RadekB
2016-02-25 12:09
IP: 109.173.x.x
Link 4 nie wywiązuje się z przepisów ustawy o ochronie konsumenta , oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r dotyczących zasad sprzedaży poza siedzibą przedsiębiorcy. Dzis zawarłem umowę ubezpieczenia przez telefon, otrzymałem potwierdzenie zawarcia umowy OC, nie otrzymałem natomiast żadnych dokumentów potwierdzających zakup AC z assistance. Zgodnie z przepisami zawarcie umowy następuje po pisemnym [lub np mailowym] potwierdzeniu warunków ubezpieczenia, nie poinformowano mnie również o terminie odstąpienia od umowy zawartej drogą telefoniczną. W moim przekonaniu ubezpieczyciel opóźnia dostarczenia kompletnych dokumentów, aby nieświadomy klient nie zdążył wypowiedzieć zawartej niekorzystnej umowy. Rodzić może to problemy pomiędzy treścią rozmowy z konsultantem a danymi wprowadzonymi do systemu w kwestii zakresu ochrony ubezpieczeniowej. Dal mnie problemem jest brak pisemnego potwierdzenia zawarcia umowy ubezp AC.
Odpowiedz