Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Ergo Hestia  |  polisa na sprzęt komputerowy

polisa na sprzęt komputerowy

Bobby
2017-05-05 21:56
IP: 37.47.x.x
Cześć:) Mój telefon wygiął się jak banan, dosłownie, zgłosiłem więc szkodę do Ergo Hestia. W związku z tym, że razem z telefonem odgięły się też boki obudowy od telefonu, a telefon był wodoszczelny, stracił wodoszczelność. Co usłyszałem od Ergo Hestia? Że ubezpieczenie nie pokrywa uszkodzeń estetycznych - jeżeli pękła by szybka, ale telefon działałby dalej, to też uszkodzenie estetyczne :) z całym szacunkiem, ale ta firma jest całkowicie żałosna. Mam u nich również ubezpieczenie OC trzech aut od 5 lat, ale po całej tej sytuacji w październiku zmieniam firmę, nie będę pchać pieniędzy w dupę oszustom.
odpowiedz
Klientka
2017-04-23 23:50
IP: 91.193.x.x
Jestem kolejną naiwną, kupiłam telewizor w Media Expert za 2300 zł, a ponieważ telewizor miał zawisnąć na ścianie w pokoju 7-letniego syna zdecydowałam się na rozszerzone ubezpieczenie w kwocie ok. 700 zł. Przed świętami myłam okno w pokoju syna, schodząc z krzesła zachwiałam się i praktycznie zatrzymałam się na telewizorze, a pech chciał, że miałam w ręku urządzenie do mycia okien Karcher. Rozbiłam matrycę. Hestia odmówiła mi odszkodowania, ponieważ nie był to nieszczęśliwy wypadek. Bardzo duże znaczenie ma opis zdarzenia, moja historia nie była dość dramatyczna i nie było osób trzecich. Nowa matryca wraz z wymianą kosztuje około 1700 zł, mi udało się zamknąć naprawę w 600 zł, telewizor jest sprawny ale jestem stratna 1300 zł. Nauczka na przyszłość i rada dla Państwa nie warto kupować rozszerzonego ubezpieczenia albo trzeba umieć dobrze koloryzować.
odpowiedz
bert
2017-04-11 08:40
IP: 217.153.x.x
Czyli jesli mam ubezpieczenie a nagle z dnia na dzien cos mi sie zepsulo w oprogramowaniu i nie mogę uruchomić telefonu to nic mi sie nie należy? Telefon się włącza ale optymalizuje aplikacje po czym sie resetuje i tak w kółko..
odpowiedz
ki
2017-03-16 20:35
IP: 46.186.x.x
Ja Hestie polecam serdecznie. Weszlam z laptopem w drzwi rozbijajac szybę, nie wylała się, stracił dotyk. Przyjechał kurier, szybko (2 tyg) sprawnie i bez problemów, komputer wrocil, ekran jak nowy.
odpowiedz
Wściekły
2017-02-21 13:55
IP: 31.179.x.x
Jedno wielkie złodziejstwo .Człowiek placi za dodatkowe ubezpieczenie i nic z tego nie ma Oszuści i złodzieje
odpowiedz
M
2017-01-30 12:36
IP: 94.254.x.x
Coraz bardziej mnie irytują tego typu sytuacje , sposób w jaki traktuje się ludzi oraz wiele innych spraw na wielu płaszczyznach, to świadczy tylko o tym jak "jesteśmy marni" na tle innych rozwijających się krajów , gdzie zwykli zjadacze chleba nie mają tego typu problemów .... czytam Wasze komentarze , problemy i chociaż sam ubezpieczyłem kilka rzeczy w Ergo Hestii , zdecydowanie zrezygnuje z ich usług - nie chce sie denerwować w przyszłości !
odpowiedz
FOTOKRAKOW
2016-12-12 23:50
IP: 89.71.x.x
Kupiłem drukarkę z ubezpieczeniem po 2 latach zanikło napięcie więc zgłosiłem do nich wysłali kuriera po 2 tyg. stwierdzili że z braku części więc propozycja nowej abym wybrał w sklepie. I teraz cyrk sklep nie ma takiej nawet podobnej tu i teraz tak to nazwali bo jak chcę zamówić to nie mogę tylko muszą mieć na stanie nie ma mowy o sprowadzeniu . TO JAKAŚ BZDURA ZGŁASZAM DO RZECZNIKA
odpowiedz
no more EH
2016-12-08 19:35
IP: 213.73.x.x
Witam, zepsuł mi sie zawias w laptopie hp zadzwoniłam do Ergio Hestia kurier ma byc w środę. Oczywiscie magiczne 23 zl trzeba zapłacić. Czytając te komentarze jednak przekonuje sie do naprawy w zwykłym serwisie niż użeranie sie z oszustami. Na polise straciłam 300 zl. Niestety uczymy się na swoich bledach. A ludzie z eh nie maja sumienia. Karma na szczęście istnieje.
odpowiedz
MB
2016-11-03 17:21
IP: 89.77.x.x
Ja niestety też dołączam do grona naciągniętych na to ubezpieczenie, sprzęt kupiłam w Euro AGD - tam im najbardziej zależy na dodatkowym ubezpieczeniu sprzętu, jakby sama sprzedaż danego towaru się nie liczyła. Ja zapłaciłam za dwie rzeczy: Laptop +TV ponad 1000 zł ubezpieczenia w Ergo Hestii. Teraz laptop mi się lekko uszkodził (bo mam też ubezpieczenie od awarii sprzętu), porty USB, klawiatura itd.. - za kuriera musisz zapłacić sam 23zł w jedną stronę razy dwa to 46zł, bo ubezpieczenie tego nie zawiera... Serwis tylko ten, który oni wybierają - czyli działający z nimi w spółce, bo jak to rozumieć? No i oczywiście opinia serwisu, że wszystko działa i jest ok, tylko bateria do wymiany (bateria, która jest nowa nie używana, oprócz początkowego naładowania) , więc nic nie naprawią i odsyłają z powrotem... Jak to możliwe, żeby oni tak nas okradali, należałoby wziąć niezależnego eksperta, który wyceni rzetelnie naprawę, to po pierwsze, po drugie jakiś pozew zbiorowy... bo jak się czyta to forum i dodatkowo drugie forum - porady prawne, to oszukanych są tysiące!!!!
odpowiedz
Asus
2016-10-24 22:28
IP: 93.105.x.x
Kupilem telefon Asus zenfone 2 za 1300zl polisa kosztowala mnie 450zl telefon po potraceniu przez rowerzyste upadl na beton efekt zbity digitizer kurier przyjechal na 2 dzien dostalem telefon po naprawie po 3 tygodniach. Czesci ktore zostaly uzyte do naprawy to jakies chinskie zamienniki zadna czesc nie jest spasowana tak jak powinna byc do tego ekran lcd jest slabszej jakosci (zostal wymieniony mimo tego ze nie byl uszkodzony) po wszczeciu reklamacji pani dyspozytorka poinformowala mnie iz moga uzywac zamiennikow bo nigdzie nie jest to napisane i telefon ma byc tylko sprawny czekam na dalszy rozwoj sytuacji
odpowiedz
Ubea
2016-10-25 12:59
IP: 81.190.x.x
Warto byłoby przejrzeć dokładnie OWU tej polisy. Powinnna być tam zawarta informacja na temat sposobu naprawy, w tym używania zamienników. W przypadku takich polis nie ma odgórnego prawa regulującego zasady wypłaty odszkodowania (jak to się dzieje w przypadku OC samochodu), a więc wszystko zależy od OWU.
odpowiedz
POLAK
2016-10-19 10:55
IP: 159.205.x.x
Nie polecam dodatkowego ubezpieczenia ,bo termin usuwania usterki w mojej pralce wynosi już 2 miesiące i końca nie widać, w regulaminie umowy pisze 30 dni ale w szczególnych przypadkach mogą przekroczyć go w nieskończoność.Zaznaczam że każdy przypadek jest szczególny u nich. nie wiem kiedy mi naprawią pralke, OSZUŚCI
odpowiedz
ergobestia
2016-10-11 18:06
IP: 37.190.x.x
oszuści, złodzieje! mi wcisnęli to ubezpieczenie rozszerzone w media expert. Kosztowało 920 zł, a pożniej okazało się, ze reklamacja nie została przyjęta, bo prawidłowo użytkowałam sprzęt! bo to tylko od nieszcześliwego wypadku by mi zapłacili ! nigdy, powtarzam nigdy w zyciu nie skorzystam z żadnego ubezpieczenia ergo hestii!!!!!!!!!!!1
odpowiedz
MB
2016-11-03 17:22
IP: 89.77.x.x
Mi wcisnęli w Euro AGD !!! takie samo mam zdanie, jak Twoje powyżej !!!
odpowiedz
MB
2016-11-03 17:24
IP: 89.77.x.x
Mi wcisnęli w Euro AGD, a do tego jak się ciszyli, między sobą coś mówili, tak jest z dodatkowym ubezpieczeniem, jakby od tego zależały zyski firmy... Mam takie samo zdanie, jak Ty banda oszustów!!!
odpowiedz
Bartek
2016-09-30 14:23
IP: 185.69.x.x
Przyszedłem tu przypadkiem szukając ubezpieczenia do mieszkania i elektroniki i powiem Wam, że sprawdza się to powiedzenie, że zadowolony klient przyprowadzi pięciu kolejnych, a jeden niezadowolony odstraszy kilkudziesięciu potencjalnych....smutne. Jak mi się iPhone zepsuł w Polsce (wracałem z USA i miałem spędzić tu kilka tygodni), to serwis wysłał mi pocztą lotniczą nowy telefon - miałem go w ręku po trochę ponad 24h. A w PL tylko miganie się od zobowiązań. Każdy kto ma problem niech piszę na ten adres zażaleń, jeśli nie pomaga to do rzecznika a potem do sądu. (nie mówię tu o Hestii tylko o wszystkich ubezpieczycielach) Zapłacą kilka kar i odszkodowań i zmieni się polityka.
odpowiedz
Kacu
2016-09-29 18:20
IP: 31.0.x.x
Ergo Hestia to oszuści i złodzieje ludzie nie bierzcie rozszerzonej gwarancji !
odpowiedz
Marta
2016-08-26 09:48
IP: 159.205.x.x
Właśnie zgłosiłam uszkodzenie odkurzacza w ramach swojego ubezpieczenia (dokładnie pękła część rury w skutek nieszczęśliwego wypadku - odkurzacz zablokował się pomiędzy meble podczas pracy, nie zauważyłam odkurzałam dalej i w wyniku tego wyrwała się końcówka). Jak dla mnie był to nieszczęśliwy wypadek, uszkodzenie mechaniczne. Pani powiedziała, że nie wyczerpuje to definicji, na pytanie: Jakie może Pani podać przykłady nieszczęśliwego wypadku wyczerpujące definicję, Pani powiedziała, że takich umowa nie podaje. Zatem wnioskuję, że nie ma takich przykładów, jest to OSZUSTWO, człowiek płaci, bo w sklepie przekonują o bezpieczeństwie, a i tak wszelkie usterki muszą być zrealizowane za własne pieniądze. NIE POLECAM!!!! WIELKIE OSZUSTWO!!!!!!
odpowiedz
ubezpieczony
2016-06-09 12:51
IP: 178.36.x.x
Ja nigdy nie miałem problemu z ubezpieczeniem w Ergo Hestii. Zakupy robię w euro-agd-rtv. Zakupiłem boomboxa i ubezpieczenie. Laser od CD i MP3 nie czytał płyt. Zgłoszenie szkody i decyzja Ubezpieczyciela - możliwość wymiany na nowy. Potem historia się powtórzyła i znowu wymiana na nowy. W laptopie miałem uszkodzoną klawiaturę (zabawa dzieci) - naprawa w serwisie - płaciłem jedynie za przesyłkę. Dla większości sprzętu dokupuję ubezpieczenie, bo z założenia wychodzę, że może coś się zdarzyć.
odpowiedz
rafal
2016-06-08 16:18
IP: 109.207.x.x
Witan mam pewien problem gdyz zakupiwszy lapropa wykupilem dodatkowe ubezpieczenie niechcaco zalalem klawiature i oddakem go tam gdzie byl zakupiony i nuechca uwzeglednic naprawy tylko kaza zaplacic za naprewe czy pomoze mi ktos uporac sie z tym problemen bede baedzo wdzieczny!!!!! Prosze pisac na enail - rafal86_rg@o2.pl laptop byl ubezppieczoby w hestii.
odpowiedz
Marcin S
2016-02-02 18:36
IP: 85.151.x.x
Witam, Jedna wielka porażka Ergo Hestia to najgorsza firma ubezpieczenia w Polsce, do momentu kiedy płacisz za ubezpieczenie jest fajnie, w momencie kiedy chcesz rościć swoich praw, zaczynają się schody. Mam wielkie negatywne doświadczenia z Ta firma, jeśli ktoś będzie chciał wykupić dodatkowe ubezpieczenie sprzętu, zdecydowanie odradzam!!!!!!! Ergo Hestia to firm, która nie myśli o dobrze klienta, klienta ma w nosie !!!!!! Odradzam!!!! nigdy więcej !!!
odpowiedz
Wściekła
2015-12-12 00:13
IP: 89.238.x.x
Witam jestem nowa na forum. Mam problem bo zgłosiłam laptopa do naprawy nie wiedziałam z jakiej przyczyny włącza mi się laptop przez 1 godz. myślałam że to błąd fabryczny ale oddałam na gwarancji do samsunga i bez żadnych zastrzeżeń i naprawili ,był dwa razy u nich i nie było żadnego problemu .Oddałam laptopa do naprawy w ergio hestia zapłaciłam za koszta przesyłki 2 razy po 23 zł i jeszcze 60 zł za co za ekspertyzę . To jest szczyt wszystkiego!!! Prosiłam ich o informację jak będą dodatkowe koszta mają mnie poinformować a oni potraktowali mnie jak świnię? Odesłali do mnie kompa na mój koszt i jeszcze musiałam im zapłacić 60 zł nie wiem za co , żadnego wytłumaczenia , paragonu nic. Wysłałam do nich laptopa który odpalał się nawet po godzinie ale odpalił, wrócił od ergio hestia i komputer wyswietla na ekranie : uruchom ponownie: Oczywiście odesłali mi go w gorszym stanie jakim był ????? Nie polecam oszuści !!!!!
odpowiedz
kiki
2015-12-03 13:05
IP: 109.200.x.x
Mój laptop został delikatnie zalany i upadł na podłogę .Koszt dostarczenia do serwisu 23 zł - ekspertyza" oznaki ingerencji bo śrubki od klawiatury odkręcone luźne" . Naprawa zalania i tego co obejmuje ubezpieczenie 700 zł - z powodu rzekomej ingerencji naprawa blisko 4 tysiące. Serwis jak orzecznik ZUS nieomylny i nie ma odwołania. OSZUSTWO.
odpowiedz
M
2015-09-29 22:45
IP: 212.160.x.x
Złodzieje i oszuści temat do interwencji
odpowiedz
Rob
2015-09-23 21:59
IP: 87.205.x.x
Potwierdzam to naciągacze a ubezpieczenie to fikcja odradzam
odpowiedz
Sylwia
2015-09-21 12:04
IP: 83.5.x.x
Złodzieje i z takim napisem powinni umieszczać reklamy przy każdej drodze. Lenovo oczywiście zawiasy ... Usłyszałam co...? ze to zużycie materiału, ok gotowało się we mnie ale ok ! Telefon wypadł przy schylaniu z kieszeni, poszedł wyświetlacz i co usłyszałam, owszem uszkodzenie mechaniczne, ALE przykro nam nie działała zewnętrzna siła mechaniczna i my tego nie naprawiamy. No szlag trafia człowieka. Jak tak można! i tak sobie myślę, że chyba taka szczera "rozmowę w toku" przeprowadze...
odpowiedz
Marek
2015-07-21 07:44
IP: 185.56.x.x
Witam Wygląda na to że jestem kolejnym naciągniętym... Nie będę rozwijał samego faktu wystąpienia szkody bo to ubezpieczyciel uznał bezspornie chodzi mi teraz o dalsze postępowanie. Telefon S.Galaxy S4 wartość ubezpieczenia 1599zł i tyle zapłaciłem. pomimo takiego zapisu w paragrafie 9 i szkody całkowitej otrzymałem esemesa że mogę sobie coś wybrać za 1239zł pomimo faktu że najtańszy s4 w tym sklepie jest o 50zł droższy. Nie upieram się przy max sumie ubezpieczenia tylko przy fakcie że skoro w paragrafie 2 opisują że mają mi wymienić na nowy , wolny od wad, a w przypadku gdy producent nie produkuje takiego samego modelu to podobny o takich samych funkcjach itd... to dla czego Pani konsultantka się upiera że jest inaczej i mam dopłacać do tego interesu lub otrzymać coś gorszego.. Czy miał ktoś podobny przypadek i co z tym zrobił ??? proszę o wpisy w tej sprawie...
odpowiedz
senna
2015-05-21 21:58
IP: 95.41.x.x
Jak wielu z Was ubezpieczylem laptop w hestia za namowa pracownika euro rtv. Przez nieumyslne dzialanie mojej corki zostala zalana klawiatura zmywaczem do paznokci. laptop zostal wyslany do servisu jak go natura stworzyla. Przyslali informacje,ze reklamacja uznana i klawiatura zostala wyminiona. Po otrzumaniu lapka w obecnosci kuriera (wedlug zalecen hesti) sptawdzilem opakowanie wraz z zawartoscia i sie zgadzalo. Po otwarciu monitoru doznalem rozczarowania - brak gumowych odboi (po co to komu). odeslalem go z powrotem i powiedzieli ze dostali juz be gek (klamstwo). rozwazam droge Sadowa. To jest prawdziwe hamstwo i umyslne niszczenie cudzej rzeczy i wmawianie ze sam wyrwalem gumki z monitoru.
odpowiedz
o to ja
2015-05-21 13:15
IP: 93.105.x.x
Witam Mama pytanie odnośnie tego, ile czasu ma ubezpieczyciel na likwidację szkody? Szkoda została zgłoszona pod koniec marca, 02.04 przyjechał kurier i odebrał sprzęt inkasując przy tym 23 zł kosztów przesyłki i od tamtej pory jeszcze sprzętu nie odzyskałam, trzy razy pisałam zapytania o przewidywany termin naprawy i za każdym razem zapewniają mnie o stałej kontroli likwidacji szkody i przekładają terminy. A i szkoda dotyczy pękniętej szybki w tablecie (wyświetlacz działa nic się nie wylało).
odpowiedz
lukasz aaa
2015-05-13 18:41
IP: 78.31.x.x
witam nie moge podzielic waszej opini siostrzenica zalala moj laptop wyslalem i naprawili mimo ze wartosc naprawy byla ok 1800 oraz tel sony xperria z 1compakr spadl mi i lekko pekkla szybka tez wyslalem i naprawili tylko koszty kuriera
odpowiedz
Cacek
2015-04-30 09:34
IP: 77.253.x.x
miałem laptopa z ROZSZERZONYM UBEZPIECZENIEM zepsuł się bez mojego udziału najpierw stwierdzili że został zalany,potem że sam dokonywałem naprawy i teraz mi go odesłali i jeszcze żądają 83 zł za przesyłke i expertyze a że kupiłem go na raty to na ubezpieczenie wydałem prawie 900zł plus te 83zł ,to teraz mógbym kupić nowego nie dajcie się naciągnąć
odpowiedz
Radek
2015-03-01 10:20
IP: 109.241.x.x
Witam. Ja mam ubezpieczenie telewizora w Ergo Hestia. Zbywają mnie, że w serwisie testy nie wykazały usterki, podczas gdy u mnie i w innych miejscach występuje. W tej chwili odwołuje się od decyzji, będę również składał prośbę o interwencję u Pani Rzecznik Ubezpieczonych. Nie warto kupować tych ubezpieczeń, migają się od napraw. A koszt naprawy jest podobny, więc lepiej bez stresu dokonać naprawy w normalnym serwisie bez pośrednictwa ubezpieczyciela. Pozdrawiam.
odpowiedz
OSZUKANA
2015-02-19 15:36
IP: 176.221.x.x
Tą firmę trzeba omijać szerokim łukiem!!!Miałam wykupione ubezpieczenie na przypadkowe uszkodzenie i awarie sprzętu i niestety szanowna firma po przesłaniu im sprzętu uznała ze nie miał tu miejsca nieszczęśliwy wypadek poza kurierem za którego musiałam zapłacić po 23 zl w obie strony miałam ponieść koszt ekspertyzy 78 zl lub zgodzić się na naprawę 99 zł. Zdecydowałam by sprzęt naprawili i niestety zostałam ponownie oszukana sprzęt z serwisu wrócił uszkodzony firma Ergo Hestia poinformowała mnie że ich ta sprawa nie dotyczy już i bym reklamacje składała serwisowi który naprawiał bo oni nic z tym nie mają wspólnego. Wyłudzono ode mnie tylko pieniądze prawie 150zl kosztowała mnie ta przyjemność a sprzęt jak nie działał tak nie działa!
odpowiedz
grego00
2014-12-31 11:52
to co przeczytałem to jakaś masakra, kupiłem ubezpieczenie i mogę jeszcze zrezygnować, w przeciwieństwie do większości przeczytałem regulamin i warunki umowy przed, wystąpieniem szkody - nic nadzwyczajnego, zauważyłem ze "przypadkowe uszkodzenie" to nic innego jak nieszczęśliwy wypadek - i w związku z tym zgłoszenie musi być przemyślane i zaplanowane a nie lekkomyślnie wykonany telefon, dla mnie jest oczywiste że konsultant poprowadzi rozmowę tak że odszkodowania nie będzie, jeśli ktoś nie potrafi bardzo kontrolować odpowiedzi na podchwytliwe pytania, to się da zapędzić w "kozi róg" i lepiej jest zgłoszenie napisać i wysłać. !!!! a tak na marginesie do HESTI i Rtv AGD niech pracownicy nie wciskają ludziom KITU!!!!!!!!!!!, na pytanie: że nawet jak bym walną komputerem o ziemie to dostanę odszkodowanie ? odpowiedź: "TAK" ( w pewnym sensie tak ale pod warunkiem że cała sytuacja będzie nosiła znamiona nieszczęśliwego wypadu). Akurat świadom jestem tego że ubezpieczyciel musi generować zyski a nie strzelać sobie w kolano, a to gadanie sprzedawców, hm nazwijmy to marketingiem (dopóty ktoś tego nie nagra) i jeszcze do pani co odpisuje w imieniu Hesti - nieumyślne uszkodzenie znalazłem def. (najdroższe ubezpieczenie) UMYŚLNE USZKODZENI - jaka jest def. ( w sklepie mnie poinformowano że mam to rozumieć dosłownie) umyślne uszkodzenie w regulaminie raczej jest dość logiczne - ubezpieczenie tego nie obejmuje.
odpowiedz
SongoPan
2014-12-15 19:30
rodzice kupili mi laptopa za zdanie matury, wzięliśmy rozszerzoną gwarancję, bo mam małego brata i psa. pewnego dnia pies zniszczył mi matrycę, dodam, że był to Acer aspire one 722 z błyszczącą matrycą. oddaliśmy go tym oszustom, po czym wrócił, gdy go zobaczyłam miałam ochotę po prostu rozwalić sprzęt. matrycaz błyszczącej przerodziła się w matową, połamaną. jeszcze okazało się, że mam zalaną klawiaturę, chcieli byśmy dopłacili. mama stwierdziła, że w żadnym wypadku, po to płaciła za ubezpieczzenie. W tej chwili podali mi trzy modele laptopów za 999 zł, kiedy płaciłam za swojego 1099 zł. Chcemy zwrot pieniędzy, a ci złodzieje stwierdzili, że to od nich zależy czy mi moje pieniądze oddadzą. W tej chwili mogę sobie dopłacić i kupić lepszego laptopa, a nie to co oni mi oferują.
odpowiedz
NERWUS
2014-10-22 17:27
ludzie co za oszusci ta sa ubespieczylem laptopa ROZSZERZONE UBESPIECZENIE spadl mi z lozka niedziala cd rom i niektore klawisze wyslalem kurierem za23 zl stwierdzili w piatek ze zostal zalany a dzis ze jest zapiaszczony kase chca za EXPERTYZE 60 zl bedzie walka w sadzie niedajcie sie im ludzie to sa OSZUSCI
odpowiedz
czuje sie oszukany!!
2014-10-14 10:26
Witam, Jakis czas temu zglosilem uszkodzenie telefonu firmy Apple ktory byl objety dodatkowym ubezpieczeniem. Firma Ergo poprosila mnie o spakowanie telefonu i wyslanie na jeden z adresow wskazanych przez nich. Kurier przyjechal zabral telefon i skasowal 26zl ;) Czekalem za telefonem rowny 1 miesiac co jest dla mnie jakims nieporozumieniem poniewaz telefon uzywam w celach sluzbowych i jest moim narzedziem pracy. W miedzy czasie dzwonilem kilka razy na infolinie z zapytaniem co sie dzieje z moim telefonem. Raz nawet pracownik poiinformowal mnie ze telefon juz jest wyslany do Pana i bedzie po weekendzie ;) Po weekendzie wykonuje telefon i dowiaduje sie ze telefon jeszcze jest testowany i ze wogole nie zostal wyslany tzn ze przed weekend pracownik Ergo oszukal mnie twierdzac ze zostal do mnie wyslany. I uwaga teraz !!!! W ostatni dzien miesiaca telefon zostaje przywieziony przez kuriera i co? oczywiscie nie zostal naprawiony!!! zostalem skasowany 2x po 26zl za przesylke a telefon jak byl uszkodzony tak trafil do mnie w takim samym stanie. Nie przepraszam, roznica byla taka ze po odebraniu telefonu byl jeszcze oklejony naklejka z tylu na calej obudowie z moimi danymi ktora po dluzszej walce w koncu zeszla... Wiec jak widac to co robi Ergo Hestia to jest jakas kpina!!!! kase biora na ubezpieczenie ale jak cos sie stanie to poprostu wypinka!!! Nie wspomne juz o tym ze w firmie panuje pelen burdel i pracownicy musza juz nawet oszukiwac i oklamywac ludzi bo sami nie maja pojecia co sie dzieje z sprzetem!!! Nie polecam wiec tych darmozjadow ktorzy nic nie robia tylko kasuja kase za uslugii ktorych wogole sie nie podejmuja!!!! czuje sie oszukany przez ta firme!!!!
odpowiedz
zdesperowany
2014-09-29 17:48
Ostrzegam nie zawierac gwarancji na sprzet komputerowy w ergo hesti to jest smieszne ze ubezpieczenie obejmuje jedynie kradziez z wlamaniem lub rabunkiem a za ubezpieczenie sprzetu dalem okolo 1000zł smieszne porostu.
odpowiedz
Gosia
2014-09-03 11:09
Witam, niestety zgadzam się z poprzednikami!!! Dodatkowe ubezpieczanie to jest jakaś farsa. Drugi raz oddaje epad do naprawy i drugi raz czekam już 1,5 miesiąca na naprawę sprzętu i nadal nie wiadomo, kiedy zostanie mi zwrócony. Zapłaciłam 750 zł za polisę i jestem przekonana, że za te pieniądze byłabym wstanie oddać sprzęt do naprawy prywatnie i nie trwałoby to tyle czasu. Irytujący jest fakt, że nikt nie jest wstanie udzielić mi informacji dlaczego twa to tak długo - Pani na infolinii uprzejmym głosem wręcz ociekającym miodem nie udziela żadnych konkretnych informacji a na koniec życzy miłego dnia - krew człowieka zalewa! Wszytkim odradzam polisę w tej firmie są totalnie nieprofesjonalni.
odpowiedz
mati
2014-09-03 09:39
zrobic pozew zbiorowy i niech oddaja co nasze
odpowiedz
IZA
2014-09-01 14:51
BANDA ZŁODZIEJI.
odpowiedz
p-brus@wp.pl
2014-08-20 11:06
Potwierdzam, ergo hestia to naciągacze , ubezpieczenie laptopa od nieszczęśliwych wypadków, min.zalania , nie uznana...konsultant prowadzi rozmowę w taki sposób ,żeby , żeby nie uznać szkody.No i oczywiście pierwsza odpowiedź się liczy , nie można sobie przypomnieć , zmienić zdania. Konsultant , jak sama nazwa wskazuje , powinien KONSULTOWAĆ ze mną zaistniałą sytuacje. Zwykłe wyciąganie kasy, nie polecam tej "firmy" i na pewną już nie skorzystam z usług ERGO HESTIA.
odpowiedz
beti
2014-09-25 15:45
Dokładnie taką samą sytuację miałam dzisiaj, zapytałam panią konsultantkę czy w jej mniemaniu mam podać datę,godzinę ,rodzaj rozlanego płynu i nazwę jego producenta... odpowiedziała mi, że tak byłoby najlepiej, paranoja
odpowiedz
marek
2014-08-11 18:59
kupilem konsole play statione po jakims czasie zaczela szwankowac wyslalem do tych pacanow z ergo hestia odeslali jako naprawiona po wlaczeniu okazalo sie ze nic nie naprawili to ja odeslalem jako reklamacja naprawy to mi pzyslali odmowe i mam zaplacic za ekspertyze bo wszystko jest ok .Brak slow na tych OSZUSTOW banda idiotow!!!!!
odpowiedz
ERGO HESTIA
2014-06-20 15:12
Zdesperowana, zapewniam, że opinie naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, a w szczególności te negatywne. Dowodem tego jest nasza obecność na forach internetowych. Chcemy zmieniać się zgodnie z Waszymi oczekiwaniami i wychodzić naprzeciw Waszym potrzebom. Dlatego też, proszę opisz nam utrudnienia, których doświadczyłaś, a my przyjrzymy się wnikliwie obsłudze Twojej sprawy i podejmiemy właściwe działania. Zapraszam do kontaktu pod adresem skargi@ergohestia.pl (w temacie wiadomości wpisz hasło FORUM). Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia).
odpowiedz
klient
2016-01-15 18:23
IP: 46.238.x.x
juz niedługo zamkniecie ten burdel z powodu braku klientow polacy zaczynaja myslec
odpowiedz
Mr
2016-11-24 19:52
IP: 109.95.x.x
Witam mam pęknięta matrycę w laptopie stało się to przez uderzenie w stół dziecka a matryca pękła sama z siebie cry zostanie to uznane ?
odpowiedz
romek
2016-12-27 19:35
IP: 185.55.x.x
NieWprowadź treść postu...
odpowiedz
zniesmaczona
2014-06-10 19:25
Zdecydowanie nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To zwykła strata pieniędzy. Za 25% wartości laptopa mogłam go sobie sama naprawić w serwisie, szybko i bez stresu, a tak już 35 dni czekam na odesłanie sprzętu (oczywiście na mój koszt), mimo że podobno padł tylko dysk. Najpierw wyznaczyli termin naprawy na 5 dni roboczych, po 10 dniach przedłużyli o 3 dni, potem jeszcze raz. Do dziś sprzętu nie mam. Na moje liczne maile odpowiadali zdawkowo "stale monitorujemy" albo wcale. A najlepsza jest puenta. Po mojej skardze dziś zadzwonił do mnie konsultant Ergo pytając czy sprawdziłam sprzęt i czy działa. Podobno odesłali na adres polisy bez porozumienia ze mną i ktoś go odebrał. Wiele razy w mailach pytałam kiedy i dokąd będą odsyłać, bo mieszkam teraz w innym miejscu niż adres z polisy i chciałam przesyłkę otrzymać w aktualnym miejscu, ale te pytania też zignorowali, jak wiele innych. I kolejna rzecz na koniec. Opłaca im się przedłużać likwidację w nieskończoność, bo to nie przedłuża polisy, więc ich odpowiedzialność, za którą płacimy, jest krótsza. Więcej się nie dam naciągnąć i innych też przestrzegam.
odpowiedz
SKARGI@ERGOHESTIA.PL
2014-06-20 15:21
Termin naprawy sprzętu często uwarunkowany jest od dostawcy części zamiennych i być może w Twoim przypadku przyczyna leży w ich niedostępności. Niezależnie od tego cały proces powinien zamknąć się w okresie do 30 dni od daty zgłoszenia. Jeśli ww. termin został przekroczony, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Reklamacji - jesteśmy po to, aby eliminować takie sytuacje. Napisz na adres skargi@ergohestia.pl, podając nr szkody, a my niezwłocznie ustalimy powód, podejmiemy interwencję. Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia).
odpowiedz
Bartek
2015-10-05 16:44
IP: 5.172.x.x
Wy podejmujecie interwencję jak wam to jest na rękę a nie kiedy ktoś potrzebuje pomocy Złodzieje pieprzone
odpowiedz
Piotr
2014-09-08 12:47
Nie masz racji. odpowiedzialność liczy się w okresie trwania ubezpieczenia. Gdy polisa się kończy nie ma odpowiedzialności za nowe zgłoszenia, ale zdarzenia z okresu ważności polisy są objęte ubezpieczeniem!!!
odpowiedz
zdesperowana
2014-06-05 07:49
wołam do całego narodu polskiego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nie dajcie się omamić dodatkowym ubezpieczeniem firma ergo hestia nie przejmuje się negatywnymi opiniami to jest skandal i wyłudzanie pieniędzy OSZUŚCI, tak "kołuja" człowiekiem że po kilku tygodniach masz dość i nienaprawiony sprzęt zabierasz OSTRZEGAM NIE ZAWIERAJCIE UBEZPIECZEŃ Z TA FIRMA tu 46zł,tam 46zł grosz do grosza i bedzie pół kosza
odpowiedz
romek
2016-12-27 19:32
IP: 185.55.x.x
treść postu..święta racja,będę robił pozew zbiorowy do sądu
odpowiedz
ola
2017-03-22 18:46
IP: 86.86.x.x
Ja sie pod tym podpisuje jak najbardziej ! Do sadu ich podac zlodzieji !
odpowiedz
ewa
2014-05-16 08:21
Również dałam się nabrać na to ubezpieczenie, mój laptop wrócił do mnie z serwisu w takim stanie jak go wysłałam, dwa miesiące temu znów podałam przez kuriera a wczoraj dostałam telefon z "Ergo Złodzieje" że sprzęt został przetestowany i problemów podanych przeze mnie nie stwierdzono. MOŻE TAK MI SIĘ NUDZIŁO W DOMU I SOBIE USTERKĘ ZNALAZŁAM CHOLERA !!! Będę musiała zapłacić teraz koszt przesyłki i koszt wykonania diagnozy - chore skoro jest ubezpieczony. Ostatnie ubezpieczenie zapłacone dla złodziei, za koszt ubezpieczenia oddałabym go do serwisu i na własny koszt naprawiła i z głowy. Ubezpieczenie to strata pieniędzy, zamierzam wrócić do starych czasów gdzie sprzęt był na gwarancji producenta a później naprawiano za własną kasę. Po co te nerwy, bujanie z wysyłkami i tłumaczenia że laptop nie działa jak należy. Nie polecam ): ):
odpowiedz
MMIMI
2014-03-19 12:36
TEN NIESZCZĘŚLIWY WYPADEK ;-) COŚ NA TEN TEMAT WIEM ;-) MASAKRA .. NIGDY WIĘCEJ NIC NIE UBEZPIECZĘ - SZKODA KASY ...ZAPŁACIŁAM TYLKO 46 ZŁ ZA PRZESYŁKI A SPRZĘT DALEJ NIE DZIAŁA ..
odpowiedz
ERGO HESTIA SKARGI@
2014-02-26 14:11
Ubezpieczenie sprzętu to nie to samo co gwarancja producenta. Ochrona ubezpieczeniowa dotyczy konkretnych przyczyn / zdarzeń, w wyniku których doszło do uszkodzenia (definicje zawarte są w ogólnych warunkach). Oznacza to, że Ubezpieczyciel pokrywa koszty naprawy tylko w określonych sytuacjach, nie każdorazowo przy stwierdzeniu usterki sprzętu. Jeśli macie wątpliwości, co do decyzji w sprawie kwalifikacji szkody lub jakości usług naprawczych, wyślijcie zgłoszenie na adres SKARGI@ERGOHESTIA.PL, a zweryfikujemy sprawę. Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia).
odpowiedz
Wodniczka
2015-11-15 16:47
IP: 81.68.x.x
NIE POLECAM NIKOMU UBEZPIECZENIA ERGO HESTIA....... Akurat Pan z Hestii to absolutnie nie powinnien sie wypowiadac na tym forum.... bierzecie pieniadze i na tym sie konczy ........... laptopa wyslalam 5 raz do naprawy.... masakra ......
odpowiedz
ANETA
2015-12-28 22:34
IP: 83.27.x.x
Tak... to powiedz mi proszę Szanowna Pani Justyno. .. jak można stwierdzić uszkodzenie : - Palmrest z klawiatura - Podzespoły elektryczne na obwodzie przetwornice napięcia płyty głównej Nie otwierając laptopa? Bo po ponad mc "diagnozowania" przez Waszą firmę... mój laptop nawet nie został otwarty...
odpowiedz
Michalski
2016-03-23 20:20
IP: 83.5.x.x
Banada złodzieji z was i tyle mam to ubezpieczenie mama trzymała w ręku telefon i ja ją szturchłem a wy ze to ze tamto ze musze sie podknąc i w tedy przyjmijcie a koleś ze sklepu mówił ze jest jak z auto kasko ze jak mi wyleci to dacie nowy wejście sie schowajcie i utopcie bede was wszędzie chejtowal i nikomu nie polecał złodzieje zakichani goncie się i tyle ZŁODZIEJE
odpowiedz
ola
2017-03-22 18:44
IP: 86.86.x.x
Ja sie potkanelam telefon wpadl do wody z wanna nie dziala. szkody nie przyjeli ... telefon wart 2,5 tys zl do tego 1000 ubezpiecznie porazka totalna!!! Nie polecam nikomu tego ubezpieczyciela jak rowniez nie polecam media expert w pile w vivo! Naciagacze. nigdy wiecej zadnego ubezpieczenia! od teraz uwaznie patrzei sprawdzam co i gdzie kupuje
odpowiedz
Pooo
2017-03-21 20:33
IP: 89.79.x.x
Jesteście złodzieje i tyle
odpowiedz
Paweł
2014-02-10 21:07
Zawiasy lenovo taka sama sytuacja
odpowiedz
lukasz
2014-02-05 13:29
nie polecam tego ubespieczenia to zwykle naciaganie ludzi na koszty zgloslem szkode sprzetu i zeby dostac nowy zadaja odemnie 20% wartosci sprzetu to jakos kpina
odpowiedz
Emilia
2014-02-20 10:21
mam podobną sytuację laptop uległ uszkodzeniu w skutek nieszczęśliwego wypadku a oni żądają 20% wartości sprzętu.mało tego sprzęt który mi proponują na wymianę to jakieś łajno i nic z tym nie można zrobić.!!!!
odpowiedz
Maniek
2016-08-08 14:14
IP: 217.99.x.x
Witam. Jaki Pan miał wypadek?
odpowiedz
bea
2013-12-06 10:42
no właśnie..nieszczęśliwy wypadek...nieważne, że jest uszkodzenie mechaniczne, jeśli nie mozsz wskazać momentu wypadku, to oni twierdzą, że wypadku nie było i nie przyjmą zgłoszenia, a rozmowa jest nagrywana i nic się nie da dopowiedzieć czy sprostować. Pierwsza odpowiedź sie liczy. Ja również przestrzegam, bo moim zdaniem to banda złodzieji. Mają podpisane umowy z jakimiś lipnymi serwisami, na naprawę czeka się długo, często jest wykonywana byle jak i musisz się z nimi szarpać o poprawki.
odpowiedz
ja
2013-09-05 14:33
Niestety potwierdzam.... Ubezpieczenie dodatkowe na odkurzacz, na przypadkowe uszkodzenie i awarię sprzętu, zapłaciłem prawie 30% wartości odkurzacza. Po 3 latach pękło mocowanie szczotki,zgłaszam szkodę i okazuje się, że paniusia ją odrzuca, bo uszkodzenie nie nastąpiło wskutek nieszczęśliwego wypadku, tylko normalnego użytkowania, a warunkach umowy stoi jak byk, że sprzęt musi być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem....
odpowiedz