowaną . czyli nie mam co liczyć na wypłatę odszkodowania , a czy w ogóle komuś się udało odzyskać pieniądze !!!!!!!!!
odpowiedz
XXX
2014-03-31 23:23
NAJGORSZA UBEZPIECZALNIA JAKA ISTNIEJE!!!!
odpowiedz
Wujek Czesiek
2014-04-29 21:37
Nie zgadzam się z tą opinią. AXA DIRECT to najlepsza firma ubezpieczeniowa w Polsce. Ma najbardziej profesjonalną obsługę. W razie szkody, bez żadnego problemu można się dodzwonić i zgłosić szkodę. Na wszystkie pytania odpowiadają z życzliwością i fachowo. Robią wszystko co w ludzkiej mocy, by odszkodowanie było wypłacone szybko i w odpowiedniej wysokości.
odpowiedz
bolo
2014-11-23 16:42
Jestes chyba pracownikiem AXA
odpowiedz
ryuofr
2015-02-27 04:00
IP: 89.78.x.x
hahaahahahaaaaaaaa...................................... nie wytrzymam................ zapłacili ci ..................... i tak się płaszczysz ......................................sprzedawczyku...............................................
odpowiedz
j.n
2016-10-10 12:01
IP: 79.189.x.x
Jesteś chyba chory na umyśle, to najgorsza firma jaką znam
odpowiedz
Seba
2017-03-08 20:04
IP: 188.146.x.x
Zgadzam się tym całości jest najgorsza
odpowiedz
jack
2014-03-21 19:15
u mnie wszystko było na wysokim poziomie. wycena szkody przez telefon, w piątek zgłoszenie a we wtorek miałem pieniądze na koncie. Jak czytam opinie o ubezp. komunikacyjnych t wszystkie są do kitu ale gdzieś trzeba ubezpieczyć bryczkę
odpowiedz
Tomek.
2014-03-13 11:50
Miałem szkodę wyrządzoną przez nieznanego sprawcę. Po prostu na parkingu przed marketem jakiś cep zarysował bok mojego auta. Wiem tylko, że jego auto było koloru żółtego. Zgłosiłem szkodę i nie było jakichkolwiek problemów. W umówiony dzień i godzinę przyjechał przedstawiciel AXA na parking gdzie stało auto, zrobił co do niego należało i po 3 dniach otrzymałem kosztorys wraz z wyborem, gotówka na konto czy naprawa we wskazanym warsztacie. Szkoda została rzetelnie wyceniona, a pieniądze po mojej decyzji w ciągu 7 dni pojawiły się na koncie.
odpowiedz
przestroga
2014-03-12 15:05
Jesteśmy autoryzowanym serwisem, wysłaliśmy kosztorys do weryfikacji 18.02.2014 r. mamy już 12.03.2014 r. i mimo prób kontaktu kosztorysu nie ma. Do szczęśliwców mogą zaliczać się te osoby którym udało się porozmawiać z konsultantem nam niestety nie a na wysłane e-maile nikt nie raczy odpowiedzieć.
odpowiedz
Kasia
2014-03-03 19:06
Popieram, niska składka jest odzwierciedleniem jakosci ubezpieczenia i obslugi. 29.10 zgłoszona kradziez pojazdu, wypłata odszkodowania 20.02. " ubezpieczyciel ma 14 dni od momentu wyjasnienia okolicznosci zdarzenia" od momnetu dostarczenia przeze mnie pelnej dokumentacji dni mineło 55. Pomijam cały proces likdiwacji, wielokrotne telefony, czekanie na połaczenie 40min bez skutku.
odpowiedz
beata
2014-02-24 18:50
ja takze walcze z Axa nawet na telefony nie odp. ani na listy MASAKRA nie polecam
odpowiedz
Gobi
2014-02-19 09:56
bardzo się cieszę ze wszystkich powyższych opinii. Potwierdza się stara opinia że Polak zna się na wszystkim sam se naprawi sam ubezpieczy sam wybuduje a na końcu sam se wypłaci. Co tam będzie chodził do znajomego agenta lepiej dać zarobić obcemu i napychać mu kabzę. Ludzie przecież Axa to tylko oddział w Polsce - podlega obcej jurysdykcji i tyle. No ale czego się nie robi dla 100 zł i czego sioę nie robi byle znajomy nie zarobił na mnie :) he he. Życzę powodzenia i dobrego prawnika - i znów parę złoty pójdzie w świat
odpowiedz
fiszpanek
2014-02-07 17:45
witam. też jestem poszkodowany przez ta firmę złodziej nic poza tym. brania się od wypłaty rękami i nogami zabić to mało. 1 lutego powinienem mieć jaki kolwiek papier o decyzji za auto którego brak. nie odpuszczam codziennie pisze do nich o kontakt żeby dzwonili nie mogę już tracić kasy na nich. ch.je się wycwanili albo blokują mój nr lub nazwisko bo chętnie nie dzwonią. wszyscy poszkodowani musimy walczyć o kasę która mam się należy. na ich stronie można zamawiać rozmowy i wtedy nie będziemy na nich płacili. jak tak dalej pójdzie z moja sprawa to zostaje mi rzecznik czym dalej od axy tym lepiej. następnym razem bierzcie kasę nie ubezpieczyciela
odpowiedz
agnieszka
2014-02-03 15:20
Popieram opinie poprzedników. Jak juz nam wypłacili szkodę z AC po wielu zawirowaniach, oczywiście odwołaliśmy się o dosłali na konto 17 zł- kupa śmiechu. Z DALEKA OD AXY
odpowiedz
Nr
2014-01-30 21:30
Dokładnie tak jest tylko przyjmują szkodę i na tym się kończy. Miałem kolizję drogową sprawca z AXA to koszmar tylko do sądu z tymi gno---i.
odpowiedz
Wrocławianka
2014-01-27 10:37
To jakaś pomyłka. Jak się chcesz dodzwonić na likwidację szkody to powodzenia życzę. Dwa dni to za mało. Poza tym ich wycena śmiechu warta. Szkoda rocznego auta (jeszcze na gwarancji) wyceniona przez serwis bez robocizny około 6000,00 a oni wyliczyli 700,00. Ten ubezpieczyciel to POMYŁKA !!!!!! Dziadostwo. Jest to wycena z oc sprawcy. Współczuję osobom które mają u nich AC i będą miały jakoś szkodę. To co piszą powyżej to prawda. ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ!!!!!.
odpowiedz
Marta
2014-01-24 12:05
Beznadziejną firmą jest AXA Direct, nie sama AXA.... przynajmniej moje zawodowe doświadczenie tak mówi. Jestem brokerem ubezpieczeniowym, zajmuje się ubezpieczeniami komunikacyjnymi klientów i także ich szkodami, gdy klient nie jest w stanie dojść do porozumienia z ubezpieczycielem sprawcy . Z porozumieniem z likwidacją szkód w AXA dotychczas nie miałam problemów, natomiast AXA Direct brak porozumienia, wieczna papierologia i brak odpowiedzi to standard...... na "marce" AXA Direct traci tylko marka AXA...... Niestety Polacy wykupując ubezpieczenie patrzą tylko na składkę, a nie na wartość dodaną w postaci właśnie likwidacji szkód... Mój postulat, nie ubezpieczajcie się w Directach
odpowiedz
poszkodowana
2014-01-23 14:15
Beznadziejna firma!!! ODRADZAM !!! Byłam poszkodowaną w kolizji. Samochód jest do remontu a oni za lakierowanie, zdjęcie zderzaka, prostowanie bagażnika i jeszcze wielu innych czynności proponują mi 500 PLN. Skandal!!! Dodzwonić się nie można. Na prośbę AXA wysyłam brakujące dokumenty a i tak proszą o przysłanie tych samych dokumentów. Korespondencję prowadzę z 2 osobami każdy pisze co innego!!! Beznadziejna firma ubezpieczeniowa. Rzeczoznawca połowy rzeczy nie wpisał !!! Mam nadzieję że AXa padnie czego im życzę.
odpowiedz
Europejski Rejestr Wypadków
2014-01-17 12:53
Szanowni Państwo Reprezentuję Europejski Rejestr Wypadków www.erw.com.pl w każdej z powyższych spraw pomożemy. Brak wypłaty odszkodowania? Proszę napisać a pomożemy. Nasza analiza jest bezpłatna a wynagrodzenie uzależnione od sukcesu. Europejski Rejestr Wypadków jest po to aby pomagać !
odpowiedz
Marek NN
2014-01-05 07:56
Dzięki za te informacje. Zbliża sie termin kolejnej raty OC i AC, Zamierzałem zrezygnować z dotychczasowego ubezpieczyciela i mój wybór padł na AXĘ. Po Waszych komentarzach jestem już z tego wyleczony. Na szczęście dla wielu osób mamy jeszcze możliwość wymiany informacji w sieci. Dzięki i życzę powodzenia w swoich przepychankach z tym pseudo ubezpieczycielem.
odpowiedz
!
2014-01-01 18:49
NIE POLECAM ! Banda oszustów , moja szkoda likwidowana jest już 122 dni i niema dalej decyzji! Kontakt z likwidatorem jest poprostu niemożliwy, jedynie można sobie porozmawiać z Panią w callcenter która za kazdym razem mówi to samo... do dwóch dni skontaktuje się likwidator a szkic decyzji jest już gotowy. I tak już od miesiąca... Gdzie jest Państwo Polskie żeby chronić nas przed takimi oszustami ? Jak narazie niestety musimy sami sobie radzić, także ludzie, NIE UBEZPIECZAJCIE AUT W AXA !
odpowiedz
XYZ
2014-01-09 09:49
Potwierdzam powyższe komentarze. Zgłosiłem szkodę, co już było nie lada sukcesem bo trafić na wolnego konsultanta to prawie jak trafić 6 w totka. Przyjechał rzeczoznawca, następnego dnia dostałem wycenę i od tego czasu cisza. Jutro mija 30 dni od daty zgłoszenia szkody. Konsultanci nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na wysłane wiadomości, po zamówieniu rozmowy nie oddzwaniają. Dodam jeszcze ,że sprawa dotyczy szkody szybowej gdzie AXA chwali się naprawą nawet w 48h, czytając powyższe komentarze to będzie to pewnie 48 miesięcy... Odradzam AXA Direct znajomym
odpowiedz
Suchy
2013-12-28 08:46
NIE UBEZPIECZAJCIE NIC W AXA!!! Witam, opisze wam swoją sytuacje. 8 Października zglosilem szkode z polisy AC, w ciagu tygodnia odbyly sie ogledziny pojazdu a axa wyslala mi zawiadomienie o przyjeciu szkody i tu pozytywy sie koncza. Po terminie 30 dni nikt sie ze mna nie kontaktowal na infolinii slychac ciagle to samo ze wysylaja ponaglenie, ciezko sie dodzwonic (40 min czekalem na polaczenie). 12 Listopada wyslalem grozbe do axa i postraszylem rzecznikiem praw ubezpieczonych po czym 15 Listopada wyslali mi wreszcie wycene szczegolowa mojego autka ale decyzji o wyplacie nie.W wycenie szok! ubezpieczalem auto 3 miesiace przed wypadkiem i wg axa bylo warte 11000zł a na wycenie wartosc pojazdu 8300zł szkoda całkowita do wypłaty 3400zł. Chu*e polowy wyposazenia nie uwzglednili wartosc pojazdu zanizyli a koszt naprawy zawyzyli zeby wyplacic jak najmniej. Cwaniaczki tydzien pozniej przyslali mi powod dlaczego nie wyplacili odszkodowania w terminie 30 dni a na gorze listu wielkie zaskoczenie data 25.10.2013 (tak jakby wyslali w terminie). Znajomy rzeczoznawca napisal mi odwolanie od decyzji. Wysłałem za potwierdzeniem odbioru dotarlo na 26.11.2013. Axa ma 30 dni na odpowiedz dzis jest 28.12 a te skurczybyki zarty sobie robia 8.01.2014 mija 90 dni. Cos mi sie wydaje ze sprawa skonczy sie w sadzie. Pozdrawiam i naprawde nie kupujcie w AXA te opinie nie biorą sie z powietrza.
odpowiedz
antysyfproamowski
2013-12-23 19:19
A sprawca gdzie był ubezpieczony?? jak też w axa to dzwon do tej axy a jak był ubezpieczony w innej firmie to dzown do innej:)
odpowiedz
Mateusz
2013-12-23 01:30
Witam jestem ubezpieczony w axa direct i jestem poszkodowany, dokładnie wczoraj miałem kolizje kobieta wymusiła. Mama protokół z kolizji od policji i policjant powiedział bym zadzwonil do swojego ubezpieczyciele poradzicie cos ??
odpowiedz
chomik
2013-12-20 11:13
proama i tak jest gorsza
odpowiedz
tania
2013-12-20 09:10
cokolwiek zalatwic w AXA TO DRAMAT ,nie odbieraja telefonow , nie odpowiadaja na e-maile, wiadomo gdzie maja klieta,dlaczego jeszcze istnieja i denerwuja ludzi ,czy klienci sa w stanie oczekiwac po kilka godzin na telefonie , trzeba otoczyc te instyucje na Chlodnej i wziac ich glodem
odpowiedz
chomik
2013-12-10 20:25
ciesz sie ze nie trafilas na PROAMe
odpowiedz
Trrk
2017-01-03 09:41
IP: 78.10.x.x
Ty chyba jesteś jakiś chory, w proamie sprawy załatwiane szybko, infolinia działa jak należy, a tutaj cyrk. W tej chwili czekam 16 min na połączenie, a końca nie widać. Szkoda zgłaszana przez stronę, fb i cholera wie gdzie jeszcze. Ze strony axa absolutny brak kontaktu. W słowniku ludzi kulturalnych nie ma słów, żeby opisać to co wyprawiają
odpowiedz
axa to bandyci
2017-05-08 09:41
IP: 193.105.x.x
Wlasnie mam dokladnie taki sam problem. Wszyscy konsultanci zajeci, pol godziny czekania na zawszonej infoliniii, probowalem tez roznych opcji z tej infolinii, schodzi tylko kupa czasu na sluchanie jakiegos gadania o danych osobowych i jak je poprawic.
odpowiedz
Kropka
2013-12-10 18:55
no i już się boję.. w zeszłym tygodniu miałam stłuczkę - dość mocną z gościem (sprawcą ) ubezpieczonym w Axie i już się się boję czytając wszystko powyżej...wychodzi na to, że nie ma co czekać za długo..jak tylko mija im termin to do Rzecznika trzeba się zgłosić, a nie na nich tracić czas..
odpowiedz
kado
2014-08-26 15:59
na rzecznika tez nie ma co tracic. idz od razu do prawnika, rzecznik niewiele moze i niewiele robi.
odpowiedz
Rafał
2013-12-09 19:53
Dokładnie jak przedmówcy. Gdy dochodzi do wyegzekwowania roszczeń związanych z realizacją zgłoszonej szkody (pęknięta szyba) .... tragedia !!! Ponad 60 dni oczekiwania i bez efektów! Jak już się dodzwonisz to nie otrzymasz jednej konkretnej odpowiedzi ani żadnego sposobu rozwiązania problemu! Metoda przeciągania w czasie i spychologii ... a może "gość" się zmęczy. Za kilka dni kończy mi się polisa, oczywiście dostałem propozycję jej przedłużenia. Przyznam cenowo kusząca. Aczkolwiek ze sposobu współpracy w sytuacji gdzie AXA ma ponieść konsekwencje finansowe - MEGA NEGATYW. Dlatego już nigdy więcej AXA. Może przez to nie padną, ale nie zostawię u nich złamanego grosza!
odpowiedz
Wściekły klient
2013-12-02 12:27
Od trzech miesięcy walczę o odszkodowanie z AC. Złodzieje i oszuści i nieroby. Dodzwonić się to koszmar. Kłamią i oszukują. Zbywanie swoich klientów opracowali do perfekcji. Chyba też będę musiała prosić o pomoc Rzecznika Praw Ubezpieczonych bo bez pomocy zwykły śmiertelnik nic nie zdziała. Nie odpuszczę i dalej będę walczyła.
odpowiedz
Jan
2014-12-12 09:00
A co sie spodziewac po tak niskiej cenie ubezpieczenia.
odpowiedz
sj
2013-11-28 19:43
u mnie szkoda całkowita, żadnych pieniędzy wrak samochodu nie wzięty i mija piąty miesiąc-sprawa u rzecznika ubezpieczonych
odpowiedz
AntyAXA
2013-11-25 18:09
Firma 'ubezpieczeniowa'.... Miesiąc temu miałem stłuczkę nie z mojej winy, sprawca ma polisę w AXA, po trzech dniach prób zgłoszenia szkody w końcu sie udało ( jak jeszcze raz usłyszę tę muzyczkę z 'infolini' to mnie szlag trafi) przyjechał pan rzeczoznawca, porobił zdjęcia, następnego dnia przyszła wycena a za nią pismo że pieniądze są przelewane na mój rachunek bankowy. Wycena zrobiona z dupy, koszta naprawy reflektora (zestaw naprawczy) 8 zł!, zderzak 100zł, nadkole 14zł, się pytam, może mają więcej takich tanich części, chętnie wezmę tira takowych, można by interes zbić na sprzedaży. Oczywiście nie ma siły żeby się do nich dodzwonić, nie miałem też okazji zeby podjąc decyzje o sposobie likwidacji szkody. Poszły pisma, faxy i maile ze się nie zgadzam, ze odstawiam samochód do autoryzowanego serwisu, cisza, dzień później pieniądze znalazły sie na moim koncie, praktyka typu masz siedź cicho i się udław. Nie zostawię tak tego, kieruję skargę do rzecznika praw ubezpieczonych, czekam na jakąś odpowiedź, wynajmuję samochód zastępczy na koszt OC sprawcy, odstawiam samochód do autoryzowanego serwisu z 'załącznikiem' i przyzwoleniem, zeby pan mechanik skubnął baranów na konkretną kwotę. Polecam firmę, naprawdę polecam,,, Szkoda słów.
odpowiedz
MDM
2013-11-21 00:34
Ktoś na to pozwala.a jest to Urząd Ochrony konsumenta.TAKI nasz kraj.Wszedłem na forum i widze same NEGATYWNE opinie.Jednak stawki ubezpieczeń maja konkurencyjne więc podpisze z nimi umowę OC.natomiast NNW już w innej firmie.
odpowiedz
adam
2013-11-19 23:07
również podzielam opinie przedników. Infolonia axa to spsób na odsiew dzwoniących. czekanie to jedyne co firma ma do zaoferowania. czekaj aż się sprawa przedawni.
odpowiedz
Bóbr
2013-11-17 18:34
Faktycznie kontakt telefoniczny niemożliwy (chyba że dzwonisz żeby się ubezpieczyć), poczta elektroniczna odpowiada z automatu nic więcej.... Od 09.09.2013 szkoda parkingowa pozostaje nie rozpatrzona, ale ofertę ubezpieczeniową otrzymałem.... Jestem zdesperowany, uważam że firma jest że szkoda pisać.
odpowiedz
zibi
2013-11-17 01:46
Ja czekałem na wypłate odszkodowania 4,5 miesiaca. Dramat.
odpowiedz
K.
2013-11-15 21:10
Wszystkie powyższe opinie to 100% prawdy nikomu nie polecam mieć styczności z rzekomym ubezpieczycielem - złodzieje i oszuści i nic więcej. Sama walczę o wypłatę odszkodowania przy czym zjadłam dużo nerwów, zapłaciłam wiele rachunków telefonicznych a pieniędzy jak nie ma tak nie ma. ODRADZAM !
odpowiedz
szperacz
2013-11-14 11:15
dziękuję wszystkim, takie fora to dla mnie bardzo ważna sprawa, jestem na etapie wyboru ubezpieczenia samochodu i zahaczyłem o axa, wydawało mi się, że to uczciwa firma a tu bańka mydlana pani agent pękła w 2 godz. Powodzenia poszkodowanym w odzyskaniu swoich pieniędzy, takie wynalazki firm ubezpieczeniowych powinny upadać szybciej, szkoda tylko że kosztem nerwów ich klijętów
odpowiedz
xxx
2013-11-07 21:53
Nie polecam Axa teraz to Avanssur. Skradziono mi samochód 23 maja i dopiero tydzień temu udało mi się uzyskać odszkodowanie z pomocą Pani Rzecznik Praw Ubezpieczonych. Przez cały okres likwidacji mojej szkody słyszałem tylko w słuchawce że do 48h likwidator się ze mną skontaktuje i nic gdyby nie prośba z interwencją którą wysłałem do Pani Rzecznik myślę że do dziś bym nie miał pieniędzy. Nie odpuszczajcie i walczcie o swoje.
odpowiedz
grzesiek
2013-11-07 16:03
Axa to porażka mija 3 tydzień od szkody a oni nic nie zrobili do kal dupy nie mozna się dodzwonic. 15 minut czekania, konsultant tylko ponagla sprawę i przesuwa termin. Nigdy więcej axy.
odpowiedz
Mocno nie zadowolony
2013-11-04 16:50
I ja się dołożę do puli ch*jowych opinii ! Mendy Je*ane półtora miesiąca po zgłoszeniu szkody nie raczą nawet podnieść słuchawki w tym ich zj*ebanym callcenter, o odpiswaniu na maila nie wspominając ! Zero kontaktu ! Zero decyzji ! Przeciąganie sprawy pod pretekstem nie pełnej dokumentacji(notatka policyjna którą mają obowiązek SAMI pobrać z komisariatu ) Dodatkowo wycena robiona chyba na chiński rynek ! na szybki przykład- łącznik stabilizatora Nissan Patrol według jakiegoś inteligenta warty jest 7 zł !!! KU*WA ! Dlaczego rząd pozwala na działalność tak złodziejskich firm !!! Szczerze z całego serca życzę tej firmie szybkiego upadku !(oczywiście po tym jak raczą zlikwidować moją szkodę) A ludzi ubezpieczających swoje samochody w takich właśnie przedsiębiorstwach PROSZĘ ! by się zastanowili czy chcą wspierać tę złodziejską działalność i tym samym krzywdzić innych ludzi, którzy z nerwów muszą wyrywać sobie włosy z głowy próbując cokolwiek załatwić i wyjaśnić( nie mówię tu o wykupywaniu jakiejkolwiek polisy bo system sprzedaży i poboru opłat działa u nich znakomicie !) I nie chce mi się już więcej rozpisywać bo i tak żadna z mend tam pracująca tego nie przeczyta, a jeśli nawet to i tak będzie ta miała w du*ie bo takie jest jej zadanie ! PZU GÓRĄ !!! Peace...
odpowiedz
jacek
2013-11-02 22:50
widze ze axa to chłam nie ubezpieczac tam
odpowiedz
Łukasz
2013-10-31 17:49
Witam. Mam taką samą sytuację jak wy i słyszę, że coraz więcej ludzi nie dostaje odszkodowania... Na infolinie nie można się dodzwonić, pisać maile jest bez sensu.. Dostałem wycenę za szkody w motocyklu na taką śmieszną kwotę, że musiał bym go chyba sam w stodole naprawiać i malować a części na śmietniku szukać. A co najlepsze mineło już 45 dni a ja dopiero dostałem pismo, że wyjaśniane są okoliczności kolizji pomimo obecności policji na miejscu zdarzenia. Czuje, że większość spraw nie obejdzie się bez pomocy sądu..
odpowiedz
Kamil
2013-10-23 22:34
DRAMAT! Dziś mija 93 dzień od zgłoszenia szkody i nie mam jeszcze nawet decyzji o wypłacie odszkodowania (szkoda z AC). Konsultanci ciągle wysyłają ponaglenia i nikt nawet maila mi nie wyśle.... trzeba chyba pisać do Rzecznika...
odpowiedz
Paweł
2013-10-23 13:10
Przyłączam się - szkoda nie z mojej winy - początek czerwca 2013, reflektor oznaczony jako ubytek wartości i propozycja wypłaty częściowej kwoty - nie zgadzam się i chcę wymiany na nowy (15 cm rysy o szerokości od 3 do 5 cm), Axa - jak kamień w wodę, przysłali info że wymagane udokumentowanie zakupu - wysłane, potem że protokół zniszczenia?! - poprosiłem o oględziny, 4 tygodnie zajęły oględziny, łaskawie ktoś przyjechał po moich interwencjach, od oględzin ponad 4 tygodnie i nadal nie dostałem wypłaty pełnej kwoty. minęło ponad 130 dni (bodajże 8.czerwca szkoda) i ja nadal jestem ciągle bez kasy..... szkoda nr 13.0017140 jakby ktoś z Axa to czytał.
odpowiedz
Robert
2013-10-09 16:12
Radze unikać AXA jak diabeł święconej wody. Byłem poszkodowany w kolizji gdzie sprawca miał ubezpieczenie w AXA. Na dzień dzisiejszy mija 75 dzień likwidacji od momentu zgłoszenia a ja w dalszym ciągu nie dostałem wypłaty odszkodowania, na dobrą sprawę nie mam nawet decyzji o wypłacie odszkodowania gdzie są zobligowani w ciągu 30 dni na wypłatę kwoty bezspornej albo informacji dlaczego tego nie otrzymali, wszystkie dokumenty dostali więc po prostu nie rozumiem tego. Codzienni dzwonie na infolinie i szlag mnie już trafia kiedy pseudo konsultant mówi że jedyne co może zrobić to zgłosić ponaglenie, słyszę to codziennie od ponad 70 dni. Napisałem 3 skargi do AXA i ostatnio do Rzecznika Praw Ubezpieczonych. Nikomu nie polecam firmy AXA złodzieje i tyle!!!
odpowiedz
7e7kejc
2016-04-22 19:17
IP: 37.152.x.x
podajcie ich do sondu
odpowiedz
Zen
2017-04-26 10:09
IP: 188.95.x.x
potwierdzam, ja osobiście nigdy nie ubezpieczę pojazdu w tym T.U.
odpowiedz
poszkodowany
2013-10-18 16:11
Niestety mam ten sam problem co Pan, dzisiaj mija 65 dzień i dalej nic.Konsultanci,którzy tam pracują są tak samo beznadziejni jak ta cała ubezpieczalnia dlatego zgłoszę sprawę do sądu bo z nimi po dobroci nie idzie.
odpowiedz
M
2016-03-21 15:49
IP: 109.173.x.x
mam to samo co państwo szkoda gadać :/
odpowiedz
halina
2013-11-13 18:19
nie mamy raczej wpływu na to do jakiego towarzystwa ubezpieczeniowego należy sprawca zdarzenia. Teraz jestem sytuacji takiej, że nie mogę się do nich dodzwonić...a czas ucieka ...7 dni od zdarzenia
odpowiedz